s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עבירות שוחד וסיפורי סבתא
מאת: יואב יצחק  |  29/05/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל מילה בסלע,אבל אל תחכה
  בני בנקר   29/05/21 14:44
בדריכות לאיזה בדיקה בנושא,כי כשמדובר באיש שמאל כמו בנט,הוא ישמר כאתרוג ליברמן. בנושא אחר: לא ברור לי מדוע יואב יצחק מפרסם בפינת ההודעות בטוויטר כ 90% ציוצים של אנשי שמאל ושמאל קיצוני. האם מחשש לעליית השמאל לשילטון הוא מכין עצמו לעתיד ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
היכונו לתרגיל המאה: זמן קצר
  בני בנקר   29/05/21 14:53
לפני השבעת ממשלת בנט,השמאל הקיצוני וחסידי השמדת המדינה היהודית ממרבית סיעות הממשלה העתידית,הג'ינג'י בשליחות לפיד,או אחד משופטי העליון כמנהגם בקודש,יגיש עתירה לבג"ץ,בה ידרש בג"ץ לקבוע שהכתרת בנט כראש הממשלה היא בניגוד לחוק יסוד הממשלה,שקובע שמי שהוטלה עליו הרכבת הממשלה יהיה זה שיעמוד בראשה. בג"ץ כמובן ישמח להראות שהוא פועל בהתאם לחוק היסוד,דהיינו צדיק והאידיוט בנט ימצא עצמו במצבו של זה שגם אכל את הדגים המסריחים וגם גורש מהעיר.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הממשלה אז לא תקום
  שלומית רז   29/05/21 23:23
הנימוק שלך יפה אבל המעשה שתיארת יפיל ממשלה ונחזור למצב הקודם של המשבר הפוליטי.
כתוב תגובה ל- שלומית רז
מר בנקר, הנך תמים. בג"ץ יעשה
  מ. עמיר   30/05/21 21:18
הכל להכשיר את בנט לכהן כראש ממשלה. הרי בבג"ץ יושבים נציגי הקרן לישראל החדשה, נציגי "רק לא נתניהו" והם רוקדים ושמחים שאותו בנט זרק את תומכיו הימניים לעזאזל, וחבר ללפיד.
כתוב תגובה ל- מ. עמיר
3
לחקור מיד את יואב יצחק
  משה דב   29/05/21 15:13
היה לי ברור ש"תחקיר" כזה יפורסם על ידי יואב יצחק במקרה של סכנה לשלטון פטרונו נתניהו-למען האמת חשבתי שיפורסם מעט קודם אבל העיתוי כעת מושלם. אין לי צל ספק שמדובר בפרסום שהוןא עצמו עבירה והוזמן בכספי נתניהו או מקורביו -לא מדובר בשוחד כמובן כי אם לא הבנתם עיתונאי אינו איש ציבור ולכן הוא יכול לקבל שוחד כאוות נפשו -ליואב יתצחק אין מה לאבד מלבד את כבודו ואת כבודו איבד מזמן
כתוב תגובה ל- משה דב
דבר בשם עצמך. יצחק אמין בעיני
  בז לך   30/05/21 20:26
כתוב תגובה ל- בז לך
4
והתישקורת מעודדת את הנוכלים
  אזרחית   29/05/21 16:22
לפיד ובנט הם צמד נוכלים שרומסים את הדמוקרטיה ברגל גסה. בנט המגלומן מפר כל הבטחה שנתן לציבור הימני בכלל ולבוחריו בפרט רק כדי לקבל תפקיד שהוא חושק בו. לא נשארה בו טיפת כבוד עצמי. והתישקורת- אין להם שום בעיה עם זה. אותם מטרידים רק אנשים שעוברים מגוש השמאל לימין. מקווה שלאיילה נשאר מעט כבוד עצמי והיא לא תלך למהלך ההזוי והבזוי הזה.
