s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להפסיק להיות מדינה כובשת
מאת: איתן קלינסקי  |  16/06/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אחד מעשרת המרגלים התבוסתנים
  ה.א   16/06/22 08:26
שעושה בהתמדה כל מאמץ להפוך את כל עם ישראל לתבוסתנים, לשמחתנו כושל כשלון חרוץ.
כתוב תגובה ל- ה.א
תו שמאלני לעשרת המרגלים
  מגיב מס' 1 הדביק   16/06/22 09:22
אני מאחלת למגיב הראשון יום טוב ושקט. אחרי שהחליט שעשרת המרגלים הם שמאלנים, אני מאחלת למגיב הראשון יום נחמד, ומה שנותר לי להבהיר לו, שנישאר חלוקים בדעותינו, רק רצוי שלא נגלוש לסגנון שהבוטות משתלטת עליו.
כתוב תגובה ל- מגיב מס' 1 הדביק
1967? תל שאמס? בטוח?
  ה.א   16/06/22 15:00
כתוב תגובה ל- ה.א
איתן, עשית מילואים בצבא סוריה?
  ה.א   17/06/22 15:03
איתן שאלתי אותך אם ב 67 היית בתל שמס בשרות מילואים, לימטב ידיעתי ב 67 היית יכול להיות בשרות מילאים בצבא סוריה אם היית בתל שאמס, כי למיטב ידיעתי ב 67 צהל כבש את רמת הגולן אך לא עבר את קו קוניטרה ותל שמס נמצא כ 18 ק"מ מזרחית לקוניטרה. דווקא ב 73 נכבש התל אבל אתה כותב 67, ייתכן כמובן שאני טועה, אך לדעתי נדרשת כאן הבהרה של איתן.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
חירטוט פלשתינאי.
  מגיב ותיק   16/06/22 09:40
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני החירטוט מאוהב במכיב וציק
  החירטוט   16/06/22 09:53
אני החירטוט בכל שפה ובמיוחד בעברית מעריץ את מכיב ותיק, אני החירטוט מאוהב במגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- החירטוט
3
מאחלת סוף שבוע נעים לעם ישראל
  מאחלת ..   16/06/22 10:02
כתוב תגובה ל- מאחלת ..
4
ללכת בדרך קהלת פר' ט' פס' י"ח
  ללכת בדרך של קהלת   16/06/22 11:07
ישראל חייבת להציל את עצמה ולהיות נאמנה לצו שלספר "קהלת" בפרק ט' בפסוק י"ח, המורה לנו לא לתת את העדפה והעליונות לכוח , הוא פשוט מצווה עלינו לא לתת את העדפה לכלי הקרב . ממשלות השמאל והימין חטאו בחטא העדפה לראשוניות של הכוח והעוצמה הצבאית.
כתוב תגובה ל- ללכת בדרך של קהלת
קלינסקי לא תזכה לראות יום כזה
  ב.ל   16/06/22 20:23
קלינבסק ארני יכול להבטיח לך שלעולם לא תזכה לראות יום כזה בטח לא אתה ולא צאצאיך עם ישראל לא יכול להיות כובש בארצו , מהגרים ערבים החיים בתוכנו יוכלו להגר לארצות מוצאם
כתוב תגובה ל- ב.ל
התרבות של בץל היא סכנה לחיינו
  ב.ל סכנה לחיינו   18/06/22 20:22
כתוב תגובה ל- ב.ל סכנה לחיינו
5
איתן, אני מאחלת לך יום נחמד.
  מאחלת יום נחמד.   16/06/22 11:17
כתוב תגובה ל- מאחלת יום נחמד.
6
להפסיק להיות מדינה כובשת
  להפסיק   16/06/22 13:00
להפסיק להיות מדינה כובשת. נציל את עצמנו מחורבן הבית הלאומי השלישי. כדי להציל את עצמנו מחורבן הבית הלאומי השלישי, עלינו להפסיק להיות מדינה כובשת.
