w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
רשתות הפארם הגדולות שולטות בחלק גדול מהקניונים המרכזיים דרך חנויותיהן ובעלות משותפת עם רשתות השיווק    הצעת חוק חדשה מבקשת להגביל פתיחת חנויות פארם חדשות בקרבת מקום לחנויות קיימות כ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ישראל נמצאת בשפל, בבידוד, אבל ביכולתה להיחלץ מבור התחתיות אם, כדברי גנדי על מלחמת תש"ח, לא נתייאש, נתחזק ברוחנו, נהיה מאוחדים וחדורי אמונה בצדקתנו. אם אין אני לי - מי לי?
רון בריימן
רון בריימן
חטא אי-השוויון בנטל השירות הסדיר ושירות המילואים הוא צורם ומקומם גם בימים רגילים, קל וחומר בימי מלחמה, והנה, כמו במשל מלפני שלושת אלפי שנים "האיש העשיר" חמל לגייס את "צאנו ובקרו", ...
יצחק בריק
יצחק בריק
אותם "קברניטים" שלא הצליחו למוטט את חמאס בגזרה קטנה אחת ברצועת עזה מגלגלים יוזמה לתקוף את חיזבאללה בעוצמה ביבשה, באוויר ובים יביאו את ישראל למלחמה אזורית כוללת בשש גזרות בו-זמנית   ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אני אוהב את חברי נחל עוז
מאת: איתן קלינסקי  |  11/04/2024
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאחלת לך איתן יקר, בריאות
  אלפא ממלבס   11/04/24 15:19
מאחלת לך בריאות טובה ושתמשיך לכתוב.
כתוב תגובה ל- אלפא ממלבס
2
איתן, עזוב את הכתיבה הפוליטית
  חברים שלך   11/04/24 17:11
איתן, אנחנו חברים שאוהבים אותך, מציעים לך לנטוש את הכתיבה הפוליטית ולהתמסר רק לשירה.
כתוב תגובה ל- חברים שלך
3
אני מאחלת פריחה מחודשת
  אני מאחלת   11/04/24 19:19
אני מאחלת פריחה מחודשת לנחל עוז
כתוב תגובה ל- אני מאחלת
4
את היום האפל
  מגיב ותיק   11/04/24 19:59
על חברי נחל עוז האידיאולוגיה הכושלת שלך הביאה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק "צודק"
  מגיב ותיק "צודק "   12/04/24 07:42
מיג ותיק "צודק בהחלט" בגלל איתן מאות רבות של פלשתינים חצו את הגבול באין מפריע, וטבחו באכזריות מאות רבות של יהודים וחטפו מאות. זה היה כישלון של איתן !!! ולא של ממשל ישראלי, שלא מנע טבח אכזרי בתושביו ומחבלים מטורפים חצו את הגבול ללא הפרעה. זה היה כשל של איתן .
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק "צודק "
5
ממשלת ישראל מתמכרת למלל של כזב
  שירי....   11/04/24 20:45
לצערי, לאחל לנחל עוז פריחה מחדש זה מלל ריקני, שאין לו סיכוי לקרום עור וגידים. המפעלים המודרניים, שבנתה החריצות של אנישי נחל עוז נחל עוז, מפעלים שהתמקמו במרום התעשיה העולמית, אין סיכוי להנחת נדבך קטנטן כדי לתקן את המעוות. אין גורם בממשלת ישראל האומר לחברי נחל עוז מה מחכה להם המחר. אני פוחד מהמלל הריקני, שאליו מתמכרת ממשלת ישראל. אך למעשה לא נעשה כבר חצי שנה אף לא פעילות אחת לשינוי המצב אפילו במפעל אחד של מפעלי תעשיה. שהגעיו למרום פסגת תעשית המזון בעולפ,והיום הם מנופצים, חרוכים ושרופים.
כתוב תגובה ל- שירי....
6
חחבל.שחסרה שורה ⁰אחרונה
  יוסף   11/04/24 21:08
חבל שכאן לא הופיעה השורה האחרונה - "מתגעגעות לטוב וליפה שליטפו אותה שבעים שנה"
כתוב תגובה ל- יוסף
7
הם כבר לא יזכו
  יוסף   13/04/24 09:12
קיבוץ נחל עוז יזם והקים מפעלי תעשיה לתפארת הקשורים בחקלאות , שמקימיו ומפעיליו במשך שנים, כבר לא יזכו לראות את מפעל חייהם מתחדש. . בינתיים החברים שהקימו את הקיבוץ הם אורחי מגדלי הים התיכון בבת ים.
כתוב תגובה ל- יוסף
8
إسحاق وإسماعيل أخوين
  יצחק וישמעאל   13/04/24 13:29
אסור להרוג יהודים בקיבוץ נחל עוז ואסור להרוג ערבים בעזה . יהודים וערבים הפסיקו להרוג זאת זה . תחליטו מהר לקדש את החיים ולהפסיק להילחם يمنع قتل اليهود في كيبوتس ناحال عوز ويمنع قتل العرب في غزة. توقف اليهود والعرب عن قتل بعضهم البعض. قرر بسرعة تكريس حياتك والتوقف عن القتال
כתוב תגובה ל- יצחק וישמעאל
9
תגובה מרשימה של יצחק וישמעאל
  בן ציון   13/04/24 15:14
תודה למגיב החותם בשם יצחק וישמעאל. . מי ייתן ושני העמים יאמצו את התגובה שלך .
כתוב תגובה ל- בן ציון
10
תודה מקרב לב למגיב מס' 8
  שירי.   13/04/24 15:35
אנימבקשת להודות מקרב לב למגיב מס' 8. מי ייתן שקולך, אותו השמעת כאן, יהיה הקול המנווט את חיי שני העמים החיים על אדמת ארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- שירי.
11
JEWS AND ARAS
  שלום   13/04/24 20:15
ARABS AND JEWS ARE BROTHERS THE BROTHERS DO NOT FIGHT
כתוב תגובה ל- שלום
12
שבוע טוב לעם ישראל
  שבוע טוב   14/04/24 06:38
שבוע טוב לעם ישראל. שבוע בו יתעשתו עמי המזרח התיכון ויכוננו לנו עולם של שלום ושלפני חג החרות נראה את כל 133 החטופים בבתיהם.
כתוב תגובה ל- שבוע טוב
13
מצטרף לברכה שבוע טוב לעם ישראל
  בן ציון   14/04/24 09:34
מתוך דאגה לעתיד להתרחש אני מאחל לעמי היקר, עם ישראל, שבוע טוב , שבוע שקט, שבוע שיביא בשורות טובות - שבוע בו ישוחררו אחינו החטופים העוברים חיים של סיוט בגיא ההריגה העזתי. .
כתוב תגובה ל- בן ציון
14
WE LOVE YOU HOMELAND
  WE LOVE   14/04/24 10:27
We love you homeland We will protect you from your enemies
כתוב תגובה ל- WE LOVE
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |