w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לשחרר מייד את כל החטופים
מאת: איתן קלינסקי  |  28/12/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כדי לשחרר את כל החטופים.......
  בן ציון   28/12/23 11:55
כדי לשחרר את כל החטופים, שנפלו קורבן למחדל של הממשל הישראלי, על הממשל לשלם את המחיר היקר ביותר רק כדי לשחרר את כל הנמצאים תחת אימת המוות עקב המחדל שלנו.
כתוב תגובה ל- בן ציון
טיפש טיפש, אבל עד כדי כך ?
  מגיב ותיק   28/12/23 13:10
האחריות הישירה היא על אלו ש 3 שנים לפני הטבח ראו הכל ובחרו להתעלם ולחזור לישון האם הדרג המדיני טעה , כן בוודאי שכן . אבל עדיין האחריות הישירה היא על ראש אמ"ן שלא הצליח לזהות שאלפי מחבלים מארגנים מבצע טבח מטורף והוא לא ראה כלום. אבל טיפשים באופף איתן מבקשים כניעה ממשלת ישראל. חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קח את בנציון ולכו לשטוף פנים
  ה.א   28/12/23 20:25
איתן נראה לי שאתה ובן-ציון זקוקים לריענון, שטיפת פנים אולי תועיל. מי שביצע את הטבח זה החמאס, מי שמחזיק בבני הערובה זה החמאס, שהוא ארגון רצחני ללא כל עתיד על פני האדמה, חייו קצרים, קצרים מאד. אבל גם עם השטן מדברים על מנת להציל חיי אדם, וממשלת ישראל מדברת עם השטן, אז דברו אתם עם השטן, דרשו ממנו לשחרר את כל בני הערובה ללא תנאי, תאמרו להם שהם כולם בדרך לגרדום וכדאי להם להשיב מיידית את בני הערובה, לחשו להם שהיד הארוכה שלנו תשיג אותם ואת כל מסייעיהם ותמחה אותם מעל פני האדמה, תגידו להם שאחרוני התומכים בקשר חיובי עמם נעלמו מן הארץ - שאתם לא תעשו לעולם שלום עם רוצחים, ואם יזדמן לכם תהרגו אותם במו ידיכם. זה אולי יביא את החטופים. לא בטוח שיביא, אבל ודאי לא יחסל כל סיכוי לחזרתם אם לא נהרוג כל אחד ואחד מהם במקביל לנסיון להפוך כל אבן על מנת להביא לשחרורם. ביצור, לכו לשטוף פנים. ישפר מאד את הרגשתכם.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
קלינסקי והמחיר לשחרור החטופים
  שלמה המגיב   28/12/23 12:08
וקלינסקי ממשיך בסיסמאות המשוררים הנבובות שלו , כמו "להציל נפש אחת בישראל חובה לעשות הכל " (!) , ומיד מסביר מה זה דוגמא "להכל" , וזה " עלינו לשחרר מספר גדול של טרוריסטים פלשתינאים הנמצאים בידינו" . נו , זה רק "נמצאים בידינו " נוסח קלינסקי וחס ושלום לתייג אותם כרוצחים שנשפטו בבית משפט והינם אסירים בגין עונש שפסק בית משפט. טוב , שלא ציין שהם "שבויי מלחמה" , שיש לשחררם מול שחרור החטופים שלנו. וואלה , קלינסקי מציע לחמאס ( כנציגו ?) מה לדרוש עבור החטופים ( " מספר גדול של טרוריסטים פלשתינאים " ) וחשוב לו לציין את ההיקף הרצוי לחמאס ( "מספר גדול" !) . ובכן קלינסקי , מה זו הסיסמא הנבובה הזו "לעשות הכל" ? , נו , ואם החמאס ידרשו עבור החטופים , לספח לשטח הרצועה תחת ריבונותה , את כל הנגב המערבי כרצועת ביטחון עבורם (!) , כי ממילא אזור זה , "יועד להיות חלק ממדינה ערבית" על פי תוכנית מוריסון גרידי של המנדט הבריטי , כפי שהסברת במאמרך הקודם , אז זה יהיה מחיר טוב עבור שחרור החטופים , כי צריך "לעשות הכל" בלשונך ?. נו ,ואם שחרור 129 חטופים , שאכן הם בסכנת חיים , תמורת 6000 מחבלים רוצחים שיחזרו לגדה ולרצועה , אינו עלול לגרום בעתיד הקרוב , לרצח יהודים במספר יותר גדול מאשר מספר החטופים ? , אז איך אתה קובע "מחירים" שנשלם לחמאס , עבור הצלת יהודים חטופים , אם כתוצאה מכך , יירצחו אלפי יהודים בשנים הקרובות ?. בקיצור , קלינסקי , די כבר עם ייפות הנפש הזו , שרק מעודדת את החמאס לא לשחרר חטופינו , וכדאי שתניח למומחי הביטחון שלנו , מה יהיה מחיר סביר לשחרור החטופים שנוכל להסכים לו , מול הסכנה שיירצחו לנו בעתיד עקב כך , מספר כפול ומכופל של יהודים , בגין "המספר הגדול" של הטרוריסטים ששוחררו על פי הבנתך את המחוייבות של המדינה לאזרחיה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
למר שלמה המגיב
  למר שלמה המגיב   28/12/23 17:30
שלמה המגיב, בגלל מחדל ישראלי אסור לנו לתת ל 129 ישראלים להתייצב יום יום מול המוות. חובה עלינו לשלם כל מחיר כדי לחלצם . המציל נפש אחת מישראל......
כתוב תגובה ל- למר שלמה המגיב
ומהו "המחיר" , אדוני המגיב ?
