|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי אמר שאין פתרון
מאת: רון בריימן  |  28/03/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש פתרון פשוט יותר
  הירונימוס   28/03/21 19:16
אם ביבי מסתלק מהפוליטיקה תקום כאן ממשלת ימין חזקה תוך שעה או שעתיים לכל היותר.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
ממשלה
  יוסף רבני   29/03/21 11:03
אף אחד ממנהיגי מפלגות הימין לא דורש התפטרות של ראש הממשלה בשל משפטו. יש להניח שהם מבינים, כמו הציבור הימני, כי התפטרות על רקע המשפט לפני פסק דין חלוט פירושה מתן כוח לאנשים במערכת אכיפת החוק להדיח ראשי ממשלה על ידי תפירת תיקים או אפילו איום בתיק. מי שעקב וזוכר את נסיונות ההדחה הסדרתיים שחלקם הצליח (רפול, יעקב נאמן, ריבלין, קהלני ואחרים) זו לא אפשרות עקרונית בלבד. הימין צריך להתאחד ולתמוך בנתניהו ולא סביר שגדעון סער דורש שנתניהו יזוז כי הוא לא מסוגל לאחד את הימין כשאותו גדעון סער הוא המכשול לאיחוד הכוחות.
כתוב תגובה ל- יוסף רבני
רבני מזהה את "המיכשול לאיחוד"
  שלמה המגיב   29/03/21 18:19
מה הקשר למשפטו של נתניהו ( " תפירת תיקים" כן או לא ) ,ולעובדה שאינה שנויה במחלוקת , שנתניהו כבר רבע מערכות בחירות רצופות תוך שנתיים , לא מצליח לקבל תמיכת רוב העם להרכבת ממשלה בראשותו ובראשות הליכוד ? . נו , אולי בכל זאת "המיכשול לאיחוד " הימין ולהקמת ממשלת ימין יציבה , הוא נתניהו ? , הרי כל טמבל כבר מבין , שאם נתניהו ( שהוא "המיכשול" של הימין ) , יפרוש וייבחר מועמד אחר בראש הליכוד ( כץ , ברקת , אדלשטיין וכל ליכודניק אחר מהעשיריה הראשונה ) , אזי אותו מועמד , מקים ממשלת ליכוד ימנית יציבה , תוך 24 שעות , אך נתניהו ממשיך "להתעקש" להמשיך לגרור את המדינה , לעוד בחירות שוב ושוב , ולסכן את שילטון הימין , ומבחירות לבחירות , גובר הסיכוי שתוקם ממשלה , שהליכוד לא כלול בה , והיא לא תהיה ימנית מובהקת . אז מי כאן "המיכשול" של הימין , אדון רבני ? , מה אתה רוצה מגדעון סער , שהקים מפלגה רק מפני שנתניהו לא מצליח ממשלה , וכל בוחריו , חד משמעית , בחרו בסער כדי שיוחלף נתניהו ולא כדי להצטרף לליכוד בראשותו , הלא כן ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
פתרון הוגן ומתבקש
  יהודי מפוכח   28/03/21 19:24
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
3
בריימן שוב מביך את עצמו
  יוסס   28/03/21 20:54
בריימן - ריד מיי ליפס: אף אדם שפוי לא הולך לשבת עם הנאשם בפלילים שאתה סוגד לו כמו טמבל. נגמרו הפראירים. חוץ ממך ומכמה שוטים סניליים כמוך כולם כבר הבינו שביבי הוא סוס מת. לא סתם היחידים שמוכנים לשבת איתו זה החרדים שחוץ מתקציבים לישיבות שלהם לא מעניין אותם כלום, והזויי הימין הקיצוני שאף אחד לא מוכן לדעת בהם גם עם מקל. "גוש הימין" הפך להיות גוש של סחי שמקיף את ביבי ועוד מעט גם יטביע אותו.
כתוב תגובה ל- יוסס
פליאה בעיני
  סיני   29/03/21 10:08
פליאה בעיני שתגובתך הגסה (מחליאה ממש) והלא עניינית פורסמה בכלל.
