s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כל הכבוד לחבר הכנסת אחמד טיבי
מאת: איתן קלינסקי  |  27/01/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בזיון לכנסת ישראל.
  12 מתוך 120 ח"כ   27/01/22 11:35
אחמד טיבי מגלה רגישות רבה לסבלו של העם היהודי, אחמד טיבי מגלה רגישות רבה למאוויים הלאומיים של עם ישראל, כשלמרבה הצער החברה הישראלית מגלה העדר רגישות לסבל ולמאוויים הלאומיים של החברה הפלסטינית.
כתוב תגובה ל- 12 מתוך 120 ח"כ
2
בזיון לכנסת ישראל
  ה.א   27/01/22 11:59
בזיון לכנסת ישראל הוא כאשר אחד מחבריה מזכיר בנשימה אחת את פשעי השואה עם הסכסוך הישראלי ערבי. מה שאמר טיבי ואיתן לא מציין הוא גם ""הרג, פלישות לכפרים, ניפוץ ושריפת מכוניות, התנכלות מתמשכת, שריפת עצים, פגיעה בהדרים ובפרנסה וברכוש התושבים הפלסטינים בשטחים הכבושים בידי המתקראים נוער גבעות ובידי חיילים חמושים"" ניצוץ לדברים ניתן כבר לראות מהציטוט של איתן, המגמד את האסון הלאומי היהודי לאסון הפרטי כל פעולה של טרטריסטים יהודים וערבים ראויה לכל גנאי, הפגיעה בשטחי חקלאות היא הדדית ואיננה טרור, אם כי חייבים להלחם בה כי היא עלולה להידרדר לפגיעות בנפש. אבל חיילים ישראלים חמושים בנאום על השואה? טוב היה יותר לו במליאה היו רק 11 חברים - וטיבי לא היה כלול בהם.
כתוב תגובה ל- ה.א
כל הכבוד ל-ה.א
  כל הכבוד ל-ה.א   27/01/22 18:44
ה.א נאמן לאיוולתו. אחמד טיבי מתוך הזדהות עם אסון שפקד את העם היהודי, מתוך כאב עם סיוט שפוקד את העם היהודי, מעלה את התמיהה מדוע הנהגת העם הזה מבקשת להנציח את שלטון הכיבוש על העם הפלשתיני. אחמד טיבי מגלה את מלוא ההבנה למאווי העם היהודי לחיי חרות לאומית ומתוך כך הוא מבקש להיות קשובים למאווי העם הפלשתיני לחיי חרות ועצמאות לאומית לצידה של מדינת ישראל. ה.א מתמכר לשטויותיו. וביום השואה הבינלאומי הוא גאה בנוכחות 11 יברי כנסת במעמד. אגב בחלקי זמן משמעותיים לא היו 11 חברים והיה רק שר אחד. מהאופוזיציה היו רק 2 נציגים ערבים ומהקואליציה 9 נציגים יהודים.
כתוב תגובה ל- כל הכבוד ל-ה.א
הפרצוף האמיתי של אחמד טיבי
  ה.א   28/01/22 00:11
הפרצוף האמיתי של אחמד טיבי, כל השאר - הצגה.
 הפרצוף האמיתי של אחמד טיבי
כתוב תגובה ל- ה.א
"מבין את מאוויי העם היהודי" ?
