s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סקר: פייגלין יוריד את הליכוד ב-6 מנדטים
מאת: עידן יוסף  |  27/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יחס הליכוד לפייגלין הוא הבעיה
  ליכודניק   27/11/08 23:11
ההתנערות מפייגלין היא זו שגורמת למצביע המבולבל המושפע בקלות מהתקשורת להיבהל מהליכוד. הרי בואו ונדון בענייניות, מדוע פייגלין מצטייר כ"קיצוני". מדוע רק עליו מוטבעת התגית "קיצוני" - קרי "לא לגיטמי". הרי, בליכוד מתמודדים מועמדים שהם "קיצוניים" לצד השני, למשל עוזי דיין אסף חפץ ודן מרידור - הללו תוכמים מפורשות בגירוש/פינוי/הגלייה של אזרחים ישראלים ב-נ-י-ג-ו-ד לעקרונות הליכוד הם גם תומכים במדינה פלשתינית בניגוד להחלטת מרכז הליכוד. מדוע הם לא מכונים קיצוניים? אז יהיו שיגידו שדעותיהם אינם קיצוניות בחברה הישראלית, (אני סבור שגם דעותיו של פייגלין אינם קיצונית בחברה הישראלית, אבל ניחא) אם כן, נלך לאדם אחר, יריב אופנהיימר מזכ"ל שלום עכשיו, דעותיו נחשבות לכל השיטות "קיצוניות" וכעת הוא מתמודד על מקום ברשימת העבודה, מדוע הוא לא מכונה בתקשורת "קיצוני"? מדוע ערוץ הכנסת לא עושה סקר כמה מנדטים תקבל מפלגת העבודה עם 'המועמד הקיצוני יריב אופנהיימר' וכמה בלעדיו? הרי לנו שהשימוש במונח "קיצוני" מתייחס תמיד לאנשי ימין ובעיקר למתנחלים ע"י גורמים בתקשורת שרוצים לקעקע לגיטימיות של אדם מסויים או של רעיון מסויים. הבעיה שבמקום שהליכוד יתנער מהתווית שמצמידים למועמד לגיטימי. הוא מאמץ את כללי המשחק הלא-לגיטימים הללו, והוא בעצמו מודה שחלק מהמועמדים לכנסת מטעמו הם "קיצונים" ו"לא לגיטימים" שאסור להשתתף בנכסים מטעמם. ואז מה כבר נותר למצביע הפשוט והלא מבין לעשות עוד? הרי לא רק שהתקשורת פוסלת את הליכוד בטיעון המפוקפק של "מועמדים קיצונים" גם הליכוד בעצמו מודה בכך, וכך הוא עצמו מצייר את עצמו כקיצוני, (ומפחיד את המצביעים מהצל של עצמו). אם הליכוד היה נבון והוגן הוא היה מתייחס למשה פייגלין כמועמד לגיטימי בדיוק כמו טל ברודי ועזי דיין והיה שולל את "מחמאות" התקשורת. כשיוסי שריד קרא למרכז הליכוד "אספסוף" הליכוד לא ניסה להתנצל ולהראות שהוא לא כזה, יצאו סטיקרים "אני אספסוף גאה - אני מצביע נתניהו" כך גם היה צריך לנהוג במקרה הזה "אני קיצוני גאה - אני מצביע ליכוד" (...) ולהראות לעם שאנו שמים פס על תוויות התקשורת ואנו נמשיך להחזיק בעמדותנו הלגיטימות על אפם וחמתם של ברוני התקשורת.
כתוב תגובה ל- ליכודניק
פייגלין נמצא ברשימה לא לו.
  הוא כמעט כהנא   28/11/08 11:05

אם פייגלין יוצא גבוה ברשימה, אני לא הולך להצביע בבחירות. לא אתן שום הזדמנות לאדם שנדחף למקום שלא מתאים לו. הוא נטע זר. אין לו שום קשר לליכוד חוץ מאפורטוניזם של טפיל שיושב על עורק הצוואר של הליכוד. זה לא רק מרגיז אותי בטירוף, זה גם מגעיל אותי.

