|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
נתניהו. שום דבר לא יעצור את ישראל [צילום: קובי עידן/לע"מ]
בנימין נתניהו  |  
דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת הפתיחה הממלכתית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה ביד ושם [כ"ז בניסן תשפ"ד, 5.5.2024]
 תומאס הלדנוונג. הזהיר מפטונציאל גבוה לנזק [צילום: מרקוס שרייבר/AP]
יאיר נבות
האזהרה הזו מגיעה בשל התמשכות המלחמה באוקראינה והסיוע המערבי, והעובדה שבמוסקבה רואים בחלק ממדינות היבשת כאויב שיש לפגוע בו בשלל דרכים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנימין נתניהו שוגה במהלכיו המדיניים
מאת: איתן קלינסקי  |  15/03/2024
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הלך הזרזיר (קלינסקי) אצל העורב
  בוקי שמואל   15/03/24 02:20
אין פלא שהמנוול איתן קלינסקי חושב שנתניהו שוגה, שהרי האינטרס של קלינסקי להשמיד את העם היהודי, היה חלומו הרטוב כל חייו. ביום האסון, השב"כ הכניס את נתניהו ל"מעצר הגנה", עד שבאו אנשי נתניהו, ואימו לפרסם ברבים את העובדה, שאת התוכנית של החמאס, הגו ישראלים הפועלים עבור הרפורמים הארורים (אנשי ביידן במסגרת קרן וקסנר), ובשיתוף פעולה של קצינים בכירים ביותר, שבלי הפעולות המכינות שלהם, המבצע של החמאס היה נכשל בעודו באיבו. תוכנית ההתקפה נבנתה על הבסיס של שיתוף פעולה של קצינים בכירים במערכות הביטחון, ולא הייתה יכולה להתרחש ולהצליח בלי הסיוע של הקצינים. אין לישראל אינטרס להקים וועדת חקירה ממלכתית, שתפרסם ברבים שאנשי ביידן וישראלים אחראים לתוכניות של החמאס. אירן והחיזבאללה לא משתפים פעולה עם החמאס, כי זו תוכנית של ארה"ב, והיא לא משרתת את האינטרסים של אירן בהשלמת פרויקט הגרעין שלהם.
כתוב תגובה ל- בוקי שמואל
2
הלך הזרזיר (קלינסקי) אצל העורב
  בוקי שמואל   15/03/24 03:28
אין פלא שהמנוול איתן קלינסקי חושב שנתניהו שוגה, שהרי האינטרס של קלינסקי להשמיד את העם היהודי, היה חלומו הרטוב כל חייו. ביום האסון, השב"כ הכניס את נתניהו ל"מעצר הגנה", עד שבאו אנשי נתניהו, ואימו לפרסם ברבים את העובדה, שאת התוכנית של החמאס, הגו ישראלים הפועלים עבור הרפורמים הארורים (אנשי ביידן במסגרת קרן וקסנר), ובשיתוף פעולה של קצינים בכירים ביותר, שבלי הפעולות המכינות שלהם, המבצע של החמאס היה נכשל בעודו באיבו. תוכנית ההתקפה נבנתה על הבסיס של שיתוף פעולה של קצינים בכירים במערכות הביטחון, ולא הייתה יכולה להתרחש ולהצליח בלי הסיוע של הקצינים. אין לישראל אינטרס להקים וועדת חקירה ממלכתית, שתפרסם ברבים שאנשי ביידן וישראלים אחראים לתוכניות של החמאס. אירן והחיזבאללה לא משתפים פעולה עם החמאס, כי זו תוכנית של ארה"ב, והיא לא משרתת את האינטרסים של אירן בהשלמת פרויקט הגרעין שלהם.
כתוב תגובה ל- בוקי שמואל
3
תגובה למא בוקי שמואל.
