s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ה-ם מ-ת-ב-ל-ב-ל-י-ם
מאת: ד"ר רון בריימן  |  13/11/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הודעה למערכת ולקוראים
  ד"ר רון בריימן   13/11/20 13:35
בפיסקה האחרונה, אחרי המלים ברוך שפטרנו! נשמטו המלים: *** ומכאן קצרה הדרך אל עלובה אחרת, זהבה גלאון, שהספידה אויב שמת במהלך טיפול נגד קורונה, שספק אם היה ראוי לו, בבית חולים הדסה, בבירת ישראל שבה לא הכיר. כמובן שהגברת צייצה שוב את שקר "הכיבוש", בשעה שהכובש בארץ ישראל הוא הכוסש הערבי. **********************************************************המערכת מתבקשת להשלים, והקוראים מתבקשים לעיין בהודעה זאת.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
והדוקטור לא מוותר
  שלמה המגיב   13/11/20 22:53
וחשוב לו מאד "שהקוראים יעיינו בהודעתו" הנוספת , שגם זהבה גלאון היא "עלובה" ( בנוסף לאלופה ברביבאי ) , ומי שמפספס את התיוגים העדינים והמנומסים הללו , של נשים בנוסח בריימן , הוא ממש מפסיד ולכן דואג בריימן "שהקוראים מתבקשים לעיין שוב בהודעתו הנוספת , כפי שניסח אותה בתגובתו\הערתו . נו ,וזה האדם המשכיל ("דוקטור" !) שמלין על "גסי רוח" !. אין מילים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המסית
  יהודי מפוכח   14/11/20 20:45
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
2
חלם על סטרואידים
  באום   13/11/20 19:39
אין ספק שכאשר ישבו על המדוכה הפסיכולוגים של העתיד וינסו לקבוע מהו העיוות הפסיכולוגי הגדול ביותר של תקופתנו, הם יגיעו למסקנה שהעיוות הזה נמצא באנשי השמאל הישראלי שעושים הכל כדי להרע לעצמם באופן אישי תוך כדי זה שהם הנהנים הגדולים מפועלם של אלה שאותם הם רוצים להוריד מהבמה.דומה הדבר לאמן גדול שהקהל באולם נהנה מהופעתו אבל בו זמנית זורק עליו עגבניות. היתכן דבר כזה ? עובדה,זה יתכן.הראל מרגלית למשל מיהר לטוס לדובאי בראש משלחת גדולה של אנשי עסקים אחרי ששנים הוא לא הפסיק להשמיץ את נתניהו,טען שהוא הורס את המדינה,הורס את הכלכלה, דרש ממנו להחזיר את המדינה לאלה שהיא שייכת להם ועוד הוסיף את המונח המיתולוגי "קיבינימט". באותו הזמן ממש נתניהו פעל למען השלום עם האמירויות כדי שהראל מרגלית יוכל לטוס לשם בראש משלחת של אנשי עסקים. הזוי?לחלוטין.יש לשער שהראל מרגלית גם נמצא בין המחוללים בחוצות בעקבות הפסדו(בנתיים) של טראמפ למרות שגם טראמפ היה בין אלה שאפשרו לו לעשות עכשיו עסקים בדובאי. אם למשל נפשפש בעסקיו של קובי ריכטר נגלה שגם הוא עשה כסף לא קטן בעקבות פועלו של נתניהו בעשור האחרון כשהוא פתח שווקים בעולם,חתם על הסכמים חובקי ימים וארצות וקשר קשרים לאורך ולרוחב של הפלנטה.פועלו של נתניהו הכניס הרבה כסף לאנשי העסקים וביניהם קובי ריכטר ואילן שילוח שהיום משוייכים ל"דגלים השחורים" ,"קריימניסטר" ו"בטחוניסטים למען עצמם" שעושים הכל כדי שנתניהו וטראמפ ירדו מהבמה על מנת שיעלו לשלטון כאלה שידאגו שהקשרים שנקשרו יפרמו ועסקיהם ירדו לטמיון.פשוט חולני.גם אנשי התקשורת חוו פרוספריטי נכבד בעשור האחרון בעקבות פועלו של נתניהו אבל גם הם עושים הכל כדי להעלות לשלטון חוגים סוציאליסטים שיקצצו את כלכלת ישראל בחצי ואגב כך גם את משכורותיהם. שואל הפסיכולוג המתחיל איך זה יכול להיות,הרי אנשים צריכים לתמוך במי שעושה להם טוב כמו נתניהו או טראמפ ולא במי שעשה להם רע כמו אובמה או ביידן או אהוד ברק.אז נכון שנתניהו וטראמפ תקעו כמה מאנשי העסקים כמו ח"כ מ"ישראל ביתנו" בעקבות מהלכים שהם עשו ושיברים שהם סגרו אבל בכולל, המרוויחים הגדולים ממדיניות טראמפ ונתניהו הם אנשי העסקים הישראלים שלמרבה הפלא פועלים דווקא נגד טראמפ ונתניהו. מישהו אמר פה חלם על סטרואידים?
