|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
 טימור איבאנוב [צילום: שירות העיתונות של בית המשפט המחוזי בסמני/AP]
יאיר נבות
טימור איבאנוב החזיק בתפקיד בעל עוצמה ושליטה על סכומי עתק - הוא היה האחראי על כל מיזמי התשתיות של משרד ההגנה. כר פורה להתעשרות עצומה בזמן קצר. מה שמאוד בלט מאז המעצר ועד היום זו למש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לו הייתי אדם דתי
מאת: איתן קלינסקי  |  27/04/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כרגיל, איתן מסרס את הכתוב
  ה.א   27/04/22 17:35
אנו עוסקים בחזון העצמות היבשות ובהמשכו א וַיֹּאמֶר֮ אֵלַי֒ בֶּן־אָדָ֕ם הָֽעֲצָמ֣וֹת הָאֵ֔לֶּה כָּל־בֵּ֥ית יִשְׂרָאֵ֖ל הֵ֑מָּה הִנֵּ֣ה אֹֽמְרִ֗ים יָֽבְשׁ֧וּ עַצְמוֹתֵ֛ינוּ וְאָֽבְדָ֥ה תִקְוָתֵ֖נוּ נִגְזַ֥רְנוּ לָֽנוּ׃ יב לָכֵן֩ הִנָּבֵ֨א וְאָֽמַרְתָּ֜ אֲלֵיהֶ֗ם כֹּֽה־אָמַר֮ אֲדֹנָ֣י יְהוִה֒ הִנֵּה֩ אֲנִ֨י פֹתֵ֜חַ אֶת־קִבְרֽוֹתֵיכֶ֗ם וְהַֽעֲלֵיתִ֥י אֶתְכֶ֛ם מִקִּבְרֽוֹתֵיכֶ֖ם עַמִּ֑י וְהֵֽבֵאתִ֥י אֶתְכֶ֖ם אֶל־אַדְמַ֥ת יִשְׂרָאֵֽל׃ כלומר מדובר בעם ישראל בלבד, ואחרי כן נאמר טו וַיְהִ֥י דְבַר־יְהוָ֖ה אֵלַ֥י לֵאמֹֽר׃ טז וְאַתָּ֣ה בֶן־אָדָ֗ם קַח־לְךָ֙ עֵ֣ץ אֶחָ֔ד וּכְתֹ֤ב עָלָיו֙ לִֽיהוּדָ֔ה וְלִבְנֵ֥י יִשְׂרָאֵ֖ל חֲבֵרָ֑ו וּלְקַח֙ עֵ֣ץ אֶחָ֔ד וּכְת֣וֹב עָלָ֗יו לְיוֹסֵף֙ עֵ֣ץ אֶפְרַ֔יִם וְכָל־בֵּ֥ית יִשְׂרָאֵ֖ל חֲבֵרָֽו׃ יז וְקָרַ֨ב אֹתָ֜ם אֶחָ֧ד אֶל־אֶחָ֛ד לְךָ֖ לְעֵ֣ץ אֶחָ֑ד וְהָי֥וּ לַֽאֲחָדִ֖ים בְּיָדֶֽךָ׃... וכו ושוב עסקינן באיחוד של עם ישראל ועם ישאל בלבד. ומה עושה איתן? הוא מסלף לחלוטין את הכתוב, משתמש בכתוב כקרדום לחפור בו כאילו מדובר בקירוב לבבות בין רוצח לנרצח, בין טרוריסט ליהודי השומר על ביתו ועל אדמתו. אוי לנו מכאלה השראות, אוי לנו מכאלה השוואות, אם איתן תומך בתומכי טרור מדוע עליו ללכלך את התנ"ך בתמיכה שלילית ובזויה שכזו?
