s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רב הנסתר על הנגלה
מאת: רון בריימן  |  08/11/2022
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"ללא משוא פנים" , נוסח בריימן
  שלמה המגיב   8/11/22 11:09
חקירה פלילית של משטרת ישראל , בגין רצח רבין ,שבעקבותיה נשפט והורשע , יגאל עמיר ברצח רבין , על פי הודאתו ( וגם כיום מודה ולא מתחרט וגם משפחתו לא טוענת שאינו הרוצח !!) ועל פי ראיות ישירות מזירת הפשע (הנאשם ירה ברבין מול עשרות שוטרים , שקפצו עליו ותפסו אותו כאשר האקדח היה עדיין בידו !!) , וכל זאת המשפט פומבי (!!) שסוקר לפרטיו בתיקשורת , מיליה במילה , זה להבנתו של הדוקטור לכימיה בריימן , "רב הנסתר על הגלוי" , וכל מערכות האכיפה ( חוקרי משטרה , חוקרי שב"כ , תובעים במשפט , שופטים ) , נהגו "במשוא פנים " בהרשעתו של עמיר , על פי "הראש" של בריימן , ולכן בריימן דורש כעת "חקירה יסודית ללא משוא פנים" !!. נו , להבנתו של בריימן (" משוא פנים..רב הנסתר על הגלוי.." !) , עשרות עדים שאין בהכרח קשר בניהם ( השוטרים שמול עיניהם , ירה עמיר בגבו של רבין ובראש צוות המאבטחים של השב"כ יורם רובין ,חוקרי משטרה במחוז תל אביב , חוקרי צוות החקירה המיוחד הארצי , חוקרי השב"כ , הרופאים שטיפלו ברבין בבית החולים איכילוב וקבעו את מותו ואת סיבת מותו ,הרופאים הפתלוגים במכון לרפואה משפטית באבו כביר , אנשי המז"פ במשטרה ועוד ) , חברו יחדיו "להמציא" ראיות שלא היו , ולהסתיר ראיות שכן היו כנגד יגאל עמיר , כל זאת "במשוא פנים" ? . נ.ב. סמוטריץ לא העביר ביקורת רק על הליקויים בעבודת השבכ , בהגנתו של רבין , אלא האשים (!!) את השב"כ בהסתה שהיא שגרמה לדעתו לרצח , בעצם הפעלת הסוכן "שמפניה" בקרב מתנגדי רבין , למרות שיגאל עמיר אמר במורש בחקירתו ובמשפטו שהושפע מפסקי הלכה של רבנים , כאדם דתי , ולא משום "שמפניה" , או גורם אחר מקרב מתנגדיו של רבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה כל כך צודק, אבל טועה.
  תל-אביבי   8/11/22 14:47
אתה כותב על הכדורים שנורו לגבו של רבין אבל כמובן אינך יודע אם אלו הכדורים שהביאו למותו. כמוך גם יגאל עמיר בעצמו אינו יודע. ומה עם האפשרות שהכדור שהביא למותו נורה בתוך המכונית? שלמה האנליטי, צריך לחשוב על כל האפשרויות . ייתכן שעמיר רצה במותו של רבין ואף האמין ומאמין שהוא גרם לכך, אבל ייתכן גם שהכדור הקטלני נורה על ידי מישהו אחר. האם אתה מתנגד להסרת כל ספק סביר ?
