|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מכבוד השופט העליון לנקמן מחיפה
מאת: עמנואל בן-סבו  |  03/09/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"עוברת בירושה" , נוסח בן סבו
  שלמה המגיב   3/09/23 09:58
שיטת הסניורטי לבחירת נשיא בימ"ש עליון ( בחירה אוטומטית לנשיא בימ"ש העליון ) , שמתקיימת כבר 70 שנה , אינה תפקיד "שעובר בירושה " , ובן סבו ממש מטעה את הקוראים ומסית אותם נגד המערכת , בבורות של מי שאין לו מושג במטאריה. "הירושה " הזו ( בחירה בנשיא על פי הותק ) , יכולה לחול לדוגמא על שופט ימני מובהק , שמרני "ומתנחל" כמו סולברג ( וזה מה שיקרה בעוד 5 שנים , אם שיטת הסניורטי תימשך ) , אז על איזה "ירושות" ומאיזה " גוף מוריש" מדבר כאן , בן סבו ?. אף אחד לא "תוקע אל עמוד הקלון" את השופט אלרון , ואף אחד לא טען ואפילו לא רמז , שהשופט אלרון , אינו שופט ראוי , מיקצועי , ישר , עצמאי בדעותיו וחף ממוטות פוליטית כולשהי , אך היו שחשבו , ובצדק , שיש כאן איזה "נופך אישי" ( סיכסוך אישי בין שופטים מהעבר ) , שהינו העילה האמיתית להצגת מעומדות לנשיא , למרות שאין לכך שום סיכוי ( על פי חברי הועדה לבחירת שופטים הקיימת כיום ). המצב הקיים כבר 70 שנה , שיטת הסניורטי , נועדה למנוע "מאבקים פוליטיים" ותלות של מי שעומד להתמנות כנשיא , בגורמים "פוליטיים" על מנת להיבחר לנשיא , וחשש מניגוד אינטרסים של שופטים בעליון , מול פוליטיקאים , סיטואציה "בעייתית" שעלולה , לפגוע באימון הציבור בעצמאות נשיא בית המשפט העליון , ואין כאן שום "עוברת בירושה" ועוד תובנות מטמטות שכל , של בן סבו , שאיןמ מאמר שלו שקשור למערכת האכיפה , שאינו מסית , ומפלג ומזיק , ומטעה , וזאת מטעמים "אישיים" של השקפות אידיאולוגיות , פוליטיות " ואחרות" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יפה אמרת
  הירונימוס   3/09/23 16:23
יש להזכיר עוד שופטים שהגיעו להיות נשיאי בית המשפט העליון על אף שלא ניתן אף לחשוד בהם שהם חלילה ״אנשי שמאל״. ביניהם כמובן השופט שמגר והשופט גרוניס.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
2
ועל "זכויות אזרח" נוסח בן סבו
  שלמה המגיב   3/09/23 12:52
בן סבו מלין על "מפיצי רעלנים ארסיים" , בין היתר , כנגד השופט לשעבר דרורי "שנבחר לעמוד בראש הועדה החשובה לחקר רמיסת זכויות האזרח בפרשת פגסוס" , נו ומדוע ביקרו את השר לוין , על המינוי ההזוי הזה של דרורי , אילו שמתנגדים למינוי , זה "שכח" בן סבו לציין במאמרו , כאשר כל המתנגדים למינוי השופט דרורי , הזכירו לעם ישראל , כיצד שופט זה , שמר על "זכויות האזרח" של בחורה ממוצא אתיופי ,שבעת היותה מאבטחת בחניון כלי רכב , נדרסה במכוון על ידי נהג חרדי , שיצא מהחניון ברכבו וברח מהמקום , ובמשפטו של החרדי , בגין תקיפה בנסיבות מחמירות של הנערה האתיופית , החליט השופט דרורי , שלא להרשיע את הנאשם החרדי , מנימוק שהוא ( הנאשם החרדי ) , רוצה להתמודד על תפקיד דיין בבית הדין הרבני , וזה יימנע ממנו אם יורשע !!!. אתם הבנתם איך שמר השופט דרורי על "זכויות האזרח " של בחורה אתיופית , שעומדת על "זכותה" שלא יתקפו אותה , אנשים "חרדים" , שהשופט דרורי ( חובש הכיפה ) , דואג "לזכויות" שלהם , להתמודד על תפקיד דיין בבית הדין הרבני ? . נ.ב. בית המשפט העליון , זה "שפוגע בזכויות אזרח" , נוסח יריבלוין ושמחה רוטמן , הפך את החלטת השופט דרורי , בביקורת קטלנית עליו והרשיע את התוקף , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
שלמה המרעיל !!!
