|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אילן גילאון איש התנ"ך
מאת: איתן קלינסקי  |  04/05/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איפה ישנם אנשים כמו האיש ההוא
  אחת השמוצניקיות   4/05/22 10:37
איפה ישנם אנשים כמו אילו גילאון, מתבר שישנם מעטים כמוהו בכנסת ישראל. ישנם אנשים מעטים כמוהו וחבל, חבל, חבל מאד, חבל שמאה ועשים חברי כנסת ישראל אינם מיצגים בשיח היומיומי את מה שייצג אילן גילאון.
כתוב תגובה ל- אחת השמוצניקיות
2
אילן גילאון - אדם מדהים
  ה.א   4/05/22 11:58
אילן גילאון - אדם מדהים, ותראה איתן את ההבדל בינך ובינו, הוא חתר למגע, הגיע למוקד סכסוכי העבודה, ומינף את הטוב שבתנ"ך על מנת להיטיב עם העובדים. ומה אתה עושה? כותב על פרשת השבוע, תוך שאתה מסלף את הפסוקים, מתעלם מחלקים שלא מוצאים חן ביניך, או מותח עליהם ביקורת (שזה אחלה) או מסית את הקוראים לתלוש אותם. ואז אתה שורף את אלוהים של שלושת הדתות, וממנה לו מחליף, אלוהים איתן (קלינסקי?). במו דבריך אתה מדגיש את ההבדל בינך ובין ה"מענטש" גילאון, יהי זכרו ברוך.
כתוב תגובה ל- ה.א
כמי שהיתה בהפגנה בשערי חמת
  כמי שהיתה בהפגנה   4/05/22 13:13
אני הייתי בין המעטים, שבאו מחולון והסביבה להביע סולידריות עם השובתים. עד בואו של אילן, זו היתה עמידה חסרת משמעות. השובתים ישבו משועממים בפתח המפעל ואנחנו עמדנו עם השלטים. רק עם הופעת אילן גילאון, שגופו מסגיר נכות קשה וצליעה בהליכה, אך נפשו וקולו סחפו את כל הפועלים וממש עוררו אותם מתרדמת הישיבה בשער המפעל. צודק איתן בכותבו, שהפועלים פשוט חנקו אותו מאהבה. זו היתה חוויה מרגשת לראות שעה ארוכה את הפועלים מרעיפים אהבה על חבר כנסת, הגם שאני משוכנעת שרבים מהם לא הצביעו בעד מפלגתו בבחירות לכנסת, אך במעמד הזה הם ממש חנקו אותו באהבה ובהערצה כלפיו. רק חבל שהשביתה לא הועילה וההנהלה ללא הידברות עם הפועלים זרקה פועלים לרחוב ככלי שאין בו חפץ.
כתוב תגובה ל- כמי שהיתה בהפגנה
ה.א אתה מסלף בזדון
  ה.א אתה מסלף   4/05/22 13:45
ה.א אתה מסלף בזדון את דברי איתן. אתה עוד עלול לנפץ את הפסל של ביאליק, אדם דתי, שכתב, אם יש אלוהים. הרי אני ביאליק לא מצאתיו. אדם בעל שיעור קומה כמו ביאליק, כאיש דתי זועק, שלא מצא את אלוהים. מתוך הכתובים, שרבים מהם ידע בעל פה, החליט לכתוב שלא מצא את אלוהים. איתן מתוך אהבה לספר הספרים מאמץ פסוקים ותכנים ערכיים, וכמו אילן גילון ידחה את הרעיון שאחנו עם בחירה. כמו אילן גילון מאמץ את הגישה שאתה בחרתנו עם כל העמים.
