w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איזה עולם מוזר
מאת: יואב יצחק  |  22/04/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תאור מדוייק
  גז'במכר יצחק   22/04/23 13:58
תאור מדוייק של המצב. בתור עיתונאי ובעל עיתון אני מצפה ממך שתאורים וכתבות בנדון יופיעו בתדירות גבוהה לפחות כמו התדירות של הכתבות של איתמר לוין.
כתוב תגובה ל- גז'במכר יצחק
2
עולם כמנהגו נוהג
  באום   22/04/23 14:09
העולם לא מוזר, רועים השתלטו על בארות כבר לפני אלפי שנים ,מאבקי כח הם חלק בלתי נפרד מההוויה האנושית ומי שתופס חזקה על משהו, לך תזיז אותו.אבל הבעיה העיקרית של נתניהו שהוא החליט להפוך את ישראל למעצמה, פה זה מתחיל ופה זה נגמר. כלבי האשמורת בעולם הרחב לא בדיוק מעוניינים לראות מעצמה יהודית בצנטרום של הפיילה העולמית שתשגיח על נתיבי המסחר בין מזרח למערב ותתפוס בעלות על דרך המשי המודרנית.הסכמי אברהם אותתו לעולם שזה הולך לקרות ומפה ועד להפעיל את הפרוקסים בישראל המרחק היה קצר. בג"צ חייב להשאר נאמן לנו ולהשאיר את ישראל קטנה ועלובה כמו שהוא יודע, כך אמרו כלבי האשמורת מחו"ל והקפיצו לרחובות את אלה שחייבים להם, רשיונות לסחר בנשק ושטיחים אדומים אם לא אורות אדומים באיים אקזוטיים ומטוסים פרטיים. כל עוד נתניהו לא הסכים לוותר על יו"ש, היה עוד אפשר איכשהו לסבול אותו, אבל מרגע שהוא החל להתפרס ,זה כבר היה יותר מדי עבור מי שרוצים שנשאר קטנים כאלה, שביום השואה נגיד "לא עוד" ושום זיקפה לאומית מעבר לזה.
כתוב תגובה ל- באום
3
שקרן בכסות עיתונאי
  יוסי מ   22/04/23 14:10
או שאתה שקרן או שאתה טיפש או שאתה חושב שהקוראים טיפשים. התזה שלך יוצאת המקום של להסביר או לתרץ את מה שמתחולל כאן מתוך רצון לתמוך בממשלה. מותר לך, אתה לא שופרון יחיד. האמת הפשוטה היא, שנבחרה ממשלה על בסיס כמה מתארי פעולה שהיא הציגה לבוחר, ושבאו לביטוי גם בדברים של העומד בראשה כמה ימים אחרי הבחירות. שים לב מר יצחק, אחרי הבחירות. יוקר מחיה ,איראן, דיור, וגם ,שיפור המערכת המשפטית ויחסי הכוחות במשולש השלטון בדמוקרטיה. גם זה, לא רק זה. בפועל המציאות מראה שהעניין המשפטי הוא היחיד שמעניין אותה והיחיד כנראה שמאחד אותה. פה נכנס מהלך ברוטאלי של מזימה לשינוי המשטר במדינת ישראל, ללא תמיכה ציבורית רחבה כשגם חלק לא קטן ממצביעי הליכוד היותר מתונים, מסתייג מההפיכה. היה מי שחשב שזה יעבור בשקט וכמו פוטין באוקרינה זה נפל לו על הראש .מרבית הציבור מימין מהמרכז וממה שנשאר מהשמאל, וגם מצביעים שהצביעו למפלגות הקואליציה קמו ועצרו את ההפיכה שהייתה מביאה אותנו לדיקטטורה בשרות עברין הנמלט מהחוק, מי שרוצה פטור לחרדים והמשך פרנסתם על גב השאר שתורמים, מי שרוצה מערכת שלטון נפרדה ביו"ש, ללא ביקורת שיפוטית ובלי מחשבה מה זה יעשה לצבא בעולם שבלי הגנת בית המשפט העליון ימצא את עצמו מובא להאג כאחרון פושעי המלחמה, ולמי שרוצה משילות שפרושה דומה מאוד למה שההם בגרמניה בתחילת דרכם,עשו כלפי היהודים והוא יעשה כלפי הערבים בתוך ומחוץ לקו הירוק .נגד זה קם הציבור, כל הנושאים בנטל מכל הסוגים, בטחון כלכלה יחסי חוץ זכויות אדם, כל אדם נאור ומתקדם וכל מה שאיפיין את מדינת ישראל על כל הבעיות והחוליים, זו הסיבה למחאות ולתוצאה שלהן שכבר נקבעה בפועל אם כי ייקח עוד כמה חודשים לראות את ניצחונה החד והברור על שלטון החושך שיש לו רוב טכני, זמני של 64 (שלחתם פרחים למיכאלי?)שאתה מתרץ עבורו את המציאו. כשתלמד לנתח את האמת ותשווק אותה תוכל להיקרא עיתונאי, עד אז אתה מו"ל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי צודק ב מאה ואחד אחוז
  בעל ניסיון   22/04/23 22:31
אין ספק, המגיב יוסי צודק לגמרי. יואב יצחק,בכתבה זו איבדת אמון של קהל קוראים גדול. כאיש ימין אני מאוד מתנגד למה שהליכוד עושה. אם הליכוד היה באמת רוצה הסכמה רחבה, הוא היה מכניס את גנץ ולפיד במקום הדתיים שכל מה שמעניין אותם זה לקבל יותר ולתרום פחות ככל האפשר.