כתוב תגובה ל- ה.א
כרגיל מפגין עוינות וגסות רוח
  ה.א כרגיל מפגין   27/04/22 19:56
.ה.א כרגיל מפגין עוינות וגסות רוח. שקספיר, גטה ושילר ידעו שהביטוי "והיו אחד בידי" לקוח מהנביא יחזקאל, המביע שביעות רצון, שמוגרה העוינות בין ירבעם בן נבט מלך בממלכת ישראל ורחבעם בן שלמה מלך בממלכת יהודה. מתוך ביטוי זה בהשראת הנביא יחזקאל הם מייחלים למיגור שנאה בין עמים ומביעים משאלה "והיו אחד בידי" עמים וחברות שהיו עוינות. אלכסנדר פן משורר אתיאיסט מתוך ההשראה של יחזקאל ל"ז הוא מייחל "והיו אחד בידי" ציבורים עויינים בני עמים שונים המדממים את אדמת ארץ ישראל. חבל שהעוינות על גבול הבורות מביאה את המגיב ה.א להשתמש בביטוי מסרס, כשענקי רוח העוילם עשרו מונים על שירת איתן קלינסקי מודים שמיחזקאל ל"ז הם שאבו השראה לפרקים משמעותיים בשירתם. אפילו אדם מיצקיביץ הפולני האתיאסט ביצירה המופלאה "פאן תדיאוש" משתמש מספר רב של פעמים בביטוי "והיו אחד בידי", ומציין במבוא לספר , שביטוי מנחה זה הוא בהשראת הנביא יחזקאל. אני מביעה תקווה, שהמגיב ה.א לא יאמר על שקספיר מסרס, כשהביטוי "והיו אחד בידי", המתייחס למציאות אחרת ומקום אחר, מקבל מקום של כבוד ביצירה . ושקספיר מציין שבהשראת הנביא יחזקאל ..... די לאלימות המילולית וגסות הרוח של ה.א. ה.א גש לספריה , עכשיו, ותבקש את הספר "פאן תדיאוש" , פאר הקלסיקה הפולנית, של הסופר הלאומי של פולניה, אדם מיצקביץ, ותשלח לבית הקברות בורשה מכתב זועם על כך שהוא כרגיל מסרס , כשהוא כותב שזה בהשראת הנביא יחזקאל.
כתוב תגובה ל- ה.א כרגיל מפגין
לא לחנטרש
  ה.א   28/04/22 00:57
לא לחנטרש, איתן הוא יהודי המחלל את ארון הספרים היהודי. תהא דעתו של איתן על ארץ ישראל תהא ככל שתהיה אך ארון הספרים היהודי מועיד את ארץ ישראל כולה ליהודים, פרק ל"ט ביחזקאל עוסק רק בעם ישראל, מהמסד עד הטפחות, וכאשר איתן קורע דפים ומסרס את הכתוב - הוא כאמור מחלל את הארון הזה, אותו ארון אשר הוא מאשים אחרים בחילולו. שקספיר? גתה? הם ערלים, אינם יהודים, דעתם על הכתוב בארון הספרים ההיהודי מעניינת אותי כקליפת השום.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א , אתה גדול בחינטרוש
  ה.א, אתה גדול   28/04/22 10:58
ה.א בחיטרוש אתה גדול . שמור את זכויות החינטרוש לעצמך. אם הביטוי "והיו אחד בידי", המתייחס לאירועים העצובים שפקדו את ישראל עם פילוג הממלכה בשנת 930 לפני הספירה, היווה מקור השראה לסופרים ענקי רוח. ולזכותם יוצרים כמו גטה אומרים במפורש שהם שאבו את הביטוי מהמציאות המתוארת על ידי יחזקאל בפרק 37 (ל"ז). ה.א השנאה היוצאת מהתגובות שלך מעידות גם על בורות.
כתוב תגובה ל- ה.א, אתה גדול
גטה לא רלוונטי
  ה.א   28/04/22 12:13
אנחנו יהודים, ארון הספרים הוא יהודי, מי שקורע ממנו דפים ממנו, מסרס אותו ומשבש אותו איננו יהודי יותר ומנתק עצמו לעולם מהארון הזה, מי שתומך בתומכי טרור, איננו יהודי יותר, גטה וכל השמות המפוצצים הפולניים מעולם לא היו חלק מארון הספרים היהודי, גם אם ציטטו ממנו, וגם אם חרטטו בשמו.
