w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרב מאיר מזוז מבייש את היהדות
מאת: איתן קלינסקי  |  29/05/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
להגיד נאצי על ראש ממשלה ??
  יהודית גלית   29/05/22 11:19
איך רב יהודי אינו מתבייש לומר נאצי על ראש ממשלה בישראל , ועוד להוסיף שהוא יותר גרוע מנאצי. וכל האמירות האלו בשיעור תורה ביום שבת קודש. זה ממש חילול קדושת התורה.
כתוב תגובה ל- יהודית גלית
מותר למזוז להגיד כי הוא
  לא יהודי   30/05/22 00:56
כתוב תגובה ל- לא יהודי
2
ביקורת ראויה
  ה.א   29/05/22 12:10
מי שמשווה את מנהיגינו לנאצים, אפילו אם תהום רעיונית פעורה בינם ובינו, ראוי לכל גנאי. איתן שומר כאן על קו אחיד, אך לפני כשנתיים מתח איתן ביקורת על טומי לפיד ז"ל, אביו ז"ל של יאיר לפיד שר החוץ וראש הממשלה החליפי על כי כינה את "חירבת חיזעה" של א"ב יהושוע כ"תעמולה נאצית, תעמולת גבלס" . רואים אנו שההשואה לנאציזם היא נחלת רבים, היא פוגעת בנו פגוע היטב, ולכן חלה על כולנו החובה לקיים את מצוות אמי ז"ל, ניצות מה CORE המאד קשה של השואה, שלא להשוות כלום לימים השחורים ההם, לא היה מעולם ולא יהיה מעולם אירוע אשר ישווה להם.
כתוב תגובה ל- ה.א
אני מסכימה לגישה של המגיב ה.א
  תודה למגיב ה.א   29/05/22 16:31
אני שמחה שביום ירושלים אני יכולה להיות תמימת דעים עם המגיב ה.א, שאינו מוכן לקבל, שרב בישראל יקרא לראש הממשלה נאצי, או אפילו גרוע מהנאצים. אני , שיש לי חילוקי דעות רבים עם ראש הממשלה , שוללת את הקריאה נאצי לכתובתו של ראש הממשלה, שלא הצבעתי בעדו. אני מאד מצטערת , שהדברים נאמרו על ידי רב, שיש לו השפעה רבה. אני מאד מצטערת , שהדברים נאמרו בשיעור תורה..
כתוב תגובה ל- תודה למגיב ה.א
3
הטיפוס מאזוז אינו ראוי להיות
  רב או יהודי   29/05/22 12:28
אם אלו רבנינו אני מתבייש להיות יהודי. אכן בושה וחרפה אם זה רב בישראל.
כתוב תגובה ל- רב או יהודי
4
מצער מאד, שהרב מזוז מאד אהוד
  מצער מאד   29/05/22 12:58
מצער מאד, שהרב מאיר מזוז הוא מאד אהוד. מצער מאד, שהוא היה במועצת חכמי תורה, והוא אישיות מקובלת במפלגה, שיש לה תומכים רבים בציבור הישראלי.
כתוב תגובה ל- מצער מאד
5
די, מאסנו בהבלים שלך
  שאול א.   29/05/22 13:05
