|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא מוסרי להתנכל לתושבי שיח ג'ראח (ב)
מאת: איתן קלינסקי  |  10/05/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בקריאות "מוות ליהודים".
  מכשילים מאבק צודק   10/05/21 11:16
חבל שעל המחאה הצודקת של ערביי ישראל השתלטו חוגים קיצוניים, שמכשילים מאבק פלשתיני צודק בקריאות "אטבח אל יהוד, אטבח תל אביב".
כתוב תגובה ל- מכשילים מאבק צודק
2
שיח ג'רח סטרילית מיהודים
  ב,ל   10/05/21 13:45
במשפט קצר ניתן לתמצת את חלומו של קלינסקי אסור ליהודים לגור בשיח ג'רח גם אם בית המשפט קבע שיש לפנות את הפולשים הערבים קלינסקי מצפצף על החוק ועל פסיקת בית המשפט וכמו בשנות הארבעים של המאה הקודמת חוטר המיסיונר הפלשתיני המתחסד בכל כוחו להקים מדינה ערבית שתהייה סטרילית מיהודים שיח ג'רח תחילה
כתוב תגובה ל- ב,ל
ולמסיתים לא תהיה תקווה.
  למגיב ב.ל   11/05/21 16:06
כתוב תגובה ל- למגיב ב.ל
"ההגיון" של ב.ל מכתיב רק שנאה
  טובה ר.   12/05/21 18:35
ב.ל , אם היה לו ולחבריך היה שטר טאבו על כפר סאסא בוודאי היה דורש לממש את הבעלות על הכפר. לערבים, שגרים בשכונת שיח ג'ראח ובידיהם שטר בעלות על אדמות בכפר סאסא, אין רשות אפילו לפתוח בהליך משפטי להציג את שטרי הטאבו, כך המקרה אם יש להם שטרי בעלות על בתים או נכסים אחרים בירושלים המערבית ובצפון תל אביב.
כתוב תגובה ל- טובה ר.
3
עם נבל תתנבר ועם עיקש תתפתל.
  פלא יועץ   10/05/21 15:10
שכונת שמעון הצדיק הוקמה לפני 130 שנה ע״י 13 משפחות יהודיות.השכונה עברה הצקות והטרדות רבות מכנופיות הישמעאלים הרצחניים,ואף שלושה מתושביה נרצחו על ידי הפורעים האכזריים.לפני מלחמת הקוממיות אולצו תושביה ע״י הבריטים לעוזבה ולברוח מבתיהם.לפני פסח תש״ח,ערכו הישמעאלים המרושעים שהשתלטו על השכונה,וזאת בחסות המנוולים הבריטים,טבח המוני בשיירת הר הצופים- אנשי האוניברסיטה וביה״ח,בו נהרגו כ-78 אנשים.לאחר המלחמה התיר אירגון השיטנה אונר״א,בחסות הכיבוש הירדני,להושיב פליטים בבתי היהודים בשכונה. לאחר מלחמת ששת הימים העביר האפוטרופוס הכללי את בתי היהודים בשכונה לועד העדה הספרדית בירושלים,בכדי להשיבם לבעליהם החוקיים.שנים ארוכות נמשך הדיון המשפטי עד אשר הכריע בית המשפט בדבר-להשיב את הבתים לבעליהם.לישמעאלים הוצעו אפשרויות מגורים אחרות.והנה קם אדם מישראל ובעזות מצח ובחוצפה ללא גבול,מתעלם לחלוטין מכל זאת בזדון ובמרמה,בכחש ובעיוורון,ומצדיק בהתרפסות מבישה את הפרעות שעורכים שם המוסלמונאצים הנאלחים אשר אף לא מכבדים את ציון קבורתו של הצדיק,וכמו כל אנשי השמאל הבזויים,גם בכלי התשקורת המתעלמים מן האמת,טוחנים לנו ללא הרף כי שם השכונה הינו ״שייך ג׳ארח״,וכי יש להשאירה בידי שונאינו הפלסתינאצים הבזויים.עד היכן תגיע תרבות השקר והכחש בשם ״המוסר היהודי״ של המתייוונים למיניהם מהערב רב השמאלני חולני.מבחילים אמיתיים.ובבניין ציון ננוחם בב״א.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פלא יועץ החלטת לשקר וזו זכותך.