  בת משפחה   15/03/24 09:34
שמואל בוקי , אנחנו ערב פרשת "פקודי", בה הוכנסו לוחות הברית למשכן. נקרא גם את ההפטרה,, בה נקרא על הארון שהוכנס לבית המקדש. למרבה הכאב, הבית הזה נחרב על ידי רשעות בבלית. את הבית השני, שהקימו דור שבי ציון, הרסה רששעות רומאית, אך למרבה הצער, מי שעזר לרשעות , ובמיוחד לרשעות הרומאית, להרוס את הבית זה סגנון בוטה כמו של שמואל בוקי,. ביטויי הבוטות, השנאה, האיבה עלולים להרוס את הבית הלאומי השלישי, שבנינו לתפארת, ושמואל בוקי בשפתו הבוטה נמנה על אויבי הקיומיות של ביתנו הלאומי. איתן מנסה לישב חילוקי דעות בשפה מכבדת ומכובדת ואילו אצל מר בוקי שמואל מככבת המילה מנוול.
כתוב תגובה ל- בת משפחה
מחרבי הבית הם מימין ומשמאל
  ה.א   15/03/24 14:59
נציגות מחרבי הבית משמאל ממלאת את המדור הזה, מזל של כולנו שהם מיעוט בטל ב 60 ריבוא בעם.
כתוב תגובה ל- ה.א
חשובה הביקורת והמעשה הנכונים
  בוקי שמואל   15/03/24 18:39
חשובים הביקורת והמעשה הנכונים, וכבר למדנו שבגלל רבי זכריה שלא העז לקרוא לחסל את הבוגד בר-קמצא, חרבה ירושלים: "כך גם מצוטט רבי יוחנן עצמו המביא את הסיפור ובסופו אומר: "ענוותנותו[7] של רבי זכריה בן אבקולס החריבה את ביתנו ושרפה את היכלנו והגליתנו מארצנו" (גיטין נה:–נו.) חשוב מאד להגיב כלפי כל מנוול שבוגד בעמו
כתוב תגובה ל- בוקי שמואל
4
לא נראה לי שאכפת לך
  ה.א   15/03/24 09:49
אתה הרי מטיף כאן במדור להפסקת חיסול החמאס, ול"כולם תמורת כולם" ולכן אתה משרת האת הנרטיב של האויב, אז אל תבלבל לנו את המוח עם "אכפתיות", הזהירות המדינית בטחונית הנדרשת היא מובנת אך אתה טובל ושרץ בידך, כל הטפה שלך רק מזיקה לזהירות הזו, כי ההטפה שלך משרתת את הנרטיב של האויב הרצחני והאכזר, ורק לאחרונה הבנת שעברת לגמרי את הגבולות כזיקית חלקלקלה החלפת מעט את הצבע מאדום כהה לאדום פחות כהה, ונדבקת לאמריקאים כאילו היו אלוהים.
כתוב תגובה ל- ה.א
5
ה.א מעליל יל איתן
  בן ציון   15/03/24 10:25
איתן לא מטיף להפסקת חיסול החמאס. אך איתן ער לעובדה שבמלחמה הצודקת שמנהל ישראל כבר עוד מעט חצי שנה מנות השכול והכאב בבתי ישראל הגיעו לממדים גדולים, לכן בשלב זה הוא מבקש להענות בחיוב להפסקת אש ולדרוש מהמדינות כמו ארה"ב שיקפידו על בטחון מדינת ישראל ולא יתנו לטרור החמאסי לבצע מעשי טבח. ומה שחשוב לו שישוחררו 134 החטופים.
