|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא לדמוניות לאיסלאם ולעם הפלשתיני
מאת: איתן קלינסקי  |  29/12/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שתהיה שנת 2022 שנת שלום
  ברכות לשנת 2022   29/12/21 09:54
שתהיה שנת 2022 שנת שלום ותנחיל תבוסה למגפת הקורונה
כתוב תגובה ל- ברכות לשנת 2022
2
2022-שיח מכובד בין דתות ועמים
  ברכות לשנת 2022   29/12/21 10:01
מאחלת ששנת 2022 תהיה שנה בה יחול מפנה של יחס מכובד ומכבד בין דתות ובין עמים ובמיוחד באזור בו אנו חיים - במזרח התיכון.
כתוב תגובה ל- ברכות לשנת 2022
3
מאחלת ש-2022 שנת מפנה לטובה
  שנת 2022   29/12/21 10:06
מאחלת ששנת 2022 תהיה שנת מפנה לטובה בלי קורונה ועם הרבה שלום בין העמים ובין הדתות.
כתוב תגובה ל- שנת 2022
4
לא ישא גוי אל גוי איבה ולא ...
  בשנת 2022   29/12/21 10:18
מאחלת שבשנת 2022 לא ישא גוי אל גוי איבה ולא ילמדו עוד מלחמה. אני מתפללת שבשנת 2022 כל הדתות תארנה פני זו לזו וכל העמים יאירו פנים זה לזה.
כתוב תגובה ל- בשנת 2022
5
מצטרפת לברכות לשנת 2022
  מצטרפת לברכות!!!!   29/12/21 15:56
מצטרפת לברכות לשנת 2022, שתהיה שנה שהקרונה תעוף לנו מהעיניים ומהגוף, ושהשלום ישכון כאן לנצח.
כתוב תגובה ל- מצטרפת לברכות!!!!
6
עובדות " וכל האמנות" נוסח איתן
  שלמה המגיב   29/12/21 16:11
נו , קלינסקי כהרגלו , מטעה את הקוראים , "בעיגול פינות" בתאור עובדות היסטוריות , ומנצל אתחוסר הידע של הקוראים , כדי ללמד זכות הגנה , על הנרטיב הפלשתינאי , וללמד "אשמה" על עמו , בגין גורלם של הפלשתינאים "והצדק" שלהם בדרישתם לזכות השיבה. ובכן: 1) הפלשתינאים "שברחו-גורשו" ממדינת ישראל" היו חלק מאותם אילו שתקפו את היהודים , עם הקמת המדינה , על מנת להשמידם ( ולא הכחישו זאת בכלל !) ולא "אוכלוסיה אזרחית " שאינה קשורה לאיזה צבא אלמוני כולשהו שתקף את היהודים . שנקלעה בעל כורחה לאיזה מלחמה בין שני צבאות , שאין להם קשר אליה. 2) הפלשתינאים לא ברחו-גורשו " לאחר המלחמה" כאיזה מסע עונשין של צבא מנצח , אלא תוך כדי המלחמה , וכחלק מהמלחמה בין שני עמים ועובדה שכשליש מהפלשתינאים ( ערביי ישראל כיום ) , שלא היתה להם יד ורגל בתקיפת היהודים במלחמה , נשארו בבתיהם וזכו למלוא הזכויות כאזרחי המדינה היהודית שהוקמה וניצחה במלחמה. 3) גם בתום המלחמה ומיד לאחריה , המשיכו אותם "אזרחים פלשתינאים שגורשו - ברחו " , לאיים על מדינת ישראל , ממקום מושבם החדש ( מחוץ לגבולות המדינה ) , שיחזרו אליה על מנת להשמידה , אך קלינסקי רואה שיש להם איזה "זכות" חוקית , על פי "כל האמנות" ,לחזור לביתם ולהמשיך את המלחמה כנגד העם היהודי ומדינת ישראל !!!. 4 ) קלינסקי דורש לקיים את "כל האמנות" שמצדיקות החזרת "אוכלוסיה אזרחית " שברחה\גורשה במלחמה , בתום המלחמה , ללא קשר לאחריותה למלחמה , ולסיכון החוזר באם תיושב שוב , באזור ממנו תקפה את הצד שניצח במלחמה , ודרישה מטופשת כזו , לא חלם לדרוש קלינסקי , בסיום מלחמת העולם השניה , בסיום מלחמת וייטנאם , בסיום מלחמת האזרחים בקפריסין ( יוונים מול התורכים ) , ובמלחמת האזרחים ביגוסלוויה , ששם , במהלכם של מלחמות אילו , "ברחו גורשו " אזרחים מצד לצד , עד לסיום המלחמות והפסקת האש , ואף אחד לא "חלם" לדרוש , להחזיר שם שוב את המצב שבעטייו פרצה המלחמה , ע"י החזרת כל אזרח ואזרח , למקום מושבו בעת פרוץ המלחמה . נו , אז על איזה "כל האמנות" מדבר קלינסקי ? , היכן בעבר , ראה קלינסקי , קיום איזה " אמנות" , להחזיר אוכלוסיה שתקפה אוכלוסיה שכנה , בתום המלחמה , ולתת "פרס" לאוכלוסיה התוקפת , גם כאשר נוצחה במלחמה שהיא זו שגרמה לה ?. וואלה , קלינסקי ממציא לנו מוסר חדש , איך צריכות להסתיים מלחמות בעולם ומטמטם כאן את הקוראים שוב ושוב , באיזה "אמנות בינלאומיות" שישראל לא מממשת אותן ומקפחת את הפלשתינאים חובבי ציון "שגורשו ברחו " במהלך מלחמת העצמאות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התייחסות לשלמה המגיב