  שלמה המגיב   29/12/23 11:35
די כבר לסיסמאות הללו , "לשלם מחיר" , בלי לנתח את ההשלכות הביטחוניות בהמשך , לאותו "מחיר" שאנו "חייבים" לשלם , נוסח יפיי הנפש , קליסקי ועדת מתלהביו כאן באתר. האם לטעמכם , איזה "מחיר" , שגם אתם חושבים שלא נוכל לשלם ?. סיסמאות משוררים רדודות של ייפי נפש מתחסדים , אינן תוכנית עבודה , של קבינט ביטחוני , וגם הקריאה הזו של קלינסקי "לשחרר מיד את החטופים" , אם היא מופנית לממשלת ישראל , אז הרי החטופים לא בידיה !! , ואם היא מופנית לחובב הציון סינוואר , אז האם הינה דרישה , או תחינה , או איזה סיסמא שדופה , בסגנון הרדוד הזה של קלינסקי ועדת מתלהביו באתר. ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חובה לשלם את המחיר היקר
  למר שלמה המגיב   31/12/23 09:58
לשחרר 6000 מנוולים כדי להציל 129 יהודים זה מחיר יקר . חובה לשחרר את 6000 השונאים יהודים כדי להציל את חיי 129 היהודים, שבגלל מחדל ישראלי חייהם נתונים בסכנה באפלת השנאה והרצח העזתי.
כתוב תגובה ל- למר שלמה המגיב
3
הגיע הזמן להגיד את זה...
  מגיב ותיק   28/12/23 12:17
האיתנים ודומיהם (אלה שטענו שהרפורמה המשפטית מפריעה להם והמציאו שאר הבלים לתרץ את התנגדותם לתוצאת הבחירות) אינם רוצים שצה"ל ומדינת ישראל ינצחו, אחרת אין הסבר לכניעה שהם דורשים מנתניהו. משפחות החטופים נחטפו פעם שנייה ע"י משמרות גדודי עז אדין אל קפלן ודומיהם. השנאה לנתניהו ולימין נשארת אצל החמצווארים למינהם רק התירוץ משתנה. עוד דבר, הסינווארים למינהם לעולם לא ישחררו את כל החטופים והם יחזיקו אותם צמודים למחבואם והם לעולם לא יוותרו על תעודת הביטוח שבידהם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
המדינה חייבת לחלץ את אזרחיה.
  המדינה אחראית.   28/12/23 12:46
מדינת ישראל על זרועות שלטונה אחראית למחדל של חטיפת עשרות רבות של אזרחים מבתיהם במדינת ישראל, לכן האחראי לכך חייב לשלם את כל המחיר, גם אם המחיר הוא כואב . החטופים ניצבים יום-יום מול אימת המוות המאיימת עליהם. מדינת ישראל חייבת עוד היום לחלצם מאותה איימת מוות.
כתוב תגובה ל- המדינה אחראית.
מותר לך להתאבד לבד
  מגיב ותיק   28/12/23 13:20
אבל אל תכריח את כולם... תתאבד לבד מעניין כי התירוץ לעיסקת שליט אותה השמאל דחף ועשה לה נפשות ומה"בן של כולנו" ושהחמאס הוא פוציניו מוציניו..השמאל הקיצוני עבר לאחריות כל המדינה על המחדל של חבריו כי החמאס הוא עדיין פוציניו מוציניו... בשביעי באוקטובר שמאלן קיצוני לא יקר, בחרתם בחרפה מפחד מלחמה, קבלנו חרפה ומלחמה גם יחד...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"עיסקת שליט" זה השמאל , מגיבי?
  שלמה המגיב   28/12/23 16:59
וואלה , המגיב הותיק ממשיך במאמציו להאשים את כל העולם בכל כישלון שהיה בעת המשמרות של נתניהו , שכמובן לא אחראי על כלום , ואפילו החלטות אישיות של נתניהו , שאין ספק שהוא אישית שהחליט בנושא זה או אחר , והסתבר שהיו לא "משהו" ( ואני עדין בלשוני ) , זה כמובן "השמאל שדחף ועשה לה נפשות" , בלשונו המניפולטיבית של המגיב הותיק. ובכן לעובדות : אולמרט "השמאלן" , התנגד בכל תוקף לעיסקת שליט בכל תקופת ממשלתו , ומשפחת שליט וכל " השמאלנים" ייפי הנפש , מירמרו לו את החיים באותה תקופה והשמיצו אותו וכך גם התיקשורת "השמאלנית" והוא לא נכנע , ורק בתקופת נתניהו , שלאחרי אולמרט , החליט נתניהו אישית (!) "לעשות את העיסקה" ואף כל העם ראה את קרקס קבלת הפנים לגלעד שליט בטלויזיה , שעשה נתניהו , כאילו נתניהו "הגיבור " שהציל את הילד , מה שלא הצליחו קודמיו. נו ,אבל מה פתאום שנייחס לנתניהו החלטה אישית שלו , שהובררה בדיעבד שגרמה לרצח יהודים נוספים ע"י משוחררי העיסקה , ובניהם היה יחיא סינוואר (!!) חובב הציון , כאשר ניתן להאשים בה את השמאל "שעשה נפשות " בציבור ?. ורק לדמיין איזה "חגיגה תיקשורתית " היה עושה נתניהו כעת , אם באמת ממשלת שמאל היתה זו ששיחררה את יחיא סינואר , כי אפילו נתניהו האשים את "הגירוש מגוש קטיף" כגורם שחיזק את החמאס , למרות שממשלת ליכוד החליטה על כך ולא "השמאל" ונתניהו אישית הצביע בכנסת בעד (!) החוק לפינוי גוש קטיף וצפון השומרון ב 16.2.2005. זהו מגיב ותיק ?, כך צריך איש ימין כמוך , להתלהב" מנתניהו , המנהיג" שאין שני לו , שבעת שהוא ראש ממשלה יציבה ימין ימין מלא , הוא נכנע כל הזמן לגורמי אופוזיציה שמאלנים , לאזרחים מן השורה שמאלנים ( כמו קלינסקי ) , למפגינים שמאלנים בקפלן "הבוגדים" שלא מקבלים את תוצאות הבחירות , לשקמה ברסלר , לתיקשורת השמאלנית , ואם התוצאה לכך ( הכניעה לשמאלנים שעושים נפשות ) , הובררה שהחליט החלטות הרות אסון כמו "הכלת הירי של החמאס " בקונצפציה שהובררה שגרמה לאסון השביעי באוקטובר , אז כמובן שנתניהו לא קשור בכלל לעניין וזה השמאלנים נוסח קלינסקי ושלמה המגיב שמעיז לא "להתלהב" מנתניהו , הם האשמים באסונות שבמשמרת של נתניהו המנהיג הדגול , שהמגיב הותיק סבור "שצריך להמשיך להנהיג את עמנו" גם לאחר המלחמה והמבין יבין. תהיה לי בריא , מגיב ותיק. נו "עיסקת שליט" זה השמאל , נוסח המגיב הותיק , שעוד מכנה מגיבים שמעצבנים אותו כאן באתר "נוכל" .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על נתניהו "ועיסקת שליט"
