|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פקודות בלתי חוקיות בעליל
מאת: איתן קלינסקי  |  20/09/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צבוע
  מגיב ותיק   20/09/21 12:18
שמחרטט כעת על "מעשים נפשעים"... כדאי שנדע, מי שמלהג כאן תדיר על רוחניות, מוסר וכעת מתיפייף נגד "מעשים נפשעים" שאר הבלה בלה... הנו סופר צבוע... ומי הוא אותו מתיפייף מקצועי ? קומוניסט/ערביסט/פוסט ציוני שהקריא שיר בערב לזכרו של טרוריסט ורוצח דרום אמריקאי... ומי היה אותו טרוריסט, נשוא הערצתו של איתן, שאיתן הקריא שיר לזכרו ? האיש לזכרו איתן קרא שיר, היה צ'ה גווארה - ארכי טרוריסט דרום אמריקאי /קומוניסטי שפיקד על פלוגות סער אימתניות, הקים מחנות כפייה, ביצע בעצמו הוצאות להורג רבות והיה אחראי למותם של אלפי גברים, נשים וילדים. בדרך כלל בסגנון הוצאות להורג של דע"ש. ביומנו של גווארה מתוארת הוצאה להורג – שנעשתה בידי גווארה עצמו של אריסטידיו, איכר שפשעו היה לומר שברצונו להפסיק להיות בצבא המורדים. מספר שנים לאחר מכן, סיפר גווארה בנאום, שבסיירה מאסטרה “הוצאנו להורג המון אנשים על-ידי פלוגות סער, ללא ידיעה האם הם באמת אשמים. באותו זמן, המהפכה לא יכלה לעצור ולבצע חקירות” אחד הסיפורים המזעזעים על גווארה קשור לאירוע בו חקר נער בן 17 שהיה חלק מצבא בטיסטה. הנער התחנן על חייו: “לא הרגתי אף אחד. הרגע הגעתי לכאן. אמא שלי היא אלמנה ואני בנה היחיד. הצטרפתי לצבא כדי לקבל משכורת ולשלוח לה כל חודש. אל תהרוג אותי, אל תהרוג אותי”. צ’ה ענה בפשטות: “למה לא?”, הוביל את הנער לקבר חפור, וירה בו למוות בראשו. וכעת הצבוע מחרטט נגד "מעשים נפשעים" חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
a year of peace
  I hope it\ii   20/09/21 15:57
I hope that this year a process will begin in both peoples that war is not the way
כתוב תגובה ל- I hope it\ii
3
"בדרכי שלום" נוסח קלינסקי
  שלמה המגיב   20/09/21 16:49
קלינסקי קובע " שכאשר הנהגה פלשתינאית מבקשת בדרכי שלום , לקבל הכרת עמי העולם להקמת מדינה פלשתינאית , זה מעשה חיובי " !. וואלה , האם גם הפנסיה לכל החיים שנותנת "ההנהגה הפלשתינאית" , לכל משפחת פלשתינאי שרצח יהודי , בין אם הוא אסיר , או נהרג "בעת מילוי תפקידו" , זה גם כלול בהגדה של קלינסקי , "בדרכי שלום" , או שזה לא שייך לנושא , כי מדובר לטעמו של קלינסקי , בעניין "הומניטרי" , שהנהגת הפלשתינאית "דואגת" לרווחת משפחות , שבניהם רצחו יהודים , במסגרת "דרכי השלום " להקמת המדינה הפלשתינאית , ואולי היא מנסה להזדהות עם אגף השיקום של משרד הביטחון שלנו , הדואג למשפחות השכולות של חללי מערכות ישראל !. נ.ב. איתן נהיה לנו , פרשן ביטחוני "חובב" וקובע " שחיסול הגרעין האירני " יבוצע ע"י ישראל באופן "שיגרור את המזרח התיכון למלחמה גרעינית" ! , נו , לטעמו של איתן , אם ישראל תחסל את "הגרעין האירני" כמו שחיסלה את הכור העירקי ב 1981 , וכמו שחיסלה את הכור הסורי בתקופת אולמרט , זה מה "שיגרור את המזרח התיכון למלחמה גרעינית" ולא מה שימנע "מלחמה גרעינית במזרח התיכון". וואלה , פרשנות צבאית "מעניינת" , שמזדהה לחלוטין עם הנרטיב של "חובבי הציון" באירן. ממש מדהים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה למגיב שלמה