כתוב תגובה ל- להפסיק
סיסמאות אינן תוכנית עבודה
  שלמה המגיב   16/06/22 17:31
נו , "להפסיק להיות מדינה כובשת" , מכריז\ה המגיב\ה הרדודה כמו קלינסקי הדמגוג , ואין להם כל הצעה מעשית כיצד לעשות זאת , מבלי ששטחי יהודה ושומרון יהפכו לשטחי טרור כלפי ישראל , בטווחים של קילומטרים בודדים לגוש דן ולנתב"ג , שכל שלושה ילדים עם מרגמה מצ'וקמקת מטול כרם ישביתו לנו את נתב"ג תוך דקות , או אותם ילדים מרמללה , או משועפט , ישביתו לנו את הבירה מדי יום , וכל אירגוני הטרור בעולם ( דעאש , חמאס , חיזבללה , הג'יאד האיסלמי ועוד ) , "יתנחלו" בשטחי "הכיבוש" שנעזוב וישלטו על השטחים הפלשתינאים ויהפכו את חיינו ( וגם את חיי הפלשתינאים !) לגיהנום , נוסח רצועת עזה , דרום לבנון , סומאלי ועוד מדינות שאיבדו שם לחלוטין את השליטה. נו , עם מי ניתן כיום לעשות שם הסכמים לסיום "הכיבוש" ? , הרי כל מנהיג פלשתינאי ( אבו מאזן בן 88 !!) שיחתום איתנו על הסכם סוף הסיכסוך ( נוסח מצרים וירדן ) ויציאה מהשטחים ( כיבוש ) , יירצח מייד תוך ימים. הרי הם בתוכם מפולגים , ומותו בעתיד של אבו מאזן , יביא למלחמת אזרחים עקובה מדם שם בין האירגונים השונים ותוהו בבוהו שיקרין מיד על ביטחון המדינה ממזרח לקו הירוק , הלא כן ? . נ.ב. יש רוב ברור בעם כיום , כולל רוב הימין המתון , שיהיה מוכן "להפסיק את הכיבוש" , תמורת הסכמים מעשייים ורציניים בעלי תוקף של ממש לסוף הסיכסוך ( כמו עם מצרים ועם ירדן שאיתם ניהלנו מלחמות עקובות מדם החל מקום המדינה ) , אם היה עם "מי לדבר" ועם "מי לעשות הסכמים" שיחזיקו מעמד , ולא "יתהפכו" עלינו תוך חודשים ספורים ונאלץ "לכבוש" שוב את שטחי הגדה , אז על איזה טכניקה של "להפסיק להיות מדינה כובשת" מציעים כאן "זורקי הסיסמאות הנבובות " שמתלהבים מהגיגיו של קלינסקי , ושכחו מה גרם "לכיבוש" ב 1967 ( מלחמת ששת הימים) , ונמנעים מלהסביר , איך למנוע שתוקפנות יוני 1967 , לא תחזור שנית , אם נפסיק את "הכיבוש".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובת "הרדודה" לשלמה המגיב
  המגיבה "הרדודה"   16/06/22 21:39
שלמה המגיב, אני מכירה בכך, שרוב בני עמי לא תומך בדעה אותה אני מציגה. כבר קרה בהיסטוריה של עם ישראל, שדעת הרוב היתה מסוכנת. בפרשת השבוע בשבת נקרא על תופעה, שרוב העם תמך בדעה - לחזור מצרימה ולא להיכנס לארץ ישראל. אני מצטערת שאתה רואה בדעה כמו שלי דעה של אדם רדוד. לצערי, שליטה שלנו על עם אחר מבטיחה הנצחת מציאות מדממת. מציאות מדממת חובקת בובה סכנת חורבן חיינו הלאומיים. לכן אני זועמת על ממשלות משמאל ומימין שעלו על דרך השליטה שלנו על עם אחר ויצירת מציאות חיים מדממת עם סכנות לקיומיות הלאומית שלנו במדינה היקרה לנו. אני "הרדודה" וחברותי "הרדודות" מאחלות לך שבת שלום.