  שלמה המגיב   29/12/23 09:45
ממשלת ישראל הימנית בראשות נתניהו , היא זו שהחליטה על עיסקת שליט , שבה ישוחררו בשלב ראשון ( תמורת שליט )450 אסירים פלשתינאים , מתוכם 280 נידונו למאסר עולם (!) , ובשלב השני 550 אסירים , יחד 1000 אסירים שפוטים , כולל יחיא סינואר !. בהצבעה בממשלה היו רק 3 שרים שהתנגדו לעיסקה ( ליברמן , יעלון ועוזי לנדאו ) . רשימת המשוחררים וזהותם , נבחנה במפורט ע"י השרים , וליברמן התעקש שמי שהיה אחראי על רצח גנדי ( ולא המבצע בפועל ) , אחמד סעדאת ראש אירגון החזית העממית לשחרור פלשתין ,יוצא מרשימת המשוחררים וכך היה. יחיא סינוואר , שהיה אסיר שנידון ל 5 מאסרי עולם ( ולא רק ל 30 שנה כמו סעדאת !) , שוחרר בידיעתו ובהסכמתו של נתניהו אישית (!) ,למרות שהיה ביכולתו לפסול שיחרור של אסיר ספציפי זה או אחר , והוא ( נתניהו) אף דרש להוציא מרשימת המשוחררים את ברגותי וכך נעשה. אתם הבנתם איך "השמאל " אחראי על שחרור המחבלים בעיסקת שליט ולא נתניהו ? , אתם הבנתם , מי אחראי אישית (!!) לעובדה שיחיא סינוואר "חובב הציון" המוכר , שוחרר בעיסקת שליט ? , אתם הבנתם איך "השמאל" , נוסח המגיב הותיק , אחראי "לעיסקה" שתרמה למה שקרה בשביעי לאוקטובר ? . נ.ב. ולהזכיר לקוראים שאולמרט "השמאלן מגרש המתיישבים מגוש קטיף " , התנגד לעיסקת שליט ( כפי שבוצעה בהיקף כזה ע"י נתניהו) , וגילה נחישות מול דרישת המשפחה , השמאלנים והתיקשורת השמאלנית) ואילו נתניהו המנהיג האולטימטיבי שצריך להמשיך , נוסח המגיב הותיק , הוא זה שאחראי אישית "לעיסקת שליט " , ולא השמאל , והוא זה שאחראי אישית , על שחרור סינוואר ולא שום שמאל ולא "הבוגדים" מהפגנות קפלן ולא התיקשורת השמאלנית והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לנוכל שיודע שהוא נוכל
  מגיב ותיק   29/12/23 15:08
את עיסקת שליט דחף ועשה לה נפשות השמאל על הפוליטיקאים שלו ואכן נתניהו נכנע לשמאל, עשו זאת הדיפסטיט האסוני שמאלני ששולט כאן גם בתקופת נתניהו ומי שמתעלם מכך הוא נוכל כמוך. כאילו ששכחנו כיצד קמנו כל בוקר לחדשות התשקורת שדחפו ועשו נפשות לעיסקה המופקרת. הגדיל מכך רמטכלנו אז הפופוליסט,כי למרות שצה"ל פרסם תחקיר (לדרג הבכיר) בו הוא מצביע בין השאר על כישלון אישי של שליט (שישן בניגוד להוראות בעת שחטפו אותו ) הרמטכ"ל אהוב השמאל קבל את פניו בשחרורו וקרא לו "גיבור"(לא פחות ולא יותר) לכן שלוימל'ה אתה נוכל חסר בושה המייחס את חרפת עיסקת שליט לימין. בושה
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"עשה נפשות " , נוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   30/12/23 07:55
גם קלינסקי ועדת מתלהביו כאן באתר וגם התיקשורת כיום , " עושים נפשות לעיסקה מופקרת " שבה נשלם "כל מחיר" (!) כדי לשחרר את החטופים ,אז אם נתניהו יחליט אכן , לדוגמא , להפסיק לאלתר את המלחמה בעזה ולשחרר את כל 6000 המחבלים האסורים בישראל , תמורת החזרת חלק מהחטופים , על פי דרישת החמאס , אז מי שיבקר החלטה כזו כמסוכנת לישראל , וייחס החלטה כזו לנתניהו , אז תאפיין אותו "נוכל חסר בושה" ותפנה אותו לקלינסקי ולתיקשורת , כמי שנושאים באחריות להחלטה ?, וואלה , תובנה מעניינת ( ואני עדין בלשוני מגיב ותיק ) , שלא לומר שרק "נוכל ומניפולטור " , יסיק כך מהסיטואציה שתיארתי והמבין יבין. נ.ב. ואם ראש ממשלה ימני ," נכנע לשמאל" בלשונך , אז הוא מגלה מנהיגות ראוייה , ולכן הוא "צריך להמשיך " להנהיגנו גם לאחר המלחמה ? , וואלה , יקראו הקוראים את הדו שיח הזה ביני ובין המגיב הותיק ויתרשמו , מי כאן "הנוכל שצריך להתבייש " והמבין יבין. תהיה לי בריא , מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
צודק
  מגיב ותיק   30/12/23 10:56
צריך למנות את נער הג'ל החלול לראש ממשלה.ולתת לסינוואר תמונת ניצחון. אכן לך לחמס ולאיתן רצונות זהים... עם כל חסרונותיו נתניהו שם עדיין בכיס הקטן את החלול ואת הדחליל אלילך... אוי קשקשן
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לי בניגוד לך , אין "אלילים" !