כתוב תגובה ל- תל-אביבי
הראיה: הסירוב לחקור
  סירחון טיוח האמת   8/11/22 18:05
כתוב תגובה ל- סירחון טיוח האמת
"אפשרות" סבירה , נוסח תל אביבי
  שלמה המגיב   8/11/22 22:44
" הכדור שהביא למותו של רבין , נורה בתוך המכונית " ? , וואלה ,אולי באמת "מישהו אחר " אלמוני ( איש שב"כ ? ) , נכנס בחשאי לרכב השרד הממוגן והשמור , התחבא שם , ובעת שרבין הפצוע נלקח ברכב לאיכילוב , מספר דקות נסיעה , הוא ירה שוב ברבין את "הכדור שהביא למותו " , והנהג דמתי והמאבטח הפצוע יורם רובין , בכלל לא שמו לב "לאירוע" הזה בתוך הרכב , או שהם ראו זאת , "ושכחו " לציין זאת בעדותם במשטרה וגם בעדותם בבית המשפט . נו , איך באמת לא ראוי לבדוק "אפשרות סבירה" כזו , על פי "הראש" של התל אביבי , שמתייחס לקוראים כמו אל אספסוף אוילים , שכך ניתן לשכנע אותו , שאולי "מישהו אחר" ולא יגאל עמיר , " הביא למותו של רבין". כמובן שלא רק הנהג דמתי , והמאבטח הפצוע רובין , שייכים "לטיוח" הזה , אלא גם כל הרופאים באיכילוב , שטיפלו ברבין וניסו להצילו , וגם כל הרופאים שבדקו את גופתו של רבין במכון לרפואה משפטית באבו כביר , "התעלמו " מסימן ירי שלישי ברבין ( שנורה כבר במכונית ע"י אלמוני ) , דיווחו בשקר על סיבת המוות בדו"ח שלהם ובעדותם במשפט , והם כמובן , כולם (!!) , תיכננו מראש , להסתיר מבית המשפט והמשטרה , את מה שקרה , עם "המישהו אחר " האלמוני שירה ברבין בתוך הרכב כדי לודא הריגה . נו , רבותיי הקוראים , מה אתם אומרים על טימטום השכל הזה של המגיב התל אביבי , שהוא חושב שהוא מדבר אל ילדים בני ארבע בגן ילדים ? . אין מילים. תשמור על הבריאות , תל אביבי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
אכן, רב הנסתר על הנגלה
  וינטר הניה   8/11/22 12:26
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
3
מי שמאשים אל יתלונן על הבומרנג
  פרופ' אלישע האס   8/11/22 13:40
27 שנים אנשי שמאל מדברים על ההסתה מהמרפסת ומאשימים אותנו בקיצוניות ורצחנות. די! די לצביעות! סוף סוף יש מנהיג פוליטי שלא מתכופף ואומר את האמת: אתם מסתירים לדברים חשובים ומשתמשים בידע החלקי כדי להאשים. אבישי רביב הסתובב בקמפוס בבר אילן כדי לסחוב אלינו האשמות . עוד לא שמעתי התנצלות ברורה מחבריו של דיכטר על הנזקים שגרם לנו הסוכן ההוא.
כתוב תגובה ל- פרופ' אלישע האס
ומה "האמת" , אדון האס ?
  שלמה המגיב   8/11/22 16:06
איזה "אמת" מנסה לחשוף סמוטריץ' ? , הרי גם אם "אבישי רביב הסתובב בקמפוס בבר אילן" , הוא לא "סחב אליכם ( הימין הישראלי ?) האשמות" ,והשב"כ לא "הסית לרצח רבין" ( בלשונו של מי שהולך להיות שר בקבינט הביטחוני , סמוטריץ' ) , אלא הרבנים שעליהם דיבר הרוצח עמיר בחקירתו ובמשפטו , שהם שהשפיעו עליו ולא שום "סוכן" של השב"כ . מי זה "לנו " , אדון האס ? , למי "גרם נזקים הסוכן ההוא" ? , על מה יש על השב"כ "להיתנצל " ? , הרי לא היה צריך את "הסוכן" , כדי שכל העם יראה וישמע בתיקשורת ,יום יום , את מה שהתרחש בהפגנות נגד רבין באותה תקופה , על ידי אותו ציבור ( "לנו" בלשונך ) , הלא כן ?. נ.