כתוב תגובה ל- הוא כמעט כהנא
ראשית ,אם הוא יבחר במקום גבוה
  שרה.א   28/11/08 12:34
ז"א ,שרבים מהמתפקדים חושבים שהוא ראוי,ולבטח לא נדחף כדבריך.
למרות שהוא לא האיש שלי,אני חושבת שעושים לו "סיקול ממוקד" שאין לו מקום במיפלגה המתיימרת להיות דמוקרטית
עם אידיאולוגיה ימנית.
צודקת הקודמת בדבריה.
לעומתך,אם מרידור או חפץ ודומיו יבחרו במקום ריאלי,אני כליכודניקית לא אבחר הפעם.
גניבת קולי ע"י העריקים הספיקה לי.
אני מעדיפה שיקראו לי "ימנית קיצונית" ,מאשר "בוגדת" בעצם קיומה של מדינת ישראל ,כמדינה יהודית.
אני שייכת לאספסוף הגאה.
שבת שלום
כתוב תגובה ל- שרה.א
2
קצוות פיגלין-מרידור יוצר מרכז
  מלחמה פסיכולוגית   27/11/08 23:16
כתוב תגובה ל- מלחמה פסיכולוגית
3
בלי פייגלין, הליכוד = קדימה
  יואב ר   27/11/08 23:44
פייגלין הוא אחד האנשים הראויים ביותר להנהגה.
כתוב תגובה ל- יואב ר
4
פייגלין יביא אידיולוגיה לליכוד
  yehudi   27/11/08 23:56
פייגלין הוא טוב לליכוד,
אולם עידן יוסף הוא רע לאתר מחלקה ראשונה.
איזה מין חובבנות זאת להביא סקר שלא מתייחס איך ינהגו מצביעי הליכוד ולהציג אותו כאמת צרוםפה!?
כתוב תגובה ל- yehudi
5
נתניהו כנראה בלחץ אטומי....חה!
  בטיטו   27/11/08 23:58
רבותי נתניהו בפאניקה אדירה!

הוא יורה בכל התותחים כי הוא מפחד שכאשר פייגלין יהיה ברשימה שלו, המאפיה השמאלנית, בראשות "כנופיית שלטון החוק" תטפס עליו ולא תיתן לו מנוחה.

הבן-אדם לחיץ ורוצה להעביר את הקדנציה בכיף....

האמת היא שבערך כ-15 מנדטים מחפשים גורם יהודי-ימני להזדהות איתו ופייגלין כחבר כנסת יכול למשוך אותם לליכוד.
כתוב תגובה ל- בטיטו
6
הבעיה של הכיפות הסרוגות
  ירון - תומך ליכוד   28/11/08 00:05
נקודת הנחה ראשונה: פייגלין מייצג אידואולגית את הזרם הציוני דתי = ליכוד של פעם = מה שהעם באמת רוצה.

נקודת הנחה שנייה: לכן פשוט שאינטרס מהמעלה הראשונה שהמפלגות הנ"ל יפעלו מאחורי הקלעים להצלחתו של פייגלין בליכוד. דוגמאות:

1. המפלגות הנ"ל ישדרו לנתניהו במסר סמוי שהם לא הולכים איתו יחד בקמפין הבחירות הנוכחי כל עוד פייגלין מוחרם.

2. בנימין נתניהו יהיה מוחרם בקמפין הבחירות מלבוא בקהלים של הציבור הדתי לאומי בערים וביש"ע.

אלו דוגמאות קטנות, אבל המסר האמיתי שאם הצבור האידואולוגי, ממש עכשיו לא יתעורר להציף את "בעיית נתניהו" שהיא משליכה באופן ישיר על עיצוב דמותה של תנועת הליכוד, אז נקבל את שרון בדמות נתניהו.