  שלמה המגיב   30/12/23 15:56
לא לפיד ("נער הג'ל" בלשונך , מעניין איך תגיב על מי שיכנה את נתניהו בעל השיער הצבוע בסגול ) ולא אף אחד בעולם , אינו "אליל" עבורי ואם אתה מכנה אחרים "קשקשנים" , כדאי שלא תאפיין מנהיג פוליטי שאתה מתנגד לו "כדחליל" , לאור העובדה שאתה מודה בעובדה שנתניהו "המנהיג האולטימטיבי " עבורך , "נכנע" (בלשונך ) ,כל הזמן לשמאלנים , לתיקשורת , למפגינים בבלפור , לאזרחים מן השורה כמו קלינסקי , ומבצע את המדיניות שהם מכתיבים לו , ולא את זו שהוא מאמין ולכן הגענו לאן שהגענו והמבין יבין. תהיה לי בריא, מגיב ותיק. נו , מנהיגנו הדגול נתניהו , שמפחד להוציא את המילה "אני אחראי" מפיו , מחשש מאשתו ומבנו יאיר , הוא המנהיג החזק שצריך "להמשיך " אחרי המלחמה ואילו כל הפוליטיקאים היריבים לו , הם " הדחלילים " בנוסח המגיב הותיק , שמסביר לקוראים מי הוא "הדחליל" ומי המנהיג שאין שני לו "שצריך להמשיך" גם לאחר המלחמה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נוכל (3)
  מגיב ותיק   30/12/23 18:08
נתניהו אמר אלף פעם כי הכל ייבדק לאחר המלחמה,אבל אתם מבקשים ממנו כי ייקח אשמה כבר עתה. מה שלא הלך לכם בעשרות דרכים להפיל את נתניהו אתם מזהים כעת הזדמנות נוספת כי אם ייקח אחריות מייד הלהקה שלך תבקש ממנו להתפטר, לא המלחמה מעניינת אתכם ולא ניצחון מדינת ישראל על החמס,מה שמעניין אתכם זה להדיח אותו כעת אני אפילו מזהה רצון של ללקים מכן כי נפסיד במערכה וכי אם נתניהו שמוביל במופתיות את קבינט המלחמה יינצח זה יוסיף לו נקודות מה שיקשה עליכם להפילו. בפהחלט שנתניהו על כל חסרונותיו עדיף על נער הג'ל ועל הדחליל אלילך. תתביישו !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תתביש בפינה עם הפנים לקיר....
  מגיב ותיק   30/12/23 12:19
אני כתבתי כך : "מעניין כי התירוץ לעיסקת שליט אותה השמאל דחף ועשה לה נפשות" כתבתי כי את עיסקת שליט השמאל דחף ועשה לה נפשות, אתה בכתיבתך המופקרת נתת כותרת כאילו אני אמרתי שאת עיסקת שליט (לה נככנע נתניהו לשמאל) כאילו עשה השמאל ובכך הוכחת שוב בפעם המי יודע כמה כי כתיבתך מופקרת וסלפנית. כעת תתבייש בפינה (עם הפנים לקיר...)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מנהיג "שדוחפים" לו ,נוסח המגיב
  שלמה המגיב   30/12/23 16:17
אם השמאל רק "דחף ועשה נפשות " ובשל כך , לטעמך , "נכנע" נתניהו ( בלשונך !) והחליט על עיסקת שליט הכושלת והרת האסון , אז מי בסוף "האשם" בעיסקת שליט הכושלת , אדוני המגיב הותיק ? , וואלה ,התבלבלנו . נ.ב. כדאי שתשנה את הטקטיקה שלך להגן על החלטות כושלות של נתניהו , מבלי "לדחוף" את השמאל כפרמטר , כי זה נראה כבר פתאטי , וזה לא מתאים באופן כזה , להגן על החלטותיו הכושלות של מנהיג "דגול" כמו נתניהו , שאתה מנסה לשכנע כל הזמן את הקוראים שהוא "צריך להמשיך" , גם לאחר המלחמה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בהחלט רק נתניהו על כל מגרעותיו
  מגיב ותיק   30/12/23 19:18
כי הוא שם בכיס הקטן את נער הג'ל החלול ואת הדחליל וכל אחד אחר בסביבה חוצמיזה הגיע הזמן שתרד מהסגנון הכבד שלך ותעזוב את חיים יבין בשקט
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שלמה המגיב אינו מדייק
  תגובה לשלמה   29/12/23 10:57
לשלמה המגיב , אני מאחלת לך שבת שלום, וצר לי שאתה מייחס לאיתן דברים שהוא מתנגד להם. לצערי, מעטים מאד בחברה הישראלית שותפים לדעה של איתן , המבקש להציל את 129 היהודים היקרים , שנמצאים בחשכה של עזה בגלל מחדל שלנו. לכן איתן מבקש לשחרר את 6000 המנוולים , שידיהם מגואלות בדם, רק כדי להציל את 129 היהודים החפים מפשע, שבגלל "פאשלה" שלנו כל יום הם עלולים להירצח על ידי מטורפי החמאס .
כתוב תגובה ל- תגובה לשלמה
במה אני "לא מדייק" ?
