|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קולה קורא במדבר
מאת: עו"ד עופר רשו  |  27/04/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"הדופי" בשופט מוצדק , אדון רשו
  שלמה המגיב   28/04/22 00:10
בחייך , אדון רשו , הרי מדובר כאן בשופט שקבע מראש (!) , עוד לפני שהוצגו ראיות התביעה , ( כנראה ממה שהכיר והתרשם מפירסומים שונים בתיקשורת , של בעלי אינטרס ) , שהוא סבור שהתעקשות התביעה להגיש שוב את כתב האישום במשפט החוזר , היה שגוי !. הוא לא מוחה בכלל על כי הסניגור הציג את תהליך המשפט המקורי שנערך מול שופטים אחרים ( קולגות שלו !) ," כקרקס משפטי" ורק משבש במכוון כל הזמן את עבודת התביעה בהצגת הראיות ובחקירת העדים , ועונה לשאלות התובע לנאשם , במקומו (!) , ומונע מהתובעים לשאול שאלות רלוונטיות שעשויות לחשוף חוסר אמינות של הנאשם או עדי הגנה , וכל התנהלותו במשפט , במספר סיטואציות , היתה ממש בניגוד לסדר הדין הפלילי וכאשר התובעת העירה לו על כך , הוא "התנפל " עליה בגסות , ונימק זאת שזו דרכו "להגיע לאמת" (!). נו , בחייך רשו , אפילו על אמירתו היום במשפט , "שמה שמטריד אותו זה יותר אילנה ראדה ( אם הנרצחת " , זה משפט אוילי ומטופש של שופט , שדעתה "המשפטית" של אם הקורבן על התנהלות המשפט הקודם והנהלות הפרקליטות , הינה זו שמשפיעה על דעתו בהליך המתקיים כעת בפניו . ממש מדהים ! . הוא סיפר שעברו עליו ימים קשים בפסח , בקשר למשפט , ואני מניח שאנשים שמקורבים לו ולמשפחתו בחג , שמבינים חוק ומשפט , נתנו לו להבין שהוא נראה בדרך הניהול שלו את המשפט , כאדיוט מושלם , ואם הוא ימשיך בדרך זו , עלולה התביעה להגיש בקשת פסילה שלו , שעלולה להתקבל בעליון והוא יוצג אז כאויל וגם יהיה באלאגאן שלם ויצטרכו לנהל שוב מחדש את המשפט מתחילתו ( באם תתקבל בקשת הפסילה ). נ.ב. האם אתה , עו"ד רשו , זוכר בקריירה המשפטית שלך , התנהלות שערורייתית כזו של שופט במשפט שהוא מנהל ? , הרי לא צריך להיות איזה משפטן דגול , כדי להבין שהוא "מקובע" מראש , שזדורוב חף מפשע , הלא כן ? . מדובר בשופט מחוזי (!) , ולא באיזה שופט מתחיל בבימ"ש שלום , והמערכת כנראה חוששת לפסול אותו , פן יאבד לחלוטין אמון הציבור במערכות המשפט , שגם כיום הוא כבר לא "משהו" , הלא כן ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על השופט המוזר הזה
  שלמה המגיב   28/04/22 09:59
היום בבוקר , הגיבה הפרקליטות ( ואני מניח שהתגובה הינה לאחר דיון רציני בעניין השופט המוזר הזה ובידיעת ובהסכמת היועמ"ש ) על התבטאויותיו האחרונות של השופט , שדרש מהתביעה במשפט זדורוב , "להביע אמון בשופט " ( בשופט אישית ולאו דוקא בבית המשפט במובן העקרוני !!!) , ובפרקליטות ציינו בהודעה רשמית (ולא בציטוט של שיחות אופ דה רקורד !) , שאינם מכירים הליך משפטי כזה של "מתן הודעת אמון בשופט" (!) וההודעה של הפרקליטות אף דוחה "מכל וכל את טענותיו הקשות" של השופט ומבקשת להקפיא את הדיונים במשפט , עד להבהרת הדברים מצידו ( "נעשו דברים שלדעתי אסור שייעשו במדינה מתוקנת" !!). בחייך , רשו , נראה שגם לפרקליטות נמאס "לשתוק" , מול השופט ההזוי הזה , שממש פוגע קשות בתדמית מערכות המשפט ובאמון בהן ולדעתי האישית , הוא ממש "מאבד את זה " ויורד לגמרי מהפסים , ומנהל את המשפט כמו איזה דיון של פנסיונרים משועממים בפרלמנט השכונתי בפארק העירוני והמבין יבין. וואלה , ממש מדהים איזה נזק תדמיתי עושה שופט מוזר , שלא מתאים בכלל לתפקידו , למערכות האכיפה במדינה והאמון הציבורי בהן.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה היקר
  שאלה   28/04/22 12:43
שלמה, מה בקשר לעדות של חן קוגל, מנכ"ל המכון לרפואה משפטית אשר הראה בכתובים כיצד פרקליטים עברינים מדיחים אותו, עד מרכזי לתקן את חוות דעתו? ומה בענין ד"ר פורמן? פאקליטות המזימה השרישה בישראל תרבות של ארגון פשע.
