s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מאמר גלוי לעליזה אולמרט
מאת: נרי אבנרי  |  12/08/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יישר כוח גדול, כל מילה בסלע.
  שלום 1   12/08/06 21:27

אולמרט מבצע הלכה למעשה את מדיניות הנשים בשחור והקהילייה ההומו-לסבית, בעוד שעם ישראל זקוק יותר מתמיד לצ'רצ'יל.

אולמרט הביתה ומהר.
כתוב תגובה ל- שלום 1
2
שפתיים יישקו!
  פדרבוש, ארץ נהדרת   12/08/06 21:44
חובה לשלוח להם הביתה דחוף!!! גם בדואר (אולי מברק - שווה כל אגורה!) וגם בפקס...
כתוב תגובה ל- פדרבוש, ארץ נהדרת
3
אכן, צדק צריך להראות.
  מגיב   12/08/06 21:55
כל ראשי הממשלות בישראל , ילדיהם שירתו ביחידות החוד.
עד קדימה של אולמארט.

בקדימה , לא רק אומארט וילדיו לא שירתו ביחידות החוד אלא רוב חברי הממשלה , לא יכולים להתגאות ברזומה קרבי

גם ילדיהם אינם משרתים ביחידות קרביות אלא במקרה הטוב סיחידות שירותים ובמקרה הרע השתמטו.
ובמדינה שלוחמת על חייה הדוגמה האישית חשובה
שיתפטרו.



כתוב תגובה ל- מגיב
4
ההתקפה על ארי שביט מידידי אולמרט -
  דבורה הנביאה   12/08/06 22:09

ארי שביט, אחד העתונאים הכי מוערכים
בציבור ולא בכדי, הן בשל יכולתו לנתח מצבים באופן אובייקטיבי,והן בהביעו את דעתו ללא מורא וללא משוא פנים, חוטף ריקושטים מידידי אולמרט.

אחרי מאמרו הנוקב ב'הארץ' מיום 11 באוגוסט, בו התריס כלפי אהוד אולמרט ודרש את התפטרותו עקב התנהלותו בימי המלחמה, החליטו כמה עתונאי "צמרת" להעניש את האיש על חוכמתו ותבונתו. ראשון בהם היה קירשנבוים שנתקף בהיסטריה ממש ותוך צעקות פראיות לעבר המרואיין שביט השתולל באופן מביש.

ידיד שני של אולמרט טומי לפיד, אף הוא תקף את ארי שביט באופן בוטה עד כדי כך שקשה היה שלא להבחין במגמה של אינטרס נסתר מאחורי ההתקפה האישית הזאת. (מעניין לברר את הענין הזה)!

אני מבקשת לחזק את ארי שביט ולקוות שלא יירתע בגלל כמה עתונאים=צעקניים=פופוליטיקאים, וימשיך לכתוב את דעותיו למען קוראי מאמריו האינטליגנטיים.
כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
5
מושחתים הביתה
  עוז   12/08/06 22:11
כתוב תגובה ל- עוז
6
בשם מי מדבר אולמרט
  חרון אף   12/08/06 22:12
כאשר אולמרט מדבר בשם בנינו הוא אינו מדבר בשם שני בניו המשתמטים .
האם יש לו בנים נוספים שאיננו יודעים על קיומם ?
מה עליזה אומרת על זה?
כתוב תגובה ל- חרון אף
7
עליך לפנות בטענה לאלה שבחרו באולמרט
  מיכל מירושלים   12/08/06 22:14
תחילה ואח"כ לאלה ששותפים לו בממשלה - לציפי ולשאר הביתרי"ם ורק אח"כ תמשיך הלאה.

אולי אינך יודע - אבל אהוד אולמרט הוא שמאלן שהסתיר את דעותיו ו"רץ" בערוצים ימניים כי אחרת לא היה לו סיכוי להיבחר למשהו. חבריו השמאלנים הם שגילו זאת לאחרים.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
8
אתה מייחס לעליזה השפעה !!!!
  לנרי התמים   12/08/06 22:22
אולמרט הושפע מאהוד
הכידאיניקיות היא שהכתיבה את השינ
כתוב תגובה ל- לנרי התמים
9
אהוד השפיע על אהוד לא אשתו ולא בתו
  לנרי התמיםן   12/08/06 22:26
הטיעון שלך נאיבי
אהוד לא השתנה
תמיד היה בעד עצמו
תשאל את שמואל תמיר
את מנחם בגין
את דן מרידור
את אריק שרון
את עומרי שרון
אתו לא יוצאים למלחמה
ואת עליזה תשאיר בצד
כתוב תגובה ל- לנרי התמיםן
10
אני בעד לדבר אל הקירות
  חץ שץ   12/08/06 23:08
גב' עליזה שמחה לאטום את האוזניים שלה,
כי כמו בעלה אספן עטים מהודרים,
במיוחד אם מישהו אחר משלם את המחיר,

כי כמו בעלה אספן דולרים,
במיוחד אם התמורה היא בעמלת דמי-אתנן-לשוחד

כי כמו בעלה הנכלולי
גם לה אין גבול

המסקנה רק אם יגבה מחיר אישי ממשפחת אולמרט
יסיק הנכלולי ושכמוהו שאין זה משתלם


הדמוקרטיה הישראלית צריכה להתגונן אקטיבית,
להדיח אותו מראשות-הממשלה
להפיל את הממשלה ע"י הפגנות ! ! !
כתוב תגובה ל- חץ שץ
11
חחח...לא יכולתי לנסח יותר טוב...
  סתם1   12/08/06 23:11
אכן - הדיסוננס הצורם בין המשתמט אולמרט (גם הוא השתמט משירות קרבי -למרות שהוא בכושר קרבי ומנטלי מצויין. תודה ששאלת - רץ כל יום 10 ק"מ) ובניו ובתו המשתמטים מהסמול הקיצוני צורם לרבים.