כתוב תגובה ל- ה.א אתה מסלף
אתה בחרתנו מכל העמים
  ה.א   4/05/22 17:43
אתה בחרתנו מכל העמים כך כתוב, גם אתה מסלף, טובל ושרץ בידו! תראה לי היכן ביאליק שרף (באש) את אלוהים, תראה לי היכן גלאון הסית את קוראיו לתלוש דפים מספרי הקודש. אני ממתין.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א החליט לאמץ את גסות הרוח
  לילה טוב ל- ה.א.   5/05/22 00:44
לגסות הרוח של המגיב ה.א לילה טוב. א) כשביאליק אומר "אם יש אלוהים, אני לא מצאתיו" בשיר בשם "בעיר ההריגה", הוא אומר דברים בהרבה יותר חמורים ממה שאיתן אמר. ב) אם ביאליק אומר שבעולמו של אלוהים "השמש זרחה, השיטה פרחה והשוחט שחט" בשיר בשם "על השחיטה" הוא אומר דברים בהרבה יותר חמורים ממה שאיתן אמר. ג) אילן גילאון חזר ואמר "אתה בחרתנו עם כל העמים". ה.א, חבל שאתה מכניס לשיח בוטות לשונית וגסות רוח.
כתוב תגובה ל- לילה טוב ל- ה.א.
אילן גילאון לא כתב ספרי קודש
  ה.א   5/05/22 09:51
אילן גילאון לא כתב ספרי קודש, ספרי הקודש נכתבו הרבה הרבה לפניו, ולכן אף אם היה צדיק ונאמן לדרכו, ואף אם סילף את הכתוב בפירוש, אז הוא עשה אותה שטות כמו איתן. גילאון היה צדיק, אבל כמו כל אדם הוא ודאי עשה טעויות. כמו שלא מסלפים/מזייפים תלוש משכורת ומוסיפים אפס, כמו שלא מסלפים/מזייפים צ'ק ומוסיפים אפס, כי מה שכתוב כתוב, אפשר כמובן לא להפקיד את הצ'ק אך אסור לזייף אותו. אפשר כמובן לכתוב ספר חדש, אולי אלוהים איתן (קלינסקי?) יכתוב. אפשר למתוח ביקורת על הכתוב, אך את הכתוב לא ניתן לשנות, בייחוד אם הוא כה חשוב לאחרים, והסילוף מהווה עבורם חילול הקודש. לתהומות עמוקות הרבה יותר הגיע איתן בהסיתו את הציבור לתלוש קטע מתהילים, ושריפתו את אלוהים. האם לביאליק, אדם מאמין מותר לפקפק בקיומו של אלוהים? ודאי, כל מאמין אשר ראה/שמע מה שקרה בשואה היה חייב לפקפק בקיומו של אלוהים, ומי שלא פיקפק בקיומו של אלוהים, לא היה מאמין כלל, כי בסיס האמונה איננו הבטחון, בסיס האמונה הוא הספק, והספק כמובן מושפע מאירועי התקופה, ודאי אירועים כה טראומטיים כמו השואה. מי שתולה את הבל פיו של איתן על תלישת דפי תהילים ושריפת אלוהים בביאליק הוא נוכל גדול, מרושע שאין שני לו, אדם שלילי וחסר עכבות אידיאולוגיות.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א מסלף את תוכן שיריו של איתן
  ה.א מסלף   5/05/22 11:31
ה.א , אתה בוודאי היית מתנפל על אילן גילאון, שהביע צער מעל בימת הכנסת, שבספר הספרים שלנו כתוב משפט המביע תגובת נקם באויב מר של עם ישראל "להשמידם מעולל ועד יונק משור ועשה מחמור ועד גמל", ועוד יותר כואב לו, שחבר כנסת חובש כיפה מבקש ליישם משפט זה במציאות חיינו נגד אויב נוכחי של עם ישראל.