כתוב תגובה ל- המגיבה "הרדודה"
ובכל זאת , גבירתי המגיבה
  שלמה המגיב   17/06/22 00:17
דוקא " רוב בני עמך" , סבורים כמוך , שהכיבוש אינו דבר טוב , אך הרדודות שלך באה לידי ביטוי בכך , שאת "זורקת" סיסמאות נבובות , ולא מצביעה על איזה פיתרון מעשי , איך " להפסיק את הכיבוש" , ללא "יצירת מציאות חיים מדממת עם סכנות לקיימות הלאומית שלנו" , ( בלשונך ) , שהיא (" המציאות המדממת" ) תהיה הרבה יותר "מדממת" מהמצב הנוכחי , שאינו טוב , לכל הדעות. נו , ואם נצא מיהודה ושומרון "ונפסיק את הכיבוש" ( כמו שעשינו ברצועת עזה ) , אז הפלשתינאים יהפכו לחובבי ציון ? , הרי עד 1967 , לא "כבשנו" אותם והם בכל זאת תקפו אותנו בכדי להשמידנו , וגם "הפסקת הכיבוש" ברצועת עזה , לא הבטיחה לנו את ביטחון ישובנו , אז על איזה טכניקה של "הפסקת הכיבוש" את מדברת באופן רדוד ופופוליסטי , שלא "תיצור מציאות חיים מדממת" ( בלשונך ) באופן חמור יותר מזו הנוכחית ?. נו " קישוקשי ביצים" נוסח קלינסקי ועדת "מתלהביו" , אינם תוכנית עבודה לפיתרון , אלא איזה חזון שטוב למשוררים כמו קלינסקי , שהגיגיו מתאימים לחלומות של משוררים והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
תשובה לשאלה של קלינסקי
  עובד 1   16/06/22 15:28
מר קלינסקי שואל בכאב (אמיתי) מדוע קשה לשכנע את רוב העם לסיים את הכיבוש. התשובה פשוטה: משום שאף אחד - לא ראש שב"כ במיל, לא גנרל במיל, לא פוליטיקאי במיל ולא משורר במיל - לא הצליח למצוא נוסחה שתאפשר לישראל להגן על עצמה בגבולות שאבא אבן כינה "גבולות אושויץ", גבולות שבהגדרה אינם ניתנים להגנה. אם אתה, איתן קלינסקי, תצליח לעשות מה שלא הצליחו עשרות גאונים אסטרטגיים ותמצא את נוסחת הפלא - אז כמו שאומרים, יאללה, מחר בבוקר. יש כמובן גם סיבות נוספות פחות קריטיות אבל בעלות עומק רב, למשל שהפלשתינים לא רוצים בכלל מדינה, ושאם היו רוצים מדינה אז יש להם ממזרח לירדן מדינה פלשתינית מן המוכן שרק מחכה להם, שהיא גדולה פי 5 מישראל ושבה 80% מהאוכלוסיה פלשתינית, ויש עוד מכלול שלם של עובדות היסטוריות, משפטיות ומוסריות שחייבים ללבן לפני שפותחים את הרגליים, אבל זה להזדמנות אחרת.
כתוב תגובה ל- עובד 1
תודה לעובד מס' 1
  לעובד 1'   16/06/22 21:26
עובד 1, אני מכבדת את גישתך. אני מתרשמת מהדרך המכובדת בה אתה מביע את דעותיך. לצערי, רוב המגיבים בוחרים בדרך של נאצות. אני חוזרת ומדגישה מכבדת את גישתך, גישה בה תומך חלק הארי של העם. אני ממשיכה לדבוק בדעה, שמציאות, בה אנחנו שולטים צבאית על עם אחר, מחייבת עתיד מדמם, ממנו אני חוששת. עתיד מדמם טומן בחובו גם סכנות של חורבן לאומי. וכמי שאוהבת את מדינתי ועמי אני מבקשת ומייחלת למצוא נתיב אחר של חיים, ולא שליטה שלנו על עם אחר.
