|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא לנשק גרעיני במזרח התיכון
מאת: איתן קלינסקי  |  17/02/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"איזונים " בפרשנות נוסח איתן
  שלמה המגיב   17/02/22 14:10
קלינסקי , כמומחה נייטרלי מהצד , לביטחון בינלאומי (!) , קובע "שהסכנה למזרח התיכון , היא מקיום נשק גרעיני בדימונה ובכל אתר ואתר במזרח התיכון " !! . לא להאמין ! , האם באמת המטומטם הזה ( וצר לי שאני יורד לשפה בוטה כזו , אבל זה ממש מקומם ) , מעריך שישנה "סכנה למזרח התיכון מקיום נשק גרעיני בדימונה" ? , עד כדי כך , להזדהות עם מי שרוצה להשמידנו ? , נו , קלינסקי נותן "רעיונות" לאירן , איך לנטרל את ישראל , בועדה באירופה , לעניין ההסכם לפיקוח על הנשק הגרעיני. זהו קלינסקי ? , אתה מעריך וצופה "סכנה" שישראל תשתמש בנשק גרעיני כדי לתקוף "מדינות במזרח התיכון " ? , אתה רואה את " הסכנה" בשימוש בנשק זה , לא רק מאירן , אלא גם מישראל ? , עכשיו כבר אנחנו "הסכנה למזרח התיכון" , בדיוק כמו אירן ? . טוב , אם עד עתה כל העולם (!) , סבר שמכל המדינות שיש ברשותן ( או שיהיה בקרוב ) נשק גרעיני להגן על עצמם ולהרתיע אויבים ( ארה"ב , רוסיה , סין , צרפת , בריטניה ,הודו , פקיסטאן , צפון קוריאה , כנראה ישראל ובקרוב אירן ) , אז צריך להיזהר מאירן וצפון קוריאה ( ואפילו לא רואים "סכנה " כזו מפקיסטאן המוסלמית !!) , אז קלינסקי מסביר שיש "סכנה" גם מישראל , כמדינה שמסוגלת לתקוף מדינות אחרות בגרעין שברשותה , ולא כאמצעי הרתעה מפני הרוצים להשמידנו. נ.ב. אם בשלושה הימים הראשונים של מלחמת יום הכיפורים ( "חשש לחורבן הבית השלישי" , בלשונו של שר הביטחון דיין ) , אף אחד לא הציע ולא רמז , על אפשרות השימוש "בגרעין מדימונה " , כדי "להציל את הבית השלישי " , אז קלינסקי רואה אפשרות ריאלית כזו , "סכנה " כמו "הסכנה " משימוש בנשק גרעיני , כמו מדינות כמו אירן וצפון קוריאה ?. עכשיו תסבירו לי כל "מתלהבי " קלינסקי כאן באתר , האם הבן אדם הזה , הוא איזה פילוסוף "יפה נפש" , שתלוש לחלוטין מהסובב אותו ( אולי עקב גילו המופלג ?) , או שהוא יורד גמרי מהפסים , בהזדהות הפאבלובית הזו , עם כל מי שרוצה להשמיד את מדינתו , ואם עד עתה זה היה הזדהות עם הנרטיב הפלשתינאי " חובבי ציון" , אז כעת זה למעשה הזדהות אם "הסכנה" של האירנים , שהם חשים מפני ישראל , שתטיל עליהם " נשק גרעיני מדימונה" !!. מעולם לא שמעתי תובנה אוילית כזו , של ממי קיימת "סכנה" בשימוש בנשק גרעיני , אפילו מהקיצונים שבקיצונים השמאלנים שבאזרחי ישראל , ואפילו ערביי ישראל ומנהיגיהם הפוליטיים , לא רמזו אפילו מעולם , שהם רואים "סכנה למזרח התיכון משימוש אפשרי בגרעין מדימונה" , וקלינסקי כבר מתחיל "לעבור גבולות" שאף אחד לא האמין ( כולל אנשי שמאל מובהקים בישראל !) שהוא יגיע לשם , וזה ממש עצוב וגם מביך וגם מקומם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מסכימה עם שליימה, בלי לקרוא
  כמו תמיד   17/02/22 17:25
עברתי רק ברפרוף, וכתמיד, אלו דברי חכמה. אין לי שום כוונה לפקפק בכל מי שיספר לי, שהוא מחזיק נשק גרעיני אבל בשום אופן לא עושה זאת בכוונה להשתמש בו. זה נראה לי מאד הגיוני.
כתוב תגובה ל- כמו תמיד
ההבדל בין "להשתמש" או להרתיע
  שלמה המגיב   17/02/22 19:14
כמובן שכולם "משתמשים" כל הזמן בנשק הגרעיני שיש ברשותם , בכל סיכסוך שמתרחש , הלא כן , גבירת המגיבה ? .מלבד השימוש החד פעמי של ארה"ב נגד יפן במלחמת העולם השנייה , כדי לחסוך מיליוני חללים אמריקאים , כדי להכניע את היפנים , הרי אף מדינה לא העיזה בכלל להשתמש בנשק גרעיני כאמצעי תקיפה (!) , אלא מחזיקות נשק גרעיני כאמצעי הגנה הרתעתי , מפני אויבים שעלולים להשמידם , כמאזן אימים הרתעתי . האם המגיבה וקלינסקי , צופים "סכנה" שישראל תשתמש אי פעם בנשק גרעיני , כנגד מדינה כולשהי , אם לא תותקף באופן כזה שעלול להחריב כליל את מדינת ישראל ולהשמיד את רוב תושביה ? , הרי במלחמת יום הכיפורים , במצב שהיה בשלושת הימים הראשונים שהותקפנו במפתיע , שהוגדר ע"י שר הביטחון , בלשונו "חורבן הבית השלישי " , אפילו אז , לא הוצע , או תוכנן ע"י מישהו מראשי המדינה והצבא ," להשתמש בנשק אטומי" , הלא כן ?. הרי בין שתי המדינות העויינות השכנות הודו ופקיסטאן , היו בעבר סיכסוכי דמים לא פשוטים בגבולותיהן ואף מדינה לא "חלמה" להשתמש בנשק גרעיני כנגד יריבתה , הלא כן ? , הרי במלחמת וייטנאם , איבדה ארה"ב 50 אלף חיילים (!!) , ולא הצליחה להכניע את צפון וייטנאם ובכל זאת בחרה לוותר ולסגת משם ( באופן די מביש !) ולא "להשתמש" בנשק גרעיני "ולגמור את הסיפור" , תוך חיסכון ( בדיעבד ) של חיי עשרות אלפי לוחמים , הלא כן ?, הרי דרום קוריאה , שכנה ויריבה של צפון קוריאה , חוששת שתותקף גרעינית ע"י צפון קוריאה , אם יתחולל שם איזה סיכסוך אלים בגבול ? , האם לא ברור לכל טמבל ( וקלינסקי אינו טמבל !) , שאף מדינה לא מחזיקה נשק גרעיני , כדי "להשתמש" בו , לשם תקיפת מדינה אחרת , סתם כך , אלא כהרתעה מפני השמדה ולא כדי לנצח באיזה קרב , או מלחמה מוגבלת , הלא כן ?. מדוע קלינסקי לא חושש , שרוסיה , או סין , או בריטניה , או צרפת , לדוגמא , בנשק הגרעיני שברשותן , כאמצעי תקיפה שלמדינות אחרות , והוא רואה "סכנה" כזו , רק שמדינתו "תשתמש בגרעין מדימונה" , באותה מידה , לטעמו , שקיימת "סכנה" כזו מהפסיכופטיים השיעיים הפונדמנטליסטים , שמנהלים כיום את אירן , שאיימו באופן גלוי שצריך להשמידנו ? נ.ב. מדוע בימים האחרונים , כאשר מזהירים אותנו , שתפרוץ מלחמת עולם , אם הרוסים יפלשו לאוקראינה , אף אחד לא חושש "שישתמשו " בנשק גרעיני ? , והתשובה לכך הינה שזה נשק הרתעתי , שמשתמשים בו כמאזן אימה הדדי בין יריבים קשים מאד ומסוכנים , והסיכוי "שישתמשו" בו , הינו רק אם מדינה ( שיש לה נשק גרעיני ) , תחשוש שהיא עומדת להישמד , ע"י מדינה אחרת שתוקפת אותה , במטרה להשמידה ולא רק לכובשה . מדוע ישראל , כמדינה "מסוכנת" , לטעמו של קלינסקי , מכינה יכולת צבאית קונבנציונאלית ( ולא גרעינית !) כדי שנוכל להשמיד את הנשק הגרעיני של אירן בעת הצורך , ולא מסתפקת ביכולתה "להשתמש בגרעין מדימונה" לשם כך , ולחסוך כעשרה מיליארד דולר , עלות הכנת "הנשק הקונבנציונאלי " ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, לפרז את המזרח התיכון מיד
  רונית צ.   18/02/22 10:55
שלמה, אני מצטערת שבערב פרשת "כי תשא" אינך מבקש ליישם חזון נבואי טהור של כיתות כלי נשק לכלי עבודה ומרקיע שחקים עם מטעני אידיאולוגיה משיחית כוחנית.
כתוב תגובה ל- רונית צ.
שבת שלום לשלמה המגיב
  שבת שלום לשלמה   17/02/22 18:08
חבל שמר שלמה המגיב אינו מאמץ את החזון של הנביא ישעיהו "וכתתו חרבותיהם לאתים ....... ולא יישא גוי אל גוי חרב" חבל שאת כל האנרגיות אינו משקיע ביישום החזון במציאות חיינו ב-2022 לפני שהמציאות הקשה של העוינות תאכל את כולנו. חבל שנותנים ללאומנות ערבית בוטה וללאומנות משיחית יהודית לנווט את חיינו במזרח התיכון.
