w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רוקדים על הדם
מאת: איתן קלינסקי  |  31/01/2024
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
החברים של איתן שלפתע הוא מתעלם
  מגיב ותיק   31/01/24 12:32
מהם (מועתק מרוטר) בימים האחרונים שמעתי אנשים שמשום מה בטוחים שבניגוד להרגל הקבוע של ערבים בישראל, הפעם אין סיכוי שהם יתמכו בטרור הרצחני שחווינו ועודנו חווים, אז בואו איתי לנפץ את הבועה למי שעוד מרשה לעצמו לטפח אחת כזו, עם שרשור ובו אמנים, כתבים ומשפיענים ערבים בעלי אזרחות/תושבות ישראלית עם מאות אלפי עוקבים, המביעים שמחה לאיד ותמיכה טוטאלית בטרור של חמאס-דאעש-הנאצים ובטבח שמחת תורה, העושים בפלטפורמות השונות שעומדות לרשותם שימוש מסוכן ומסית, אלה מובילי הדעה של אלה החיים בינינו!
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
החברים של איתן 2
  מגיב ותיק   31/01/24 12:34
משהו שחוזר על עצמו אצל רבים מהם בעת הזו, שהם מזהירים ומפצירים בקהל העוקבים שלהם לא לעשות טעויות ולכתוב דברים לא במקום - תבינו לבד מפני אילו התבטאויות הם מזהירים ומה ומי טרם נחשף במלואו כיעורו.. כמו כן הם מפיצים קונספירציות, ככל הנראה כחלק מההתקרבנות בפני העולם, לפיהן מסוכן לערבים להסתובב בערים מעורבות. קונספירציה נוספת שחוזרת על עצמה היא ש"פתאום אין פשע בחברה הערבית" **
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
החברים של איתן 3
  מגיב ותיק   31/01/24 12:37
נתחיל עם ד"ר דלאל אבו אמנה, חוקרת בטכניון, ד"ר למדעי המוח ונוירולוגיה וזמרת עם מיליון עוקבים בפייסבוק ועוד מאות אלפים ביתר הרשתות, שכתבה בערב הטבח: "אין מנצח מלבד אללה + דגל פלסטין" הסיסמה הזו בעלת מימד היסטורי חשוב מאוד - היא סמל לנצחון המוסלמים כשכבשו את אנדלוסיה ** רֻלַא עאזר זמרת מנצרת עם 264 אלף עוקבים ועוד רבים ביתר הרשתות: - העלתה סטורי עם היוודע דבר הטבח: "אללה אכבררררר + סמיילי" - משתפת סרטון של פריצת הגדר על ידי המחבלים: "זו, זו פלסטין" - משתפת פוסט: "לראשונה לא אנחנו פוחדים, לראשונה הפלס' מפציץ, לראשונה הפלס' מסתער, לראשונה קורה מה שאנחנו לא חלמנו עליו, תוך פחות מחצי שעה ההתנגדות (חמאס) עוצרת את התנועה, היום זו שורה חדשה בהיסטוריה, כאן פלסטין, כאן עזה" ומוסיפה: "שאללה ישמור על עזה וצעיריה" סטוריז נוספים של רלא עאזר: - קולאז' של תמונות המחבלים הנאצים בתוך יישובי העוטף ועם הטנק הצה"לי בתוך עזה + ציטוט מתוך קצידה אסלאמית על הג'האד (קולאז' שניתקל בו אצל חבר'ה נוספים..): "הו כותב ההיסטוריה, לאט לאט אנחנו קולטים" - משתפת קולאז' של תפיסת מחבלת בישראל וחטיפת אישה עם תינוקות שעליו כתוב: "ההבדל בינינו ובינם - מעצר אישה בירושלים; ההתנגדות הפלסטינית", בניסיון עלוב להציג אותם כרחמנים!!
