s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בג"צ: חוזה "על תנאי" עם הרצל גדז'
מאת: רותי אברהם  |  26/12/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טבעי שמשרד הפנים יגן
  נפתלי אור-נר   26/12/07 14:22
על מי שמפעיל ומיישם מדיניות אכזרית וחסרת כל רגישות אנושית
כתוב תגובה ל- נפתלי אור-נר
2
הארכת כהונת גדז- מי מאמין ?
  תורגמן.   26/12/07 17:27
מנהל אכול ומושרש במעשים מושחתים. אפילו מבקרת הפנים במשרד הפנים קוראת להדיחו-וודאי פרושה לפניה מסכת עלילותיו הניסתרת מעינינו. היועץ המשפטי לממשלה-מני מזוז נותן הסכמתו להמלצת שי ניצן, האומרת לסלקו ולא להאריך החוזה במשרד. החלטה - הרואה מול עיניה החלטות והערות מחמירות ביותר של בתי הדין,כולל ארצי, לעבודה בישראל. לא פחות מאשר השופט אדלר, העומד בראש הרכב השופטים בעניינו של אסף גרטי. גדז ,נוסף להתעללויות, עושה הכל- גם זומם כנראה בידויי ראיות נגד גרטי וגם כרמון. שר הפנים-פורז ,הדיחו מתפקיד קודם. נגד כהונת גדז יצאו שתי וועדות של הכנסת. מסכת הביזיון של גדז נגד החלטות משפטיות, ממשיכה גם בכהונתו בצפון. הרצל גדז-לא שם כלום, לא על החוק ומייצגיו, לא על עובדים ישרים. הוא פגע באוכלוסיות חלשות במיגזרים שונים. הנה-עתה, מעז שר הפנים, מאיר שטרית, לצפצף גם הוא,אין לו צורך ביועץ משפטי ממשלתי, לא במבקרת פנים, על החלטות והערות שופטים לא שמע...כל זה מדוע ? שיטת גדז, אחת מהן,איום- הפחדה. כנראה צבר חומר מאיים על שטרית, אולי על אולמרט ולשכתו...אולי , הבטיח לשטרית קולות בוחרים וראשי ערים-מועצות.. עיקרו של עניין- שטרית רומס כל חלקת הגינות ושקיפות וצדק טיבעי במינהל הישראלי. כולם יודעים, על גבם של מי, הציבור בעיניהם כמוהו כאשפה רמוסה .
כתוב תגובה ל- תורגמן.
3
הרצל גד'ז
  אחד שיודע   26/12/07 18:53
בקרוב יתפרסמו ויחקרו פרשיות נוספות קשות וחמורות מאד על האיש מהתקופה ששימש כראש מינהל האוכלוסין במשרד הפנים שככל הנראה יסיימו את הקרירה הציבורית שלו בבושת פנים!!!
כתוב תגובה ל- אחד שיודע
תן לנו רמז-במה דברים אמורים ?
  ציונה.   26/12/07 21:38
כתוב תגובה ל- ציונה.
4
האם הולנדר אחראי להמשך כהונתו
  גדעון.   26/12/07 21:50
רבים מעשי התועבה אשר יעשו בשירות הציבורי אשר זוכים להכשרו של נציב שירות המדינה. בחצרו-מקורביו, חלקם מושחתים,להם קשרים חזקים עם מישרד הפנים. לשם הכניסו לעבודה קרובים. עם קשרים כה הדוקים, וודאי מן הסתם שהולנדר, מרשה לשר שטרית לנהוג בזילזול ובדחייה כלפי עמדת היועץ המשפטי. יש רגלים להנחה שהולנדר הוא שהכשיר את העיסקה המתועבת בדבר המשך כהונת גדז במשרד הפנים.
כתוב תגובה ל- גדעון.
הארכת החוזה של גדז'
  קוקיה   26/12/07 22:58
נציב שחיתות המדינה הינו חלק מהקומבינה,המשנה שלו מקורב מאד לגדז' מתקופת שרותם בצה"ל אז הוא נהנה מחסינות בנציבות.שאלת המפתח היא עד כמה יתעקש וילחם היועץ המשפטי מזוז לפיטוריו של האיש!
כתוב תגובה ל- קוקיה
האם קיימת חונטה שרוצה לשלוט?
