s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הימין בישראל יוצר חדשות
מאת: איתן קלינסקי  |  30/11/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תועמלן שמאל שקרן
  מגיב ותיק   30/11/20 14:43
העובדה היא כי התחוללה בארה"ב הונאת בחירות חסרת תקדים אינה מזיזה לחובב הפלשתינאים האנטי ציוני, חובב סידי בן שיט-רית המנאץ.

העובדה היא כי ביידן הנו אדם מושחת שתמך בבנו המושחת האנטר ואף הטיס אותו במטוס הנשיאותי לבצע עסקים עם הסינים, עניין שלו היה קורה עם טראמפ, , השמאל בארה"ב היה מציף את התקשורת כמו שהציף בשקרים את מעורבות טראמפ/רוסים בבחירות.

העובדה היא שביידן הוכרז כנשיא ע"י התשקורת האמריקאית ולא באופן רישמי.

העובדה היא שהסי איי איי הזים את כל סיפורי השקר של השמאל האמריקאי שטפלו על טראמפ.

העובדה היא כי תקשורת הפח אצלנו הסתירה את כל פרשיות ביידן/האנטר/שקרי הדמוקרטים, סביב מערכות הבחירות והפרשיות אותן הזכרתי כאן.

העובדה היא שקמה בארצנו תקשורת ימין שאינה סופרת יותר את ערוצי התעמולה, 11,12,13 והתאגיד .

הידד, לריקלין, ינון מגל, ערוץ 20, על כל כתביו.ואברי גלעד.

ניכר כי חניכי פראוודה מתחילים להיות מודאגים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תענו לראות את האידיוטים האלה.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   30/11/20 15:20
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
מגיב ותיק דומה לחסידי סטליו
  מגיב ותיק דומה ל.   30/11/20 15:50
אין הבדל בין התגובות של מגיב ותיק ובין התגובות של בולשביקים אטומים, שהעריצו את סטלין, ספרדים אטומים שהעריצו את פרנקו, איטלקים אטומים שהעריצו את מוסיליני וגרמנים אטומי לב שהעריצו את היטלר. אין הבדל!!!!
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק דומה ל.
מגיב ותיק מלין על "פראוודה" ?
  שלמה המגיב   30/11/20 16:26
ובכל זאת , מגיב ותיק , אולי תעשה "מאמץ" ותתייחס לנתונים המספריים שאותם הציג קלינסקי , והינם נתונים שאין עליהם אפילו מחלוקת בתיקשורת האמריקאית ובקרב ראשי המפלגה הרפובליקנית בסנט ובקונגרס ? . האם גם אתה סבור , , שהפרש של 7 מיליון קולות ( בסך הכל של המצביעים בארה"ב ) ו 74 אלקטורים ( הפרש של 32 אחוז בנתוני האלקטורים !!) , הינו נתון שעיתונאי כולשהו , המכבד את מיקצועו ( ריקלין , מגל , ואברי גלעד ) ואת אילו ששומעים אותו וצופים בו , יכול לבטלם ולקבוע בפסקנות , שביידן "גנב את הבחירות" ?. נו , זה עיתונאות ? , זו פרשנות פוליטית ?. ואתה עוד מלין על התיקשורת השמאלנית הישראלית שהינה מתנהלת כמו "פראוודה" של תקופת הקומוניזם בברית המועצות ?. נ.ב. אין האמור לעיל , מצביע על "התלהבותי" מתוצאות הבחירות בארה"ב , לאור היומיים האחרונים , שבהם בעלי תפקידים בכירים בממשלו של אובמה ( ראש ה c.i.a. ואחרים ) כינו את חיסולו של ראש תוכנית הגרעין האירני , כפשע !! ,וזאת לאחר שממשל אובמה הדמוקרטי , חיסל את בין לאדן ( ובצדק ). אני , לא כמו קלינסקי , לא צופה איזה "בונוס" ראוי לציון ומובטח , שנקבל בעתיד מהממשל הדמוקרטי הנוכחי ( וזה לא כמו בתקופת קלינטון ) וגם בסנט ובקונגרס הקיימים כיום , אבל ביקורתו כנגד "עיתונאות" מסוגם של ריקלין , אברי גלעד וינון מגל , הינה מוצדקת והיא זו שראוי לדמות אותה לעיתונאות בנוסח "פראוודה" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, צר לי אין לי שיג
  מגיב ותיק   30/11/20 17:30
ושיח עם שקרנים, תזכורת :

שלוימל'ה בפורום של כמה מאתנו ,בוויכוח על עניין משפטי, מלפני למעלה משלש שנים : אני יודע מה אני מדבר - אני עורך דין.

שלוימל'ה כמה חדשים אחר כך לאחר קצת לחץ של המגיבים סביבו : לא אמרתי שאני עורך דין, אבל אני בא מתחום המשפט.

שלוימל'ה לי לפני קרוב לשנה: אל תשקר, לא אמרתי שאני עורך דין...

שלוימל'ה בימים האחרונים : אכן מקצועי עורך דין...