כתוב תגובה ל- ירון - תומך ליכוד
7
ונניח שהסקר הזה נכון
  אלי רווה   28/11/08 00:10
מה עדיף? מנדטים שילכו לקדימה אחרי שיגיעו בבחירות לליכוד (באמצעות הצעות מפתות של מיצובישים ,סוכריות m&m או סתם סגנות שר +הכל כלול ),או מפלגת ליכוד אותנטית, נאמנת לחוקתה ויציבה שבה כל מנדט של לליכוד הוא 100% לליכוד, וחבר כנסת של הליכוד נשאר ח"כ של הליכוד עד סוף הקדנציה (בע"ה הפעם - ארבע שנים). תחשבו על זה...
כתוב תגובה ל- אלי רווה
8
קישטה!! פייגלינים נחשים
  דב בר נועם   28/11/08 00:12
קישטה!! פייגלינים נחשים ערמומיים תחמנים וקומבינטורים לא מסכים עם הקו הפאשיסטי שלכם ולא מסכים עם הפוליטיקה התחמנית שלכם תורידו את הכיפה מהראש ותתביישו ואולי יום יבוא ותבינו שזה אלוהים שמכשיל את פייגלין פעם אחר פעם כעונש על הקומבינות והפאשיזם שלכם.
כתוב תגובה ל- דב בר נועם
9
הבעיה של הכיפות הסרוגות
  ירון - תומך ליכוד   28/11/08 00:23
נקודת הנחה ראשונה: פייגלין מייצג אידואולגית את הזרם הציוני דתי = ליכוד של פעם = מה שהעם באמת רוצה.

נקודת הנחה שנייה: לכן פשוט שאינטרס מהמעלה הראשונה שהמפלגות הנ"ל יפעלו מאחורי הקלעים להצלחתו של פייגלין בליכוד.
דוגמאות:

1. המפלגות הנ"ל ישדרו לנתניהו במסר סמוי שהם לא הולכים איתו יחד בקמפין הבחירות הנוכחי כל עוד פייגלין מוחרם.

2. בנימין נתניהו יהיה מוחרם בקמפין הבחירות מלבוא בקהלים של הציבור הדתי לאומי בערים וביש"ע.

אלו דוגמאות קטנות, אבל המסר האמיתי שאם הצבור האידואולוגי, ממש עכשיו לא יתעורר להציף את "בעיית נתניהו" שהיא משליכה באופן ישיר על עיצוב דמותה של תנועת הליכוד, אז נקבל את נתניהו בדמותו של שרון. תם עידן הנאיביות.....



כתוב תגובה ל- ירון - תומך ליכוד
10
פייגלין גורם נזק לליכוד
  אין ספק   28/11/08 00:36
מוטב שיסיר את מועמדותו, ויעבור למפלגה יותר קיצונית שמתאימה לויותר.הבוחרים לא מטומטמים!
כתוב תגובה ל- אין ספק
הוא גורם נזק הליכודניק המיתחזה
  אשר תל אביב   28/11/08 09:03
בליכוד יש כוחות מכול הקשת הפוליטית זה גדולתה ועוצמתה של מיפלגה הדרך של התנועה הוא ימין וכל המיתחזים והקנאים למינהם שטענותיכם חסרי שחר פייגלין ואיתם עוד יתנו את הטון בליכוד
 הליכוד לא ישנא את דרכו
כתוב תגובה ל- אשר תל אביב
11
סקר מטופש
  תמיר23   28/11/08 00:49
מעניין מה היה קורה אם היו שואלים כיצד עוזי דיין ישפיע על התמיכה בליכוד, או סילבן שלום או כל אחד אחר. הליכוד הוא סך כל מרכיביו ופייגלין תורם לו הרבה צבע יהודי טוב.
כתוב תגובה ל- תמיר23
12
משה פייגלין עושה את שטות חייו
  אזרח.   28/11/08 00:50
פייגלין מגייס קולות של מצביעים למען הליכוד. בתמורה לכך, הליכוד רודף אותו, משפיל אותו ולא נותן לו שום תפקיד לאומי. במקום משה פייגלין הייתי עוזב מיד את הליכוד ומצטרף למפלגה אחרת או מקים מפלגה משלי. נתניהו מתייחס לפייגלין כאילו שהוא לא קיים בליכוד. אם הליכוד ירכיב ממשלה, נתניהו לא יתן לפייגלין אפילו תפקיד של מחלק תה במשרד ראש הממשלה.
פייגלין הוא אדם איכותי ותרבותי. אני בטוח שרבים יצביעו עבור מפלגה שהוא יקים או יצטרף אליה. ואז יראה נתניהו שפייגלין עזב וכתוצאה מכך יש לו שמונה מנדטים פחות ממה שניבאו לו הסקרים.
כתוב תגובה ל- אזרח.
ביבי נמצא בלחץ פייגליןלוקיח בג
  ביבי מפזל לשמאל   28/11/08 01:33
ידוע לכולם שרוב רובו של הליכוד ימין קיצוני וכולנו גאים בזה
 מפחד מפחד מפחד
כתוב תגובה ל- ביבי מפזל לשמאל
13
הסקרים הללו הם המלחמה
  זוהרה   28/11/08 00:54
של ביבי בפייגלין. צריך לזכור שבבחירות הקודמות היה בדיוק אותו תהליך- מלחמה מטופשת של ביבי בפייגלין לפני הבחירות. פייגלין לא היה ברשימה בסופו של דבר- אבל זה לא עזר לליכוד - הוא צנח ל12 מנדטים!
במקום לבזבז זמן וכסף על סקרים מטופשים (האם הוא בדק כמה קולות מביא דן מרידור לליכוד?, או אסף חפץ?) עדיף שביבי יתעסק בבנית אלטרנטיבה משלו למדיניות של קדימה והעבודה.
זה הרבה יותר טוב ומועיל מלפנטז על ממשלת אחדות אתם שתביא אותו בדיוק לאותה נקודה בה מפלגות אלו מצויות היום.
כתוב תגובה ל- זוהרה
14
לזה קוראים סקר? רוצים מסקנה
  ב.ש. חבר ליכוד   28/11/08 01:36
מסויימת, ותופרים קומבינה שלא תקשה יותר מדי על הסקתה.

