s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיקול דעת מצער של מפקד בצה"ל
מאת: איתן קלינסקי  |  21/09/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המשימה החשובה ביותר כיום
  שלמה המגיב   21/09/21 11:06
נו , קלינסקי רואה , כמשימה החשובה ביותר כיום במדינה , לפתרון עוולות , זה להגיע לאיזה כפר פלשתינאי בדרום הר חברון , בניגוד להוראות של מפקדי צה"ל באזור, המוטרדים ממילא כל הזמן , בבלאגאן הזה בין מתנחלים ובין פלשתינאים באזור , ולהכנס לכפר הפלשתינאי , בניגוד להוראת הצבא "ולהביא להם מים" ! , ממש משימה "לאומית" החשובה ביותר כיום , המצריכה מן הסתם , גם לשמור על ביטחונם של "הקשישים שרק ביקשו להביא מים". נו , ואם החוצפנים הללו , מפקדי צה"ל , מסרבים לאפשר "לקשישים" , להעסיק את הצבא " בהפגנת הסולידריות" הזו עם המיסכנים הפלשתינאים , " שגוועים שם מצמא" בגלל "הכיבוש" האכזרי של צה"ל , אז מותר "לקשישים" לנסות להיכנס בכל זאת לכפר , בניגוד להוראות הצבא , ואם הצבא משתמש בכוח כדי לבלום את הכניסה "ההפגנתית " הזו לכפר , מה שמטריד את קלינסקי ועוד כמה "קשישים משועממים " שמה שחשוב להם כמשימה החשובה ביותר , שיש לעשות כיום המדינה , זה "לשגע" את הצבא ולהטריד אותו , כדי "להביא מים " לכפר פלשתינאי , כאילו הם גוועים שם מצמא , בגלל איזה התנחלויות לא חוקיות שקיימות באזור. נו , כל "הבעיות" המעסיקות את אזרחי ישראל , בכל נושא שהוא , ממש מתגמדות , מול "המלחמה על המים" של איזה כפר פלשתינאי , ולכן זבה מאד חשוב לכמה "קשישים" להגיע לשם ולעשות פרובוקציות , כאילו באמת "הבאת המים" ההפגנתית הזו לכפר , היא שתפתור את "העוול" שנעשה לפלשתינאים המיסכנים , שצה"ל גורם לכך "שיגוועו בצמא" !. וואלה , סדר עדיפות לפיתרון עוולות במדינה , בנוסך קלינסקי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
המבקשת לשוחח עם שלמה המגיב
  מפגינה.   21/09/21 13:06
לשלמה המגיב חג שמח. לכפר הנמצא בשטח C יכול להיכנס כל אזרח ישראלי. גם אתה שלמה המגיב יכול להיכנס לכפר ואם תרצה, אתה יכול להיכנס ליישוב בשם אביגיל הנמצא ממול הכפר הפלשתיני. אתה, שלמה המגיב, צריך להיות מעוניין, שתושבי הכפר יקבלו אותה כמות מים לנפש כמו בישוב אביגיל. אותם קשישים "משועממים", לגרסתך, טוב היה, אם המפקד היה מסייע בידם, ולא היה נענה לבקשת אנשי אביגיל לגרש את "הקשישים", אלא פשוט לאפשר להשאיר את הקונטיינר של המים ואת ארגזי המים בכפר. קשה לך, שלמה המגיב, להבין שהיה שיקול דעת מוטעה של קצין בצבא. לצערי, מצוקת המים הקשה שנכפתה על תושבי הכפר הפלשתיני , הנמצא בשטח C, תחום האחריות הבלעדית של ישראל, חייב להיפתר בצורה אנושית.
כתוב תגובה ל- מפגינה.
שלוימל'ה
  מגיב ותיק   21/09/21 15:22
...האם אתה מוכן לנקוב ולו בשם אחד של "התנחלות בלתי חוקית" (ע"פ חוקי מדינת ישראל) עליהם דברת בתגובתך לקומוניסט ? אגב, כותבים "בנוסח" ולא "בנוסך" אבל זה באמת לא חשוב...(והלוואי שזאת הייתה הטעות הכי גדולה שלך....)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   21/09/21 22:29
" התנחלות בלתי חוקית , בתגובתי לקלינסקי , היתה היפוטטית כסרקאזם , בהתרסה על כי "האשים" התנחלות זו , "בגזילת המים" מהישוב הפלשתינאי . איני מכיר בכלל התנחלות ספציפית זו ואין לי מושג לגבי חוקיותה , כן או לא. לגבי שגיאת הכתיב , אז זה קרה בעבר ויקרה גם בעתיד , כתוצאה ממהירות הקלדה וחוסר ריכוז , ואם על השטות הזו , אתה מנסה להתריס נגדי ולא בגין מהות תגובתי לקלינסקי ( שאני נוטה להניח שאתה מסכים עימה באופן עקרוני ) , אז נראה שאתה באמת לא מסוגל להתמודד עם חוסר "התלהבותי" מהאובססיביות החולנית שלך , כנגד כל מה "שזז" ואינו "זורם עם הראש שלך" , ועם כל מי שאינו "מתלהב" מנתניהו. תהיה לי בריא ואל תשכח לקחת את כדור ההרגעה .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא, אני לא מסכים עם תגובתך
