|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם יבוזבז אפקט סער?
מאת: רפי לאופרט  |  11/12/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מצער שהכותב,שבדרך כלל כותב
  בני בנקר   11/12/20 12:54
לענין,חוזר על השטות "אם יחקק בכנסת הבאה חוק הקובע שראש ממשלה אינו יכול לכהן יותר משתי קדנציות ברציפות". כאדם נבון,היה צריך לאור הניסיון של פחות משנתיים אחרונות, שבשיטת הבחירות המטופשת של ישראל "שתי קדנציות" יכולות להיות במשך פחות משנה. אם כבר,לקצוב כהונת ראש ממשלה בזמן,נניח 8 או 10 שנים. אבל יש פגם אנטי דמוקרטי בהצעה,התעלמות מרצון העם. בבריטניה,בגרמניה,שתי מדינות דמוקרטיות לא פחות מאיתנו,אין שום מגבלה על אורך כהונת ראש ממשלה. ראש עיריית תל אביב חולדאי מכהן 22 שנים. זה בסדר ? בקיצור,הכול נובע מפוזיציה פוליטת ולא מעילות ענייניות. חבל שהכותב נפל בפח.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
לאופרט , כמעביר מסרים מבלפור
  שלמה המגיב   11/12/20 13:30
לאופרט , בהמשך למאמרו הקודם , "נלחץ" קצת , שמא נתניהו עומד לסיים את דרכו בפוליטיקה , ומנסה להציג תובנות , שנראים כמסרים מבלפור והמבין יבין. ובכן: 1) "סער הינו עוד חוליה בשרשרת רק לא ביבי , ובכך גורע מאיכותו המוסרית" ! - לאפחות , לאופרט ? , מי שמנסה לסיים את תפקידו של נתניהו בפוליטיקה , הינו "גורע מאיכותו המוסרית" ? , טוב , אני מציע לכל המפלגות מלבד הליכוד והחרדיות ( שאין מחלוקת שהן שיא המוסר !) , שלא יתמודדו בבחירות הקרבות כנגד נתניהו , במגמה לנצחו ולסיים את כהונתו , כי בכך יתוייגו על ידי לאופרט , "שגורעות מאיכותן המוסרית " ! , נו ,הרי ברור שמי שהוגש כתב אישום פלילי נגדו ( נתניהו ודרעי שאף הורשע !) הם "המוסר" ורק סער שמנסה להתמודד מול נתניהו , זה "גורע מאיכותו המוסרית". השגות מעניינות בנוסח לאופרט , למושג "מוסר". 2) " סער יצליח אולי להקים עוד רשימה של תאבי שררה" - וואלה , לאופרט מתייג מראש (!) את כל מי שיצטרף למפלגתו של סער , "כתאב שררה" , ולא כאזרח הגון ופטריוטי שרוצה בטובת המדינה , כי ברור לכל אחד , שנתניהו בכלל לא "תאב שררה" , וכך כל ראשי הליכוד , ומי שלא "מתלהב" מהם , זה רק בגלל שהוא "תאב שררה" ולא מתוך רצון לדאוג למדינת ישראל ואזרחיה. טוב , הרי כבר אמרו לא מעט "ממתלהבי" נתניהו , שמי שרוצה בהדחתו , הינו "בוגד שמאלני" , אז לאופרט רק מייחס לירביו הפוליטיים של נתניהו , רק " חוסר מוסר" ורק "תאבי שררה" וצריך לשבח את לאופרט שהוא מתבטא באופן יותר "עדין" מהם כנגד מי "שמעיז" להתמודד באופן דמוקרטי כנגד נתניהו , הלא כן ?. נו , לאחר שכבר כינה את ההתמודדות בבחירות הקרבות , מול נתניהו , - "חוסר תקינות דמוקרטית" , אז כעת כבר עולה לאופרט מדרגה ורואה בכך " חוסר מוסר..תאבת השררה.." וזה כבר נקודת מבט נוספת של לאופרט , על "החוצפנים" הללו , שמעיזים להתמודד באופן דמוקרטי , מול שומר "המוסר" הידוע שמתגורר כיום בבלפור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
רב הנסתר על הגלוי
  באום   11/12/20 16:30