כתוב תגובה ל- ה.א
עוד חינטרוש
  ה.א   28/04/22 17:09
ארון הספרים היהודי, שייך ליהודים. כל אלה שהזכרת אינם יהודים, ואם השתמשו בו בהשאלה - יבשם להם אך זה לא מעניינם של בעלי הארון, היהודים. איתן שקורא לקרוע דפים מארון הספרים היהודי , בגלל שהם לא מתאימים לשמש העמים המזופת שלו, הוציא עצמו מהעם היהודי, הדיר עצמו מבני ישראל, אין מקומו בבית תפילה יהודי, אפילו לא כאורח, הגם שהוא תומך בעודה התומך בטרור נגד חיילי צהל בשטחים, ומשכך איתן תומך בתומכי טרור, בושה.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
הייתי תובע תשובות לשאלות
  לו הייתי אדם דתי   28/04/22 07:08
לו הייתי אדם דתי מאמין באלוהים, הייתי דורש תשובות לשאלות, מדוע בעולמו התאפשר רצח של ששה מיליון יהודים שנטבחו על ידי החיה הנאצית.מדוע בעולמו מתאפשר לרוע להשתולל.
כתוב תגובה ל- לו הייתי אדם דתי
3
ה.א נאמן לאומנות חסרת בלמים
  תגובה למגיב ה.א   28/04/22 07:27
המגיב ה.א יכתוב מסרס ולא מבין אחרי שקרא את פאר הקלאסיקה הפולנית פאן תדיאוש, שם לפרק הראשון ישנה הכותרת והיו אחד בידי, כשאדם מיצקביץ מציין שהוא כותב זאת בהשראת הנביא יחזקאל פרק 37. אדם מיצקביץ לא כתב על תום העוינות בין חלקי עם שבראשם היו ירבעם בן נבט חרובים בן שלמה , אלא על משאלה לתום העוינות בין חלקים בעם הפולני. ואינני מדברת על מלאכת הסירוב של גטה הגרמני ושקספיר האנגלי
כתוב תגובה ל- תגובה למגיב ה.א
אנחנו מדברים על ארון הספרים
  ה.א   28/04/22 10:43
אנחנו מדברים על ארון הספרים היהודי, ארון הספרים של עם ישראל. לא הגרמני, לא הפולני, לא הבריטי קאפיש? ארון הספרים היהודי, היהודי, אתה בחרתנו מכל העמים ונתת לנו את ארץ ישראל כולה לרשתה. אין חובה לקבל את כל מה שכתוב בארון הזה, אך זה מה שכתוב, ומי שקורע ממנו דפים של מתאימים לשמש העמים על פי המלצת איתן, ומי שמסרסו ומזיפו - מאבד את הקשר אתו, מאבד את הזכות לגעת בו ולהזכיר אותו וכאמור מחללו. הוא מחללו שבעתיים כאשר בצביעותו הרבה טוען שאחרים מחלללים אותו.
כתוב תגובה ל- ה.א
שתהיה בריא עם עקשנותך
  למר ה.א העקשן   28/04/22 14:07
ה.א, בוא נהיה רציניים. ארון הספרים היהודי ובמיוחד ספר התנ"ך היווה מקור השראה ליוצרים רבים. אפילו יבושנקו הקומוניסט, שכותב ברוסית שואב מספר התנ"ך ביטויים ומשלבם בשירו. הטקסט המקראי היה מקור השראה למשורר, שכתב את השיר הנפלא על בבי-יאר, וזאת מבלי שיבטושנקו מכיר בהיות העם היהודי העם הנבחר. גטה שאב ביטויים מטקסטים מקראיים, משנאיים ותלמודיים ואף מציין שלביטוי "ואהבתך לרעך כמוך" בספרו יש הורים, וההורים מונחים במקום כבוד בארון הספרים היהודי, כשגטה היוצר הספרותי רחוק בעולמו מהראייה שעם ישראל הוא עם הנבחר. זה נפלא לראות בתנ"ך את מקורה השראה ליוצר, גם כשיש ליוצר גישה רעיונית אחרת. אתה רוצה לקבוע בוויכוח הזה ביטויים כמו מסרס, מחנטרש, מסלף וכו... תהיה לי בריא ותמשיך להחזיק בעמדתך. אני מביעה הערכה ליוצרים הנוטלים מהתנ"ך. אני מביעה הערכה לקלסיקן בעל שם ספרותי עולמי, הכותב דבר הגות על עולם, שנברא לתכלית שכולה טוב, כשהוא שואב הנחה זו מהמילה טוב בספר בראשית, מסיפור בריאת העולם. ומעפיל לפסגות עם הביטוי טוב, שחוזר פעמיים בתום היום השלישי לבריאה, הגם שהיוצר הוא אתיאבט מוחלט.