כתוב תגובה ל- לעובד 1'
מי שרואה ביקורת כנאצה
  ה.א   16/06/22 22:26
מי שרואה ביקורת כנאצה אנא יבחן עצמו. לעם ישראל אין שום מטרה להשמיד מוסלמים, למוסלמים רבים מידי יש מטרה להשמיד אותנו. יש פה מצב אסימטרי לחלוטין שבתוכו אנו חייבים להתנהל. אנו בג'ונגל של אוכלי אדם, הקמים עלינו לכלותינו והיחס של מעטים מול רבים, מחייב כוח, הרבה מאד כוח. צריך גם רוח, כי הרוח היא אבן יסד לכוח, אבל צריך הרבה הרבה הרבה כוח, האמירות של ויתור על הכוח הן בדיוק כמו האמירות של עם ישראל והמרגלים לוותר על הארץ המסוכנת וענקיה ולחזור לעבדות במצרים. מי שלא לוקח את הפרמטרים הברורים האלה בחשבון, כאשר הוא מחליט או כותב על גורלו, הוא אדם חסר אחריות, חסר כל שיקול דעת, ועל כך ודאי יאמרו לי אבירי השמאל שאני מנאץ ומגדף. כמובן שגם לשליטה על עם אחר יש חסרונות, חסרונות רבים, אבל עדיף לחיות ולשלוט על עם אחר מאשר למות.
כתוב תגובה ל- ה.א
המילה מנוול זו ביקורת
  שבת שלום ה.א   16/06/22 23:40
השבוע מגיב אחד בשם שמואל בוקי החליט, שהמילה מנוול תהיה המילה המנחה שלו ביחסו לאיתן, ולזה קורא המגיב ה.א ביקורת ולא נאצה. המגיב ה.א "לא ניאץ" "הוא רק ביקר", כשאיתן התייחס לפסוק א' בפרק י"ד והסיק שהיו צעקות מהבנתו את משמעות המילים "ותשא כל העדה ויתנו את קולם...וילונו על משה...".
כתוב תגובה ל- שבת שלום ה.א
כסיל או טיפש זו מחמאה לשמאל
  ה.א   17/06/22 06:33
מנוול הוא אכן מילה אחת יותר מידי, מעולם לא השתמשתי בה ולא אשתמש בה נגד כסילים או טפשים. כסיל אינו נאצה, מטופש אינו נאצה, כאשר מדברים על השמאל מסוגו של איתן אלה מחמאות, כי רק כסילים גמורים וטפשים מוחלטים שולחים את עם ישראל לשואה שניה אחרי שרק שלושה / ארבעה דורות קודם חוסלו לנו 6 מיליון. רק חסרי בינה ודעת תולשים דפים מהתנך, רק אנשים שאין טיפת שכל בראשם יכולים לקרוא לעצמם יהודים, ולזלזל בתפילין, כאמור אין שים נאצה באמירה כסיל או טיפש לשמאל, אלה מחאות פשוט מחחמאות כי מצב החשיבה שלהם הרבה יותר גרוע מכסיל או טיפש. רק כסיל או טיפש מהשמאל חושב שאלה נאצות ולא מחמאות.
כתוב תגובה ל- ה.א
תודה לכותבת, אבל...
  עובד 1   17/06/22 13:32
שימי לב שאף אחד, כולל כל אלה שמחזיקים בדעתך, לא מכחיש את עצם הטענה שנסיגה מקו הגבול של הירדן תחשוף את הבטן הרכה שלנו לכל גחמה של כל מי שישלוט או יצליח להיכנס ל"מדינה הפלשתינית". יש גם הסכמה מוחלטת שלא נוכל למנוע ירי טילים על כל מרכז הארץ, כניסת מחבלים מתאבדים דרך הגדר, ובמקרה שירושלים תחולק - כל רוצח יוכל להיכנס לכאן פשוט בהליכה עם תרמיל על הגב כי בפועל לא יהיה בכלל גבול. הסכמה מוחלטת זו מתבססת על העובדות מהעבר (הנסיגה מעזה) וחייב אדם להיות עיוור לחלוטין למציאות כדי לחלוק עליה. המסקנה המתבקשת היא שמדינת ישראל תפקיר לחלוטין את ביטחונה ועצם קיומה, ומדוע? רק כדי לא להיחשב "בלתי מוסריים", לשיטתך. אז השאלה המתבקשת היא: האם להפקיד לחלוטין את חייהם של 10 מיליון איש אישה וטף לרצונם הטוב של ארגוני טרור רצחניים, זה פחות בלתי מוסרי מאשר, נניח, לספח את השטח, לתת לתושבים הערבים ביו"ש תושבות (לא אזרחות) עם כל זכויות האדם למעט הזכות לבחור לפרלמנט הישראלי, ולשלם ביד נדיבה לכל בית אב שירצה לעזוב למדינה הפלשתינית שמחכה לו כאמור 20 מטר מזרחית לנהר הירדן, או לכל מדינה אחרת שיחפוץ.