  התייחזסות לשלמה ה   29/12/21 17:07
שלמה המגיב, לצערי, במבצע דני נכנסו חיילים ישראלים לבתים של תושבים בערים לוד ורמלה וגרשו אותם. במבצע חורב ובמבצע יואב גרשו תושבים שהרימו דגל לבן. אינני תומכת בהחלטת ההנהגה של העולם הערבי , שלא קיבלה את תכנית החלוקה, בה ישראל הסתפקה ב-14.000 קמ"ר. אינני תומכת במסע התוקפני של ההנהגה העולם הערבי למלחמה נגד ישראל. אך אני מצטרפת למחאה של שר הבריאות והעלייה בממשלה הראשונה , איש הציונות הדתית, שמחה בישיבת ממשלה נגד תופעות רבות מדי גרטש אזרחים ערבים לא לוחמים .
כתוב תגובה ל- התייחזסות לשלמה ה
שבשנת 2022 נעלה על דרך חדשה
  מאחלת לשלמה המגיב   29/12/21 17:54
אני מודעת לעובדה המכאיבה, שאין בעולם הערבי מי שייקח על עצמו אחריות על פתיחת מלחמה בליל ה-29.11.1947 , שהביאה אסון לרבבות ערבים וגם גרמה נזק קשה לישראל בשלמה מחיר דמים יקר של 6000 הרוגים ומספר כפול של פצועים. אך כל זה אינו מצדיק שבסיומה של מלחמה לא יתאפשר לרבבות שנסו או גורשו לחזור לבתיהם. אני ממקווה שבשנת 2022 יאמץ שלמה המגיב , שבתום מלחמה מתאפשר למי שברח ומי שגורש לחזור לביתו. במיוחד שבין המגורשים והנסים היו זקנים, נשים וטף.
כתוב תגובה ל- מאחלת לשלמה המגיב
התייחסות למגיבה
  שלמה המגיב   29/12/21 18:47
1) אף אחד לא "גירש" שום ערבי מביתו , בכפרים ושכונות של ערים ( נצרת , חיפה , יפו , עכו ועוד ), שמתוך אוכלוסייתם ואזור מגוריהם , לא התנפלו על היהודים בתקופת מלחמת השחרור והעובדה הינה , שמאות אלפי אזרחים ערבים , נשארו בביתם בתקופת המלחמה ולאחריה , והתקבלו כאזרחים שווי זכויות במדינת ישראל. היה רק מקרה חריג אחד בכפר בירעם שבגליל , שאוכלוסייתו הערבית נוצרית פונתה בהסכמה , תוך כדי הקרבות , ומדינת ישראל הפרה את הבטחתה להשיבם לבתיהם ועל כך היו דיונים משפטיים לאורך השנים. 2) התוקפנות של רוב ערביי ישראל ב 1948 - 1949 , כלפי היהודים , כן (!!) "הצדיקה " , את העובדה , " שבסיום המלחמה לא יתאפשר להם לחזור לביתם" ולא היה שום "צדק" , לתת "פרס" על תוקפנותם כלפי היהודים , ולאפשר להם לסיים את מה שהתחילו ( 6000 הרוגים יהודים !!) , ולסכן שוב את היהודים במדינת ישראל , בעוד שאותם חובבי ציון , בעודם במחנות הפליטים בעזה ובירדן ובלבנון , לא הסתירו גם אז את איבתם למדינה וליהודים ואת רצונם להשמידנו ואף ניסו לעשות שוב , ביוני 1967 ( מלחמת ששת הימים ) , אך הובסו שוב. 3) מעניין שגם קלינסקי וגם המגיבה , מתעלמים במכוון ולא מתייחסים , לסיטואציה שבה תתגשם שאיפתם , ומיליוני פלשתינאים מכל העולם , ישובו לביתם בישראל , ואם אופציה מעשית כזו בכלל קיימת , ומה יקרה ליהודים ולמדינת היהודים , בסיטואציה הזוייה כזו ואיזה "שלום" ואיזה "סינגפור" יתרחשו מיד ואיזה "כייף" יהיה אז ליהודים במדינת ישראל והמבין מבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חבל ששלמה המגיב מתעה
  מקרה חריג   30/12/21 12:18
שלמה המגיב קובע בנחרצות שהיה מקרה אחד חריג בכפר בִּרעם ואילו משום מה הפרוטוקולים חושפים התרעמות של שר הבריאות והקליטה על יותר מדי מקרים של גירוש תושבים מכפריהם.