כתוב תגובה ל- באום
באום המזהה "עיוות פסיכולוגי"
  שלמה המגיב   13/11/20 23:11
באום מצא את "העיוות הפסיכולוגי..חולני..הגדול ביותר בתקופתנו" , כאשר לטעמו , "אנשי השמאל הישראלי " הם הלוקים בכך , ולא הבחין בשום "עיוות פסיכולוגי חולני" באישיותו של טראמפ ?, נו , באום , לא הייתי מייעץ לאנשים במצוקה "פסיכולוגית" , לקבוע אצלך כמה פגישות לטיפול , באשר גם אצלך כנראה קיים איזה "עיוות" , שמשבש לך את היכולת להבחין מי כאן "החולני" , ואולי היה כדאי לטראמפ לקבל שרות "פסיכולוגי" אצלך וזה מן הסתם , היה "מחזק" את רוחו. תהיה לי בריא , אדון באום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ההסבר:FOLLOW THE MONEY
  תל אביבי   14/11/20 00:15
כ
כתוב תגובה ל- תל אביבי
3
"סתימת פיות" בנוסח בריימן
  שלמה המגיב   13/11/20 19:54
1) מי שתמה ומחה על אמרתו של השדרן בטלויזיה אברי גלעד , "שביידן איננו הנשיא הנבחר " , הוא כאן "הסותם פיות" ?, טוב , הרי לבריימן ברור שהאמת הינה שטראמפ נבחר , והפרש של 4.5 מיליון בוחרים ביתרון לדמוקרטים בכלל רחבי ארה"ב , לא עושה עליו ועל אברי גלעד שום "רושם". ומי שתמה על כך , הוא כאן "סותם פיות" !!. 2) כל "ישראלי לשעבר" שהוא אזרח ארצות הברית , הוא לטעמו של בריימן , "עובד" אצלו , וחייב "להתלהב" מהמועמדים לנשיאות ארה"ב ,על פי "הראש" של בריימן ( טראמפ ) , אחרת הינו "נפולת של נמושות" !, אבל אם היה מצדד בתיקשורת בטראמפ ,אז כמובן שבריימן היה רואה בו "פטריוט ישראלי". 3)"שיא הגסות" , לטעמו של בריימן , זה "לסתום את הפה" ( בתיקשורת ) לנשיא טראמפ , על כי "אמר דבר שקר" ! , וואלה , האם בריימן מצפה שאנשי תיקשורת "יתלהבו" מגסות הרוח "והשקרים" של טראמפ ? , נו , בריימן "שמתלהב" מאישיותו של טראמפ , מלין כאן על "גסות רוח" ?. מעניין . נ.ב. בריימן לא מוכן "שיסתמו פיות" בתיקשורת לדוברי שקר , כדי שיוכל להפיץ את משנתו לדוגמא , שיגאל עמיר לא רצח את רבין , ועוד "שקריו" של בריימן במצח נחושה , שהשמאל הישראלי ( ולא ממשלת ליכוד !) הוא זה "שגירש את היהודים מגוש קטיף וצפון השומרון " וזה היה "בעידודם של תושבי עוטף עזה" !!. נו , שקרנים לא "אוהבים" שהתיקשורת "תסתום להם פיות".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בשמאל האוטופי הכמהה לתיקון
  סניל   14/11/20 10:37
עולם בקרוב - שכחו כי מנהיגיו בעבר שביקשו 'לתקן' הם לנין, טרוצקי, סטלין, צ'אושסקו, קסטרו, מאו, צ'אבס, מדורו, ולאחרונה גם אובמה. תראו כמה קיתונות של אסון הם הורידו לעולם. מתי נפסיק לשחק בחלומות שוא?