כתוב תגובה ל- שאלה
והתשובה לשאלתך
  שלמה המגיב   28/04/22 20:32
מה הקשר בין התנהלות תובע זה או אחר , בקשר לטענתו של חן קוגל , או של ד"ר פורמן , לקרקס " המשפטי" ההזוי הזה , של שופט מחוזי בתיק רצח ? . אם השופט מצהיר באולם בית המשפט , שמפעילים עליו לחצים , ועבר עליו "חג פסח " שחור , אז אימרה כזו לא יכולה להישאר באויר , והוא חייב לפרט במה המדובר ולא להמשיך במשפט , כאילו לא ארע דבר , ויש צורך מיידי לבדוק באם הוא מושפע ללחצים זרים בעניין המשפט , כן או לא , ואם השופט המוזר הזה , מצהיר בבית המשפט (!) , ולא בשיחת מסדרון אופ דה רקורד , שהוא מושפע ולוקח בחשבון את דעתה של אילנה ראדה ( אימה של הנרצחת ) , על אופן ניהול המשפט הקודם ועל אופן ניהול המשפט הנוכחי בראשותו , אז ברור שהוא מושפע לכאן או לכאן , מגורמים שאינם קשורים לראיות שמוצגות במשפט , או לעדים שמופיעים בפניו וזה כבר עילה מספיקה לפסול שופט כזה באופן מיידי , כי הוא עלול לעוות דין , עוד לפני שנציין את התייחסותו המוזרה והשערורייתית בעת פתיחת המשפט , ועוד לפני שהוצגו לו הראיות והעדים , שהוא סבור שחידוש כתב האישום נגד זדורוב , ע"י הפרקליטות , היה מישגה לטעמו (!) , ודעה כזו הוא מסיק מן הסתם , מפירסומים כאלה ואחרים בתיקשורת !!. נ.ב. אני בטוח שכל ההתנהלות הזו של השופט המוזר הזה , כבר הוצגה לנשיאת בימ"ש העליון חיות , והיא בודאי מוטרדת ולא "ישנה בלילה" , מההתפתחות הצפויה במשפט הזה , בעטיו של השופט , והנזק העצום לאמון במערכת המשפט שתיגרם עקב כך והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה
  היקר   1/05/22 11:38
על איזה אמון הציבור במערכת המשפט אתה מדבר? זו נעלמה זה מכבר! בעיניינינו לא מדובר בפרקליט זה או אחר, מדובר בכשל מערכתי ובפרקליטות מושחתת העוסקת בהדחות עדים באיומים ובסחיטה. בקיצור ארגון פשע. מי לדעתך לוחץ על השופט לבד מ"פאקליטות המזימה"???
כתוב תגובה ל- היקר
התייחסות למגיב היקר
  שלמה המגיב   2/05/22 20:00
1)אם אמון הציבור במערכת המשפט ,לטעמך , "נעלמה זה מכבר" , אז צריך להחמיר את המצב עוד יותר , בעטיו של השופט המוזר הזה ?. 2) הפרקליטות לא "עוסקת בהדחת עדים , באיומים ובסחיטה " ואין לה בכלל הכלים לכך , ומה זה קשור בכלל "לקרקס" שעושה השופט הזה במשפט זדורוב ?. 3) לידיעתך , השופט בעצמו הדגיש במפורש ( בעת שטען במשפט על לחצים עליו בחג הפסח ומעשים שלא ייעשו במדינה מתוקנת ) שלא הפרקליטות היא זו שקשורה "ללחצים" אילו , וגם ראוי לציין שאין יכולת בכלל לפרקליטות "ללחוץ" על שופט , באשר הכוח להחליט הוא בידיו , והוא זה שקובע סופית במשפט שהוא מנהל , והוא בכלל לא "צריך לספור " את הפרקליטות , אלא מבית המשפט העליון , במידה ויידרש להיפסל ע"י הפרקליטות , או שהפרקליטות יכולה לערער על פסק דין שלו , אז איזה "לחץ" יכול פרקליט תובע או סניגור , לעשות על שופט במשפט שהוא מנהל ? , איזה כלים בכלל יש לפרקליט תובע , או לסניגור במשפט , "ללחוץ " על שופט ? . נ.ב. רק מהערותיך והתובנות שאתה מציג כאן , ניתן להבין שאין לך מושג במאטרייה הזו , של חוק ומשפט , ומוטב שלא תשיג השגות בנושאים שאין לך בהם מושג. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כנראה שאתה חלק מהפרקליטות
  שאול א.   3/05/22 12:18
כי הוא ממש לא מוזר. אלא אתה שמתקשה להבין שיש לנו מקרה נדיר בו שופט שובר את כללי המשחק של שחיתות על יחסי שופטים - פרקליטים. פעם ראשונה לאחר 15 שנות מעשה הונאה ומרמה של הפרקליטות, יש שופט שמעמיד להם מראה מול הפנים המושחתות שלהם. ואתה, כמו היחצן גליקמן ושותף הרצפות של הפרקליטות ברוך קרא, מפמפם את השקרים של הפרקליטות.