כתוב תגובה ל- שבת שלום לשלמה
והמגיבה ממשיכה בתורת "האיזונים
  שלמה המגיב   17/02/22 19:31
זהו ? , "הלאומנות המשיחית היהודית " , מפלגה של 6 מנדטים ( 5 אחוז מהכנסת ) , היא זו "שמנווטת את חיינו " ומסכנת את " המזרח התיכון " , כמו "הלאומנות הערבית הבוטה" שמנווטת את הערבים ומסכנת את המזרח התיכון ? . הרי אפילו במשך עשרות שנים של ממשלות ימניות בישראל , אף אחד לא "ניווט" אותה "לסכן את המזרח התיכון " , והמגיבה רואה איך באותה מידה ( על פי תורת האיזונים בין הצדדים של קלינסקי ) , את עוצמת "הניווט" של "הלאומנות הערבית הבוטה" !. זהו , קלינסקי ועדת "מתלהביו" , המתווכים מהאו"מ , שצריכים תמיד לאזן בין הצדדים היריבים בעולם , מציגים לנו את התובנות שלהם מעולם האיזונים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
למגיב שלמה המגיב
  תגובה למגיב.   18/02/22 18:28
שלמה המגיב שבת שלום ונעימה. אני החילונית סבורה, שכל המאמץ המדיני של מדינת ישראל צריך להיות בהקרנה על סדר היום של הפוליטיקה בכל רחבי תבל - פירוז בעולם מנשק ובמיוחד בראש ובראשונה מנשק גרעיני. זה לא דמיוני. זה להיות שופרו של ספר הספרים ולתת לו אותות חיים במציאות חיינו. דווקא אנחנו - אזרחי מדינת ישראל - חייבים להיות דוגמא בלהט האידאי והרוחני שלנו - לכתת את הפצצות העלולות להכחיד את העולם לכלים שעשויים לבנותו.
כתוב תגובה ל- תגובה למגיב.
"שופרו של ספר הספרים " ?
  שלמה המגיב   18/02/22 19:35
מה את מבלבלת את המוח על "שופרו של ספר הספרים" , כדי להצדיק את התובנות שלכם כאן באתר ? , הרי "בספר הספרים" מתארים במובן חיובי מעשים מחרידים ולאו דוקא מעשים שהם "אור לגויים" , הלא כן ?. נו , הרי כיבוש הארץ ע"י יהושוע בן נון , לא לווה בטבח שבוצע בעמים הכנעניים , שהתיישבו בארץ , בעת שבני ישראל היו המצרים ? , האם הכתרת דוד המלך ( מלך המלכים ) , לא לווה בטבח שעשו אנשיו , במשפחתו של שאול המלך , ילדיו , צאצאיו , שר הצבא שלו אבנר בן נר וכל אנשיו ? , האם בנייתו של עם ישראל , כעם בארצו , לאחר השיבה ממצרים ( תקופת השופטים ) לא לוותה במעשים אתיים חמורים , בתוך העם וכלפי העמים הכנעניים ואחרים , שהתנכלו לעם , באותה תקופה ? . מה אתם מתייחסים בזילזול כזה , כלפי האינטילגנציה של הקוראים , גבירת המגיבה ? . זהו ? , "בספר הספרים " מצווים על עם ישראל , להשפיע ולהיות דוגמא על "סדר היום של הפוליטיקה בכל רחבי תבל" " , ועל "הפצצות שעלולות להכחיד את העולם" ? . נ.ב. ורק לחשוב על הרעיון האווילי הזה , של ניתוח סיטואציות עולמיות וביטחוניות וגיאו אסטרטגיות , בהתאם למושגים ולערכים ולנתונים ההיסטוריים שלפני אלפי שנים ( ספר הספרים" עלאק ) , סומרות השערות ! , ממש התייחסות לקוראים כאל ילדים בגן ילדים , שהגננת מסבירה להם , איך צריך לנהוג ומדוע , ממש מביך. וואלה , נימוקים בנוסח קלינסקי ומתלהביו , איך צריך לנהוג עם ישראל מול אויביו ומדוע !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חבל שהמגיב שלמה מתבצר בעמדותיו
  מהתמימה   19/02/22 09:26
שלמה המשך להתבצר בעמדתך, שזו עמדה של משחק באש. מצער שאתה שש להפקיד את בטחונה של החברה האנושית בפצצות גרעיניות. זו למעשה לא הפקדת בטחון, אלא הפקרת כל הטוב והיפה, שמצוי על פני תבל באש, שבלחיצת כפתור אחת או מספר כפתורים ניתן לכלות עולם ומלואו. לחיצת כפתור בטהרן ולחיצת כפתור בדימונה זה כיליון למזרח התיכון. אז תמשיך ללכת בדרכך ואני , שבעיניך תמימה, אך בעני אני נבונה אאמץ את האידיאל המקראי ואלחם למימושו בחיי היום-יום - לכתת את פצצות הגרעין לכלים מועילים לחיי החברה. שתהיה לך שבת שלום. ותעשה כמוני החילונית, שמתפנה עכשיו לעיין בפרשת "כי תישא". כן, חשוב שב-2022 ניישם את חזונו של ישעיהו "וכתתו..... .... למזמרות"
כתוב תגובה ל- מהתמימה
ועל "לחיצת כפתור" נוסח המגיבה
  שלמה המגיב   19/02/22 11:43
והמגיבה מתעקשת לראות את אותה הסכנה למזרח התיכון" , מאירן וגם מישראל (!) , בתובנות האיזונים בין הצדדים , כמשקיפה מהאו"מ ,ובכן , "לחיצת כפתור בטהרן ולחיצת כפתור בדימונה , זה כיליון למזרח התיכון" , קובעת המומחית לביטחון הבינלאומי בעולם , ובכן , "לחיצת הכפתור בדימונה" , לא תביא "לכיליון המזרח התיכון" , אלא למניעת השמדת מדינת ישראל , ולא כל "המזרח התיכון " רוצה להשמידנו והמבין יבין. נ.ב. גם הפצצות שתי ערים ביפן , בנשק גרעיני , ע"י האמריקאים , ב 1945 , לא גרמה "לכיליון העם היפני" , ובודאי לא "לכיליון מזרח אסיה " , והאבדות של היפנים מאותה הפצצה , לא היו רבות יותר , מאשר אבדות הסובייטים , לדוגמא , שנגרמו להם ע"י הצבא הגרמני , בשבוע אחד בלבד של יוני 1942 , ששם השתמש הצבא הגרמני בפלישתו לברית המועצות , בנשק קונבנציונאלי בלבד . נו , הרי היטלר הצליח כמעט לגרום "לכיליון העם היהודי" , ללא שום נשק גרעיני , אז מה שיגרום "לכיליון המזרח התיכון" , בלשונה של המגיבה , ולא למנוע "כיליון העם היהודי " במזרח התיכון , זה " הכפתור מדימונה" !!. נראה לי שגם בניתוח מלחמת העולם השניה , באירופה וגם בפאסיפיק ( ארה"ב יפן ) , יקפידו קלינסקי ועדת "מתלהביו" שוחרי השלום , להסביר "שהכיליון של בני אדם" באירופה ולמזרח אסיה , דאז , נגרם ע"י הנאצים והיפנים , באותה מידה גם ע"י ארה"ב ובנות הברית , כי תמיד צריך לשמור על "האיזונים" בנוסח "מתלהבי" קלינסקי באתר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כן לעולם האנושי של התנ"ך
  =לא לשלמה המגיב   19/02/22 13:02
אסור לנו להשאיר את עוצמת המילים "וכתתו חרבותיהם לאתים וחניתותיהם למזמרות רק בספרו השיריות. והיום חובה עלינו להשתית בדעת הקהל את המחויבות שלנו ליישם את עוצמתו המוסרית והאנושית של הפסוק ולא ללכת שולל אחרי הדמגוגיה הלאומנית הזולה של המגיב שלמה. את העולם חובה עלינו להציל מאימת הפצצות הגרעיניות. את כפתורי הפצצות האלו חובה להוציא אל מחוץ לתחום חיי החברה האנושית.
כתוב תגובה ל- =לא לשלמה המגיב
תמימה" זה כינוי מכובס...
  מגיב ותיק   19/02/22 12:50
...לבחורה טיפשה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לטיפש, המסייע לשלמה המגיב
  לטיפש מגיב ותיק   19/02/22 14:00
קשה להבין כיצד מגיב ותיק בא לעזרתו של שלמה המגיב. כל העזרה מתבטאת רק בבוטות לשונית ובגסות רוח. אז לגסי הרוח אני נמנית למעדיפים את התמימות, כשאני נמנית לאלו הלוחמים בכל עוזם, ולצערי הרב בחוסר הצלחה, כדי להניע את החברה האנושית למהלך, ששאוב כל כולו מספר הספרים, התנ"ך, שכל קובעי המדיניות יחליטו, כי חובה היא לכתת את כל כלי הנשק לאתים ולמזמרות. כן אני הנבונה הדורשת, שלא יישא גוי אל גוי חרב ורר שלא ילמדו עוד מלחמה. היום מלחמה טומנת בחובה לחיצה על כפתור העלולה לכלות את היפה שיצרנו במו ידינו על אדמות.
כתוב תגובה ל- לטיפש מגיב ותיק
למתקשה בהבנת הנקרא...
  מגיב ותיק   20/02/22 08:21
...לא התייחסתי ולא במילה אחת לדברי שלוימל'ה (למרות שלפעמים גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה...) אלא פירשתי את הכינוי האידיוטי שהדבקת לעצמך.