ב. איזה "ידע חלקי " , יש לעם ישראל , מהמשפט הפומבי שהתנהל נגד יגאל עמיר ? , מה בדיוק "הידע " האישי שיש לך , או לבריימן , שהוסתר , או "טוייח" , או "נעלם" מעיני השופטים במשפטו של עמיר ? , נו , אם היה למישהו איזה "קמצוץ" לאיזה "ידע שהוסתר " במשפטו של עמיר , האם משפחת עמיר לא היתה מנסה "לנצל" זאת , למשפט חוזר , כדי "להוציא " את בנה "החף מפשע" ? , מי האידיוט , שסבור שיגאל עמיר , "הושפע" לבצע את רצח רבין , על ידי איזה "סוכן" שהופעל על ידי השב"כ ? , נו , אם "הסוכן" כל כך "הסית" ( בעידוד השב"כ , בלשונו של סמוטריץ ) לרצוח את רבין , אז מדוע לא ראינו עוד "צדיקים" שהושפעו ממנו וניסו לעשות זאת ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
סתם מחזור של הבלים
  הירונימוס   8/11/22 17:56
יש שני מקורות רשמיים להבהרת פרשת הרצח, 1. משפטו של הרוצח ושותפיו (כן, היו לו שותפים אם במקרה שכחתם). מהמשפט ברור שהוא תכנן וביצע את המעשה, הוא הודה הסביר ופירט מה הוא עשה וכיצד. עד כה הוא מעולם לא חזר בו ומעולם לא טען שום טענה אחרת. גם שותפיו של הרוצח הודו בפרטים שונים החשובים להבנת הפרשה ומעולם לא טענו שום טענה אחרת. אם מי מהם סבור שנעשה לו עוול והוא אינו אשם הוא תמיד יכול להשמיע את גרסתו החדשה וגם לערער. 2. ועדת שמגר לבדיקת המחדל של השב״כ באבטחת ראש הממשלה. הועדה פרסמה מסקנות חמורות מאד לגבי התנהלות השבכ בפרשה, האחראים סולקו בקלון מהמערכת ושום דבר לא הוסתר. (כולל סיפור המודיע המכונה שמפניה ונספחיו.) לא ברורה לי הטענה שמשהו מהותי הוחבא או הוסתר, כל מי שיש לו טענה או מחשבה בנושא ממילא כבר פרסם אותה בכל מקום אפשרי ומעולם לא הצליח להוכיח שיש איזו אמת אחרת.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אז מדוע מסתירים?
  עובד 1   8/11/22 23:00
אם אכן אין מה להסתיר, מדוע שלא יחקרו ויסבירו לנו כיצד קרה שהנסיעה מהכיכר לאיכילוב, שאמורה להימשך 3 דקות בערך, ארכה 20 דקות, ומה עשו יושבי המכונית בכל הזמן הזה? מדוע ועדת החקירה קבעה שהיריות נורו בשעה 20.45 כאשר שוטר מצולם כשהוא עוצר את יגאל עמיר ושעונו מראה 20.30? מדוע נכתב בדו"ח בית החולים שהפצוע (עוד לא ידעו שזה ראש הממשלה) הגיע בניידת טיפול נמרץ? כיצד ייתכן שנמצא חור כניסה של כדור בחזית החולצה של רבין (כולל כתם הדם על הפתק של שיר השלום), ונקבע כי הוא חדר אל הצלע מלפנים? מה קרה למאבטח הנוסף שהיה במכונית ונעלם? מי צעק "סרק סרק" ולמה? מדוע הדו"ח הפתולוגי סודי? אם לשב"כ אין מה להסתיר, מדוע הוא מעדיף להתנהל בענן של חשדות במקום לספר לכולם מה קרה ולהוכיח את נקיון כפיו?
כתוב תגובה ל- עובד 1
"חדר אל הצלע מלפנים" , עובד?
  שלמה המגיב   9/11/22 00:59