  שלמה המגיב   29/12/23 13:25
האם איתן לא קבע את "המחיר" שצריך לשלם לדעתו , עבור החטופים ( "מספר גדול של טרוריסטים " קבע איתם את ההיקף עבור החמאסניקים !) ? . האם איתן לא תייג את המחבלים הרוצחים , שנשפטו כדין בישראל , שיש לשחררם לטעמו "כנמצאים בידינו" , כאילו הם איזה שבויי מלחמה , או עצורים במעצר מינהלתי זמני ? . האם איתן לא הדגיש את התובנה המטופשת והרדודה , "שחובה לשחרר את החטופים ולעשות הכל" עבור כך , מבלי להתייחס למושג "הכל" במחיר שנשלם ומה משמעותו ? . מה אתם מנסים להגן "בכוח" שוב ושוב , על הסיסמאות הנבובות הללו של איתן ייפה הנפש , ועוד מעיזים לומר שאחרים "לא מדייקים " בתגובותיהם , למרות שהם מצטטים מילה במילה , את הסיסמאות הריקות הללו של איתן במאמריו ? . נ.ב.ולא להזכיר ,כדילא להביך את קלינסקי ומתלהביו כאן באתר , על נתונים " ממש מדוייקים" שאיתן מציג מההיסטוריה , או פרשנות מטופשת וחסרת בסיס לחלוטין של איתן , מסיפורי המקרא "כקדושת החיים מארון הספרים היהודי" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
מגיב טועה ומטעה
  דרו   28/12/23 13:10
מגיב ותיק מרבה להגיב בדרישה להחריב את העיר עזה. הצעה שתגרור את מדינתנו היקרה והאהובה למלחמת דמים של שנים, שתגבה מחיר יקר בחיי ילדינו אהובינו והרס למפעל היפה שבנינו כאן מימי העלייה הראשונה לארץ ישראל
כתוב תגובה ל- דרו
6
שוב פעם שכחתי...
  מגיב ותיק   28/12/23 13:29
את עזה יש להרוס עד היסוד ולחרוש את אדמתה ואת המחבלים הפלשתינאצים (אלה שמבתקים בטני נשים הרות,ורוצחים עוללים,ילדים נשים וזקנים) יש להרוג עד האחרון שבהם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
ברור שצריך לעשות כל מאמץ וברור
  הירונימוס   28/12/23 14:19
שיהיה צורך לשחרר אלפי פלשתינאים האסורים אצלנו. אין על כך מחלוקת. ברור גם כי המדינה כשלה והזניחה את עוטף עזה כשכל כוחה הושקע בשמירה על המתנחלים בשטחים הכבושים. השאלה היא אם אלו באמת הדרישות היחידות של החמאס או שהם יציבו תנאים נוספים אחרים שאותם לא ניתן יהיה למלא
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירו שקרן בזוי מהשמאל הקיצוני.
  מגיב ותיק   29/12/23 12:01
1.את הכאוס הנוכחי הביאו אנשים מהשמאל הקיצוני של הירו עם האידיאולוגיה מחבקת הטרוריסטים שלהם וההכלה המטורפת שלהם 2.השקר על כי שמרו על ההתנחלויות והפקירו את העוטף הוכחה כבר כשקר ורק כוח עתודה הופנה להתיישבויות ביהודה ושומרון,בימים בהם מתברר כי כארבעים אחוז מהנופלים הם בני הציונות הדתית של סמוטריץ,בן גביר ושאר חובשי הכיפות הסרוגות ומתברר כי מתנחלים אחזו בנשק בשביעי לאוקטובר ושעטו להגן על קיבוצי השמאל בעוטף, העניין הזה הוא לא סתם שקר אלא שקר שמאלני נבזי,מי שהפקיר את העוטף היו דמויות מהשמאל שפרקו את כיתות הכוננות,ביטלו את הרבש"צים ועו מעשי איוולת השמורים רק לשמאל,יש לזכור כי החברה מסוגו של הירו הבטיחו לעולם ולערבים כי בספטמבר אין לנתניהו צבא ואין כלכלה ובכך עודדו את החמאס לתקוף לכן מוטב לשקרנים מסוגו של הירו לסכור את פיהם ולהתבייש במעשיהם
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קשקשת ביביסטית אינפנטילית
  הירונימוס   30/12/23 13:55
כל אחד מבין ויודע מי אשם, מי אחראי ומי יתן את הדין בפני עמישראל ומדינת ישראל
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תרגום
  מגיב ותיק   30/12/23 18:14
לי הירו השמאלן הקיצוני, אין תשובה מלבד כינוי *ביביסט" וגם ברור לי כי האג'נדה השמאלנית קיצונית שלי שחיבקה את הרוצחים עם האנרכיה והסרבנות שלחללתי דרבנו את האוייב.כי מה פתאום חשובה האמת כי אצלי תמיד הימין ונתניהו אשמים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
לומר לא למגיב הוותיק
  לנצח את החמאס   28/12/23 15:32
המגיב הוותיק החליט לגרור את כל העולם הערבי למלחמת חורמה נגד העם היהודי ולגרור את העולם לפרץ של גלי אנטישמיות, אם אנחנו נענה להצעתו ונחרוש את העיר עזה ונשמיד אותה עד היסוד. הרצחנות והאכזריות של החמאס מקבלים צידוק לטירוף האכזרי שלהם, כמרחפים באוויר אמירות כמו של מגיב ותיק, ולצערי, יש לו תומכים רבים. אני מאחל לחיילי צבא הגנה לישראל שיביסו את החמס במלחמה הצודקת, שמתנהלת באלו הימים, אך זה יהיה אסון לקבל ולתמוך ברעיונות של מגיב ותיק
כתוב תגובה ל- לנצח את החמאס
9
שכחתי לכתוב כי לדעתי אין לישרא
  הירונימוס   28/12/23 17:18
ל חובה גדולה מזו שיש לה להחזיר את החטופים. ואם חלילה יסתבר שהם הופקרו לגורלם, הממשלה תתקל כאן באם אמא של ההפגנות. מה שהיה נגד המהפך המשטרי יהיה ילד קטן לעומת מה שעוד יהיה כאן
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירו,סיפורים ספר לסבתא....