כתוב תגובה ל- בעל ניסיון
4
איזה עולם מוזר
  אורח   22/04/23 14:16
זו לא הפעם הראשונה שהמרכז-שמאל מפסיד את הבחירות יואבת ושם לב שלא היה עירעור על התוצאות, בניגוד לימין שלא מבין איך דבר כזה יכול בכלל לקרות... וזו אולי הסיבה שחזרו לשלטון במטרה להשאיר אותו בידיהם לנצח... אין שום הסבר לחקיקה מטורפת של קרוב ל 100 חוקים, שלא נעצרה עד שהגענו לסף תהום. עוד באופוזיציה ראו שנתניהו איבד את זה. התנהג כמו ראש כנופית פשע, לא כראש אופוזיציה, אבל אתם הולכים אחריו כמו חבורת מהופנטים, מתי תתעוררו ותבינו שהאיש נטל ולא נכס ? כשהכלכלה תתרסק ? הביטחון הפנימי והחיצוני על הפנים, שבר נורא ומיותר בעם ? תתעוררו !
כתוב תגובה ל- אורח
5
יואב היקר, אתה לא צריך להתנצל
  הירונימוס   22/04/23 14:22
על כלום. אני קורא אותך כבר שנים רבות, השקלול של הכעסים, המחמאות, ההערכה והבוז יוצרים תמונה מרתקת ומעניינת, הטענה הממשית היחידה שיש לי אישית היא על כך שהאתר הזה מסורבל וקשה להתגבר על הבעיות העריכתיות והטכניות שלו. ולענייננו. יש הבדל גדול בין אי ההסכמה עם הממשלה לבין המחאה הנוכחית. גם הממשלה הקודמת התקבלה בכעס ובשנאה מצד האופוזיציה, חלק במידה ממש בלתי לגיטימית. אבל זו הפוליטיקה המפלגתית אילה התרגלנו. אבל המחאה הנוכחית שניצתה עם ההצגה השחצנית של המהפכה השלטונית היא סיפור אחר לגמרי. ממשלת הפרחחים הפרועה (״על מלא״...) נכשלה בכל מעשיה אך הצליחה בטפשותה להפעיל זרמי מעמקים אדירים בחברה הישראלית ועכשיו כלל לא ברור אם ניתן להשקיט אותם. המפגינים והמוחים אינם עסקני מפלגות ואינם כפופים לשום הנהגה פוליטית ואף אינם מתכוונים לסור למצוותם של ראשי תנועות פוליטיות. אין להם רבנים, אין להם אלוהים ואין להם הנהגה. גם אם כל הפוליטיקאים יגיעו להסכמות בדבר המבנה של הועדה לבחירת שופטים או פסקת ההתגברות, זה לא מחייב את המוחים וספק גדול אם הם יחזרו בשקט הביתה. הכעס הגדול התחיל בחקיקה פרועה של חוקים ותקנות מושחתים (כגון ההוצאות של משפחת נתניהו), התייחסות פוגענית לערכי יסוד וכללי התנהגות, פירוק מוסדות השלטון במשא ומתן קואליציוני, שוחד גלוי וברור לציבור החרדי ועוד אי אלו תופינים לאוכלוסיות מיוחסות. (כגון דתיים, מתנחלים וכו׳). יש ציבור גדול שהבין לפתע כי כל מערכות המדינה נישאות על גבו ועל גבי המיסים שלו ואילו הערכים והצרכים שלו לגבי חופש ודמוקרטיה פשוט מושלכים לפח הזבל. והציבור הזה התרגז ונותן ביטוי לזעם הגדול והנורא שלו. אוי לנו אם מישהו יקבל את עצתך לחולל כאלה שינויים במשטר הישראלי ללא הסכמת הגוש המתנגד. אוי לנו ולכולנו! ראה הוזהרנו!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
צודק, 10/10
  בעל ניסיון   22/04/23 22:39
המחאה הזאת לא תגמר עד שהציבור החרדי יתחיל להתנהג כמו כל אזרח במדינה הזאת, ויעשה צבא כמו כולם וילמד כמו כולם ויעבוד וישלם מיסים. או שאין לו זכות בחירה, כי הוא לא אזרח המדינה.
