|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסתכלו על עמיחי שיקלי ותתפללו לעוד מהטוב הזה
מאת: עמנואל בן-סבו  |  09/05/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טוב כמו ארס של נחש.
  שנאמר,   9/05/21 10:35
כתוב תגובה ל- שנאמר,
אני לא כועסת על עמיחי שיקלי
  וכדי להסיר ספק,   9/05/21 15:13
עמיחי שיקלי הוא חבר בתנועת "אם תרצו" ולכן אינני מצפה ממנו לשום דבר מלבד לאומנות מקארתיסטית גסה ואלימה.אינני בקיאה במשנתו החינוכית, אבל מהכתבה הזו news.walla.co.il אני רואה עצמי פטורה מלהיות בקיאה בה בעתיד. הצהרתו: בלי המשותפת ומר"צ משתלבת יפה במשנתו ואינה מעוררת בי כעס אלא רק גועל, מיאוס ובוז עמוק.
כתוב תגובה ל- וכדי להסיר ספק,
לא "נסחפת" קצת, גבירתי המגיבה?
  שלמה המגיב   10/05/21 11:26
זהו , " גועל , מיאוס ובןז עמוק" , מעורר בך פוליטיקאי בעל השקפות ימניות (!) , שמצהיר "בלי המשותפת" ?. רק " אומנות מקארתיסטית גסה ואלימה " , את רואה בהצהרתו של שיקלי ? . כפי שתביני מתגובותיי כאן לבן סבו , אזי אני רחוק מאד "מלהתלהב" מח"כ שיקלי ומהצהרותיו הנבובות , אך תמה אני באם פוליטיקאי כולשהו , יהודי ציוני , שלא מוכן לשיתוף פעולה פוליטי עם המפלגה המשותפת , חובבת ציון ידועה , שמוכרת גם כמפלגה שאף פעם לא מזדהה עם הנרטיב הפלשתינאי , ותמיד "מקפידה" להנמיך להבות , ביחסים בין יהודים וערבים המדינה , ולא מעודדת בכלל אלימות של הפלשתינאים כלפי חיילינו ושוטרינו , עלאק (!) , הגיוני מנקודת מבטך , שיהיה מאופיין כך , באופן גס ובוטה ובלתי סביר ! . נ.ב. בתגובותיי כאן , כבר ביקרתי את שיקלי , בגין "החרמת" מפלגות ציוניות , לשיתוף פעולה פוליטי עם מפלגות ימין , אך לא הבנתי בדיוק , מדוע מי שלא "מתלהב" מהרשימה המשותפת , זה "אומנות מקארתיסטית גסה ואלימה" , ומי "שמתלהב" לשתף פעולה איתה , זה רודף שלום ציוני , שמתנגד "לגסות ואלימות" , עלאק. דרך אגב , ההשוואה של סגנונו של הסנטור מקארתי , בשנות החמישים בארה"ב , בהתנגדותו לבעלי השקפות קומוניסטיות , שראה בהם משתפי פעולה עם האויב ( ברה"מ ) , לסגנון של בעלי השקפות ימניות בישראל , הוא גם לא "הכי חכם" , ולא חושף כאן איזה "בקיאות" של המגיבה בהיסטוריה של ארה"ב והמבין יבין. נו , ועכשיו תגיבי שאת לא "קוראת מגילות" !. תהי לי בריאה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התנסחתי באנדר סטייטמנט בריטי.
  ההיפך הוא הנכון   10/05/21 14:01
מר שיקלי הוא בכיר בתנועת זו ארצנו והיה אפילו מועמד לראשות התנועה. את מה שאני חושבת באמת על התנועה הזו אני לא רוצה לכתוב. את שאר ההודעה שלך לא קראתי.
כתוב תגובה ל- ההיפך הוא הנכון
דוגמא "לאנדר סטייטמנט בריטי" !