  מגיב ותיק   22/09/21 11:20
לקומוניסט, כי בתגובה זו אתה נותן למעודד האנרכיסטים הנחה שהוא עשה רק שגיאה בסדרי עדיפויות וכמו תמיד, פיספסת... איתן בטבעו תומך תומכי טרור (ולטרוריסט דרום אמריקאי הדומה להם הוא אף הקריא שיר) וספונסר של אנרכיסטים המציקים לצה"ל. לו הבנת שקלינסקי אינו שוגה כל כך תמים אלא שונא ישראל מובהק ותומך אוטומטית במתנגדים לה ודפיטיסט מצוי לא היית מקדיש לאנרכיסט תגובה כל כך ארוכה ותלושה אה, סרקאזם... מתי תגמל מהמנטרה "אבל ביבי", אני רואה שהוא עדיין מטריד אותך, מצא נחמה בעדויות השקרן (ע"פ הודעתו עצמו) של אילן ישועה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות נוספת למגיב הותיק
  שלמה המגיב   22/09/21 14:30
איני חושב "שאיתן בטבעו תומך טרור..שונא ישראל מובהק.." , כמו שאיני חושב שהמגיב הותיק הוא "פאשיסט" והוא "גזען" ,עקב "התלהבותו" האובססיבית בנתניהו או|ו בממשלה ימנית , ועקב השנאה האובססיבית שלו לאנשים בעלי השקפות שמאליות. לא הכל שחור ולבן , בחיים , אדוני המגיב הותיק והגיע הזמן שתיכנס לפרופורציות נורמליות בהתייחסותך לבני אדם. נו , "תומך טרור..שונא ישראל..בולשביק.. ועוד פנינים של איבוד עשתונות , שאתה מציג לעיתים תכופות בתגובותיך וזה חבל מאד , כי אתה לא כבד פה ועילג , ואתה יכול לנסות לשכנע בעמדותיך מבלי לרדת לרמת שיח שכונתית כזו. נ.ב. איני מצליח "להיגמל" מחזוני ומשאיפתי , שנתניהו ( וחלק מבני משפחתו) , ילך כבר לפנסיה ויניח כבר לעם ישראל לחיות בשקט , בלעדיו ובלי "הטירלול " של רעיתו ובנו יאיר , ואין לי שום "בעייה" , שהפרקליטות תעשה איתו עיסקת טיעון ( עונש קל וסמלי ) , כפי שעשו עם רעיתו שרה , ואין לי שום אובססיביות לראות אותו בגדים כתומים במעשיהו , וזה אפילו יביך אותי , אך אין זה אומר שמישהו "תפר לו תיק" , או פיברק ראיות מפלילות נגדו ושצריך "לפרק" את מערכות התביעה , בגלל שהגישו כתב אישום נגד נתניהו. גם אין לי "בעייה" מבחינת השקפתי הפוליטית , שאנשי ימין מובהקים כמו בני בגין , גדעון סער , איילת שקד או נפתלי בנט ,יעמדו בראשות הליכוד וירכיבו ממשלה בישראל , ואני לא "מורעל" פוליטית על שום דבר , והעיקר שראש ממשלת ישראל יהיה צנוע בהליכותיו , נבון , הגון ואוהב את עמו , ( אשכול , גולדה , בגין , שמיר לדוגמא ) ולא רק חמדן , שקרן ואוהב את עצמו ודואג רק "להישרד" עם משפחתו בבלפור . אני מייעץ לך , מגיב ותיק , לקרוא את הספר של עמית סגל על הפוליטיקה הישראלית מאז קום המדינה ועד היום , ויהיו לך כמה "הפתעות" ואולי גם כמה "אכזבות" מנשוא "התלהבותך" בפוליטיקה ( ועמית סגל הוא איש ימין מובהק !!). ספר מדהים בשפה רהוטה ופשוטה לכל קורא , כולל אמינות של מובאות וציטוטים , ממש מעמיק ולא רדוד. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
היה רגוע שלוימל'ה
  מגיב ותיק   22/09/21 16:02
...את ספרו של סגל כנראה שקראתי לפניך (עותק מהראשונים שהופיעו ונמכרו במהדורת הזהב) האמת שלא התלהבתי ממנו כמוך, על אופיו של הספר גם יכולה להעיד העובדה כי האיורים נעשו ע"י עמוס בירמן, קריקטוריסט ברמה אנטישמית. לגבי מר נתניהו אין פלא שנשארת בור, עצם העובדה שירדת להזכיר את רעייתו ובנו (שיטה ניבזית של רל"בים רבים) מעיד כאלף עדים כי בעצם נגמרה לכם התחמושת נגדו. אז כן, תפרו לו לנתניהו תיק ברמה דרייפוסית, התשקורת והשמאל לא יכלו לו בקלפי והעלילו עליו עלילות לכאורה פליליות, הכל ניסיון הפיכה במסווה משפטי. כפי שאתה מתבטא בנושא, אני שם את ידי באש שאינך מכיר כלל את פרטי כתב האשמה ופרטי העדויות של אדון ישועה. ושגם אינך מכיר את העבריינים המסתובבים בפרקליטות. אבל לא ציפיתי ממך שתזהה זאת כמו שלא עמדת על קנקנו של הקלינסקי. מועדים לשמחה וחגים וזמנים לששון... ותודה על איחולי הבריאות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ושוב "השמאלנים" , מגיב ותיק ?