כתוב תגובה ל- עובד 1
חבל שאתה לא מפנים את קהלת ט'
  תגובה לעובד 1   18/06/22 12:35
עובד מס' 1 חבל שמספר הספרים אתה לא מפנים את המשפט של החכם באדם - טובה חוכמה מכלי קרב. אני החילונית החלטתי להפנים את המשפט הזה עם שלל תכנים מוסריים שבספר הספרים .
כתוב תגובה ל- תגובה לעובד 1
זה יפה מאד
  עובד 1   19/06/22 12:05
אותי שכנעת. כעת לכי לשכנע את מחמוד עבאס, חמאס, הג'יהאד האיסלמי וחיזבאללה, שמחכים רק שניסוג לגבולות כפר סבא כדי לטאטא אותנו לים. חזרי אלי עם התוצאות.
כתוב תגובה ל- עובד 1
8
קשה לי לקבל מציאות בה חברה...
  אלי דנינו   16/06/22 17:19
קשה לי לקבל מציאות בה חברה, שהקימה מדינה כדי להגשים יעדים מוסריים.. אשמח לקבל הכוונה באשר "ליעדים המוסריים" שהמצאת כרגע. המדינה הוקמה לקיום פיזי ותרבותי יהודי ותו לא. בשנים האחרונות נפוצה תופעה של "טיעונים מוסריים" שמקומם במקרה הטוב במדשאות הפקולטה לפילוסופיה. כל חצי אינטלגנט או נאור בפני עצמו ממציא יעדים דמיוניים שמקובלים עליו ועל עשרת חבריו. מאחל לך שתבריא. פיזית ותודעתית.
כתוב תגובה ל- אלי דנינו
מאחלת לאלי דנינו רק טוב
  מאחלת לאלי דנינו   16/06/22 21:16
אלי דנינו, נישאר חלוקים בדעותינו ושיהיה לך רק טוב.
כתוב תגובה ל- מאחלת לאלי דנינו
9
קודם תפסיק להיות טיפש
  שאול א.   16/06/22 23:55
הגישה שלך לא מוסרית.אתה מציב עובדה מופרכת מעיקרה ועל בסיסה אתה מעלה טענה "מוסרית לכאורה".ועוד מבקש להסתמך על מוסר הנביאים בעודך אדם חילוני. כך עשית עם הפלסטינים שמאויב בפועל הפכו לשיטתך לגרים וכעת שקר הכיבוש. כאשר אין כיבוש כבר רבע מאה. ואתה ממשיך בתרמית הפלסטינית,שכל מטרתם היא חיסולה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- שאול א.
10
שתהיה לנו שבת של שלום
  שתהיה שבת של שלום   17/06/22 07:18
כתוב תגובה ל- שתהיה שבת של שלום
11
משחיתים מילים לריק
  עודד הנודד   17/06/22 18:19
אתם,וכוונתי לה.א עובד 1 ושלמה המגיב משחיתים מילים לריק כאשר אתם מגיבים למגיבה(אגב,לא ידעתי שקלינסקי שינה את מינו)כאשר אדם נמצא במצב של אוטוסוגסציה אף אחד לא יכול לבלבל אותו עם עובדות
כתוב תגובה ל- עודד הנודד
12
המילה מנוול מאוהבת בשמואל בוקי
  מאוהבת בשמואל בוק   18/06/22 10:03
המילה מנוול מאוהבת אהבת נפש במגיב שמואל בוקי.