חשבונאות מנדטים בימים אלו היא כמו חשבונאות כספים אחרי שמילאת לוטו, חכה להגרלה ורק אז אם בכלל. כוכבים נולדים ונמוגים ומי זוכר היום את גבאי,הרצוג,יחימוביץ',לבני ועוד כמה שכיכבו בסקרים ואז לקחה אותם הרוח. גם את גנץ העלו הסקרים לדרגת המנהיג שיוציא את עם ישראל ממצרים אבל אז הוא התחיל לדבר ושום ים סוף לא נבקע לשניים.הוא נאלץ לחבור לפרחח של השכונה והשאר כבר היסטוריה.אז רב הנסתר על הגלוי בפרשת גדעון סער ולך תדע מי שלח אותו לדרך,הקרן החדשה או אולי נתניהו עצמו,האם סער הוא כחלון 2 או האם הוא שליחו של שטן כלשהו שמסווה עצמו היטב, או שאולי הוא בכלל משרתם של שני אדונים או סתם קריזיונר שהולך על הבאב אללה, אבל מה שברור הוא שעם ישראל זז ימינה וחזק, אחרת לא היו קמים בנטים וסערים שכל כך רוצים את הקולות של פורשי השמאל ששנאת נתניהו עדיין רוחשת בליבם אחרי שנים ארוכות של דמוניזציה בתקשורת.תנו לנו ימין,תנו לנו התנחלויות,תנו לנו יהדות ומסורת,הם אומרים,רק תקחו מאתנו את נתניהו. וכך ההיסטוריה טורפת את הקלפים,מארגנת אותם מחדש ושוב טורפת ומביאה לנו שלל ארועים שמי היה מאמין, ורק מי שנמצא בעין הסערה מסוגל להשאר יציב ומפוקס,אז כרגע נדמה שנתניהו הוא זה שנמצא על המשבצת של עין הסערה ולכן יש לשער את מה שיש לשער, מחשבי הקיצין ימשיכו עם המתמטיקה שלהם ונתניהו ימשיך לייצר סחורה, והציבור? הוא יעשה את השיקול, הסחורה של נתניהו או המתמטיקה של המעלים באוב.
כתוב תגובה ל- באום
סימני השאלה במקומם (תמיד...)
  רפי לאופרט   12/12/20 13:08
הבעיה היתה ונותרה פיצול הכוחות והקולות שמונעים יציבות שלטונית ושוחקים את כל המקורות החיוביים שיש בעם הזה. אין ספק שהתנהלות הציבור מול משבר הקורונה, אילו הייתה מתרחשת בעת מלחמה (שגם היא לרוב אירוע בלתי צפוי) הייתה הופכת את יום הכיפורים למשחק ילדים... האם הציבור הישראלי כל כך חכם שהוא יודע מתי מותר לשחק "נדמה" לי ומתי זו פריבילגיה שכל כולה חזיות תעתועים. אני מפקפק בכך. האם נתניהו אינו רוצה או אינו יכול? אני משער שהוא אי-שם באמצע הדרך: קצת אינו רוצה וקצת אחר אינו יכול... כשמנהיג דומיננטי ברמתו של נתניהו נמצא בלימבו, המדינה עומדת על סף אובדן עשתונות ושליטה. בחירות תפקידן להכריע. בין מנהיגים, בין תוכניות ובין אידאולוגיות - לכך אני מצפה גם הפעם. מי שלא יתכנס למטרה זו, אינו ראוי לאמון הציבור.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
הבעיה היא באמת
  באום   12/12/20 15:20
פיצול הכוחות המונע יציבות שלטונית ואני מייחס זאת לדור הפוליטיקאים הנוכחי גם מימין וגם משמאל שנמצא במוטיבצית יתר לגבי עצמו ולגבי הקריירה שלו(לא כולם כמובן).חלק מהם רוצים להיות ראשי ממשלה ואפילו אלה שבקושי מגרדים את אחוז החסימה.התופעה הזו נוצרה לדעתי כתוצאה מההתפתחות הטכנולוגית ששידרגה את אמצעי התקשורת לדרגה כזו שהיא בילבלה את הפוליטיקאים הרואים בצעצוע שנפל לידיהם מכשיר כדי להכנס לאופוריה ולו לזמן קצר.האופוריה שאופפת פוליטיקאי המוכרז כמעומד לראשות הממשלה בידי אמצעי התקשורת משולה לסם וכל אחד רוצה לחוות את החוויה הזו לפחות פעם בחייו.ההשלמה שיש מנהיג וצריך ללכת איתו בהמשך הדרך היתה נחלת הדור הקודם,היום מנהיג הוא לא מישהו שאמור להוביל אלא מישהו שצריך להוריד אותו.זהו המקור לחוסר היציבות,הכל מתחיל בגורם האנושי.מלבד זאת,בנתיים צפיתי בנאום הפרישה של גידעון סער וזהו נאום מבויים עם אלמנטים שביבי המציא,נראה שאנשי יחסי ציבור עשו עם סער הרבה חזרות,שום דבר אותנטי,שום דבר מרשים ,שום דבר אמיתי ולא עובר מסך,וזה בניגוד לכחלון בזמנו ששידר אותנטיות.על פי הנאום סער יצליח אולי לגרד משהו פה ושם,בשורה הוא לא.