  מגיב ותיק   29/12/23 11:45
אתה ושכמותך אינכם מסוגלים לקבל את תוצאות הבחירות,תמיד דמויות שכמותך,החמצוואר חובב הקטינות והברוקר בבוקר מלחמה והאסיר לשעבר עם מעטפות הדולרים מצאו סיבה להפגין את שנאתם לנתניהו ולימין,הרי כבר כשלושה שבועות לפני הבחירות ההן המנטורים שלך דברו על הוצאת מיליונים לרחובות במידה והימין ונתניהו ינצחו,פעם התירוץ היה בן גביר,אחר כך מנכ"ל אמוני בשם מעוז שרצו למנות בחינוך,אחר כך רוטמן ואחר כך הרפורמה המשפטית וכעת חטפתם את משפחות החטופים. המטרה למוטט את הימין נשארה רק התירוצים מתחלפים לא החטופים מעניינים אתכם אלא ליצור כאוס ופירוד בימין כדי להפיל את נתניהו על זה הסבתא שלי אומרת "הכלבים נובחים והשיירה עוברת..." סיפורים ספר לסבתא
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"השיירה עוברת" נוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   30/12/23 08:16
נו מגיב ותיק , אם " תוצאת הבחירות" היו שנתניהו והימין ישלטו ויחליטו החלטותיהם , בהתאם לבחירת הציבור הימני ,אז מדוע המנהיג הדגול שלנו מושפע ממי "שעושה נפשות" , ומחליט החלטות ("נכנע" בלשונך ) , על פי מי "שהפסיד בבחירות" וזה "שמטרתו למוטט את הימין" ? , זה המנהיג "שצריך להמשיך" גם לאחר המלחמה , מגיב ותיק ?. נו , אז המסקנה שלך בסופו של דבר זה "הכלבים נובחים והשיירה עוברת" או שמשמעותה "שהכלבים נובחים" ולכן "השיירה נעצרת" ? , התבלבלנו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה
  מגיב ותיק   30/12/23 11:03
לנתניהו הרבה חסרונות בין השאר כי הוא נכנע לשמאל בפרשת שליט ובפרשות הרפורמה המשפטית ועדיין החברים שלך המזגזגים בים מדינת אשף כן או לא,הנער החלול והדחליל עדיין לא מגיעם לקרסוליו של נתניהו. לכן עדיין נתניהו
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
מגיב ותיק מבקש להפסיק להילחם
  מגיב ותיק מבקש   28/12/23 21:50
הרדידות של מגיב ותיק אינה תשובה נאותה לאלו ,המתמודדים עם הידיעה כמעט כל יום על 3 יקירים שלא יחזרו להוריהם, לנשותיהם ולילדיהם , ויש שהם נאלצים להודיע שכ-10 יקירים לא יחזרו , כי חמאס מטורף טבח את חיי יקיריהם. אולי נלך בדרך אחרת ולא בדרך המלחמה. שכבר גלה מאיתנו מאות אזרחים וחיילים
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק מבקש
תבקש מהחמאס שיקחו אותך במקומם
  ה.א   29/12/23 18:33
תבקש מהחמאס שיקחו אותך במקום בני הערובה, ותדרוש במקביל שצהל לא יילחם להשבתך זה נראה לי פתרון בלתי מלחמתי שאולי יתאים לך, ואולי יתאים גם לנאחס חמאס. יש כנראה איזה 100-200 איש סה"כ שאחחזים באותה דעה כמוך, אז בידי החמאס יהיו 100 - 200 (בהתחלה) בני ערובה שרוצים להתארח אצלו, צהל יחדל מלהלחם כי אתם (או יותר נכון מי שייותר מכם ככל שיחלוף הזמן) רוצים להיות אצל הנאחס חמאס, ובא לציול גואל (גועל), והא לך פתרון בלתי מלחמתי לבעיית בני הערובה.
כתוב תגובה ל- ה.א
11
שאלה למר קלינסקי
  ישראל בר-ניר   29/12/23 06:10
יש רק שאלה אחת אליה מר קלינסקי נמנע מלהתייחס. למי בדיוק מופנית דרישתו של מר קלינסקי "לשחרר מיד את כל החטופים"? האם מר קלינסקי מאמין שמי שמחזיק בחטופים קרא את מה שהוא כתב? ואם הוא קרא, האם העברית שלו מספיקה כדי להבין מה בדיוק מה מר קלינסקי מצפה שהוא יעשה.
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
12
להציל נפש אחת מישראל...
  סניל   29/12/23 07:23
מיסטר קרלינסקי, לפני שאתה רץ להציל נפש אחת מהחטופים- רצוי וראוי שתציל את נפשך מתהומות הבלי העולם הזה.
כתוב תגובה ל- סניל
13
לישראל בר ניר שבת שלום
  לישראל בר ניר   29/12/23 08:50
אני משוכנעת, שאם ממשלת ישראל תאמץ את ההצעה של איתן לשחרר את 6000 המנוולים נציל את 128 החטופים. גם איתן מבין שמדובר בשחרור בני עוולה. אבל זה המחיר של המחדל ב-7 באוקטובר, שאנחנו נחזיר לפלשתינאים 6000 אנשים, שידיהם מגואלות בדם, כדי להציל 129 יהודים נקיי כפיים.
כתוב תגובה ל- לישראל בר ניר
אם נחזיר 6000 לפני שנחסל החמאס
  ה.א   29/12/23 14:39
אם נחזיר 6000 לפני שנחסל החמאס אז הם יקחו שוב בני ערובה ואז לא יהיה את מי לשחרר תמורתם. אני בטוח מגיבה יקרה שכאשר את מוכרת אופניים משומשות את מגלה יותר תבונה מאשר בעיסקה המטופשת שאת מציעה לעשות עם החמאס הארור.
כתוב תגובה ל- ה.א
14
למר סניל שבת שלום
  למר סניל שבת שלום   29/12/23 10:19
אני אהיה בין השמחות, אם נציל נפש אחת מישראל, ואיתן לא יינצל ממה, שמר סניל רואה תהומות הבלי העולם הזה. אהיה יותר שמחה, אם נציל את כל 129 הנשמות הנמצאות בידי מטרפי החמאס הרצחני.
כתוב תגובה ל- למר סניל שבת שלום
15
למגיב ה.א
  מבן ציון ל-ה.א   29/12/23 12:34
איתן ובן ציון מוקיעים את החמאס הרצחני , שטבח במאות יהודים למחרת שמחת תורה. בן ציון ואיתן מסכימים לשחרר 6000 מנוולים של החמאס הרצחני כדי להציל 129 נפשות של יהודים נקיי כפיים, שרק עקב מחדל ישראלי הם נמצאים בידי מרצחים מטורפים.
כתוב תגובה ל- מבן ציון ל-ה.א
רב לנו מהעייצס גייברס
  ה.א   30/12/23 02:18
יש ממשלה, היא מנסה לשחרר את החטופים בכוח וגם בדיפלומטיה, כל הדיבורים על ותרנות, מחבלים במאמצי המדינה. אני מציע שתסתמו, מסקינג טייפ על הפה, פשוט תסתמו. אתם רק מעודדים את החמאס להמשיך להלחם, להמשיך להרוג לנו חיילים, להתמיד באונס חברות הקיבוצים, להמשיך ולהחזיק בבני הערובה. האם היה מחדל? ודאי, האם אני סומך על הממשלה בעיניים עצומות? ודאי שלא. אך זאת הממשלה שלי, אין אף ממשלה שהייתי סומך בעיניים עצומות, והמחדל מגדיל כמובן את חוסר האמון. לקרובי בני הערובה מותר לדרוש כל דרישה העולה על רוחם אך הקריאות שעולות מחוגי שמאל הזויים וחסרי בינה אשר חטפו את השחיטה של חייהם בפרוגרום, ומיעוטם הבטל ב60 לא למד לקח כלל וכלל, הן קריאות שמפיחות תקווה בקרב המשחרים למותנו, שלא חשוב מה יעשו, יהיו להם כאן משתפי"ם לדרך, שימנעו את חיסולם, שיפנו להם שוב את הגב על מנת שהחולירות המצחינות האלה ישחטו אותם.
כתוב תגובה ל- ה.א
16
מחנה השלום הוא מחנה הדמים
  עמוס שנער   29/12/23 12:50
כל הכוונות הטובות (או הלא טובות) של השמאל הובילו רק לשפיכות דמים של יהודים וערבים כאחד. תתחילו באמת לרחם על הערבים ותהיו קצת יותר ימניים. תפסיקו להפקיר אותם לפת"ח ולחמאס. מי שחושב שהימין ובפרט נתניהו לא רוצה לשחרר חטופים הוא הזוי או שקרן.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עמוס שנער מתיר דם
  לעמוס שנער   30/12/23 20:35
עמוס שנער מאשים את השמאל בשפיכות הדמים הפוקדת אותנו. זו התרת דם מרושעת. ב-7 באוקטובר נטבחו למעלה מאלף יהודים, לגישתו של עמוס שנער האשם בטבח האכזרי זה השמאל. ב-7 באוקטובר קהילה של ישוב כפרי בשם ניר עוז פקד אותה אסון של רצח חברים רבים בקהילה, חטיפת מספר גדול של חברי קהילה , הרס של כמעט כל בתי הקהילה ומעשי ביזה......לפי גישת עמוס שנער בכל זה אשם השמאל בישראל. עמוס שנער מתיר דם של אזרחים, שחמאס רצחני ושונא ישראל רמס את חייהם. עמוס שנער, אני מאחלת לך שבוע טוב וכמובן מאחלת שבוע טוב לכל עם ישראל, הסובל מהחמאס הרצחני. אני מקווה שבמהלך השבוע תבקש סליחה מחברי השמאל ,שלוחמים בצבא הגנה לישראל יחד עם אנשים שהשקפתם ימנית כדי לחלץ אותנו מאימת החמאס הרצחני שחולל אסון ב-7 באוקטובר לשורה ארוכה של יישובים בדרום הארץ.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער
17
سلام
  שלום   30/12/23 09:35
מלחמה מביאה מוות לשני העמים الحرب تجلب الموت للجهتين. להפסיק את המלחמה ולכרות שלופ בין יהודים לערבים
כתוב תגובה ל- שלום
תודה למגיב החותם בשם שלום
  תודה למגיב שלום   30/12/23 14:15
תודה למגיב, שהביע השפה הערבית ובשפה העברית את המשאלה להפסיק את המלחמה, המביאה מוות לשני העמים - לעם היהודי וגם לעם הערבי.
כתוב תגובה ל- תודה למגיב שלום
תודה למגיב החותם בשם שלום
  תודה למגיב שלום   30/12/23 14:15
תודה למגיב, שהביע השפה הערבית ובשפה העברית את המשאלה להפסיק את המלחמה, המביאה מוות לשני העמים - לעם היהודי וגם לעם הערבי.
כתוב תגובה ל- תודה למגיב שלום
תודה למגיב החותם בשם שלום
  תודה למגיב שלום   30/12/23 14:15
תודה למגיב, שהביע השפה הערבית ובשפה העברית את המשאלה להפסיק את המלחמה, המביאה מוות לשני העמים - לעם היהודי וגם לעם הערבי.
כתוב תגובה ל- תודה למגיב שלום
תודה למגיב החותם בשם שלום
  תודה למגיב שלום   30/12/23 14:15
תודה למגיב, שהביע השפה הערבית ובשפה העברית את המשאלה להפסיק את המלחמה, המביאה מוות לשני העמים - לעם היהודי וגם לעם הערבי.
כתוב תגובה ל- תודה למגיב שלום
יש שלום בין יהודים ובין ערבים
  ה.א   30/12/23 19:25
יש שלום בין יהודים ובין ערבים המעוניינים בשלום. השלום נמנע בגלל אותם ערבים מסיתים שאינם רוצים השלום.
כתוב תגובה ל- ה.א
18
לעמוס שנער שבת שלום
  בק,שה מעמוס שנער   30/12/23 10:13
עמוס שנער, שבת שלום . אני מביעה את צערי, שהסגנון שלך מעלה בפני את הדמויות של הקנאים המשיחיים, שתרמו תרומה מכרעת לחורבן הבית הלאומי השני. כמי שחרדה לבית הלאומי השלישי הנפלא, שבנינו כאן מימי העלייה הראשונה בשנת 1881, אני פונה אליך שאל תתבטא בשנאה כלפי החולקים על דעתך.,
כתוב תגובה ל- בק,שה מעמוס שנער
ה"קנאים הקיצוניים"
  מגיב ותיק   30/12/23 18:22
הם מהמחנה של הכותבת,הרמט"כל הברוקר בבוקר המלחמה,אדון חמצוואר חובב הקטינות ראש ממשלה אסיר לשעבר חובב מעטפות דולרים וכל מיני נביאות שהבטיחו לעולם כי בספטמבר לנתניהו לא יהיה צבא כמו הסרבן המיליארדר השחצן שטען שהוא וחבריו הם הבטחון,הם הצבא,הם הכלכלה וכו וכו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
19
עמוס שנער מסית
  בן ציון   30/12/23 13:09
ההתבטאות של מר עמוס שנער יש בה התרת דם של אנשים שיש להם השקפת עולם שונה משלו.
כתוב תגובה ל- בן ציון
בנצי, טול קורה מבין עיניך
  ה.א   30/12/23 15:34
בנצי, טול קורה מבין עיניך. אתה וחבריך מאשימים בהתמדה את הצד השני כאילו הוא הסיבה למלחמה, כאילו הוא זה שגורם למסכנים מהצד השני לתקוף אותנו, כאילו שהייתנו ביהודה ושומרון היא יסוד הסכסוך, ב 7 באוקטובר למדנו הרבה דברים, ובניהם למדנו שאין כל קשר בין יהודה ושומרון ובין השטן, מבחינת השטן זה או שלא נהיה כאן כלל או שישחטו אותנו, את כולנו, מימין, משמאל, ומהמרכז, אלה שמביאים ילדי ערבים לבתי חולים ואלה שלא, לחלופין קודם יאנסו אותנו, נשים וגברים כאחד, ואחר כך ירצחו, בחרב, בנשק, או בסתם הצתה סדיסטית. זה לא נעים לשמוע את מה שעמוס אומר, אך כל מי שמאשים את עמוס בהסתה מאשים את עצמו על עשרות שנים שלה הסתה, הממשיכה אף כעת לאחר ה 7 באוקטובר על ידי מוביל המדור הזה וחסידיו השוטים, ובכללם אתה בנצי.
כתוב תגובה ל- ה.א
20
השמאל אשם במחדל של 7 באוקטובר
  ה.א משכנע   31/12/23 08:50
ה.א , אני הבנתי את הסבריך המעמיקים, המחדל של 7 באוקטובר,, בו נכנסו ללא מפריע מאות מחבלים ערבים והרגו באותו יום יותר מאלף יהודים זה הכל בגלל השמאל. השמאל אשם, ורק השמאל אשם, אין כמוך ה.א
כתוב תגובה ל- ה.א משכנע
תגובה אווילית
  ה.א   31/12/23 09:03
השמאל לא אחראי למחדל, ולא יהיה אף פעם אחראי למחדלים, כי האחריות על מחדלים נופלת על כתפי השלטון, והשמאל לא היה בשלטון ב 7 באוקטובר ולא יהיה בשלטון לעולם, לפחות כך אני מקווה. האחריות של הציבור למצבנו היא נדבך נוסף שלא אחריות שהיא מעבר למחדלי הממשלה. כאשר השמאל מאשים בהתמדה את ההתישבות המבורכת ביו"ש כאילו היא הגורם המרכזי לסכסוך, כאשר איתן קורא בשמות שונים ומשונים את מנהיגי ההתישבות, הוא פועל נגד השלום, ומי שלא רואה זאת אף לאחר ה 7 באוקטובר הוא הוא אוויל או עיוור. ואיתן למיטב ידיעתי אינו עיוור.
כתוב תגובה ל- ה.א
כאילו שכחנו את ההסתה משמאל
  מגיב ותיק   31/12/23 10:11
אלפי קורבנות יהודים הם תוצאה ישירה של הזיות השלום של הקלינסקים למינהם ושל כל השמאל הארור שכבר עשרות שנים עושה כל מה שניתן להשמיד את ישראל
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"ישיר" או עקיף נוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   1/01/24 08:33
וואלה , ראש ממשלה שמחליט החלטות , שהובררו כשגויות וגרמו לאסון , אז להבנתו של המגיב הותיק הוא נושא באחריות עקיפה לתוצאות ההחלטה , לעומת "השמאל הארור " , שלא הוא שהחליט את ההחלטות השגויות שגרמו לאסון ,הוא הגורם "הישיר" ( "תוצאה ישירה" בלשונו של המגיב הותיק ) של כישלון ההחלטה !!. אתם הבנתם את "הרשא" של המגיב הותיק , שמסביר לנו , את המושג "ישיר" בשפה העברית ועוד מלין על הסתה לא מוצדקת ? , נו , כנראה המגיב הותיק סבור שהוא נואם באסיפת בחירות של הליכוד , והקוראים כאן הם איזה אספסוף מבולבל , שכך ניתן לטמטם להם את השכל והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
21
THE HOMELAND CRIES
  THE HOMELAND   31/12/23 12:09
THE HOMELAND CRIES WHEN IT SEES THOUSANDS OF DEAD IN THE WAR
כתוב תגובה ל- THE HOMELAND
22
KOVE OF COUNTRY
  LOVE OF COUNTRY   31/12/23 12:19
LOVE OF COUNTRY DEMANDS TO STOP FIGHTING AND START PEACE TALKS THE MOTHERLAND HATS WARS
כתוב תגובה ל- LOVE OF COUNTRY
23
ISRAELI CITIZENS
  TO BRING HOME   31/12/23 14:45
To bring home one hundred and twenty nine Israeli citizens. This is our duty/
כתוב תגובה ל- TO BRING HOME
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il