כתוב תגובה ל- אזרחית
5
עוד שחקן בנבחרת ה"אגו - לוגיה"
  א. וינשטיין   29/05/21 16:38
אכן עוד "שחקן" עלוב ומעליב, כמוצג בשירי המריר "אגו - לוגיה", שיר שפורסם ב"בלוג" שיריי סאטירה רלוונטית מפרי עטי "באלה האח"מ ננוחם?!" בעיתוננו NEWS1 במאי 2020, להלן הפנייה למקור: news1.co.il
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
6
והיכן העיתונאים? היכן השוויון?
  דוד מהשרון   29/05/21 17:45
והיכן העיתונאים? הבעיה היא שבירת השוויון בפני החוק. בספר ויקרא כתוב: לֹא-תַעֲשׂוּ עָוֶל, בַּמִּשְׁפָּט--לֹא-תִשָּׂא פְנֵי-דָל, וְלֹא תֶהְדַּר פְּנֵי גָדוֹל: בְּצֶדֶק, תִּשְׁפֹּט עֲמִיתֶךָ. מקרה חריג הוא תיוג ילד כ"ממזר". מאז ומתמיד הרבנים (בחכמתם ולטובת הילד) המציאו כל טריק לחסום סיכוי להוכיח ממזרות. גם בית המשפט מונע בדיקת רקמות כדי שהילד יחשב ליהודי. הנמשל: מערכת אכיפת החוק מתנהגת לעתים כמערכת "עקיפת" החוק, וכאשר רוצים לא להוכיח משהו - אז "מצליחים"! ולהפך. (בעניין חיים רמון - יצאו מגדרם על משהו שולי). לאור השוואת היחס התקשורתי בין נתניהו (שלא הצבעתי לו) לאהוד ברק, אשכנזי, מנדלבליט, לפיד, סגלוביץ', שי ניצן, ליאת בן ארי ואחרים (בראש רות דוד) - אשר לכאורה סרחו - מערכות הצדק עשו הכל לכאורה לא לחקור - אלא לטייח ולהלבין, למרות כתבות מסמרות שיער ברשתות הבלתי ממוסדות. אף אחד לא הגיב, אף אחד לא תבע דיבה. הם עושים מהמקפצה והמצילים (התקשורת) מסיטים מבט הצידה כמו שלשת הקופים. לעומתם נתניהו נמצא תחת טלסקופ, מיקרוסקופ, פריסקופ, ואפילו אם עושה בתוך הבריכה (לא מהמקפצה) - חגיגה תקשורתית. בסדר גמור, תכסחו את נתניהו - אבל יש לפעול כך תקשורתית מול כל מי שסוטה מהדרך החל מנתניהו ומטה. אז בבקשה מהתקשורת: את כולם במידה שווה.
כתוב תגובה ל- דוד מהשרון
7
מנדבליט ושלושת הקופים
  יש   29/05/21 17:56
אין מה לעשות.מנדבליט לא רואה לא שומע ולא מדבר. הוא גם לא מריח את הסרחון.שקד היצה שרת משפטים ום היא לא ראתה ולא שמעה.בנט מתאים להיות אח של מוסליני
כתוב תגובה ל- יש
8
מכבסת הקסמים
  דוד מהשרון   29/05/21 18:07
מערכון בשם: "מכבסת הקסמים" בתור למכבסה ציבורית עומדים עם שקיות כביסה: נתניהו (שלא הצבעתי לו), ואחרים שהמערכת חפצה ביקרם. ראשון נתניהו לוחץ על הכפתור הימני, המכונה עובדת זמן רב אבל הכביסה נשארת באותו צבע ללא שינוי. בשלב זה העובד האחראי על המכבסה לוחץ על כפתור בשם "צבע", ולפתע הכביסה של נתניהו יוצאת שחורה.... כעת האחרים מכניסים למכונה כביסה שחורה, ולוחצים על הכפתור משמאל, המפעיל לוחץ על לחצן "צבע" ותוך שניות יוצאת לכולם כביסה לבנה כשלג ! אז אמרו לי ילדים, מי לדעתכם מפעיל את המכבסות הציבוריות? לא לא לא ... אין פרסים למי שיענה תשובה נכונה - התשובה יותר מדי ברורה לכולנו. זו התקשורת הממוסדת. יחד עם זאת עלינו להבין כי אם המערכת תטפל בחטאים של אחרים מלבד נתניהו, אין זה שוויון שמנטרל את העבירה שלו, זה לא תיקו 1:1 - אלא 2:0 לרעתנו. אם נתניהו יורשע שיישא בעונש כמו שמגיע לו. אבל מדוע לאחרים מוותרים על דחיפות, נגיעות ביד בתוך הרחבה, הבקעות במצבי נבדל ???