כתוב תגובה ל- באום
4
ועוד על לאופרט , כשכפ"צ לביבי
  שלמה המגיב   11/12/20 16:50
במאמרו של לאופרט מתאריך 9.11 כאן באתר ( די לפינוק ולגחמות - קריאת השכמה ) , הלין לאופרט כנגד ההפגנות בכל רחבי הארץ כנגד נתניהו שלא מפסיקות וכינה אותן "טרור רך..מנסות לכפות באמצעות מעשים.."( את פרישת נתניהו ) וקרא במפורש ללכת "לבחירות דמוקרטיות כדרך יחידה לעצב פתרון מעשי ( לבעיות המדינה כעת , שלא נפתרות בממשלה פריטטית עם כחול לבן ) וצאת איתו לדרך" , ולאחר מכן , לאחר שגדעון סער , החליט ללכת לבד "לבחירות דמוקרטיות , כדרך יחידה לעצב פתרון מעשי ולצאת עימו לדרך" , אז נבהל אדון לאופרט , מעביר המסרים מבלפור ,ואז במאמרו הקודם , קבע שהתמודדות מול נתניהו , הינה "חוסר תקינות דמוקרטית" , וכבר "התחרט" כנראה שקרא לבחירות ואז במאמרו היום , "נלחץ" לגמרי מהסקרים שנתנו לגדעון סער ולנפתלי בנט , ( ביחד ) , יותר מנדטים מאשר ליכוד בראשות נתניהו ואז כבר ראה לאופרט את ההתמודדות הקרבה בבחירות מול נתניהו - "חוסר מוסר..תאבי שררה.." !!. טוב , בקצב כזה , במידה ואכן ייחלש מעמדו הפוליטי של נתניהו , אזי במאמרו הבא , מן הסתם , כבר יגדיר לאופרט התמודדות בבחירות מול נתניהו , כפוטש , או כבגידה בעם , כנגד רצון העם , חוברים לשמאל ועוד מסרים כאלה מבלפור ואני מניח שלאופרט , כבר מתכוננן כך להתפתחות הפוליטית השבועית , אם הינה לטובת עתידו של נתניהו , או לרעתו. והמבין יבין. נ.ב. לדעתי , לאופרט רשאי "מוסרית" , לדרוש מהדוברים של נתניהו , חלק משכרם שהם מקבלים עבור עיסוקם , באשר לאופרט "עובד קשה" כאן באתר , כדי להעביר את המסרים שהם צריכים להעביר לציבור , ונראה לי שהוא גם יותר "חרוץ" מהם. שיהיה לי בריא , הלאופרט הזה. לא להאמין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
אנחנו אזרחים כפויי טובה, בושה!