כתוב תגובה ל- סניל
4
כאחד ה"מתבלבלים"
  ארי כספי   13/11/20 20:51
כל הסיכויים שאני ושכמותי "נתבלבל" באותה דרך אם נזכה להחלפת דיירי הבית ברחוב בלפור. רק ביביסט מקצועי כמו ד"ר (למה?) בריימן ממשיך לראות בזוג החברים טראמפ - נתניהו כאנשי מופת. אני מקווה דוקטור שמשלמים לך היטב בעד הסבריך.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
5
ומי "גס רוח ועלוב" , בריימן?
  שלמה המגיב   13/11/20 22:42
בריימן מלין על "חוצפה וגסות הרוח" , של האלופה במילאים אורנה ברביבאי , על כי "אמרה על ידיד ישראל ( טראמפ) , ברוך שפטרנו" , נו ורק עבור אמירה זו של האלופה , שלא תייגה את נשיא ארה"ב טראמפ , באופן שלילי , או מעליב , אלא רק הביעה שביעות רצון שהוא מסיים את תפקידו ( ומן הסתם , אינה "מתלהבת" מאישיותו , במיוחד שהיא אישה , והמבין יבין ) , כינה אותה , אדון בריימן , שהוא עדין ומכבד נשים ומכבד אלופים בצה"ל ידוע , ואינו "גס רוח" , במילים "עלובה כפוית טובה" !!. זהו ? , מי שמרוצה מכל סיבה שהיא , שטראמפ מסיים את תפקידו ( " ברוך שפטרנו" , בלשונה של האלופה ברביבאי ) , מוגדר על ידי בריימן "עלוב כפוי טובה" ? , ובריימן הוא זה שמלין כאן במאמרו על "חוצפה וגסות רוח" של אחרים ? , ובריימן רוצה "לסתום את הפה" לאלופה ברביבאי , והיא "גסת רוח וחוצפנית וכפוית טובה" שבכלל "פותחת את הפה" , אך מי "שסותם את הפה" לשקרנים בתיקשורת , זה לא מקובל על ברימן , כי "השקרים" הינם לטעמו של גונב הדעת הזה , שכך מתייג אלופה בצה"ל ,("עלובה" ) , רק מפני שלא "זרמה" עם "הראש" שלו , באיפיונו של טראמפ !. נ.ב. ואנו מדברים על בריימן , שהוא "דוקטור" בהשכלתו (!) , ומגדיר עצמו כראש החוג של הפרופסורים לחוסן מדיני וביטחוני של ישראל , שכך , כמו איזה רוכל בשוק , או איזה פנסיונר בפרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק השכונתי , או איזה אוהד כדורגל של בית"ר באירגון לה פמיליה , מתייג אלופה בצה"ל (!) , וזה רק מפני שנראתה שבעת רצון , שטראמפ מסיים את תפקידו !. נו , אם זה "דוקטור" בהשכלתו , ואין לו מילים אחרות לאפיין אדם , שהוא לא מרוצה מדעותיו , אז מה לנו כי נלין , על כל מיני דגנרטים ובורים כאן באתר , שכך מתייגים אלופים בצה"ל !!. ממש מביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
אין מונחים או מילים, להגדיר
  וינטר הניה   14/11/20 15:13
בהם, ההתבטאויות אנשי תקשורת מסוימים, שיכורים ולא מיין, או שליחי ציבור אבודי כיוון... שנאת חינם, שנאה עצמית, כפיות טובה, עיוורון מוחלט... אין בכוחן של הגדרות אלו ואחרות, לתאר את התהום אליה מוליכים אלו את עם ישראל..