  שלמה המגיב   22/09/21 18:54
ואתה חוזר שוב לשנאה חסרת הפשר הזו , לכל אדם שהינו שמאלני בהשקפותיו ? . את מי זה מעניין בספר של עמית סגל , מיהו המאייר , ומה דעותיו הפוליטיות ? , במה השקפה פוליטית של מאייר משפיעה על תוכנו של הספר , ואמורה להשפיע על הקורא , או מצביעה על איפיונו של הסופר ?. האובססיביות הזו והשנאה לכל אדם שהינו שמאלי בדעותיו , "משגעת לך את השכל" וכעת היה חשוב (!!) לך , לציין מיהו המאייר ולאפיין אותו , אזרח יהודי בישראל - "קריקטוריסט ברמה אנטישמית" ! , לא פחות !. רק כעת קראתי בויקפדיה , מיהו המאייר ורק בגלל שהוא קריקטוריסט בעיתון הארץ , אתה אוטומטית "כאנטישמי" ? , אין לך דרך אחרת לשכנע את הקוראים בדעותיך השליליות , כלפי בני אדם שלא חושבים כמוך ? , זהו מגיב ותיק ? , אתה לא מסוגל להפסיק עם הסגנון הזה ? , "תומך טרור..בולשביק אדום..אנטישמי.." לכל מי "שמעצבן אותך " בדעותיו ?. נ.ב. אני אישית לא קורא את עיתון הארץ , כי חלק ניכר מכותבי הדעות שם "עולים לי על העצבים " , אך מעולם לא אאפיין יהודי אזרח ישראל עקב כך , באופן כזה , אלא אנסה לנמק באופן סביר , כדי לשכנע את הקוראים , מדוע אני חושב שהוא "שמוק" , או מדוע לדעתי הוא כותב\מדבר שטויות וזהו. יאללה , מגיב ותיק , אתה מסוגל ליותר , אפס את עצמך. ושוב מאחל לך רק בריאות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אין לי בעיה עם שמאלנות
  מגיב ותיק   22/09/21 21:41
כעקרון, אבל יש לי בעיה עם שמאל שפועל נגד המדינה כמו האיתן.ועם שמאל שבחלקו מתגלה כמרושע. למקרא דבריך ברור לי שאתה את מאטריית עמית סגל לא הבנת, אבל לטעמי הספר שלו לוקה מאוד בחסר (לדוגמה בתיאור ראש הממשלה הבעייתי ביותר שהיה למדינת ישראל והוא משה שרת, פשוט הפרק שם מלא הבלים לא לעניין..) בעניין קריקטורות ממליץ לך לא לקרוא בויקיפדיה אלא לצפות בקריקטורות עצמן, דער שטרימר לא היה מתבייש בחלק מהן. תפסיק להיות מצחיק, איני מתעצבן אלא מתגלגל מצחוק למקרא חלק מההבלים שאנשים כותבים כאן.(בעיקר בעניינו של נתניהו) תודה על איחולי הבריאות מועדים לשמחה, חגים וזמנים לששון
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"פועל כנגד המדינה", מגיב ותיק?
  שלמה המגיב   23/09/21 11:22
איזה נימוק זה ? , נו , מצאת את "הנוסחה" המאפשרת לך "להשתולל" , על כל אדם שמביע דעה , שלפרשנותך הסובייקטיבית , הינה גורמת נזק למדינה . טוב , מצאת את הנימוק האולטימטיבי , ("פועל כנגד המדינה" ) לאפיין אנשי שמאל "שלא באים לך טוב" בהגדרות של "..תומכי טרור..אנטישמים..בולשביקים.." וכיוצ"ב . נו , הרי אתה , בנימוק "הבעייתי" הזה , נותן לגיטימציה לאנשי שמאל , או|ו מתנגדי נתניהו , לאפיין אנשים כמוך במילים כדוגמת "..פאשיסטים..גזענים..מיליטריסטים..קולוניאליסטים..אפרטהייד..הורסים את המדינה " וכיוצ"ב , כי לפרשנותם הסובייקטיבית , מי "שמתלהב" מנתניהו , ומי שהינו בעל השקפה ימנית אידיאולוגית , הוא זה "שפועל כנגד המדינה" . נו , "פועל כנגד המדינה" אינה הגדרה של אכסיומה מתמטית ( שאין צורך להוכיחה ) , אלא פרשנות והערכה של סיטואציות , וכל אחד יכול כך לנמק את דעותיו , הלא כן .? . ומה שמצער כאן , בחלק מתגובותיך ובעיקר בסיגנונן , שאתה בכלל לא "מתגלגל מצחוק למקרא מה שאנשים כותבים" , אלא בהחלט "מתעצבן" וזה בא לידי ביטוי בסיגנון תגובותיך וזה חבל מאד ובפרשנות של "פסיכולוג חובב" כמוני , זה גם גורם לקוראים , לא להתייחס ברצינות הנדרשת לדעותיך , גם אם עקרונית , יש בהם הגיון וטעם. ושוב , שתהיה בריאות טובה לכולנו , בעיקר "לזקנים" כמונו , שהם בקבוצת הסיכון , מנזקי מגיפת הקורונה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אל תהייה ליצן...
  מגיב ותיק   23/09/21 17:10
...רוב השמאל (והקיצוני ברובו) הנו נגד המדינה, פעולות הקלינסקי ומשפחתו ליד מחסומי צה"ל הם פגיעה במדינה. נכון שרבים מהם עושים זאת מטיפשות אבל כפי שנאמר כבר כל הכוונות הטובות מובילות לגיהנום. מה לעשות ואני מכיר את המדינה גם בתקופתה הבולשביקית האדומה ואלה זיכרונות לא טובים. טוב, הצלחת גם לתחוב שוב את נתניהו (בכלל, מה הייתם עושים בלעדיו ?) אתה גם לא פסיכולוג חובב,כי גם תגובתך זו מגלגלת אותי מצחוק (בכלל, כדאי שתיפטר מהסגנון הכבד שלך...) המלצתי, תישאר עורך דין....