  רואה נכוחה   3/09/23 20:17
שלמה המרעיל השקרן כותב לנו - "...אף אחד לא טען ואפילו לא רמז..." ובכן, על פי דיווח של אביעד גליקמן מחדשות 13 בערב רביעי שעבר, בכירים במערכת המשפט כינו את החלטת השופט אלרון להתמודד על נשיאות העליון "בושה וחרפה" ואף תהו: "ככה לנסות להרוס את בית המשפט העליון?"; טור דעה של עידו באום ב'דה-מרקר' קרא להשעות את אלרון משום ש"הפר נוהג" ולכן "חשוד בהטיה פוליטית"; סוזי נבות כתבה ב-N12 כי אלרון "לא יוכל להיתפס כמי שדן בנייטרליות" וכינתה את ביטול הסניוריטי "סכנה גדולה"; דינה זילבר רמזה ב'הארץ' כי אלרון מנסה להחדיר לבית המשפט "סוס טרויאני" כדי "לאפשר השתלטות עוינת מבפנים"; ברוך קרא טען ב'וואלה' כי אלרון מנסה "לשרוף את המועדון" והוסיף טענה מדהימה לפיה בין השופט לבין שר המשפטים לוין שורר "דיל טבעי, גם אם אינו כתוב וגם אם לא סיכמו אותו ביניהם"; גיא פלג הכריז כי אלרון "לא ראוי להיות שופט עליון ובטח שלא לעמוד בראשו"; מוטה קרמניצר, שרק לאחרונה הזדעזע מן האפשרות לפיה השופט סולברג ימונה לנשיא בעתיד לפי הסניוריטי, כתב כי אלרון "חבר למחוללי המהפכה בדרך לחיסול שלטון החוק"... וזו רק רשימה חלקית של כותרות מן הימים האחרונים, אותה ניתן למצוא בשרשור מפורט שריכז בטוויטר אלחנן צווכר.
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
מקבל הערותיך , רואה נכוחה
  שלמה המגיב   4/09/23 09:15
אכן , לא הייתי מודע ,"להתנפלות " המוגזמת הזו על השופט אלרון ("..בושה וחרפה..הורס את בית המשפט..סוס טרויאני..מוטה פוליטית.." ) , מצד גורמים שונים , ואיני מקבל בכלל סוג כזה של ביקורת , על שופט מיקצועי , ישר , עצמאי בדעותיו , ולדעתי האישית אף חף מכל מוטות פוליטית , אך סביר בהחלט "שיחטף " ביקורת , בגין הכנסת פרמטר של מניע אישי ( הסיכסוך שלו עם השופט עמית עוד מהעבר) , כסיבה למעומדות שלו , ויש מאילו שמתנגדים לרפורמה המשפטית , שינצלו זאת , כדי להכפישו , אך איני חוזר בי מקביעתי ( מידע אישי ולא משמועות וקריאה בתיקשורת ) שמדובר בשופט מיקצועי , ידען ,ישר , עצמאי בדעותיו ( ולא "עושה חשבון " לרעשי רקע ) ושאינו מוטה פוליטית. נ.ב. יתכן גם שצודקים אילו המבקרים את השופט אלרון , שעצם הצגת מעומדותו לנשיא , שהינה חסרת סיכוי , בימים טרופים אילו , גורמת נזק לתדמית בית המשפט העליון , ומוטב היה שלא היה "נגרר " לסיטואציה הזו והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
לא לחינם הלך הזרזיר אחר העורב
  רואה נכוחה   3/09/23 20:19
ודי לחכימא ברמיזא...
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
5
דברים כדורבנות
  משפטן קשיש   3/09/23 20:21
כתוב תגובה ל- משפטן קשיש
6
שלמה משקר או מיתמם ?
  לא אוכל לוקשים   3/09/23 20:29
שיטת הסיניוריטי בודאי ש"עוברת בירושה". הרי המהלך מתוכנן בקפדנות כבר בשלב בחירת השופטים ע"י ה"וועדה" (שנשלטת ע"י השופטים) מתוך ראייה קדימה... אז מה שלמה מנסה לטמטם אותנו... יתרה מזו, גם לגבי השופט סולברג היתה (ועדיין קיימת) תכנית מדוקדקת איך להכשיל את כניסתו לתפקיד נשיא העליון... הציבור לא כולו מטומטם ואכן מבין די בברור מי כאן השקרן והדמגוג ומי הישר והטוב !