מה אתה ממציא נתונים , עובד ? , היכן ראית ראיה כולשהי ( עדות , דו"ח רפואי ) , על חדירה של כדור לגופו של רבין "אל הצלע מלפנים " , בנוסף לסימני שתי החדירות מאחור ? , על איזה "דו"ח פתלוגי סודי" אתה מבלבל את המוח ? , מהיכן "שאבת" נתון חסר בסיס כזה ? , ממתי יאשר בית המשפט חיסיון ( "דו"ח פתלוגי סודי " ) , לדו"ח רפואי כולשהו , המוגש כראיה במשפט פלילי ? , מאיפה "המצאת" את זה ? , על איזה "מאבטח נוסף שהיה במכונית ונעלם" אתה מטמטם את השכל ? , היכן ראית , או שמעת על ראיה כולשהי , שהוצגה , או הוסתרה מבימ"ש , בדבר "מישהו נוסף" שהיה ברכב המילוט לאיכילוב , מלבד הנהג דמתי וראש צוות המאבטחים הפצוע יורם רובין ( בנוסף לרבין כמובן ) ? . נו , עובד , הרי אם באמת היה חשד , ערטילאי אפילו , או "קמצוץ" ראיה , על סימן ירי חדירה "אל הצלע מלפנים" בגופתו של רבין , בנוסף לשני סימני החדירה בגבו , לא היו בני משפחת עמיר ועורכי דינו , "מנצלים" זאת , לדרוש משפט חוזר , כדי לעורר ספק "ולחלץ " אותו ממאסר עולם ?. ממתי יש בחוק , או בכלל תקדים לסיטואציה , של חקירה נוספת על החלטות בימ"ש בדיון פומבי , מבלי שיוצג איזה נתון מחשיד , שמצדיק זאת ?. מאיזה מניע ירצה "מאבטח נוסף" מהשב"כ , שהיה כביכול גם הוא ברכב המילוט לאיכילוב , לרצוח את ראש הממשלה , במקום להגן עליו ? . וואלה , עובד , ספקולציות חלולות והזויות כאלה , אפשר"להמציא" בכל משפט פלילי , וכך לעולם לא יהיה "סוף" לאף הכרעה משפטית , בבית משפט שדן בפלילים , ונראה לי שאנשים כבר "יורדים לגמרי מהפסים " בהמצאת הקונפירציה הזו , בעניין רצח רבין והמבין יבין. נ.ב. הנסיעה ברכב במילוט מכיכר מלכיישראל ועד בי"ח איכילוב , לא ארכה 20 דקות , אלא דקות ספורות וזה עוד נתון חסר בסיס שאתה ממציא וחבל. דרך אגב , עובד , ראה התייחסות ביתר תגובותיי כאן , ותבין לבד , שכל עניין "הסתרת האמת" בגין נסיבות הרצח של רבין , זה קישקוש הזוי , חסר בסיס , שאפילו בני משפחת הרוצח ועורכי דינו , "לא קונים" אותו , והם יודעים מדוע והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
סיפורי מעשיות
  הירונימוס   9/11/22 10:13
נטולי כל בסיס עובדתי, סתם המצאות של פרובוקטורים משועממים שכבר נבדקו מאה פעמים ונמצאו כשטויות. אבל כהערת אגב אוסיף כי גם במצב הכי אידאלי נסיעה מהעיריה לאיכילוב לוקחת הרבה יותר משלש דקות מה גם שהיו שם למעלה ממאה אלף איש בין העיריה לבית החולים. אבל זה באמת לא משנה שום דבר.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לשלמה והירונימוס
  עובד 1   9/11/22 12:16
כל העובדות שציינתי - ועוד עובדות מוזרות - מגובות בהוכחות פורנזיות. טבעי שמי שמקשיב רק לערוצי התשקורת אין לו מושג וגם אינו רוצה לדעת מהעובדות הנ"ל. חפשו, תמצאו, תשוו, ואחר כך אם אתם רוצים תגידו שהכל שטויות. גילוי נאות: גם אני התחלתי להתעניין בגלל אותה סיבה - להוכיח לעצמי שכל הקונספירציות הן שטויות. אז יכול להיות שאני מקשקש שטויות אבל בניגוד לכם לפחות ראיתי את התחקירים.
כתוב תגובה ל- עובד 1
לא עובדות, לא פורנזיות ולא נעל
  הירונימוס   9/11/22 15:44
יים. הכל שקרים, זיופים, סילופים וקשקושים
כתוב תגובה ל- הירונימוס
"ראית תחקירים" , עובד ?