כתוב תגובה ל- ה.א מסלף
אבי אבות הסלפנים
  ה.א   5/05/22 21:55
אבי אבות הסלפנים: 1) מותר לכל אחד למתוח ביקורת על כל נושא 2) כאשר מספרים לאחרים על פרשת השבוע ומתעלמים מנושאים מהותיים אשר לא מתאימים למספר, אז משקרים ומכזבים ומעידים על כך שהמספר משתמ לבספרי הקודש כקרדום לחופר בהם על מנת לקדם אינטרסים זרים, 3) לא ידוע לי על כך שאילן גילאון נהג לתת "שיעורים" על פרשת השבוע 4) יש פער עצום בין ביקורת לגיטימית ובין הסתה לשמה 5) הסתה לתלוש דפים מספרי הקודש היא מעשה פסול, מסוכן אשר מחבר אותנו לפרוגרומים נגד העם היהודי לדורותיהם ואשר עובר לדעתי על עקרונות חוק העונשין סעיף 173 : העושה אחת מאלה, דינו – מאסר שנה אחת: מפרסם פרסום שיש בו כדי לפגוע פגיעה גסה באמונתם או ברגשותיהם הדתיים של אחרים; 6) העלאה של אלוהים כקורבן באש היא מעשה פסול, מסוכן אשר מחבר אותנו לפרוגרומים נגד העם שלנו לדורותיהם ואשר עובר לדעתי על עקרונות חוק העונשין סעיף 173 : העושה אחת מאלה, דינו – מאסר שנה אחת: מפרסם פרסום שיש בו כדי לפגוע פגיעה גסה באמונתם או ברגשותיהם הדתיים של אחרים. 8) טוב יעשה איתן אם יתלוש את הזבל הזה מהאתר על ידי בקשה מעורך האתר להסיר את החומר האיום הזה המבייש יותר מכל את כותבו.
כתוב תגובה ל- ה.א
אנחנו אוהבים את המגיב ה.א
  הגסות והשקר   9/05/22 10:59
כתוב תגובה ל- הגסות והשקר
3
היום יום הולדת למדינת ישראל
  היום יום הולדת   4/05/22 17:52
ביום הולדתה של מדינת ישראל נאחל לה את כל מה שגנוז במילה - "טוב".
כתוב תגובה ל- היום יום הולדת
4
להשמיד מעולל ועד יונק משור ועד
  אילן התריס נגד   5/05/22 11:19
אילן גילאון התריס נגד חבר כנסת חובש כיפה, שביקש לעלות עם בולדוזרים על מערכת המשפט , וציטט את הפסוק להשמיד מעולל ועד יונק משור ועד שה, כפי שלדעתו המקרא מחייב אותנו. אילן גילאון הביע את צערו, שביטוי כזה נמצא בספר היקר לנו.וחבל שלאומנות
כתוב תגובה ל- אילן התריס נגד
5
המגיב ה.א לא קרא את "על השחיטה
  על השחיטה"-ביאליק   5/05/22 13:20
בשיר "על השחיטה" כותב משורר לאומי של עם ישראל "ואם אחרי השמדי מתחת רקיע, הצדק יופיע, ימוגר נא כסאו לעד". המשורר הדתי, המשורר הלאומי, זועק מדם ליבו בשנת 1903, שאם אחרי מה שקרה לעם היהודי בקישנב, יופיע אלוקים, יופיע הצדק האלוקי, אז שימוגר הכיסא האלוקי לעד. ביאליק אומר במפורש מתוך כאב, מתוך אהבה לאלוהי ישראל - "ימוגר נא כסאו לעד". ואחרי שהמגיב ה.א מתוך רדידות מתפרץ בגסות, שיקרא את ח.נ. ביאליק שהביקורת שלו עולה עשרות רבות של מונים על מה שאיתן כתב.
כתוב תגובה ל- על השחיטה"-ביאליק
הסילוף הוא דרך חיים של האיתנים
  ה.א   6/05/22 00:51
הסילוף הוא דרך חיים של האיתנים, איתן כותב כאן באתר "אֱלוֹהִים עָיֵף שָׁרַף עַצְמוֹ בְּלַהֶבֶת הַסְּנֶה" אלוהים אשר נמצא במרכז חייהם של מליונים, יהודים, ערבים, נוצרים שרף את עצמו, כנראה בגלל חולשתו של איתן, כנראה בלל ייאושו ממצבו כפי שניכר משורות אחרות שלו. לגבי הקשיים האישיים של איתן, עול שנותיו, אני מבקש לשלוח מכאן, מילות עידוד, מילות של כוח, אבל נסיונו ליאש את כולם בגלל צרותיו האישיות, תוך השלכת אלוהים לאש הוא ניסיון נואל של חוסר יושר קיצוני. ובואו נעבור לביאליק ונצטט את הבית המלואו ולא השורה שנבחרה בפינצטה. ביאליק כותב: וְאִם יֶשׁ-צֶדֶק – יוֹפַע מִיָּד! אַךְ אִם-אַחֲרֵי הִשָּׁמְדִי מִתַּחַת רָקִיעַ הַצֶּדֶק יוֹפִיעַ – יְמֻגַּר-נָא כִסְאוֹ לָעַד! וּבְרֶשַׁע עוֹלָמִים שָׁמַיִם יִמָּקּוּ; אַף-אַתֶּם לְכוּ, זֵדִים, בַּחֲמַסְכֶם זֶה וּבְדִמְכֶם חֲיוּ וְהִנָּקוּ. ביאליק קורא לצדק ולאלוהים למנוע את המשך הטבח של בני עמו, למנוע את המשך הקטל של בני עמו, כי אם הקטל וההרג של בני עמו, בניו הנבחרים של אלוהים ימשיכו, לא תהיה עוד הצדקה לקיומה של השגחה עליונה. ביאליק לא שרף את אלוהים, קלינסקי רחוק מרחק שמיים וארץ מהאירועים אשר הביאו את ביאליק, אדם מאמין לפקפק בהשגחה עליונה, מה עוד שאיתן לא מאמין בה מראש, ולהשלכתה לאש יש משמעות אחת, פגיעה ברגשות דת של אחרים החלוקים בדעתם על דעתו של איתן.