משה פייגלין אינו זה שהפיל את הליכוד אל עברי פי-פחת, לשיא כל הזמנים (השלילי) של 12 מנדטים. היתה זו 'מנהיגותו' של בנימין נתניהו, כולל המלחמה בפייגלין. במקום להשחית כל כך הרבה משאבים ומאמץ על התלכלות פנימית - אני באופן אישי רוצה, ומתכוון לפעול לליכוד. אנחנו צריכים להתאחד, ולרוץ קדימה אל המטרה הראויה - לא 37 מנדטים, אלא שבירת השיא החיובי של הליכוד: 48 מנדטים.
כתוב תגובה ל- ב.ש. חבר ליכוד
15
פייגלין קרצייה שנדבקה לליכוד
  עטרה קלימי שגב   28/11/08 04:23
מתפקדי פייגלין בליכוד אינם בוחרים בבחירות הארציות לליכוד, ולכן הגיע העת לומר להם די עד כאן!! אין אתם שייכים לליכוד!! הרימו את עצמכים וסורו מעלינו הקימו מפלגה בעלת אידאולוגיה כשלכם ונראה אותכים מצליחים בבחירות.
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
16
פייגלין הוא מנהיג אימת לעם ישר
  ספינר   28/11/08 05:28
כתוב תגובה ל- ספינר
17
מי אומר אמת הוא הכבוד
  עבדאללה ויס   28/11/08 05:28
מוסה פייגלין עושה כבוד בשביל יהודים למה אומר הכל אמתבפנים. ליכוד שמח פייגלין בפנים
כתוב תגובה ל- עבדאללה ויס
18
כאילו לא קיצוני
  צביקהצ   28/11/08 08:01
עוד סקר מוזמן של ביבי.מה לא עושים כדי להיראות 'לא קיצוני'.פייגלין יותר קיצוני מבגין ובוגי?נו,באמת!!!
כתוב תגובה ל- צביקהצ
19
הצביעות והפחד של ביבי מוכרים
  הפחד שולט על ביבי   28/11/08 08:38
רוב הליכוד ימני קיצוני ותומך בפייגלין והליכוד היתחזק רק הודות לימין וחבל על כל מילה
 רק הימין ישלוט בליכוד
כתוב תגובה ל- הפחד שולט על ביבי
אתה משלה את עצמך. הימין
  לא שולט בליכוד   28/11/08 10:12
תואיל ללמוד מההיסטוריה. רוב גדול במפלגת הליכוד הצביע נגד ההתנתקות. למרות זאת, שרון ציפצף על הימנים בליכוד ונסוג מעזה. מסקנה: ראשי ממשלה מהליכוד עושים מה שהם רוצים ומצפצפים על הימנים במפלגה. כך גם ינהג נתניהו. הוא יחזיר את הגדה המערבית ורמת הגולן גם אם כל תומכי פייגלין ישיגו רוב נגד הנסיגה.
לאור זאת, טוב יעשה פייגלין אם יקים מפלגה משלו או יצטרף למפלגת ימין אמיתי. רק כך הוא יוכל להיכנס לכנסת ולקבל תפקיד לאומי בלי הטובות של נתניהו.
כתוב תגובה ל- לא שולט בליכוד
20
למה תמיד עולה לו הביבי
  ליכוד 200   28/11/08 08:40
תמיד כשהסקרים לטובתו עולה לו הביבי ודופק את עצמו. די למלחמות הפנימיות , תאחד ידים עם פייגלין נגד השמאל
כתוב תגובה ל- ליכוד 200
21
ברור שפייגלין מעלה את המנדטים
  רועי - ליכודניק   28/11/08 08:49
הסקר הוא לא של הליכודניקים והוא מגמתי בעליל אבל זה לא יעזור..
כתוב תגובה ל- רועי - ליכודניק
22
זה לא סקר אלה שקר
  שגיב דהן   28/11/08 09:20
וברור מאוד מי מפחדים ומפרסמים את "הסקרים" האלה.
כתוב תגובה ל- שגיב דהן
23
זה נשמע כמו השתלטות עוינת
  מיכל מירושלים   28/11/08 09:45
פייגלין - אם ארץ-ישראל חשובה לך - רד מהעניין, או הקם
מפלגה משלך. כו-לנו מבטיחים לך שלא נעשה לך השתלטות עוינת.