כתוב תגובה ל- לא אוכל לוקשים
"תוכנית מדוקדקת" , נוסח המגיב
  שלמה המגיב   4/09/23 09:37
נו , מי כאן "המוכר לוקשים" , אדוני המגיב ? . הועדה לבחירת שופטים אינה "נשלטת על ידי שופטים" , יותר מאשר "נשלטת" על ידי הפוליטיקאים שבה , באשר החלטותיה צריכות להיקבע ברוב של כזה , שאף גורם בועדה ( השופטים או הפוליטיקאים , או נציגי לשכת עורכי הדין ) , לא יכול לעשות "תוכנית דקדקנית " , זו או אחרת , מבלי לקבל שיתוף פעולה מגורמים נוספים בה , ואף אחד לא יכול ( בשיטת הסניורטי ) למנוע היבחרו של השופט סולברג , לנשיא בעוד חמש שנים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
שלמה - ממשיך בהטעיות...
  רואה נכוחה   4/09/23 12:32
"...אך סביר בהחלט "שיחטף " ביקורת , בגין הכנסת פרמטר של מניע אישי ( הסיכסוך שלו עם השופט עמית עוד מהעבר) , כסיבה למעומדות שלו..." באמת שלמה, איפה מצאת שהשופט אלרון הכניס פרמטר של מניע אישי כסיבה למועמדות שלו ???
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
התייחסות נוספת לרואה נכוחה
  שלמה המגיב   4/09/23 16:46
1)"הסיכסוך" של אלרון ועמית , מוכר וידוע לכל "פקידה ולבלר " , של בית המשפט המחוזי בחיפה , ונמשך גם לאחר שעמית מונה לשופט עליון וחבר בועדה למינוי שופטים , והתנגד בועדה בהמשך , למינוי אלרון כשופט עליון , " והסיפור " הזה , לא הוכחש בכלל ואפילו פורסם בהרחבה , ורק התעקשות של איילת שקד ( שרת המשפטים בועדה ) והשר כחלון ( החיפאי , שהכיר טוב את הסיכסוך ) , השר הנוסף בועדה , הושגה "פשרה" והשופט אלרון מונה לעליון , בתנאי ששופט אחר , המומלץ ע"י עמית , ימונה גם הוא והכל היה מוכר ופורסם בתיקשורת בעת הדיונים בועדה ואושר ע"י איילת שקד וכחלון. 2) נו באמת , רואה נכוחה , איזה עניין יש לשופט עליון בן למעלה מגיל 68 ( אלרון) , להתמנות לנשיא עד גיל 70 ? , הרי גם השופט שהיה אמור להחליף את הנשיאה חיות לפי שיטת הסניורטי , השופט פוגלמן , ויתר על מועמדותו , מאחר והוא בן 69 , ולכן גם עברה המועמדות לשופט עמית , "ידידו משכבר" של אלרון והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
8
שלמה המגיב - הצחקת אותנו...
  זלמן   4/09/23 12:36
על פי תגובותיך עושה רושם שאתה די קשיש, אז גם אנחנו לא נולדנו אתמול... אתה באמת רוצה שמישהו יאמין לקישקוש שלך על זה שהוועדה לבחירת שופטית איננה נשלטת ע"י השופטים ??? הצחקת אותנו...