כתוב תגובה ל- ה.א
יתרה מכך
  ה.א   6/05/22 09:49
יתרה מכך, התמונה הכוללת שיוצר איתן היא מאד עגומה תמונה של אדם היורק ליקר ביותר לבני עמו איתן מסית לתלישת דפים מספרי הקודש, תומך בריש גלי בתומכי טרור, מסלף את הכתוב בספרי הקודש, מגיע לבית הכנסת, ובהחבא, מתחת לשפם ובלי לידע את שאר המתפללים מסלף את מילות התפילה, איתן מפרט לקוראים חצאי אמיתות הגרועים משקרים גמורים, איתו מורח את הבושה והכלימה על מצחו, ומתגאה בהם. זו לא שורה אחד בשיר זו לא מילה אחת פה ושם, זו מסכת ארוכה ואינטנסיבית כתיבה עברית לשונית משובחת ומעוררת השתאות ואפילו מעוררת קנאה, אך עם תת רמה מוסרית יהודית.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א כדרכו רק מעליל.
  ה.א כדרכו   6/05/22 12:18
איתן אוהב את ספר התנ"ך . רק המגיב ה.א מלעיז. אדם דתי כמו ביאליק יכול היה לומר "אם יש אלוהים , אני לא מצאתיו" ואף צועק וזועק מדם לבו "שימוגר כסאו (כיסא אלוהים) מיד". אף אחד לא ילעיז על ביאליק שדורש שימוגר כיסאו של אלוהים מיד. 0000000 אולי רק פרשנות של ה.א יכולה לעשות זאת, שמתוך שנאה לאיתן, מלעיז, מסלף ומעליל על איתן האוהב את הספרות המקראית והספרות התלמודית.
כתוב תגובה ל- ה.א כדרכו
שוב מסלף
  ה.א   6/05/22 18:01
ביאליק כותב שאם אלוהים לא יעצור את ההשמדה של העם היהודי, אלוהים יכול לאסוף את הפקלאות ולהזדכות על הקיטבג, אין בו צורך יותר. אם העם הנבחר חוסל, אין יותר צורך בבוחר. איתן (אלעק לא מגיע לקצות הציפוריים של ביאליק) כבר שרף את אלוהים ללא כל תנאי, אצל איתן אלוהים כבר קאפוט, נשרף בהבל פיו של איתן. אלוהים של מילארדים ברחבי תבל - איתן שרף אותו. וגם מסית לתלוש דפים מספרי הקודש, וגם תומך בתומכי טרור, וגם מסלף את כתבי הקודש, וגם מסלף את התפילות בסתר בבית הכנסת, איתן לקח את החינוך המרכסיסטי המושחת לכיוון איום ונורא, בעיקר לעצמו, אבל אני אוהב אותו, נולד יהודי, תינוק שנשבה.