כתוב תגובה ל- בן ציון
אתה הוא "המעליל" , בן ציון
  שלמה המגיב   15/03/24 14:07
איתן כן מטיף "להפסקת חיסול החמאס " , באשר דרישתו להפסקת הלחימה כנגד החמאס , הינה "הפסקת חיסול החמאס" , אלא אם איתן ואתה מאמינים שהחמאס יחסל את עצמו , בהתנדבות !. איתן לא מבקש "בשלב זה" , ואפילו לא רומז על סיטואציה שהמלחמה תימשך בעתיד "לחיסול החמאס" , ואתה ממציא עובדות ומפרש אותן באופן מטעה , ועוד מלין על אחרים "שמעלילים על איתן" ?. נו , ולטעמך , איתן "מבקש" ( ממי ? ) "לדרוש ממדינות כמו ארה"ב שיקפידו על ביטחון מדינת ישראל" ? , האם מדינות אילו "עובדות" אצלינו ? , האם אין לנו צבא שילחם עבורנו ? , מה קרה בן ציון ? , האם מדינות אחרות ידאגו לביטחוננו , כדי שאיתן יוכל לממש את רצונו "שנפסיק את הלחימה " , והחמאס "יחוסל " באמצעות "דרישתן ממדינות אחרות" ? , פטנט מיוחד וייחודי של איתן קלינסקי , איך "לחסל את החמאס" מחד , וגם "להפסיק את הלחימה " מאידך , וכך קלינסקי מטמטם את הקוראים , סותר עצמו שוב ושוב , ואתה בן ציון מנסה להגן על הזיגזוגים והסתירות המהותיות הללו בתובנות של איתן , ע"י השמצת המגיבים נוסח ה.א. , שחושפים את הפאדיחות הללו , ומעיז עוד להאשים אותם "שמעלילים על איתן" ?. נ.ב. מה הבעייה להוכיח את מה שאני מלין עליך , בן ציון , כאשר הכל ( מאמריו של איתן ותגובותיך ) רשום שחור על גבי לבן כאן באתר , אך אתה ממשיך בסגנון הנלוז הזה בתגובותיך , "מעליל" עלאק. שמור על הבריאות בן ציון.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לדעתי יש פגם תורשתי בHARTCORE
  ה.א   15/03/24 18:26
לדעתי יש פגם תורשתי ב HARTCORE השמאלי, לא מבחינים בין אמת לשקר, פשוט לא מבחינים. זו לא אשמתם, הם מקבלים את זה מההורים, ומורישים את זה לילדים, תכונה חשוכת מרפא, כל מה שניתן לעשות הוא לצמצמם את נזקם באמצעות חשיפת השקר. השקר הזה הוא כמו סמים ולכן הוא גם מדבק, בשלב ראשון הנדבק משנה את כללי התנהגותו לכללי השקר של השמאל הרדיקאלי, אך עם השנים הכללים האלה הופכים חלק מחייו, חלק מאישיותו והוא מעביר אותם גם לסביבתו ולדורות הבאים. שלמה, אתה עושה עבודת קודש בחשיפת השקר, ומציל נפשות טועות מנפילה לתהום עמוקה שאי אפשר לצאת ממנה. יישר כוח.
כתוב תגובה ל- ה.א
איתן רוה בחמאס אויב
  לשלמה המגיב...   15/03/24 22:19
איתן רואה בחמאס אויב . איתן חזר פעים רבות, שישראל מנהלת מלחמה מוצדקת נגד ארגון, שאחראי לטבח של מאות יהודים ב-7 באוקטובר. ארגון שטבח, שרף בתים, אנס נשים וחטף יהודים מבתיהם. אך חייבים להיות מציאותיים. אמחנו נמצאים כבר 161 ימים במלחמה, מאות חיילים נהרגו וישנם 134 יהודים בחשכת המנהרות בעזה בסכנה שהם יחזרו אלינו בארונות מתים. זה הרגע שיש לעצור כדי להחזיר את החטופים הביתה. אז זכותך שלמה להצביע עלי כתומכת חמאס, שאני מביעה כאן דעה להפסקת המלחמה. אני בדעה שעלינו להתייחס בחיוב להצעה של ארצות הברית, מדינה ידידותית לישראל.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב...
את מציעה להפסיק את מלחהע השניה
  ה.א   16/03/24 05:47
את מציעה להפסיק את מלחהע השניה לפני הכנעת והכרעת גרמניה, את משרתת את הנרטיב של האויב. למלחמות יש מחיר, ומי שלא מוכן לשלם את המחיר ומטיף להשארת האויב חי ככוח צבאי, משרת את האויב, גם אם הוא ממרק את דבריו במילות חנופה.
כתוב תגובה ל- ה.א
אז המגיבה מסבירה את איתן
  שלמה המגיב   16/03/24 08:26
נו , אמת בציון עובדות בתגובתך , אינה אופציה עבורך ? .היכן ראית שאני אמרתי "שאיתן לא רואה בחמאס אויב" ? . אני רק מלין על הסתירות והזיגזוגים הלו בדעותיו , על המלחמה , ממאמר למאמר שלו , ואפילו באותו מאמר עצמו , ואם הוא בשלב מסויים משנה דעתו על המלחמה ( " חייבים להיות מציאותיים" ) , אז שיאמר זאת וינמק ואני מלין על הסגנון הזה של איתן "להיות בלי ולהרגיש עם " , ולהחזיק את המקל בכל הקצוות , ולהיות "בסדר" עם כל הדעות , באופן מניפולטיבי כזה שאינו מצביע על יושר אינטלקטואלי "מי יודע מה" והמבין יבין. נו , היכן ציינתי שאת או מגיבים אחרים "תומכת חמאס" ?. את וקלינסקי ובן ציון וכל מתלהבי קלינסקי כאן באתר , מלינים על "מעלילים" על איתן , אך אתם שוב ושוב "מעלילים" על מגיבים אחרים שחושפים את "ערוותו" של איתן , ומציגים נכוחה את הסגנון הדו פרצופי הזה , של "כן ולא " ותמיד להיות צודק והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקשן, תראה מה איתן כתב לפני
  ה.א   15/03/24 14:11
תראה מה איתן כתב לפני חודש וחודשיים, הוא הטיף להפסקת המלחמה כלומר הפסקת חיסול החמאס וכולם תמורת כולם, הוא הקדים אך בחודש את דרישות החמאס איתן סלל את דרך המרורים. והחמאס צועד בעקבותיו. חבורת צדקנים חסרי חוט שדרה וחסרי אחריות.
כתוב תגובה ל- ה.א
למען שחרור 134 החטופים
  לקשקשן ה.א   16/03/24 12:58
לקשקשן ה.א, למען שחרור 134 החטופים להפסיק את המלחמה היום, גם אם זה יחייב לשחרר מאות טרוריסטים ארורים.
כתוב תגובה ל- לקשקשן ה.א
ומי כאן הקשקשן ?
  שלמה המגיב   16/03/24 17:39
תראו איך מתלהבי קלינסקי , משמיצים מגיבים שחושפים את ערוותו של קלינסקי. נו , האם קלינסקי לא חשב "למען החטופים להפסיק את המלחמה " בעת שפרצה , כאשר היה ידוע על יותר מ 200 חטופים בעזה ? . האם אז ( כאשר תמך " במלחמה הצודקת" ) , הוא היה נגד "שחרור חטופים" ? , וואלה , התבלבלנו . נראה שתומכי קלינסקי כאן באתר , "מזגזגים" עם דעותיו , באותו קצב שהוא עושה כאן באתר ואין להם שום "בעיה" , שקלינסקי בכלל לא חשב על "חטופים" ולא היה כזה יפה נפש , בחודש אוקטובר האחרון ומבחינתם , אזי מי "שמקשקש" כאן , הם המגיבים שתוהים על התובנות של קלינסקי , של "כן ולא" , להיות "עם" ולהרגיש "בלי" ולטמטם כאן את הקוראים שוב ושוב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אידיוט, להפסיק את המלחמה
  ה.א   16/03/24 19:24
אידיוט, להפסיק את המלחמה זה לוותר על המדינה, ואני לא מוותר על המדינה גם בתמורה ל 300 חטופים. חבורת אנשים מאד מצומצמת וקולנית עם קש בראש, אשר מעלה מיום ליום את מחירי החמאס ןמורידב כל שעה את התמורה במוכנות להחזיר חטופים. אוי לנו ממהאנשים אלה היושבים בקרבנו ומשרתים בדיעותים את האויב הכי אכזר שהיה לנו בשנות קיומה של המדינה.
כתוב תגובה ל- ה.א
6
JOT FOR WAR
  YES FOR PEACE   15/03/24 10:34
RESOLVE THE CONFLICT THROUGH NEGOTITION AND NOT THROUGH WAR
כתוב תגובה ל- YES FOR PEACE
7
NOT FOR WAE
  שבת שלום לישראל   15/03/24 10:41
ISRAEI NEEDS TO COME OUT WITH A POLITICAL INITIATIVE IS BETTER THAN A WAR שבת שלום לעם ישראל. שבת של בשורות טובות . שבת שתבשר שחרורו 134 החטופים.
כתוב תגובה ל- שבת שלום לישראל
8
אם טתה חושש לגורלה של מדינת
  מגיב ותיק   15/03/24 14:33
ישראל תפסיק עם מאמריך התבוסתניים והמכילים את החמס והפלשתינאים ותפסיק להיות הספונסר שלהם... אין סיכוי... היהפוך כושי (קומוניסט) עורו...?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מ. ותיק תלמיד מצטיין בגסות רוח
  שבת מבורכת   15/03/24 19:31
מגיב ותיק קיבלת ציון 100 בגסות רוח, בכתיבה בוטה .
כתוב תגובה ל- שבת מבורכת
9
ביבי אסיר של של איתמר בן גביר
  לשחרר את האסיר.   15/03/24 15:02
בנימין נתניהו יתון למרותו של איתמר בן גביר, כך שאת הטענות יש להפנות לאיתמר בן גביר
כתוב תגובה ל- לשחרר את האסיר.
גם נתניהו נאמן לעם ולמדינה!
  בוקי שמואל   15/03/24 18:49
שמאלני שבתרבותו מעשי בגידה הן לגיטימיים, חושב שהמנהיג שנבחר ע"י היהודים, צריך לבגוד בבוחריו, ולנהוג כשמאלני מנוול (השוואה לבוגד נפתלי בנט ועוזריו) ואם השליח של היהודים אינו עושה את רצון השמאל, זה בגלל שהיהודי בן-גביר "אשם" בכך. שמאלני = בוגד שלא באשמתו, כי האשמה בתרבות של השמאלני, שמקדשת את המעוות והשלילי
כתוב תגובה ל- בוקי שמואל
10
האם כתבה כזו מועילה
  מן   15/03/24 18:03
או מייאשת.?!
כתוב תגובה ל- מן
11
שבת שלום לבוקי שמואל
  שבת שלום לבוקי שמ   16/03/24 12:54
שבת שלום לבוקי שמואל. ביבי נאמן לבנו, יאיר, שכבר חצי שנה מתהולל בדירות שרד עם מאבטחים ולא מתייצב לשרות מילואים בישראל כמו אזרח הגון.
כתוב תגובה ל- שבת שלום לבוקי שמ
12
כה אמר הגאון איתן
  מגיב ותיק   19/03/24 20:40
הגאון במשא מתן מדיני...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
13
״והוא נותן בהם סימנים״ -
  א.א.א.   22/03/24 07:07
שלוש תכונות מרכזיות יש בערב רב החי בקירבנו לרעתנו:1. צביעות אינסופית מתוך העמדת פנים לכאורה ״מוסרית. 2. עיוורון צבעים קיצוני אשר אינו מאפשר להם להתבונן על האמת כפי שהיא ולהפנימה. 3. טיפשות כרונית מתמשכת הנובעת מכך שיש להם ״כלי קטן״ אשר אין ביכולתו להתגמש ולהתרחב בכדי להכיל את אורו המבריא והמרפא של בורא העולם. ולכן הם מתרפסים כל העת לפני הפריץ המבקש את רעתנו מבני אדום,אותו חזיר הזולל את כל אשר נקרה בדרכו,ואז שולח את טלפיו ואומר : ראו כשר אני.אך בפועל מחלקת המדינה האמריקאית הינה מהגרועים שבאויבינו מאז ומקדם, אשר התנגדה בכלל להקמת מדינה יהודית בא״י ומאז פועלת במרץ להביא לחיסולה בכל אמצעי ודרך. חנופה אינסופית לבני ישמעאל המבקשים לגזול את ארצנו,אותם טמאים הקמים עלינו להורגנו בכל הזדמנות הנקרית בדרכם.ואשר מחשבותיהם אך רע כל היום.ונתינת הכשר לאותו זרע עמלק פלסתינאצי הנובע מהזיווג של אדום וישמעאל, בשם איזשהו צדק מדומה. ולא תעלה מזימתם הנואלת בידם הטמאה ומגועלת הדם של שלושת כוחות האופל האלה מהסיטרא אחרא.לא תעזור לנאלחים האלה העמדת הפנים של ״רודפי שלום ״ יעני, קיצם הולך וקרב במהרה.ויבוא לצעון גואל ורווח לישראל בב״א.
כתוב תגובה ל- א.א.א.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il