  למגיב שלמה   20/09/21 19:57
שלמה המגיב חג סוכות שמח, ומי ייתן ותפילת השלום בסוכה תהיפך מתפילה לתחילה של תהליך. איתן במאמרו רק מביע משאלות, ייתכן והוא טועה. בכל אופן ההיטוריה היהודית ספוגה בכוויות קשות ומדממות כתוצאה מניווטה של אידיאולגיה כוחנית, שהביאה להרס החיים הלאומיים שנבנו כאן בארץ. שלמה, ראה מה קרה לתפיסה הכוחנית של בר כוכבא. היא הביאה בשנים 132-135 לספירה רק לחורבנם של חיינו הלאומיים. אתה מתבטא כמו המגיב בוקי שמואל בהתנשאות וביהירות, שלצערנו, גרמה לנו בעברנו רק לחורבן החיים הלאומיים שלנו.
כתוב תגובה ל- למגיב שלמה
"אידיאולוגיה כוחנית" , של מי ?
  שלמה המגיב   21/09/21 07:55
האיזון "הקדוש" הזה , שעושה כל הזמן קלינסקי במאמריו וגם כעת במאמרו , בין "האידיאולגיה הכוחנית " של מי שרוצה "למחוק אותנו מהמפה" ( אירן ואירגוני טרור פלשתינאים ואפילו ההנהגה של אש"פ לא מוכנה להצהיר שמכירה בזכות היהודים למדינה משלהם בארץ ישראל ) , ובין הפעלת הכוח שלנו כדי להגן על עצמנו מפניהם , ממש מקוממת. , נו "ההנהגה הפלשתינאית מבקשת בדרכי שלום.." , מסביר לנו קלינסקי , ומנסה לשכנע את הקוראים , שגם האיום שלנו כלפי האירנים "חובבי הציון" , שלא "נשב בשקט" אם ימשיכו לפתח "נשק גרעיני" המיועד לתקוף אותנו ( הרי הם הצהירו במפורש שיש למחוק אותנו מהמפה , הלא כן ?) , הינה "אידיאולוגיה כוחנית" , ואנו ממש "כוחנים" כמו אירן , "באיזון הקדוש" המקומם הזה . טוב , על פי הסגנון הזה "המאוזן" של קלינסקי , הוא בטח היה גם מגנה את "האידיאולוגיה הכוחנית" של מורדי גיטו ורשה , כנגד הצבא הנאצי בתקופת מלחמת העולם השניה , וגם הדוגמא שלך "לתפיסה הכוחנית של בר כוכבא " כראוייה לגינוי , היא מוזרה ולא לעניין , באשר "הבעייה" אז היתה , שבר כוכבא לא שקל בכלל את ההבדל בין עוצמת האימפריה הרומית , ובין יכולתו למגר אותה , ולא עקב כך , "שהתפיסה הכוחנית" שלו , לא היתה מוצדקת , והיה ניתן לסלק את הרומאים מארץ ישראל , בדרכים אחרות. נ.ב. גם צ'רצ'יל , בתקופת מלחמת העולם השניה , החליט שלא להתעלם "מאידיאולוגיה הכוחנית" של היטלר , והיה נחוש להפעיל "כוח" נגדו , ונראה לי שבמושגים של קלינסקי , שתמיד שואף "לאיזונים" בתאור מצבים , זה היה התנהלות שגוייה , כי אולי היה אפשר "לפתור את הבעייה" עם היטלר בדרכי שלום , כמו שהפלשתינאים , "מנסים לפעול בדרכי שלום " (עלאק ) , כדי לפתור את הסיכסוך שלנו איתם , על פי "הראש" של קלינסקי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חבל שהמגיב מתנפל
  אביגיל ץ   21/09/21 07:20
חבל שהמגיב מתנפל בגסות רוח על מי שתומך בדרישה של הפלשתינים להכיר בהקמת מדינה פלשתינית בדרכי שלים.