  לפלא יועץ   10/05/21 17:52
פלא יועץ מחליט לשקר וזו זכותו. איתן מכיר בזכותם של היהודים, שיש להם שטרי טאבו על בתים בשכונת שמעון הצדיק. איתן טוען, שיש להכיר גם בזכותם של ערבים, שיש להם שטרי טאבו על בתים בירושלים המערבית, בצפון תל אביב בחיפה ובמקומות נוספים בארץ בהם גרים יהודים.
כתוב תגובה ל- לפלא יועץ
כרגיל אצל השמאל האוטו אנטישמי
  פלא יועץ   11/05/21 08:57
הם בכלל מהאו״ם.ולאמת הם קוראים שקר.בא״י אין שום זכות לאף ישמעאלי אף לא על מטר אחד בלבד.ולא יעזרו כל השטיקים והטריקים הבזויים למיניהם.השלטון העותומני,בכדי למנוע את שיבת היהודים לא״י ואת רכישת האדמות בה,העביר באופן שרירותי עשרות אלפי דונמים,על שם מוסלמים שלא היתה להם שום זכות עליהן ואף מבלי ידיעתם.הולך וקרב זמן ההכרעה,בקרוב תנוקה הארץ מהטומאה הישמעאלית המבקשת להשתלט עליה בכח הזרוע ובערמומיות מבחילה ומאוסה. תתפכחי מאשליותיך
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
4
לא להצתת אש בירושלים
  אבי..   11/05/21 09:55
עימותי הדמים בירושלים מנוצלים על ידי קנאים דתיים חסרי כל רגישות לקדושת החיים. מצד אחד ניצבים קנאי איסלם מטורפים בצרחות "אטבאח יהודים ואטבאח ירושלים ותל אביב. אך את האש הציתו קנאי דת יהודים שניווטו את יורשי הנכסים של היהודים בשכונת שמעון הצדיק. קרקע נרכשה על ידי ראשי הקהילה הספרדית והאשכנזית סמוך לקבר שמעון הצדיק בשנת 1878, עליה נבנו מספר בתים למגורי יהודים, שנאלצו לנטוש אותם אחרי 72 שנה מאימת המון ערבי שאיים על חייהם ב-1948. מדינת ישראל פיצתה את היהודים שנמלטו משכונת שמעון הצדיק מייד אחרי מנוסתם כדי שיוכלו לבנות את חייהם מחדש בישראל. זו הצתת אש מיותרת על ידי מתנחלים קיצוניים , המנווטים את יורשי בעלי הנכסים בשכונת שמעון הצדיק לדרוש היום החזרת הבתים בירושלים המזרחית בתוקף שטר הטאבו, כשלערבים אין זכות לדרוש החזרת בתים בירושלים המערבית בתוקף שטרי טאבו שבידיהם.
כתוב תגובה ל- אבי..
5
פלא יועץ כתב את האמת של נתניהו
  פלא יועץ דובר אמת   11/05/21 10:05
פלא יועץ הגיב כאן באמירת האמת של המדיניות של בנימין נתניהו, אך בנימין נתניהו מבצע את המדינות הניקוי של כל הארץ מנוכחות פלשתינאית, או כלשון פלא יועץ מנוכחות ישמעאלית, קצת באיטיות, אך נתניהו מבצע את מדיניות טיהור הארץ מנוכחות פלשתינית בשיטתיות, המכוסה במילים יפות של דמוקרטיה ומדינה ליברלית.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ דובר אמת
6
האמת פשוטה - הפסקתי להתייחס
  שאול א.   11/05/21 11:54
ההטיה שלך נגד ישראל ובעד אויביה כה עמוקה ושורשית עד שאין טעם אפילו להגיב לאיוולת שלך.
כתוב תגובה ל- שאול א.