  אקטואלי   12/12/20 10:43
כבר התרגלנו לכך שתוקפים כל מעשה של נתניהו, גם שהוא עושה מעשה מועיל וטוב "שימותו הקנאים". מזל שבתקופה זו גנץ לא ראש הממשלה והחבירה של גנץ עם המשותפת לא צלח. אגב, אני שמח שליברמן, בוגי, לפיד, שלח ובוודאי המשותפת, ישבו באופוזיציה. כעת אני שמח שההגה בידי נתניהו ולא בידי גנץ!!! אולי גם גנץ לכאורה שמח מכך. לכאורה היה מתפרק נפשית ולא היה יכול לכאורה לתפקד, במצב מסובך עם תיאומים אינסופיים עם הרבה משרדי ממשלה, היה מסתבך, וכולם "היו עליו" והיה לו קשה לתפקד כמנהיג וכמושל ביד רמה. בטח שאתה "טירון פוליטי" שלכאורה מנותק מהמציאות ומהיכולות של עצמך. זוכרים את רבין בששת הימים שהתפרק לכאורה נפשית? מזל, מזל של כולנו, שהעניינים מתנהלים ברמה סבירה מאוד בהרבה מעל הממוצע בעולם, יש כאלה שאומרים שזה "נס משמים". זה לא אומר שלא ניתן להעביר ביקורת, ביקורת והפקת לקחים "דואגת" ליותר מקצועיות ופחות לבינוניות, השאיפה שלנו היא תמיד למצוינות. חשוב שהביקורת תהיה בונה ולא ארסית, לא משתלחת, עם הצגת עובדות נכונות ואמתיות. אך לא ביקורת המציירת את המצב כשחור משחור. ובטח לא ביקורת שבצידה אג'נדה "רק לא ביבי". אני לא נכנס כעת לתרומה האדירה שראש ממשלה זה ומשפחתו (יוני נתניהו ז"ל) תרמו למדינת ישראל ולאזרחיה בהרבה תחומים, (כלכלית, מדינית, ביטחונית, חברתית) את זה אף אחד לא ייקח ממנו לאורך כל ההיסטוריה. אין כל ספק שזה ישמש אותו ככף זכות בעתיד. אנחנו עם "כפוי טובה" שלא יודע להעריך מנהיגים ולא יודע להגיד גם תודה. לפעמים גם צריך לראות את הצדדים החיוביים שנעשו עבור כולנו. רק לקרוא את הטוקבקיסטים ולהבין שאנחנו בגל עכור של שנאה, חבל שזה המצב, מומלץ להירגע. חלקכם הפכתם את נתניהו לשטן העם, לארדואן, "ולבוגד", בושה וחרפה לכם.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
בגדול אתה צודק בעניין כפיות
  רפי לאופרט   13/12/20 10:11
הטובה. אולם פוליטיקה איננה משחק בכללי משחק בריטיים. אני נוטהלראות פוליטיקה, במיוחד בתקופה "רדופת שדים", "רוחות", "מחזות שווא ואמיתות אלטרנטיביות - כמדדי החלטה "מחייבים". השאלה לגבי משך השרות הרצוי, ברציפות של כל בעל תפקיד בכיר בישרות הציבורי (כפי שהדבר בצבא או בחיים האזרחיים, גם אם לא תמיד מאותן סיבות) - כשאלה לגיטימית ואפילו חשובה ביותר. יכולותיו המיוחדות של נתניהו הן בתחום יחסי החוץ והתיפלול הפוליטי מבית. חסרונו העקרי לטעמי הוא במינהל הציבורי. העובדה שלא מצא לנכון למנות סגן או שר עוזר לפיתוח וקידום רמת השירות הציבורי ומלחמת חורמה בביורוקרטיה האוכלת בנו בכל פה - היא כשלון שהציבור, המשק ואיכות החיים בארץ סובלים מהם קשות. עתה, בשלהי כהונותיו, להערכתי לא יתפנה לכך אפילו מנטלית. לאור מערכת היחסית הבלתי מתקבלת על הדעת בין שלוש רשויות הממשל בישראל, חייבים שינוי דרמתי בשני אלה. המפתח הוא בגוש ימין חזק! אם יקים אותו מה טוב (אגב, מבחינה זו סער הוא כמעט מכשלה אם יתמיד בעמדות בהן פתח); אם לאו, להערכתי, יהיה עליו ללכת...
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
6
מר לאופרט עשה כאן סלט רציני,
  מ. עמיר   12/12/20 17:19
מבלבל ולא הגיוני בניתוח ענין סער. אם שואלים אזרח בציבור לדעתו על סער, הוא משיב מיידית: "אין לו שום סיכוי; בתו נשואה לערבי ואשתו היא שמאלנית-רדיקלית, אף ימני הגון לא יבחר בו ולא יחפוץ שאשה שמאלנית תשב בבלפור, הוא לא ינגוס קולות מהליכוד". --- אנשים מסוגו של סער, שכל כמה זמן מחליטים על רעיון בומבסטי אחר שהתקשורת מכנה "מפץ" - נופלים ולא שורדים. מעבר לזה, רבים סבורים שסער אינו ימני והיה מאז ומתמיד סוס טרויאני בליכוד. הכותב שואל: מי נותן לו עצות לפתוח במהלכים אלה שלו? ובכן, אכן הקרן לישראל החדשה ורעיתו אשר משאת נפשה היא להגיע לרחוב בלפור והיא דוחפת אותו במלוא המרץ להתקדם לשם. אבל "סערת סער" תשכוך בקרוב והאיש אפילו לא יעבור את אחוז החסימה חרף האוזר והנדל ואפילו אם יצטרף אליו הרמטכ"ל השמאלני לשעבר אייזנקוט. אלה המצטרפים לכת "רק לא ביבי" - כושלים בסופו של דבר.
