w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
יואב יצחק
יואב יצחק
המו"מ לשחרור החטופים נקלע למבוי סתום, ולא במקרה: סינוואר יודע היטב - שחרור החטופים המשמשים כמגן אנושי יקרב את חיסולו    בנסיבות שנוצרו: על גורמי הביטחון בישראל להציב לסינוואר ולאנשי...
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה
מאת: אפרים הלפרין  |  24/05/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
וגם אני שואל "הייתכן" , הלפרין
  שלמה המגיב   26/05/23 08:59
שממשלה בראשות מפלגת הליכוד הקפיטליסטית , שמתנגדת לסוציאליזם השמאלני והבולשיביקי באופן עקרוני כל השנים מאז קום המדינה : 1)תקבע לבנקים פרטיים ולבעלי המניות שלהם כמה כסף מותר להם להרוויח , ושכספים מרווחיהם (!) "יחולקו לציבור באופן שיוויוני ויביאו לחם ומים לעניים " 2)תקבע לבעלי עסקים פרטיים ("חברות המזון" ) כמה להרוויח ? . נ.ב.ולגבי הטייסים , מדובר בכמה עשרות טייסי מילואים ( שאני אישית לא "מתלהב" מהתנהלותם ) , שרק מנסים "להפחיד " את יריב לוין ושמחה רוטמן , בסרבנות לשרת , והאיומים הללו לא עושים מהם "בעלי הבית " על המדינה , וגם אם תהיה סיטואציה לא סבירה כזו של פרישת טייסי מילואים בעקבות החלטת כנסת זו או אחרת , אזי אין זו עלולה להוות פגיעה של ממש בביטחון המדינה "ואסתר חיות" לא מפחדת מהם וגם אף שר ביטחון לא "יעשה במכנסיים" עקב כך והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, בכל פעם שאתה מתעורר
  ה.א   26/05/23 16:10
שלמה, בכל פעם שאתה מתעורר מתרדמתך, אני יודע בודאות שדייקתי מאד בדקירתי, מעבר לכך תגובתך פתטית ואינה ראויה להתייחסות.
כתוב תגובה ל- ה.א
ומה "פתטי " , נוסח הלפרין
  שלמה המגיב   27/05/23 12:33
כאשר אין ביכולתו של מישהו , להגיב עניינית על הערות ממוקדות , לגבי השגות שלו , אז התרופה הינה בתגובה של סיסמא נבובה - "תגובתך פתטית" ! . נו , והתובנה "המבריקה " של הלפרין במאמרו , שבנקים שמרוויחים יתור מדי כסף לטעמו , "יחלקו לציבור את רווחיהם באופן שוויוני ויביאו לחם ומים לעניים" , זה רציני , זה מעשי , זו לא תובנה נבובה "ופתטית" . וואלה , הלפרין , אפילו בקובה הקומוניסטית או בברה"מ הקומוניסטית , לא ניסו לממש רעיון כזה , שכמובן הינו רציני ומעשי ובכלל לא "פתטי" . תהיה לי בריא , הלפרין , מנסיוני , אתה מסוגל ליותר , אך לפעמים נסחף כמו איזה נאומים בכיכר העיר לאספסוף של פשוטי העם , שאינם מבינים מהחיים שלהם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
פתט או פטת? פטפוטי ביצים!!
  ה.א   27/05/23 18:25
כאשר בגלל מדיניות מוניטרית שנועדה להקטין אינפלציה, לשמור על שער המטבע, ולהקל על מדורת הדיור, וכתוצאה מכך הבנקים עושים אחוז וחצי מתקציב המדינה רווח ברבעון, יש למסות 80% מהרווחים המסופסרים האלה, להכניס את הכסף לקופת המדינה על מנת להשתמש בכסף לרווחת כלל הציבור, ובייחוד הציבור הנאנק תחת יוקר המחיה והדיור. תמשיך לקרקר על קובה וקוריאה, ותמשיך ללקק את התחת לבנקאים השמאליים המניפים דגלים שחורים ברחובות, ועושקים המקביל את המפגינים המניפים לצדם את דגלי המדינה, וואותם מפגינים מבינים בכלל שהם משרתים חזירות אוליגכית המסוכנת לעצם קיומנו.
כתוב תגובה ל- ה.א
ומי "מסכן את קיומנו" נוסח ה.א.