או שלא הבנת מה הוא אמר או שלא נוח לך להבין. הוא אמר שהם גרועים מהנאצים. הוא לא התכוון לומר שמעשיהם גרועים מאלה של הנאצים, אלא רק לומר שהנאצים פגעו באויב בעוד הם פוגעים באחיהם לכאורה. מכאן נובעת חומרת מעשיהם. מכאן נובעת עוצמת העלבון של החרדים. ואכן כך בני אדם מתייחסים למקרים דומים. הכאב בשל בגידה של אח גדול יותר בשל בגידה של שכן. עוצמת הסכסוך בין אחים גדולה יותר מזו שבין שכנים או אנשים זרים. ראו את מאבק הדמים בין מוסלמים. אלא שמדובר בין סונים לבין שיעים. והאיבה גדולה מזו כלפי בני דת אחרת. אבל אתה, שקידשת את חייה כדי לסייע לאויב [תוך סילוף מעמדם והגדתם "כגרים" מתוך בורות עמוקה], כנראה שתעמיד פנים של מי שאינו מבין, רק כדי שתוכל לרוץ למקלדת.
כתוב תגובה ל- שאול א.
שאול א אתה סניגור חלש מאוד
  לסניגור שאול א   29/05/22 17:01
שאול א אתה סניגור חלש מאוד. לקשור את ראש הממשלה עם המילה נאצים ועם הביטוי יותר גרועים מהנאצים בשיעור תורה, זה חילול הקדושה שיש לתורת ישראל. ואני כותבת זאת כאישה שיש לי גם ביקורת על דברים שכתובים בספר היקר.
כתוב תגובה ל- לסניגור שאול א
הרב מזוז חייב להתנצל.
  למגיב שאול   29/05/22 17:38
שאול א אתה מגחך עצמך. המילה נאצים נאמרה !!!!! איך אתה מר שאול אינך מזדעזע שהמילה נאצים נקשרה על ידי רב בשיעור תורה לכתובתו של יהודי המכהן בתפקיד ראש ממשלה ולעבר חבריו השרים בממשלה. מר שאול , מי שקושר את המילה נאצים בוויכוח הוא פוגע בערך כה יקר לנו כמו תורת ישראל. לשלב את המילה נאצים בשיעור לתורה לכתובתו של יהודי, שאינך מסכים עם דעותיו, זו פגיעה קשה בערכי היהדות. חבל מאד מר שאול, שאתה אינך מבקש מהרב שיתנצל, כי השתמש במילה נאצים. למען כבודה של תורת ישראל, אתה מר שאול, חייב לבקש מהרב שיתנצל.
כתוב תגובה ל- למגיב שאול
6
הפוסל במומו פוסל, שיר של איתן
  ה.א   29/05/22 14:25
בְּגֶרְמָנְיָה מָחֲקוּ בְּמִבְרֶשֶׁת גֶּרְמָנִית אוֹתִיּוֹת כְּתוּבוֹת גֶּרְמָנִית - בְּיִשְׁרָאֵל מוֹחֲקִים הַיּוֹם בְּמִבְרֶשֶׁת עִבְרִית אוֹתִיּוֹת כְּתוּבוֹת עִבְרִית. גֶּרְמָנְיָה בָּנְתָה חַיִץ טָחָה אוֹתוֹ תָּפֵל חִלְּלָה אֶת עַמָּהּ לְהָמִית נְפָשׁוֹת חִנָּם. אַרְצִי בּוֹנָה הַיּוֹם חַיִץ טָחָה אוֹתוֹ תָּפֵל מְחַלֶּלֶת אֶת עַמָּהּ לְהָמִית נְפָשׁוֹת חִנָּם. שָׁם וְכָאן שָׁלְחוּ חוֹזֵי שָׁוְוא כְּשׁוּעָלִים בָּחֳרָבוֹת לְחַלֵּל אֶת עַמָּם לְהָמִית נְפָשׁוֹת חִנָּם. שָם