כתוב תגובה ל- ה.א
6
"ברשע עולמים שמים יימקו"
  לאיש השנאה ה.א   5/05/22 14:13
אחרי שביאליק קובע בצער ובכאב רב, שהוא לא מצא את דרכו לאלוהים, והוא מבקש מהשמיים רחמים, כי אם יש בהם אלוהים, הוא ביאליק לא מצא אותו. בהמשך הוא אף אומר "ברשע עולמים שמיים יימקו". ובאשר לדורשים נקמה בנוסח הפסוק המקראי התובע להשמיד את האויב הארור "מעולל ועד יונק..." ביאליק אומר - "ארור האומר נקם". המגיב ה.א מתחרה במגיב שמואל בוקי שקורא לאילן גילאון, זכרונו לברכה, בשם התואר - "מנוול". ה.א עושה הכל להביס בגסות רוח את ההתבטאויות המטורפות של המגיב שמואל בוקי.
כתוב תגובה ל- לאיש השנאה ה.א
7
הכנסת מתגעגעת לאילן גילאון
  הכנסת מתגעגעת   5/05/22 15:24
כנסת ישראל מתגעגעת לאילן גילאון , אין אנשים כמוהו בכנסת ישראל.
כתוב תגובה ל- הכנסת מתגעגעת
8
שמואל בוקי מאוהב במילה מנוול
  שמואל בוקי מאוהב   5/05/22 17:15
אפילו חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ ספד לאישיותו של אילן גילאון זכרונו לברכה. אבל אצל המגיב שמואל בוקי שמורה רק מילה אחת "מנוול" ואותה הוא זורק לעבר דמותו של חבר הכנסת שהלך מאתנו.
כתוב תגובה ל- שמואל בוקי מאוהב
9
באלעד ע:י אנשי טרור ערביים
  מוקיעה רצח יהודים   5/05/22 21:55
אני הנלחמת שנהיה קשובים למאוויי העם הפלשתיני לחיים לאומיים, מוקיעה את הרצח האכזרי שבוצע לפני כמה שעות בעיר אלעד על ידי פלשתינים. זה מעשה אכזרי, שהנהגת העם הפלשתיני חייבת להוקיעו.
כתוב תגובה ל- מוקיעה רצח יהודים
10
חודש רצחני של יהודים ע"י ערבים
  חודש רצחני   5/05/22 22:47
חודש רצחני, אפילו יותר, של יהודים ברחבי מדינת ישראל. הרצח האכזרי האחרון בוצע לפני כמה שעות בעיר אלעד. הרצח האכזרי של יהודים על ידי ערבים פלשתינים זה מעשה פשע בלתי נסלח, כי נוסף על היותו רצח מתועב הוא עלול להביא להנצחת מציאות מדממת על אדמת ארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- חודש רצחני
החודש אינו אשם
  מגיב ותיק   6/05/22 11:58
והחודש עצמו אינו רצחני

רצחנים, הזויים ותמימים חסרי דעת הם אלו שצירפו מפלגה של האחים המוסלמים לקואליציה, ואותם הזויים שבחרו תומכי טרור לכנסת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
11
חודש רצחני של יהודים ע"י ערבים
  חודש רצחני   5/05/22 22:47
חודש רצחני, אפילו יותר, של יהודים ברחבי מדינת ישראל. הרצח האכזרי האחרון בוצע לפני כמה שעות בעיר אלעד. הרצח האכזרי של יהודים על ידי ערבים פלשתינים זה מעשה פשע בלתי נסלח, כי נוסף על היותו רצח מתועב הוא עלול להביא להנצחת מציאות מדממת על אדמת ארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- חודש רצחני
12
דם הנרצחים...
  מגיב ותיק   6/05/22 11:54
.על ידי תומכי תומכי הטרור אותם בחרו לכנסת ישראל :

news1.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
13
בוז לטרור שרצח אמש 3 יהודים
  בןז לטרור   6/05/22 12:24
בוז לטרור הרצחני שרצח אמש 3 יהודים והשאיר 14 ילדים יתומים מאבא.
כתוב תגובה ל- בןז לטרור
מספיק עם מכבסת המילים...
  מגיב ותיק   6/05/22 14:14
"הטרור" אינו יישות שרוצחת הטרור מופעל ע"י ספונסרים ומסיתים ותומכי תומכי טרור שאיתן בקהלם.