כתוב תגובה ל- שאול א.
"שובר כללי משחק" , שאול ?
  שלמה המגיב   4/05/22 10:27
תגיד לי אתה רציני , שאול ?, זה הוראות חוק (!!!) ולא "כללי משחק" וזה לא משחק כדורגל שהשופט שם מוותר לפעמים להוציא לשחקן כרטיס אדום ( להרחיקו מהמשחק ) , כדי לא "לקלקל את הספורטיביות " לטעמו . מה זו התובנה המטופשת הזו , שאול ? . מדוע צריך שופט לנהוג בניגוד לחוק ( סדר הדין בפלילי ) כדי לברר את האמת במשפט שהוא מנהל ? , נו "שובר כללי משחק" עלאק , מחר יחליט שופט שהוא מוותר ומונע ייצוג נאשמים , ו|או יצוג התביעה ע"י תובע , והוא ינהל את המשפט בעצמו ,כדי לברר את האמת , כמו שמפקדים בצבא שופטים חיילים , והוא "שובר את כללי המשחק" והוראות החוק , הם רק המלצות לגביו. אולי הגיע הזמן , שמגיבים שאין להם מושג וניזונים משטויות בתיקשורת , יפסיקו לתייג אנשי חוק לשלילה או לחיוב , כאילו הם נמצאים באיזה פרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק העירוני והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מותר לסטות מסדרי דין שלמה
  עופר רשו   4/05/22 15:17

שלמה יקר, בתשובתך לעיל ציינת מידע שגוי וחבל.

עדיף לקיים דיון ענייני ומדויק, ראה בהקשר "סדרי הדין" את סעיף 11 לתקנות בתי המשפט (סדרי דין במשפט חוזר), תשי"ז-1957
קובע במפורש:

"רשאי בית-המשפט במשפט חוזר לסטות מסדרי הדין הנוהגים בשפיטה על פי כתב אישום או בערעור פלילי, הכל כפי הענין, ככל שיש לדעתו צורך בכך למען עשיית צדק".
כתוב תגובה ל- עופר רשו
זה רק "סטייה" , רשו ?