  שלמה המגיב   10/05/21 16:27
המגיבה המתנשאת , חושפת את "האנדר סטייטמנט הבריטי" שלה , באיפיון אנשים "שמעצבנים" אותה ולא " באים לה טוב" וכמובן "שאת שאר ההודעה שלך לא קראתי" (עלאק !) , מאחר והשימוש שלה במילים "גועל , מיאוס ובוז עמוק" , בכדי לאפיין דעות של אחרים , ובמיוחד לאנשים שלא "מתלהבים" מחובבי הציון של הרשימה המשותפת , זו הוכחה ברורה בהחלט , את מה שמאפיין את המגיבה "רודפת השלום" העדינה וגם את רוחב אופקיה והיכולת להתבטא בשפה האנגלית ( "אנדר סטייטמנט בריטי ") , וזאת בנוסף "לבקיאותה" בהיסטוריה של ארה"ב ( "המקארתיזם" בשנות החמישים שם ). נ.ב. אין פלא , שהשיסוי והפילוג בתוכנו , בין הימין והשמאל בישראל , לא נגרם רק עקב ההתנהלות "והשנאה" של אנשי ימין כלפי אנשי "שמאל" , אלא גם בגלל אנשי שמאל , כמו המגיבה המתנשאת הזו כאן , שגם היא חושפת כאן "אובסיביות" קיצונית חסרת פשר , וחוסר סבלנות והתנשאות , כלפי מי שלא "מתלהב" מדעותיה וזה מצער מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
העיסוק העיקרי של זו ארצנו,
  אכן כך   10/05/21 17:57
היא הלשנה על "שמאלנים" ונסיון לפגוע בחופש הביטוי שלהם ובפרנסה שלהם. זה מקארתיזם טהור. התקופה הזו נחשבת לאחת התקופות השחורות ביותר של האומה האמריקאית ומה שכתבתי עליהם היה מאד עדין. הם הרבה יותר גרועים מזה.
כתוב תגובה ל- אכן כך
שאלת "ההתלהבות" אינה רלבנטית.
  טוב, קראתי חפיף   10/05/21 15:38
אני לא מקבלת שום שיעורי מוסר ממי שהוא חבר בכיר (או זוטר) בתנועה שהיא פאשיסטית ומקארתיסטית. הרשימה המשותפת היא הכי מתאימה בעיני גם להרכיב את הממשלה וגם לעמוד בראשה.
כתוב תגובה ל- טוב, קראתי חפיף
ומי "הכי מתאימה" ,נוסח המגיבה
  שלמה המגיב   10/05/21 16:56
גם אני ביקרתי את התנהלותו של שיקלי בתגובותיי , אך התמקדתי בנימוקיי לכך , בתובנות שלו ולא עקב " לא מקבלת שיעורי מוסר" מאדם זה או אחר , עקב השתייכות , כן או לא , לגוף זה או אחר , באשר באופן עקרוני , גם אדם "שחבר בתנועה פאשיסטית ומקארתיסטית " , יכול לומר פה ושם דברי טעם , או עובדות נכונות , או להציג תובנות שיש בהן הגיון , הלא כן ?. זה נימוק רדוד ועלוב ,לשלול דעותיו של אדם כולשהו , ומאישה שיש לה "אנדר סטייטטמנט בריטי" , אני מצפה לקצת יותר , והמבין יבין. טוב , וכאשר את סבורה " שהרשימה המשותפת היא הכי מתאימה להרכיב ממשלה וגם לעמוד בראשה" , אז בכלל השתכנענו , שראוי "לקבל שיעורי מוסר " ממי שחושב כמוך , והמבין יבין. וואלה , גברתי , מי שקורא כאן באתר את התובנות שלך בתגובותייך , תוכנן וגם סיגנונן המתנשא , יכול להבין את השנאה של אנשי ימין לאנשי שמאל , שאני אישית לא מוכן להסכים עם זה ולא לקבל ולהצדיק זאת , אך כעת אני קצת "מבין" מהיכן היא נובעת , אם את המאפיין של אנשי שמאל , הגונים , ישרים , שגם מסוגלים לשתף פעולה עם אנשים שלא חושבים כמוהם ולא מתנשאים עליהם באופן גס כזה.תהי לי בריאה , גבירתי המגיבה .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
"התלהבות" משיקלי , נוסח בן סבו
  שלמה המגיב   9/05/21 14:19