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נו , אז כעת אני "ליצן" ?
  שלמה המגיב   23/09/21 20:55
תגיד לי מגיב ותיק , יש לך איזה "בעייה נפשית" ? , אתה לא מסוגל לנמק ולשכנע אנשים שלא חושבים כמוך , בלי לאפיינם באופן מעליב ( אני אישית לא נעלב בכלל , כי אני מבין שזה איזה "בעייה " שלך , שרק פסיכולוג קליני יכול להסביר אותה ) ? , זהו ? "ליצן" ? , אין לך דרך אחרת לשכנע אנשים שלא חושבים כמוך , שהם טועים לטעמך ?. ובכן , כעת אהיה קצת בוטה כמו סוגנונך , ואני מתנצל מראש כדי שלא תעלב , אבל מי שמאפיין את "רוב השמאל" בישראל , שהוא "נגד המדינה" (!!!) , אז הוא בעצמו "טיפש" , או סתם אדם נירגן כמו איזה זקן בפרלמנט שכונתי , ואין לי ספק , שרוב האנשים "הנורמלים" בעלי השקפות ימניות , לא יאפיינו כך ( "נגד המדינה" !!) , את "רוב השמאל" בישראל. דרך אגב , מי שבעד המדינה , ומי שנגד המדינה , זה מאפיינים שכל אחד יכול לתת להם פרמטרים משלו , ואני מניח שיהיו כאלה שיחשבו , שאנשים בעלי השקפות כמו שלך ובסיגנון כמו שלך , לאפיין בני אדם , אז מבחינתם אתה האדם "שנגד המדינה" ( אני אישית לא מאפיין אותך כך בכלל ). נ.ב. התעקשותך לאפיין כך אנשי שמאל באופן "משפיל ובוטה" כזה , ( נגד המדינה" !!) כאילו הם ממש בוגדים ( נו , מבחינתי זו ההשלכה ) , מסבירה את האובססיביות חסרת הפשר הזו , לשנוא באופן כזה מופגן ובוטה , כל אדם שהינו "שמאלי" בהשקפותיו , וזה מצער מאד. רק לדמיין אנשי שמאל מובהק כמו רן כהן ( איש מר"צ , מח"ט צנחנים בדימוס ) , חיים אורון ( איש מר"צ , שמטעמי צנזורה לא אסביר את פועלם של בניו למען ביטחון המדינה ) , עמי איילון , שמאלן מובהק , לשעבר ראש השב"כ , מפקד חיל הים , מפקד הקומנדו הימי , בעל עיטור הגבורה ) , אבו וילן איש מר"צ וחבר נגבה , מפקד לשעבר בסיירת מטכ"ל , יאיר גולן איש מר"צ , סגן הרמטכ"ל לשעבר והרשימה עוד ארוכה , כאנשים , שעל פי הנוסחה שלך לאיפיונם ( שמאלנים = נגד המדינה ) , הם "נגד המדינה" (!!) , זה ממש מקומם . נו , אם אתה באמת רוצה שמישהו יתייחס ברצינות לתובנות שלך כאן באתר , אז תתחיל "להירגע" , כי הסגננון הזה פוגע קשות באמינותך והקוראים כאן באתר יתייחסו אליך כמו איזה "תמהוני נירגן וטיפש" וזה חבל מאד , כי אני אישית לא חושב כך ואתה ממש מזיק לעצמך. תשמור על הבריאות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, אין לי עניין
  מגיב ותיק   24/09/21 01:17
בדברים אתך. מסתבר שאתה שמאל טיפש שאינו מבחין בין שמאלו לשמאלו. גם אם תעמיד פנים ותהלל את הליצנים שציינת,(שחלקם אני מכיר אישית) הם באג'נדה נגד המדינה ונגד יהדותה ואם אינך מבין זאת כי אתה אדם לא חכם שהינדסו את תודעתו עשה לי טובה ולך לעסוק בעריכת דין... אגב, דאגתך ל"אמינותי ממש נוגעת לליבי
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ועכשיו אני "שמאל טיפש" ?