וְכָאן חָרְכוּ מְתַפְּרוֹת כְּסָתוֹת עַל כָּל אֲצִילֵי יָד לְצוֹדֵד נְפָשוֹת וּלְהַרְעִיל בְּאֵרוֹת. שָׁם מָרְחוּ אֶת גֶּרְמָנְיָה בְּמִבְרֶשֶׁת סִיד גֶּרְמָניִת בְּמִבְרֶשֶׁת ראשׁ וְלָעָנָה - הַיּוֹם מוֹרְחִים אֶת בֵּיתִי בְּמִבְרֶשֶׁת מְרֻשֶּׁפֶת גֶּרְמָנִית מִשָּׁם. כְּמוֹ שָׁם כְּמוֹ אָז גַּם בְּבֵיתִי חוֹזֵי שָׁוְוא אוֹמְרִים נְאוּם יהוה וְיהוָה לא שְׁלָחָם. כְּמוֹ שָׁם כְּמוֹ אָז קוֹסְמֵי כָּזָב בּוֹנִים קִיר וְטָחִים אוֹתוֹ תָּפֵל. כְּמוֹ שָׁם כְּמו אָז גַּם כָּאן אֲכַלֶּה חֲמָתִי בַּקִּיר וּבְכָל הַטָּחִים אוֹתוֹ תָּפֵל, כָּל עוֹד בִּי הָרֶגַע בַּחֲמַת זַעַם אֲכַלֶּה אֶת מִבְרֶשֶׁת הַמָּוֶת הַצוֹבַעַת אֶת אַרְצִי בְּשָׁחוֹר.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א מתמכר להגיגים שטותיים.
  ה.א מתמכר   29/05/22 16:41
כתוב תגובה ל- ה.א מתמכר
על יושר אינטלקטואלי שמעת?
  ה.א   29/05/22 17:56
כתוב תגובה ל- ה.א
7
אני שותפה לחרדות שלך
  למגיב יהונתן   29/05/22 17:09
אני שותפה לחרדות של המגיב יהונתן, שאנחנו עלולים להגיע לחורבן חיינו הלאומיים.והפעם זה עלול להיות יותר גרוע.
כתוב תגובה ל- למגיב יהונתן
הקיצון אינו מעיד על הכלל
  ה.א   29/05/22 19:12
הקיצונים הם תמיד רועשים. מצד אחד קיצונים עולים בהבל פה עם בולדוזר על בית המשפט העליון, מצד שני קיצונים אלימים עולים ממש ממש עם בולדוזר ורק כוחות הבטחון מנעו מלחמת אחים על אדמות יישוב בישראל (חומש) מחד רב מרושע, שלילי וחסר אחריות משווה פוליטיקאים לנאצים ומאידך משורר שלילי, מרושע וחסר אחריות המאד מוכר לקוראי המדור כותב שיר המשווה את כל ישראל לגרמניה הנאצית, מחד יש תמיכה במילטנטים מהימין, ומאיד כותב מאד מוכר כאן במדור תומך בתומכי טרור. משני צידי המתרס יש לנו גורמים המטלטלים את הספינה שלנו ומחוררים בה חורים, כאן במדור אנו מוצאים מחוררים רבים משמאלה של הספינה, אם באמת למחוררים משמאל היה אכפת מהספינה שלנו, הם היו מפסיקים לחורר, האם יפסיקו? אנו תמיד נמשיך לקוות אך עם רמת סנך מאד נמוכה, כי הם לא מבינים כלל שהם מחוררים הם רואים את הרוע רק בצד השני, והם עוורים לחלוטין לרוע ולנזק הענק שהם מביאים.
כתוב תגובה ל- ה.א
8
מצא על מי להתעלק...
  מגיב ותיק   29/05/22 17:24
אולי בגלל שהוא מהדתיים שהם שנואי נפשו/ם של המילייה של איתן.