כתוב תגובה ל- מקרה חריג
אני לא "מטעה" ועל מה "החריג"
  שלמה המגיב   30/12/21 16:12
אני ציינתי מקרה חריג שבו פונו ( או "גורשו" , או "הוברחו" ) אזרחים ערבים במלחמת השחרור , מאזור\כפר\שכונה בעיר , שתושביהם לא היו בכלל שותפים , להתנפלות הזו על היהודים ואכן נעשה להם עוול , והיה מקום "להחזירם לבתיהם" לאחר סיום המלחמה. ובעובדה זו לא טעיתי ואני לא יודע על מה , לדבריך , הלין בזמנו איזה שר , בהקשר זה של "גירוש" ערבים מבתיהם , למרות שלא היה להם קשר לתוקפנות עלינו והם "חובבי ציון" . אני מזכיר שוב לקוראים את העובדה , שאין עליה בכלל מחלוקת , שמאות אלפי ערבים ישראלים באותה תקופה , שלא היה להם שום קשר , שמעורבים , או שמאזורם ישנם מעורבים בתוקפנות השטנית הזו על יהודי ארץ ישראל ,במהלך העימותים באותה תקופה , לא פונו ולא "גורשו" ולא "נסו" ולא ארע להם דבר , והם וצאצאיהם הינם עד היום אזרחי ישראל שווי זכויות וזאת הוכחה ברורה לכך , שמי שאכן ברח , או "גורש" , היתה סיבה ראוייה לכך והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על תובנות בנוסח המגיבה
  שלמה המגיב   29/12/21 19:53
1) המגיבה " אינה תומכת במסע התוקפני של הנהגת העולם הערבי למלחמה נגד ישראל" , אך גם לא מגנה זאת , ולטעמה , זה רק "ההנהגה " ולא אותם אזרחים פלשתינאים חובבי ציון , שטבחו בנו , אחוז שלם מכלל היהודים שהיו אז בארץ ישראל ( 6000 איש , אישה , זקן וטף ) , שהובסו לבסוף במלחמה וברחו\גורשו , והם בכלל לא קשורים לעניין , כי זה רק "הנהגה " על פי הראש של המגיבה. 2) וגם המגיבה רק "מודעת לעובדה המכאיבה שאין בעולם הערבי , מי שייקח אחריות על פתיחת המלחמה בליל 29.11.47 " ולכן כנראה יש לה צפיות , ויש "הצדקה " שאנו היהודים שהותקפנו , "ניקח אחריות " על מי שתקף אותנו , ונחזיר מיליוני פלשתינאים , שמעט כולם הם רק צאצאים למי "שגורש\ברח " ב 1948 - 1949 , ולא מי "שברח\גורש\נס " ונחזיר אותם כל אחד ואחד מהם , לבית שהיה לסבא או לסבתא שלו בתוככי הקו הירוק , וכך נממש את הזכויות ואת הצדק ואת "האמנות" ( בנוסח קלינסקי ) , איך לנהוג באוכלוסיה שתוקפת אותך , הורגת בך ואחר כך קלינסקי דורש עבורם זכויות. תובנות ממש מביכות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חבל ששלמה המגיב אינו מדייק.