אין לו זכות לשלוח אנשים למלחמה.
כתוב תגובה ל- סתם1
12
אולמרט צריך ללכת הביתה
  נרי פיספסת   12/08/06 23:13
בגלל שהוא כישלון
עזוב את עליזה בעלת הדעות העקומות
עזוב את דנה
ועזוב את המשתמטים
הם העונש שלו
הוא העונש שלנו ולכן שילך הביתה
כתוב תגובה ל- נרי פיספסת
13
עם כל הכבוד כתבה לא לעינין
  רמי.נ   12/08/06 23:28
כתוב תגובה ל- רמי.נ
14
עליזלה,,,הוא הרי כ"כ צודק,,תתביישו,
  הפלמחניק   12/08/06 23:47
כתוב תגובה ל- הפלמחניק
15
לנרי אבנרי!
  שמואל-ד   12/08/06 23:51
תרשה לי תיקון קטן למאמרך הגלוי הזה. חיילי צה"ל אינם נמצאים בשליחותו של ראש הממשלה! הם נלחמים בשליחות רוב העם בישראל ואולי בשליחות רוב העם היהודי. לרובם ברור מה עומד מנגד ומה יקרה בעתיד אם נכשל הפעם. ועל יתר הכתוב במאמרך יחשוב כל אחד לפי דרכו והבנתו.
כתוב תגובה ל- שמואל-ד
נרי קשקשן גדול .אל תבלבלו עם עובדות
  גם נרי לא משרת   13/08/06 00:44
כתוב תגובה ל- גם נרי לא משרת
לגם נרי לא משרת,כמה $$שלמו לך,,,,,,
  פלמחניק   13/08/06 01:38
כתוב תגובה ל- פלמחניק
יכול להיות, אבל הוא לא שולח אחרים
  למות במקומו   13/08/06 10:02
כתוב תגובה ל- למות במקומו
16
בוחרי "קדימה"איך האמנתם לאפס,,,?
  טלגם   13/08/06 00:03
כתוב תגובה ל- טלגם
17
יישר כוח
  גורי גרוסמן   13/08/06 00:04
כתוב תגובה ל- גורי גרוסמן
18
עליזה אולמרט = אימלדה מרקוס
  רון הכחול   13/08/06 00:48
כמו פרדיננד ואימלדה מרקוס, גם אהוד ועליזה יודחו מהשלטון במרי עממי שסופו בבחירות.
בבחירות האלו הם יובסו, יברחו לחו"ל אל בניהם ויעלמו מחיינו לנצח.
הם יותירו אחריהם אוסף של סיגרים ועט יוקרה, בדיוק כמו שהזוג מרקוס הותיר את אוסף הנעליים של אימלדה. כך נוכל לזכור לנצח כמה נהנתנים ומושחתים הם היו.

במהרה בימינו אמן.
כתוב תגובה ל- רון הכחול
19
כל כך נמוך עד גיחוך
  פששששששששששש   13/08/06 01:04
קשה להאמין כמה נמוך אפשר להגיע

הכתבה הזו ראויה לתואר - שיא הטמטום
כתוב תגובה ל- פששששששששששש
מגיבים כמוך הם שיא הטמטום!!!!!!!!
  @@מ.ל.@@   13/08/06 07:23
נרי אבנרי נימק את עצמו בהגיון בריא וישר. איפה הנימוקים שלך? איפה? איפה? כל השמאלנים נוהגים להגיב בהשמצות ללא צל צילו של נימוק או הגיון. או מפני ששכלם קטן מדי להפקת נימוקים. או מפני שהם מפחדים להתחיל אפילו להתמודד מול ההגיון הפשוט, ומשאירים לגאונים כמו פרס וביילין לחשוב במקומם. אלו התוצאות. ראו לאן הגענו.
כתוב תגובה ל- @@מ.ל.@@
20
אחים הוא יכול לשלוח ?
  אחים לנשק   13/08/06 01:06
יש לאהוד שני אחים שהם קצינים בכירים ואפילו נפצעו במערכות ישראל

אז אתה מרשה לו לשלוח אחים של... אבל לא בנים של...

טוב אז נקים את צבא האחים
כתוב תגובה ל- אחים לנשק
21
נרי, אינך צודק
  משה, עורך-דין   13/08/06 01:20
אני אוהב את אהוד אולמרט, בשל מעשיו בשנים האחרונות, כמעט כמו שאני אוהב את עזמי בשארה. אך ההגינות חייבת להישמר. אולמרט אינו יכול - מעשית, משפטית ומוסרית - להיות אחראי למעשי ילדיו הבוגרים, לרבות השתמטותם או סירובם לשרת.

אינני מאחל לך להגיע למצב הנ]וץ מאוד, שבו הורה נתקל בסירוב בנו לנהוג על-פי רצון האב, ובידי האחרון אין שום אמצעי לכפות את רצונו. מאחר שאין לך שום הוכחה לכך שאולמרט מעורב באותה סרבנות, אין מנוס מלראותו כמי שהדבר נכפה עליו ונעשה נגד רצונו.

אני מוכן להפגישך עם איש מילואים "מורעל", שעודף ימי המילואים שבהם שירת מספיק לכיסוי חודשי ההשתמטות של בניו. האב עשה את כל שניתן לעשות, אך ללא הועיל, ובנעוריהם ספגו הבנים בבית רק עידוד והכוונה לשרת שירות קרבי . זקיפת ההשתמטות לחובתו תהווה ענישת החף מכל פשע.

כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
משה, האם המשל דומה לנמשל?
  בועז מושקוביץ   13/08/06 05:10
הבנים של החבר שלך מתנהגים ביגוד גמור לחינוך הטוב שהם קיבלו בבית - לצערנו, לא מעט הורים נאלצים להתמודד עם מצבים כאלה. בהקשר הזה אפשר להזכיר עוד מקרים עצובים במשפחות מפורסמות.
אבל - האם אתה יכול לומר עם יד על הלב, שהילדים של אולמרט קיבלו בבית חינוך טוב ובעיקר דוגמה טובה מן ההורים - ולא באשמת ההורים יצאו כאלה מאינייקים?..
כאן ההבדל הגדול - כי אם אנחנו מדברים כאן על הילדים, שבסך-הכל הלכו רק טיפה יותר רחוק בדרכו של אבא - אז נרי צודק.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
משה, אתה טועה
  אפרי הלפרין   13/08/06 07:17
הקריאה של נרי לא הייתה לציבור שלא לבחור באולמרט עקב הילדים שלו.

הקריאה היא לאולמרט ולאשתו בעלת ההשפעה עליו, שיבינו שמשהו כאן לא בסדר - ויחזרו לסוכנות הנדל"ן שלהם, מוזיאון העטים, ולציורים.

מנהיג צריך להראות דוגמא אישית, בייחוד בנקודה המאד קריטית כיום, ומשפחת אולמרט נותנת כאן דוגמא מאד שלילית.

יש כאן פגם מוסרי קשה, ולכן הפנייה הזו, וקהל היעד שלה, הם מאד מאד במקום.

פעם לאחד היתה אקזמה ביד, הלך לרופא ראשון אמר לו הרופא, צריך לחתוך ת'יד עולה 10,000 ש"ח, וככה הלך לעוד רופא ועוד רופא כולם רצו מיליונים, ואז ההוא הלך לאיזה וטרינר, והוא אמר לו, כן, צריך לחתוך, אבל למה לשלם, זה יפול לבד, שבוע שבועיים, חודש - זה יפול לבד. ואידך זיל וגמור.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
תגובה למשה.
  איציק לופדיה   13/08/06 09:03
תנסה למכור את הטיעון הזה לחברים של אולמרט.
אם יקנו-
תשאל אותם לפשר הסלידה שלהם ל...הוריו של יגאל עמיר?

לפי התשובה שתקבל-
תבין שאתה מעלה טיעון שאפילו חבריו של אולמרט לא מקבלים.

אולמרט לא רשאי לשלוח את ילדיו של אפי איתם, למלחמה, כדי לתקן את שגיאותיו המדיניות-
בעוד בניו משתמטים.
כתוב תגובה ל- איציק לופדיה
22
כתבה עניינית ומרשימה ביותר.
  אמנון לוי   13/08/06 01:24
הכתבה חושפת את השמאל הסהרורי הישראלי וזה מעבר לביתו של אולמרט אשר אינני מבין איך עליזה אולמרט ישנה בלילה כל עוד אימהות אחרות משלמות את מחיר החיים של עליזה ושל ילדייה כאן במחיר החיים של הילד שיוצא לקרב.
מדינה מוטרפת ומטורפת זאת אני חושב שהגיע הזמן שהציבור יקום ויזעק למרי בשלטון המושחת והבלתי מוסרי אשר מכה בנו בכל החזיתות,חברתית כלכלית ביטחונית וחינוכית.
הגברת השניה כביכול של המדינה חינכה את ילדייה שאחרים ישלמו חיים למען זה שהם יחיו בשלום ובבטחה ...
צודק נרי אבנרי בכל מילה ומילה שכתב.
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
23
היום שבת השחורה,11 מאחינו נפלו בקרב
  בצלאל   13/08/06 01:40
כתוב תגובה ל- בצלאל
24
תומך בכתבה. אולמרט החוצה!
  ארתור שרמן   13/08/06 02:07
כתוב תגובה ל- ארתור שרמן
25
רכושו של אולמרט
  גל הגולש   13/08/06 02:48
ליתרום את רכושו של אולמרט ליתומי המילחמות ביתו היה מישכן לאלמנות צהל
כתוב תגובה ל- גל הגולש
26
בחייאתך, עזוב אותך מעליזה והבנים
  מזרחן   13/08/06 04:18
אהוד אולמרט הוא פוליטיקאי מסוג ז' שהיה מתאים אולי להיות ראש ממשלה בזימבאבווה. הוא הגיע לתפקידו הרם ממקום מס 33 ברשימת הליכוד ז"ל בזכות היותו מלקק תחת של הצמח הידוע ומשפחת הפשע שלו. הרעיה והבנים אינם אשמים, וגם אם היו משרתים בצה"ל זה לא היה משנה את העובדה שאולמרט הוא אסון ליהודים.