כתוב תגובה ל- מ. עמיר
" אינו ימני" בנוסח עמיר
  שלמה המגיב   13/12/20 08:12
המגיב עמיר מכריז "שרבים סבורים שסער אינו ימני והיה מאז ומתמיד סוס טרויאני בליכוד" ! , אתם הבנתם את אדון עמיר ?, נו " מאז ומתמיד" עלאק , רק כדאי להזכיר לקוראים שבתאריך 16.2.2005 , הצביע סער בכנסת נגד חקיקת החוק לפינוי גוש קטיף וצפון השומרון ( "גירוש יהודים" , בלשון אנשי ימין "מאז ומתמיד" !!) , ואילו "אנשי הימין מאז ומתמיד" , האדונים שרי ליכוד כיום בממשלת ליכוד , נתניהו , ישראל כץ וצחי הנגבי , הצביעו בעד (!) "הגירוש" . וכדאי גם להזכיר "שימניים מאז ומתמיד" בנוסח הנגבי , דיכטר ואלקין , פרשו מהליכוד למפלגת קדימה של אריק שרון , באותה תקופה , ואילו סער נשאר בליכוד , גם לאחר שהליכוד "התפרק" ל 12 מנדטים , לאחר התבוסה לקדימה של אולמרט. נו ,נראה שעמיר כבר קיבל את דף המסרים מבלפור , וכנראה שיאיר נתניהו , הציע לו להוסיף שלגדעון סער , יש בת "בוגדת" שנשואה !!) לערבי , ואשתו גאולה הינה "שמאלנית" , ולכן ברור שאסור למשפחת "בוגדים" ומשפחת "סוס טרויאני" כזו , להיכנס לבלפור ולהוציא את משפחת המלוכה משם והמבין מבין. וואלה , המגיב עמיר , זה רמה של דגנרטים , שרק מביישים את הליכודניקים האמיתיים , וכעת כל אחד מבין , מדוע אנשים כמו סער , יעלון , מרידור ובני בגין , " בורחים" משם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ויש עוד "שמאלני בוגד" , עמיר ?
  שלמה המגיב   13/12/20 18:09
נו וגם הרמטכ"ל אייזנקוט הוא לא מספיק פטריוט לטעמו של הדגנרט הזה , אדון עמיר . וואלה , אולי כדאי שיאיר נתניהו "הגובור" ששירת בקריה בדוברות צה"ל , יעזור לאדון עמיר , לתייג מיהו פטריוט ומיהו סתם "שמאלני" .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא הבנתי היכן הסלט...
  רפי לאופרט   13/12/20 10:23
כפי שכתבתי, אינני סבור שסער הוא הפתרון של הימין, השאלה היא אם לא יהיה פתרון של השמאל. אטם הוא מתכוון להיות איש ימין עליו לחבור לגוש של רוב פרלמנטרי שיבצע רוויזיה טוטאלית במדינה, בזכות עוצמתו הפוליטית (כיום לגוש זה עפ"י הסקרים כ- 82 מנדטים; 50 שנה ויותר לא היה כדבר הזה במדינה), אזור לבזבז את שעת הכושר, וגם בחוץ, יקראו נכון את המסר, אם עוצמה זו תתלכד לגוש. ההתפתחויות בשדה הבינלאומי אינן מנותקות מהמצב בפנים.ישראל חייבת לנוע בשתי החזיתות במקביל. מלבד ההישגים המדיניים, חייבת להבנות מבית חזית כלכלית-חברתיית שתשקם את הכלכלה שנפגעה בקורונה, תדאג לחלוקה סבירה יותר של תוספות העושר הלאומי שהתגברות על הקורונה תחולל בשילוב עם פתיחת שווקים חדשים בזירות החדשות, ותבצע רה-אירגון ניהולי, ביורוקרטי ואיכותי (שיקום הפיריון הירוד) במשק. להערכתי, נתניהו לבדו לא יספיק לכך בגילו ובמצבו הנוכחיים. מאידך, כשלון הימין עשוי לפתוח מחדש את סיפורי אוסלו ולהחזירם למרכז הבמה, וגם זאת אסור להרשות שיקרה.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ומה לאופרט , כן "מבין" ?