  דורשת דיוק משלמה   30/12/21 09:04
שלמה המגיב, חבל שאתה קובע נחרצות, שהמגיבה אינה מגנה את תוקפנות הנהגת העולם הערבי, שלמחרת ההחלטה באו"ם על חלוקת ארץ ישראל יצאה למלחמה. המגיבה מציינת במפורש, שהנהגות של מדינות ערב והחברה הפלשתינית גרמו לאסון לעולם הערבי וגם לחברה הישראלית, ששילמה מחיר יקר ב-6.000 הרוגים ואלפי פצועים. הגינוי להנהגת העולם הערבי על התוקפנות בתש"ח בא לידי ביטוי תוך כדי חתירה להגיע להסדר עתידי של חיים. והמגיבה סבורה שהסדר כזה צריך לכלול זכות אנשים שנסו או גורשו לשוב לבית, למטע ולשדה.
כתוב תגובה ל- דורשת דיוק משלמה
ומי "דורש דיוק"
  שלמה המגיב   30/12/21 16:32
המגיבה לא "גינתה" שום תוקפנות שום תוקפנות של הערבים כלפי היהודים באותה תקופה , אלא בלשונה ואני מצטט מילה במילה - " אינני תומכת בהחלטת ההנהגה הערבית"..". נו , "אינה תומכת" זה גינוי ? , מה זו הלשון "המכובסת " והזהירה הזו ? , ולא רק זאת , אלא נמנעה במכוון מלציין את מעורבותם של "החברה הפלשתינאית " בנסיון הג'ינוסייד הזה , באותה תקופה , אלא הסיתה באופן מניפולטיבי ומטעה את האשמה לכך " להנהגת מדינות ערב" ! , נו , המלך עבדללה מירדן והמלך פארוק מצרים וכל "מנהיגי מדינות ערב " הם התוקפנים כלפינו ואילו "החברה הפלשתינאית" בארץ ישראל , לא היתה בכלל ידה במעל . וואלה , ואת עוד מלינה על "דיוק" בהצגת נתונים ? , ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועל מה "המגיבה סבורה" ?
  שלמה המגיב   30/12/21 16:59
על פי איזה הגיון וצדק , וגם יכולת למצא פיתרון של שלום , אזי "הסדר עתידי של חיים" , צריך לכלול ( "מחוייב" בלשונה של המגיבה ) מתן "זכות" לתוקפים , "לשוב לבית למטע ולשדה" ? , איזה פיתרון אידיוטי זה כיום , ואיך הוא אמור להיות ממומש בפועל כיום , ללא היתכנות כמעט בטוחה ( ולא רק חשש !) , של מלחמת אזרחים עקובה מדם , שתפרוץ מיד בין יהודים וערבים , ורק "מידגם" קטן של "שלום" כזה , ראינו לפני מספר חודשים בערים המעורבות , שבה הותקפו יהודים ע"י פרחחים ערבים ללא כל סיבה ואף רצחו שניים מהם ( בעכו ובלוד ). נו , אני מניח שכוחות משמר הגבול והמשטרה , הסיקו מאז "מסקנות אופרטיביות" והתחדשות התפרעות מטורפת כזו כלפי יהודים בעתיד , תביא מן הסתם , בשימוש בירי כלפי הפורעים ואז כולנו נראה , כיצד ניתן להגיע "להסדר עתידי של חיים" בנוסח קלינסקי ועדת מתלהביו כאן באתר , חסידי הנרטיב הפלשתינאי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
למגיב שלמה...
  למגיב שלמה..   30/12/21 09:42
שלמה המגיב רוצה שלנצח נישאר עם ההוקעה. אני כמי שמוקיעה את ההתקפה הנפשעת של ההנהגה הפלשתינאית והנהגת מדינות ערב על מדינת ישראל שזה עתה נולדה בליל ה-29.11.1947 רוצה להגיע לסיום המציאות המדממת, והסיום, לדעתי, מחייב שיבת המגורשים והנסים לבתיהם.
כתוב תגובה ל- למגיב שלמה..