כתוב תגובה ל- בעל ניסיון
6
מה זו דיקטטורה?
  נטיע סולודר   22/04/23 19:45
אין באמת בישראל הבדל בין הרשות המבצעת לרשות המחוקקת. זו רשות אחת תחת מנהיג אחד. הביקורת בעלת סמכות, היחידה, הינה בית המשפט. אם גם השופטים יהיו תלויים בפוליטיקאים, הרי ששלושת הרשויות יהיו תחת מנהיג אחד. זו דיקטטורה מודרנית.
כתוב תגובה ל- נטיע סולודר
7
לפי כמות הציוצים בטוויטר של בן
  בני בנקר   22/04/23 20:52
כספית, שמביא יואב יצחק, מתקבל הרושם כי לכאורה יואב מקבל משכורת מהמודיע המשטרתי בן-כזבית...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
8
אדון יצחק- אתה כנראה התעוררת
  האזרח ר.   22/04/23 22:11
מבריחת מאות אלפי קוראיך הנאמנים מהאתר- אחרי שאפשרת לאיש השמאל השקרן והמעליל, נציג המפלגה הדמוקראטית האמריקאנית האנטישמית בישראל- איתמר לוין
כתוב תגובה ל- האזרח ר.
9
האופוזיציה היא הדיקטאטורה
  אופיר   23/04/23 00:42
תשאלו את ז'בוטינסקי. ואת בגין. אותם מפגינים. ואבות אבותיהם לא קיבלו את הימין כחלק מהעם. אשי האצ"ל והלח"י הוסגרו לבריטים על ידי אנשי ההגנה. הימין היה ונשאר "פשיסטי" בעיניהם...עד היום. הם יעשו הכל לסלק את הליכוד ואת העומד בראשו שהוא בעיניהם אבי אבות הטומאה.... ראו את הפגנות בלפור. ועכשיו הטענה החדשה "הרפורמה תהפוך אותנו לדיקטאטורה". שאין אבסורד גדול ממנה. אבל בעצם מי צריך הסבר. "מפא"י חיית להמשיך לשלוט כאן". או נצחון בבחירות או במרידה
כתוב תגובה ל- אופיר
10
המפתח וגורל המדינה בידי ביבי
  מרדכי הראלי   23/04/23 16:45
קראתי בעיון את המאמר ואני מסכים עם רוב דבריך. עם זאת אבקש להשלים את התמונה ולחלוק על הנוסח קביעתך המרכזית בדבר המטרה האמתית של מפלגות האופוזיציה: להדיח את מפלגת הליכוד מהשלטון. לפחות לגבי אחת ממפלגות האופוזיציה זה איננו נכון: המחנה הממלכתי בראשותו של בני גנץ. הוא מוכן לשבת בכל ממשלה שבה הליכוד יהיה שותף בכיר ומוכן אף לכהן תחת ראש ממשלה ליכודניק - בתנאי שזה לא יהיה בנימין נתניהו. אפשר בהחלט לבין אותו, אחרי שנוצלה בצורה צינית תמימותו הפוליטית כשהוא רצה להציל את המדינה בעת משבר קורונה. את מי שקשה להבין, זה את ההנהגה הבכירה בליכוד שאיבדה את אומץ ליבה (להוציא את גלנט ואדלשטיין) ושכחה את דברי זאב ז'בוטינסקי: "שקט הוא רפש". נכון שלנתניהו יש זכויות רבות (אני כפעיל ליכוד הייתי בין מעריציו ואף קבלתי מכתבי תודה על עזרה בתחילת דרכו), אך דמותו כמנהיג שנותן גם דוגמה אישית הפכה למרבה הצער לפרסה של נהנתן שדואגת רק לטובת עצמו. גם אם נניח שלהשמצות של תקשורת עוינת יש חלק בכך, הרי שלמנחם בגין או למשה שמיר זיכרונם לברכה לא היה נדבק אפילו גרגיר אחד מהבוץ. גם אם נצא מההנחה שכל התדמית השלילית של נתניהו כולל כתבי האישום הפליליים נגדו הם פרי של קמפיין תקשורתי חסר רסן ושל תפירת תיקים אובססיבית מצד הפרקליטות, הייתי מצפה ממנו שינהג אחרת. אם נותר בו עוד שמץ של הדר בית"רי עליו להתפטר למען אחדות העם כשהוא ממשיך לנהל את המשפט כדי שצדקתו תצא לאור תוך תקווה ואיחולים שייצא זכאי.