כתוב תגובה ל- מאוהבת בשמואל בוק
13
שמואל בוקי תעודת עניות לתרבותנ
  בוקי תעודת עניות   18/06/22 20:31
שמואל בוקי הוא מחלל את ספר הספרים ופוגע בערכי ארון הספרים היהודי המוסרי והאנושי.
כתוב תגובה ל- בוקי תעודת עניות
14
להפסיק רצח יהודים כי הם יהודים
  להפסיק את הטרור   19/06/22 08:29
אני מתנגדת להמשך השליטה של ישראל ביהודה ובשומרון. אך כשישנה אצל הפלשתינים תופעה מזוויעה של רצח יהודים כי הם יהודים, הרי עמדתי הפוליטית חוטפת מכה רצינית, והמבקשים להנציח את שליטתנו על העם הפלשתיני מקבלים חיזוק.
כתוב תגובה ל- להפסיק את הטרור
15
שיהיה לנו המשך יום נפלא
  בְּרָכָה   20/06/22 13:19
כתוב תגובה ל- בְּרָכָה
16
מברכת את הקוראים ביום נפלא
  מברכת   20/06/22 13:24
כתוב תגובה ל- מברכת
17
{@השמיים הגבול@@} בברכה
  ע.סתם אזרח(כ.ואח.   23/06/22 15:20
ראשית הגם כבכבוד, מר קלינסקי,כרק וקטן הישתדלות ייחשב כועם זאת: כפי שאמרו הצופים והצופות, לעם ישראל ועל פניי כלל עולם כ-תבל ארץ אחת ובלבד, ארץ ישראל. לא ראוי לוותר על זכותך בסיסית זאת, זכות רשומה בידי גם מי שאתה מצהיר ואומר מאמין. סבלנות .. {הגם ולא רק צדק בסיסי: לא תוכל לוותר על הזכות, שאחרת כבר אמרו: יבוא אלייך שמכונה והיישר לפרצוף}. מדינות ובשפע, אז אם אתה אומר וטוען, שירדן היא אותה המדינה?: ביושר והגינות: זה אתה כבר צריך כאמור ביושרה ולדון עם הסמכות בירדן. ומה עוד וטוען: שיש עניין אנושי שצריך היתחשבות, אם ורק היתחשבות לעשות?: אנושי כנכון כותלוי בצדק בסיסי כברצון טוב והדדי: הגם והליך, צדק אמת ואנושיות, מה הבושה ובזה?: אפילו כמבלי המרה: הגם בני דת משה וישראל ושומרי הברית, דת משה וישראל ממש לא בושה להיכלל להיות, הגם והגשר: כבוד הדת והדתות כערך הדעות כוהשלמה, כוהשלמה ושלום, @השמיים הגבול@@, שחשוב כשוב ולהזכיר ####כומבלי זילות ולא על חשבון בני ברית חברים הגם וידידים #### כיש ראשית לתכנן, הרוב פה בארץ ישראל ומין הדין, כהדין והצדק הרוב כן הן צריך נדרש מתבקש להיות יהודי, נ.אז מה?: ברור כונוסף כלא חינם ולרדוף, כרווחה לדורות ועתיד, כולתיכנון והעשייה לטובה כולברכה, כולשיקום הפרנסה, כהשפעה כללית, כלטובה ולברכה אנוש האדם והכלל התולדה והעתיד. כואמור מר קלינסקי (מהות בתמצית): כאם וצריך, כלא כך סתם, ההגינות מחייבת לדון בצדק, בצדק כויושרה כואנושיות כבשאיפה ואמת: הגם רב נחת בריאות וטוב, כבהצלחה רבה ורבה והערך הטוב ובטוב, בברכה. (789238).
כתוב תגובה ל- ע.סתם אזרח(כ.ואח.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il