  שלמה המגיב   9/11/22 17:12
אולי במקום "לראות תחקירים " , תעשה מאמץ "לראות ראיות " שהוצגו בבית המשפט ? , ממתי "תחקירים " , הינם יותר מהימנים עברך , מראיות ישירות וחד משמעיות שמוצגות בבית המשפט , שאפילו הנאשם וסניגוריו לא שוללים את אמינותם ? , האם שלושת השופטים בתיק הרצח , הינם שלושה דיבילים , שמבינים פחות מכל מיני "תחקירנים בגרוש" ? ,על איזה "הוכחות פורנזיות" אתה מכיר , שמוכיחות את חפותו של יגאל עמיר , אתה מבלבל את המוח ? , ואם היו כאלה , האם משפחת עמיר , לא היתה משתמשת " בהוכחות הפורנזיות " הללו , כדי לשחרר את בנם ממאסר עולם ?. הרי בכל טיעון לחפות משפטית , צריך לא רק ראיות , שלטעמך , יש מחלוקת לגביהן , אלא קמצוץ של הגיון בסיסי , הלא כן ? , נו , מדוע לא "מנצלים" הנאשם המורשע יגאל עמיר ומשפחתו , את מה " שראית בתחקירים " ( "ראיות פורנזיות" עלאק ) , כדי לערער על ההרשעה ולדרוש משפט חוזר על בסיס "הראיות הפורנזיות" שמפרסמים "התחקירים" ? . אולי בכל זאת , עובד , תאמין למה שיודעים הנאשם עמיר , משפחתו ועורכי דינו , על העובדות והראיות בתיק ולא על "תחקירים" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
מומלץ לכולם לצפות בראיון של
  בני בנקר   9/11/22 11:05
בן כספית עם ראש השב"כ הכושל בזמן הרצח, כרמי גילון. בן כספית מציג לו את החולצה שרבין ז"ל לבש בזמן הרצח, חולצה שקיבל מדליה רבין ומראה לו חור חדירה של כדור בחזה ומבקש ממנו הסבר. גילון מנסה "חור יציאה", אבל כספית אומר לו שמומחים פורנזים קבעו שזה חור כניסה של כדור וממילא הכדורים שפגעו ברבין ז"ל נשארו בגופו. ומה עונה גילון ? אין לי מושג. אפשר למצוא את הסרטון בקלות ע"י חיפוש "ראיון בן כספית כרמי גילון" בגוגל. זאת לא "תאוריית קונספירציה", זאת שאלה רצינית, שגם דליה רבין רצתה לקבל עליה תשובה, אחרת לא הייתה מעבירה את החולצה לבן כספית.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
עוד קשקוש מבית היוצר הרעיל
  הירונימוס   9/11/22 11:20
לא חור כניסה ולא נעליים. קשקוש בלבוש
כתוב תגובה ל- הירונימוס
התייחסות והסבר לבנקר
  שלמה המגיב   9/11/22 12:25
ראשית לרמי גילון לא היה מושג בראיות שהוצגו במשפטו של הרוצח עמיר , באשר מי שחקר את האירוע הפלילי ( לא את הלקחים המבצעיים ) , זו המשטרה , בתחילה צוות החקירות המיוחד של מרחב ירקון ולאחר מכן צוות החקירות הארצי של היחב"ל . אכן היה חור זעיר בחולצתו של רבין , והנושא נדון בבימ"ש ולא הוסתר בכלל , ומומחי הזיהוי שהעידו בגין נתון זה , העריכו שמדובר בחור בחולצה בלבד ( ולא בפצע חדירה מלפנים , שלא נמצא בכלל !!) , עקב אפר של סיגריות ( רבין היה מעשן כבד ). לא היה שום פצע חדירה בחזית גופתו של רבין , מלבד שני פצעי החדירה בגבו , מהירי של הרוצח יגאל עמיר. בחייך , בנקר , לא נמאס לכם מהשטויות הללו ? , מן הסתם , עשרות אנשים ( חוקרי משטרה , אנשי זיהוי של המשטרה , רופאים ואחיות באיכילוב , רופאים ומנתחים במכון לרפואה משפטית באבו כביר ) , ראו את גותו של רבין לאחר שנורה , וכולם (!!) , חברו יחד , להסתיר נתון בסיסי כזה בגופת נרצח , של פצע חדירה נוסף מלפנים , בנוסף לירי של הנאשם ברצח בגבו של הנרצח , וכולם (!!) , הטעו במזיד את בית המשפט והעידו שקר , על מה שראו ? . איזה מניע יש לכל "המעורבים" הללו בחקירה , להסתיר נתון כזה , אם היה קיים ? , איך אפשר בכלל במציאות , לתכנן ולבצע מעשה קונספרציה פלילי כזה ( עבירה של בידוי ראיות , סעיף238 לחוק העונשין שדינה חמש שנות מאסר !) , בתיאום עם עשרות אנשים , שלרובם אין קשר אחד עם השני ? , מה קורה לכם בנקר , עד כדי כך איבדתם את הקשר עם המציאות ? , הרי אם מישהו נוסף ( מלבד עמיר ) היה מעוניין ברצח רבין ,מדוע "שיסתבך" במעורבות ברצח , כאשר כבר מישהו אחר ( יגאל עמיר ) "עשה עבורו את העבודה" ? , איך בכלל יכול מראש "המישהו נוסף" האלמוני , לתזמן מראש , את "וידוא ההריגה " , עם הרוצח יגאל עמיר ? , מה הטירוף הזה , בנקר ? , עד כדי כך ניתן לטמטם לכם אתהשכל , כאילו אתם איזה ילדים בגן ילדים , ששומעים "סיפור" מהגננת שלהם ! . אלוהים ישמור. תהיה לי בריא , בנקר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בוא נבחן
  עובד 1   9/11/22 16:35
בוא נבחן פרט אחד בתגובתך: "החור בחולצה הוא תוצאת אפר של סיגריה כי רבין היה מעשן כבד". יכול מאד להיות שמומחים העידו כך, אבל האם זה משחרר אותנו מלהפעיל מינימום שיקול דעת עצמאי? כי יש כאן שלוש אפשרויות: או שרבין עלה לבמה בעצרת ההמונים הכי חשובה בקריירה שלו עם חור בחולצה בגלל סיגריה, או שעישן סיגריה בדרך לבית החולים, או שהצית לו סיגריה להנאתו אחרי מותו. איזו אפשרות מבין שלושת ההזויות הללו נראית לך? לא זו בלבד אלא גם זאת - צריך אדם צריך יכולת אקרובטית מיוחדת במינה (או מצב נפשי מאד ביזארי) כדי לחורר חור בחולצה של עצמו תוך כדי עישון סיגריה. אני מעולם לא שמעתי על מקרה כזה. לא נעים לומר, אבל עושה רושם שהשופטים במשפט עמיר (או חברי ועדת שמגר) לא עשו ל"מומחים" חיים קשים מדי, בניסוח עדין.
כתוב תגובה ל- עובד 1
אז "נבחן" שוב , כבקשתך
  שלמה המגיב   9/11/22 17:34
גם אם לטעמך ( " מעולם לא שמעתי על מקרה כזה" בלשונך ) לא יתכן שאפר של סיגריה דולקת , עושה חור בחולצת המעשן , והערכת המז"פ לגורם לחור בחולצה הינו שגוי ( ותאמין לי , שאני כמעשן כבד שלושים שנה , "הרסתי" הרבה חולצות בגלל האפר מהסיגריות שעישנתי , ואשתי היתה "מתעצבנת" מכך , בכל פעם שהבחינה בכך ) , אז מה משנה בכלל הגורם לחור בחולצה , כאשר אין בגופת הנרצח שום פצע חדירה בחזית הגוף מלפנים ? . עשרות אנשים ( רופאים ואחיות בבית החולים איכילוב , רופאים פתלוגים מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר , אנשי מז"פ של המשטרה שהנציחו את הפגיעות בגופתו של רבין ) , לא ראו שום סימני חדירה מלפנים בגופתו של רבין , והם כולם (!!) , טעו ( או ראו והתעלמו !!) , ורק " תחקירנים" הבחינו בנתון "פורנזי" שאף אחד לא ראה , וכך אתה מסיק מסקנות ,לגבי מהימנות "התחקירים " שאתה לדבריך ראית ?. וואלה , אולי בכל זאת , הטכניקה שלך "לבחון" סיטואציות , הוא לא "משהו" , אדון עובד ? . תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה - מתוך ויקיפדיה
  עובד 1   9/11/22 21:33