מפחיד אותי לחשוב למה החלאה הזה עוד מסוגל.
כתוב תגובה ל- מזרחן
איזו הסתה פרועה נגד אולמרט ....
  NFC אחראי לרצח הבא   13/08/06 10:23
יום יום על בסיס אישי רדיפה לא פוסקת אחר אולמרט .... שבוע שבוע נרי אבנרי ויואב יצחק !!!
הכתובת על הקיר ואתם תואשמו בהסתה על בסיס יומי ורדיפה אישית !!
כתוב תגובה ל- NFC אחראי לרצח הבא
27
אחריות! להניח ת המפתחות! חישבו כנסו
  ישראל אחרת   13/08/06 05:20
על אולמרט, פרץ ו"חלוץ" להניח את המפתחות ולהתפטר. הכישלון צורב ונעשה בחוסר אחריות. היה אפשר להתאפק עוד מספר שבועות, להתכונן למלחמה, לפנות את היישובים ורק אז לצאת אלי קרב. החיזבאללה על כוחו יצא כמנצח גדול. העכבר שגבר על הפיל. ה"ברדק" בצבא חייב להיפסק. אנחנו צריכים לחזור ולהיות מדינה עם ערכים שלשמם ניתנה לנו המדינה.
לחיילים לא היה ציוד וגם לא אוכל, איפה נשמע דבר כזה. חוסר אחריות טוטאלית. על הממשלה להתפטר.
ואנחנו צריכים ללמוד ולבחור ראש ממשלה אחראי יותר ועם ניסיון, יש לראיינם כאילו ואנחנו מקבלים אותם לעבודה אצלנו, הרי בסופו של דבר הם מקבלים את שכרם ויוקרתם מהעם!!!!
כתוב תגובה ל- ישראל אחרת
28
ההיבט המוסרי וההיבט הענייני
  duducohn   13/08/06 05:27
מההיבט המוסרי, צודק אבנרי בטיעונו, כי ראש הממשלה אינו יכול לשלוח בניהם של אחרים לשדה הקרב, בעוד ילדיו משתמטים. מההיבט הענייני הוא אינו צודק. אתן שתי דוגמאות להמחשה. דוגמא ראשונה היא עורך דין שנאלץ לעמוד למשפט. אותו עורך דין לא ייצג את עצמו, גם אם הוא המבריק ביותר בתחום שבו הוא אמור להשפט, זאת על-מנת שלא יערב את רגשותיו כאשר נדרש רציונאליזם. דוגמא שניה היא רופא מנתח שנחשב למבריק ביותר בתחומו. אותו רופא לא ינתח מישהו ממקורביו ויעדיף שיעשה זאת רופא אחר, גם אם הוא נחשב נחות ממנו. שוב מהסיבה הפשוטה שלא יעורבו רגשות, כאשר נדרש רציונאליזם.
לכן, מההיבט הענייני עדיף המצב שילדיו של אולמרט אינם משרתים. כך שיקוליו אמורים להיות יותר ענייניים.

הבעייה האחרת והיא בעצם שאלה. כיצד זה שמדינת ישראל (לא רק צה"ל, גם העורף היה מעורב) במשך 30 יום אינה מסוגלת להכריע ארגון צבאי שמונה מספר אלפי לוחמים? זו השאלה המרכזית שכל אחד צריך לשאול את עצמו עם שוך הקרבות.
כתוב תגובה ל- duducohn
29
מי בחר באהוד(הרשלה) אולמרט
  דר יוסך ט   13/08/06 05:35
לראש ממשלת חלם=ישראל!?
אנחנו בחרנו בהרשלה זה, יצירה של התישקורת ה:מתוחכמת".מה לנו כי נלין על עליזה אולמרט?
היא בחרה בו כבעל אבל אני בטוח שלא הצביעה עבורו לראשות המכשלה!
מי שמצביע עבור קדימה והרשלה- מקבל מראש את ההשפלה, התבוסה וההרס!!!
והכל, מתוך שנאה למיתישבים היהודים שהפכו לאויב השלום ולאויב ה"אמיתי" של המדינה היהודית האנטישמית, שאין מי שראוי יותר להנהיגה מהרשלה אולמרט!
כתוב תגובה ל- דר יוסך ט
30
כל מילה בסלע....
  אחת שאיכפת לה...   13/08/06 07:06
זהו שאמרתי כל הזמן... שני חלמאי אולמרט מעזים לשלוח ילדים של אחרים לקרב בו בזמן ששני הנכנכים שלהם מתחבאים אי שם... אין להם קשר למולדת... למה לתרום לה חלילה... למה לסכן חיים במיוחד שאביהם הוא הגורם למשעי חלמאות במלחמה הזו... שיהרגו אחרים... טפשים המוכנים להסתכן בהחלטות טירוניות של מלחמה (אולמרט את פרץ בע"מ)..
איך קרה שהגענו לימים כאלה של חוסר ציוניות של בני מנהיגנו...
בעצם מה אני מתפלאה... אלה בניהם של עזיזה ובעלה שמאלמרט...
אוכל רק לומר מילה אחת... "איכס"....
כתוב תגובה ל- אחת שאיכפת לה...
31
Ulmert you must stand a court
  Mega Pipe   13/08/06 07:53
I feel ashame that such a criminal leads a country like Israel. When the smokes fade away and the guns put down, if I were you I would put a gun to my head and push the trigger.
כתוב תגובה ל- Mega Pipe
32
מהו היבט מוסרי במקומותינו ?
  דבורה הנביאה   13/08/06 08:23

הדוגמא אותה הבאת על רופא שמעדיף קולגה שינתח את קרוביו, אינה ממין הענין בכל הקשור לראש הממשלה אולמרט.

אין כל קשר בין המוסר, כפי שכל בר דעת מבין את משמעותו, לבין מה שמתרחש לנגד עינינו.

אי אפשר להתעלם בכעס ובחימה עצורה (מבחינתי לפחות) איך המפלגה המתעתעת 'קדימה' שהוקמה על-ידי שרון שפירק את גוש קטיף ברשעות ובחוסר תבונה משוועת, שפירק את הליכוד מאותם מניעים אישיים (צבי הנדל: "כגודל החקירות כך גודל העקירות"), שנפל לתרדמת ו...הופס, קפץ אולמרט לכסא הריק והמיותם, מתוך שביעות רצון בולטת ואשליה עצמית שיש ביכולתו לנהל את המדינה.