ומה "מחייב" בנוסח המגיבה
  שלמה המגיב   30/12/21 13:21
לדעתה של המגיבה , ניתן "להגיע לסיום המציאות המדממת " רק אם "שיבת המגורשים והנסים לבתיהם" !!. וואלה , למגיבה אין בכלל אופציה אחרת "לסיום המציאות המדממת" , אלא להבטיח את הסיכוי "למציאות מדממת" באמצעות "שיבת המגורשים והנסים לבתיהם" !. ועוד משתמשת במילה "מחייב" , כלומר יש "חובה" על העם היהודי במדינת ישראל שהותקף , לממש את שאיפות הפלשתינאים להשמידנו , ע"י "שיבה לבתיהם" וחיסול סופי של מדינת הלאום של העם היהודי !. ובכן , גבירת המגיבה , האם בכלל "חיה המציאות" או יש לך איזה הזיות ? . נו , הרי אין כאן כמעט היום בישראל , שום "בתיהם" של הפלשתינאים שברחו ב 1948 , וזה אומר ( "מחייב" בלשונה של המגיבה ) , פלישה המונית של מיליוני פלשתינאים מכל קצווי תבל , לתוך מדינת ישראל , ומדובר בכלל רק על בני המגורשים ונכדיהם , שהתרבו פי עשרה ויותר מן הסתם במשך השנים , והם "יחפשו" את "הבתים" של ההורים והסבים שלהם ? , היכן בדיוק הם יחיו במדינת ישראל ? , האם "נגרש מבתיהם" כיום , מיליוני יהודים אזרחי ישראל , שגרים בבתים על אדמות שהיו של פלשתינאים שברחו ? , האם נפרק עשרות קיבוצים ומושבים , כדי לבנות בתים באותן אדמות לפלשתינאים חובביציון "ששבים לביתם" ?, האם נוציא מביתם את היהודים שהותקפו , כדי להכניס לבתים את אילו שתקפו אותם ? . מה בדיוק "מחייב" כאן את היהודים , גבירתי המגיבה ? , האם הישארות הפלשתינאים במדינות ערב , שאליהן ברחו , אינה אופציה כדי להפסיק את " המציאות המדממת" ? . נ.ב. אפילו הערבים בישראל כיום ואף המנהיגות הפוליטית שלהם , לא מעלים בכלל רעיון מטומטם כזה ( "מחייב" עלאק ) של "החזרת המגורשים לבתיהם" , כפתרון להפסקת "המציאות המדממת " ,אלא הקמת מדינה פלשתינאית ממזרח לנו , ונראה לי שאת ממש , מזדהה לחלוטין עם כל הנרטיב הפלשתינאי של חמאס (!) , שמטרתו השמדת מדינת העם היהודי , לא פחות. ממש מדהים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מגיבה זו שקבעת כי היא מטומטמת
  לשלמה המגיב   30/12/21 15:51
לשלמה המגיב, אני לא אלך בעקבות הסגנון הבוטה וגס הרוח, שאתה החלטת לאמץ. אני כמי שהולכת במשעולי החיים לעבר השלט, בו יהיה כתוב עוד מעט תשעים שנות חיים בארץ ישראל, אלך בדרכי שלי, שאתה מייחס להולכת בדרך זו - אישה מטומטמת. אתה יכול לקבוע, שהיה רק מקרה אחד של גירש ערבים. שר בריאות ועלייה בישיבת הממשלה בנובמבר 1948 פרס רשימה יותר מדי גדולה של מקרים, בהם היה גירוש לא מוצדק. אני כמי שמוקיעה את החלטת הנהגת החברה הערבית לפתוח במלחמה בתש"ח נוקטת בעמדה, שהחזרת מגורשים ונסים מבתיהם בתום מלחמה זה נכס של תרבות יהודית. ומנקודת מבט זו אני חותרת לסיום עימות הדמים. חבל שלהסכמי שביתת הנשק לא נוסף סעיף בדבר שיבת נסים ומגורשים לבתיהם.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
אני כאן "הבוטה והגס" ?