  שלמה המגיב   24/09/21 07:33
זהו ? , מי שלא מסכים איתך , אז אוטומטית מאופיין על ידך "שמאל" ? , ואתה עוד מכנה אחרים "כטיפשים" ? , כך , באופן "חכם" כל כך , אתה מאפיין אנשים ומנתח מצבים ומגיע למסקנות בחיים שלך ? . מה קורה לך ? , אתה לא מסוגל לנמק ולשכנע בדעותיך , אלא "בשליפות רדודות כאלה " ? . נו אם מאפיינים מישהו "כטיפש" בלי לנמק , אז זה כמובן שזה פוטר אותך מנימוקים להוכיח ולשכנע שהוא טועה וזו טכניקה מעניינת וערמומית שאתה נוקט בה , כאשר אין לך יכולת להסביר ולשכנע בדעותיך. טוב , לאחר שתייגת אותי "כשמאל" ( ואני אישית בכלל לא בעל השקפות שמאליות ) , אז מה שיגיע בהמשך , על פי "הנוסחה החכמה " שלך לאיפיון אנשים ( שמאל=נגד המדינה ), זה יהיה שאני בוגד במדינה , ולא "אפול מהכיסא" כאשר זה יקרה . נ.ב. טוב , לאחר שהבנתי סופית , עם מי "יש לנו כאן עסק" , אז כעת , ההתייחסות שלי לתגובותיך , הופכת אצלי לשעשוע ואני לא "אעזוב" אותך , עד אשר "תעלה בחזרה על הפסים " .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, אין לי שום
  מגיב ותיק   24/09/21 09:29
עניין לשכנע מהונדס תודעה שכמוך, אתה שמאל טיפש , ורל"ב שמתבטא בדברים שאין לו מושג בהם וגם שקרן לא קטן. זה שהחלטת שוב להיות קרציה (ע"פ דבריך), רק משעשע אותי. ליצן
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
" אין לו מושג" נוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   24/09/21 11:08
זהו ? , כאשר מתייגים אדם כאחד "שאין לו מושג" , בשום נושא , אז זו טכניקה "מעניינת " , להתחמק מנימוקים לשכנע שהוא טועה ובמה. טוב , אני מבין שלך "יש מושג" מה הראיות בתיקי נתניהו ולך "יש מושג " , מי הם אותם "ליצנים" שאת " חלקם אתה מכיר אישית" (!!) , שהם "באג'נדה נגד המדינה ויהדותה" ( ולהזכיר לקוראים שהמגיב הותיק מתייחס לראש שב"כ לשעבר , לסגן רמטכ"ל לשעבר , למח"ט צנחנים לשעבר ודוגמתם , שרק עקב היותם שמאל בהשקפתם , אז ברור למגיב הותיק שהם "ליצנים" והם "נגד המדינה ויהדותה" !!!. נו , מי שלא חושב כמוך , אז ברור שהינו "מהנדס תודעה" באופן אוטומטי , ולכן גם אין צורך להציג ולשכנע את הקוראים , במה הוא טועה , לטעמך. וגם חשוב לך (!!) , שוב ושוב , בכל תגובה שלך , לאפיין את מי שלש "מתלהב" מהתובנות שלך , במילים "ליצן..שמאל טיפש..קרציה.." , כי אתה "ימין חכם" וברור שלך תמיד "יש מושג" בכל נושא , ולכן אין צורך שתנמק עמדותיך בכל נושא ונושא , שתמיד "יש לך בו מושג " , ומי שמציג עמדות שונות ממך , אז אוטומטית הוא בעיניך "מהנדס תודעה" , כי רק " התודעות" שלך , הם מוכחות ובכלל לא "מהונדסות". תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, אתה כבד לאללה
  מגיב ותיק   24/09/21 12:09
וגם טיפש לא קטן, עצם העובדה שמישהו שירת בכוחות הביטחון לא הופכת אותו לאוהב ישראל, טמבלון קטן רוב השמות שפרסמת היו של אנשי מר"ץ שאינה מפלגה ציונית. חלקם אני מכיר והם אינם שונים בהרבה מהחכ"ים הערביים. אז מה, גם מרשל פטן שהיה גיבור מלחמת העולם הראשונה הפך למשת"פ נגד עמו. ליצנצ'יק, אם תשלם לי, אתן לך עוד שיעורים בפוליטיקה, בינתיים אתה סתם מבלבל במוח, כבד שכמוך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בוודאי שאין לך מושג
  מגיב ותיק   24/09/21 13:37
...בעניינים בהם התבטאת בעבר: טענת ל 315 סעיפים חדשים שהגישה התביעה נגד נתניהו בדרישות סיקור אוהד (לאחר שהתברר שהסעיפים הקודמים היו סעיפי סרק) ולא טרחת מעולם לבדוק מה כתוב בסעיפים החדשים האלה (בדיוק כמו שהפרקליטות והגליקמנים למיניהם בערוצי התשקורת לא עשו) לו היית עושה זאת היה מתברר לך כי רובם הודעות דוברות ותכתובת אחרת ללא שום בקשה של נתניהו, . טענת כי ניתן אישור בכתב ע"י המנדלבליט לפתוח בחקירה נגד נתניהו ומעולם לא הראית ולא ראינו אישור כזה אלא דף מלא מחיקות והסתרות. טענת כי כתב החשדות הוא כתב האישום ללא הבנה בכלל מה נכתב בכתב החשדות והראיתי לך שבאתר משרד המשפטים הגדירו מסמך זה ככתב חשדות ואתה נעמדת על הרגליים האחוריות, שיקרת, סילפת והתחמקת. עוד טענת ל"ימים קשים" לנתניהו בעקבות המשפט ואין לך מושג עד כמה המשפט צולע, מתנדנד וכמה נזיפות חטפה הפרקליטות מהשופטים ועד כמה עדות ישועה מפוקפקת בלתי אמינה (הוא בעצמו העיד שהוא שיקר) ועד כמה התיק מתפורר. טענת לסיקור אוהד באתר וואלה בעוד שבדיקה מהירה מראה שבאתר הזה הרוב המוחלט של הכתבות היו שליליות נגד נתניהו... התבטאת בטיפשות ואי הבנה בנושאי בטחון, תיקנתי אותך והתחמקת וסילפת... כך עשית גם בנושאים אחרים בהם לא היה לך מושג ירוק. בקיצור, מה אני מבזבז את זמני על בור כמוך, לך ללמוד את הנושאים לפני שאתה מתבטא בהם. המלצה, אל תסמוך רק על הויקיפדיה ממנה אתה שואב לא מעט הבלים... ועל שקרנותך - בפעם אחרת...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