כתוב תגובה ל- סיני
4
המצב לימין עדיין לא אבוד!
  אקטואלי   28/03/21 20:59
אולי זה המקום להגיד למצביעי הליכוד שלא יצאו לבחור, אתם כפויי טובה, אתם חסרי אחריות לאומית, אתם יודעים רק להסתכל על עצמכם "רק רציתי לעשות קניות בקניון ולא הספקתי לבחור", תתביישו לכם 300,000 מכם לא יצאו לבחור, אתם פרזיטים. עשר דקות לא יכולתם להקדיש לבחירות? חסר לכם שתבואו אלי לקטר על המצב הקשה שנוצר לכם עקב תוצאות הבחירות! מילה אני לא רוצה לשמוע מכם! כן מילה! עד הבחירות החמישיות. אולי הגיע הזמן להוריד במשכורת יום עבודה לכל אלה שלא ניגשו להצביע. הרי זו חובה אזרחית! דברים מוזרים קורים לאחרונה בכל העולם בנושא ספירת הקולות. מוזר היה לשמוע את המנכ"לית מודיעה שהאדם שצריך להזין את הנתונים למחשב "קרס" והלך לישון ביום רביעי בצהריים. האם אין לאדם זה סגן או עוזר? מדינה שלמה מחכה לתוצאות והוא הולך לישון, מוזר! והזוי! האם ייתכן שבזמן שאותו אדם "ישן" לכאורה, ניתן היה להזין במחשב נתונים "שגויים" לכאורה, שיכולים לשנות את תוצאות הבחירות? אני רק שואל! כי הקריסה של אדם אחד מכל המערכת המשומנת הזו בתקציבים גדולים, נשמע מטורף. הרי לכל אחד מאתנו יש מחליף! יש לזכור, שעד היום יש הליכים משפטיים עם השופט מלצר בנושא המנדט הנוסף של הליכוד מהבחירות הקודמות. הייתי שמח שבבחירות הבאות יתחילו בספירה של המעטפות הכפולות, ורק לאחר מכן בקלפיות הרגילות, כי אז אנשים "לא יקרסו", והסיכוי לזיופים יקטן משמעותית, כי המזייפים לא ידעו לאן "הרוח נושבת". נכון שנקבל את התוצאות יומיים אחרי, אך זה שווה רק בשביל לקבל תוצאות נכונות ואמתיות. ואת זה כתבתי לפני הבחירות: כמה פעמיים אפשר לחזור על המנטרה של ימינה "אנחנו אלטרנטיבה שלטונית" לכאורה אתם ממש לא! אני לא בטוח שנתניהו זרק אותם, כפי שהם טוענים כעת, הם פשוט הגזימו בדרישות וברצונות, 4 שרים בכירים מאוד, וזאת כאשר היה להם סה"כ 6 מנדטים. ברור שזה לא היה הוגן כלפי 36 חברי הכנסת של הליכוד. אני אישית לא אהבתי את ההצבעה של בנט עם לפיד. אפשר היה להימנע בהצבעה זו. לפעמים אני חושב שבנט מתנהג לכאורה כילדון מגודל. לצערי הם אלה שגרמו שלא יהיה נגמ"ש כלל. ההתקפה שלהם על הליכוד עוד תעלה להם ביוקר. מומלץ להם לא להתבשם מהסקרים. תפקיד ראש הממשלה נראה בשלב הזה גדול עליו. שלא נדבר על גנץ ועל לפיד שאין סיכוי שבעולם שהם יהיו בתפקיד זה. במידה ובנט ושקד יחצו את הקווים ויילכו עם יאיר לפיד, הם ישרפו את עצמם לעד, גם ההיסטוריה תזכור להם את המעשה לכאורה שפל. בעבר הם כבר פגעו באינטרס הימני, מקווה שזה לא יחזור על עצמו. מקווה בהמשך שלא יקפוץ לו שוב הבנט, ועקב מהלכיו כל "הגוש הימני" ייפגע קשות. את דעתי אומר בקלפי בלבד!!! ולא בהפגנות שמסכנות את