|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עמית סגל מבייש את ארון הספרים היהודי [ב']
מאת: איתן קלינסקי  |  16/03/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לעלות רביעי ב-18 של "קדושים"
  מאחלת לעמית סגל   16/03/22 14:49
אני מייחלת לכך, שעמית סגל יבקש להיות הקורא הרביעי, ויוזמן לעלות לתורה בשבת שיקראו את פרשת "קדושים". זה יהיה בעוד 5 שבועות אחרי שיקרא "צו", "שמיני", "תזריע","מצורע", "אחרי מות" ויגיע לפרשת "קדושים". בהדגשה רבה לאט לאט ובקול רן יצעק עמית סגל, שיש להתייחס לזר שבא לחיות איתנו כאל אזרח. להיות רגישים, כי מצוקה הביאה אותו לחיות בתוכנו. פשוט יסטור על לחייו וישאל את עצמו איך יכולתי לדבר כך על הפליטים מאוקראינה להתעלם ממצוקות אחי באפריקה מול הקולות של פרשת קדושיםבפרק י"ט פסוק ל"ד. אני מקווה שעמית סגל מבין, שהוא נתן סטירת לחי למילים "וְאָהַבְתָּ אוֹתוֹ כָּמוֹךָ" בפסוק ל"ד.
כתוב תגובה ל- מאחלת לעמית סגל
2
טבח האדם צ'ה גווארה
  ה.א   16/03/22 15:00
ולי קשה להבין איך אדם אשר נטען כי הוא ממוקירי זכרו של טבח האדם, אחד מל"ו הצדיקים צ'ה גווארה, ויש לו הזדמנות כאן להכחיש את הדבר מכל וכל, לא התייחס עד כה לעניין, וממשיך להטיף לאחרים מוסר על כי דווקא הם מחלליים את קדושת כבוד האדם. אני חושב שכל הקוראים כאן, קוראים לאיתן או שייתייחס בברור (אמת או שקר) לעניין צה גוארה, ולעניין תמיכתו בתומכי טרור, או שיעבור לסיפורי סבתא, ודאי לא הטפות מוסר לאחרים, מי שמטיף מוסר לאחרים ונטענות נגדו כאלה טענות משמעותיות, חייב בראש ובראשונה לתת תשובה בגובה העיניים, לטענות - בגוף ראשון, ותשובה בינתיים אין
כתוב תגובה ל- ה.א
אם צ'ה רצח, עלינו ללכת בדרכו??
  שאלה למגיב ה.א   16/03/22 16:59
ה.א, לגבי צ'ה גווארה יש כאן סיפור מסולף של מגיב ותיק, שאין לו כל אחיזה במציאות של המאבק לשחרר את קובה מדפוסים פיאודלים. קובה של 90% שאינם יודעי קרוא וכתוב תחת שלטון רודני הפכה בזכות קסטרו וצ'ה גווארה למעצמה, בה הבורות נמחקה. אני מוכנה ללכת לקראת המגיב ה.א ולייחס ל-צ'ה גווארה כל מה שמגיב וותיק והמגיב ה.א, ההולך בעקבותיו, מייחסים לו. האם הרצחנות של צ'ה גווארה רלוונטית לדיון, בו יש הבעת כאב לנוכח עוצמת הפער בין הערכים המוסריים וההומאניים של ארון הספרים היהודי ביחסו לפליט ובין המדיניות הישראלית לה היינו עדים לה בשדה התעופה לוד, כשעיתונאי בשם עמית סגל מבקש להגן על הלאומיות היהודית, שלדבריו, נמצאת בסכנה. ובשם הגנת הלאומיות היהודית, כדי לחלצה מ"הסכנה" הוא מגלה הבנה למדיניות של נעילת שער. א.ה, אם צ'ה גווארה היה רוצח אכזר, איך זה מתקשר לדיון שלנו, כשעיתונאי ישראלי מזהיר מפני "הסכנה הנשקפת למדינה היהודית". אם נפתח שער לפליטים מאפריקה ומאוקראינה , ונגלה כלפיו א-ה-ב-ה, בפסוק 5 כפי שנדרש מאתנו בפרשת קדושים פרק י"ט בפסוק 33, שנתייחס אליהם כאל אזרח- "ואהבת לו..."
כתוב תגובה ל- שאלה למגיב ה.א
אני לא מיחס לאיתן את צ'ה הרוצח
  ה.א   16/03/22 20:10
אחד הגולשים ייחס, ואיתן שותק. כל עוד איתן לא מכחיש את התמיכה ברוצח, אין לו כל זכות מוסרית לדבר. כל עוד הוא תומך בתומכי טרור, אין לו כל זכות לדבר. יש די אחרים שיגנו על תושבי אוקראינה שברחו ממדינתם הגועשת.
כתוב תגובה ל- ה.א
זה לא שייך לנושא הכאוב שלנו.
  גם אם צ'ה רוצח   17/03/22 09:35
TBH אני קראתי מאמרים רבים, בהם איתן מגנה צעשי רצח בשם "הצדק" הקומוניסטי. קראתי גם שירים בהם הוא מגנה קטיפת חיי אדם, כי לא היה נאמן לקומוניזם. לגבי המידע שמביא כאן מגיב ותיק זו עלילה, כי אפילו מתנגדים לקומוניזם טוענים שזו עלילה. אני סבורה\ שגם אם המגיב ה.א משוכנע שצ'ה היה רוצח ואובמה , נשיא ארצות הברית לשעבר, מביע הערכה כלפי צ'ה, אין זה בכלל שייך לנושא, שעמית סגל גילה הבנה למראות שהתרחשו בשדה התעופה בלוד
כתוב תגובה ל- גם אם צ'ה רוצח
עלילה? ברוך גולדשטין עלילה?
  ה.א   17/03/22 11:06
כתוב תגובה ל- ה.א
מציע לך לקרוא את יומניו של
  מגיב ותיק   18/03/22 17:29
אדון צ'ה גווארה.