  שלמה המגיב   30/12/21 18:15
מי שמציע רעיון שיביא שלום וסיום הסיכסוך עם הפלשתינאים , באמצעות החזרת מיליוני ערבים פלשתינאים מכל קצות תבל , להתיישב מחדש ולהתנחל במדינת ישראל , זה רעיון מבריק , ישים , צודק והגיוני ( "דרכי שלי" בלשונך ) , ואת עוד מלינה שמישהו רואה בכך טימטום מוחלט , או ממש איבוד הקשר עם המציאות ? , הרי עצם הרעיון האוילי הזה , שמימושו כיום , הינו חד משמעית (!) , סופה של מדינת היהודים , אינו "בוטה וגסות רוח" ? . הרי אפילו אזרחי ישראל הערבים כיום , והמנהיגות הפוליטית שלהם , לא מעיזים להציג רעיון אוילי כזה , שמימושו יביא במיידית , מלחמת אזרחים עקובה מדם , בין יהודים וערבים , ואילו את "בדרכי שלי" , מציגה זאת כפיתרון של שלום ועוד מבלבלת את המוח ומתייחסת לקוראים כילדים בגן ילדים ( וזה לא "גסות רוח" ?) ומציגה תובנה בסיסמא נבובה , "שהחזרת מגורשים ונסים מבתיהם בתום מלחמה , זה נכס תרבות יהודית" , וכך את "חותרת לסיום עימות דמים" , באמצעות החזרת מיליוני "חובבי ציון" פלשתינאים מכל העולם , כדי שתהיה להם האפשרות לסיים את מה שהתחילו סביהם לפני 74 שנים , להשמיד את היהודים במדינה ולחסל סופית את מדינת היהודים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
8
חבר הכנסת אמסלם התדרדר-זהירות
  אמסלם התדרדר   30/12/21 11:58
זהירות, חבר הכנסת התדרדר, כשהוא עולה על דוכן הנואמים בכנסת ואומר על שופט בית המשפט, שהוא שתה ויסקי, שהוא שיכור, כי פסק דין שלו לא נראה בעיניו.
כתוב תגובה ל- אמסלם התדרדר
9
לא יישא גוי אל גוי חרב ולא ,,,
  משנת 2022 ואילך   30/12/21 16:35
ולא ילמדו עוד מלחמה.
כתוב תגובה ל- משנת 2022 ואילך
10
לא לדמוניות לאיסלם ולעם הפלשת
  ארלנגר   30/12/21 17:23
אני מציע לכותב לקרא את ספרו של יו קנדי נוחמד והחליפות את אסופ המאמרים של יעקב לאסנר middle eastern politics and historical memory ומאמריו וספריו של ברנאד לואיס ויקבל הבנה מעמיקה על הכוחות שבעולם האיסלם.גם פריחת הצווילציה בעולם המוסלמי היתה קצרת ימים וינקה הרבה מהמורשת היוונית ולא היה הרבה מקוריות משל עצמה.
כתוב תגובה ל- ארלנגר
11
שבת שלום לשלמה במגיב
  שבת שלום   31/12/21 03:13
יש כאן מגיב בשם שלמה המגיב, שקבע נחרצות שרק בברעם גורשו ערבים ולא גם מסאסא שעל יד ברעם ולא מהמקום עליו יושב היום קיבוץ יראון. והוא אינו מבין מדוע בישיבת הממשלה בנובמבר 1948 שר המשפטים מהמפלגה הפרוגרסיבית, פנחס רוזן, שר הפנים ממפלגת הציונים הכלליים, יצחק גרינבוים, שר הבריאות והעלייה ממפלגת הפועל המזרחי זעמו (!!!!!) על גירוש המוני מכפרים ערבים. פשוט המגיב שלמה "הפטריוט" אינו מוכן לקרוא את דברי "שרים אוייבי ישראל". אז אני הקשישה (טמבלית כלשונו של המגיב שלמה) גורסת, שהמלחמה בתש"ח , שהחלה בתוקפנות נפשעת של הנהגת העולם הערבי על ישראל צריכה להסתיים במתן אפשרות למי שנס ומי שגורש לביתו. שבת שלום גם למגיב שהחליט שגסות רוח תהיה סגנונו.
כתוב תגובה ל- שבת שלום
זה רק "הנהגת העולם הערבי" ?
  שלמה המגיב   31/12/21 12:32
והמגיבה הצדקנית , ממשיכה בעקביות ובמכוון , להתעלם מהאחריות של רוב ערביי ישראל , לתוקפנות נגד היהודים , ולא רומזת אפילו על אחריותם , רצונם ומעורבותם ברצון להשמידנו ב 1947-1949 , ולטעמה זה רק " הנהגת העולם הערבי אחראית לתוקפנות על ישראל" ! . וואלה , לא ידוע לי על מי "מהנהגת העולם הערבי" ( נו , תצייני שמות !) , שהוציא איזה כדור מכלי נשק , או שלף סכין כנגד יהודים באותה תקופה , אז אולי מדובר באיזה לגיון זר מיובא שטבח בנו 6000 איש , אישה , זקן וטף , שלא קשור בכל לערביי ארץ ישראל חובבי ציון , שהמגיבה נותנת להם חסינות מוחלטת , ועוד דורשת להשיב לישראל את בניהם ונכדיהם , של אילו שברחו או גורשו מהארץ בעת המלחמה , שאינם קשורים אליה בכלל והם סתם נקלעו אליה , עלאק. נו , תובנות שכולן גניבת דעת בוטה של המגיבה , שעוד מלינה שלא מתייחסים בסבלנות ובכובד ראש וברצינות , לתובנות המבריקות שלה כאן באתר ( "החליט שגסות רוח תהיה סגנונו" ).