1) שיקלי לא נבחר בפריימירס של ימינה , ואף אחד מבוחרי ימינה , לא בחר במפלגה זו בגלל שיקלי ( אולי רק אשתו של שיקלי !) ששוריין ברשימת המועמדים ע"י בנט , ההגינות המינימלית של "בעל מצפון" שמאוכזב מהכיוון שאליה חותרת מפלגתו , הינה התפטרות מהכנסת ( או הימנעות בהצבעת האמון בממשלה ) , ולא שיצביע ( כפי שאמר) עבור נתניהו והגוש שלו "שמלכלך" כך על בנט , שהציב אותו ברשימה . נו , הגינות , חברות , קוליגיאליות כלפי חבר ( בנט) , אין כאן מי יודע מה, אדון בן סבו. 2) אם שיקלי לא רוצה להצביע "בניגוד למצפונו" , אז שיתפטר , וזה בהחלט גישה "מצפונית" ולא , שיצביע עבור מי שלא בחר בו בכלל ( ליכוד , חרדים , סמוטריץ' ) , האופוזיציה העתידית בכנסת , וואלה גישה לא הכי "מצפונית " , אדון בן סבו , ממש דוגמא "לאיש הקרונות והערכים" ( עלאק). 3)"אוהב ישראל אמיתי" , לא פוסל שותפות עם מפלגות ציונות כמו מר"צ והעבודה , "ולוחם" אמיתי בעברו , לא יפסול שותפות עם סגן רמטכ"ל ( גולן מר"צ ) ועם עומר ברלב מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר ( העבודה) ויעדיף על פניהם ( "מצפון..אוהב ישראל" עלאק ) את האנטי ציונים של יהדות התורה שדוגלים בהשתמטות ההמונית מצה"ל , ואת בן גביר הכהניסט ( "אוהב ישראל ידוע" ) הגזען שלא שירת יום אחד בצה"ל . 4) ואם באמת שיקלי "לא מחפש שררה" , אז מדוע הוא מתעקש לשרת בכנסת ולא פורש , עקב אכזבתו "מאי קיום הבטחות של הפוליטיקאים " ? , ואם הוא סבור "שהבטחות יש לקיים" בפוליטיקה ובכלל , אז מדוע הוא יצביע כעת לנתניהו , שגם הוא "מפר הבטחות" על ימין ועל שמאל ומזגזג פעמיים ביום בשבועיים האחרונים בכל הנושאים ?. לסיכום , אדון בן סבו , איני רואה באדון שיקלי , איזה "דמות" להתלהב ממנה בפוליטיקה ובכלל , ( "מצפון..ערכים..אהבת ישראל..יושר ומוסר ") , כמו שלא ראיתי זאת באורלי לוי אבקסיס , שנבחרה לכנסת , ללא שום גב ציבורי , ע"י השמאלנים של בוחרי העבודה ומר"צ , וערקה לגוש הימין כיומיים (!) לאחר בחירתה , בכדי להיות משוריינת בליכוד בעתיד ולהיות שרה בממשלת ימין !. מה אומר לך , בן סבו , שיקלי הוא לא בדיוק "הדמות הפוליטית" , שאמורה להוות דוגמא להגינות , חברות , אהבת ישראל , ערכים "והיתרחקות משררה" בפוליטיקה הישראלית , ואני קצת מופתע "מההתלהבות" שלך ממנו. נ.ב. ראוי לציין שלשיקלי לא מפריע להצטרף לגוש הימין של נתניהו שנתמך ע"י מפלגת רע"מ , חובבת ציון מוכרת (!) , אך לשותפות עם מפלגות מר"צ והעבודה , הוא מתנגד , כי הוא "אוהב ישראל" ידוע ומוכר. תהיה לי בריא , אדון בן סבו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
ועוד על "ערכים" בנוסח שיקלי
  שלמה המגיב   9/05/21 16:35
שיקלי , בנימוק להכרזתו שלא יתמוך בממשלת השינוי בראשות ראש מפלגתו (!) , טען שהוא "מתקשה להשלים עם הפרה סיטונאית של התחייבות לבוחרינו" ! , נו , הרי בנט לקראת הבחירות , אזי הבסיס למצע שלו והמטרה העיקרית שהציב לבוחריו , היתה "שבנט יהיה ראש הממשלה שינהיג ויוביל את המדינה למקום טוב יותר" מאשר נתניהו , ושבחירות נוספות יהיו "אסון לעם ישראל" , אז כעת , "הערכים" של שיקלי , שבו סבו כל כך מתלהב מהם , הינם "חבירה לנתניהו " והליכה לבחירות נוספות ( באם לא יצליח בנט להרכיב ממשלה בראשותו ) ? , וואלה , ממש שיקלי "בעל הערכים" נותן דוגמא אישית , איך לא "להפר התחייבות לבוחרינו" , והוא בעד שבנט ומפלגת