ואחר כך נראה מי כאן מסלף עובדות לגבי "מלאך המוסריות" אדון צ'ה גווארה, אותו האיתן שלנו העריץ.

חבורה של בורים אדומים...

חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ה.א מה עניין שמיטה להר סיני?
  ה.א, מה עניין ?   16/03/22 20:16
למרות שאני יודעת, שזו עלילה על צ'ה גווארה כל מה שכתבת בהשראת המגיב הוותיק. אני הולכת לקראתך, ומסכימה אתך. שצ'ה גווארה היה רוצח, מדוע הנושא הזה שייך להתנהגות הבלתי מוסרית והבלתי אנושית, שראינו בטלוויזיה. אני מצטרפת לאלו המברכים את איילת שקד שפעלה לתיקון של המעוות, ונתנה מחסה לעשרות משפחות של פליטים בבית מלון.
כתוב תגובה ל- ה.א, מה עניין ?
הרציחות של צ'ה גוארה אגדה?
  ה.א   16/03/22 21:15
את עוד מריעה לרוצחים?, אם צה גוארה לא רוצח נקלה, אז ברוך גולדשטין הנקלה הוא מלאך. אז הטבח המחפיר בכפר קאסם היה מתנה לאנושות, בושה, פשוט בושה איך שקבוצת מרכסיסטים קיצונית מזהמת את האומה ואת השפה, מנצלת את הדמוקרטיה לרעה, מזל שלא נפלה בידיים של אלה אשר היא מאדירה. לו שקד היתה שואלת אותי הייתי מציע לה את מי להשאיר ואת מי לזרוק מכאן, חבל שהיא לא שואלת.
כתוב תגובה ל- ה.א
3
וזכרתים כי גרים הייתם במצרים.
  וזכרתם כי גרים   16/03/22 17:21
עמית סגל יקרא את פרק י"ט בפרשת קדושים. הוא יקרא בהטעמה "וֹּזְכַרְתֶּם כִּי גֵּרִים הְיִ4תֶם בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם" . עמית סגל יקרא שנזכור כי היינו זרים במדינה אחרת. הוא יקרא את הציווי בפרשת "קדושים", שאל לנו לשכוח שהיינו זרים . לכן הפנייה של המחוקק בפרשת "קדושים" להתייחס לזר כאל אזרח והדגש הוא על המילה אהבה. כל זה נעלם ממגיבים למאמריו של איתן וכואב שהם נעלמו מחובש כיפה , עמית סגל.
כתוב תגובה ל- וזכרתם כי גרים
4
סגל
  מנדל   16/03/22 22:35
קלינסקי קקהלינסקי אתה מבייש את היהדות. פסבדו אינטלקטואל שמבין הרבה יותר ממני בארון הספרים היהודי אבל לא שונה מנטורי קרטא . התוצאה הסופית שלך השמאלן הדתי הנאור ושל הקיצונים החרדים , היא זהה ! העלמות מדינת ישראל. שחטו אותנו אלפי שנים, שרפו אותנו, אנסו אותנו עשו לנו כל מה שכתוב בתפילות הימים הנוראים. הקומץ שנותר חייב לדאוג רק לעצמו! לדאוג להמשכיות . אתה רוצה לעזור ? אדיוט סע לאפריקה , עזור בכסף לרופאים ללא גבולות. שלך כסף ותרופות . אבל אתה רוצה שאנחנו נעזור מהכורסא שלך לתת הוראות ועצות . כבר שנים אני חושב שאתה אדיוט אבל מזל שיש כמוך להזכיר לי כמה אני מתעב סוג מסויים של יהודים.
כתוב תגובה ל- מנדל
אני רוצה לממש את ערכי התורה
  למנדל שלום   17/03/22 09:54
מנדל אני יודעת שבספר הקדוש לנו כתוב כי עלי ועליך לזכור שהיינו עבדים בארת מצרים, ולכן עלינו ככתוב בפר ויקרא פרק י"ט לגֵּר הגֶּר בתוכנו עלינו להתייחס כאל אזרח. כי אנחנו היינו זרים בארץ מצריים, עלינו להקפיד ביחס לזרים. מה שאתה המגיב עושה, אתה זורק את ויקרא י"ט לפח אשפה ושוכח כי היית זר בארץ זרה ואיך התייחסו אליך
כתוב תגובה ל- למנדל שלום
קורבנות? שן תחת שן?
  עין תחת עין   17/03/22 13:26