  שלמה המגיב   14/12/20 09:50
לאופרט "לא מבין" , מה המגיב עמיר , מטמטם כאן את השכל , בעניין "הפתרון של הימין" והאם סער "ינגוס קולות מהליכוד" , אך אין לא שום קושי " בהבנה" בהתייחסות עמיר לגדעון סער , ואין לו שום הערה או הסתייגות מ "..בתו נשואה לערבי..אשתו שמאלנית רדיקלית..אף ימני הגון לא יבחר בו..סוס טרויאני בליכוד..הקרן החדשה לישראל..משאת נפשה ( של אשתו של סער ) להגיע לרחוב בלפור..אייזנקוט הרמטכ"ל השמאלני.." !.אתם הבנתם מה אדון לאופרט , כן "מבין" ואין לו שום הערה על "ההברקות " כאן של הדגנרט הזה , המגיב עמיר ???. נו , ואני מזכיר שוב ושוב , שלאופרט הוא אדם משכיל מאד לפי הבלוג שלו ( וזה איפיון בהחלט חיובי ) , אך לא פעם , "זורם" כאן עם "הראש" של כל מיני דגנרטים אובססיביים , בורים ורוויי שנאה , כמו המגיב עמיר ועם עוד כאלה כאן באתר וזה מצער מאד וגם "מוזר" מאד , בהתחשב "ברמה האינטלקטואלית" של לאופרט.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
חיים בבועה של שקרים
  יוסי מ.   16/12/20 04:10
די מזמן הגעתי למסקנה שמר לאופרט הוא במקרה הטוב שופר של הפושע מבלפור, לא בדיוק עיפרון מחודד, שמבין את מה שנח לו ולא מבין את המובן מאיליו. אני לא מתומכי סער ,לאופרט מתונן על כך שקם כי הבין את המצב מול נתניהו אבל שוכח את מה שזה עשה לסער ולכל מי שמרים ראש בליכוד, ולכן הביא את הליכוד למצב שהבולטים שבו הם רגב ומארק, אוחנה וזוהר ,כולם ליד מאור הדורות אמסלם. הבעיה היתה ועודנה לא נתניהו,אלא עדת השוטים שמטפלת בפי הטבעת שלו. מר לאופרט מתהדר בתאריו הרבים אבל מה לעשות יכולותיו הן כאלה שרק אתר כזה יכול להיות לו לבמה, ולו רק כי יש כאלה שמכפיפים את האמת הידועה להם בפני האינטרס הרגעי, ומעליבים את התארים (המעידים על השכלה) בפני השכל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
8
ברגע שמינה את שאשא, ברור
  מרק_טווין   2/04/21 00:14
סער נכנס למצב בו חסימתו על ידי נתניהו, המצב בליכוד...ואשתו של סער...השאירו לו כיוון אחד להסתער על ביבי. אבל ברגע שמינה את שאשא ..הכל חוסל. לא צריך להיות גאון, לראות את החלטתה לבחור פופוליסטיות על מצב חירום ,של תמיכה בממשלה ,שנלחמה נגד הקורונה. גם מי שאיננו מבין התנהגות והחלטות, יכול היה לעקוב אחרי "הדורים החוזרים " שקיבלה וכידררה להאדרת שמה, במקום להילחם ברצינות בבעיה. להזכירכם...הנושא היה למשל סגירת מכוני כושר, בהם נשיפות ונשימות הן מינוף הקורונה לטווח רחב. קשה לנתק בין הביצה והתרנגולת, אם זו הבחירה...או שיקול הדעת של סער לבחירת שותפים....אבל התוצאה הייתה ברורה מיידית. משהו מחוסר ---- ההבנה של נתניהו למינויים [שכולם הסתובבו כנגדו ] הוא חלק מה DNA של סער.
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il