  לקוקיה היודע דבר.   26/12/07 23:45
הכוונה לחונטה של משוחררי צה"ל בדרגות פיקודיות. מאד מעניין מה שכתבת. עוד יותר מעניין יהיה לדעת, אם תינקוב גם בשם האיש. כוונתך וודאי לאיש שעצר וחוסם כל התועבות-בדמות התלונות שהיתנקזו לנציבות שירות=בלשונך-שחיתות, המדינה. כנראה גם , העלילות שיצאו מבית הנציב לענייני שחיתות -הולנדר ,כנגד עובדים ישרים. אני מתאר לעצמי שלכנופייה זו ניתן לצרף עוד רבי מעללים במשרד הפנים. כמו-ישראל ענב הסמנכ"ל ונוספים, בהם מודחים מיחידות ואגפים שונים, שהמשרד נהג בדרכי ה-"שו-שו", לבל יפרצו החוצה מעשי השחיתות. מעל לכל , נראה שידי המושחתים עדיין מלאות בתאוות השלטון, שהם מכהנים בעמדות המפתח במשרד, לשם ניווטו את הנחתתם,של עוזריהם-עושי דברם. המנחיתים הם: האדונים שהוזכרו לעיל. מעל לכל. שליטתו של מאיר שטרית, כמו השרים קודמיו, היא שליטה של אחיזת עיניים. בעוד למעשה, הולנדר ועוזריו, עם ישראל ענב והרצל גדז ועוד חברות וחברים בפרקליטות ובמשרד מבקר- המדינה, הם הם בעלי הכוח- העוצמה- הקומבינות הפוליטיות, יש להם קישורים ישירים גם לתקשורת. החזון של הרצל גדז- היה ועדיין קיים,להיות מעין מלך- מושל -ראש ממשלה, אפילו לבש על עצמו את דמותו של הרצל אבי הציונות. מה לעשות... הציונות התחלפה ב - שחיתות.
כתוב תגובה ל- לקוקיה היודע דבר.
5
מי האחראי לתופעת גדז?
  בנימין מהצפון   26/12/07 23:36
הבעיה הגדולה היא לא גדז אלא כל הגורמים שחיפו עליו וטייחו את מעלליו במשך שנים.
הנציבות, מבקר המדינה,הפרקליטות,שרי הפנים, המנכל"ים המשטרה כ-ו-ל-ם.
כל אחד מהמעשים שעשה היה אמור לשלוח אותן בבושת פנים הביתה או אל מאחורי הסורגים ,ובמקום זאת הוא המשיך להשתולל ולהתפרע.
פרשת גדז' מוכיחה כי לא נותר במדינה אפילו גוף אחד ישר,הסיאוב פגע בכולם.
מבקר המדינה הפך לבדיחה מהלכת ,אנשיו המושחתים משתפים פעולה עם אנשים מסוגו של גדז' והוא אינו מסוגל להשתלט עליהם.
צריך לקוות ששופטי בג"צ וכן שופטי ישראל האחרים לא ידבקו גם הם בנגע זה כי אז יגיע הקץ לכולנו.
כתוב תגובה ל- בנימין מהצפון
6
חושפי שחיתות-צביעות התקשורת וע
  חנוך חיפה   26/12/07 23:53
כל העולם מדבר על חושפי שחיתות ועל כך שצריך לתת להם כבוד והגנה ולהעניש את אילו שהתנכלו להם.
ופה יש לנו מנהל שהתנכל למי שבתי המשפט הכירו בו בתור חושף שחיתות-אסף גרטי-ואף אחד מכל יפי הנפש לא מצייץ.
הרי רק בגלל פרשת גרטי גדז היה אמור להתעופף משרות המדינה בקלון רב.

איפה העיתונאים וחברי הכנסת הברברנים?
איפה אופיר פינס הצדיק יושב ראש ועדת הפנים של הכנסת שבעצמו שרת את גדז ואנשיו ונתן יד לפיטוריו של אסף גרטי,איפה משה נגבי הישר באדם שמברבר כל הזמן על חושפי שחיתויות למה לא נשמע קולו? למה הוא לא דרש מעולם את פיטוריו של גדז? משה נגבי הוא מאד סלקטיבי ואנו יודעים היטב מה היה האינטרס שלו לא לפגוע בגדז' כמו יתר חבריו העיתונאים ישרי הדרך המוכרים לציבור.
פרשת גרטי והרצל גדז חושפת יומיום את פרצופכם האמיתי ואת צביעותכם.