כתוב תגובה ל- למר ה.א העקשן
חינטרוש נוסף
  ה.א   28/04/22 18:20
אנו עוסקים בהשראה שנותן הספר ליהודים הרואים עצמם כבעליו ולא כמשאיליו, וכבעליו אם הם קורעים ממנו דפים או מסרסים את תוכנו במוקדו המרכזי, עם ישראל כעם נבחר וארץ ישראל כארצו, הם מאבדים את זכותם עליו, הם מדירים עצמם מהעם. אין חובה להסכים עם המקורות אך יהודי המתהדר ב"ארון הספרים היהודי" כנכס שלו, ובמקביל ברוב חוצפתו ועליבותו קורע ממנו דפים ומסרס באורח קיצוני את הכתוב, מפריש עצמו מעם ישראל. הופך לערל ואז מותר לו כמובן לקרוע לסרס ואולי אף לשרוף את הכתוב, כמו לקרוע דפים מהקוראן ולשרוף אותם, כמו לקרוע דפים מהברית החדשה ולשרוף אותם. אמא שלי ז"ל אסרה עלי להשוות דברים לשואה, אך הדבר מתבקש, כי אנחנו יודעים שהשואה התחילה בקריעת דפים מספרי הקודש, אחרי כן בשריפתם ואינני רוצה להמשיך.
כתוב תגובה ל- ה.א
כך איתן קורע אך לפני כמה ימים
  ה.א   28/04/22 18:37
חוֹבָה גָּם עָלֵינוּ לִתְלוֹשׁ מִפֶּרֶק ע"ט אֶת פָּסוּק ה': "שְׁפֹךְ חֲמָתְךָ אֶל-גּוֹיִים שֶׁלֹּא יְדָעוּךָ וְעַל מַמְלָכוֹת אֲשֶׁר בְּשִׁמְךָ לֹֹא קָרְאוּ" . לֹֹא נַפְסִיק לָשִׁיר "שְׁפוֹךְ אַהֲבָתְךָ אֶל-גּוֹיִים שֶׁלֹּא יְדָעוּךָ וְעַל מַמְלָכוֹת אֲשֶׁר בְּשִׁמְךָ לֹא קָרְאוּ". הכוונה היא לפרק ע"ט בתהילים, קודם מסיתים ציבור לתלש פסוקים מארון הספרים היהודי, אשר הוא כה קדוש לרבים, אחרי כן מסיתים את הציבור לתלוש את כל הפרק, אחרי כן מסיתים לקרוע את הספר כולו, ואז את כל ספרי הקודש, ואחרי כן כמובן שורפים אנשים, זה התהליך, איך אנשים נורמלים מאפשרים לכאלה שורות לעלות על דעתם? ואם אנו מבינים שמדובר בתןמכים של תומכי טרור - אז הכל הכל מתבהר.
כתוב תגובה ל- ה.א
4
היום השמח של קלינסקי
  ב.ל   28/04/22 07:53
כך אוהב קלינסקי את היהודים בלי רצון לנקמה בלי התנגדות בלי כח מגן הטלכים כצאן לזה מטיף קלינסקי כל חייו ולכן היום זה היום שבו קלינסקי מאמין שההתנהגות של היהודים צריכה להיות בעיקר שבשואה נטבחו כ מיליון ילדים יהודים ומה יותר מדהים מאשר נתון כזה
כתוב תגובה ל- ב.ל
להיזהר מקנאים מטורפים כמו ב.ל
  להיזהר ממטורפים   28/04/22 10:51
קנאים מטורפים כמו ב.ל הביאו אסון על העם היהודי והם נושאים באחריות לחורבן הבית הלאומי בשנת 70 לספירה. קנאים מטורפים כמו ב.ל הביאו להרס החיים הלאומיים שנרקמו כו בשנת 135 לספירה. השנאים המטורפים כמו ב.ל עוד עלולים להביא את האסון על חיינו הלאומיים בארץישראל.
כתוב תגובה ל- להיזהר ממטורפים
5
שבת שלום לכל ברואי בצלם
  שבת שלום...   29/04/22 07:55
שבת שלום לעם ישראל יום ששי של שלום לבני דת האסלם. יום ראשון של שלום לכל בני הדת הנוצרית יום של שלום , שבת של שלום לכל ברואי בצלם.
כתוב תגובה ל- שבת שלום...
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il