  שלמה המגיב   27/05/23 21:26
אתם הבנתם את הראש של הלפרין ? , כעת " הבנקאים השמאלנים...הינם , חזירות אוליגרכית שמסכנת את את עצם קיומנו" !! , לא פחות. וואלה , בגלל אותם "חזירים שמאלנים " ( עלאק ) שהם חבורת "אוליגרכים שמסכנים את עצם קיומנו " ( משפט פטתי ואווילי ) , אז על פי פירסום רשמי ב 2022 , אותם "חזירים " וחבריהם "השמאלנים" הביאו את כלכלת ישראל למקום ה 19 (!!) בעולם בתוצר הלאומי הגולמי לנפש ( תל"ג ) , לפני מדינות כמו קנדה ,בריטניה , יפן צרפת ואיטליה !!. זהו הלפרין , מצאת מי "שמסכן את עצם קיומנו " ואף מילה על הישג הזה של "החזירים השמאלנים " , למרות הבעייה הידועה של הקהילות החרדיות והבדואיות במדינת ישראל , שהם כמובן בהתנהלותן , לא "מסכנים את עצם קיומנו ( הכלכלי ). טוב , הלפרין , כמומחה לכלכלה , אתה לא "משהו" , אבל בסיסמאות פתטיות נבובות אתה גאון , תהיה לי בריא .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
במחשבה שניה אתייחס לשאר
  ה.א   27/05/23 11:37
במחשבה שניה אתייחס לשאר הקוראים, שלמה אל תקרא מכאן ואילך, אתה ממילא לא תבין. המוח שלך שרוף. ההבדל בין הקפיטליזם האמריקאי, בית מדרשו של נתניהו, לסוציאליזם נוסח מארקס ואנגלס הוא שהסציאליזם החולני הזה הוא דוגמטי, "כזה ראה וקדש", ועל אף שיש בו יסודות מאד טובים אציליים אנושיים, הוא פשט רגל, כמה עשרות שנים לאחר שהצית לבבות (ובתים, אסמים ואפילו מדינות) כי השוויון האורתודוקסי המטופש שבבסיסו הפך את כולם לשווים לתחת, פרט לשכבה אוליגרכית שאכלה את כל החמאה. לעומת זאת הקפיטליזם האמריקאי, הקפיטליזם שלנו, הוא קפיטלזם של איזונים ובלמים, CHECK AND BALANCE אין דוגמטיות שחייבים להקריב למענה את האומה ואת עתידה, וכאשר יש ניצני סיפטומים המעידים על יציאת המשק / חברה מאיזון, מאזנים. זהו בסיס הקפיטלזם המודרני, סוציאליסטים לא יבינו זאת, הם צרי מוח, ברגע שמזיזים להם את הגבינה הם מיד מפעילים את אחיהם בחיל האוויר נגד המדינה. דוגמטיים, לניניסטים, סטליניסטים, צבועי דגל שחורים וגלימות אדומות הנושאים לשוא את דגל המדינה בידיהם (אגב מרבית המפגינים אינם כאלה, הפגנתם ראויה, הם רק לא מבינים את מי הם באמת משרתים, כפי שילדי ה"אביב הערבי" חשבו שהם משרתים את עתיד ילדיהם בפועל שירתו את הדיקטטורה של האחים המוסלמים). הממשלה האמריקראי הציל את תעשיית הרכב, הציל את הבנקים וחברות הביטוח, אנו הצלנו את הבנקים, לא בגלל שמגיע להם, אלא בגלל שאם היו נופלים היינו נופלים יחד אתם, כעת יש בלגן מהכיוון השני, ספקיות המזון חוגגות עלינו ללא גבולות, הבנקים חוגגים עלינו ללא גבולות, בספקיות המזון התחלנו לטפל, בואו נקווה שגם תור הבנקים יבוא. ולגבי פעולות של טייסים בחיל האויר נגד המדינה ומוסדותיה, כל מי שלא מבין את החומרה ואת החיקוי הצפוי האופן חוזר ונשנה ללא צל צלו של ספק של התופעה הזו בכל שדרות הצבא, תוך ביטול בפועל באמצעות כוחות צה"ל / משטרה / שב"כ / מוסד של סמכות בית המשפט העליון, הוא או עיוור או אידיוט מושלם, ואינני חושב ששלמה המגיב הוא עיוור.
