הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לטענת הכותבת "למעלה מ 50 אחוז מהיהודים תומכים בחלוקה לשתי מדינות", אלה הם דברי הבל יותר נכון להגיד שרוב העם היהודי בארץ ישראל נגד חלוקה אסונית כזו וכי רק השמאל עם הערבים הנו בעד קטסטרופה כזו.
מוטב לגברת שתלך ללמוד לספור (בעיקר כמה חכ"י ימין יש בכנסת או מייצגים דעות ימניות.)
המאמר - למעשה משרת את הפרוגרסיבים המטורללים אבירי ה PC. יש קרב בין אילו שרוצים מדינה יהודית לאילו הרוצים את מדינת כל אזרחיה (לא יהודית) או ישראלית.
רוב היהודים רוצים מדינה יהודית. הבעיה שכל הפוסומודרניסטים - רוצים לשבש את העניין היהודי. אין להם מושג עד כמה חשובה היהדות לקיום המדינה. הרבה מתושבי הארץ הם יהודים שאוסלמו. בסחנין היה בית כנסת לפני עשרות שנים. יהודי הגליל אוסלמו בכוח לאורך השנים. בהר חברון יש משפחות שלמות ממוצא יהודי. יש שקעי מזוזות בפתחי הבתים בהר חברון. משפחת חמארה מהר חברון - מוצאה יהודי. עובדה שלא מנעה מבני המשפחה לבצע את הטבח במושבה הגרמנית בתל אביב.
גן - המטען הגנטי של הכוהנים שמכוון למוצא יהודי. קיים אצל המונים מהערבים החיים בישראל. אנחנו המקומיים, אנחנו הרוב. אסור לוותר בשום מצב על האמונה בצדקת הדרך.
מוזרה לי הטענה כי יותר מ 50 אחוז מהיהודים מסכימים למדינה פלשתינית לצד ישראל.
על מה מסתמכת הכותבת? ראוי לסמן לטענה כזו אסמכתא מחקרית.
מרידך על פי דפוסי ההצבעה לכנסת האחרונה עבור מפלגות ציוניות לא ברור לי שהקמת מדינה פלשתינית בתנאים הסביבתיים הנוכחיים מוסכמת על רוב היהודים.
אולי המצביעים בתוך ליבם היו מסכימים למדינה כזו אבל כנראה בתנאים לא אפשריים עבור הערבים.
תנאים כמו הבשלה חברתית ותודעתית בחברה הערבית הכוללת מצב שכמעט לא קיים היום
בחברה בערבית ומה שלא נראה שיהיה ישים בעשרות השנים הקרובות.
כיצד אמורה להיראות אותה מדינה לצד ישראל? אני מניח שיהיו התוויות רבות וחלוקות.
לגבי המועד של התגבשות הנפרדות של ערביי א"י כהפרדה מסוריה וכיחידה מדינית נפרדת, כנראה יהיו מחלוקות ועשןייה להיות הצבעה על הכינוס הערבי הארצי באולם זוהר ביפו
בשנת 1919, כינוס בו הוצגו צבעי הדגל הפלסטיני לראשונה כשנת ההתחלה.