חוצמיזה שאת באמת טיפשה...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
זה עצוב רק לגלמים...
  מגיב ותיק   19/02/22 12:47
...שאינם מבדילים בין שמאלם לשמאלם הקיצוני ומדמגגים לשואף לחיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית בתגובות ארוכות כאורך הגלות.

אוי ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
זכותו של הוותיק להתאהב בגולם
  זכות המגיב הוותיק   20/02/22 10:02
זכותו של המגיב הוותיק להתאהב בטיפשות של הגולם , וזכותי להתאהב במניפסט המחייב להילחם לכינונה של חברה בה לא יישא דוי את גוי פצצת גרעין.
כתוב תגובה ל- זכות המגיב הוותיק
חובת מגיב ותיק לאמץ את הטיפשות
  חובת מגיב ותיק   20/02/22 16:33
זו לא רק זכות, אצל מגיב ותיק זו חובה לאמץ את הטיפשות.
כתוב תגובה ל- חובת מגיב ותיק
2
לא לנשק גרעיני במזרח התיכון
  לא לנשק גרעיני   17/02/22 16:15
לא לנשק גרעיני במזרח התיכון, לא לנשק גרעיני בדימונה ובטהרן. לא לנשק גרעיני!!!
כתוב תגובה ל- לא לנשק גרעיני
סיסמאות של משוררים
  שלמה המגיב   18/02/22 07:42
וואלה , "לא לנשק גרעיני במזרח התיכון ", זועקים "מתלהבי" קלינסקי , כאילו הם נמצאים באיזה הפגנה של איזה , יפיי נפש , בכיכר של עיר בשוויץ , ורק חסר שימשיכו את המשפט "לא למלחמות , רק לאהבה " והכל יסתדר במזרח התיכון . נו , סיסמאות שדופות , אינן תובנות ופרשנות , של מומחים בנושאים של ביטחון בינלאומי , הלא כן ? , החיים הם לא שירה של קלינסקי , אלא משהו קצת יותר "מורכב" , הלא כן ?. נו , למה קלינסקי מתנגד שישראל תחזיק (" ותשתמש בפועל" להבנתו ופרשנותו המלומדת של המשורר !) "נשק גרעיני בדימונה" ולא מתנגד שחיל האויר של צה"ל , מחזיק כחימוש למטוסיו בפצצות נפלאם ( "ועלול להשתמש " בהם לפגוע וחס וחלילה להרוג בני אדם של מדינות שתוקפות אותנו !!) , ולא "אפול מהכיסא" אם קלינסקי , או מי "ממתלהביו" , המאמר , או בתגובה הבאה , יכריזו "לא לפצצות מיצרר" במזרח התיכון , בישראל ובכל אתר במזרח התיכון ( בלשונו , לעניין "הנשק הגרעיני" במזרח התיכון ). נ.ב. וגם לא נופתע ,אם קלינסקי , או מי מתומכיו האידיאולוגים , יציע באיזה מאמר שלו באתר , "לא למלחמות במזרח התיכון" , וצריך לפרק את צה"ל וגם את יתר הצבאות במזרח התיכון , באיזונים הנחוצים בין מדינות יריבות , כמשורר , או כמתווך מהאו"מ , ששואף לשלום בעולם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
של משוררים על פני נשק גרעיני
  אני מעדיפה ססמאות   19/02/22 11:04
אני מעדיפה ססמאות של משוררים על פני נשק גרעיני המסכן את עתידה של החברה האנושית. אני מעדיפה לדבר בסגנון של מה ששלמה המגיב קורא ססמאות של משוררים על פני נשק גרעיני המסכן את קיומה של מדינת ישראל האהובה עלי , ומסכן את עתידה של החברה האנושית בכללותה.
כתוב תגובה ל- אני מעדיפה ססמאות
3
שיהיה ערב נפלא
  gערב נפלא   17/02/22 17:52
כתוב תגובה ל- gערב נפלא
4
הזכרת לי נשכחות. אשרייך.
  ידידי שמיל   17/02/22 17:57
איך היינו יושבים אז סביב המדורה, עם הפינג'אן של הקפה השחור (כוס, ולא קנקן) והקרטושקעס, ושרים עד אור הבוקר: "עם הטוריה והשבריה.למה כבר לא רואים אותן?" מתי אנחנו קובעים שוב לקומזיץ עם השירים ההם? הקפה והקרטושקעס עלי.
כתוב תגובה ל- ידידי שמיל
5
שבת שלום ומבורכת...
  שבת שלום...   17/02/22 18:15
כתוב תגובה ל- שבת שלום...
6
דודו אמסלם מעריץ את שמואל בוקי
  דודו אמסלם מעריץ   17/02/22 18:23
דודו אנסלם מערית את שמואל בוקי ועל הדרך גן את מגיב ותיק
כתוב תגובה ל- דודו אמסלם מעריץ
7
רק בישראל!!!!
  ה.א   17/02/22 18:36
לולא נשק גרעיני המדווח בעיתונות זרה היינו כבר מזמן בים, לו ליהודי אירופה היה נשק גרעיני, לו האמריקאים היו מפעילים נשק גרעיני הרבה קודם. לו...
כתוב תגובה ל- ה.א
מקליד שקרן תגובות שקריות
  רק בישראל...   18/02/22 11:42
המגיב הזה התברך בתגובות שקריות, המביישות את השפה העברית.
כתוב תגובה ל- רק בישראל...
התייחסות בזוייה של שמאלן
  מגיב ותיק   19/02/22 14:01
שום התייחסות לעצם דבריו של ה.א.

הכל אד הומינום כמיטב המסורת הדפוקה והבורה של אופף איתן.

חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הוצאת לי את המילים מהפה
  ה.א   19/02/22 23:56
הוצאת לי את המילים מהפה, כאשר אין להם תשובות מהפה, הם מקיאים תשובות מהג'ורה, ח"כ אמסלם יכול לקבל אצלם שיעורים פרטיים.
כתוב תגובה ל- ה.א
הנשק המשוכלל בעולם,
  הרתעה אייזן בטון   20/02/22 11:27
כולל נשק גרעיני, עם מיטב טכנולוגיית הסייבר, ניגף מול צינורות ברזל חלודים, שמיוצרים במסגריות עלובות, ובלונים שקונים במסיבות יום הולדת לילדים.
כתוב תגובה ל- הרתעה אייזן בטון
הגרעין נועד "להרתעה " מטרור ?
  שלמה המגיב   20/02/22 12:46
מה זה הקישקוש האווילי הזה ? , הרי "הנשק הגרעיני " נועד להרתיע מדינות בעלות עוצמות צבאיות , המסוגלות להשמיד (!!) , מדינות אחרות , ולא נועד למנוע טרור , שאינו איום קיומי בכלל , ולא נועד "להרתיע " מפני ירי של "צינורות ברזל חלודים שמייצרים במסגריות עלובות , ובלונים שקונים במסיבת יום הולדת" , באשר למניעת טרור מסוג זה , יש לצה"ל יכולות קונבנציונאליות מספיקות בהחלט , כולל היכולת לכבוש את הרצועה כולה , תוך 24 שעות ולחסל את החמאס ואירוני הטרור האחרים שם , ואנו לא עושים זאת , כדי לא "לקחת על עצמנו את האחריות " הכלכלית , ביטחונית , רפואית ומנהלתית , לגורלם של 2 מיליון אזרחים , שחיים ברמה שלעל סף רעב , וההשלכות בעולם ובארץ לכך , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שהוא לא מרתיע אף אחד.
  אז זהו   20/02/22 13:13
לא מדינות ולא את מי שאתה מכנה "ארגוני טרור".
כתוב תגובה ל- אז זהו
"אז זהו" , שלא בדיוק
  שלמה המגיב   20/02/22 15:37
בכל זאת כבר עברו 16 שנה , שהחיזבללה לא "מתעסק" איתנו , למרות עשרות אלפי הטילים שיש לו , , הלא כן ? , ובכל זאת גם החמאסניקים לא יורים עלינו טילים כל יום , ולא מפני שהם נהיו "חובבי ציון" , הלא כן ? , וכל החוסר התלהבות של אירגוני הטרור , "להתעסק" איתנו יום יום , לא נובעים "מהגרעין מדימונה" הלא כן ?. נ.ב.האם רק אני " מכנה" אותם "אירגוני טרור " , ואילו את\ה רואים בה אירגון לשחרור !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה כנראה לא חי פה.
  שליימה ידידי   20/02/22 18:00
חמאס וחזבאללה אינו שני ענינים שונים. חמאס דורש עצמאות לפלסטינים, ומתעסק איתנו כל הזמן, בעצימות נמוכה עד בינונית, כדי לא לגרום לעוד מלחמה שגם הוא סובל ממנה. חזבאללה זה סיפור אחר. זו מפלגה בלבנון, שעיקר העניין שלה הוא הפוליטיקה הלבנונית. ישראל מעניינת אותה רק בהקשר הלבנוני, ונסאללה בתבונתו יודע להעצים את כוחו ולא לגרום למלחמה מיותר.
כתוב תגובה ל- שליימה ידידי
יזבקל'ה...
  מגיב ותיק   20/02/22 20:15
אני רואה שאת מהללת את תבונתו של נסראללה (העכבר שמתחבא במחילה כל שהיא בבירות ....)

מה עם תבונתו של העודה ?

אל תקפחי אותו...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נסראללה במדיניות החוץ,
  כל אחד בזמנו   21/02/22 10:26
וטיבי במדיניות הפנים. שניהם עושים עבודה מצויינת אבל לכל אחד מהם יש מומחיות אחרת.
כתוב תגובה ל- כל אחד בזמנו
שלמה המגיב מחליט להיות עיוור
  למר שלמה המגיב   20/02/22 17:04
שלמה המגיב מגלה את אמריקה. הוא מסביר לנו שזה הנשק שיגן עלינו. אבל שלמה מחליט להיות עיוור, ולא להתייחס לאפשרות שהנשק הזה יהרוס את היקום כולו. שלמה המגיב מחליט להיות עיוור מתוך בחירה.
כתוב תגובה ל- למר שלמה המגיב
8
מאחלת שבת שלום לאיתן ומשפחתו
  רונית צ.   18/02/22 11:09
כתוב תגובה ל- רונית צ.
9
בפירוז העולם מנשק גרעיני
  הבאנו שלום עליכם   18/02/22 18:39
לא מספיק לשיר בלהט - "הבאנו שלום עליכם". צריכים להביא את השלום בפירוז דימונה וטהרן, מוסקבה וניו יורק
כתוב תגובה ל- הבאנו שלום עליכם
10
שלמה המגיב מעדיף ללעוג
  מלבסית מלהסית   18/02/22 20:50
שלמה המגיב אוהב לשיר "וכתתו חרבותיהם לאתים..." אך כאשר בא אדם ומבקש לתת לשיר הזה מציאות חיים, הוא לועג לו, אך למעשה הוא לועג לספר הספרים, המחייב אותנו לפעול ללא לאות ליישם את ערכיו האנושיים. חברה שלא תכתת את פצצות הגרעין לכלי עבודה עלולה להביא לכיליון חיים על פני האדמה ולכבות את האור שברא הקדוש ברוך הוא ביום הראשון.6+6+6
כתוב תגובה ל- מלבסית מלהסית
קשקוש של בורה
  מגיב ותיק   19/02/22 12:42
מאזן האימה הגרעיני בין המזרח למערב הביא לקרוב ל 80 שנות שקט עולמי בו לא התחוללו מלחמות קטלניות.

העניין הזה יצר רק מלחמה קרה וכמעט לא יותר

רק נשק גרעיני בידי ארה"ב הביא לסיום המלחמה הקטלנית ביותר בהיסטוריה.

טפשה, לכי ללמוד היסטוריה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המלחמה הקטלנית בהסטוריה,
  תלמידה של בנציון   21/02/22 10:51
היא בין עדר הביביסטים/טרמפיסטים לבין העובדות והאמת.כל יתר המחלמות מתגמדות לידה.
כתוב תגובה ל- תלמידה של בנציון
11
לא לנשק גרעיני !!!!!!
  לא לנשק גרעיני!!!   19/02/22 10:56
החברה האנושית חייבת להתגייס למען קיומה לפרז את העולם מנשק גרעיני.
כתוב תגובה ל- לא לנשק גרעיני!!!
12
לא לקויזלינגים במדינת ישראל
  מגיב ותיק   19/02/22 11:49
במיוחד לכאלה כדוגמת האיתן שבחרו בתומכי טרור לכנסת ישראל :

rotter.net

חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
13
התנועה הקיבוצית -אנטישמית??
  שמואל בוקי השתגע!   19/02/22 16:00
המגיב שמואל בוקי מתמכר לשנאה עיוורת. אחרי שהחליט, שמרדכי אנילביץ היה מפקד של כנופיה אנטישמית, הוא החליט שכל התנועה הקיבוצית היא אנטישמית. אני מצטער שהטירוף והשיגעון אוכלים את נשמתו של מר שמואל בוקי והותירו בהמיות מפלצתית המקלידה שנאה עיוורת למוטב בניה של החברה הישראלית.
כתוב תגובה ל- שמואל בוקי השתגע!
לא אנטישמית אלא גזענית ובמידה
  מגיב ותיק   20/02/22 08:26
רבה בחלקה אנטי ציונית.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"אנטי ציונית " בנוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   20/02/22 13:37
התנועה הקיבוצית הינה " במידה רבה , בחלקה , אנטי ציונית" , מכריז המגיב הותיק "הציוני" הפטריוט , (שגם תומך בגוש הימין של נתניהו , עם הפטריוטים "הציונים " של המפלגות החרדיות !) ,ובכדי להפריך את התובנה השקרית , המסיתה ורווית השנאה הזו , של המגיב הותיק , כדאי רק שיבקר בחלקות הצבאיות של בתי העלמין בקיבוצים , ויעשה "חשבון" , כמה מחללי מערכות ישראל , שנפלו למען "הציונות" , פר אלף איש , יש בקיבוצים "האנטי ציונים " וכמה בהשוואה "לפטריוטים הציונים " בערים ובישובים אחרים בארץ , שהתמיכה בהם בקלפי , במפלגות "גוש הימין" של נתניהו היתה מעל 70 אחוז , והמבין יבין. איזו שנאה חולנית והסתה כלפי קהילות בעם , שלא "זורמות עם הראש " שלו , מציג כאן המגיב הותיק , ממש מבחיל ! , יאללה מגיב ותיק , "נדבקת" סופית "במחלות" של ח"כ דוד אמסלם ? , האמת אינה אופציה עבורכם , כאשר אתם מנסים לתייג את מי שלא "בא לכם טוב" ? . נ.ב. גם אם נבדוק את היקף ואופי השרות הצבאי של כל חברי הכנסת היהודים "הפטריוטים" של האופוזיציה שבראשות נתניהו , מול נתון זה , אצל חברי הכנסת היהודים שבקואליציה ( " ובחלקה הינה אנטי ציונית" בלשונו של המגיב הותיק) , זה קצת "יסתור" גם כן , את התובנות "המבריקות " הללו של המגיב הותיק והמבין יבין. וואלה , עד כמה יכולה "מורעלות " פוליטית של בן אדם , לשבש לו את היכולת לחשוב ? , ממש מדהים !.זהו , כעת נצפה בתגובות של המגיב הותיק בגידופים , ללא התייחסות עניינית לנושאים שדנים בהם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, לא צריך לגרור את העם
  מגיב ותיק   20/02/22 17:41
לבתי עלמין.