  שלמה המגיב   4/05/22 18:43
בחייך רשו , טמבל אתה לא , ואני מניח שראית כבר בחייך משפטים פליליים בישראל , ותודה ששערורייה כזו בניהול משפט , עדיין לא נתקלת. ובכן , רק דוגמאות לרק "סטייה " בניהול המשפט. 1)שופט , שבעת הקראת כתב האישום במשפט החוזר בפניו , מצהיר לפרוטוקול ( ולא באיזה שיחת מסדרון !!) , שלדעתו , הגשת כתב האישום מחדש ע"י הפרקליטות הינה מישגה , וזאת רק מהכרותו של המקרה מהתיקשורת , מן הסתם. 2)שופט , שבעת שהתובעת שואלת שאלות את הנאשם בחקירה נגדית , עונה על השאלות במקומו של הנאשם , כדי שהנאשם לא "יסתבך " בתשובותיו ותוצג חוסר אמינותו !!. וכאשר מלינה על כך התובעת , אז עונה לה השופט , שזו דרכו ( "סטייה " !) לחשוף את האמת !!. 3) שופט שמצהיר בבית המשפט ( ולא בשיחת מסדרון ) , שבחג הפסח ( בעת שהיה בחופשה מן הסתם ) , הופעלו עליו לחצים "שלא מקובלים במדינה מתוקנת" בהקשר לניהול המשט , ולא מבהיר במה מדובר וממשיך במשפט , למרות שהתביעה דרשה ממנו להבהיר את דבריו , שמא מדובר בלחצים שעלולים לגרום לעיוות דין , והוא מתנגד להפסיק את המשפט לברור העניין !. 4) שופט , שמצהיר בבית המשפט ,( ולא בשיחת מסדרון ) , שחשובה לו דעתה של אימה של הקורבן ( אילנה ראדה ) על דרך הניהול של המשפט על ידו , ולכן הוא מתעקש להמשיך לנהל את המשפט ולא לפסול את עצמו !!!. וואלה , רשו , אתה באמת מאמין שזה השופט שצריך להמשיך בניהול המשפט , כי רק עשה "סטייה" לחשיפת האמת והצדק ? , הרי בכל החלטה עתידית שלו , יוגש מיידית ערעור , כי אם יזכה את הנאשם , אזי תטען התביעה שהיתה לו דעה מוקדמת שהנאשם חף מפשע , ואם ירשיע את הנאשם , תטען ההגנה , שהוא עשה כך בגלל "הלחצים" שהופעלו עליו ושהשופט עצמו הצהיר על כך לפרוטקול וזה לא "השערה" של הסניגור , הלא כן ?. אולי כדאי , רשו , שתביע ספציפית את דעתך , על הערותיי והשגותיי הממוקדים , על דרך הניהול של המשפט , במקום "לזרוק באויר" שהשופט "סוטה " מדרך הניהול של סדרי הדין , כדי להגיע לאמת ולצדק ? . תהיה לי בריא , רשו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המוזר
  ר.   14/05/22 15:41
אתה טוען שבעת הקראת-כתב-האישום השופט קולה ציין לפרוטוקול שלראייתו הגשת-כתב-האישום (מחדש) היא משגה. אולי תצטט. ההתרשמות הכללית מתגובותיך מאד לא אמינה. מה בדיוק כתוב שם, - אם בכלל?
כתוב תגובה ל- ר.
2
רק לאחרונה
  פלג א   3/05/22 14:39
פנו לשופטת גונן מי מטעם שרת הפנים לשנות את הפסיקה שלה. התלונה הוגשה על דעת הניאה חיות, היועמ"שית סגרה את התלונה במהירות האור, כלומר הפרקטיקה לפנות לשופט מאחורי הגב של ההליך מקובלת על המערכת. ראו מופתעים.
כתוב תגובה ל- פלג א
התייחסות לפלג
  שלמה המגיב   4/05/22 10:08
1)שרת הפנים שקד , הכחישה בתוקף כל פניה לשופטת אגמון גונן , בהקשר לפסיקותיה בגין התרת כניסה לישראל של אזרחים זרים , ונראה שהשופטת עשתה "פרשנות" משלה , לאיזה פניה של מישהו בעניין . 2) השופטת אגמון גונן היא האחרונה שיכולה להלין על פניות לא "ראויות " בהיבט של מערכות המשפט בישראל , לאחר שבעבר , פנתה אישית (!) לחברי ועדה למינוי שופטים ( עו"ד אפי נווה ושרת המשפטים שקד ) , וניסתה לשכנעם שיצביעו עברה כמתאימה לשיפוט בבימ"ש העליון (!) , אך לא נמצאה מתאימה והמבין יבין ( סגנון שכונתי נוסח השופטת לשעבר אתי כריים ). 3) הפסיקה של השופטת אגמון גונן , שביטלה החלטה חוקית ובסמכות של הרשות המבצעת ( שרת הפנים) , שלא להתיר כניסת אזרחית זרה אוקראינית למדינה , היתה תמוהה ביותר , מנימוקים לא משפטיים בכלל ,ושאינם מסמכות בימ"ש שאינו בג"צ (!) ,ורבים תהו (!) על "הקטיביות" המשפטית המוזרה הזו , כלפי הרשות המבצעת , והשופטת הזו ידועה מפסיקות שלה מהעבר , כאחת שמתעלמת מהוראות החוק ומהלכות שנפסקו ע"י בימ"ש עליון , ונראה שהוראות החוק בהיבטים לא מעטים , הינם רק "אופציה " עבורה , כמו השופט קולא במשפט זדורוב. נ.ב. כדאי לשים לב , למספר המקרים החריג שבהם בוטלו פסיקותיה , ע"י הערכאות המשפטיות שמעליה , שאף נוספו להן ( החלטות סמכות הערעור ) , הערות מאד בלתי מחמיאות על פסיקותיה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il