והרי את האנלוגיה לנאצים כלפי הימין המציאו השמאל והמילייה של איתן (הפרופסור שלהם על - יודונאצים, מזהה התהליכים ממרץ וכו' וכו' על כל דבר שזז בימין ...)

העיקר שיש סיבה למסיבה....

צבוע
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
מצער, שלא גינו את הרב.
  מצטערת.   29/05/22 17:30
מצער, שמפלגת ש"ס לא התנערה מההתבטאות ששרים בישראל הם יותר גרועים מהנאצים. מצער, שמועצת חכמי התורה לא גינתה את ההתבטאות המזוויעה הזו.
כתוב תגובה ל- מצטערת.
למה הרשימה המשותפת גינתה את
  א.ה   29/05/22 22:22
למה האם הרשימה המשותפת גינתה את השיר של איתן שמשווה לאורך שורות רבות שוב ושוב את ישראל לגרמניה הנאצית? כל אדם קודם ינקה את חצרו, ואחר כך ישאל למה חצר השכן מלוכלכת. את יכולה להתחיל עם גינוי איתן המשווה את ישראל לגרמניה הנאצית למשל "אני מגנה מכל וכל את איתן על השיר שכתב והמשווה את ישראל לגרמניה הנאצית, אין הבדל בין איתן לבין הרב שניהם התבטאו באופן מחריד מקומם ושלילי וחייבים לחזור בהם פומבית"
כתוב תגובה ל- א.ה
ה.א מגחך עצמו לדעת
  ה.א מגחך עצמו   30/05/22 04:41
ה.א החליט שהשקר זו מנה מרכזית בכל ארוחה שהוא אוכל. אחרי זה השקר הוא מנה מרכזית בכל תגובה שלו.ה.א, איתן מעולם לא הדביק את המילה נאצים לראשי ממשלה בישראל, הגם שהוא חולק על פעולותיהם, כמו שהוא חלוק על גישת ראש הממשלה הנוכחי, שרב בישראל שילב בביקורתו על מר נפתלי בנט את המילה נאצים, ואת הביטוי "גרועים מהנאצים" כלפי ממשלתו. מר א.ה משקר, כשהוא מייחס לאיתן את השימוש במילה נאצים בביקורת שיש לו על השלטון הנוכחי.
כתוב תגובה ל- ה.א מגחך עצמו
מכבסת מלים צבועה של קומוניסט
  ה.א   30/05/22 15:07
כתוב תגובה ל- ה.א
10
"הם גרועים יותר מהנאצים" ?????
  שאלה למגיב שאול א   29/05/22 17:46
מר שאול א' איך אינך מזדעזע מהביטוי - ,הם יותר גרועים מהנאצים"... אולי תמהר לבקש שהרב יתנצל. רב הוא בן אדם. ככל בן אדם הוא עלול לטעות. חבל שהרב טעה. אבל שיתנצל על הטעות.
כתוב תגובה ל- שאלה למגיב שאול א
11
חבורת צבועים
  מגיב ותיק   29/05/22 21:19
1. בתחילה אציין כי הכינוי נאצי הוא מחוץ לחוק.

הרב מזוז לא כינה את השמאל כנאצים אלא כגרועים מהנאצים (אולי בגלל לעקוף את החוק)

בכל מקרה לא בסדר, אבל לא שמענו התרגשות כל כך גדולה ולא ראינו "מאמרים" של האיתן וסביבתו כאשר :

1. מנחם בגין כונה בידי השמאל באופן תדיר כנאצי שצריך מדיה רחבה לפרט.

2. מאי 1982. עמוס אילון צופה עתידות:

"פעולות הממשל הצבאי, המחרים ספרים בשטחים, הן רק חלק מההכנות למשטר פשיסטי.
במהרה יהיה פה הכל, מחנות ריכוז ושריפת ספרים" (ג'רוזלם פוסט').

3. דצמבר 1984. שולמית אלוני מאבחנת:

"החרדים יונקים מאותם יצרים אפלים שינקה הזוועה הנאצית הפשיסטית" ('דבר').

4. 1985. יאיר קוטלר מנסח כותרת:

'הייל כהנא' הוא שם ספרו של יאיר קוטלר שהופיע בהוצאת מודן ועסק בח"כ הרב מאיר כהנא.

5. יולי 1986. יגאל תומרקין זוכה להארה:

"כשאני רואה את החרדים אני מבין את הנאצים שרצחו אותם בשואה", אומר הפסל בראיון לעיתון 'תל אביב'. שנתיים מאוחר יותר, במאי 1988, אמר תומרקין בראיון ל''ידיעות אחרונות': "כשרואים אותם (את החרדים) מבינים מדוע היתה שואה, מדוע לא אוהבים יהודים... ברור שברגע שרואים את השחורים האלה, שמשריצים ילדים על ימין ועל שמאל...", וכן "אני מזהה דתיים לפי הריח שלהם".