וואלה , ממש "כייף" לשוחח איתך
  שלמה המגיב   24/09/21 16:45
נו , כרגיל "הבלים..אין לך מושג.." , ובכן : ראשית , אכן "אין לי מושג" מה הראיות שיש בתיקי נתניהו , מלבד נתונים בסיסיים של כתב האישום שפורסמו בתיקשורת וגם לך "אין מושג " ומה שאתה מציין כאן בתגובתך , שאני "טענתי" , אינו נכון בכלל , כי אני לא בקי ולא מכיר את הראיות , ומעולם וגם כעת , לא "טענתי" ואיני מסוגל לקבוע ( וגם אתה מגיב ותיק ) בודאות (!!) אם נתניהו יורשע או יזוכה ובאילו סעיפי עונשין. לא "טענתי" מעולם כי "ניתן אישור בכתב " ע"י היועמ"ש , לפתוח בחקירה נגד נתניהו ואיני בקי בכלל בפרט טכני זה ( האם בכתב או בע"פ ). אכן "טענתי" כי מה שמכונה "כתב החשדות" ( באותה תקופה ) נגד נתניהו , הינו טיוטת כתב אישום , ואין בהוראות החוק מושג כזה "כתב חשדות" ואיני חוזר בי , גם אם מישהו יגדיר זאת אחרת , ואיני דובר של הפרקליטות ולא "עובד" אצלם. לא מן הנמנע ( איני זוכר במדוייק) , "שטענתי" כי יהיו "ימים קשים לנתניהו" ואיני מאמין שמישהו חושב אחרת , בסיטואציה כזו שנתניהו נתון בה , במשפט פלילי שמתנהל נגדו. ההנחה שלך והפרשנות "המשפטית" שלך "שהמשפט צולע..מתנדנד..תיק מתפורר.." וכיוצ"ב , היא הנחה סתמית של אדם שלא בקי בכלל במהלך המשפט , אינו משפטן ואתה וגם אני , לא בקיאים מספיק בחומר ,בדיונים במשפט ובמשתמע מהם , שנוכל להניח כך. אני לא "טענתי" בכלל על "סיקור אוהד באתר וואלה" , אם היה או לא כי אני לא מכיר בכלל את החומר האמור להוכיח זאת. אני לא "טענתי" על "סעיפים חדשים שהגישה התביעה" ואיני בקי בכלל בפרט זה . ולסיכום שיחתנו הנוכחית , מגיב ותיק , אזי , מה שאני כן "טוען" , כעת וכל הזמן : 1)אישור לפתיחה בחקירה נגד חבר כנסת , ע"י היועמ"ש , אינו חייב להיות "בכתב " ואין אף הוראת חוק שמתייחסת , לדרך שבה היועמ"ש ייתן , או יסרב לתת , אישור לפתיחה בחקירה. 2) גם אם לא יוכח שנתניהו קיבל "סיקור אוהד " באתר וואלה , של אלוביץ', אז גם בסיטואציה כזו , הוא עבר עבירת שוחד מושלמת (!) , במידה והתביעה תצליח להוכיח שהיה מו"מ כזה , של תן וקח , בין נתניהו ( או מטעמו ) ובין אלוביץ' ( סיקור אוהד תמורת הטבה רגולטורית לבזק של אלוביץ' ע"י נתניהו כשר התיקשורת ) , באשר סעיף 294 לחוק העונשין , מציין סיטואציה כזו במפורש ( הצעת שוחד בלבד , או הצעת תמורה לשוחד בלבד , שלא התממשה לכדי ביצוע בפועל ) כעבירת שוחד מושלמת. 3) עצם העובדה (שאין עליה בכלל מחלוקת ונתניהו לא מתכחש לה בכלל ) שנתניהו , כשר תיקשורת , אישר אישית הטבה רגולטורית שמיטיבה עם חבר אישי שלו ( אלוביץ' , בעל חברת בזק ) , הינה כשלעצמה , עבירה של הפרת אמונים של עובד ציבור ( של נתניהו ) על פי סעיף284 לחוק העונשין שדינה שלוש שנות מאסר , ואולמרט הורשע ( בין היתר) בעבירה זו , בנסיבות כמעט זהות. תהיה לי בריא ושבת שלום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קרציה, לא תגרור אותי
  מגיב ותיק   25/09/21 10:12
כי אין לי שום רצון להתווכח עם בור, וטיפש שקרן וגס רוח. בעניין תיקי נתניהו הוכחת שאתה בור, בהיסטוריה צבאית הוכחת שאתה בור (זוכר את הבליך בעניין מלחמת ששת הימים?) בגסות רוח אתה אלוף האתר (השתלחויותיך נגד ד"ר משגב ואפילו לעג לגילו של איתן) אבל יש לך טענות חצופות לביטויי. שקרנותך באה לידי ביטוי כמתחזה/מכחיש כעו"ד וכעת בתגובה מגומגמת ומטופשת. בושה
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נימוקים והוכחות נוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   25/09/21 11:40
נו , תראו איך המגיב הותיק , מלין על אחרים , "..בור..טיפש..שקרן..גס רוח..השתלחויות..טענות חצופות..מתחזה..תגובה מגומגמת ומטופשת..בושה.." !!. נו , מישהו מהקוראים הבין מהן דעותיו של המגיב הותיק ביחס לנושאים שעולים בתגובותיי , ומה הנימוקים להן ?. וואלה , תגובות של אדם שמאבד עשתונות , ועוד מלין על אחרים על "..גסות רוח..תגובה מגומגמת ומטופשת.." ?? . ושוב , אני לא "אעזוב אותך" ( "קרציה" בלשונך העדינה שאינה בכלל "גסות רוח " ) כאן באתר , להתגולל על אנשים ולטמטם אותם , ולהסית "בגסות רוח" כנגד כל אדם , שנחשב בעיניך בעל השקפות שמאליות ולכל אדם שלא "מתלהב" מנתניהו. נראה לי שאתה פנסיונר משועמם ועצבני ונרגן , ומאחר וגם אני פנסיונר וזמני בידי , אז לא אעזוב אותך ואחשוף כאן באתר את "ערוותך" ( בלשונו שלאריק שרון ) , עד שתירגע ותחזור למסלול השפויים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חפש
  מגיב ותיק   25/09/21 14:33
את החברים שלך, עלוב נפש. קרציותך משעשעת אותי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אין התנחלות חוקית,
  שליימה ידידי,   22/09/21 11:52
כמו שאין אונס או גניבה חוקיים.