כתוב תגובה ל- אביגיל ץ
"דרכי שלום" , אביגיל ?
  שלמה המגיב   21/09/21 11:18
האם לעודד פלשתינאים לרצוח יהודים במדינת ישראל , ע"י מתן "פרס כספי" , לכל משפחה של מחבל , שרצח יהודי ונתפס , או "שנהרג במילוי תפקידו" ( נוטרל או ביצע פיגוע התאבדות ) , זה "הדרכי שלום" ?. גם כעת , שישראל עיכבה העברת כסף לרשות הפלשתינאית , כדי לאלץ את המנהיגות הפלשתינאית , להפסיק עם "דרך השלום" הזו , שמעודדת רצח יהודים , לא " נכנעה" הרשות הפלשתינאית ,והעדיפה להיכנס למצוקות כלכליות אדירות ( עקב עיכוב הכספים) , ולא ויתרה על המשך " פרסי העידוד" הללו , למשפחות של רוצחי יהודים .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אזהרה מגיב ותיק
  לשלמה המגיב   23/09/21 06:01
שלמה המגיב, קח לתשומת לבך את האזהרה של מגיב ותיק. אתה כותב בנימוס רב, גם כשאתה חולק על דעותיו של איתן קלינסקי ועל הדעות של התומכים בדעותיו אתה אינך מקלל כמו שנדרש לדעת מגיב ותיק. ראה, שלמה המגיב, אתה מוזהר על האזהרה חתום מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
4
למר בוקי שמואל
  למר בוקי שמואל   20/09/21 17:57
השיח שמנהל מר שמואל בוקי זה השיח שהביא אותנו לחורבן הבית הלאומי הראשון בשנת 586 לפני הספירה ולחורבן הבית הלאומי השני בשנת 70 לספירה. מר שמואל בוקי החליט שהוא חייב לתרום לחורבן הבית הלאומי השלישי, על הבית הלאומי השלישי אנחנו נגן.
כתוב תגובה ל- למר בוקי שמואל
5
התנהגות מחפירה של רב סרן בצה"ל
  התנהגות מחפירה   20/09/21 20:14
בדרום הר חברון היינו עדים להתנהגות מחפירה של רב סרן בצבא הגנה לישראל שהפליא במכותיו אזרחים ישראלים , שבאו רק כדח לחלק מים לאזרחים פלשתינים שאין להם מים.
כתוב תגובה ל- התנהגות מחפירה
במקרה היתה שם צלמת.
  אביגיל..   21/09/21 06:54
במקרה היתה במקום צלמת, שצילמה את האלימות הפיזית והברוטאלית של רב סרן בצבא הגנה לישראל כלפי אזרח, שבא רק כדי להביא מים. אך הצלמת לא צילמה את בוטות הלשון גסת הרוח של המפקד, שקשה להאמין שהוא גם אבא לילדים, אם מפיו יוצאות מלים, שאינני מעיזה להקלידן. זו התופעה היומיומית, המשחיתה את דמותנו המוסרית בשליטה שלנו על עם אחר.
כתוב תגובה ל- אביגיל..
במקרה היתה שם צלמת
  אביגיל...   21/09/21 07:00
במקרה היתה שם צלמת , שצילמה התנהגות ברוטאלית של רב סרן בצבא הגנה לישראל. אך חבל שהצלמת לא יכלה לצלם גם את בוטות הלשון גסת הרוח של המפקד, שמבייש את עצמו כאבא לילדים. חבל שהכיבוש משחית את דמותנו המוסרית.