  שלמה המגיב   28/01/22 18:53
וואלה , נסחפת קצת , הלא כן ? , הרי בכל פעם שיש בכנסת טקס רשמי של מדינת ישראל ( כמו השבעת הנשיא וכיוצ"ב ) , ומושמע ההימנון הלאומי , אז ח"כ אחמד טיבי "המבין את מאוויי העם היהודי " ( "נפש יהודי הומיה..ארץ ציון ירושלים.." ) , עוזב בהפגנתיות את אולם המליאה , ואפילו לא נשאר שם מבלי שישיר את ההימנון , מתוך נימוס וכבוד אלמנטרי , להימנון של המדינה שהוא חבר פרלמנט בה . אפילו שחקני נבחרת ישראל בכדורגל הערבים , שמייצגים את מדינתם , מכבדים בעמידת דום מכובדת , את השמעת ההימנון הלאומי בטקס שלפני פתיחת משחק בינלאומי , גם אם נמנעים מלשיר "נפש יהודי הומיה..ארץ ציון וירושלים..". "ההתלהבות " הזו שלך , מאחמד טיבי ,"חובב ציון ידוע " , רק הופכת את התובנות שלך בעניין , ללא רציניות , ואם אגדירן בלשון פחות עדינה , הרי תתייגי אותי כמשתמש בלשון בוטה , ואסתפק בכך , והמבין יבין. נו אחמד טיבי "מבין את מאוויי העם היהודי" , נוסח המגיבה , המצפה מן הסתם , שיתייחסו בכובד ראש , לתובנות שלה. עד כדי כך , לזלזל באינטלגנציה של הקוראים ? , ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב. - כל הכבוד לטיבי
  לשלמה המגיב .   29/01/22 09:44
שלמה המגיב שבת שלום. לא מפריע לך שבפרלמנט הגרמני כיבדו את אמירת הקדיש ואת הנאום בעברית של חבר כנסת יהודי כמעט 100% מחברי הפרלמנט , ואילו בישראל נכחו רק 10% מחברי הכנסת והיו גם רגעים שאף פחות. 3 מתוך 12 חברי הכנסת היו ערבים. בפרלמנט הגרמני נכחו 100% של השרים , ואילו בכנסת ישראל רק 2 מתוך 28 . כן אחמד טיבי גילה כבוד לזיכרון השואה ואילו רוב חברי כנסת ישראל גילו …………….
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב .
וכך מסיקים מסקנות ?
  שלמה המגיב   29/01/22 14:05
יש הבדל גדול , בין לומר "כל הכבוד לטיבי" על כי "גילה כבוד לזיכרון השואה " ( שזה אגב התייחסות אנושית שאמורה להיות טבעית ולא חריגה שצריך לומר על מי שאינו יהודי , ומכבד את זכר השואה , - "כל הכבוד " , הלא כן ? ) לבין איפיונו עקב כך במילים "מבין את מאוויי העם היהודי" . נו , ואם פוליטיקאי יהודי , בעל השקפות ימניות ( רחמנא ליצלן ) , יזדהה לדוגמא עם זכרון 46 אזרחים ערבים חפים מפשע , תושבי כפר קאסם , שנורו ע"י חיילי משמר הגבול באוקטובר 1956 , באירוע מביש שהוגדר במשפטם של הנאשמים בכך - "טבח" , אז האזרחים הערבים במדינה , אמורים להסיק מההתנהלות הטבעית והאנושית הזו של אותו פוליטיקאי ימני , שהוא "מבין את מאוויי העם הערבי" ?. זהו ? , עקב התנהלותו המכובדת של טיבי , ביום הזיכרון לשואה בכנסת , אזי את כבר מאפיינת את חובב ציון הזה , כחסיד אומות העולם שהינו "מבין את מאוויי העם היהודי ? . נ.ב. אין האמור לעיל בתגובתי , מביע איזה "קמצוץ" התלהבות אפילו , מחוסר התייחסותם של רוב חברי הכנסת ( ולא רק של היהודים מביניהם ) , לדיון בכנסת לזכר יום השואה הבינלאומי , אך אין זה קשור בכלל לנושא של "מאוויים" של עם זה או אחר והמבין מבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על "ההבנה" של אחמד טיבי