כתוב תגובה ל- דוד מהשרון
9
מתגעגעים ליואב יצחק
  עמי לבנת   29/05/21 18:52
למה רואים אותך לעיתים כל כך רחוקות באתר הזה?
כתוב תגובה ל- עמי לבנת
10
זו פוליטיקה
  אישש   29/05/21 20:12
לגבי השוחד / הלבנת הון אין לי מה להגיד. אבל משא ומתן קואליציוני הוא בהגדרה כשמחלקים את השלטון לפי הכוח של המפלגות. מכיוון שבנט הוא לשון מאזניים, יש לו כוח גדול יותר, בדומה למפלגות החרדיות שעושות מה שבא להן בממשלות נתניהו השונות. מכיוון שנתניהו עצמו הציע לבנט ולסער להיות ראשי ממשלה אז לא חושב שיש פה עניין.
כתוב תגובה ל- אישש
11
מה אומרים החברים שלך לאמת
  סניל   29/05/21 20:20
בתקשורת, אברמוביץ', כספית, נחום ברנע ודן מרגלית? ראוי להצביע על שרשרת נפץ כדלקמן: ג'פרי אפשטיין, קרן ווקסנר, הקרן לישראל חדשה, אהוד ברק, אלין שילוח, דן מרגלית, אילן ישועה, פרקליטות המדינה - פוטש!
כתוב תגובה ל- סניל
12
כמה צודק יואב יצחק. העתונאי
  מ. עמיר   29/05/21 21:15
היחידי כמעט הכותב באופן חד ובהיר כיצד אדם זה הקרוי נפתלי בנט מתעתע, לא רק את הציבור שבחר בו אלא את כלל הציבור. כן שינוי לא שינוי, כן ולא, פונה לליכוד שב בחזרה ללפיד, כאילו המדינה היא משחק ילדים. חוסר החלטיות שכזו של "פוליטיקאי" עוד לא ראינו במדינת ישראל. ותמוה מי הם אלה אשר בחרו בו והביאו לו 6 מנדטים? אף זה יותר מדי בשבילו, שהרי מזמן ראינו איזה ילד פרא הוא, צועק ובועט ואינו מרוצה משום מהלך של הממשלה (גם הימנית שהוא ישב בה והיה שר חינוך בה); כולו מלא ביקורת קשה ורעה, בכל תחום ובכל שטח. כאילו רק מה שאומר ועושה בנט זה נכון וצודק. כולם כולם טפשים ואויליים. ובכלל, רבים מאתנו תמהים איך אדם המתיימר להיות ימין וצעק בהתמדה "אין ימין ממני" איך וכיצד הוא חובר לשמאל שבשמאל? ואולי הוא כלל לא ימין אלא מוליך שולל את אזרחי ישראל. משום שאיש ימני לא היה כורת ברית אחים בעבר עם איש שמאל כיאיר לפיד. וגם השותפה שלו אינה מהימנה כלל. כדאי להזכיר את הצטרפותה לאיתן כבל כדי לחוקק חוק נגד העתון "ישראל היום". מדוע שימנית תעשה דבר שכזה? ובכלל היא באה מן השמאל, נשואה לטייס שמאלני וחיה בחברת שמאלנים - אם כך, כיצד היא יכולה להיות ימנית? מסקנה: גם היא מאחזת עיניים ומרמה את הציבור. בסיכום: שני פוליטיקאים מזוייפים אלה צריכים להשלח הביתה ולא להנהיג חלילה את המדינה. ^^^ הערה: אף אני תמה מדוע מר יצחק מפרסם את הודעות כתבלבי השמאל בטוויטר? מדוע? מה לנו ולהם ולדבריהם הקיצוניים?