6. אדון יאיר גולן ממרץ "חוזה התהליכים" האשים את מדינת ישראל : בתהליכים נאציים.

7. העיתונאי ז"ל דנקנר (מנטור ידוע של פעם בשמאל) כינה בתוכנית טלביזיה מול כל פני האומה את בן גביר : נאצי מלוכלך.

בית המשפט השמאלן שדן בתביעה של בן גביר כנגד דנקנר פסק פסק דין משפיל (שקל קנס) שמעצים את הכינוי השפל של דנקנר נגד בן גביר.

8. אוגוסט 1987. ישעיהו ליבוביץ ישיר כדרכו :

"חיילים ההולכים לשרת בשטחים הכבושים הם יודו-נאצים", אמר בראיון רדיו מי שהוכתר זה מכבר למצפונה המוסרי של החברה הישראלית. דבריו של פרופ' ליבוביץ עוררו סערה רבתי, אך הוא סירב לחזור בו, ואף חזר על דבריו בהזדמנויות נוספות.

9. יולי 1987. מוטקה יחזקאלי השמאלן :

"יכולנו לאהוב אותם (את החרדים) אילו היינו נוהגים בהם כמו עמים אחרים: אילו סגרנו אותם בשמורות טבע (גטאות), והיינו מעבירים ביניהם תיירים תמורת תשלום" ('דבר').

10 אפריל 1995. פרופסור משה צימרמן קובע (אולי) ותובע:

11. ביום 28.4.95 פורסמה במקומון 'ירושלים' של רשת 'ידיעות תקשורת' כתבה שייחסה למשה צימרמן, פרופסור להיסטוריה גרמנית באוניברסיטה העברית המתמחה בהיסטוריה של הרייך השלישי, דברים אלה:

"הרי כבר היום, ואני מתייחס לתהליך שרק צובר תאוצה, יש מגזר שלם בחברה הישראלית, שללא היסוס אני קובע שהוא העתק של הנאצים. תראה את ילדי חברון, הם בדיוק כמו נוער היטלר. מנפחים להם מגיל אפס את השכל על ערבים רעים, על אנטישמיות, על איך כולם נגדנו. הופכים אותם לפרנואידים בני גזע עליון, בדיוק כמו נוער היטלר".

12. מאי 1996. שולמית אלוני מאבחנת עוד:
"עורכי דר-שטרימר (ביטאון התעמולה של המפלגה הנאצית) היו נהנים לקרוא את הכותרות הללו של תעמולת הליכוד" ('הארץ')

13. ספטמבר 1996. מיכאל הרסגור מגן על הדמוקרטיה:
"ראשי החרדים", כתב ההיסטוריון במאמר בעיתון 'הארץ', "הם אויביה של הדמוקרטיה לא פחות מהחולצות השחורות או מראשי מפלגת הפועלים הנציונאל-סוציאליסטית של גרמניה" (שמה המלא של המפלגה הנאצית).

14. יוני 1999. שולמית אלוני ממשיכה לאבחן:
"נתניהו הזכיר לי את מוסוליני והוא תלמיד מצטיין של גבלס (שר התעמולה הנאצי)" (ראיון למוסף 'הארץ').

15. מארס 2001. שלמה גזית משתפך
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המשך
  מגיב ותיק   30/05/22 01:24

15. מארס 2001. שלמה גזית משתפך:

האלוף במיל' שלמה גזית מתיר את חרצובות לשונו בראיון ל'ידיעות אחרונות', ובגנותו את סימן הכיפה המבחין בין חיילים דתיים לחיילים אחרים אומר כי החיילים הדתיים בצבא מזכירים לו חיילים נאצים.

16. 2002. עוזי בנזימן חוקר ומוצא:
"התנהגותם של אלה המכונים נוער הגבעות מקרב המתנחלים מזכירה את זו של גלוחי הראש באירופה ובארה"ב". ('הארץ').