כתוב תגובה ל- עין תחת עין
חובה עלינו לקיים מוסר מקראי
  למגיב עין תחת עין   17/03/22 14:51
חובה עלינו לקיים את המוסר המקראי , שדורש מאתנו שנזכור שהיינו זרים בארץ מצרים. ובפרשה שזכתה לשם "קדושים" מודגשת התביעה מכל אחד מאתנו לזכור שהיינו זרים בארץ מצרים, ואל לנו להתייחס לזר כמו שהתייחסו אלינו. חבל שלפליט שנימת מהתופת שרוסיה זורעת באוקראינה , אתה כיהודי מגיב - "עין תחת עין". ואני אינני כותבת כמוך "עין תחת עין" כעלינו להידרש לפתוח שער לכמה אלפי אנשים שאינם זכאי חוק השבות. אני מציעה , שנאפשר להם תקופה מסוימת להישאר בארץ, ואתה תישאר, לצערי, בגישה הלא אנושית של "עין תחת עין" רק חבל שאינך מבין שמה ענין שמיטה להר סיני, מה עניין העין לצורך להגיש סעד לבן אנוש.
כתוב תגובה ל- למגיב עין תחת עין
מצחיק, מה שמתאים לך מוסרי
  ומה שלא, לא?   17/03/22 20:50
כתוב תגובה ל- ומה שלא, לא?
הצחוק בריא לבריאות. יאללה תצחק
  לאוהב לצחוק   18/03/22 18:54
חבל שמצחיק אותך, שחשוב לי כמוסרי - "פרוס לרעב לחמך". חבל שמצחיק אותך מה שחשוב לי- "זכור כי גֵּרִים (זָרִים, פליטים) הייתם בארץ מצרים" . חבל שמצחיק אותך, שאני סבורה לקיים את הוראת פרשת "קדושים" מספר ויקרא י"ט להתייחס לפליט בזר כאל אזרח "כאזרח היה לכם הַגֵּר הַגָֹר אתכם". שיצחיק אותך, אם הצחוק עושה לך טוב.
כתוב תגובה ל- לאוהב לצחוק
האם פס ההגיון והשכל מהעולם?
  ה.א   20/03/22 11:26
בספרי הקודש שלנו יש מצוות שתאימות לאג'נדה שלך ויש מצוות שלא, יש היסטוריה שמתאימה לאג'נדה שלך ויש היסטוריה שלא, ואת מבקשת מאתנו להתאים עצמנו לאג'נדה שלך תוך כדי שאת מסתמכת על אותו חלק בספרי הקודש המתאים לאג'נדה שלך. והמשמעות היא שאת משתמשת בספרי הקודש, בארון הספרים היהודי, כקרדום לחפור בו על מנת לקדם אג'נדות פרטיות. מי שפוסל על הסף מחצית מספרי הקודש, ומי שפוסל על הסף את מקור הסמכות של ספרי הקודש ואת מקור הקשר בין עמנו למקור הסמכות ובמקביל מאדיר רוצחים מהנתעבים בעולם, ואפילו תומך בתומכי טרור, בל יטיף מוסר לאיש, בל יתקרב לארון הספרים היהודי, הוא לא שייך לספרים האלה והספרים האלה לא שייכים אליו.
כתוב תגובה ל- ה.א
ב.ל, ה.א ועוד-להתנגד ולא לתעב.
  להתנגד כן   18/03/22 17:56
ההבדל ביני ובין מנדל, שאני חולקת על דעותיו, אבל בשום פנים ואופן אינני מתעבת אותו ואת הדעות שלו, שאינן מקובלות עלי. דעותיו של מנדל רחוקות מעולמי הרוחני, אני מתנגדת להן התנגדות נחרצת, מנסה להילחם על צדקתי. כלי המלחמה שלי היא המקלדת, שבאמצעותה אני מביעה דעות שונות . ההיסטוריה היהודית עשירה בתוצאות מחרידות של מתעבים. המתעבים את דעות הנביא ירמיהו, שהשמיע בפומבי, השליכו אותו לבור ובבור אין מים. בימי בית שני הייני עדים, ש"פטריוטים סיקיריקים" רצחו בעלי דעות שונות משלהן.
כתוב תגובה ל- להתנגד כן
5
עמית סגל לקקן גאה
  עמית סגל לקקן   17/03/22 20:32
עמית סגל לקקן גאה
כתוב תגובה ל- עמית סגל לקקן
6
אימרות השפר של צ'ה
  מגיב ותיק   18/03/22 17:46
אותו האיתן העריץ :