של מחדל של ממשלה אסונית שבראשה עומד נוכל שמכר את המדינה לאחים המוסלמים, שהם מתדלקי טרור ברישיון הממשלה ומערכת המשפח שמגוננת עליהם ברוב חידלונה.

חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק חבר של הטרוריסטים
  חבר של הטרוריסטים   6/05/22 15:37
מגיב ותיק הוא חבר טוב לשנאה העיוורת של הטרור הערבי שרצחנותו משתוללת כאן בחודש חודשיים האחרונים. לטרוריסטים השפלים, שרצחו אמש 3 אבות והשאירו 14 יתומים ו-3 אלמנות, יש חברים לשנאה. אחד מהם הוא מגיב ותיק הם בערבית והוא בעברית. שנאת טרוריסטים שפלים ערביים למאוויי העם היהודי לבית לאומי בארץ ישראל הם חסרי מעצורים מילולית וגם חסרי מעצורים בלחיצה על הדק כלי הנשק והנפה אכזרית של גרזן. בשנאה המילולית יש לטרוריסטים השפלים חבר בשם מגיב ותיק בגילויי שנאתו למאוויי העם הפלשתיני לחיים לאומיים. בעברית הוא עושה את מלאכתו באותה קנאות שפלה שעושים חבריו בשפה הערבית.
כתוב תגובה ל- חבר של הטרוריסטים
בואו נבחן את ההשואה
  ה.א   6/05/22 23:24
משה חי בדירתו, בדירה יש דייר משנה, מוסא, נטול זכויות קנייניות, הטוען לזכויות בדירה, משה מסרב בתוקף להכיר בזכויות האלה, ואז מוסא שולף גרזן ומפלח את ראשו של משה. ואת אחותו של משה ואומרת לכולנו משה ומוסא חד הם, משה הנרצח ומוסא הרוצח אחראים לרצח. ואיימן התומך במאבקו של האלים של מוסא (במגבלות), הוא לדעתך יונת שלום. מוזר יהיה UNDERSTATEMENT.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א בעברית וקנאי מוסלמי בערבית
  החברים של ה.א   7/05/22 08:04
ה.א הוא ממש חברו הטוב של הקנאי המוסלמי הקיצוני המטורף. ה.א בעברית וחברו לעט בערבית מטפחים את השנאה חסרת המעצורים של עם נגד עם. לזכותו של ה.א שקנאותו, ביטויי שנאתו וגילויי האיבה שלו הם רק במלל בוטה ואילו חברו לעט בשפה הערבית חצה את כל הגבולות ברציחות המזוויעות בחדרה ובתל אביב, בבני ברק ובבאר שבע , באריאל ובאלעד במוצאי יום העצמאות. הקנאי המוסלמי בחייתיות מטורפת ובמעשי טבח במרכזי ערים יהודיות מבקש להנציח את השנאה. הוא הופך את ארצנו למדממת מבלי שנראה באופק סממן קל שבקלים, שניתן יהיה לשים קץ למציאות המדממת. ה.א במלל הבוטה והגס רווי השנאה נותן את חלקו להנצחת האיבה. ומה שכואב, שהמחנה השפוי בשני העמים קולו הולך ומצטמק. וחברו של ה.א לשנאה המגיב ב.ל ימשיך לייחס לאיתן שהוא רוקד ועולז, כי רוצחים מתועבים נטלו חייהם של 3 יהודים והותירו 3 אלמנות ויתומים רבים.
כתוב תגובה ל- החברים של ה.א
תמים או מזוכיסט
  ה.א   7/05/22 17:26
כתוב תגובה ל- ה.א
עם נבל תתנבל...
  מגיב ותיק   7/05/22 16:47
טרוריסט עשה אותך.

זה המענה ההולם לנבלים בסביבת האיתן...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
14
ה.א בחר בדרך ההסתה הפרועה
  ה.א מסלף בזדון   6/05/22 12:27
המגיב ה.א מייחס לאיתן דברים שלא כתב.