כתוב תגובה ל- חנוך חיפה
7
בקודקוד מ. הפנים:הרצל גדז וענב
  שמואל.   27/12/07 02:55
צודק המגיב הקודם. לשר ולמנכ"ל אין כל שליטה בנעשה במשרד. הסמנכ"ל ישראל ענב-עושה כראות עיניו הרס ושמות בעובדים ישרים. הוא שותל את האנשים המקורבים אליו בכל חלקי המשרד-כך גם ולאחרונה בתפקידי מפתח תחת אפו של יעקב גנות , בטבור מינהל האוכלוסין. אנשי ישראל ענב והרצל גדז,החברים לעוולות, הציבו אנשיהם לא רק באגפים המרכזיים בירושלים, אלא בכל רחבי הארץ, בתפקידי מפתח. חלקם יוצאי צבא קבע חברים של השניים מימי השירות בקבע. דרך אגב, חלק מהאחרונים סולקו מהשירות הציבורי במשרד הפנים בשל עבירות שנילכדו בהם. היעד: של עינב ישראל והרצל גדז,השתלטות על משרד הפנים וזה קרש קפיצה להאחזויות שלטוניות נוספות. כל הדרכים כשרות בעיניהם למימוש המטרות. התנכלויות, רדיפות, בידויי עלילות, איומים, הפחדות, חרמות, שימוש באלימות מילולית ופעולות אלימות נוספות, גם לעיתים פיסית, חבלה בציוד ועוד.. זאת גם בעזרת, חלק מאנשי פרקליטות, ממבקר הנדינה, מנציבות שירות המדינה, שלוחות-חברים במשטרה, במשרדי ממשלה נוספים..גם משתפי פעולה בתיקשורת...במשרד הפנים עובד יועץ משפטי: שמו- זימרת, כנראה מאויים תדיר, גם חסר אונים, המשרת במעט פועלו את רצון המושחתים.השר והמנכ"ל אבודים במציאות כאוטית זו. נראה שאבד להם אפילו החשק להפגין שרירים. על המילכוד במישרד, בין הזרועות של ישראל ענב והרצל גדז ,יכול השר לשאול ואף ללמוד מקודמיו, אם אמת ידברו, כמו: פורז, פינס וגם בראון...
כתוב תגובה ל- שמואל.
ישראל ענב
  קוקיה   27/12/07 15:56
אתה צודק מאד,אכן הסמנכ"ל הינו אחד מקודקודי השחיתות במשרד הפנים,בקרוב מאד יתפרסם עליו "סרט מלחמה"...!
כתוב תגובה ל- קוקיה
8
נא מסור עוד פרטים עליו. בתודה.
  שמואל אל קוקיה.   27/12/07 17:25
כתוב תגובה ל- שמואל אל קוקיה.
9
הרצל לא אשם!!!
  דברון   27/12/07 18:55
הרצל איננו אשם,האשם הוא במערכת. המערכת יצרה אנשים כמו הרצל, לכן אין מה לבוא אליו בטענות. הרצל הוא תוצאה רקובה של מערכת כושלת אשר איננה מבקרת את עצמה מתוך כוונה אמיתית להפיק לקחים ולישמם. הרצל יצא ממנהל אוכלוסין כנראה עם מידע רב (כנראה שיש בידיו דיסקט) על כלל תושבי ישראל. חומר זה משמש את הרצל לפגוע בכל מי שעומד בדרכו, החל מהפקידים הזוטרים במשרדים השונים וכלה בראש הממשלה. בנוסף, הרצל בנה לעצמו מדיניה בתוך מדינה ומנהל אותה ביד רמה בכח הזרוע. כבוד השר שיטרית, הכריז קבל עם ועידה כי, מה שלא הצליח קודמו שר האוצר דהיום מר בראון, הוא יצליח. "לזרוק את הרצל השרץ מהשרות הציבורי". אך כנראה שגם את שר הפנים הנוכחי, מחזיק הרצל במבושיו, או לחילופין, כפי שנכתב ע"י אחד מקודמי, הרצל הבטיח לשיטרית את קולות המגזר הערבי והדרוזי. השיטה: הרצל נותן לקפיפיו לעשות ברשויות הדרוזיות ברמת הגולן כבתוך שלהם זאת אומרת, לגזול את הכספים של הרשויות בדרכי ערמה. הם לוקחים את הכסף והוא מעלים עיין. תמורת זה הם מבטיחים לו את קולות המגזר שכנראה חלקם נקנה בכספי המדינה. דעו מקבלי ההחלטות, זו ההזדמנות שלכם להוכיח שכל הכותבים שוגים. ובמיוחד לך כבוד שר הפנים מר שיטרית, עמוד במלתך וסיים אחת ולתמיד את פרשת גדז'. מהלך זה יביא לך יותר קולות ובעיקר קולות כשרים.