  שלמה המגיב   29/01/22 10:06
בעברו , לפני שהיה ח"כ , היה אחמד טיבי , כאזרח ישראל (!!) ,יועץ של יאסר עראפת , עוד לפני שנחתם הסכם אוסלו איתו . נו ,אז כיועץ אסטרטגי לראש אירגון טרור , שהורג יהודים , יכול איזה אוויל כולשהו , לאפיין את אחמד טיבי "כמגלה את מלוא ההבנה למאוויי העם היהודי " ? . טוב , אם תובנות "מבריקות" מסוג זה של המגיבה , לא "אפול מהכיסא " , אם כך יאופיינו כל חברי הכנסת מהרשימה המשותפת וכל יתר "חובבי ציון " בפוליטיקה הישראלית , נוסח חנין זועבי , אחמד בראקה , ג'מאל זחאלקה ועוד. נו , כל חובבי ציון נוסח אחמד טיבי , " המגלים מלוא ההבנה למאוויי העם היהודי" ! , אין מילים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כל הכבוד לאחמד טיבי
  לשלמה המגיב   29/01/22 11:19
שלמה המגיב בורח מהעובדה הכואבת , שבגרמניה כל חברי הממשלה ורוב חברי הבונדסטאג כיבדו את המעמד של שחרור היהודים ממחנה ההשמדה באושוויץ ובישראל רק 2 שרים יהודים ו -9 חברי כנסת יהודים כיבדו את המעמד. ביזיון לאופוזיציה שרק 3 חברי כנסת מהאופוזיציה נכחו והם היו 3 חברי הכנסת הערבים ו-0 חברי כנסת יהודים. בוז גדול לתובנות של שלמה המגיב, שבורח מנושא הדיון במאמר.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
ומי "בורח מנושא המאמר" ?
  שלמה המגיב   29/01/22 18:23
אני לא "בורח" מכלום , וברור מאליו שאיני "מתלהב" מאי נוכחותם של רוב חברי הכנסת , בטקס לזיכרון יום השואה הבינלאומי , אך מי שניצל סיטואציה מבישה זו , "וברח" למחוזות הנוחים לו , כדי לשבח את ח"כ אחמד טיבי , בנושא שאינו קשור בכלל ( השואה ), ולהעניק לו נקודות זכות , לעניין "חיבת ציון" המוכרת שלו , זו את גבירתי המגיבה. נו , איך השתתפותו של חבר כנסת ביום הזיכרון הזה בכנסת ( שאמורה להיות מובנת מאליה של איש ציבור ערבי או יהודי או דרוזי ) , הינה מצביעה על כך שהוא "מגלה את מלוא ההבנה למאוויי העם היהודי" ? , ועל איזה תובנה או עובדה שציינתי בתגובותיי , את קוראת לי "בוז" ? , על כך שאני לא "מתלהב" מחיבת ציון של אחמד טיבי ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גולם !
  מגיב ותיק   30/01/22 10:32
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שלמה המגיב מבייש את עצנו .
  שלמה המגיב בקלונו   1/02/22 11:38
אני שלמה המגיב לא התייחסתי בכובד ראש לביזיון שבגרמניה כ-100%של חברי הבונדסטאג הגרמני כיבדו את המעמד ובישראל רק 10%מחברי הפרלמנט. את שלמה המגיב מדאיג רק שאיתן, כביכול, תפס טרמפ על האירוע הטראגי הזה . מגיב בשם שלמה אינו מתריס ששלחה רק 2 שרים למעמד , כשלמעשה הם יצאו ונכנסו לחילופין ולא התייחסו למעמד
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב בקלונו
לילה טוב לשלמה המגיב
  לילה טוב לשלמה   1/02/22 23:27
לילה טוב לשלמה המגיב, החולק על דעו של איתן. לילה טוב לתומכים בדעתו של שלמה המגיב ולכמוהו החולקים על דעותיו של איתן. לילה טוב לתומכים בדעתו של איתן. לילה טוב לתומכים ולמתנגדים. חשוב שנתעורר לבוקר המבשר על בלימה מוחלטת של המגיפה הארורה.