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
7
הם מעדיפים ממשל עוין לישראל!
  אקטואלי   14/11/20 21:11
לדעתי ביידן לא מתאים להיות נשיא ארה"ב, הוא נראה לי קצת מעופף על גבול הסניליות. סין, רוסיה, איראן, צפון קוריאה, ואחרים "יאכלו אותו" הוא לא יידע להתמודד איתם. ארה"ב תדרדר ממעצמה למדינה מבולגנת עם מליוני מסתננים ומבקשי עבודה. האנרכיה תשלוט במדינה, אנרכיסטים ישלטו בהרבה אזורים. זה מזכיר לי מקומות באזור שלנו. הבלגן שהיה בעולם בתקופת חוסיין אובמה יהיה פי כמה בתקופתו. הרי בתקופת חוסיין אובמה אירופה נכבשה והגיעו אליה מיליוני פליטים, כולל כחצי מיליון הרוגים בסוריה, העיקר שקיבל פרס נובל לשלום על "מעשיים עתידיים" שכלל לא עשה - בושה וחרפה לנותני הפרס! במידה וביידן ייבחר (חס וחלילה), אחרי זמן קצר הוא יפרוש והסגנית שלו תתפוס את מקומו. האם זו כוונת הבוחר האמריקאי??? אני כמעט משוכנע שטראמפ ייבחר שוב, מקווה שלא יעשה שטויות עד הבחירות, כמו בתחילת עידן הקורונה, עד הבחירות בנובמבר 2020. ייתכן שהוא יקבל פרס נובל לשלום, הוא עשה הרבה יותר מאשר אלה שקיבלו את הפרס לפניו. אגב, ביידן הודיע כי הוא מתכוון "כנשיא" לגרום לכך שסין תצמח, ואני חשבתי שהנשיא דואג למדינתו ארה"ב שתצמח ותתפתח במיוחד בעידן הקורונה, ולא דואג לכך שסין תצמח על חשבון ארה"ב, טירלול בהתגלמותו!! בנוסף הוא מדבר "כנשיא" על ההסכם עם איראן והסנקציות. כנראה שמנהיגיי העולם רוצים בהרס היקום, המדיניות של חוסיין אובמה גרמה למיליוני פליטים באירופה, יש מספר מדינות שנכבשו כבר באירופה בלי שום ירייה אחת. כחצי מיליון סורים הרוגים. שלא נדבר על הסכם הגרעין השערורייתי עם איראן. אני מקווה שבמידה וטראמפ יפסיד, חס וחלילה, הוא גם ידאג לפני עזיבתו להחלת ריבונות ביהודה ושומרון, ויורה על מכה כבדה לאיראן, כולל בסייבר שתשתק את איראן לכמה שנים שאולי תגרום למפנה במשטר המסוכן לאזור כולו @@@@@@@@@@@@ אגב, לא הבנתי, ביידן או חוסיין אובמה רצים כעת לנשיאות? חבל שרק עכשיו מבינים את הנזק העצום שנשיא לשעבר חוסין אובמה זה עשה לאנושות כולה, נזק בלתי הפיך בחלק מהמקרים. לאט לאט כולנו מתחילים לראות את "תיבת פנדורה" שנשיא זה השאיר לאנושות. בנוסף חוסיין אובמה קיבל פרס נובל לשלום על "מעשיים עתידיים" שכלל לא עשה. אלא להיפך. הוא השאיר אחריו חורבן, מאות אלפי הרוגים בסוריה, מיליוני פליטים שמציפים את אירופה, פיגועים של איסלמיסטים בכל העולם. סליחה שאמרתי "טרור איסלמי", כן בתקופתו של חוסיין אובמה היה אסור להגיד את צמד המילים הנ"ל. איזו "מורשת לתפארת" חוסיין אובמה השאיר אחריו. בתקופת כהונתו הטרור העולמי הרים את ראשו כולל מדינות תומכות טרור כמו איראן וצפון קוריאה. לא ברור איך ולמה יהודי ארה"ב הצביעו עבורו במשך שתי קדנציות נשיאותיות. לכל מנהיגי העולם שהיו ידידי ארה"ב הוא תקע סכין בגב. ועם איראן החתרנית שמייצאת טרור בכל העולם עשה הסכמים, שהשיא היה הסכם הגרעין. זוכרים את 150 מיליון שהעביר לרשות יום לפני שעזב את הבית הלבן. כעת מגלים ששיקר לאמריקאים בקשר ל- 14 האזרחים האיראנים שהיו מרגלים בארה"ב ורכשו אלמנטים שקשורים לפיתוח הגרעין באיראן. אף נשיא קודם לא עשה מעשיים שכאלה. לאחרונה הסתבר שכל החקירות כנגד טראמפ בנושא "הקשר לרוסיה" היה פייק, על מנת להסיט את הדיון מהשימוש של הילרי במיילים במחשב הפרטי שלה, בניגוד לחוק. לפני שעזב את הבית הלבן דאג חוסיין אובמה לשתי החלטות כנגד ישראל במועצת הביטחון והעברת 150 מיליון דולר לרשות. אני מקווה שבמידה וטראמפ יפסיד, חס וחלילה, הוא גם ידאג לפני עזיבתו להחלת ריבונות ביהודה ושומרון. מגיע לנתניהו צל"ש על עמידתו מול אובמה! אירופה נכבשה ב
כתוב תגובה ל- אקטואלי
8
אנחנו מאושרים מהמפלה של טראמפ
  הירונימוס   14/11/20 23:01
כי לדעתנו הנבל הזה הוא אויב של מדינת ישראל ולא ידיד ולא אוהב. לדעתנו, מי שתומך בכיבוש, בהתנחלויות ובסיפוח איננו אוהב אלא אויב, אויב השלום, אויב השפיות אויב הנורמליות. מי ששולח לכאן שגריר כהניסט שתוחב את טלפיו המזוהמות בעניינים פנימיים של מדינת ישראל איננו ידיד אלא אויב, מי שמעודד אנטישמיות וגזענות איננו אדם שראוי לתמיכה אלא להפך, ראוי לגינוי ולתיעוב. מי שמגלם בהתנהגותו את כל המכוער שבאדם, שקרנות, קנאה, תאווה, רהבתנות, גזענות וטפשות אינו ראוי לשום כבוד. לכן אנחנו שמחים וצוהלים על התבוסה הענקית שהעם האמריקאי האכיל אותו, אנחנו שמחים שהוא קיבל בעיטה בתחת מ 60% של התושבים, ובנוסף אנחנו גם שמחים שאנשי הימין בישראל כל כך כואבים ומאוכזבים. הבנת?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
שלום, שפיות ונורמליות?
  עובד 1   15/11/20 18:35
כשאתה כותב "שלום", "שפיות" ו"נורמליות" אתה מתכוון לשלום, לשפיות ולנורמליות שספגנו בימי אוסלו הלא עליזים, כשערפאת שלח אלינו את מרצחיו מדי יום כדי לפוצץ אוטובוסים ובתי קפה ולרסס אנשים ביריות, בחסותם של פרס ("קרבנות השלום"), רבין וביילין. אז מה הפלא שאתה תומך באובמה שרצה להביא לכאן את השלום המוחלט והסופי בנוסח הירונימוס?
כתוב תגובה ל- עובד 1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il