כתוב תגובה ל- שליימה ידידי,
"חוקית" , ע"פ חוקי מדינת ישראל
  שלמה המגיב   22/09/21 13:44
נו , אני מניח "שהחוק" התקף בשטחים , על פי הבנתך , הינו החוק של הרשות הפלשתינאית , או אולי החוק בירדן . טוב , כל אנרכיסט מכריז על "חוקים" משלו , ועל בסיסם הוא פועל והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חוק זה מילים כתובות על נייר,
  לשליימה ידידי   22/09/21 18:36
או על מסך של מחשב. לכל משטר רשע ופשע היו חוקים, שמי שעבר עליהם נחשב, פורמלית, ל"עבריין".
כתוב תגובה ל- לשליימה ידידי
אבל יש...
  מגיב ותיק   22/09/21 13:51
...מעריצות כמו היזבקלה לטרוריסטים דרום אמריקאים קומוניסטיים וגם לטרוריסטים פלשתינאים ומיצגיהם בכנסת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אוילוש, אתה חינני כשאתה חמוץ.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   22/09/21 18:18
איך אמר פעם בגין לחיים יבין? שהפנים שלו יישארו עקומות לתמיד. אז שתישאר חמוץ לתמיד. אינשאלה.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
יזבקל'ה, לפחות היית מדייקת...
  מגיב ותיק   22/09/21 21:50
youtube.com הוא אמר את זה לא לחיים יבין אלא בפורום אחר ודבר לא על פנים אלא על אף....
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק מזהיר את שלמה המגיב
  מגיב ותיק מזהיר   23/09/21 07:12
שלמה המגיב, לא מקובלת עלי כתיבתך המנומסת. עמדות של ימין מציגים , כפי שאני מגיב ותיק מציג - בקללות ובגידופים. אפילו לא מקובלת עלי הכתיבה העדינה ועם הרבה נימוס של ז'בוטינסקי, כשהוא מתווכח עם אנשי השמאל. שלמה המגיב, אני מגיב ותיק מזהיר אותך. כתוב עם הרבה קללות ובגידופים את אנשי השמאל
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק מזהיר
העיקר, אתם יפים כשאתם חמוצים
  ווטאבר.   23/09/21 10:21
כתוב תגובה ל- ווטאבר.
זה בסה"כ פרסומת לקוקה קולה.
  שליימה ואוילוש,   22/09/21 09:51
הכוונה היא, שארור מי ששותה מים, או תומך בשתיית מים, במקום לשתות קוקה קולה קר כקרח. לאחד כזה מגיע מכות.
כתוב תגובה ל- שליימה ואוילוש,
2
HAPPY HOLIDAY
  HAPPY HOLIDAY   21/09/21 11:19
כתוב תגובה ל- HAPPY HOLIDAY
3
is only 2 states to 2 peoples
  I HOPE   21/09/21 11:26
כתוב תגובה ל- I HOPE
i hope זה לא מספיק
  שלמה המגיב   21/09/21 13:40
כי בכל זאת ישנן כמה "בעיות קטנות" לממש את ה hope שלך . 1) החצי של ה state של הפלשתינאים ברצועת עזה , מוכן לקבל רק one state בארץ ישראל ורק לפלשתינאים. 2) היכן יעבור הגבול בין ה 2 states . מה יהיה גורלם של המיעוטים היהודי והערבי , בכל state to 2 peoples . מה יהיו הערבויות הביטחוניות של ה state של הפלשתינאים , שהיא לא תהפוך לבסיס הקדמי לחובבי ציון בנוסח אירן , חיזבללה , חמאס , ג'יאד איסלמי , דאעש , שברור "שיתלהבו" מ 2 state to 2 peoples . נו , באמת אסור להיות קטנוניים , וסיסמאות שדופות בנוסח "שתי מדינות לשני עמים" ( שגם נתניהו הצהיר על כך בחזונו בנאום בר אילן ) , הם ממש לפתחנו , ורק הישראלים החוצפנים, לא "מתלהבים" מהרעיון שיביא לנו את הפתרון כאן ועכשיו , ואילו הפלשתינאים , מסוגלים בלי "בעיות" לעמוד בכל ההתניות כדי להגשים את חלומם , והמבין מבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
שיקול דעת מוטעה!!!!!!