כתוב תגובה ל- לילה טוב לשלמה
להתנצל על שאנילביץ היה אנטישמי
  ה.א דורש ממר בוקי   28/01/22 22:18
ה.א דורש מהמגיב שמואל בוקי להתנצל על שכתב שמרדכי אנילביץ היה מפקד קבוצה אנטישמית. הוא לא התבייש לכתוב על מי שהיה מפקד גטו ורשה ונרצח על ידי הנאצים את העלילה החפירה. ה.א יודע לדרוש מאיתן, אבל אינו יכול לבקש ולדרוש מידיד נאלח כמו שמואל בוקי.
כתוב תגובה ל- ה.א דורש ממר בוקי
אינני חבר ולא אהיה חבר
  ה.א   29/01/22 13:40
ככל ששמואל בוקי או כל אדם אחר הוציא דיבתו של סמל לאומי כמו מרדכי אניליביץ וייחס לו אנטישמיות אני דורש ממנו בלשון חד משמעית לחזור בו מדבריו, בכל מקרה אינני חבר ולעולם לא אהיה חבר של מי שמייחס אנטישמיות לגדולי האומה וגיבוריה. ברור שאני מסתייג מהדברים האלה ומוקיע אותם. אני מבקש במקביל מאיתן קלינסקי, מורה ומחנך בישראל להסתייג באורח חד משמעי ממעשיהם הרצחניים של יוזף סטאלין לצ'ה גוארה, ובמקביל להפנות אותנו לקישורים להסתיגיויות העבר שצוינו כאן על ידי מגיבים. שתיקה במקרה זה לא מעמידה את השמאל בקיצוני של ישראל באור טוב.
כתוב תגובה ל- ה.א
3
מדינת ישראל שכחה את התאריך.
  27 בינואר   27/01/22 12:01
מה קרה לחברה הישראלית. מה קרה, שיום כמו ה-27 בינואר, יום השואה הבינלאומי, אין לו קמצוץ של ביטוי באמצעי התקשורת הישראלית. לא נמצאה כותרת אחת בעיתונות הישראלית. ככה עוברים לסדר היום. 27 בינואר 1944 הוסר המצור של 900 יום על לנינגראד....... וחיפשתי לשווא אזכור ליום המפנה במלחמה, יום מפנה במלחמה שהביאה אבון על החברה היהודית. מה קרה שרק חבר הכנסצ הערבי אחמד טעבי ישב בכל עת הדיון ונתן כבוד ליום הזה. ומכל הממשלה המנוםחת התפנו 2 שרים לכבד את הדיון ...אבל לא את כולו... ורק עשירית מחברי הכנסת , אבל לא את כל הדיון ..... אנחנו חברה המאבדת את ערכיה לדעת.
כתוב תגובה ל- 27 בינואר
4
לא לחינם משבח הזרזיר את ...
  מגיב ותיק   28/01/22 08:52
...העורב מפני שהם אותו מין...

בושה וחרפה של מאמר של הקלינסקי המשבח ח"כ אנטישמי מכף רגל ועד ראש (כמאמרו האנטישמי : לא נתן ליהודים לטמא את הר הבית...)

הנה עוד סיבה לשבח את מהלל השאהידים:

youtube.com

חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
היה מעריץ של היטלר
  ב.ל   28/01/22 10:09
אחמד טיבי הוא תלמידו המובהק של הערבי פלשתיני היחידי שקיבל דרגת גנרל מהצבא הנאצי ולכן הוא כל כך נערץ על ידי קלינסקי
כתוב תגובה ל- ב.ל
ב.ל עולה על המגיב שמואל בוקי
  שבת שלום לכולם !!   28/01/22 12:52
שמואל בוקי, קבע שמרדכי אנילביץ, גיבור המרד נגד הנאצים בגטו, היה מפקד של כנופיה אנטישמית. ב.ל הולך בדרך השקרית והנלוזה ואף עולה על רבו,הרב שמואל בוקי, קובע שב.ל היה תלמידו של הרצל. ובכלל למגיבים לא הפריע שמתוך 120 חברי כנסת + "נורבגים" היו ביום המציין את יום השואה הבינלאומי רק 12 חברי כנסת ומתוכם 3 חברי כנסת ערבים.