זה לא מעיד על ציונות...

מכיוון שכתבתי חלק, ומכיוון שחלק מהתנועה הקיבוצית מזוהים עם מרץ ומיוון שמרץ כבר אינה מפלגה ציונית, אז לא טעיתי.

והרי דווח שמר"צ הסירה את ההתייחסות לציונות מהמצע ב-2009. זהבה גלאון הסבירה שבמפלגה לא רצו לחייב את הערבים בציונות,

חלק מהתנועה הקיבוצית אינם ציונים.חד וחלק וגם לא תעמוד להם גם זכות אבות שבאמת היו ציונים.

טוב, שלומל'ה, למדתי כבר את מגבלות ההבנה שלך.

דמגוג קופץ בראש.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הוכחות בנוסח המגיב הותיק
  שלמה המגיב   20/02/22 18:57
זהו ? , בוחרי מר"צ אינם ציונים ? , מי "שמזוהה עם מר"צ , אינו ציוני ? , זו ההוכחה האולטימטיבית שלך , לתיוג אזרחים יהודים בישראל , אם הם "ציונים" או לא ? , ואתה עוד מלין נגדי על "מיגבלות ההבנה " שלי , ועל "דמגוגיה" שלי !!. טוב , סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן ( שאני בכלל לא "מתלהב " ממנו ) , וכל חברי הכנסת היהודים של מר"צ ( הורוביץ , זנדברג ואחרים ) , אינם ציונים , על פי התבחינים המבריקים של המגיב הותיק , שאין לו "מיגבלות הבנה" כמו שיש לי וכמובן שמי שבוחר במפלגה זו , בעלי האידיאולוגיה השמאלנית ,מן הסתם , "שמזוהה" עם אידיאולוגיה זו , אידיאלוגיה לגיטימית בכל חברה מתוקנת , אז ברור למגיב הותיק , וזו "ההוכחה " שלו שהם אינם "ציונים" , וגם ההקרבה האישית להגנת המדינה היהודית בארץ ישראל , של אילו "המזוהים עם מר"צ " , אינם בכלל פרמטר עבור המגיב הותיק , שמלין על "מיגבלות בהבנה" של אנשים , שלא "מתלהבים" מהאופן שבו הוא מתייג בני אדם. ממש מביך. שמור על הבריאות , מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלוימל'ה הטמבלון
  מגיב ותיק   20/02/22 20:10
אני רואה שאתה באמת קצת מתקשה... לא אני הגדרתי את מרץ כבלתי ציוניים, הם עצמם עשו זאת ואף הסירו את התואר ציוננים ממצע המפלגה. להלן המצע: meretz.org.il לא תמצא שם מילה על כך שהם מפלגה ציונית, (פעם זה היה) אבל הם הסירו את זה הם כן מזכירים את הציונות אבל בקונטקסט שלילי, להלן ציטוט : "הבורות השוררת בחברה הישראלית כלפי החברה הפלסטינית והנרטיב הפלסטיני, והבורות השוררת בקרב החברה הפלסטינית כלפי החברה הישראלית והנרטיב הישראלי הציוני", יענו הציונים הישראלים בורים בנרטיב הפלשתינאי... שלוימל'ה, אם יהיו לך עוד שאלות - שאל, אני תמיד שמח לעזור לבורים. אגב, מכיוון שהזכרת בתגובתך הקודמת את בנימין נתניהו, שאלתי היא, האם כבר למדת את תיקי נתניהו ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"הסירו את התואר ציונים" ?
  שלמה המגיב   21/02/22 08:59
וואלה , מאחר ואני "טמבל" ולא "חכם" כמוך , מגיב ותיק , אז קראתי את מראה המקום שאליו התייחסת ( מצע מר"צ ) ,וקראתי רק את המשפטים הראשונים שבמצע ותו לא , ואני מצטט שני משפטים מראשית המצע ובכן: "בית לאומי לעם היהודי..מדינת העם היהודי.." !!. נו , האם אתה רואה מצב שהמפלגות החרדיות "הפטריוטיות " שבגוש הימין של נתניהו , יציגו מצע שיכלול מילים אילו ? , מסופקני . נו , מה המשמעות של מושגים אילו במצע של מפלגה בישראל , אם לא חזון " הציונות" ? . וגם אם מפלגה בישראל , לא היתה מתייחסת לנושא "הציונות" במצעה , אז זו ההוכחה שלך , שהמצביעים שלה , אינם "ציונים" ? ,ואם מן הסתם , רוב מוחלט של היהודים המצביעים למפלגת מר"צ , עושים זאת בגין האידיאולוגיה השמאלית והסופר ליברלית שלה ( כולל הפרדת הדת מהמדינה , עניין הלהט"ב , הפמינזם וכיוצ"ב ) , אז הם אוטומטית יתוייגו על ידך כבלתי "ציונים" ?. כך אתה מציג תובנות "נבונות" , מול שלמה המגיב "הטמבלון" , שלא מצליח "לזרום עם הראש שלך " , בטכניקה "המבריקה" הזו לאיפיון בני אדם , ועוד מלין על "קשיי הבנה" של אחרים , לעומת "ההבנה" שלך לנתח סיטואציות ?. אולי בכלל ההרגל שלך , לאפיין באופן שלילי אישית את המגיבים שלא "זורמים עם הראש "שלך ( "טמבל..דמגוג..שקרן..יזבק.." וכיוצ"ב ) נובע מכך שאתה בעצמך מבין שהנימוקים שלך , לשכנע את הקוראים בדעותיך , אינם "משהו" ( " לא ציונים" עלאק ) ולכן צריך "לחזק" אותם תמיד בתגובותיך , באיפיון שלילי ומגדף של מגיבים שלא "זורמים" איתך , או עם אילו שלא "מתלהבים" מהאישים ( ראה ערך נתניהו ) שאתה "מתלהב" מהם ?. תחשוב קצת על "העניין" מגיב ותיק , לא כל מי שלא חושב כמוך , הינו אדם שלילי ( " לא ציוני..דמגוג..טמבלון..שקרן..יזבק ( תומך במחבלים !" ) , ולא רק אצלך טמונים המאפיינים החיוביים בעם היהודי ( גבורה , חזון הציונות , פטריוטיות , יושר , יהדות וכדומה) , הלא כן ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה , זה יתחיל לעלות
  מגיב ותיק   21/02/22 11:03
לך בכסף, השיעורים האלה...

אבל נוותר, מה לא עושים לטובת מתקשים כמוך...

דבר ראשון לך לראות מה היא ההגדרה של ציונות וזה לא מה שציטטת ...

דבר נוסף אנשי מרץ הם בעצמם הודיעו כי הסירו את תווית הציונות מהגדרת המפלגה בגלל בעיות עם מצביעהם הערבים...

דבר נוסף, שמע דברי חבר מהמפלגה הזו..

youtube.com

youtube.com

בנוסף, כנראה שהלוגיקה שלך לא משהו (אם בכלל למדת פעם לוגיקה...)

להביא דוגמה של מפלגות אחרות (כמו החרדים) לא מאששת את קביעתך כי מפלגה שונאת ציונות זו היא מפלגה ציונית.

בקיצור שלוימל'ה, כמו תמיד אתה לא בכיוון...

אגב, למה אתה מתחמק? האם כבר למדת את תיקי נתניהו ומה שמתרחש בקרקס הנקרא משפט נתניהו...