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
ידוע לי באופן ברור כי יש מי
  הירונימוס   31/01/24 12:41
שאוסף את כל התמונות וההקלטות מהכנס המטורלל הזה, מרכז אותן ומתכוון להעביר לבית הדין לצדק בהאג, וזאת במקביל לדוח הממשלתי שיסביר עד כמה ישראל נלחמת בגזענות ובהסתה לפשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אתה לא צריך לספר לנו
  מגיב ותיק   31/01/24 16:05
כי עדר הקוויזלינגים שש הלוציר דיבת הארץ בשקרים... חחח נציגי המחבלים בישראל מדברים על פשעי מלחמה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
5
למי שרוצה את רשימת כל החברים
  מגיב ותיק   31/01/24 12:47
של איתן rotter.net
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
היעד-לחזור למציאות של גוש קטיף
  בר.   31/01/24 14:17
רוצים להחזיר אותנו לתקופה בה כ-8000 מתנחלים ב-21 ישובים , חלקם נטושים למחצה, היישובים היו פרוסים על שטחי ענק - כרבע משטחה של רצועת עזה כולה - שעליו היה בערך חצי אחוז מהאוכלוסייה
כתוב תגובה ל- בר.
7
מגיב ותיק מיטיב לרקוד על הדם
  בן ציון.   31/01/24 15:17
יצאנו למלחמה צודקת נגד חמאס רצחני ולהחזיר את החטופים הביתה, אנחנו חייבים להתנגד ליעד החדש של המלחמה שמבקשים המתנחלים, ההצהרות המשיחיות יגררו אותנו למלחמה ממושכת שתעלה לעולה קורבנות אדם יקרים , תעלה קורבנות של נשמות טהורות של נערים ונערות שנולדו לחיות .
כתוב תגובה ל- בן ציון.
קשקוש
  מגיב ותיק   31/01/24 19:07
הבאתי עובדות בלבד שהם ציטוט ישיר מאתר אחר
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דרכך תביא לחורבן הבית הלאומי
  למגיב הותיק   1/02/24 17:32
מגיב ותיק, הדרך בה אתה הולך עלולה להביא לחורבן הבית הלאומי השלישי היא עלולה להביא לחורבן הבית הלאומי היקר שבנינו כאן , כי רבים הולכים בדרכך - זו דרך מסוכנת .
כתוב תגובה ל- למגיב הותיק
דווקא הליטופים היו הרסניים
  ה.א   31/01/24 20:28
בן ציון, ניסינו להתנהג אתם כמו בני אדם, נסוגונו מהרצועה, קנינו מהם סחורות, הפכנו בלדרי כספים על מנת להאכיל אותם, סיפקנו פרנסה, הובלנו את ילדיהם לבתי חולים בארץ, ומה קיבלנו? רצח המוני, אונס המוני, שריפת אנשים. הגיע הזמן לשיטות חדשות, שיטות שיכאבו להם מאד, ולא חיבוקים ונישוקים עם השטן. ומי שלא רואה זאת, מעיד על עצמו שלא איכפת לו מעצמו וממשפחתו ומוכן להקריב אותם על מזבח אידיאולוגיה חולה ואובדנית.
כתוב תגובה ל- ה.א
8
WE LOVE OUR HOMELAND
  אוהבים את מולדתנו   31/01/24 15:26
We love our dear homeland and we will not allow religious extremists to destroy it אנחנו אוהבים את מולדתנו ולא ניתן למשיחיים מטורפים להשמיד אותה .
כתוב תגובה ל- אוהבים את מולדתנו
9
לשמור על המטרות מוצדקות
  ב.ד   31/01/24 15:32
יצאנו למלחמה מוצדקת לחסל את החמאס הרצחני ולשחרר את החטופים, ועכשיו קבוצה משיחית עומדת לשנות את היעד המוצדק והציג את ישראל בעולם כמדינה שהטרוף המשיחי הקנאי לכד אותה .