17. דצמבר 2002. שולמית אלוני מכה שוב:

"אלי ישי פועל לפי חוקי נירנברג וסרט ההסברה של ש"ס הזכיר לי סרט תעמולה נאצי", אומרת כלת פרס ישראל ושרת החינוך לשעבר בראיון ל'מעריב'

18 כלת פרס ישראל, הזמרת יפה ירקוני, הבינה בסוף ימיה כשמאלנית ידועה שאין דרך טובה ובטוחה יותר לעורר מהומות מגרירת נושא השואה לוויכוח הפוליטי :
בתוכניתו של רזי ברקאי 'מה בוער' ששודרה בגלי צה"ל ערב יום הזיכרון לפני שנתיים השוותה ירקוני בין תמונות הילדים בשטחים לאלה של היהודים בתקופת מלחמת העולם השנייה.

אז הליצן הקלינסקאי מצא כעת סיבה למסיבה להשתלח ברב שכנראה לא מהמילייה שלו בעוד הוא ולהקתו סותמים את הפה מול ההתלהמות השמאלנית.

חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
יש לגנות את דברי האלוף גזית
  למגיב ותיק   30/05/22 10:02
אם הציטוט של מגיב ותיק נכון, הרי יש לגנות את הדברים שנאמרו על ידי האלןף שלמה גזית.
כתוב תגובה ל- למגיב ותיק
12
כל הכבוד ל-ה.א ולמגיב וותיק
  כל הכבוד   30/05/22 15:26
המגיבים ה.א והמגיב הוותיק מגיבים כמו תינוקות. כי אדם חסר דעת ושפל קרא לבגין נאצי, או אלוף בצבא הגנה לישראל אמר את דברי הבל המשווים חיילים בצה"ל לנאצים\ הרי זה נותן הכשר לרב בכיר בישראל בשיעור תורה להוציא מפיו את המשפט שראש הממשלה ושריו הם יותר גרועים מהנאצים.
כתוב תגובה ל- כל הכבוד
איתן טובל ושרץ בידו.
  ה.א   30/05/22 20:09
איש לא מצדיק את הקריאות האלה. דקה אחרי שהפרסום עלה מאד תמכתי באיתן על הביקורת שלו לדברי הרב, ואף כך כתבתי, עד שראיתי שאיתן כתב שיר המשווה את ישראל דהיום לגרמניה בימי הנאצים. זה שאיתן משווה את ישראל לגרמניה בימי הנאצים לא מתיר כמובן לרב לקרוא למנהיגים שלנו נאצים, אך זה מציג את איתן כצבוע במיליון צבעים, טובל טשרץ בידו. זה אומר שכשם שהרב דוחה מאד על דבריו הדוחים, כן איתן דוחה שבעתיים על דבריו הדוחים שבעתיים כי הרב דיבר על שניים ואיתן דיבר על 10 מיליון, איתן מציג שוב ושוב את צביעותו שוב ושוב חצאי אמת שוב ושוב את עובדת היותו הפכפך וחסר חוט שדרה, וכאשר יש טעם בדבריו, מחמיאים לו ואחרי חצי שעה רואים שכמה חודשים קדם הוא כתב הפוך. אולי הוא כותב יותר מידי ופשוט לא זוכר? אולי.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א נהנה לשקר
  ה.א משקר   31/05/22 08:35
איתן לא כתב שיר, בו הוא משווה יהודים לנאצים. איתן לא הכתים את המתנחלים בשם נאצים.
כתוב תגובה ל- ה.א משקר
ה.א מעליל על איתן
  ה.א משקר   31/05/22 11:09
איתן, שמתנגד למתנחלים, מעולם לא כתב שיר בו הגדירם נאצים.
כתוב תגובה ל- ה.א משקר
13
ערב טוב לאיתן
  ערב טוב לאיתן   30/05/22 17:55
כתוב תגובה ל- ערב טוב לאיתן
14
בזה לרב, שהוא אינו רב
  בזה לרב   30/05/22 19:46
בזה לרב שהוא אינו רב אלא איש ריב ומדון המחלל את כבוד התורה הקדושה לנו, אני בזה לרב שהוא אינו רב אלא איש ריב ומדון המחלל את כבוד התורה הקדושה לנו
כתוב תגובה ל- בזה לרב
15
הרב מזוז הוא היהדות
  משה דב   31/05/22 11:53
השורשית וכל יהדות אחרת היא מדומיינת . היהדות היא דת אפלה לא סובלנית כלפי גויים ובטח לא כלפי יהודים. מי שלא מבין את זה לא מבין את היסטורית השנאה מאז השנאה בין ממלכת ישראל ליהודה ,בית שני ,שנאת החינם במרד הגדול,שנאת חסידים ומתנגדים ושנאת הציונות על ידי החרדים. תמיד שנאו היהודים את אחיהם ואת כל מי שאינו הם וזה לא ישתנה
כתוב תגובה ל- משה דב
משה דב אתה טועה
  למשה דב   31/05/22 16:44
משה דב, אני מתייחסת ליהדות כאל אוצר רוחני מוסרי והמאני. אני מתייחסת ליהדות לא כפי שאתה , לצערי הרב, מתייחס. אני רואה ביהדות אוצר רוחני יקר. באוצר הזה פגע כבוד הרב בשיעור תורה, כשאמר את המשפט - "שרים בישראל יותר גרועים מהנאצים" את היהדות הטהורה מחלל מגיב בשם שמואל בוקי. שבשפה בה נכתבה התורה, כותב שאנשי השומר הצעיר רצחו יהודים בגטו ורשה.
כתוב תגובה ל- למשה דב
יש לך אופציות רבות....
  מגיב ותיק   1/06/22 12:52
או להתנצר או להתאסלם...