כתוב תגובה ל- אביגיל...
6
שאווירת החג תשרה עלינו ועל,,,,
  חג שמח לעם ישראל   21/09/21 08:34
המשך חיינו כל השנה.
כתוב תגובה ל- חג שמח לעם ישראל
7
ועל "מעשה נפשע" , נוסח קלינסקי
  שלמה המגיב   21/09/21 08:38
ממש מעניין , אם קלינסקי ,חסיד הסוציאליזם הסובייטי , רואה "בהפצצת האוכלוסיה האזרחית" הגרמנית , במלחמת העולם השניה , ע"י הכוחות הסובייטים שהסתערו לעבר גרמניה בפיקודו של המרשל ז'וקוב , ושל להק המפציצים של בריטניה , בפיקודו של מרשל חיל האויר האריס , כהפעלת כוח הכרחית ומוצדקת , כנגד גרמניה , כדי לסיים את תוקפנותה , או שגם כאן , היה מגדיר זאת קלינסקי "כמעשה נפשע" ?. האם קלינסקי רואה בסטאלין , שעצם התעקשותו שלא להיכנע להיטלר , ולהפעיל נגדו כוח , במקום להיכנע כמו צרפת , מה שגרם בפועל למותם של כעשרים מיליון סובייטים וגרמנים (!!) , גם זה היה "מעשה נפשע" ? . טוב , על פי "האיזון הקדוש" של קלינסקי , בתיאור סיטואציות ביריבות בין מדינות , כנראה שהיה "מאשים" גם את בנות הברית במלחמת העולם השניה ,( בנוסף לגרמניה ) , שעשו "מעשה נפשע" כמו היטלר , בזאת שהתגוננו באמצעות הפעלת כוח נגדו , ולא ניסו לפתור את הסיכסוך "בדרכי שלום " , כפי שמתאר את החשיבות של "בדרכי שלום" כפי שעושים זאת הפלשתינאים , בסיכסוך הישראלי פלשתינאי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כל מי שקורא לי פושע מלחמה,
  ארתור האריס   22/09/21 12:05
אני אומר לו, שאת מה שפרופ' אסא כשר אישר לצבא המוסרי ביותר בעולם, מותר גם לי.
כתוב תגובה ל- ארתור האריס
יזבקל'ה, כנראה שיש לך
  מגיב ותיק   22/09/21 16:11
בעיה עם זה שבעלות הברית הביסו את הנאצים... אחרת לא היית לועגת לאחד מהאחראים על הניצחון... כעת את יכולה לעבור ללעוג לטרומן שהביס את היפנים....
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מדוע אינך מקשיב למגיב הותיק
  לשלמה המגיא   23/09/21 07:41
שלמה המגיב , מדוע אתה אינך מקלל את קלינסקי ורק מתווכח. זה לא בסדר שאתה מתווכח ולא מקלל. שלמה המגיב, זו לא הדרך,
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיא
בריאות טובה לאיתן
  בריאות טובה לאיתן   23/09/21 16:06
כתוב תגובה ל- בריאות טובה לאיתן
8
עם נשיא ארצות הברית
  אני מסכימה   21/09/21 18:18
שהפתרון היחיד הוא הקמת שתי מדינות עצמאיות לשני העמים למרות כל הקשיים הקיימים.
כתוב תגובה ל- אני מסכימה
9
President of. U..s.a
  I agree with the   21/09/21 19:53
That the solution to the lsrael- arab conflict is two states for both people s
כתוב תגובה ל- I agree with the
10
IMMORAI OFFICER
  IMMORAL OFFICER   22/09/21 11:17
The officer who brutally beat a civilian is a hit on our army/ Our army is a moral army
כתוב תגובה ל- IMMORAL OFFICER
11
שהפכה להיות חוקעק
  פקודה בלתי חוקית   27/09/21 11:28
כתוב תגובה ל- פקודה בלתי חוקית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il