ימינה , יצטרפו לממשלת נתניהו , שבנט במצעו המרכזי והבולט , רצה להחליפה "ולהוביל את המדינה למקום טוב יותר " ( בלשונו לקראת הבחירות ) , מאשר עשה זאת נתניהו . הרי כל אחד מבין שמצביעי מפלגת ימינה , הצביעו למפלגה זו של בנט ושקד ( לא אישית לשיקלי שאף אחד מהמצביעים לא ידע בכל מיהו !!) , כדי להחליף את נתניהו , אז לשיקלי יש פתאום "בעייה" כאשר לראש מפלגתו יש הזדמנות להתמנות לתפקיד ראש ממשלה , במפלגה שקיבלה רק 7 מנדטים (!) כדי לממש את חזונה "ולהוביל את המדינה למקום טוב יותר" ( בלשונו של בנט לפני הבחירות ) ? . וואלה , בן סבו , אין לך קצת "בעייה" עם "הערכים" ועם "הקוליאליות" של שיקלי , כלפי "בוחרי מפלגתו" וכלפי בנט שנתן לו את ההזדמנות להיות חבר כנסת ? . נו , אם לשיקלי היו באמת "ערכים" , והוא באמת היה נגד "הפרה של התחייבות לבוחר" , אז היה הגיוני ומוסרי שיתפטר ולא יחבור , במנדט שבנט נתן לו , למי שבנט רצה להחליפו , הלא כן ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
איזו דוגמא לתלמידיו בושה
  רבקה שפק ליסק   10/05/21 17:58
רק נכנס לחיים הפוליטטים וכבר הוא מבצע חוסר לויאליות למפלגה שזה עתה קלטה אותו.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
זה לא רק "חוסר לויאליות", רבקה
  שלמה המגיב   10/05/21 21:58
מפלגת ימינה , במצע ובפירסומיה לקראת הבחירות , הצביע במפורש על נפתלי בנט , כזה שיחליף את נתניהו , שנכשל לטעמם , וירכיב ממשלה בראשותו , "שתעבוד עבור העם" ולא עבור "מישהו" אישית ( והמבין יבין !) , והנה כאשר למרות שמפלגת ימינה קיבלה רק 7 מנדטים , ישנה אופציה שבנט ימונה לתפקיד ראש הממשלה ויממש את חזון המפלגה והצהרותיה לקראת הבחירות , אז שיקלי , שהכיוון של ימינה לעשות ממשלת אחדות עם מפלגות ימין , מרכז ושמאל , לא מוצא חן בעיניו , "מתהפך" לחלוטין , ובמקום להתפטר , כי יש לו "בעייה עם מצפונו " , אז "מתהפך" ומצהיר שיצביע עבור נתניהו , שאותו רצתה מפלגת ימינה להחליפו , בטיעון שהוא נכשל בתפקידו , ובנט צריך וראוי להחליפו !!. וואלה , רבקה , זה לא רק "חוסר לויאיות " למי שהציב אותך כמועמד מפלגת ימינה ( הרי אין שם פריימירס ואף אחד ממצביעי ימינה לא בחר בו בשיקלי ) , אלא גם גניבת דעת , וחוסר חברות בוטה , כלפי מי שנתן לך את הבמה , הטעיית בוחרי ימינה , וסתירה מובנית בטיעון של שיקלי ובנימוקיו , אלא גם יש כאן אלמנט של חוסר יושר בוטה , ואם אדם כזה ( שיקלי) , שכך נוהג , ובנימוקים מקוממים ומטופשים כאלה , מי בכלל אמור להעסיק אותו , או לעשות איתו "עסקים" ? . זה ממש דומה להתנהגות המקוממת של אורלי לוי אבקסיס , שיומיים (!!) לאחר שנבחרה לכנסת ברשימת העבודה\מר"צ , ע"י השמאלנים ( אפילו בעיר שלה בית שאן , קיבלה המפלגה העבודה\מר"צ רק 147 קולות !!) , עברה לתמוך בנתניהו , תמורת מינוי כשרה בממשלתו הימנית ושריון במפלגת הליכוד !!. אם יש דוגמא לחוסר יושר ואמונה בפוליטיקה , זה בדיוק ההתנהלות של חברי כנסת שנבחרו , כמו שיקלי ואולי לוי אבקסיס , ובמקום להתפטר ולפרוש , אם "מצפונם מציק להם" משום מה , אז תומכים ביריב הפוליטי , שכנגדו הלכו בבחירות , ושאותו שאפו להחליף. ממש מקומם ומביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il