האיש שהשכיל להיצמד בחנופה מעוררת בחילה לאריאל ועומרי הכל יכולים (תודה לאל שכבר לא!), השתמש בספינולוגים של שרון ובעזרת עתונאי חצר (שגם את הענין הזה יש לחקור מחמת התמיהות בהתנהלות הזאת), מינה מינויים ממשלתיים את נאמניו האישיים (נאמנות שהיא אינטרסנטית באופן מובהק) ללא התאמה לכישוריהם המקצועיים אותם מחייב התפקיד, וכך קיבלנו את התוצאה המעצבנת מאין כמותה הקרוייה ממשלת ישראל בראשות אהוד אולמרט.

המלחמה האיומה חשפה את מלוא קלונו של אולמרט מכל בחינה שהיא. שום תכנון, שום דאגה לאזרחים, שום תוכנית מדינית ברורה, למעט ניסיונות פאתטיים לגייס את העולם לתמיכה בפירוק נוסף של ישובים על יושביהם, שעלו כידוע בתוהו. בקיצור: פארטאצ' בלתי נסלח.

העובדה שעושי דברו חסרי הכשרונות זכו במישרות הרמות הודות לכך, מתבררת באופן בלתי נסבל.

ההתקפות של מקורבי אולמרט על ארי שביט שהעז לומר בקול רם את האמת על האדון אולמרט והבטחותיו הריקות - רק מוכיחה את צידקת ההאשמות.
וכמו שעשו המקורבים העלומים לינץ אישי לנתניהו, כך החליטו, כנראה, לקצץ לארי שביט את קולמוסו.

העם הפשוט שוחר האמת והדמוקרטיה לשמה, צריך לתת גיבוי מאסיבי לארי שביט, לעודדו שימשיך להאיר את עינינו, שלא יחשוש ושלא יירתע לחשוף את האמת כדי שניפקח סוף סוף את עינינו.
כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
33
ביטחון
  עיבריה   13/08/06 08:29
מילים כדורבנות, הבעיה התחילה עוד הרבה קודם כאשר אהוד
ברק, סליחה ברח, נבחר לראשות ראש הממשלה, זוכרים יפה את
התמיכה שהעניק לו אז אולמרט המושחת, כל השתולות כלי
התיקשורת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על איז חתיכת
סיגר ומטפלת מופרעת יומם ולילה התעסקו בזה ממש עם שטויות, אנשים כמו דן מרידור דוד לוי וכמובן המושחת הזה אולמרט לא יכלו לשאת שיש ראש ממשלה יותר חכם מהם יותר מתורבת ואינטילגנטי מאין כמוהו, בתקופת נתניהו רמת הפיגועים ירדה בצורה משמעותית. במהלך ימי המלחמה הזו רואים את גדולתו של בנימין נתניהו שקורץ מחומר של
מנהיגים, בתקופת אהוד ברק סליחה ברח מלבנון בבושת פנים
ללא הסכמים בתקופתו של שרון העלימו עין מהתחמשות החיזבאללה והנפת דגליו על הגבול, גם ברק לא עשה דבר
כשנחטפו שלושת החיילים וגם שרון העלים עין כשהיו אין
ספור תקריות בתקופתו רמת הפיגועים עלתה בצורה משמעותית
וכתגובה שרון התגלה כאחד האנשים העלובים ביותר שהיו לנו
כדי לחפות על שחיתויותו שלו ושל עומרי וגלעד הוא יזם את תוכנית ההינתקות שלו בהשראת ראש הממשלה הנוכחי והמושחת ביותר שידעה מדינת ישראל, בהשראת בני משפחתו
הפוחזים הוא שינה את דעתו והחליט ללכת על מהלך ההתכנסות שלו, שם חדש אותה גברת בשינוי אדרת, כשעליזה
לא פעם מפגינה עם נשים בשחור ובניו משתמטים ובתו של ראש ממשלה קוראת לרטכ"ל רוצח, על כל אלה אשמה העיתונות לכל סוגיה שאיפשרה מצב כזה, הפקרת העורף למלתעות החיזבאללה, לאחר שוך הקרבות חייבת לקום ועדת חקירה על
התנהלותו של ראש הממשלה ושר הביטחון שלא יעיזו לגלגל את