כתוב תגובה ל- מרדכי הראלי
11
יואב, אתה מקל.
  ד"ר עדי ירדן   26/04/23 19:21
יואב, אתה לא הראשון שחושב שהיה אפשר להעביר רפורמה מרוככת יותר. כדי לבחון את האפשרויות שעומדות בפנינו, יש להתבונן היטב בבעיה. כרגע אנחנו נמצאים תחת שלטון בג"צוקרטיה, או יש מי שיאמר שלטון פקידים. המשמעות היא שההחלטות העיקריות מתקבלות על ידי הבג"ץ. למראה עין, גם היועצים המשפטיים מקבלים החלטות משמעותיות, אבל הם תמיד מתאמצים להתאים את עמדותיהם למה שנראה כדעת בית המשפט העליון. לכן למעשה, הבג"ץ הוא השליט העליון במדינת ישראל. במילים אחרות, כיום מדינת ישראל נשלטת בידי קבוצה קטנה שאי-אפשר להחליפהּ והיא מטילה בוחרת את ממשיכי דרכהּ. הבג"ץ מאפשר לכנסת ולממשלה להחליט בנושאים שנראים בעיניו פחות חשובים. אין לו כל מגבלות. בכל נושא שהוא מעונין בו, הוא מקבל את ההחלטות. לכן גם הכנסת וגם הממשלה נרתעות מקבלת החלטות שלא לפי רצונו של הבג"ץ. כדי לחזור למצב של דמוקרטיה, חיוני לפטר את שופטי העליון ולבחור חדשים בבחירות. עקב אילוצים שונים, לא נוכל ללכת בדרך זו. בנסיבות אלו יריב לוין מקדם את הרפורמה הדמוקרטית במערכת המשפט. מי שחושב שאפשר להתפשר על פחות, יגלה שבהמשך הדרך נצטרך להמשיך ולבצע רפורמות נוספות, עד שנחזור לדמוקרטיה. ההכרח לחזור לדמוקרטיה, נובע משתי סיבות עמוקות: א. פערים תפיסתיים בתוך עם ישראל. ב. מקורות ערכי הדמוקרטיה הם התורה ולכן הם טבועים היטב ב-DNA של עם ישראל.