בשנאת ישראל שבך, בין כך ובין כך אתה כבר עמוק שם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בדרכה של הלאומנות הערבית.
  המגיב הוותיק הולך   1/06/22 19:39
מגיב ותיק אין הבדל בינך ובין הלאומנים הערבים המטורפים. הלאומנות הערבית המטורפת משאת נפשה, שלא יחיו כאן יהודים. משאת נפשך, לאומן יהודי, שלא יהיו פה ערבים. כרגע הלאומנים הערבים מסכנים את חיינו , אך אתה מגיב ותיק לומד מהלאומנים הערבים איך להתנהג. החייתיות המפלצתית של הלאומנים הערבים מוצאת חן בעיניך. אתה מגיב ותיק מוכן לאמץ את דרכם.
כתוב תגובה ל- המגיב הוותיק הולך
16
תלמידיו הבינו טוב יותר את הרב
  עמוס שנער   31/05/22 17:05
הרב דיבר לתלמידיו ולא למי שניסה להסיט את דבריו למקומות אחרים. אף אחד מתלמידיו של הרב לא חושב שבנט גרוע מהיטלר או מנאצי אחר. אף אחד אף אחד אף אחד!! זה שהם חרדים זה לא אומר שהם מטומטמים. ההשוואה לנאצים היה רק בעניין הנאמנות לעם. אפשר להתווכח עם הרב בעניין הנאמנות לעם של השמאל הקיצוני (לא של השמאל התמים) אך לא לעוות את דבריו. העיוות הוא הוא גוף ההסתה כי הוא יכול להגיע לקיצוניים משמאל או מימין שיעשו מעשה נורא עקב ההטעיה. הרב אגב באותה הקלטה אמר שמי שאומר תחנון ביום ירושלים כופר בטובתו של הקב"ה למרות שרוב החרדים אומרים תחנון ביום זה ויחד עם זאת, אף אחד מתלמידיו של הרב לא באמת חושב שהשכנים שלהם בבני ברק כופרים. אז לדחוף אוזניים לדיונים שלא שייכים לך, זה לא תמיד נכון ומוצדק. חוץ מזה - יישר כוח למגיב ותיק שהרבה בציטוטים של הסתה אמתית מהצד השני.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אין מקום למילה נאצים
  לעמוס שנער   1/06/22 19:16
שלמה שנער ערב טוב. אני כמי שמתנגדת למר בנט, סבורה שלא יאה שרב יהודי ישתמש בשיעור תורה במילה נאצים, כאשר הוא מביע דעה על מדיניותו של בנט. זה לא יאה לרב יהודי !!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער
אפשר להשתמש בכל מילה שאינה גסה
  עמוס שנער   2/06/22 10:56