כתוב תגובה ל- דברון
10
הרצל עד 2013
  הרצל גדול   27/12/07 22:56
אם היה עובר על החוק למה השופט מלצר לא הוציא צו בינים...........................
כתוב תגובה ל- הרצל גדול
בנסיבות אלה=צו ביניים.זה הצו!
  לגדול המושחתים!!!   28/12/07 01:45
כתוב תגובה ל- לגדול המושחתים!!!
שמאוהב כל-כך במושחת הזה ?
  מעניין מי אתה   28/12/07 02:04
כתוב תגובה ל- מעניין מי אתה
המאוהב/ת בו כל-כך ?
  מעניין מי את/ה   28/12/07 03:29
כתוב תגובה ל- מעניין מי את/ה
11
היכן מני מזוז ושי ניצן?
  קלימי.   28/12/07 15:38
מסתבר שמשרד הפנים מצפצף עליהם. אם עמדת היועץ המשפטי לא נחשבת, מדוע בכלל זקוקה המדינה ליועץ משפטי. יהיה מאד מעניין מה תהיה תשובת מחלקת הבג"צים לעתירה. עוד יותר מעניין האם מחלקת הבג"צים תשיב ותגונן על החלטת שר הפנים. האזרחים דורשים גילוי נאות של כל העיסקות המלוכלכות הנעשות בחדרי החדרים.
כתוב תגובה ל- קלימי.
12
מה קשה להבין?השר שטרית מאויים.
  אמרי.   28/12/07 18:18
כתוב תגובה ל- אמרי.
סביר להניח שהוא משוחד פוליטית.
  סלומון.   28/12/07 20:43
כתוב תגובה ל- סלומון.
13
נותן יד לפושע,מתעלל פורע חוק.
  השר שטרית מטייח   28/12/07 21:24
יש גבול לקפיצות, לשליפות מהמותן, להצהרות המיתלהמות ולהופעה מהלכת אימים, כפי שהוגדרה הופעתו האחרונה של שטרית בוועדה של הכנסת. השר, השואף לראשות הממשלה, נוהג כראש וחבר בחבורת ביריונים. מה פשר הדבר שהוא מתעלם מהדו"ח של מבקרת הפנים, מהחלטות שיפוטיות, מעמדה פסקנית של היועץ המשפטי של הממשלה. האם דעתו אינה מיושבת, מי הוא שטרית בעל ה"אני ואפסי עוד", יש גבול לשחצנותו. האם קיבל ומשלם אתנן כדי לזכות באהדה ותומכים פוליטיים ,תומכים לכאורה. האם הוא חייב עוד, מהתחייבויות קודמות כלפי הפושע- המושחת-הרצל גדז. מוטב שיראה שטרית טובת הציבור, דרישות החוק והמוסר לנגד עיניו. או שיודיע מיידית -שטרית על התפטרותו. הרצל גדז ותומכי ידו, מחכים גם לך ,שטרית בפינה. אנחנו האזרחים- לא התרנגולות המהופנטות, בהן נתת מבטך-לא לפני שידעת שיש מי שיצלם! מוטב תעשה חושבים.ויפה שעה אחת שקולה, אם לא שילשום אזי היום! הנימהרות שלך בעניין המשכת כהונתו אפילו יום אחד,של הרצל גדז העבריין המחעלל, היא. כן החלטתך שטרית -היא היא מן: ה-ש-ט-ן.
כתוב תגובה ל- השר שטרית מטייח
14
מופע אימים בוועדה;העצמת משחית.
  השר,מסתבר מושחת.   30/12/07 01:15
בפומבי- בוועדה של הכנסת התפרץ על נציגת ארגון נשים- התפרצות שתוארה כמופע אימים. כנראה- לחפות על מחדלי מישרדו. ואילו בחדרי חדרים, האריך כהונת הרצל גדז המושחת .כך תואר-גדז גם בעינים המישפטיות. שימו לב. הפומביות-נוכח המתכנסים בוועדה וגם מופע מצולם. לעומת זאת השחיתות בעניין- הרצל גדז, עשה השר בנוכלות להעלימה מעיני הציבור. מסקנה : מעשי השר, גם תוכו וגם ברו הם מצבור כמותי המוביל לתואר: מושחת.