מתוך ויקיפדיה: "במסגרת הערב המיוחד התייחס פרופ' יוסי קלאוזנר, מבכירי בית החולים ומי שהכריז למעשה על מותו על שולחן הניתוחים של יצחק רבין בליל הירצחו, לאירועי הלילה ההוא מנקודת הזווית שלו. תוך כדי דבריו אמר פרופ' קלאוזנר פרט אחד שהקפיץ את תשומת ליבו של הפיזיקאי נחום שחף, מי שמאז הרצח חוקר את פרטיו ובעיקר מעלה שאלות ותהיות על הגרסה הרשמית שהתקבעה בתודעה הישראלית. פרופ' קלאוזנר מספר על רגעי הגעתו של רבין לבית החולים ומציין שהוא היה ירוי בחזה, קביעה המנוגדת לפרטים הידועים מהגרסה הרשמית ולפיהם הירי פגע אך ורק בגבו של רבין. "...בהמשך הגיע אליי ג'יי בושינסקי מארה"ב למחקר על רצח רבין. הוא ראה את מחקר ההמשך וביקש ממני לסייע לו בחקירה. הצעתי לו לבדוק את שיר השלום (אותו נייר מקופל ובו מודפס שיר השלום, שהוצג ככזה גם הוא מכדורי הרוצח) שמעלה שאלה איך הוא רווי דם בעוד הוא בעצם היה בכיס הפנימי של המעיל מקדימה. אם רבין נורה מאחור על ידי יגאל עמיר איך זה שיש דם מקדימה?", שואל שחף וממשיך: "אם הוא יורה מאחור, שני קליעים פוגעים מאחור והקליע השלישי פוגע ביורם רובין, איך מגיע דם לכיס הקדמי? ולא מדובר בטיפה אחת אלא בדף רווי דם". עוד הוא מזכיר שאלה נוספת שעלתה מצילום הדף: "איך זה שנראה חור אחד ולא ארבעה כפי שאמור היה להיות בדף מקופל לארבע שכדור חורר אותו. הצעתי לבדוק את הדף של שיר השלום ואת הבגדים". ...שחף מציין כי בדו"ח הנתיחה מציין פרופ' היס שיש חור של חצי סנטימטר בחולצה מקדימה. שחף משמיע את דבריו של פרופ' קלאוזנר בתשובתו ליוסי אלפי ומוסיף להשמיע גם את דבריו של פרופ' גבי ברבש, אז מנהל בית החולים, בראיון לתקשורת כשעתיים לאחר מותו של רבין. שם הוא משרטט את מסלולו המדויק של הקליע שעושה את דרכו מהחזה ועד לעמוד השדרה, כלומר ירי מקדימה.
כתוב תגובה ל- עובד 1
"ויקיפדיה" ,זו ההוכחה , עובד ?
  שלמה המגיב   10/11/22 08:15
אם התיאור , לדבריך בויקיפדיה , בגין דבריו של איזה אדם בשם שחף , על איזה "ערב מיוחד " שבו שמע איזה רופא מאיכילוב קלאוזנר , מסביר "שרבין היה ירוי בחזה" , ואם לדברי אותו שחף , אז גם פרופסור ברבש , אמר "בראיון לתיקשורת את המסלול המדוייק של הקליע שעושה דרכו מהחזה ועד לעמוד השדרה " , אז לא מדובר באיזה "דו"ח פתלוגי סודי" ( עלאק ) , ומה הבעייה של "ממציאי המישהו אחר ירה ברבין" , ושל משפחת הרוצח עמיר ועורכי דינו , לבדוק גם כיום את "הסיפור" של שחף , עם הפרופסורים קלאוזנר וברבש , ואין כאן שום "דו"ח פתלוגי סודי" והכל ברור , וניתן בקלות לעורכי דינו של עמיר , להוכיח ספק סביר לאשמתו ולהוציאו ממאסר עולם , וניתן להוכיח כיום ללא "בעייה" שעשרות מעורבים בחקירה , ביצעו עבירה של בידוי ראיות ( התעלמו מפצע חדירה מלפנים בגופתו של רבין ) והכל ברור , וניתן מיידית להשוות את עדותם של אותם שני פרופסורים בבית המשפט מן הסתם , למה שאמר אותו שחף על מה שתיארו לפניו את האירוע , ובא לציון גואל וכל "ממציאי הקונספירציה " , יכולים להוכיח את "התזה" שלהם באופן ברור והמשטרה תפתח מיד בחקירה נוספת , כנגד כל אילו שעברו עבירה פלילית של בידוי ראיות ( שחומרתה חמש שנות מאסר !) , בעת "שהתעלמו" במזיד , ובתיאום עם עשרות מעורבים (!) , מתיאור פצע חדירה מלפנים בגופתו של רבין והטעו את בית המשפט. וואלה , עובד , נראה לי שמשפחת עמיר ועורכי דינו , לא בדיוק "קונים " את מה שמספר לנו אותו שחף "בויקיפדיה" , וגם מעניין שאף אחד ( כולל אותו שחף ) "ממציאי הקונספיריציה..דוח פתלוגי סודי..מישהו אחר ירה ברבין מלפנים.." , לא פנה כבר אז ( ואולי גם כיום !) למשטרה , לבדוק את "הסיפור" עם הפרופסורים ברבש וקלוזנר ומה "שסיפרו" לאותו שחף , כדי לחשוף את "האמת" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נסתתמו טענותי