  מפגינה..   21/09/21 13:23
לו הקצין בשם משה היה מאפשר את חלוקת המים, אף אחד לא היה יודע על האירוע. הטיפשות אותו מפקד, הביאה לכך, שבמהדורת החדשות באנגליה ובצרפת, בבלגיה ובגרמניה, בארצות הברית וברוסיה נוקבים במספרים מדאיגים של מצוקת מים בכפר פלשתיני בהנמצא בשטח C, שהוא רק בשליט ישראל, ומראים את האלימות הברוטאלית והאכזרית של קצין וחיילים בצבא הגנה לישראל.
כתוב תגובה ל- מפגינה..
לאנרכיסטית...
  מגיב ותיק   22/09/21 10:02
את "מפגינה" כמו שסבתא שלי רקדנית בלט...את אינך אלא שונאת ישראל בזוייה שמשרתת מטרות של נבלים ומאותרגת ע"י תשקורת שמאלנית מנובלת. עלי לציין שאותו קצין היה עדין אתכם והיה צורך לעצור את כולכם באותו אירוע מביש. בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
מסית בזוי...
  מגיב ותיק   21/09/21 15:01
שמושפע מסרטון ערוך במגמתיות שאינו מראה את התפרעויות האנרכיסטים, טרם תגובת אותו קצין לפרובוקציה מתוכננת של שמאלנים קיצוניים שניסו לתקוף את חיילי צה"ל פיזית וקללו אותם וחסמו את דרכם. תוך כדי שכיבה על גלגלי רכבם. ובכן, שקרן גדול, אותם אנרכיסטים בזויים הפריעו (ועדיין מפריעים כל שבוע) לחיילי צה"ל בביצוע משימותיהם, פעולות האנרכיסטים לא היו רק אספקת מים אלא גם התססה. לכן מסית בזוי מוטב שתעסוק בחבורת המחבלים בם בחרת לכנסת ישראל ושמחזיקים את ראש ממששת המנדטים במקום רגיש. חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק משקר
  מגיב ותיק משקרם   22/09/21 03:22
בדקה שהגיעו לכניסה לכפר, הם התבקשו לעזוב את המקום על ידי מי שהציג עצמו אחראי על הביטחון בישוב אביגיל הנמצא ממול הכפר, מאחר שלא נענו לבקשתו, הוא הזעיק את הצבא, מדובר בכפר הנמצא בשטח c, והמפקד,העונה לשם משה, מייד ברמוניי הלם, גז, אלות התנפלו על האזרחים, שלמרות המהוות שספגו נתנו את המים לאנשי הכפר
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק משקרם
לא יפה לשקר
  למגיב הותיק מאוד   22/09/21 09:32
מגיב ותיק, לא יפה לשקר. המתנדבים הגיעו לפתח הכפר. מייד ניגש איש ביטחון מהישוב אביגיל, הממוקם ממול וביקש שהם יסתלקו מהכפר, למרות שבכפר בשטח c,וזככותם להיכנס לכפר. לקריאתו הטלפונית של איש הישוב אביגיל, הגיעה קבוצה גדולה של חיילים בפיקוד של רב סרן משה ומייד התחילה ברמוני הלם, גז , אלות ודחיפות לפגוע פיזית באנשים שבאו רק להביא מים.
כתוב תגובה ל- למגיב הותיק מאוד
6
עם נשיא ארצות הברית
  אני מסכימה   21/09/21 18:15
שאמר, כי הפיתרון המושלם הוא הקמת שתי מדינות עצמאיות לשני העמים, למרות כל הקשיים הקיימים
כתוב תגובה ל- אני מסכימה
7
IMMORAI OFFICER
  IMMORAL OFFICER   22/09/21 11:05
The officer who brutally beat a civilian is a hit on our armmy
כתוב תגובה ל- IMMORAL OFFICER
8
חתום על האזהרה-מגיב ותיק
  אזהרה לשלמה המגיב   23/09/21 06:06
שלמה המגיב, אתה לא יכול להמשיך לכתוב בנימוס, כשאתה מתווכח עם איתן קלינסקי והתומכים בדעות שלו. אתה צריך ללמוד לקלל ולגדף
כתוב תגובה ל- אזהרה לשלמה המגיב
שלמה המגיב ובין מגיב ותיק
  ההבדל בין   23/09/21 16:21
שלמה המגיב, אתה לא יכול להיות איש ימין, כאשר אתה אינך מקלל כמו מגיב ותיק. אתה לא יכול להיות איש ימין כאשר אתה לא מהלל את מסע התענוגות של נתניהו במשך שבועיים. אתה יודע מה, אתה מוכיח, שאפשר להיות איש ימין ולשמור על דפוסי לשון מכובדים.
כתוב תגובה ל- ההבדל בין
9
משה מאור צר לי שפגעת בצה"ל
  למשה מאור   24/09/21 04:35
משה מאור, אתה סגן מפקד גדוד בצה"ל, הנושא דרגה של רב סרן. צר לי, צר לי מאוד, שלא הפעלת שיקול דעת, שראוי כי מפקד בצבא ההגנה לישראל יפעיל.. צר לי על המלים הלא מנומסות שלך. חשוב לשמור על השפה העברית ולא לדבר בעברית מובסת. לא יפה שקצין בצבא היקר לנו מכל ידבר בעברית, שיצאה מפיו מאד מלוכלכת.
כתוב תגובה ל- למשה מאור
10
של המדיניות של הצבא
  שיקול דעת מצער   28/09/21 03:15
שיקול דעת מצער של המדיניות של הצבא ולא רק של המפקד.
כתוב תגובה ל- שיקול דעת מצער
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il