כתוב תגובה ל- ה.א מסלף בזדון
הכל כתוב שחור על גבי אתר
  ה.א   7/05/22 14:14
הכל כתוב שחור על גבי אתר, בכל נקודה בה יש לך ספק ציין ואני אביא לך קישור. בנקודה אחת אני מסכים אתך, לולא הייתי רואה במו עייני, מעיר שוב ושוב ללא כל תיקון, גם אני לא הייתי מאמין, פשוט קשה מאד להאמין לעובדות האלה, קשה, אך לצערי הרב מדובר בעובדות.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א תתפנה להסית נגד ביאליק
  שבוע טוב ל-ה.א   7/05/22 19:55
אז בבקשה ה.א אתה צריך עכשיו להתפנות ולכתוב דברים קשים על חיים נחמן ביאליק, משורר לאומי ואדם דתי, כי כתב: "אם יש אלוהים, אני לא מצאתיו". כן כתב: "ארור האומר נקם". כן כתב שהמחזוריות בעולמו של אלוקים היא מחזוריות של הרג ורצח - "השמש זרחה, השיטה פרחה והשוחט שחט". בבקשה, מר ה.א, תקוף אותו על ביטויים אלו ועל ביטויים קשים נוספים. תמשיך לסלף, שהבנת כי איתן מבקש לשרוף את אלוהים. חבל שהבנה לקויה של שיר מביאה אותך, ה.א, להסתה פרועה המתחרה בסגנון המתיר דם של המגיב ב.ל, הקובע בנחרצות רבה, שאיתן שמח כי מחבלים רצחו יהודים, כשאיתן מוקיע את המעשים המזוויעים של רציחות יהודים.
כתוב תגובה ל- שבוע טוב ל-ה.א
אינני ין המסיתים, אנא הסר לשיר
  ה.א   7/05/22 21:20
הנה שיר של איתן שכותרתו "אלוהים השליך עצמו לסנה הבוער" אודה לפרשנות "בְּחֶבְיוֹנֵי הָעִתִּים בְּרַחֲשֵׁי שַׁרְעֲפוֹת דַּרְדָּרִים אֱלוֹהִים עָיֵף פָּסַח עַל אֲדָמָה מְיֻחֶמֶת וּפוֹרַחַת פָּסַח עַל אֲדָמָה שֶׁבִּקְּשָׁה רַק עוֹד זֶרַע דֶּשֶׁא. אֱלוֹהֵים עָיֵף חָלַף עַל פָּנַי, שָׁם פַּעֲמָיו לְעֶבְרָהּ שֶׁל לַבַּת הָאֵשׁ בְּתוֹךְ הַסְּנֶה, אֱלוֹהִים עָיֵף שָׁרַף עַצְמוֹ בְּלַהֶבֶת הַסְּנֶה וְהוֹתִיר אוֹתִי אֲסוּפִי לְהִשָּׁרֵף יוֹם-יוֹם בְּלַהֲבוֹת שִׁנְאוֹת חִנָּם הַמִּצְטַנְפוֹת בְּקִרְעֵי לֵילוֹת חֲשׁוּכִים שֶׁהוֹתִירוּ הַיָּמִים הָעֲקוּדִים, יָמִים שֶׁנָּשְׁמוּ אֱלוֹהִים עָיֵף מוּתָשׁ הִשְׁלִיךְ אֶת חַיָּיו וְאֶת חַיֵּינוּ לַסְּנֶה הַבּוֹעֵר וְהוֹדִיעַ לָנוּ מַה הוּא עָתִיד לַעֲשׁוֹת לְכַרְמוֹ - לְהָסִיר מְשׁוּכָּתוֹ שֶׁיִּהְיֶה לְבָעֵר לִפְרוֹץ גִּדְרוֹ שֶׁיִּהְיַה לְמִרְמָס."
כתוב תגובה ל- ה.א
15
שמואל. בוקי מתיר דמו של איתן.
  ש. בוקי מתיר דם   7/05/22 21:16
שמואל בוקי מתיר דמו של איתן קלינסקי ביחסו לו , שהוא איתן מאושר, כי המחבלים רצחו 3 יהודים באלעד.
כתוב תגובה ל- ש. בוקי מתיר דם
16
שבוע טוב לעם ישראל.
  שבוע טוב לכולנו.   8/05/22 09:25
מאחלת לכולנו שבוע שקט ורגוע, שבוע טוב לעם ישראל.
כתוב תגובה ל- שבוע טוב לכולנו.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il