כולנו. אף פעם לא הרגשתי שגנבו לי את המדינה כמו השמאל הלבן והעשיר, אני נע בתוך מסגרת הכללים הדמוקרטיים בלבד. רבים מאתנו זוכרים את הפנקס האדום! ברור שללא המגפה היינו רואים מאות אלפי ימניים מפגינים לטובת נתניהו. כי מה שמקומם אותי "הוא אשם עד שתוכח חפותו". אחרי קלטת "המנייאק" האמון במערכת שואף לאפס. פעם הערכתי את שקד, לאחרונה הסתבר שאלה היו רק לכאורה סיסמאות ודיבורים, חלק מהדברים שכבר נעשו הם מנכסים לעצמם ולזכותם. שמתי לב שזו לכאורה שיטה בימינה! הכל זה הם, מעניין לא? לא שמעתי אותה מדברת מילה רעה על מנדלבליט, על ליאת בן ארי, על הנשיאה חיות על שי ניצן. אני מצטער שפעם הערכתי אותה!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
5
ובריימן "שכח" אפשרות נוספת
  שלמה המגיב   28/03/21 21:01
מעניין מדוע בריימן נמנע מלציין , אופציה שבה , נתניהו "יפרוש לפנסיה " , על כשלונו להרכיב ממשלה בארבע מערכות בחירות רצופות ויבחרו ראש ליכוד במקומו , שירכיב ממשלת ימין מלא מלא , שאליה יצטרפו ללא היסוס בנט ( 7 מנדטים) , סער ( 6 מנדטים) , חרדים ( 16 מנדטים) , והציונות הדתית ( 6מנדטים) , יחד ממשלת ימין יציבה של 65 מנדטים , שגם נוטה באופן ברור לסיפוח כל השטחים לארץ ישראל השלימה , בנוסח בריימן ? , מענין ! , האם בריימן "עובד" אצל משפחת נתניהו , או הינו איש ימין אידיאולוגי אמיתי , חסיד ארץ ישראל השלימה ?. נקודה למחשבה , לכל "מתלהבי" בריימן , כאן באתר וחסידי ארץ ישראל השלימה והבלתי נתונה לחלוקה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
אכן בסופו של יום
  באום   28/03/21 21:53
המציאות תוביל לפתרון היחידי הבא בחשבון מלבד בחירות נוספות שהוא חזרתו של סער לכור מחצבתו כאשר בנט כבר נמצא שם.אין שום פתרון אחר והאשליה של ממשלה הנשענת על קולות הערבים היא בדיוק אותה אשליה שהשלו את עצמם רבים וטובים בתקופת אוסלו.מלבד שיתוף פעולה בנושאים אזרחיים אין להכניס שום מפלגה ערבית לממשלה או להישען עליה משום שאותן מפלגות מטרתם היא חיסול המדינה כפי שהיא כיום והפיכתה למדינת כל אזרחיה שזה אומר רוב ערבי וחיים של יהודים בארץ ישראל כמו שהם חיו בארץ במשך אלפיים שנה עד הקמתה של מדינת ישראל,כלומר,נתונים לרדיפות,הגליות וכדומה.ראש ממשלה שיתמוסס למשמע מתק השפתיים הערבי ושיכנס למחוזות הללו יפול מבלי שהוא ידע אפילו מדוע,ראו הוזהרתם.
כתוב תגובה ל- באום
7
רון בריימן - תתעורר!
  עזרא שמש   28/03/21 22:01
"שלושת האחים" אינם ממש דומים, כי לאחד מהם יש משפט פלילי והוא נכשל 4 פעמים בהרכבת ממשלה! יואיל הנאשם להתרכז במשפטו ויעזוב את הממשלה מרצונו. בשל כך, אולי יתחשבו בו ויקלו עליו בעת מתן גזר-הדין...
כתוב תגובה ל- עזרא שמש
8
ממשלה עם הערבים, כשותפים שוים.