האחריות על הצבא משום שרק הם אשמים בהתנהלות הצבא במלחמה הזו, איזה סדר יום שני האנשים הללו הבטיחו לנו
ותיראו מה קיבלו, כל מילה של נרי אבנרי אמת ויציבה על אולמרט להניח את המפתחות ולהניח לעם היושב בציון.
כתוב תגובה ל- עיבריה
34
אין קשר לתפקיד ראש הממשלה
  DAVIDBS   13/08/06 08:30
ראש הממשלה רשאי לקבל החלטות מעצם המינוי לתפקידו בלי קשר לעובדה כי בניו לא משרתים בצבא.
את אולמרט יש לבחון לאור תפקודו, קבלת ההחלטות שלו, כושר מנהיגותו ויכולת הניווט של מלחמה בתנאים משתנים.
הבעיה נעוצה באולמרט שקיבל את כל הכלים: קרדיט בלתי מוגבל מהפליטים ויושבי המקלטים בצפון, קרדיט חסר תקדים גם ממובילי דעת קהל בשמאל, זמן ארוך מהאמריקנים להשלמת המשימה, ומעל לכל צבא ברמה גבוהה (גם אם היו תקלות). המנהיג והמוביל (ראש הממשלה שלי) לא ידע להנהיג ולקבל החלטות, הוא לא הבין כי מכה בעוצמה מיד בהתחלה דווקא מקצרת את המלחמה ומקטינה את כמות הנפגעים. מהניסיון שלנו, ככל שהמלחמה מתארכת אנו סופגים יותר הרוגים ויותר נזק כלכלי, הצדק פחות אתנו ושוב אנו הופכים לרעים בעיני העולם. היכן מועצת המנהלים שבסמכותה לפטר את מי שכשל ובזבז את כל האשראי בזמן קצר כל כך?.
אם יש לראש הממשלה מינימום אינטגריטי, עליו להניח את המפתחות ולא להאשים את צהל שקיבל הוראות סותרות, והוטלו עליו מגבלות ודחיות כך שהאויב הספיק להיות מוכן
כתוב תגובה ל- DAVIDBS
צודק לחלוטין
  SLBD   13/08/06 11:26
בדמוקרטיה המנהיג הנבחר רשאי וחייב לקבל החלטות במנותק מהשפעות זרות - חברים, בעלי עניין ואפילו משפחה.
הוא מחוייב בראש וראשונה לתפקידו הציבורי.
הבעיה כי האיש התגלה במלוא חולשתו, לא הסתכל לנו בעיניים לא דיבר אל העם מלבד בהופעות טלביזיוניות "שטוחות" כמו פלקט ומשעממות.
כתוב תגובה ל- SLBD
35
כשבן-גוריון..
  יהוידע   13/08/06 08:31
כשבן-גוריון שלח חילים למות בשדות הקרב את בנו עמוס הוא לא שלח ומצא לו גובים בטוחים יותר ואיש לא עירער על החלטותיו ופסל אותם בשל כך. הרבה יותר קל להתעסק לגופו של בעל העניין מאשר להחלטותיו. וזאת עושה בלהיטות בעל המאמר.
כתוב תגובה ל- יהוידע
36
מה עם שאר חברי הכנסת
  אוריז   13/08/06 08:36
מה עם שאר חברי הכנסת שאיןכמעט לאף אחד מהם ילדים בקרבי??????
כתוב תגובה ל- אוריז
37
כל מילה מילה
  אבי גנח   13/08/06 08:37
כל הכבוד נרי אבנרי , כל מילה מילה אולמרט לך הביתה שב אתה ועליזה נשלם לך משכורת בשביל דבר אחד "רק לא לקבל החלטות הרות גורל למדינת ישראל "
כתוב תגובה ל- אבי גנח
38
אולמרט לא בגד בבוחרים.
  משהק   13/08/06 08:40
שנים שאולמרט מטיף להינתקות זה שההתנתות אינה מוצאת חן בעינך איננה אומרת שאולמרט רינה את הבוחרים.
מדוע אתה פונה לעליזה ? האחראי היחיד הוא אולמרט כי הוא זה שרץ לבחירות ולא עליזה ומה שעיצב את דעתו לחלוטין לא רלוונטי.
כתוב תגובה ל- משהק
39
האתרוג רקוב
  אביטבול   13/08/06 08:47
אני קורא ומסכים עם הכתוב כאן. אבל זוהי שעת הזאבים לשאול את אולמרט וחברי אופפיו - מה ערכם במדינה שנלחמת על חייה .. האידיאולוגיה של גב' אולמרט וילדיהם הפוחזים אכן מטומטמת ולא מעבר לכך.