ובהמשך אלי, "נו , היכן בעבר , התייחסתי אפילו פעם אחת להשכלתי (והשקרן שכח כי בוויכוח הראשון לפני כשלוש שנים, התרברב כאילו הוא עורך דין...), אולי אתה מתייחס בכלל למגיב אחר בטעות ?, איזה אינטרס יש לי , כאדם אנונימי כאן באתר , לציין איזה רקורד אישי להשכלתי..."

שקרן.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק מספר שהוא עורך דין
  מגיב ותיק מספר   30/11/20 20:47
מגיב ותיק מספר שהוא עורך דין, האם הוא עורך דין מכנס?????
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק מספר
לשוטה מגיב ותיק
  לשוטה מגיב ותיק   30/11/20 16:29
הערצה של מגיב ותיק לינון מגל ולריקלין אינה שונה מהערצת בולשביקים שוטים בעורכים ובעיתונאים של פראבדה. לפראבדה היו מעריצים כפויים והי מעריצים נלהבים. מגיב ותיק שייך למעריצים הנלהבים ובזה הוא אח לשוטים של פראבדה ולשוטים היותר מדי רבים שהיו לפאשיסטים בגרמניה.
כתוב תגובה ל- לשוטה מגיב ותיק
מגיב ותיק אינו שוטה הוא אלים
  הוא אינו שוטה   2/12/20 07:01
מגיב ותיק אינו שוטה, הוא אדם אלים מילולית, והאלימות המילולית של יותר מסוכנת מאלימות פיזית.
כתוב תגובה ל- הוא אינו שוטה
2
מה יעלימו כתבים התומכים בביבי
  יצחק ג.   30/11/20 15:12
איתן יקירי, אותם עיתונאים, שהזכרת את שמותיהם, לא ישתפו את קהל הצופים בשירת מטורפי הימין - "ביבי מלכנו, ביבי משיחנו, ביבי אלוהינו, רק ביבי". לשירה זו מתלווה ריקוד של רקיעת רגליים על תמונות של מנדלבליט, שהוא במקרה יועץ משפטי לממשלה. לשירה ולריקוד מתלוות יריקות על התמונה של היועץ המשפטי. והכל מגוון בתנועות חולניות כששרים את השיר - "ביבי יזיין אתכם, בוגדים שמאלניים" ולא שוכחים את הקריאות "מוות לבוגדים". נכון שהקבוצה של אנשי ליכוד שמבצעת את "המופע האמנותי הזה היא קטנה, אך אי אפשר להתעלם שהיא מבטאת הסכמה ותמיכה של ציבור גדול.
כתוב תגובה ל- יצחק ג.
3
כעת הימין צריך לטפל
  מגיב ותיק   30/11/20 15:18
בנושא תקציב ערוץ 20 וגלי ישראל.

לא ייתכן שהימין שהנו היום הרוב במדינת ישראל לא תהייה לו תקשורת ממומנת כראוי.

חצי לפחות מהתקציב של השידור הציבורי המקורנף לשמאל (שעומד היום על למעלה מ-800 מיליון שקל) צריכים להיות מופנים לערוץ 20 וגלי ישראל.

זה לטיפול חברי הכנסת מהימין.

הקץ לתעמולה אדומה, שמאלנית ובולשביקית מהסוג המפאיניקי/מפמי הישן והרע..

הידד, לריקלין, ינון, בועז, שמש, לינור, גלית, טאוב, וכל כתבי ערוץ 20 וגלי ישראל וכל העוסקים במלאכה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני מגיב ותיק משקר.
  אני מגיב ותיק   2/12/20 02:41
אני מגיב ותיק משקר!!!!!! כאשר אני טוען, שבערוץ 20 לא הדגיש מר ריקלין, ש"הנשיא טרמפ לא רק שלא הובס בבחירות, אלא גם לא היה קרוב לתבוסה". ואני לתומי ראיתי כאן מעידה של עיתונאי מוערך. עיתונאי שניתן לכבדו, שמבחינה פוליטית הוא סבור, שטרמפ טוב לאמריקאים וטוב גם לנו. לצערי, נתן מר ריקלין להשקפת העולם - שאני מכבד הגם שאני חולק עליה - להשתלט עליו והשקפת העולם היא שיצרה עובדה מוטעית, שנשיא אשר קיבל 74 אלקטורים פחות מיריבו לא הובס, ונשיא שקיבל פחות מ-7 מיליון קולות לא הובס. מגיב ותיק את שקרן!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אני מגיב ותיק
4
לכל המובלים באף ע"י השקרים
  מגיב ותיק   30/11/20 17:50
של איתן ולכל הסובלים מבעיות בהבנת הנקרא (שגם מצטיינים בהתחזות לעורכי דין)

כמאזין קבוע לריקלין ולינון, כל דבריו של איתן וההתייחסות לדבי ינון וריקלין הנם שקר גמור,