(כפי שטענת פעם: נתניהו ביצע "שוחד מרמה והפרת אמונים" עאלק !)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אז אתייחס לתיקי נתניהו
  שלמה המגיב   21/02/22 17:16
ובכן , מגיב ותיק , אני לא בקי בראיות בתיקי נתניהו ( וגם אתה לא !) , ושנינו ניזונים מהפירסומים בתיקשורת , וציינתי כבר בעבר ,ודעתי התחזקה כעת , שרק על העובדות שנתניהו הודה בהן בתיקשורת , "מותר לקבל מתנות מחברים " ( התיק עם המתנות במאות אלפי שקלים מארנון מילצ'ן ) , והחתימה שלו כשר התיקשורת , על הטבה רגולטורית בשווי מאות מיליוני שקלים לחבר אישי שלו ( אלוביץ') , יש כאן עבירות ברורות של הפרת אמונים של איש ציבור (סעיף 284 לחוק העונשין , שדינה שלוש שנות מאסר ) , ורבים אפילו רואים בכך שוחד , אך "נעזוב זאת " , אבל מדוע דעתי בנושא התחזקה בחודש האחרון ? , נו , הסתבר לי שגם פרקליטי נתניהו חושבים כמוני , והם פנו ליועמ"ש בהצעה לעיסקת טיעון , ובה נתניהו יודה בשני אישומים הנ"ל בעבירה של הפרת אמונים של איש ציבור , בתנאי שיוסר סעיף השוחד בתיק של אלוביץ ' , ותבוטל האשמה בהפרת אמונים שיוחסה לו באישום השלישי בפרשת המו"מ עם נוני מוזס. נו , מגיב ותיק , מי אנחנו האזרחים מן השורה , שלא בקיאים בראיות שבתיקי נתניהו , שלא נסמוך על שיקול הדעת של פרקליטי נתניהו , שבקיאים בכל אות ואות של הראיות שבתיקים ? , האם אתה לא סומך על השיקול דעת המשפטי של פרקליטי נתניהו , מגיב ותיק ? . נו , אז יש כאן עבירות ברורות של הפרת אמונים של נתניהו ( שהוא מוכן להודות בהן בעיסקת טיעון , בהמלצת פרקליטיו ) , או "אין כלום ולא היה כלום" ? , ואם "אין כלום " (על פי הבנתך ) , אז נתניהו מוכן להודות "באין כלום" ופרקליטיו המנוסים הבקיאים מאד בחומר הראיות , יהיו כאלה "פראיירים " להמליץ לו ללכת לעיסקת הטיעון הזו ?. והתשובה לכך , היא ברורה , הלא כן מגיב ותיק ?. תהיה לי בריא .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קח את מגיב ותיק לבתי קברות
  פניה לשלמה המגיב   20/02/22 20:15
שלמה המגיב קח את מגיב ותיק לבתי הקברות בקיבוצי השומר הצעיר ותמצאו שם מאות רבות של חללים ממלחמת תש"ח ומלחמות, שנכפו עלינו ומפעולות יזומות של צה"ל. המגיב הוותיק עורך תחרות עם המגיב שמואל בוקי הרואה בחברי השומר הצעיר אנטישמים והגדיל לעשות, שהכתיר את מרדכי אנילביץ כמפקד של כנופיה אנטישמית. למגיב הוותיק יש פרטנרים בחברה הערבית, הם בקיציניות שלהם שוללים את הקיומיות של העם היהודי בארץ ישראל וזכותו לחיות בה, ומגיב ותיק בקיציניות שלו שולל את קיומו של העם הפלשתיני בארץ ישראל וזכותו לחיות בה.
כתוב תגובה ל- פניה לשלמה המגיב
לידיעת שלמה המגיב
  לידיעת שלמה המגיב   20/02/22 18:44
שלמה המגיב, אולי תבהיר למגיב בוקי שמואל, שזו עלילת דם נפשעת לכנות את חברי הקיבוצים אנטישמים ולכנות בתואר מפקד כנופיית אנטישמים את הגיבור מרדכי אנילביץ, מפקד המרד בגטו ורשה. שלמה המגיב , ראה לאיזה שפל מגיעה השנאה העיוורת של הימין.
כתוב תגובה ל- לידיעת שלמה המגיב
רפואה , אינה מתחום מומחיותי
  שלמה המגיב   20/02/22 20:05
כבר מזמן הבנתי עם מי יש לנו כאן "עסק" ( המגיב בוקי שמואל ) , ונראה שיש לו כמה "בעיות" רפואיות והמבין יבין. מגיב זה , אינו מייצג בכלל את בעלי השקפת הימין האידיאולוגי , או הדתי הציוני , בישראל ואתה עושה עוול , לבעלי השקפות ימין , כאשר אתה מתייג אותו כנציגם. נו , בחייך , לא צריך להיות איזה פסיכיאטר מדופלם , כדי להבין מה "הסיפור" איתו.תנהג כמוני ואל תתייחס בכלל , אלא אם אתה רופא , שמסוגל לתרום כאן והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
14
מאחלת שבוע של בשורות טובות
  מאחלת שבוע טוב   19/02/22 16:09
אני מאחלת לעם ישראל שבוא טוב, שבוע של בשורות טובות, שבוע בו יתחיל לקרום עור וגידים החזון של "לא יישא גוי אל גוי חרב" ונתחיל לכת את הגרעין האימתני לגרעיני שלום.
כתוב תגובה ל- מאחלת שבוע טוב
15
שבוע טוב ובריאות טובה
  שבוע טוב ובריאות   20/02/22 09:49
כתוב תגובה ל- שבוע טוב ובריאות
16
לפשרה ולגישור אנו נדרשים כיום
  לפשרה ולגישור   20/02/22 11:02
לפשרה ולגישור כלקח מפרשת השבוע, פרשת כי תישא, אנחנו נדרשים כיום ולא לאימת פצצות הגרעין, העלולות להביא כיליון והכחדה טוטאלית לחברה האנושית.
כתוב תגובה ל- לפשרה ולגישור
17
לטמבל מגיב ותיק. ותיק בטמבליות
  לטמבל מגיב ותיק   20/02/22 11:58
לטמבל מגיב ותיק. ותיק בטמבליות שלו. אני מציעה לו להפסיק לפעול בתחומי הטמבליות שלו. אבל אם הוא מאוהב בטמבליות שלו שיהיה לו טוב הונאה ששלמה עם כל מה שהטמבליות מעניקה לו.
כתוב תגובה ל- לטמבל מגיב ותיק
המורה ללשון של ח"כ אמסלם?
  ה.א   20/02/22 22:50
כתוב תגובה ל- ה.א
18
וכתתו רובה לאתים וטנקים למזמר
  וכתתו רוביהם   21/02/22 13:23
כתוב תגובה ל- וכתתו רוביהם
19
שלוימל'ה ממשיך ליפול על האף...
  מגיב ותיק   21/02/22 21:59
שלוימל'ה, צר לי, אבל אין שיפור...

למרות שבריחתך מעניין "ציונות" מר"ץ מעידה כי נפלת על האף (ולא בפעם הראשונה...) למרבה הצער מסתבר שאתה ממשיך להשאר על האף...

הסיבה ברורה, אתה ממשיך להסתמך על הגליקמנים ושאר אספסוף האולפנים...

חוצמיזה שאינך מכיר כלל את העובדות שנחשפו ע"י עדי התביעה שמשום מה הפכו לעדי הגנה של נתניהו.

בוא ונסכם כי בעניין זה אני מכיר יותר ממך וזה מספיק..

כאמור , הפגנת שוב בורות וחוסר ידע, כל שכתבת על "תיקי נתניהו" למעט עניין המתנות הם דברים מופרכים, כולל עניין ה"חתימה" של נתניהו דברים שהופרכו מספר פעמים.

אינך מכיר תחקירים יסודיים.(דוגמה אחת - אבי וייס מנכ"ל טלקומניוז.)

אינך מכיר את עדויות המאסדרים בפרשת בזק.

אינך מכיר את עניין הסדר הטיעון ואתה מדבר מגרונם של הגליקמנים ושות'

אל תשכח שכתבת על "שוחד מרמה והפרת אמונים" מכל זה לא נשאר כמעט דבר.

בקיצור, אתה מפגין אותה בורות כמו שהפגנת בעניין "ציונות" מרץ למרות שלקחת פסק זמן ארוך ללמוד את הנושא עד לתגובה חלולה זו.