כתוב תגובה ל- ד"ר עדי ירדן
12
עולם מוזר-הכתב המצטיין קרלסון
  חשדנית   27/04/23 17:12
פוטר מ-FOX NEWS רק מפני שרצה לספר לנו את האמת. הבעלים של פוקס ניוז רוצה להשתיק את כל הנושאים שטאקר קרלסון מעלה לשידור וכך גם כל התקשורת בארה"ב (וגם אצלנו). טאקר שואל מתי בפעם האחרונה היה בתקשורת שיח לגבי הנושאים החשובים באמת ? והתשובה אף פעם. הנושאים החשובים באמת הם בין היתר: יציאה למלחמות (השלטון אף פעם לא שואל את האזרח כשהוא יוצא למלחמות/מלחמות לא רשמיות/מבצעים שקריים. זה עניין של חיים ומוות ובכל זאת הם לא מאפשרים לנו אפילו לדבר על זה ע"ע השתקת הקונספירציה של מלחמת יום כיפור), זכויות הפרט (זוכרים את התו/תלאי ירוק ? כמעט אף אחד בתקשורת הממוסדת לא יצא נגד החיסון בכוח של האוכלוסייה בחיסון של פייזר שמתגלה כאסון בריאותי), ההשלכות של ההתקדמות המדעית (אין שיח לגבי הגבולות שיש לשים למדענים והמדינה מאפשרת להם להגיע למצב שאולי יכחיד את האנושות בסופו של התהליך ע"ע הבינה המלאכותית), שינויים דמוגרפיים (התקשורת לא תגיד לנו שהרוב היהודי הולך ומתמעט כתוצאה מהחלטה של השלטון להכניס לישראל גורמים זרים - בין אם מסתננים, מהגרי עבודה, איחוד משפחות, ביטול ויזות כניסה לארץ , התוצאה - משקל היהודים במדינה הולך ופוחת, עד שנגיע למצב שאחוז היהודים יהיה פחות מאחוז הגויים. על זה אף אחד בתקשורת לא רוצה לדבר), שיח על הכוח המופרז של התאגידים שהמדינה מאפשרת להם להתפתח חופשי וליצור פירמידות (לדוגמא יצירת מונופולים על מוצרי מזון והעלאת יוקר המחיה כתוצאה מכך), ניצול המשאבים של המדינה - אין שיח לגבי השימוש שהמדינה עושה במשאבים של כל האזרחים (לדוגמא - שימוש בגז הטבעי עבור ייצוא לאירופה ולא עבור אזרחי מדינת ישראל שהם הבעלים של המשאב הזה, מה מביא לכך שמחירי חברת החשמל עולים כל פעם. רק החודש עלייה של 8% וזה גורם לשרשרת עליות בכל המשק). כל השיח הזה לא נמצא בתקשורת כי הבעלים של אמצעי התקשורת והמדינה (מימין ומשמאל) לא רוצים שנדע על זה ולא רוצים לפתוח את הנושאים האלה. אבל טאקר כן רוצה לדבר על זה ולכן פיטרו אותו מפוקס ניוז. תקראו על זה כאן: rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
ערימה של הבלים
  הירונימוס   29/04/23 15:11
האם יש לך איזה בסיס עובדתי לטענה שכניסת לא יהודים למדינה פוגעת בשיעור היהודים? האם יש לך אפילו פירור של הוכחה לטענה שהחיסון נגד קורונה גרם לאסון רפואי? למה סתם לקשקש?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
13
הבלים בראש שלך.הנה העובדות
  חשדנית   29/04/23 20:56
מתוך פרסומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: בתחילת שנת 2010 אחוז היהודים באוכלוסייה היה 75.4%, בסוף שנת 2022 אחוז היהודים באוכלוסייה ירד ל-73.6%. ההפרש: 705,000 לא-יהודים נוספו ב-12 שנה (לא ניתן להסביר בילודה אצל הערבים מפני שאצל היהודים אחוז הילודה גבוה יותר). מקור 1: cbs.gov.il מקור 2: news.walla.co.il. לגבי החיסון נגד קורונה - כל אחד כבר יודע שהוירוס היה מלאכותי (המימשל האמריקאי כבר אישר את זה) והחיסון שנוצר יש מאין תוך שנה לא עזר למנוע הדבקה או מחלה להיפך - גרם לתופעות לוואי כמו דלקות בלב, התקפי לב ועוד. אלון מאסק, האיש העשיר בעולם, טוען שצריך להעמיד לדין את פאוצ'י על המזימה הזאת. rotter.net ד"ר מלון, האיש שהמציא את ה-mRNA הזהיר מפני הסכנות בשימוש בו כחיסון. הנה כאן: hisunim.org.il/
כתוב תגובה ל- חשדנית
14
חוסר הבנה
  שמחה ניר, עו"ד   28/11/23 13:06
יואב, יש כלל בדמוקרטיה: מערכת הבחירות לכנסת הבאה מתחילה עם סגירת הקלפיות בבחירות לכנסת הנכנסת. האם באמת אתה מצפה שכל מי שתוצאות הבחירות אינן לרוחו, שייכנס לממשלה כסיעת-מיעוט בה, וינסה "לתקן מבפנים"? האם היית מצפה שאחרי הבחירות, מיד אחרי מלחמת יום הכיפורים, הליכוד (שהיה אז בחיתוליו) יצטרף לממשלת המחדל והכישלון? האם, אחרי מה שקרה לנו ב-7.10.2023, אתה לא מצטער שתנועות המחאה לא הצליחו להביא את נתניכהו להתפטר?!
כתוב תגובה ל- שמחה ניר, עו"ד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il