כתוב תגובה ל- זלמן
האם זלמן לא למד חשבון בכיתה א
  שלמה המגיב   4/09/23 17:15
על פי חוק יסוד השפיטה ,הועדה למינוי שופטים מונה 9 חברים הכוללים 3 שופטי עליון ( הנשיא ועוד שני השופטים הותיקים בעליון ) , 2 עורכי דין נציגי לשכת עורכי הדין , ו4 פוליטיקאים ( שר המשפטים שהוא יו"ר הועדה , שר נוסף , שני חברי כנסת ) , והועדה יכולה למנות שופט עליון רק ברוב של 7 מתוך 9 . נו , אדון זלמן , איך השופטים "משתלטים" על הועדה , ללא שיתוף פעולה והסכמות עם עוד 4 מחברי הועדה ? , הרי אותה "השתלטות" על הועדה , יכולים על פי "הראש " שלך , גם לעשות הפוליטיקאים ( שהם ארבעה , לעומת השופטים שהם שלושה ) , הלא כן ?. הרי בהרכב כזה של הועדה , לא יכולים שלושת השופטים בה , למנות אף שופט לעליון , ללא הסכמת ארבעת הפוליטיקאים בה , הלא כן ? , אז ממה חוששים "גונבי הדעת" שמטמטמים את הציבור , שהשופטים בועדה , ממנים את חבריהם "בירושה" ורק כאלה שהם ב dna שלהם , כאשר הפוליטיקאים בועדה , יכולים לנטרל ( חשבונית !) כל נסיון של השופטים למנות מישהו , שהפוליטיקאים לא רוצים אותו והמבין יבין. נו , חשבון של כיתה א , זלמן , תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
9
שלמה ממשיך להרעיל בלכלוך
  רואה נכוחה   6/09/23 17:06
שלמה ממשיך לצטט לכלוכים ורכילויות כשופר של המערכת המושחתת... לעצם העניין - כבוד השופט אלרון הבהיר מפורשות שהוא הציג מועמדות כדי למנוע את בחירת השופט עמית, מאחר והוא סבור שהשופט עמית אינו ראוי ואינו מתאים מקצועית לתפקיד הנשיא !!! האם זה מניע אישי? תתבייש לך שלמה - היה ממש מתאים לך לעבוד אצל גבלס...
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
ורואה נכוחה , אינו "רואה נכוחה
  שלמה המגיב   6/09/23 22:55
המגיב רואה נכוחה , מסביר לקוראים מי האנשים , שהוא "רואה נכוחה" ומאפיין אדם כמוני , שאינו מכיר בכלל , כנאצי "שמתאים לעבוד אצל גבלס" ורק רואה נכוחה לא "עובד" אצל אף אחד. ובכן , רואה נכוחה , ראשית , אני לא "שופר" של אף אחד ולא "עובד" אצל שום סקטור , ועובדה ( בניגוד "לסקטור " שאתה חושב שאני "שופר" שלו ) שציינתי שוב ושוב בתגובותיי , שהשופט אלרון הינו שופט עליון , טוב , מיקצועי , , ומתאים לתפקידו ולא מוטה פוליטית , אך גם אם לטעמך ולדברי השופט כדבריך , אזי "השופט אלרון סבור , שהשופט עמית אינו מתאים לתפקיד נשיא ואינו מיקצועי " , אז אז מדוע דוקא יציע את עצמו כמועמד מולו , ולא ימליץ על אחרים ? , נו , ואם זה לא "מניע אישי" אז מה זה , אדון רואה נכוחה ?. נ.ב. הסיכסוך הממושך והמוכר בין אלרון ועמית , אינו "רכילות" , אלא עובדה שאינה שולית בכלל והיא רלוונטית לגמרי ,"למניע" של אלרון להציג מועמדותו מול עמית , וגם אם אתה סבור שאיני צודק בפרשנות הסיטואציה הזו ( "מניע אישי " , או התנהלות עניינית של השופט אלרון ), אז לאפיין אותי בשל כך , כראוי לעבוד עבור הנאצי גבלס , זה קצת "היסחפות" שמצביעה על כך , שהנימוקים שלך לשכנע בעמדותיך , הם לא "משהו" , ואתה נאלץ "לחזק" כך את נימוקיך , כדי לשכנע את הקוראים וזה קצת עלוב , רדוד וחבל שכך אתה נוהג , באשר התרשמתי שאתה לא אדם טיפש והמבין יבין. וואלה , שלמה המגיב "מתאים לעבוד אצל גבלס " בנוסח איפיון בני אדם נוסח המגיב רואה נכוחה. תהיה לי בריא , אדון רואה נכוחה ושמור על עצמך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
10
שלמה תקוע עדיין בכתה א'
  זלמן   6/09/23 17:10
אכן שלמה, אפשר לראות שלמדת יפה חשבון של כתה א. רק עושה רושם שאתה עדיין תקוע באותה כתה... אני כותב על המציאות במהלך השנים. - על הפוליטיקה והשליטה בועדה ואילו אתה מקשקש לנו חשבונות של כתה א'...