שלוימל'ה, מוש חראם ? ככה לא בונים תגובה...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
והמגיב הותיק לא מוותר
  שלמה המגיב   21/02/22 23:26
ובכן מגיב ותיק: 1) לא "ברחתי מעניין מר"צ " ועדיין לא שכנעת בכלל בנימוקיך , שהמצביעים היהודים של מר"צ , הינם אנטי ציונים , ואני עדיין סבור שהם ציונים שמצביעים למפלגה זו , עקב האוריינטציה השמאלית וסופר ליברלית שלה , ותיוגם כאנטי ציונים , אין לו שום בסיס עובדתי וזו השמצה ( כהרגלך ) של כל מי "שלא בא לך טוב" והמבין יבין. 2)אני לא "מסתמך" על שום "אספסוף אולפנים" ( שגם להם אין מושג לדעתי , מה הראיות בתיקי נתניהו ) בעניין תיקי נתניהו אלא על העובדות שנתניהו בעצמו , או פרקליטיו , לא התכחשו להם בכלל , ונתניהו אף " הודה" בהן במו פיו בתיקשורת ( המתנות ממילצ'ן , חתימתו כשר התיקשורת על ההטבה הרגולוטורית לבזק ) . 3) לא התייחסתי בכלל לנושא "השוחד" בתיק 4000 , אלא לעבירה של הפרת אמונים ולכן גם איני מתייחס בכלל לעדי התביעה בתיק 4000 במשפט , והאם מחזקים את השוחד או לא. לא הבנתי על איזה "שוחד והפרת אמונים " אתה מייחס את עמדתי , כאשר אני מתייחס רק להפרת אמונים.!!. 4)נתניהו לא מכחיש בכלל , את "חתימתו " כשר התיקשורת , על ההחלטה הרגולוטורית לבזק , ואיני מבין על איזה "דברים שהופרכו " אתה מבלבל את המוח. 5) אני לא מתייחס בכלל לשום "תחקירים" בתיקשורת , בגין פרשת בזק ( אבי וייס ?) , אלא לעובדות שפורסמו בתיקשורת , ואין עליהן בכלל מחלוקת . 6) "הסדר הטיעון" שיזם נתניהו , באמצעות פרקליטיו , פורסם לפרטיו בתיקשורת , כולל מעורבותו של השופט בדימוס אהרון ברק ( על פי בקשת נתניהו ) , ואפילו "מתלהבי" נתניהו , נתניהו אישית ופרקליטיו , לא הכחישו אותו בכלל , ואף ציינו שהוא לא מומש עד כה , עקב התנגדותו של היועמ"ש לוותר על "הקלון" , כפי שדרש נתניהו ועל איזה הצעת לעיסקה אחרת אתה מכיר , מגיב ותיק ? . 7 ) נתניהו ופרקליטיו הציעו להודותבעסקת הטיעון , בשני אישומים של הפרת אמונים ( המתנות ממילצ'ן וההחלטה הרגולטורית עבור החבר האישי אלוביץ' ) , אז על איזה "לא נשאר דבר " אתה מטמטם את השכל ? . 8) כאשר אין לך תשובה עניינית להשגותיי ( ציונות של בוחרי מר"צ , כן או לא , ועניין עבירות הפרת האמונים שאפילו נתניהו הציע להודות בהן בעיסקת הטיעון !) , אז כהרגלך את "דוחף" את המילה "בורות" ובזאת " מסיים לנמק" , טוב , הקוראים שרואים את הדו שיח ביננו , יחליטו מי כאן "הבור " והמבין יבין . תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימליה...
  מגיב ותיק   22/02/22 08:55
בעניין מר"ץ נפלת על האף.לכן ברחת מהעניין כמו מאש...

בצר לך בנושא זה, אתה מנסה כעת בפאטתיות להפריד בין המפלגה לבין בוחריה...

בעניין נתניהו לא היה ויכוח בעניין המתנות (שזה עניין שולי בכל ההאשמות שהטיחו בנתניהו)ועל עניין מתנות לא מפילים ממשלה.

מה לעשות שאספסוף האלפנים נשאר אספסוף, זו תשקורת שיש להם מדינה, מאתרגים פרקליטות מושחתת ומשטרה מושחתת עוד יותר, עיתונאים חסרי יושרה אחד אחד...

לידיעתך עניין החתימה של נתניהו באה לאחר הסכמה של מספר מאסדרים, לכן אתה ממשיך להפגין בורות, מה לעשות, זה שקוף שאתה בור בנושא..

הצחקת אותי עם המשפט על "עובדות שהתפרסמו בתקשורת"...אתה כנראה באמת שפוט של תשקורת הפח שמהנדסת את תודעת הציבור.

העובדה המכריעה היא שנתניהו בקולו שלל את עניין הסדר טיעון.

אתה מתעלם מהצעת הפרקליטות לסגת מהאשמת שוחד.

אתה מתעלם מפרשת ניר חפץ.

אתה מתעלם מפרשת הריגול אחרי פילבר.

לפי מה שנראה ממה אתה ניזון (אספסוף האולפנים) , אתה בטח גם חותם על עניין חותמת הכשרות שחתמה עמית מררי על פרשת הריגול העבריינית אותה היא מנסה לטאטא מתחת לשטיח (כמו שעשתה לפרשת פואד בן אליעזר)

לכן לפני שאתה ממשיך ללהג על דברים שאינך מכיר, לך ללמוד את החומר ובדוק בציציותם של הגליקמנים ושות'....

תודה על איחולי הבריאות, הכל בסדר...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אמת אינה אופציה עבורך, מגיבי?
  שלמה המגיב   22/02/22 11:03
1) מי "שהפריד בין המפלגה לבין בוחריה ( מר"צ ) " , זה אתה מגיב ותיק , כאשר התייחסת במפורש לקיבוצניקים שאינם "ציוניים", הלא כן ? , נו , אז אתה עדיין עקבי בדעתך , שמי שמצביע מר"צ , הינו במשתמע אינו "ציוני " ?. 2)אני לא דיברתי בכלל "על מה מפילים ממשלה" כן או לא , אלא על ההיבט הפלילי ( עבירות הפרת האמונים ) בתיקי נתניהו , ואם אתה דוקא "דוחף" זאת לשיח , אז ראוי לציין שממשלת נתניהו "נפלה" , בבחירות דמוקרטיות , וללא קשר בכלל לתיקי נתניהו , או "למתנות" , או להיבט הפלילי שלהם , והראיה שהתמיכה בליכוד בראשות נתניהו , אף התחזקה , בבחירות שלאחר כתב האישום מאשר באילו שלפני כן , אז ממשלת נתניהו נפלה "בגלל המתנות " , או בגלל רצון הבוחר ? , מה אתה ממציא עובדות חסרות בסיס שכאלה ! 3)גם אני לא "מתלהב" ממה שאתה מכנה בלשונך " אספסוף האולפנים" , ואיני מבין מה הקשר לאישומים נגד נתניהו , והאם יש בהם ראיות , או אין בהם ראיות !! 4) גם אם "החתימה של נתניהו ( על ההחלטה הרגולטורית לבזק ) באה לאחר הסכמה של מספר מאסדרים" , הרי היא עדיין החלטה של עובד ציבור בעניין משמעותי לחבר אישי שלו ( אלוביץ') , שהינה ניגוד עניינים "זועק לשמים" ועל נסיבות דומות מאד ( גם כן לאחר "הסכמה של מאסדרים" ) הורשע אולמרט בעבירתהפרת אמונים , בעת היותו שר המסחר והתעשייה , הלא כן ?.5) על איזה "פירסום בתיקשורת" שאני מסתמך עליו ( עיסקת הטיעון כן או לא , קיבל מתנות כן או לא , חתם על החלטה רגולטורית לחבר אישי , כן או לא ) , אתה סבור שזה "הנדסת תודעת הציבור " ושאינה נכונה , מגיב ותיק ? , מה אתה מבלב את המוח , וזורק סיסמאות ( "הנדסת תודעת הציבור" !) ?. 6) נתניהו לא "שלל" בכלל , את עיסקת הטיעון , וכעת אתה מטעה את הקוראים באופן מכוון , כדי "לצאת מהפאדיחה" הזו , שמעצבנת את "מתלהבי נתניהו " , על כי הסכים ואף יזם ( !) את עיסקת הטיעון , שבה יודה בשני אישומים של הפרת אמונים של עובד ציבור. 7) אני לא התייחסתי בכלל לסעיף השוחד ואין לי מושג , אם יש או אין ראיות להוכיח עבירה זו בתיק 4000 , אלא רק לעבירת הפרתהאמונים , אז מה אתה "דוחף" כאן עכשיו "שאני מתעלם" מכך שהפרקליטות מוכנה "לסגת מהשוחד בעיסקת הטיעון " , ומעניין שכעת אתה פתאום מוכן "להודות" שפרקליטי נתניהו , כן יזמו עיסקת טיעון וכן דנו בכך , הלא כן? , אז גם אתה מסתמך על " אספסוף האופנים" !!. 8) מה הקשר של ניר חפץ , פילבר , תוכנות הריגול , ולטענתי שהעובדות שאין עליהן מחלוקת בתיקי נתניהו , מצדיקות הרשעה בעבירת הפרת אמונים של עובד ציבור ?. 9) אם אתה (כמוני ) לא מתייחס "לתשקורת הפח ", אז מדוע השטויות שפירסם העיתון כלכליסט ,( " פרשת הריגול העברייני" ) , כן אמינים עליך , יותר מאשר "חותמת הכשרות שחתמה עמית מררי " ? , נו , שכלכליסט יציג ראיה אחת (!!) , שמרית מררי אינה אמינה , מול המידע שהוא הפיץ !!. 10 ) אני לא "מלהג" על "דברים שאיני מכיר" , אלא רק על עובדות חד משמעיות , שאין עליהן מחלוקת בכלל , ואפילו הצד של נתניהו "מודה" בהן ( בעובדות ) ,ואיני מסתמך בכלל על שום "גליקמנים".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, שלב הסלפנות ?
  מגיב ותיק   22/02/22 21:10
בוא נסכם את העובדה הראשונה כי ברחת מעניין מר"ץ כמו מאש כי נפלת על האף.