כתוב תגובה ל- שבת שלום לכולם !!
ההגיון "הבריא" של המגיב ב.ל
  הגיון של ב.ל   29/01/22 11:44
מאחר שאחמד טיבי קיבל את הערכה וההוקרה של אויבי ישראל, אז זה בסדר ש-90 אחוז מחברי הכנסת היהודם נעדרו מהמעמד המציין את יום שחרור היהודים ממחנה הריכוז אושוויץ.
כתוב תגובה ל- הגיון של ב.ל
6
שבת שלום ומבורכת לעם ישראל
  שבת שלום לישראל   28/01/22 10:12
כתוב תגובה ל- שבת שלום לישראל
7
רוחה של השבת שתושרה עלינו
  רוחה של השבת   28/01/22 10:19
אני מברכת אותנו , שתשרה עלינו רוחה של שבת נעימה, שבת של שלום שבת של ברכה - שבת שלום ומבורכת.
כתוב תגובה ל- רוחה של השבת
8
תודה רבה לך אחמד טיבי
  זקס נילי   28/01/22 14:48
כתוב תגובה ל- זקס נילי
9
שבת שלום, שבת קסומה
  שבת קסומה   28/01/22 15:07
שבת שלום ומבורכת לכל הברואים.
כתוב תגובה ל- שבת קסומה
10
ל"עובדות" של המגיב שמואל בוקי
  להתייחס "ברצינות"   29/01/22 12:08
להתייחס "ברצינות" ל"עובדות" שמביא המגיב שמואל בוקי. זה המגיב שהביא כעובדה, שמרדכי אנילביץ מפקד המרד בגטו ורשה, שנרצח על ידי הנאצים, היה מפקד כנופיה אנטישמית..
כתוב תגובה ל- להתייחס "ברצינות"
11
שבוע טוב ומבורך לעם ישראל..
  שבוע טוב ומבורך .   29/01/22 21:10
שבוע טוב ומבורך לכל עם ישראל, וכשרוח פרשת השבוע, פרשת-"שופטים", תנשב ברחובותינו ותבוא במהרה הבשורה של נסיגת המגיפה הארורה.
כתוב תגובה ל- שבוע טוב ומבורך .
12
שבוע של בריאות טובה לעם ישראל
  שבוע טוב!   30/01/22 09:27
שבוע של תחילת נסיגת הקורונה ובריאות טובה לכל עם ישראלץ
כתוב תגובה ל- שבוע טוב!
13
ללא טיבי, רצוי לבטל את הטקס.
  שליימה ידידי   31/01/22 22:10
הוא היחיד שם שמכבד את המעמד. כל מה שאומרים בכנסת על השואה חוץ ממנו, זה אוסף של קלישאות נבובות ומסחרה פוליטית, שעושה בושות במקרה הגרוע ומכחיש את השואה במקרה היותר גרוע.
כתוב תגובה ל- שליימה ידידי
14
מאחלת יום של בריאות טובה
  מאחלת יום נעים   1/02/22 07:06
מאחלת יום של בריאות טובה לכולנו.
כתוב תגובה ל- מאחלת יום נעים
15
מאחלת לך ולרעייתך רק טוב
  מאחלת לך רק ט   1/02/22 08:55
מאחלת לך ולרעייתך רק טוב והעיקר שתהיה לכם שנה של בריאות טובה ואהבה גדולה. מאחלת לכם שמוצניקית מלבסית וומקוואית
כתוב תגובה ל- מאחלת לך רק ט
16
כל הכבוד לחבר הכנסת טיבי
  כל הכבוד   2/02/22 11:53
כל הכבוד לחבר הכנסת אחמד טיבי.
כתוב תגובה ל- כל הכבוד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il