כתוב תגובה ל- ב.ד
10
לצבועים, אפרופו טיהור אתני
  מגיב ותיק   31/01/24 16:34
בוצע לקול מצהלות השמאל ביהודים מתיישבי גוש קטיף,מה זה טיהור אתני,אפילו את הקברים של המתים גרשו... כל זאת למצהלות תושבי קיבוצי עוטף עזה שמחאו כפיים לגירוש,והאירוניה הייתה שהפלשתינאצים שנתמכו ע"י השמאל הם היו הראשונים בהם בוצע הטבח בשביעי לאוקטובר. ולכל מי שמחרטט עם האג כדאי שיילמד את האמנות השונוץ
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
11
ערך ההתישבות הוא ערך חשוב מאד
  ה.א   31/01/24 16:45
ערך ההתישבות הוא ערך חשוב מאד, לא ערך עליון כי אין ערך עליון, אך ערך חשוב מאד. זה הערך שהוביל את חומה ומגדל, זה הערך שהוביל ליישוב רמת הגולן, אממה השמאל ההזוי שכח מה זה להיות יהודי וציוני, וכאשר אנו מדברים על ההתישבות החיונית ביו"ש השמאל כבר נגד, ועל ההתישבות בעזה אין כלל מה לדבר בשמאל. הכוונה להתיישב בעזה עוזרת דווקא לחטופים, כל פעילות התקפית יזומה, צבאית, אזרחית, כלכלית נגד המרצחים היא ממבורכת, מנגד נושא ההתישבות הוא רגיש מאד בין לאומית, ולכן טעו הבכירית כאשר הצטרפו כעת ליוזמה המבורכת לכשעצמה ליישוב עזה. עניין ההגירה מרצון הוא סופר מבורך הגירה מרצון היתה בלב תוכניתו של הפרופסור מפתח תקוה אשר איתן כה שיבח אותה. צבוע.
כתוב תגובה ל- ה.א
12
בלי נוכחות אין בטחון
  מגיב ותיק   31/01/24 19:11
והגיע הזמן שתכניסו את זה לראש השמאלני שלכם
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
13
התיישבות בעזה פירושה מלחמה
  למגיב ה.א   31/01/24 21:33
עם ישראל בא לבנות את ביתו הלאומי בארץ ישראל. התנחלות יהודית בעזה פירושה מלחמה מתמדת עם2 מיליון עזתים וגיבוי של הקהילה הבינלאומית. התנחלות בעזה המלווה בקריאות טרנספריות תהפוך את ישראל למדינה מנודה.
כתוב תגובה ל- למגיב ה.א
כאילו שעכשיו ב 150 השנים
  מגיב ותיק   31/01/24 22:12
האחרונות אנחנו בשלום עם החברים של איתן. אוי ליצנים...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בכל השנים שישבנו בעזה
  ה.א   1/02/24 00:49
בכל השנים שישבנו בעזה לא היתה לנו מלחמה כמו שיש לנו כעת, ומכאן שהישיבה בעזה מנעה מלחמה ודווקא היציאה מעזה הביאה מלחמה. הרגישות לדעת הקהל בעולם היא חשובה, וכיום, אף אני לא הייתי מדבר על התיישבות בעזה, הייתי מותיר את זה ליום שאחרי. ולענין הגירה מרצון מעזה, גם על זה לא צריך לדבר כעת, אבל לא יהיה כל פתרון אחר, עזה היא המקום הצפוף ביותר בעולם ולצורך שיקומה תהיה חובה לדלל בה את האוכלוסייה בדרכים הומניטריות ובהסכמה (בניגוד לטרנספר של יהודים מגוש קטיף שבוצע בכפיה, ובניגוד לדילול הנוכחי אותו כופה החמאס, דרך קני הרובים והטנקים). כל מי שאכפת לו מערביי עזה יתמוך בהגירה מרצון של ערבים הן לשטחים בתוך עזה והן למדינות אחרות שיסכימו לקלוט את המהגרים, על מנת להבטיח עתיד לילדים שלהם. אך כל זה מוקדם מידי. על מנת להחליט על היום שאחרי, יש להמתין ליום שאחרי חיסול החמאס, כי אם החמאס לא יחוסל, לא חשוב היום שאחרי, חשוב דווקא היום שלפני, היום שלפני המלחמה העקובה מדם שתבוא עוד שנה שנתיים, בהפתעה כפולה ומכופלת, על היישובים בדרום הארץ.
כתוב תגובה ל- ה.א
14
היעד החדש של המלחמה יש בו סכנה
  מלבסית ..   1/02/24 07:30
קנאות דתית איסלמית מאורגנת רצחה 1200 יהודים ב-7 באוקטובר 2023, חטפה יהודים מבתיהם, בזזה רכוש ושרפה בתים. על מעשה זה ואחרים יצאה ישראל למלחמה מוצדקת להשמיד את הארגון, שביצע את המעשים הנפשעים ב-22 יישובים כפריים במדינת ישראל. זה בהחלט מוצדק לצאת למלחמה כדי לשחרר יהודים שנחטפו מבתיהם . יהודים שעוברים התעללות קשה בשבי. ישנן עדויות קשות על אונס נשים יהודיות . עתה מנסה קבוצה משיחית להציב יעד חדש למלחמה והוא לכבוש שטחים כדי להקים התנחלויות . אני מביעה את החשש, שהיעד החדש למלחמה יעלה את חיינו על מסלול של מלחמה ממושכת שתגבה מחירי דמים יקרים . טוב שישנם עוד אנשים כמו יואב קיש , שהסתייג ממופע הרוקדים העליזים של שרים וחברי כנסת בניצוחו של השר איתמר בן גביר
כתוב תגובה ל- מלבסית ..