כתוב תגובה ל- מ. עמיר
13
באמת כתבת את ההבלים הללו?
  0תם1   29/05/21 22:56
איזה גיבוב של שטויות - שוחד בין 2 מפלגות על תפקיד שניתן להם בחוק? אם כך כל הסכם הבלוק של נתניהו עם החרדיות הוא שוחד. אני מבין שאתה מנסה להטריל עם פרשנות סופר מעוותת וקריצה לא כל כך עמומה לתיק 4000, ולהוציא את לפיד בנט כבוגדים או משהו, למרות שזה לא ממש מסתדר עם השכל הישר. גם התיאור שלך על גנץ הוא בין מעוות לשקרי של ממש. גנץ נכנס לממשלה מותך תחושה של שליחות למלחמה בקורונה, ואחרי שנעקץ ע"י נתניהו מספר פעמים (כשנתניהו מקריב את תקציב המדינה, לא פחות!) אתה עוד רומז שהליכה בלי נתניהו היא בגידה? צר לי עליך יואב יצחק - מעיתונאי רציני הפכת למוקיון. כדאי שתסיר את המאמר המופרך והאידיוטי הזה.
כתוב תגובה ל- 0תם1
14
יואב יצחק
  יוסי ג.   30/05/21 08:07
כל כך צפוי
כתוב תגובה ל- יוסי ג.
15
סאטירי - אבל משקף את האמת !!!
  מבין עניין   30/05/21 20:31
כתוב תגובה ל- מבין עניין
16
סאטירי או לא
  חגית כ'   2/06/21 21:08
האייטם הזה מרתק בזווית הייחודית שלו, שמגחיכה קצת (הרבה) את צהלולי השמחה הנאיביים לנוכח הסיכוי ל"שינוי" ועיסוי לדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- חגית כ'
17
כל מי שרוצה להחליף
  דודו מהשרון   3/06/21 16:07
את העבריינים שבשלטון, הם נותני שוחד אליבה דה יואב יצחק. משום מה העבריינים העומדים לדין או לפני כתב אישום הם דוקא מלקקי ביבי.
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
18
הפסיכופת
  ברחש   3/09/21 18:04
ככל שמתארכת כהונתו של הקרחת עם הכיפה והדבק הדו צדדי המחזיק אותה לראשו (גם כשהוא מתכופף) , גוברת בי התחושה שמדובר בפסיכופת . רק כשיועף מכסאו שדבק אליו עם אותו דבק דו-צדדי הציבור יבין שהאיש מעורער . כאיש זקן שראה וחווה כמעט הכל בחייו , אין לי כל ספק שהאמביציה לשבת בכל מחיר בכסא ראש הממשלה —משהוא בה דפוק עד היסוד . אפשר להוכיח אותו להראות לו שהוא נוכל ,שקרן דו פרצופי והאיש מצופה בעור שאינו אנושי . לא נתקלתי מעולם בחיי באדם כזה והתחכחתי עם אלפי אנשים בתחומים שונים . אני תקווה שמכת מצרים זו שנחתה על עם ישראל תתפוגג במהרה , יחד עם בן זוגו הסלב התל-אביבי שניסה לגנוב דוקטורט מאוניברסיטה מסויימת , ומחכה לכסאו , עד אז יאכלס קרנות ובתי קפה עם חולצות טי (להדגשת שריריו )ושמן שערות ללא ריח . כניראה שעם ישראל חטא קשות אם ירדה עלינו מכה כזו .
כתוב תגובה ל- ברחש
19
Follow the money
  טירה   28/09/21 12:01
ואז תתברר האמת לאמיתה. על הדודה של יפה דרעי אשתו של אריה דרעי חגגו, ודרעי יכנס לכלא, למרות שמדובר רק בדירה, והנה םבתא פה יוצאת ללא פגע כשמדובר במליונים. ובמיוחד אלה שנהנו מ"כספה". אכיפה בררנית אמרנו?
כתוב תגובה ל- טירה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il