כתוב תגובה ל- השר,מסתבר מושחת.
15
שטרית+גדז-זה טיפול קפקאי.
  מילון.ראה שויקה.   30/12/07 02:32
התפרצותו של שטרית בדיון בועדת הכנסת לענייני עובדים זרים, דיון שעסק בטיפול הממשלה בקורבנות בסחר בבני אדם, התפרצות האימים שלו כוונה נגד מנהלת מכון "תודעה"- מכון לחקר הזנות. המנהלת אמרה לשטרית ,שטיפול הממשלה בבעיה כואבת זו הינו קפקאי. שטרית התייחס לטענה, בהגיבו שזו לא ביקורת אלא -הוצאת דיבה על המדינה... ניבדוק ראשית את הביטוי שבא על שם הסופר היהודי צ'כי פרנץ קפקא. הביטוי נאמר על מצב,אווירה,סיפור ...שיש בו תחושה של חלום בלהות ועל סיוט מתמשך שאין ממנו מוצא ; שהאדם הנוכח בו מאבד את זהותו וניצב נבוך וחסר אונים אל מול בירוקרטיה עצומה, מאיימת ומרושעת.
האם לא זו ההגדרה התואמת ותאור המצב הנוגע להרצל
גדז המרושע והתנהלותו מהלכת האימה של שטרית ?
כתוב תגובה ל- מילון.ראה שויקה.
16
הרצל גדז' נשלט ע"י עובד בכיר
  אחד שיודע   30/12/07 13:11
הצחקתם אותי, הרצל גדז' הוא לא הקובע מה קורה בועדה המחוזית צפון, יש שם שלטון פחד של מספר בעלי תפקידים
שמנהלים מאחורי הקלעים גם את הרצל גדז', משרד הפנים חייב להחליף את הבכירים שמתחת להרצל, בהם הבעיה, כולל חברי ועדה שמטילים את חיתתם על אחרים בקומבינות ויד רוחצת יד.
כתוב תגובה ל- אחד שיודע
הבעיה היא רק הרצל גדז וחבורתו.
  עוקבים ויודעים.   30/12/07 20:26
כל מי שמתמצא יודע שהבעיה היא- הרצל גדז. אדרבא, תן לנו פרטים על אחרים שאתה יודע עליהם.
כתוב תגובה ל- עוקבים ויודעים.
17
שטרית-מצפצף על היועץ המשפטי.
  שר משפטים לשעבר   31/12/07 01:15
לא יאומן. זו הפרת אמונים במילוי התפקיד. שי ניצן ומני מזוז קבעו לא להאריך החוזה של הרצל גדז, מאז הקביעה חלפה מחצית השנה. זו החלטה חמורה, יחידאית וחד-משמעית. החלטה המבוססת על מעשי שחיתות ,עוולה , ועבירות מינהליות...כפי שהוזכרו בכתבה, שנעשו על ידי הרצל גדז. שר הפנים, מאיר שטרית, שהיה גם שר משפטים, מתעלם מהחלטה זו, נוהג כראות עיניו ואשר יחפוץ לבו. אני קורא לגופים האזרחיים גם לדרוש חקירה והדחת השר באופן מיידי. על מעשה עבריינות צריך השר להענש. היכן גם השופטים והשופטים בדימוס, חלקם כיהנו גם בעבר כיועצים משפטיים. כיצד זה אין פוצה פה ומצפצף,עדיין מצד מני מזוז ושי ניצן? מאיר שטרית נוהג בבריונות משולחת כל רסן, בדרך שבה כל אלים גובר. האם לא נשבע מאיר שטרית כחבר כנסת וכשר לקיים את חוקי המדינה? צר ומר מאד, אפילו לא טרח השר להסביר לציבור מה פשר החלטתו. גם זה ביטוי של זלזול מוחלט בכל משמעויות הדמוקרטיה. האם זאת תורת מדעי המדינה שלמד השר ?
כתוב תגובה ל- שר משפטים לשעבר
שר המשפטים לשעבר=שטרית מאיר.
  השם חלק מהנושא.   31/12/07 01:42
כתוב תגובה ל- השם חלק מהנושא.
מתואמים
  פרקליטות   26/01/08 21:43
השופטים הפרקליטות והשר מתואמים.
כתוב תגובה ל- פרקליטות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il