האם האגו שלך ,פייגלין, כל כך גדול שאתה קורא את הסקרים ועדיין ממשיך ב"זו דרכי".

אל תשכח זו-ארצנו וצריך לשמור עליה. ומה לעשות שאתה מוריד מנדטים לימין - זו-המציאות ואין בלתה.

לא צריך להתחנן בפניך שתחשוב על ארץ-ישראל - אתה צריך היום להודיע שאתה נסוג - ובא לציון גואל.

שבת שלום
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מי מונע מחברי הלכוד להחליט
  איש יחיד נתניהו   28/11/08 18:54
פיגלין אינו מבקש שיציבו אותו ברשימה. הוא רק מבקש להתמודד. חברי הלכוד יחליטו אם הם רוצים בו או לא. אבל יושב ראש הלכוד מאיים על מי שתומך בפיגליןץ. לחברי הלכוד נסיון מריר עם שרון שהתעלם מרצונם בהחרבת גוש קטיף. הבחירות אינן עבור איש אחד אלא עבור רשימה. אם נתניהו מבקש להעמיד רשימה של קדימה ב' הוא מטעה את הצבור בשמוש בשם לכוד.
כתוב תגובה ל- איש יחיד נתניהו
אכן, הדמוקרטיה מאפשרת השתלטות
  מיכל מירושלים   29/11/08 09:27
עוינת. יש אפשרות לגייס המונים שביום בחירות יצליחו לטרפד את מצע המפלגה.
פייגלין - חזור בך מהתמודדות והוכח שא"י אכן חשובה בעיניך יותר מאשר אדון פייגלין
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
24
האם מישהו שם לב ......
  י.ש   28/11/08 10:15
שתמונתו של פייגלין מזכירה את ההצדעה הנאצית.....
כתוב תגובה ל- י.ש
25
איפה פרסומות הליכוד באינטרנט?!
  חשוב ביותר!   28/11/08 10:54

לתשומת לב נתניהו והליכוד, פרסומות להכפשת נתניהו כבר רצות באתרים באינטרנט. חשוב שהליכוד ירכוש כבר מעכשיו שטחי פרסום באתרי החדשות הגדולים: מעריב, ידיעות, הארץ (כן, אובמה פירסם המון בפוקס הרפובליקני, וניצח!) כמובן מחלקה ראשונה, ג'רוזלם פוסט, דה-מרקר, גלובס.

אם המסרים נעשים בחוכמה, בלי ליכלוך, בלי התלהמות, אבל חריף חד ונוקב - זה יהיה הפרסום הכי שווה. כדאי להתייעץ עם ספי ריבלין, האיש גאון בפואנטות חריפות ומצחיקות כאחד. כדאי להפנות לכך חלק נדיב (!!!) מתקציב הפרסום.