שאול תתייחס למעשי המתנחלים
  יהודי...   11/05/21 16:35
המתנחלים יודעים שהורי היורשים קיבלו פיצויי כסף נכבדים ממדינת ישראל עבור הבתים. עכשיו אחרי 70 שנה הם גם דורשים את הבתים בהם גרים ערבים שברובם ברחו וחלקם גורשו מישראל. המתנחלים יודעים שהערבים אינם יכולים לדרוש זכויות על נכסים בישראל, גם אם יציגו את שטרי הטאבו.
כתוב תגובה ל- יהודי...
אינני מתעלם מהחוק
  שאול א.   18/05/21 23:53
ולכן אם וככל שבית משפט יחליט שהתושבים הערביים גרים על פי דין בבתים, אני לא אצא נגד ההחלטה. לא זו השאלה מבחינתי. יצאתי נגד הטענה לפיה "לא מוסרי להתנכל לתושבי שיח ג'ראח". כלומר, יש כאן טענה קטגורית שאסור להוציאם מהבית גם אם הם גרים בו שלא כדין. גם אם הם פולשים לנכס לא להם ולעניין זה אפילו לא משנה אם הנכס שייך ליהודים או לערבים אחרים שאינם אלה שמחזיקים בו. הכותב לא היה מקדיש לכך מחשבה אילו הויכוח לא היה בין יהודים שטוענים לבעלות על הנכס אלא בין ערבים. הוא יוצא תמיד מנקודת מוצא שערבי צודק ויהודי טועה. הוא תמיד מצדד בצד הערבי. בלי קשר לעובדות. וכאן הפסול בגישה ולמעשה באיש שמחזיק בגישה חד צדדית זו. שהרי אילו טענתו הייתה שאין להוציאם משום שהבית שייך להם, הרי ממילא לא הייתי מתנגד לכך. אילו הבית היה שייך להם אין כאן כל סוגיה מוסרית אלא חוקית. הוא משתמש בטיעון המוסרי כי יתכן וגם לשיטתו הם אינם זכאים לגור בבית. וגישה זו יש לגנות.
כתוב תגובה ל- שאול א.
7
מפקידים מאבק צודק בהנהגה כושלת
  נמרוד .   11/05/21 12:24
חבל שהפלשתינים מפקידים מאבק צודק בשיח ג'ראח בידי כוחות לא אחראים, שהפכו את המאבק הפלשתיני הצודק לאלימות מופקרת כמו פגיעה באזרחים כולל ילדים בנגב, פריצה ושריפה בישיבה בעיר לוד, קריאות לא אחראיות לטבוח בתל אביב ועוד פעולות אלימות המסכנות חיי אדם. אסור להפקיד מאבק פלשתיני צודק בידים של הנהגה כושלת ומסוכנת במיוחד לפלשתינים.
כתוב תגובה ל- נמרוד .
8
אל תכשילו את המאבק הצודק שלכם
  קריאה לפלשתינים   11/05/21 12:41
זו קריאה לפלשתינים לא להכשיל את מאבקם הצודק בשיח ג'ראח. טוב שהמאבק הזה הפך למאבק כלל פלשתיני. זה לא טוב. זה מאד לא טוב שמאבק צודק נתון בידי מנהיגים, הקוראים לפגוע פגיעות פיזיות ביהודים ואף מבצעים את הפגיעות האלו במרכזים שונים בארץ.