אבל יש לשאול שאלות גם את שומרי האתרוג - האנשים שטענו שבנימין נתניהו זורע פחד, מנבא שחורות, חסר מעוף, חסר חזון.
עיתונאים בעשרות אלפי ש"ח לחודש, שפירשנו לא נכון, לא הזהירו, הרעילו את דעת הציבור בנתוני כזב ובמשאלות ליבם יותר מאשר בתוכן ממשי.

יש לשאול כיצד קומץ פירסומאים שם עלינו את אולמרט, חסר ניסיון, ללא כושר ביצוע, מצהירן ...

בקיצור הגיע הזמן לומר את האמת: האתרוג רקוב !
כתוב תגובה ל- אביטבול
40
אהוד מנהיג לכניעה
  קדימה למפלת ישראל   13/08/06 08:49
רק אהוד יביא כניעה
כניעה שתפורר אותנו

רק אהוד יביא כניעה
כניעה שתגמור אותנו

אהוד שימכור אותנו
אהוד מנהיג לכניעה - מורשת שרון

לשיר במנגינת הג'ינג'ל רק שרון יביא שלום
נו מורשת שרון נמשכת.

כתוב תגובה ל- קדימה למפלת ישראל
41
אולמרט מושחת ילדייך משתמטים
  שמעוני   13/08/06 09:00
איך אתה יכול בכלל לשלוח ילדים של אמהות אחרים למלחמה כאשר בנייך משתמטים מצה"ל בושה וחרפה. צריך להעיף את אולמרט לכל הרוחות.
כתוב תגובה ל- שמעוני
42
איפה הגבול?
  רננה   13/08/06 09:09
לא קשה להזדהות אתך, נרי ביחוד כשכועסים. אבל- בדקת היכן ילדיהם של עוד כמה וכמה "חשובים"? היכן בנו ונכדתו של רבין ז"ל? בדקת כמה הטבות קבלו בוני המדינה וילדיהם? (אחדים מהם) בדקת את שכרם של כמה מאלה שלוקחים מסים משכירים דלים? יכולתי להמשיך עד מחר והרשימה לא תיגמר. תשפוט את בעל התפקיד על-פי תיפקודו ובבחירות הבאות תצביע למי שראוי יותר, לדעתך אבל לזרוק חול בעיניים? שאלת את הזוג אולמרט האם הם סובלים מכך שילדיהם לא כאן? אני, אגב, לא בחרתי בקדימה...
כתוב תגובה ל- רננה
43
-חובה להפיץ לקריאה בכל הארץ-
  ישראלי מקורי   13/08/06 09:13
כל מילה במקומה.
לשלוח לכל הח"כ והשרים בכנסת...
להפיץ בכל תבות הדואר בארץ...
להפיץ בכל התפוצות באימייל...
כתוב תגובה ל- ישראלי מקורי
44
מוסרים
  יסף   13/08/06 09:34
הכתבה נכונה, אבל לא חריפה מספיק
אתם יפה נפש כלפי העולם כולו ואכזרים כלפי העם היהודי
הנכם יכולים עוד לנהל את העם הזה, לכו מכאן, הדמעות שלנו לא מספיקים לכם?
כתוב תגובה ל- יסף
45
יום כיפור קטן
  שמואל מהצפון   13/08/06 09:37
כתוב תגובה ל- שמואל מהצפון
46
אולמרט רע לישראל
  משה ג.   13/08/06 09:45
כתוב תגובה ל- משה ג.
47
Aliza's triptych
  ראובן המתנחל   13/08/06 09:57
לפני שיעמידו את פרס, אולמרט, המכסיקני הנכה ורמטכ"ל הגירוש בפני משפט צבאי, הצעה לעליזה:
לפי התפיסה שבאומנות אין כזה דבר אין כזה דבר, הצעה לטריפטיכון- באמצע תמונה של חיילים מחוייכים במדים בדרך לחזית בצד שמאל תמונות הצעירים המחוייכים לפני ההחזית ובצד ימין אחרי הטיל, אחרי הרימון, החתיכות הלא מזוהות, זבים דם, מפוייחים.
אז עליזה, מה דעתך? לא, תודה לא צריך תגמולים-שזה יתיבש עם נשמתך נשמת בעלך וכל השמאלנים ביחד.
כתוב תגובה ל- ראובן המתנחל
48
ככה זה כאשר כמה משפחות ,בנקים.....
  דודו מהשרון   13/08/06 10:00
ופוליטיקאים מושחתים שולטים במדינה ומה שמעניין אותם זה רק עוד כמה מיליארדים שהם גונבים מכיסם של הציבור.
זאת יכולה להיות נקודת מפנה שבה הציבור יגיד: ל א עוד
צריך לצאת לרחובות ולשנות את המצב אחצ ולתמיד.
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
49
אולמרט הפושע יצא למלחמה כדי לבצע
  התכנסות   13/08/06 10:07
הוא האמין לחלוץ שבזבנג מהאויר יגמר הסיפור ואז הוא יצא גבר ויוכל לבצע עוד הינתקות.
מה שהפושע לא חלם, בהתאם לטיפשות המדינית שלו ושל עליזה, זה כמה עמוקה תהיה ההסתבכות.
כתוב תגובה ל- התכנסות
50
למה "בניו" אתה עושה עוול לבן ששירת
  גליה   13/08/06 10:26
לאהוד אולמרט 5 ילדים , 4 שירתו בצבא ואחד השתמט. זה נכון שמי שבנו השתמט אין לו זכות מוסרית לשלוח ילדים של אחרים למלחמה, אבל למה מדביקים תווית של משתמטים לכל הילדים שלו ?
כתוב תגובה ל- גליה
51
איך זה שלבוגי יעלון לא כתבת מכתב ?
  גליה 2   13/08/06 10:28
מעניין מאוד שאם מדובר באנשי ימין אז לא מציקים להם. עכשיו לכו בררו אצל בוגי ועוד רבים אחרים , כולל עיתונאים ושרים וחברי כנסת שמעודדים פעילות מלחמתית .
כתוב תגובה ל- גליה 2
52
דמגוגיה וציניות כנסו
  שלום הגליל   13/08/06 10:42
נרי יקירי. נדרש ממך מינימום של גילוי נאות. הרי אתה ועוד מס' כותבים באתר זה כותבים נגד אולמרט עוד לפני המלחמה. ואתם עכשיו מנצלים באופן ציני את המלחמה בכדי לתקוף אותו.
לי יש שני בנים המשרתים במילואים והשלישי משרת בסדיר ואני מגנה ומוקיע כל השתמטות מהשרות הצבאי. אבל להטיל את האחריות על האב (אולמרט) שידוע שאחיו וילדי אחיו משרתים ביחדות קרביות. האם הוא שולח את ילדי אחיו למות?
אולמרט נבחר לראש ממשלה למרות שכל הסיפורים הנ"ל היו ידועים. והוא שולח את צה"ל לקרב למען כל העם וקול העם.
כתוב תגובה ל- שלום הגליל
תגובה ל"שלום הגליל".
  נרי אבנרי   13/08/06 11:57
לא הסתרתי את רצוני בסילוקו של אולמרט מחיינו הציבוריים. יש לכך כמה סיבות.
עקרוניות ואידיאולוגיות.
לגבי האידיאולוגיה-
מקובלת עלי הזכות לחשוב אחרת.

הסיבות העקרוניות תקפות, גם אם נתניהו היה לוקה בהן.
לא הייתי רוצה את נתניהו- למרות שלדעתי הוא הכי טוב- אם הוא היה נגוע בפרשה פלילית, ושניים מהשותפים שלו היו שומרים על זכות השתיקה. ולא הייתי רוצה אותו אם שני בניו היו משתמטים מהצבא.