כתוב תגובה ל- חשוב ביותר!
ברק אובאמה ניצח כי היה המועמד
  הטוב מבין השניים   28/11/08 12:20
נתניהו הוא אולי הרע במיעוטו. לכן הוא כנראה יזכה בבחירות גם בלי פירסומות. מה גם שלהערכתי הוא הגיע להבנות סודיות עם דורית בייניש, אשר בתמורה נתנה הוראה לתקשורת להרפות מנתניהו.
כתוב תגובה ל- הטוב מבין השניים
26
אל תעליבו את האינטלגנציה שלנו.
  תשחורת   28/11/08 11:51
פייגלין ברכה לליכוד כולם יודעים יפה מאוד שמחנה הימין יגדל מעל 60 מנדטים ופייגלין בליכוד יביא את רוב המנדטים האלה למפלגה
כתוב תגובה ל- תשחורת
27
צריך להתיחס בזהירות לסקרים
  יהל ווילפנד   28/11/08 12:22
הייתי מציע להתיחס בזהירות לסקרים ובעיקר בערוץ הכנסת , שבו יש הרבה מניפולציה. מדוע כל הכתבים הפוליטיים בערוץ הכנסת כולל לירון דנש חזו כי ש"ס תהיה בממשלה, ואיש מהם לא חזה שתההינה בחירות ? - משום שזה ערוץ הנשלט על ידי בעלי המניות של ערוץ 2 היחצ"ן של קדימה.
ועתה לעצם הענין. המירוץ של פייגלין לכנסת נועד ליצירת מהפיכה תודעתית לעם ישראל ולא להגדלת גוש הימין למרות שישנה חשיבות בכך.
אם אכן כתוצאה מניתוח תוצאות הסקר צמרת הליכוד תחשוב כי יש להפוך את המפלגה לתואם קדימה - הרי שגם אם הליכוד ינצח בבחירות הקרובות, לאחר מכן הוא יתרסק כמו המפלגה של שרון.
משה פייגלין ושאר מועמדי מנהיגות יהודית שגיב אסולין,אסיה אנטוב ובועז העצני , נועדו לשלב ידיים עם שאר הכוחות בליכוד ולהשיב אותו אל הערכים של זאב ז'בוטינסקי, אבא אחימאיר ויאיר שטרן הי"ד. האם הגדשת תפיסה אידיאולוגית לאומית-אמונית תרחיק את מצביעי הליכוד - לדעתי לא. רבים ממצביעי הליכוד בפוטנציה הם מסורתיים ברמות שונות על הספקטרום של שמירת המצוות - ופייגלין מדבר בדיוק אליהם. אנשים אלו מצביעים היום לש"ס,ישראל ביתנו ורסיסי מפלגות ימניות, ומספר הצעירים והמצביעים בפעם הראשונה בקרבם גדול מהציבור החילוני אשר ממילא לא יצביע לליכוד.
כתוב תגובה ל- יהל ווילפנד
לביבי אין מצפון. הוא ידפוק את
  פייגלין עד העצם   29/11/08 19:24
גם אם פייגלין יקבל מקום ראשון ברשימת הליכוד, נתניהו לא יתן לו שום תפקיד לאומי. כל אלה שמשתעשעים באשליה שפייגלין יוכל להשפיע על דיעות הליכוד מבפנים הם תמימים או ערמומיים.
1- התמימים מאמינים שראשי ממשלה מתחשבים בעמדות של חברי המפלגה שהעלו אותם לשלטון. אריק שרון הוכיח את ההיפך. חברי מרכז הליכוד הצביעו נגד ההתנתקות, אך הוא בכל זאת ביצע אותה.
2- הערמומיים רוצים שפייגלין יישאר בליכוד. שם אפשר לדכא אותו, לרדוף אותו ולנטרל אותו מבחינה פוליטית. רק אם פייגלין יעזוב את הליכוד ויגרוף קולות או בתור מועמד עצמאי או כחלק ממפלגה לאומית אחרת, ייפגעו סיכויי הליכוד להקים ממשלה בלעדיו, ומכך הם מפחדים.
כתוב תגובה ל- פייגלין עד העצם
28
אין ספק שפיגלין מוסיף מנדטים
  שמאל חילוניgloria   28/11/08 12:23
אנחנו נשמח אם פייגלין ייזרק מהליכוד כי לצערונו יש לו יכולת למשוך בוחרים גם מהימין וגם מהמרכז המסורתי ואפילו מהחילונים הרואים בו את ערכי בן גוריון ומפלגת העבודה של פעם-- התישבות בכל ארץ ישראל ובית לאומי לעם הייהודי.