כתוב תגובה ל- ה.א
"והמוח השרוף" בכל זאת יתייחס
  שלמה המגיב   27/05/23 16:36
1)אכן "הסוציאליזם החולני של מרקס ואנגלס " הינו "שיוויון מטופש שהפך את כולם לשווים לתחת ". 2)"האיזונים והבלמים " הינה הגדרה שיוחסה למומחי המדע המדינה למושג דמוקרטיה ( האיזונים בין הרשות המבצעת , המחוקקת והשופטת ) ראוייה , אבל בסדר שאתה "מאמץ" אותה ,לצורך הסברת התובנה הכלכלית שלך , ואני בהחלט "זורם" איתה. 3) "האחים מחיל האויר" ( בסך הכל כמה עשרות טייסי מילואים פעילים ולא יותר ) , לא "הופעלו ע"י הסוציאליסטים" בכלל , אלא דוקא ע"י מעמד הביניים "השבע" ( בלשוני ) והעליתא הכלכלית שלנו ולא בכל צרה במדינה אשמים "הסוציאליסטים ". 4) את הבנקים לא "הצילה " המדינה ולא "אנחנו" במשבר הכלכלי העולמי ב 2008 , והם לשמחתנו נותרו יציבים ( נדמה לי שזה קרה רק לנו , מבין המדינות המפותחות בעולם ) וזאת מפני שלמפקח על הבנקים ,לא "הפריע" שהםמרוויחים הרבה כסף , ויש להם עקב כך רזרבות ( לכיסוי משברים ) , אלא הדאגה שלו היתה שלא יסכנו את כספינו ואת כלכלת המדינה , וינהלו את השקעותיהם בזהירות , ואפילו בזהירות "יתר" , גם אם זה לעיתים , פוגע פה ושם במשקיעים והמבין יבין. הכסף "הרב" שהם צוברים , לא נועד "לחלוקה לציבור העניים" , אלא לביטחון הכלכלי של כולנו. ב 1983 היה משבר הבנקים , והמדינה אכן הצילה אותם , לאחר "שהסתכנו " בהשקעותיהם יתר על המידה ומאז הפיקוח על הבנקים , לא מאפשר להם "להשתעשע" עם כספינו וחשוב לו שירויחו טוב ויהיו יציבים. נ.ב. אני אישית סבור לגבי טייסי המילואים , כמו שאיפיין זאת גבי אשכנזי בסוף השבוע , שהתנהלותם השיקה לקו האדום , וכל מילה נוספת מיותרת.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תעברת לשלמה חרתטן.
  ה.א   27/05/23 20:57
כתוב תגובה ל- ה.א
2
ממש לא מסכים עם הסיפא
  עובד 1   26/05/23 12:46
אפרים הלפרין מסתכל על פירמידת הסמכויות/הפחדות הפוך. אסתר חיות, ראש החונטה המשפטית, היא המפקד העליון של ההפיכה, מתחתיה החונטה הצבאית כולל הטייסים, ובדרג הביניים הבכיר עומדים החבר של הפדופיל אפשטיין, משרדי פרסום עשירים ובראשם אילן שילוח, וכמה מיליונרים עם עזרה מיושבי קרנות שיושבות לאו דווקא בקרן זווית אלא באיחוד האירופי ומחלקת המדינה בארה"ב, כולל הקרן "שלנו" הידועה. אם חיל האויר יפציץ מישהו מרשויות המדינה אלה יהיו הכנסת והממשלה. לבית המשפט מובטחת חסינות, גם אם יצווה להרוג את כל הג'ינג'ים. בדוק.
כתוב תגובה ל- עובד 1
ומי עוד יכול "להרוג ג'ינג'ים"?
  שלמה המגיב   26/05/23 13:58
נו ,עובד , הרי על פי הרפורמה המשפטית "הדמוקרטית" של לוין , רוטמן , דודי אמסלם וטלי גוטליב , אזי הממשלה ( באמצעות הקואליציה שלה של 61 חברי כנסת ) היא זו שיכולה לחוקק חוק יסוד ( שאסור לבית המשפט לפסול אותו !) , שאין "לג'ינג'ים " זכות בחירה , או שאוסרים אותם בבית הסוהר כמיפגע חברתי , או מבטלת את זכות הבחירה לכנסת , מכל מי שלא מצהיר "הצהרת נאמנות" לנתניהו , הלא כן ?. נו , עובד , ממי הג'ינג'ים צריכים לחשוש יותר , מאסתר חיות ומהשופטים , או מחברי קואליציה ושרים נוסח טלי גוטליב , שלמה קרעי , דודי אמסלם , יריב לוין ושמחה רוטמן ? . והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
ועל "מעמד סוציו אוקונומי",ה.א.
  שלמה המגיב   26/05/23 14:16
מדוע לא הגיוני , שאזרחים "מהמעמד הסוציו אוקונומי " היציב ( בלשוני ) , לא ימחו כנגד מי שחי על חשבונם ומנצל את כישוריהם והפטריוטיות שלהם , כאשר סקטורים גדולים ומשמעותתים בציבור , לא עובדים לפרנסתם כאידיאולוגיה ולא משלמים מיסים ,( רק 50 אחוז מהגברים החרדים עובדים !!) , ולא משרתים בצה"ל ( רק 15 אחוז מהחרדים מתגייסים !) ? .אכן קיימת הנחה נכונה שרוב המפגינים , הינם מהמעמד הבינוני והעליתא של הציבור , וזה הגיוני בהחלט , כי הם אילו שמחזיקים את הכלכלה הישראלית ואת הרפואה , החינוך , המחקר , התרבות , האקדמיה , הביטחון והכישרון של הציבור הישראלי , וצריכים להכיר להם תודה על כך ולא ללעוג להם , נוסח דודי אמסלם עם "שעוני הרולקס המנצנצים והמרצדסים " והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il