  עובד 1   10/11/22 09:45
ובכן כנראה שרבין נורה בשעה 20.40 כפי שקבעה ועדת שמגר ולא ב-20.30 כפי שמוכיח צילום של שוטר (מה ערך עדותו של שעון שוטר לעומת שופט עליון!!). הוא גם הגיע לאיכילוב עם שתי פגיעות בגב, ושני הרופאים ד"ר ברבש וד"ר קלאוזנר פשוט לא היו מקצועיים מספיק כדי לאבחן זאת, ושני החובבנים הללו רשמו בדו"ח הראשון שהוא נורה דווקא מלפנים. הדו"ח הפתולוגי אינו סודי, הוא פורסם ברבים וכולנו, וקודם כל שלמה, יודעים בדיוק מה נכתב בו (חוץ ממני כנראה). הדרך מהכיכר לאיכילוב לקחה 5 דקות, הוא הגיע במכוניתו ורק רופא חובבן רשלני נוסף רשם בד"וח הקבלה ש"הפצוע הגיע בנט"ן", וכמובן שהחור בחולצה נגרם בגלל אפר סיגריות (שכחנו לציין שגם רבין עצמו היה רשלן לא קטן). האיש שצעק "סרק סרק" התכוון לומר "מרק, מרק" (הוא כיוון לארוחת הצהריים) אבל התערבבו לו האותיות. אגב, האם קראת הבוקר בעיתון, שלמה, על ממצאי החקירה בעניין רצח ארלוזורוב שפורסמו הלילה? מסתבר ללא צל ספק שהרוצח הוא דונאלד טראמפ. מי היה מאמין עליו. אה כן, גם שני שופטים (שניים!!) במינסוטה קבעו שכדור הארץ הוא צלחת. אמנם בעניין זה האחרון יש גם גירסה נוספת, אבל זוהי כמובן קונספירציה עלובה.
כתוב תגובה ל- עובד 1
ובכל זאת , עובד
  שלמה המגיב   10/11/22 10:38
רק שאלה הגיונת פשוטה לי אליך , כאזרח הגיוני מן השורה. אם כל הנתונים שהצגת כאן בתגובותיך , שנובעים מפירסומים שונים בתיקשורת , שלך אין שום הוכחה לאמיתות שלהם , הינם אפילו עובדות שלא נסתרו ע"י ראיות שהוצגו בבית המשפט , אז מדוע משפחת עמיר ועורכי דינה , לא מבקשים על בסיס "העובדות" הללו , משפט חוזר ובכך לחלץ את יגאל עמיר ממאסר עולם ? , הרי עבור הרבה הרבה פחות חשדות ( להתעלמות מראיות שמזכות מורשע ) , נערך לזדורוב משפט חוזר , ויש האומרים שהוא יזוכה בשל כך מחמת הספק ? . אתה מציג כל מיני נתונים שפורסמו בתיקשורת ומן הסתם , אף אחד מנתונים אילו , לא נבחן בבית המשפט , בגין נכונותו ועל בסיסם , אתה מסיק מסקנות ואינך בקי בכלל במה שהוצג בבית המשפט , וכך אתה מסיק מסקנות ?. ועוד שאלה קטנה של אדם פשוט כמוני , עובד , אם היה עוד "אלמוני" ברכב המילוט לדרכו לאיכילוב , מלבד הנהג דמתי והמאבטח הפצוע רובין , שאולי הוא שירה ברבין מלפנים , אז אנו מדברים על עובדה , שניתן במיידית לאשרה , או להפריכה , ע"י העדים דמתי ורובין , שעדיין חיים וקיימים , אז מה "הבעייה" לבדוק זאת , ולקבוע סופית לכאן או לכאן , מה האמת ? , אולי בכל זאת ברור מה האמת , וכל "המישהו אחר ירה ברבין" , הינן סתם ספקולציות של אנשים שאינם בקיאים בראיות כמוך ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה משקר גם בעניין צילום השוטר
  הירונימוס   10/11/22 11:09
לא היו דברים מעולם. אתה באמת חושב שכולם מטומטמים?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
צודק הירונימוס
  עובד 1   10/11/22 12:27
השוטר שלא אזק את יגאל עמיר לא צולם, וגם את השעון שלא היה לא צילמו, והשעון הזה בשום פנים לא הראה את השעה 20.30 אלא שעה אחרת. נסתתמו טענותי כבר אמרתי?
כתוב תגובה ל- עובד 1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il