כתוב תגובה ל- זלמן
"מציאות" נוסח זלמן
  שלמה המגיב   6/09/23 22:07
נו זלמן , אתה יכול גם להכריז ולהסביר לקוראים , "שהמציאות" בעיניך הינה ש 2 ועוד 3 שווה 7 , ומי שלא "מתלהב" מקריאת "המציאות " הזו שלך הוא אדם כמוני " שמקשקש על חשבונות של כיתה א " והמבין יבין. וואלה זלמן , הייתי ממליץ עליך להיות כותב האייטמים המצחיקים , המטורללים והסאטיריים , שמציגים בתוכנית הטלויזיה ארץ נהדרת , והיית מתפרנס בכבוד בעיסוק זה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
למי עותרים - אין סיכוי
  יואל   7/09/23 14:35
המצב המשפטי בלתי אפשרי ואין בו היגיון. בית המשפט דן על עילה שהוא המציא? העותרים פונים לבג"ץ כאילו אין לו ניגוד עניינים אין דרך לערער על בג"ץ הוא כוכב על בלתי מעורער אין איזונים ובלמים כנגד בית המשפט
כתוב תגובה ל- יואל
"עילה שהמציא" בג"צ נוסח יואל
  שלמה המגיב   8/09/23 12:09
נו ,עוד אחד שאין לו מושג בחוק , שמסביר ומפרשן לקוראים סיטואציות משפטיות. ובכן יואל , החוק ( סעיף 15 לחוק יסוד השפיטה ) מסמיך את בג"צ "לתת צווים לרשויות המדינה , לפקידים ולגופים ואנשים הממלאים תפקידים ציבוריים , לעשות מעשה או להימנע מעשות מעשה" , במקרים שבהם "הוא רואה צורך לתת בהם סעד למען הצדק ". נו יואל , איך שופט יכול לנתח נתונים , אם יש בהם "צדק" או לא ,ללא מבחן של "סבירות " המעשה של הרשות , שבגינה עותרים נגדה אזרחים ? . הילה אינה המושג "סבירות" , אלא אם היה "צדק" או לא , בהחלטה של רשויות המדינה , ואיך ניתן להחליט במושג אמורפי כזה , של המושג "צדק" , ללא ניתוח "הסבירות" שמעשה הרשות ?. אפילו במשפטים פליליים רגילים , מנתחים השופטים את הראיות כנגד נאשמים , אם בנסיבות המקרה , הראיות מספיקות להוכחת הנאשם או לא , על פי מבחן "הסבירות" של הסיטואציות המוצגות להם במשפט , ע"י התביעה או ההגנה , למרות שאין בדיני הראיות אף התייחסות למושג "סבירות". המושג "סבירות" הוא כלי של שופט לבחון סיטואציות כדי להחליט על פי החוק , ואינו "עילה" משפטית שניתן לשלול , את השימוש בה והמבין יבין. נ.ב. נו , ואם "עילת הסבירות" תישלל , אז השופטים ישתמשו במושג נרדף כמו "הגיוני ש..מקובל ש..לא מקובל ש..לא מוצדק בעליל. " וכיוצ"ב ויכולים "לעקוף" ללא שום בעייה את הנסיון הנואל הזה , לשלול מהם את היכולת "לחשוב ולנתח" סיטואציות , כדי לקבל החלטות והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
12
שלמה המגיב - מוכן להזדהות ?
  סתם אזרח מתעניין   11/09/23 10:24
"שלמה המגיב" זן כסות נהדרת לכתוב מה שעולה לך בראש כולל שטויות השמצות וכדומה מבלי להרגיש קצת אחריות בעניין... האם מר "שלמה המגיב" מוכן להזדהות בשמו האמיתי למען נדע מי הוא החסיד המעריץ של מערכת המשפט במתכונתה הנוכחית... ?
כתוב תגובה ל- סתם אזרח מתעניין
13
לא לחינם הלך הזרזיר אחר העורב
  שלמה החכם   11/09/23 15:52
כתוב תגובה ל- שלמה החכם
14
שלמה ממשיך ליזול ארס סתמי
  זלמן   11/09/23 15:57
שלמה הפרופוגנד הגדול ממשיך כדרכו לסטות מהעניין ולהצמד ל"בועה" שלו... מסתבר שאתה באמת תקוע בכתה א, אם אתה עדיין מאמין שמישהו קונה את ההבלים שלך...
כתוב תגובה ל- זלמן
15
שלמה כבר הפך עצמו למומחה לחוק
  זלמן   11/09/23 16:01
"שלמה המגיב" כבר הופך את עצמו ל"מומחה לחוק" ויותר מזה, למישהו שיכול להגדיר את מומחיותם של אחרים... שלמה המסכן, עושה רושם שהיית מתברג היטב בחבורת ה"נפוחים" היושבים בבית המשפט העליון... לצערך, למרות כשוריך המתאימים בהחלט, לא נבחרת...
כתוב תגובה ל- זלמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il