  ברור שיש פתרון   29/03/21 11:50
בפעם הראשונה מאז 48 נוצרה הזדמנות לשתף את כל האזרחים בישראל בשלטון ולעשות את הצעד הראשון להפוך את ישראל למדינה דמוקרטית.
כתוב תגובה ל- ברור שיש פתרון
9
פוסל במומו
  אלישע האס   29/03/21 18:25
מי שמאשים את נתניהו בהכפפת האינטרס הציבורי לאינרטרס הפרטי, מן הדין שלא ינהג באותה דרך ויחסבור לממשלה בראשות נתניהו בהתאם לאינטרס הציבורי של מניעת בחירות חמישיות והתייחסות לציבור שהראה בבירור העדפה לנתניהו. לכן הפתרון של חבירת כל הטוענים לימניות הוא הפתרון. הנכון.
כתוב תגובה ל- אלישע האס
10
אכן, זמן לאחוה. די לשנאת חינם
  וינטר הניה   29/03/21 19:37
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
11
למה שכחת את סמוטריץ'
  בנצי זיכרמן   30/03/21 04:23
לרשת את קיסר צריך טריאומוירט: סער, בנט, סמוטריץ'. הם הדור הבא של מנהיגי הימין. הם צריכים לכרות ביניהם ברית ולהאבק לאחר מכן על הירושה. כל אחד מהם שלא יעשה כן, מצטרף לשמאל וימחק!
כתוב תגובה ל- בנצי זיכרמן
למה , "להאבק לאחר מכן" , בנצי?
  שלמה המגיב   30/03/21 18:29
מדוע "שהדור הבא של מנהיגי הימין " (בלשונך) , לא יפעלו כבר כעת , "ויאבקו" כבר עכשיו " על הירושה" , וישלחו את נתניהו לפנסיה , ובכך תוקם מיד ממשלה ימנית יציבה , ללא רע"מ ( תומכת חמאס , לטעמו של יאיר נתניהו !) , וללא איתמר בן גביר והכהניסטים הגזענים ? . נו , אם הם לא "מתלהבים" מנתניהו , כראש הממשלה הבא , זה "הצטרפות לשמאל" ? , ורק נתניהו , שהקים בעבר ממשלות עם ברק , עם ציפי ליבני , ועם יאיר לפיד , ומנסה לצרף לקואליציה שלו את התנועה האיסלמית של מנסור עבאס ( תומכת החמאס , בלשונו של יאיר נתניהו ) , הוא זה שתמיד "מקפיד" , שלא "להצטרף לשמאל" , והוא לא "יימחק" משום כך , בנצי ?. וואלה , ישנם מגיבים כאן וגם בלוגרים , שמתייחסים לקוראים כאל עדת דגנרטים , באיזה כנס בחירות של נתניהו , ומטמטמים כך את הקוראים וזה חבל מאד. תגיד לי , בנצי ? , אתה "ימני" אמיתי , או סתם איזה איש צוות האסטרטגי במשפחת נתניהו ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
12
עסוקים בתפירת תיק נוסף לביבי
  גרון עמוק   31/03/21 10:44
התקשורת כבר מכינה את הקרקע לתיק נוסף נגד נתניהו ולהשחרת פניו כפושע למקרה שתהיינה בחירת חמישיות. זאת באמצעות גורמים עלומים ב'אוצר' שמצוטטים בתקשורת כאילו רכישת החיסונים נגועה בפרשת שחיתות, לא עברה את האישורים וכו'.. אם רק נדמיין מתי היינו מקבלים את החיסונים אילו היה נתניהו מעביר את את כל התהליך דרך נערי האוצר, כנראה שרובנו היינו כבר לא היינו יכולים לעשות זאת כי היינו בין 'קורבנות הקורונה' מתחת לאדמה. הבירוקרטיה, הכוחנות והרצון לשליטה של פקידי האוצר הורסת כל תוכנית פעולה שפויה שנועדה להצלת חייהם של אזרחי ישראל ושל כלכלת ישראל.
כתוב תגובה ל- גרון עמוק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il