אפשר להשתמש בכל מילה שאינה גסה כשהשימוש נועד לשרת צורך. את עיקר ההשוואה לנאצים עשו בתקשורת וגם איתן קלינסקי במאמרו זה (למרות שהוא לא התכוון לכך) כי הם הדהדו את הנושא ועיוותו את כוונתו המקורית של הרב. הקצנה נועדה להעביר מסרים לדוגמא. כשלא נותנים לאדם להסביר את עצמו אז הוא אומר: "אפילו לאייכמן נתנו את הזכות לגונן על עצמו בבית המשפט" אז כן .... מבחינה מסוימת וספציפית, הנאצים טובים יותר מאנשים מסוימים בעמנו כי הם אוהבי עמם (גם אם בשם האהבה הזו הם עשו מעשים נוראים שבסופו של דבר הזיקו לעמם). ואגב - בתור דתי זה הורג אותי שהמון אנשים שלא מכירים את הדת בכלל, מטיפים לי מה זה להיות דתי ואיך אני אמור להתנהג.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
נישאר חלוקים בדעותינו
  לעמוס שנער   2/06/22 11:35
עמוס שנער, נישאר חלוקים בדעותינו. אני סבורה שהמילה נאצים צריכה לצאת מהשיח. יש כאן מגיב בשם שמואל בוקי המקליד באותיות עבריות שאנשי השומר הצעיר שיתפו פעולה עם הנאצים והרגו יהודים בגטו ורשה. עמוס שנער, נישאר חלוקים בדעותינו. אני סבורה שמי שדימה את מנחם בגין לנאצי עשה דבר איום ונורא. אני סבורה, שהרב מזוז חילל את התורה, כשבשיעור תורה קשר את המילה נאצי להתנגדות שלו לפעולה של שר בישראל.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער
המילה נאצים לא צריכה להיאמר
  לעמוס שנער..   2/06/22 11:43
זה חילול הקודש להשתמש בשיעור תורה במילה נאצים.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער..
המילה נאצים לא צריכה להיאמר
  לעמוס שנער..   2/06/22 11:43
זה חילול הקודש להשתמש בשיעור תורה במילה נאצים.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער..
קרא/י מה שכתבת בעצמך
  עמוס שנער   7/06/22 17:13
הסתכל/י כמה פעמים כתבת בעצמך את המילה נאצים בתגובות שלך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
17
הרב מזוז מבזה את היהדות
  הרב מזוז מבזה   1/06/22 19:01
כתוב תגובה ל- הרב מזוז מבזה
18
הרב צודק. אתם גרועים מנאצים
  חייל נכה מהצבא   4/01/23 20:55
אני שנים אחרי השחרור.. פצוע מהצבא. זרקו אותי למות איש יהודי לא מרחם.. העם היהודי ממשיך בחייו וחוגג את הצלחתו בעוד אדם כמוני נזרק לכלבים. אין לי שנים קורת גג יציבה ואני צריך להיאבק בשביל אוכל ותרופות. צה"ל והעם היהודי לקחו אותי ילד בריא והפכו אותי לנכה ועכשיו חוגגים על הדם. אתם גרועים פי כמה מהנאצים. ארורים תיהיו.
כתוב תגובה ל- חייל נכה מהצבא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il