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2022 מאחלת לשלמה המגיב
  2022 לשלמה המגיב   31/12/21 18:01
שלמה המגיב החליט, שהמגיבה אינה מאשימה את ערביי פלשתין והנהגתו במלחמה, שפרצה בשנת תש"ח. המגיבה חוזרת ומאשימה את ערביי פלשתין וגם את הנהגת המדינות הערביות בתוקפנית מלחמתית נפשעת, שהביאה אסון כבד לעם הפלשתיני ולאלפי הרוגים ופצועים לחברה הישראלית. אך המגיב מתעקש לעתים בבוטות ובגסות רוח להתקיף את המגיבות הסבורות, שבתום מלחמה האוכלוסייה האזרחית, שנסה או גורשה יש להחזירה לבתיה. על העובדות של מנוסה, גירוש ומעשי טבח לא מוצדקים דיברו בישיבת הממשלה המדוברת שר הפנים ממפלגת הציונים הכלליים, יצחק גרינבוים. אליו הצטרפו שר המשפטים מהמפלגה הפרוגרסיבית, פנחס רוזן. שר החקלאות ממפלגת מפ"ם, אהרון צזלינג. מי שהרחיב את הדיבור בביקורת על גירוש לא מוצדק היה שר העלייה והבריאות ממפלגת הפועל המזרחי. אני מאחל ששנת 2022 תיקח את הבוטות וגסות הרוח מהתגובות של המגיב שלמה .
כתוב תגובה ל- 2022 לשלמה המגיב
האמת , אינה אופציה עבורך ?
  שלמה המגיב   1/01/22 10:05
המגיבה לא "האשימה את ערביי פלשתין במחמה" , אלא ציינה ( תגובה 11 ), ואני מצטט מילה במילה - "..המלחמה בתשח , שהחלה בתוקפנות נפשעת של הנהגת העולם הערבי על ישראל.." !!. ואין שם אפילו רמז (!) ,למעורבות של "ערביי פלשתין במלחמה..". אז מי כאן "הגס רוח" ? , מי כאן "גונב הדעת" ?. נו ולחזור שוב ושוב על שקרים "בוטים" בתגובות , אינה "גסות רוח" ?. נ.ב. אולי בכלל זאת תעשו " מאמץ אינטלקטואלי" ,וללא סיסמאות שדופות , ותסבירי , את וכל מתלהבי קלינסקי באתר , כיצד בפועל תתבצע "שיבת המגורשים לביתם " ? , הרי מדובר במיליוני פלשתינאים בכל רחבי העולם , שהם למעשה ילדיהם ונכדיהם וניניהם של "המגורשים" , והיכן ייקבע בדיוק "ביתם" שאליהם הם אמורים לשוב ? , ומי מבניהם הוא "היורש" של "המגורשים" שיש לו איזה זכות קניינית על רכוש כולשהו בישראל . , למי ביניהם אין בכלל זכות "לשיבה" עקב מעורבות אקטיבית מוכחת של בני משפחתו בטבח ביהודים באותה תקופה ( או אולי לטעמך אין בכלל כאלה ) ?. מה יהיה גורלם של יהודים ( מיליונים !) אזרחים ישראלים , שמדינת ישראל אישרה ואף בנתה בפועל עבורם , ישובים וערים שלימות ( נוף הגליל , כרמיאל ועוד ) על אדמות שהופקעו , שהיו בעבר של פלשתינאים שברחו\גורשו בתש"ח ? . זהו , גבירתי המגיבה ? , השלום , הצדק , וההגיון באפשרות של סיום הסיכסוך בין היהודים והעם הפלשתינאי , יגיע באמצעות שיבת "המגורשים אל המטע ואל השדה ואל הבית " שממנו ברחו לפני יותר משבעים שנה , וזה מעשי וזה מה שיביא את "הפסקת הדימום " בין העמים ? . וואלה , לא "אפול מהכיסא" , שאתן תציעו כאופציה משלימה לפתרון של שלום , שכל היהודים שעלו ארצה מהגלות לאחר קום המדינה , יחזרו לארצות המוצא שלהם , כדי שיהיה מספיק מקום לפלשתינאים ( וילדיהם ונכדיהם והנינים שלהם ) שברחו בתש"ח , ויוחזרו "לביתם " בארץ ישראל , כדי להמחיש את "העוצמה היהודית" ואת מה שכתוב "בארון הספרים של העם היהודי" !. זהו ? , ואני כאן "הבוטה וגס הרוח " , ואתן המגיבות , מסבירות בלשון מנומסת , נקייה ורהוטה , איך לסיים סופית , את פרוייקט הקמת המדינה היהודית בארץ ישראל , עבור חובבי הציון שטבחו בנו ועוד דורשים זכויות כדי לסיים סופית את מה שהתחילו בתש"ח.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
12
״ ולמה נקרא שמו ישמעאל?