כתוב תגובה ל- קריאה לפלשתינים
9
ולהאלה של ביבי שוקעת
  הירונימוס   11/05/21 14:11
מסיבת הסיום של נתניהו: אש בהר הבית, תופת בעזה, טילים בשמיים וטרור בצמתים. והדגים המסריחים הללו עטופים בנייר הצלופן הצבעוני והמרשרש של ריקודי הדגל האקסטטיים והמיוזעים, הספק עיוורים לחלוטין למהומה רוויית הדם מסביב, ספק מקפצים לעברה בגיל. האורגזמה האלוהית שמתאספת ברחבת הכותל. האוויר מלא אדי דלק, ונתניהו מצית סיגר ומשליך את הגפרור מאחורי גבו. זו סצנת הסיום. לא חופשה באבו דאבי בהנחיית נגה ניר נאמן, לא "שלום כלכלי" עם עזה, ולא חומוס מסופח בקסבה בשכם. הפסקול הוא אזעקות. זו המוזיקה של ריקוד הדגלים, זה מה שבחר הדי.ג'יי הקוסמי בשביל רגעי האריזה בבלפור. האש הטרגית שאפפה את גופו של איציק סעידיאן הפוסט טראומטי, עוד תמונה איקונית מדמדומי עידן נתניהו, מתפשטת. כי שלטון נתניהו נאכל בסופת הרס עצמי, שהשתרג בחורבן לאומי. חג ירושלים שמח, יהודים.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
נתניהו מעונין באש ובמהומת דמים
  טובה רוזן..   11/05/21 15:45
לנתניהו חשוב , שעל סדר היום לא יקבלו בטוי חזק החדשות מדיוני המשפט שבהחלט אינם מחמיאים לו. חשוב לו, שדיוני המשפט יידחקו לקרן זווית ואף לא ימצאו מקום על סדר היום ואת מקומם יתפסו חדשות כמו "אטבח אל יהוד", כשכוחות הרסניים בחברה הערבית הצליחו לקחת מקום יותר מדי משמעותי במאבק הפלשתיני, וכך הם לא רק שמתדלקים את האזור במהומות דמים, אלא מסכנים את העתיד של שני העמים.
כתוב תגובה ל- טובה רוזן..
החמאס מעוניין בשלטון של ביבי
  הירונימוס   11/05/21 21:33
הוא הוכיח את זה כבר פעמים רבות
כתוב תגובה ל- הירונימוס
10
לא לת לחושך להשתלט על חיינו
  יהודי...   11/05/21 16:13
לאומנות מוסלמית מטרפת ולאומנות יהודית מטרפת נפגשו במאבק בשיח ג'ראח, מאבק של כוחות המזלזלים בערכים של קדושת החיים, הביאו לכך שאנחנו מבכים היום על הרג שתי נשים יהודיות חפות מפשע באשקלון והפלשתינאים מבכים גם על הרג של חפים מפשע כולל ילדים בעזה.
כתוב תגובה ל- יהודי...
11
איזה גזלנים היהודים
  ב_שמואל   11/05/21 17:00
איזה גזלנים היהודים, היהודים האלה רצחו, אנסו, שדדו וגרשו את הערבים ב- 1948, כאילו יש להם זכויות אבות (מהתנ"ך) על הארץ הזו. עם אנשים כאלה אין סיכוי לחיות בשלום, ולכן חייבים להפריד בין העמים. ההגינות המוסרית והיהודית אומרת: שליהודים אין מולדת אחרת, ואף מדינה לא תסכים לקבל אותם אליהם, ולכן, אין פתרון אחר וחייבים להשמיד את כל היהודים של מדינת ישראל. ומצד שני, לערבים יש מדינה אחרת (ירדן) ולכן צריך לשכנע אותם לעבור לירדן. כי רק מדינה פלסטינית עצמאית בירדן, תביא שלום בינינו לפלסטינים. ++++ מצופה מכל אנשי השלום היהודים, לדרוש לגרש את כל הערבים לירדן, כי רק כך נוכל לעשות איתם שלום אמיתי (לא לשכוח: עזה תחילה)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
12
שפויים מ-2 הצדדים תתאחדו
  אחדות השפויים   11/05/21 17:46
כתוב תגובה ל- אחדות השפויים
הייתכן שמטורף קורא לעצמו שפוי?