אכן ריקלין ומגל ייחלו לניצחון טראמפ ודברו על הונאות בחירות אבל האמור במאמרו השקרי של איתן הנו שקר גמור ופירוש עקום של דברי ריקלין וינון.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עורך הדין מגיב ותיק משקר!!!!
  לא יפה לשקר   30/11/20 20:56
עורך הדין מגיב ותיק "צודק" . מגיב ותיק "מבסס את דבריו על עובדות" . מגיב ותיק משקר!!!!!!! כשהוא חולק על כך שבערוץ 20 לא נאמר : שטרמפ לא הפסיד בבחירות והוא לא קרוב לתבוסה. ואני חוזר שעורך הדין מגיב ותיק משקר!!!!! כשהוא טוען שריקלין לא אמר את המשפט : שטרמפ לא הובס ולא קרוב לתבוסה.
כתוב תגובה ל- לא יפה לשקר
ריקלין אמר שטרמפ לא הובס
  מגיב ותיק שקרן   30/11/20 21:39
ריקלין אמר את המשפט האומלל, שטרמפ לא הובס ולא קרוב לתבוסה. אני כמו איתן סבור שריקלין הוא עיתונאי רציני. רציני מאד. אידיאליסט. אידאליים של ימין קרובים ללבו. ופשוט מצטער שעיתונאי רציני טעה. אבל מגיב ותיק הוא אינו מגיב רציני, אלא הוא פשוט שקרן, כשהוא טוען, שריקלין לא אמר שטרמפ לא הובס וגם לא קרוב לתבוסה. אני מדגיש שריקלין העיתונאי הרציני מעד בקביעת עובדה לא נכונה.ואילו מגיב ותיק הוא סתם שקרן. הוא כמו הבולשביק, שאמר אמן על כל מילה, שאמר הרודן סטאלין. מגיב ותיק הוא כמו הפשיסט האיטלקי, שאמר אמן על כל מילה של הרודן מוסיליני. אין הבדל בין הערצה עיוורת של מגיב ותיק, שמוכן לשקר כמו אותו בולשביק שמוכן לשקר כדי להצדיק את עיוורונו. מגיב ותיק אתה מעורר גועל. ולגועל את מוסיף חותמת של עורך דין.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק שקרן
5
ביבי הולך בדרכו של סטאלין
  לא לרשע!   1/12/20 09:17
הנאמנות העיוורת לשליט מרושע היא זו שהרסה את ברית המועצות. כשאני קורא שראש ממשלה בישראל טס במטוס ששייך למיליונר, המיודע ליעד אליו מוטס המטוס באחת מארצות ערב וכן מי יושב בו. ואילו ראש המטה הכללי של צבא הגנה לישראל אינו יודע שום דבר, כן גם לא ידעו שר החוץ ושר הביטחון. משקרים לעם ישראל שוועדת הקורונה לא תתכנס, כי השרים הנוגעים בדבר לא סיימו את עבודתם, והם טוענים שסיימו עבודתם. מה ההבדל בין השליט של ברה"מ שראה עצמו אלוהים ובין ראש ממשלת ישראל, הרואה עצמו אלוהים מעל כולם......... ועוד מעט נראה מחנות מעצר בישראל לאלו שפלנגות השנאה של הליכוד צועקים לעברם - "מוות לבוגדים"..
כתוב תגובה ל- לא לרשע!
אין הבדל בין הרשעים
  אין הבדל   1/12/20 09:59
ברקמת התהליכים ובהווצרות התהליכים יש הרבה מהמשותף. נקווה , שההבדל יישאר בתוצאות. כרגע המשותף בתהליכים הוא מאד מדאיג. ביבי זוכה להערצה עיוורת כמו מנהיגים רבים שאני בוש להזכיר את שמותיהם. כל מי שחלק על דרכם קראו לעברו "בוגד" כמו שקוראים היום "בוגד" לכל מפגין נגד ביבי, אותו מעריצים חלקים גדולים בחברה הישראלית. אני מתפלל שבישראל לא נגיע לתוצאות ההרסניות של רצח מתנגדים כמו ברוסיה של סטלין ובגרמניה של היטלר.
כתוב תגובה ל- אין הבדל
6
איתן יקר, "חזק ואמץ"
  ד"ש מפתח תקוה.   1/12/20 13:36
איתן יקר, "חזק ואמץ". אנא, הימנע מללכת להפגנות.
כתוב תגובה ל- ד"ש מפתח תקוה.
7
טרמפ לא הובס
  העיוורון של הימין   1/12/20 15:22
ערוץ 20 חזר מתוך עיוורון , שטרמפ לא הובס , ולא היה קרוב לתבוסה. אני מעריך מי שלדעתו טרמפ טוב לישראל. זו מעידה מחפירה, שעיתונאי מערבב בין העדפה פוליטית מובנת וניתנת להערכה ובין קביעת עובדות. במקרה הזה ערוץ 20 ועוד כמה עיתונאים נכשלו. והיו אלה עיתונאים מהימין.
כתוב תגובה ל- העיוורון של הימין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il