  פלא יועץ   31/12/21 12:05
שעתיד הקב״ה לשמוע בקול נאקת העם ממה שעתידין בני ישמעאל לעשות בא״י באחרית הימים. לפיכך נקרא שמו ישמעאל,שנאמר [תהלים נה] :״ ישמע אל ויענם.״ [פרקי דרבי אליעזר] -״ אבל עוד עתידים ישראל להיות בבאחרית הימים בגלות ישמעאל... והגלות האחרון קשה מכולם,והוא גלות ישמעאל [בא״י] ...וגלותו תקיפה משאר המלכויות...כי בגלות האחרונה הם רוצים לבולענו,ורצונם למחות שם ישראל מתחת השמים כדמיון דבר הבלוע אשר אין מציאותו נודע כלל... בגלות ישמעאל הם רוצים להרוג הנפשות והגופות ולכלות הממון של ישראל ולבולעם חיים ולא להשאיר להם שורש וענף ..בגלות ישמעאל עתידין להצר את ישראל צרות קשות ומשונות אשר לא נראו כמותם.״ [ר׳ חיים ויטאל] -״ועתידים בני ישמעאל לעורר מלחמות גדולות בעולם ולגרום בכך לבני אדום להתאסף למלחמה נגדם... ולבסוף ישמיד הקב״ה את בני ישמעאל ,שכתוב ״לאחוז בכנפי הארץ״,ולא יישאר מהם זכר.שכתוב:״ והיה ה׳ למלך על כל הארץ,ביום ההוא יהיה ה׳ אחד ושמו אחד.״ [זוהר וארא] - ״והוא יהיה פרא אדם ידו בכל ויד כל בו.״ -מהותו של ישמעאל כפי שמתארת התורה הנו מידת הפרא,פריקת עול דרך ארץ,כאשר הכל אצלו הפקר ואין דבר העומד בפני רצונו.היינו-ליסטים רצחני המלסטם את הבריות ורוצחם. [הטרור האיסלמי ומלכות ישמעאל באחרית הימים-הרב י.לוברבוים] ״מהרסיך ומחריביך ממך יצאו״-אלו הערב רב,שכאשר ישראל עושים תשובה בגלוי,אזי כוחות הטומאה מתאגדים כנגדם והם חייבים להתגלות,ובבירור הסופי הם יוקאו אל מחוץ לעם ישראל.[רמ״ק]
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
ב-2022 תהיה אחווה בין המאמינים
  2022 לפלא יועץ   1/01/22 16:45
כתוב תגובה ל- 2022 לפלא יועץ
13
שנת2022 שנת שלום
  שנת 2022   1/01/22 19:09
חבל שזה 2022 התחילה הפצצות מעזה שיכלו להרוג יהודים וערבים
כתוב תגובה ל- שנת 2022
14
אין לנו ברירה. אחרת נישמד
  םפיןר   4/01/22 05:22
האם בגלל שפעם הם היו מלומדים והובילו את העולם להישגים. מגיע להם קרדיט על זכרון העבר בעוד הם הפכו היום לאוייבי העולם בפרימיטיביות פנאטיות ואכזריות? עם סיום מלחמת העולם השניה נותרו באירופה מליוני פליטים שלא שבו לבתיהם. קח את הגרמנים בצ'כיה כמשל שלא שבו. ועוד ועוד. זכות השיבה לפלסטינאים פירושו השמדת ישראל. זה או הם או אנחנ. מה עוד שהם מצהירים בריש גלי שמטרתם להשמיד אותנו. לא לשם כך הקמנו מדינה יהודית. עניי עירך קודמים גם כאשר אין כאן צדק.
כתוב תגובה ל- םפיןר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il