אל תסלף, אני טענתי שחלק מהקיבוצים הפכו להיות אנטי ציוניים והתכוונתי למרץ והוכחתי זאת ,אתה הוא זה שהיללת אותם והפרדת את מצביעי מר"ץ על כך שחלקם הם יענו מגשימי ציונות.

לא תצליח להטות ולשקר, אתה דברת נגד נתניהו על "שוחד, מרמה והפרת אמונים" ומזה לא נשאר לך כמעט דבר.

ממשלת נתניהו נפלה עקב עלילת דם נגד נתניהו, תפירת תיקים הבלותיים בהם הדהד (גם אתה הדהדת) המשפט "שוחד מרמה והפרת אמונים" - דבר אשר פגע אנושות באלקטורט שלו.

אתה ציטטת את אספסוף האולפנים, כעת אל תביים הסתייגות מהם.והתשקורת שאתה ניזון ממנה היא אכן תשקורת פח.

אינך מכיר את היסטוריית האסדרה (רגולציה בתורכית מדוברת...) אז תפסיק לקשקש, אפילו מנדלבליט היה מהחותמים על המיזוג...לך ללמוד את הנושא !

בצר לך אתה דוחף לכאן גנב שעסק במעטפות דולרים ומנסה להנדס את תודעת הציבור. בעניינים של נתניהו אין שום דימיון לאולמרט.(חוץ מסיפור המתנות בהם אולמרט זוכה)

השאלה שלך על " מה הקשר?" מעידה כי אתה בור בעניין פילבר וניר חפץ הנסחט כנ"ל בעניין הריגול אחרי נתניהו ועוזריו והפישינג העברייני שעשו לו.

אתה ודומך צריכים להתבייש בחלק שנטלתם בעלילת הדם נגד נתניהו ואתם עוטפים פוטש פוליטי נגד מנהיג נבחר שלא יכולתם לו בקלפי באיצטלה משפטית.(כן,זה לא יעזור לך גם אם תעמוד על הראש ותנפנף ברגליים) העלילות שלכם ושל התשקורת פגעו באלקטורט הפוליטי שלו)

אתה מלהג באבו אבוה ובחייך עשה טובה ולך ללמוד את הנושא באופן יסודי.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"פגיעה באלקטורט " ,מגיב ותיק?
  שלמה המגיב   22/02/22 23:20
נו , מי כאן "הסלפן" מגיב ותיק ? , כבר הבנתי שהאמת אינה אופציה עבורך , ןאתה ממשיך וקובע (!) "..העלילות שלכם ושל התישקורת פגעו באלקטורט של נתניהו..ממשלת נתניהו נפלה עקב עלילת דם נגד נתניהו..פגעה אנושות באלקטורט שלו.." ! . ובכן לנתונים , מגיב ותיק : בחירות 2015 - נתניהו ניצח בתמיכת 30 מנדטים והרכיב ממשלה . בסוף הקדנציה התחילה חקירה נגד נתניהו , ואז בחירות 2019 ונתניהו קיבל 32 מנדטים ( והתמיכה בליכוד ובנתניהו התחזקה למרות החקירות !) , ובינואר 2020 הוגש כתב אישום נגד נתניהו ולאחר חודשיים בבחירות מרץ 2020 , קיבל הליכוד בראשות נתניהו 36 מנדטים ( עליה משמעותית נוספת בתמיכה בנתניהו למרות כתב האישום ! ) , נו מגיב ותיק , אז נתניהו "נפגע אנושות אלקטורלית " , בגלל "עלילת הדם נגדו" , או לא ? , טוב , והמגיב הותיק תמיד מזהה את "הסלפן" , שהוא גם מאילו שעושים "עלילות דם נגד נתניהו " ( "העלילות שלכם" , מלין נגדי המגיב הותיק , כאילו אני חוקר בצוות החקירה בתיקי נתניהו !!) , ותוצאות הבחירות במשך ארבע מערכות בחירות אחרונות במשך שנתיים , שבהן נתניהו לא מצליח לקבל תמיכה של 61 חברי כנסת , זה בכלל לא רצון הבוחר באופן דמוקרטי , לטעמו של המגיב הותיק , אלא הכל בגלל "הפגיעה באלקטורט " , שנגרמה לנתניהו , בגלל החקירות וכתב האישום !! , כל מילה מיותרת . אתם הבנתם מי כאן "הסלפן" ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בהחלט
  מגיב ותיק   23/02/22 09:55

סעיף השוחד השקרי שהצמידו לנתניהו הבריח ממנו הרבה מצביעים שישבו באופן מסורתי על הגדר.

אפילו עדי התביעה שהפכו משום מה לעדי הגנה לנתניהו העידו כך.

וכל הכחשה כזו הנה "אסטרונאוטיות" וחוסר יושרה בסיסי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"ישבו על הגדר " נוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   23/02/22 20:11
וואלה , ממש אכסיומה ( נתון במתמטיקה שלא ניתן להוכיחו ) , מציג לנו המגיב הותיק , איזה נתון , כהוכחה לכך שנתניהו איבד אלקטורט , בגלל משפטו , למראות שהמספרים מרים הפוך , ובכן , תומכי נתניהו הפוטנציאליים "ישבו על הגדר " , מסביר לנו המגיב הותיק , איזה נתון ערטילאי . נו , והאם אותם "ישבו על הגדר" , גם "ישבו" שם , עוד ב 2005 , מן הסתם , אז מדוע המשך "הישיבה על הגדר" קשורה לחקירות ולמשפטו של נתניהו ? , טוב , המגיב הותיק , נהיה מומחה לסטאטיסטיקה , וכך משווה בין מצבים , לפני החקירות והמשפט ולאחריהם , ואין לו "בעייה" עם המספרים העובדתיים , שהתמיכה בנתניהו , החל מ 2005 ( לפני החקירות והמשפט ) , ועד למרץ 2020 , לאחר כתב האישום , רק התגברה ב 20 אחוז ( 36 לעומת 30 מנדטים ) , ואם אתה לא מאמין לנימוק של המגיב הותיק , אז תנסה לספור את אילו מתומכי נתניהו "שיושבים על הגדר" עלק. נו , מי "החכם" שיוכל לסתור את הנתון של המגיב הותיק , על אילו " שישבו על הגדר" שרק המגיב הותיק ספר אותם ? . וואלה , אייטם לתוכנית הסאטירה ארץ נהדרת , זה כבר לא מצחיק , אלא ממש מביך. אתם הבנתם איך המגיב הותיק מוכיח שנתניהו איבד אלקטורט , בגלל החקירות נגדו והמשפט ? , אכסיומה מתמטית .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
20
צודק
  1/2'3ק   23/02/22 01:17
מבלי לקרא אותך אני כותב שאתה צודק צריך קודם לחסל את דימונה בתקווה ששונאינו גם הם יפרקו את נישקם אם לא הרי ישמידו אותנו במלחמה רגילה ששם יהיה לנו סיכוי לנצח ולא בנשק השמדה אטומי שאז כולנו נתאדה אז אתה צודק ללא דימונה ימותו פחות אצלינו אך העיקר הערבים לא יפגעו
כתוב תגובה ל- 1/2'3ק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il