|
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
|
|
|
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
|
|
|
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
|
|
|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
סניל |
|
3/06/21 13:52
|
|
|
|
משטר דמוקרטי בנוי מעצם מהותו ממפלגות הנאבקות על קולות הבוחרים. כל עוד המצע של המפלגה אינו סותר את הערכים והעקרונות של המשטר הדמוקרטי אין עילה לפסול אותו.
רק לא ביבי - זה בעיניך דגל למפלגה נורמלית?????
|
|
כתוב תגובה ל-
סניל
|
|
|
|
|
|
|
אתה צודק |
|
3/06/21 15:19
|
|
|
|
היא מפלגה שמשועבדת כולה לגחמותיהם המשונות והמופרעות של ראש המפלגה ובני משפחתו הפרזיטים, שאשתו גם עבריינית מורשעת.
|
|
כתוב תגובה ל-
אתה צודק
|
|
|
|
|
|
|
רבקה שפק ליסק |
|
3/06/21 19:44
|
|
|
|
סניל, מדוע אתה מיתמם. אתה קורא עיתונים ורואה טלביזיה ואינטרנט- בכל מקום מדברים על כך שנאשם בפלילים אינו צריך להציג מועמדותו.
שילך לבית המשפט ויוכיח שהוא זכאי ואז יוכל להתמודד
|
|
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
4/06/21 08:36
|
|
|
|
גם התנגדות אישית למועמד ספציפי , לתפקיד ראש הממשלה , עקב אי התאמתו , התנהלותו האישית , התנהלותו הפוליטית וערכיו האישיים ,הינה "ערך דמוקרטי "חשוב ומשמעותי "בערכים ועקרונות" של הדמוקרטיה , והם בהחלט ראויים להיות "דגל למפלגה נורמלית" , הלא כן , אדון סניל ?.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
2 |
|
|
עובד 1 |
|
3/06/21 16:57
|
|
|
|
אכן היה מגש הכסף שעליו הוקמה המדינה היהודית. השמאל של מרב מיכאלי, ניצן הורוביץ ותמר זנדברג הוא מגש הכסף שעליו תקום מדינת הטרור הפלשתינית לפי החזון המטורף שלהם, שתעשה לנו עזה כפול מאה על גבול כפר סבא. זהו ההבדל. אה, עוד הבדל: בן גוריון לא נאבק על זכויותיהם של הלהט"בים, הטרנסג'נדרים והדו-מיניים. והוא עוד קרא לעצמו ראש ממשלה! ===== ואם כבר מדברים - טרם ענית לשאלתי ממאמר קודם אילו אמצעי ביטחון יש באמתחתך כדי למנוע ממדינה פלשתינית עתידית להישלט בידי חמאס, לטווח את כל ישראל בטילים וכו', וכמובן מי ימנע את נפילת הממלכה ההאשמית וחידוש החזית המזרחית. אם לא בשבילי - אני מקווה שלפחות תעני לעצמך; הטילים לא יבחינו בין תומכי מדינה פלשתינית למתנגדיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובד 1
|
|
|
|
|
|
|
רבקה שפק ליסק |
|
3/06/21 18:03
|
|
|
|
השאלות שלך מופנות למי שהצביע בעד מיכאלי או הורביץ.מאחר שאני הצבעתי עבור לפיד אני פטורה מלהתייחס לשאלותיך.
נא לפנות לכתובת הנכונה
|
|
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק
|
|
|
|
|
|
|
עובד 1 |
|
3/06/21 22:26
|
|
|
|
ובמובן זה אין זה משנה למי הצבעת בבחירות. כתבתי לך "תרתי דסתרא", וזה אכן כך. לפי דברייך את מכירה בעובדה שהפלשתינים הם עם מומצא ושהמטרה היחידה של קיומם הלאומי היא השמדת המדינה היהודית, את מגבה זאת בהוכחות היסטוריות ובניתוח עובדתי של התנהלות ההנהגה שלהם (תורת השלבים) - ומצד שני את רוצה להקים להם מדינה שתהיה בדיוק שלב בתורת השלבים. איך שני הדברים מתיישבים, אין לי מושג. ===== ובנוגע לרישא, תסכימי איתי שאילו ניצן הורוביץ, תמר זנדברג ומרב מיכאלי היו אמורים להחליט על הקמת המדינה בתנאים שעמדו בפני בן גוריון, אנחנו היינו יושבים היום בפולין או משמשים כמאכל לדגי הים התיכון.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובד 1
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
4/06/21 09:03
|
|
|
|
נו , וחזונו של נתניהו בנאום בר אילן , "שתי מדינות לשני עמים ", זה ההתנגדות למדינה פלשתינאית ?. וואלה עובד , עכשיו הצלחת לשכנע את המתנגדים למדינה פלשתינאית , להצביע רק לנתניהו , ולא לניצן הורוביץ , תמר זנדברג ומירב מיכאלי , שמהווים , רק 13 מנדטים מתוך הרכב קואליציית ממשלת השינוי המוקמת. נ.ב. החרדים בגוש של נתניהו , הם נגד "מדינה פלשתינאית" ? . טוב , נימוקים בנוסח עובד , לשכנע את המתנגדים למדינה פלשתינאית , להצביע לנתניהו !!.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
רבקה שפק ליסק |
|
4/06/21 09:28
|
|
|
|
אתה אינך מבין שבין הסכמה עקרונית למדינה פלסטינית ובין המציאות יש פער ועל הפער הזה הצבעתי במאמרי.
הבעייה שלך- ראייה סטטית של המצב.
הראייה שלי- דינמית. המציאות יכולה להשתנות.
עובדה- נציג רע"ם מצטרף לממשלה ציונית. איש התנועה האיסלמית שם את בעיות החברה הערבית בארץ בראש סדר העדיפויות.