קשקוש מנותק
  מגיב ותיק   1/02/24 16:00
לא קנאות דתית,קנאות היא שם תואר ושם תואר לא טובח ורוצח ואונס, למה קשה לשמאל ההזוי להגיד בפשטות : תושבי עזה (שרוב רובם תומכים גם היום בזוועות החמאס) על ילדיהם וזקניהם טבחו,אנסו,רצחו ובזזו את חשובי עוטף עזה. חבורת צבועים מנותקים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
15
ה.א פניו להחרבת ביתנו הלאומי
  בן ציון.   1/02/24 09:24
יצאנו למלחמה צודקת להשמיד את החמאס ולהחזיר את החטופים. היעד החדש לטרנספר ערבים כדי להקים ישובים יהודים ינציח כאן מלחמה שעלולה להחריב את הבית הלאומי היהודי בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- בן ציון.
בן ציון מתבלבל
  ה.א   1/02/24 19:09
עם ישראל מתישב בארץ ישראל לא על חשבון הערבים, ההתישבות היא ערך חשוב ביותר ויש לאזנה עם ערכים חרים, דילול באזורים הצפופים בעזה הוא הכרח המציאות לתושבי עזה עצמם, ולא קשור כלל לערך החשוב של יישוב כל חלקי הארץ. כמובן אין להתיישב בלב אזורים צפופים המיושבים כבר בערבים
כתוב תגובה ל- ה.א
16
I AM AFRAID
  I AM AFRAID   1/02/24 13:56
I IOVE MY HOMELAND/ I AM AFRAID OF RELIGIOUS FUNDAMENTALISM THAT WILL BRING ABOUT THE DESTRUCTION OF THE JEWISH NANIONAL HOME
כתוב תגובה ל- I AM AFRAID
17
NOT FOR WAR
  NOT FOR WAR   1/02/24 14:09
Not to establish a Jewish settlement in Gaza/ I worry about the lives of our soldiers
כתוב תגובה ל- NOT FOR WAR
18
לשמור על הבית הלאומי שלנו
  למגיב הוותיק   1/02/24 17:36
הדרך , בה הולכים מגיב ותיק וחלק הארי בעם ישראל התומך בדרכו , עלולה להביא לחורבן הבית הלאומי היקר שבנינו כאן מימי העלייה הראשונה .
כתוב תגובה ל- למגיב הוותיק
19
בן גביר מוביל לחורבן הבית הלאו
  לא לבן גביר   2/02/24 08:33
בן גביר , המוביל את ראש הממשלה , עלול להביא לחורבן הבית הלאומי היהודי. אנחנו אוהבים את מדינת היהודים, אבל אנחנו פוחדים שהבית היקר הזה הולך לקראת חורבן. חייבים לעצור אותם.
כתוב תגובה ל- לא לבן גביר
20
שמואל בוקי שכח שהוא יהודי.
  לשמואל בוקי ששכח   2/02/24 19:46
שמואל בוקי שכח שהוא יהודי ביחס שלו לחטופים. הם נחטפו בגלל מחדליה של מערכות השלטון בישראל . חטופות נאנסות. חטופים וחטופות נמצאים באופל של המנהרות כבר למעלה ממאה ימים. אסור להשאיר אותם בידים של החמאס הרצחני, שעלול להחזיר אותם בארונות מתים.
כתוב תגובה ל- לשמואל בוקי ששכח
שמואל בוקי מבייש את היהדות
  עדנה…   3/02/24 21:30
שמואל בוקי מבייש את התרבות של העם היהודי
כתוב תגובה ל- עדנה…
21
שבוע טוב לעם ישראל
  שבוע טוב לישראל   3/02/24 21:08
שבוע של בשורות טובות לעם ישראל
כתוב תגובה ל- שבוע טוב לישראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il