מותר לילדים של אולמרט להיות שמאל קיצוני, אבל בזמן שהמדינה שולחת חיילים לחזית- חובתם להתייצב. אם לא, אני לא רוצה שאבא שלהם ישלח לחזית בנים אחרים, בעוד שני ילדיו במקום בטוח.
כתוב תגובה ל- נרי אבנרי
תגובה לנרי
  שלום הגליל   15/08/06 14:41
נרי שלום.
ראשית אני מעריך את העובדה שמצאת לנכון להגיב באופן אישי לתגובתי הקודמת.
כקורא ותיק באתר אני מכיר את דעותיך ובשבילי לא הייתה הפתעה בכתיבתך זו. אולם אתה חייב ב"גילוי נאות" כלפי אותם אנשים שקוראים את כתבתך לראשונה.
לגופו של עניין אני מכבד את דעותיך ואת כתביתך אבל קשה שלא להבחין שכתיבה זו (כמו של נוספים באתר זה) מונעת משנאה תהומית כלפי אדם שעד כמה שזה מפתיע טרם נשפט והורשע באף פרשה. אגב. במידה ויורשע גם בדבר של מה בכך תופסק תמיכתי בו.
ביסודי אני תוצר של ימין שפוי. אני עברתי את גיל ה 50 ואני זוכר את עצמי מדביק פוסטרים של בגין בתחילת שנות ה 60 וחוטף בשל כך מכות מחברי קיבוץ שפלשו לעיר רק במערכת הבחירות.
אודה על האמת השינוי בעמדותיי החל כאשר לפני 8 שנים התגייס בני הראשון (חירני"ק) השינוי תפס תאוצה עם התגייסות הבן השני (לחי"ר כמובן) לפני 6 שנים. לפני שנה התגייס הבן השלישי (גם חי"ר) והיום יש לי שני בנים במילואים ואחד בסדיר.
אתה בטח תבין ששלושת בניי הלכו בעקבותיי. אני בוגר שתי מלחמות "יום כיפור" ושל"ג. הגעתי למסקנה שלאחר 40 שנה הגיע הזמן להתנתק פיזית מהפלשתינים. הגיע הזמן שנטפל בזקיננו ובעניי עירנו. ואל תשכח שיש מיליון ערבים ב"קו הירוק" שאם לא נטפל בהם כראוי אנחנו נמצא מהר מאוד בתוכם מיליציות נושאות נשק אשר יונקות את תורתם מאלקעידה חמס וחיזבאלה.
שורה תחתונה. הפוליטיקאים בשבילי הם האמצעי להשיג את המטרה. אני רוצה שנתנתק משכינינו נקודה.
כתוב תגובה ל- שלום הגליל
53
ועדת חקירה
  פרי מנדל   13/08/06 11:26
אני נגד מלחמות מטופשות .וכשאני בודק את התוצאות עדיף היה לנסות מלכתחילה להסיג את החזר החטופים בדרכי שלום.
מאשר להציג אותנו במערומינו.בלי קשר פוליטי יש בכל זאת לנתח מלחמה זו כדי להסיק וללמוד מכישלון זה שלא יחזור.
המטרות שיצאנו 1 החזרת השבוים 2.מיגור החיזבלה.לא הוסגו
ההרגשה שלנו וגם בצהל שצהל נלחם עם יד קשורה.העורף הופקר לסכנות נזק 23 מיליארד ש .ניהול כושל ומגומגם של מערכה זו ע"י השלישיה. מחדל יום הכיפורים מתגמד לעומת מלחמה זו לכן למען ביטחון העם והארץ.והחזרת כח ההרתעה של צהל יש להקים ועדת חקירה ולהשעות מיד שלישיה כושלת זו
כתוב תגובה ל- פרי מנדל
54
לא לעניין
  נסים סמואלוב   14/08/06 10:01
אם 20% מילדי אולמרט לא שירתו, זה פחות מממוצע אחוז המשתמטים "הלאומי" ולכן הנושא העיקרי במאמר איננו רלוונטי עכשו!!
אולמרט ופרץ "חסרי הניסיון" מנסים לתקן טעויות איומות ולהוציא אותנו ממדמנת בוץ שאליה הכניסו אותנו "מומחים" כמו ברק, שרון, רבין, מופז, שחק, פרס...
למזלנו זה התרחש עכשו ולא בעוד 10 שנות כסת"ח ושחיתות. בנוסף לאיום הקיומי, צצו גם מחדלים נוספים, בכל הרמות (אוכל, ציוד ומודיעין בצבא.מיקלטים, סבבי ריענון של תושבי הצפון שבהם השתתפו מקורבי ראשי הרשויות בלבד..).
אני מקווה ש"העם" יתן דעתו על הכל ולא בזמן ארוך..
התיקון הראשון ההכרחי לקיומנו-- כל אחד, שדרגת נכותו נמוכה מ-80%, חייב בשרות צבאי או לאומי (קטיף, סניטר בבית חולים, מלמד דף גמרא, מטאטא רחובות, מפתח תוכנה..)ולא אזרחותו תבוטל !!




כתוב תגובה ל- נסים סמואלוב
אז הוא צודק
  דוידי הרמלין   17/08/06 01:18
אם כל המנהיגים שמנית גילו חידלון, והמנהיגים הנוכחיים הם כישלון - היחיד שנשאר (בלי שנכשל בעבר ובעל ניסיון רב) הוא בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- דוידי הרמלין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il