  ב_שמואל   11/05/21 18:37
הייתכן שמטורף קורא לעצמו שפוי? איך אפשר לצפות שערבי יסכים לוותר על רכושו לשודד היהודי, שחושב שהארץ הזו שייכת לו? לכן, אין ברירה אלא לגרש את כל הערבים מכל ארץ ישראל. יש להם מקום להקים את מדינת פלסטין - בירדן. כל שפוי שאינו מושפע מנבואות של שמאלנים בוגדים - יודע שלא יהיה שלום עד שיפרידו בין העמים, וכל עם יחיה במדינתו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
להמיר שיח אלים בשיח של אברהם
  השפיות מתחננת   12/05/21 04:59
חובה להמיר מייד שיח אלים בשיח שהורה לנו אברהם אבינו בשיח עם בני הארץ הזו. מטורפים באיסלם העלו מאבק צודק של פלשתינים על פסי אלימות רצחנית, לכן נבונה הפנייה לשפויים בעולם הערבי ולשפויים בעם ישראל לקרוא לשני הצדדים להפסיק את האלימות ולהמיר את השיח האלים בשיח, שהואה לנו אברהם אבינו בספר בראשית פרק כ"ג.
כתוב תגובה ל- השפיות מתחננת
13
מאחל ליהודים ולערבים יום של של
  מאחל יום של שלום   12/05/21 08:10
מאחל ליהודים ולערבים בוקר של שלום.
כתוב תגובה ל- מאחל יום של שלום
14
בואו ניזכר באיתן ובשכונה הזו
  מרק_טווין   12/05/21 11:36
מדובר בשכונה בה בוצע הטבח מהגדולים שהיה אי פעם במאה האחרונה אפריל 1948 שיירת הרופאים והאחיות, שיצאו למשמרת בהדסה, הותקפה ...במשך שעות טבחו באזרחים אלו, ולבסוף שרפו אותם חיים. 78 רופאים ואחיות נשרפו למוות בשכונה..כולל מנהל בית חולים הדסה ד"ר חיים יסקי. תושבי השכונה היו שם ,בתהליך טבח של הרבה שעות, שמעו את האנחות, כאב וצרחות הנשרפים. זה לא היה פעולה רגעית...או טעות של שיקול דעת.... ואחרי שהבנו מול איזה שכונה אנחנו מדברים...לתזכורת..הקרב האחרון של יהודה המכבי היה ליד השכונה החביבה הזו. ואיתן אכן תמיד עקבי בצד ההפוך של הבעיה. אז אם יש לכם ספק איפה האמת...תסתכלו איפה איתן... ותבינו ששם הדרך האבודה ,הממולכדת, והלא נכונה...
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
מארק ידידי, אני מקנאת בך.
  ג'ואן פיטרס   12/05/21 17:59
שנינו מספרים מעשיות שלא היו ולא נבראו לכל העולם, אבל בניגוד אלי, שאני סתם גרוטאה, אתה לפחות סופר טוב.
כתוב תגובה ל- ג'ואן פיטרס
15
זה לא יהודי לנשל אדם מביתו....
  יהודי...   12/05/21 13:14
וזה לא מוסרי לנקוט באלימות נגד אזרחים יהודים ולשרוף בית כנסת
כתוב תגובה ל- יהודי...
16
זה ערבי לשרוף בית כנסת יהודי??
  שאלה ???   13/05/21 09:22
כתוב תגובה ל- שאלה ???
17
שבת-שלם-שבת-של-אור-ורוגע
  שבת-שלום   14/05/21 12:31
כתוב תגובה ל- שבת-שלום
18
שבת שקטה ליהודים וערבים
  יהודי...   14/05/21 18:29
כתוב תגובה ל- יהודי...
19
זה לא יהודי לנשל ערבי מביתו.
  יהודי...   15/05/21 19:53
כתוב תגובה ל- יהודי...
20
I lave Israel
  I lave Israel   15/05/21 19:59
כתוב תגובה ל- I lave Israel
21
I WISH LOVE
  I lave Israel   16/05/21 09:28
I WISH BROTHERHOOD BETIWEEN JEWS AND ARABS WOULD DEFEAT HATRED .
כתוב תגובה ל- I lave Israel
22
SAY YES TO UNDERSTANDING
  SAY NO TO HAT   16/05/21 15:14
כתוב תגובה ל- SAY NO TO HAT
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il