טול קורה מבין עיניך.
|
|
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק
|
|
|
|
|
|
|
עובד 1 |
|
6/06/21 22:07
|
|
|
|
המציאות יכולה להשתנות, וכידוע המציאות במזרח התיכון משתנה תמיד תמיד רק לטובה - עיין ערך האביב הערבי, סוריה, תימן, לוב, איראן. איזה גן עדן. אז באמת למה שלא נעשה ניסיון לסגת לגבולות שאבא אבן כינה "גבולות אושוויץ" ולחכות לראות מה יקרה. מקסימום במקרה הגרוע נחזור לממ"דים, או לשטעטל החביב בפולין, עיין ערך פולין. אבל אולי בכל זאת, גם בהנחה שבהנהגת המדינה הפלשתינית יישבו מלאכי שלום זכים וטהורים, ככה, רק בשביל שבר-האחוז של הסיכוי שהפלשתינים ועוזריהם באמת מתכוונים למה שהם אומרים כבר מאה שנים (אותו סיכוי פעוט שקרה לגמרי במקרה בעזה) אולי בכל זאת הגברת שפק ליסק תיתן לנו שמץ כלשהו של רעיון איזה אמצעי יציל אותנו מלשמוע גם אחרי השלום הגואל את משפט ההטפה האלמותי Iseral has the riugt to defend itself, BUT.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובד 1
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
4/06/21 08:49
|
|
|
|
אם מירב מיכאלי ( מפלגת העבודה) היא "הבעייה" והיא "השמדת העם היהודי" , אז מדוע גם כיום (!) וגם בעבר , היו בקואליציה "הימנית" של נתניהו ? , ומדוע גם כיום (!) רוצה נתניהו לצרף לקואליציה שלו "תומכי טרור" ממפלגת רע"מ ? . נו , הרי 51 חברי כנסת , מתוך 61 , של קואליציית השינוי המוקמת , הם ממפלגות שהיו בעבר ( וגם חלקן כעת !) , בממשלת הימין (!) של נתניהו , אז אם כעת תוקם קואליציה כזו , לטעמו של עובד , זה "השמדת העם היהודי" ורק אם נתניהו מצרפם אליו , זה "הצלת העם היהודי" ? . מה זו גניבת הדעת הזו ? , מה זו ההסתה הזו !.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
רבקה שפק ליסק |
|
5/06/21 12:45
|
|
|
|
בדרך כלל אני מותקפת ע"י חסידיו השוטים של ביבי.
תודה על התמיכה.
|
|
כתוב תגובה ל-
רבקה שפק ליסק
|
|
|
|
|
|
|
עובד 1 |
|
6/06/21 22:15
|
|
|
|
אם אני קובע שמדינה פלשתינית ממערב לירדן היא איום קיומי לישראל זו הסתה? אז גם אבא אבן היה מסית? אם אני טוען שהשמאל הישראלי תומך במדינה כזו זו הסתה? אז גם ניצן הורוביץ הוא מסית? ואם אני כותב שרבקה שפק ליסק תומכת ברעיון שתי מדינות לשני עמים על סמך דבריה שלה, אז גם שפק ליסק מסיתה? או שאולי אדון שלמה הוא בכלל מסית?
|
|
כתוב תגובה ל-
עובד 1
|
|
|
|
3 |
|
|
שמיל ידידי מהפייס |
|
3/06/21 18:32
|
|
|
|
אלא של טוב ורע, מוסרי ולא מוסרי, מה שמקדם שלום או מחלמה, ובעיקר, כל מה שביניהם על הסקאלה. לך יש כישרון מיוחד, לבחור את הפינה הרעה ביותר בכל עניין, זו שגורמת להכי הרבה רע ונזק לכולם והיא כולה רעל. אשרייך. מעטים האנשים שמצליחים למצוא את הנקודה הזו ולהתמיד בה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמיל ידידי מהפייס
|
|
|
|
4 |
|
|
ruzbcuq |
|
7/06/21 02:54
|
|
|
|
אכן אחדות אבל - קיפאון כשתגיע לכלל החלטה הצדדים השונים יבטלו זה את זה
כן אחדות אבל של קיצונים שבשום מקרה לא היו מתחברים אלמלא השנאה לאבא הגדול
כן אחדות אבל הדמוקרטיה פה היא של עדרי כבשים שמנהיגי המפלגות יגידו להם מתי לפעות
כן אחדות אבל מאחורי החרכים קואליציות זוגיות - לפיד את ליברמן סער את בנט
מתמטיקה פשוטה - 2 לא מרוצים הכל מתפרק ופה כל 2 מכל כיוון
כבר מלכתחילה הכבס יעלה במהירות
המטרה היחידה - להחזיק שבוע בשלטון כדי להכריז נפטרנו מאבא.
ברגע שהממשלה תהפך לממשלה זמנית לא יכול להיות פה שום דבר רק הרס גרוע יותר ויותר
עדיף ממשלה זמנית של נתניהו
|
|
כתוב תגובה ל-
ruzbcuq
|
|
|
|
5 |
|
|
מגיב ותיק |
|
18/06/21 18:48
|
|
|
|
השמאל שהיה בבכורה בהקמת המדינה בתש"ח (היו גם עליות שהקימו את תשתית המדינה ושהיו מסורתיות) לא דומה לשמאל הקיצוני שמאלני בדמות נכדתו של קסטנר.
בן גוריון מתהפך בקברו לו ידע מי הם ממשיכיו.
השמאל של תש"ח עוקף בסיבוב את מפלגות הימין של היום.
לא שמאל בדמותו של השמאל של היום הקים את המדינה אבל מה שבטוח ששמאל כזה כמו של היום יחסל את המדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|