אני חייב להתוודות, אבא, על הרגע שבו גיליתי שאני ממש אוהב להרוג” - כתביו ביומנו האישי, 1957

“אנחנו דוחים כל גישה שלווה. אלימות היא בלתי-נמנעת. כדי להקים את הסוציאליזם, נהרות הדם חייבים לזרום”

“אם הטילים הגרעיניים היו נשארים, היינו משתמשים בהם נגד לב לבּה של אמריקה, כולל העיר ניו-יורק […] אנו נצעד בדרך הניצחון גם אם זה יעלה במיליון קורבנות גרעין […] עלינו לשמור את השנאה חיה”

"כדי לשלוח גברים למות מול כיתת יורים אין צורך בצידוק משפטי. אלה הליכים של הבורגנים. זאת מהפכה, ומהפכה חייבת להפוך למכונת הרג קרה המוזנת על טהרת השנאה"

"השנאה היא מרכיב ממרכיבי המאבק. שנאה ללא רחם כלפי האויב, הממריצה אותנו מעל ומעבר להגבלות הטבעיות של האדם, והופכת אותנו למכונת-הרג יעילה, אלימה, בררנית וקרה. כאלה צריכים חיילינו להיות; עם בלא שנאה אינו יכול לגבור על אויב אכזר" ~ מתוך: איגרת ל"שלוש היבשות".

“הוצאנו להורג המון אנשים על-ידי פלוגות סער, ללא ידיעה האם הם באמת אשמים. באותו זמן, המהפכה לא יכלה לעצור ולבצע חקירות”


חבורת צבועים אדומים ובורים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
דואגות לבריאותך
  דפנה ושולה מקן חו   20/03/22 09:30
דפנה ושולה מגדוד יחיעם חולון דואגות לבריאותך . שיהיה לך חג שמח ושמור על בריאותך.
כתוב תגובה ל- דפנה ושולה מקן חו
8
את קדושת ספר הספרים
  עמית סגל חילל   21/03/22 13:09
עמית סגל חילל את קדושת ספר הספרים.
כתוב תגובה ל- עמית סגל חילל
9
עמית סגל אומן בלבייש
  עמית סגל אומן   23/03/22 07:37
עמית סגל אומן בלבייש את עולם הערכים המוסרי והאנושי של ארון הספרים היהודי.
כתוב תגובה ל- עמית סגל אומן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il