גלוריה

כתוב תגובה ל- שמאל חילוניgloria
29
זהו שקר ולא סקר! קראו להלן
  קטלין, מחקר ויעוץ   28/11/08 12:53
1. הסקר לגבי תרומתו החיובית או השלילית של פייגלין אמור היה להיערך רק בקרב מצביעי ימין פוטנציאליים.
מאליו מובן כי בקרב כל מצביעי השמאל, נוכחותו של פייגלין יוריד את אטרקטיביות הליכוד בעיניהם ולכן יש תרומה שלילית של פייגלין לליכוד בקרב מצביעים אלה [שממילא לא יצביעו ליכוד!].
2. נתניהו עורך מסע חיסול-פוליטי לפייגלין בקרב הימין בכלל ובקרב ליכודניקים בפרט. זו טעות אסטרטגית, על פי ניסיון העבר. ההיסטוריה הפוליטית בישראל מלמדת כי הציבור מעדיף מיצוב ומסר ברורים!
מיצוב שאינו מבדיל באופן ברור את הליכוד מ'קדימה' ומ'העבודה', מוותר מראש על פוטנציאל משמעותי בקרב מצביעי ימין מובהקים ואינו מספיק אטרקטיבי בעיני מצביעי מרכז/מרכז-נוטה-שמאלה. מעדיפי מרכז ושמאלה ממנו, יעדיפו את המפלגות המקוריות [העבודה וקדימה], על פני מפלגת 'חיקוי' , כמו הליכוד, שייתפס אצלם כקדימה-ב'. הציבור תמיד יעדיף את המקור ולא את החיקוי.
כך בפוליטיקה וכך גם במוצרי צריכה...
כתוב תגובה ל- קטלין, מחקר ויעוץ
30
ביבי מלך ישראל והעבמ'ים
  חבר מרכז ליכוד   28/11/08 13:04
פייגלין ובני בגין הם הליכוד האמיתי,וכל הכוכבים כולל פנינה רוזנבלום ,הם מתחזים שמאלנים....
כתוב תגובה ל- חבר מרכז ליכוד
ביבי ייבחר כי שבר שמאלה
  אזרח.   28/11/08 17:42
ביבי מבין כנראה שאם לא ישבור שמאלה, העם לא יבחר בו, ואם יבחר בו התקשורת תפיל אותו כמו בכהונתו הקודמת. לכן ביבי החליט להיכנע לשמאל ולתקשורת כדי להיבחר לרה"מ ולהישאר בתפקיד 4 שנים. במסגרת זאת יתעלם ביבי מחברים בעלי השקפה ימנית בליכוד, בדיוק כפי שעשה אריק שרון בעת ביצוע ההתנתקות. לכן אנשים כמוך וכמו פייגלין עושים טעות שנשארים בליכוד. אתם תעבדו קשה כדי לגייס קולות לליכוד, כדי לאפשר לביבי להיבחר ולהגשים את חלומות השמאל. תתעשתו לפני שיהיה מאוחר ותקימו מפלגת ימין אמיתי. הזמן יקר מפז.
כתוב תגובה ל- אזרח.
אלטע-עכשיו אתה חבר בליכוד?
  שרון ר.   28/11/08 22:09
א פובליציסט, הלא הוא אלטע קאקר פלצניסט, גזען חשוך שקרן ומתחזה: הנוקם, אורית, אזרח כועס, מעריץ של נתן זהבי ועוד היד נטויה.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
חבל על הזמן
  ..   29/11/08 11:06
שרון .ר....טוב שם משמן טוב !! העיקר שאפילו ימני שרוף כמוך קורא את מה שאני מתכוון לאמר. וחבל שלא זכיתי אפילו פעם אחת לקבל ממך תגובה רצינית לענין.,אלא רק קללות ועלבונות אישים המתאימים לרמתך התרבותית הנמוכה.
כתוב תגובה ל- ..
מצא מין את מינו
  אלטע קאקר ישראלי   29/11/08 11:17
שרון ר. ---תענה בבקשה לתגובה הבאה של גברת נאווה קורן,בת זוגתך להזיות.על מעמדו של פייגלין בליכוד...
כתוב תגובה ל- אלטע קאקר ישראלי
מאחורי כל השמות עומד דני בלוך
  כלבו הנאמן של ברק   29/11/08 12:17
כתוב תגובה ל- כלבו הנאמן של ברק
31
עוד סקר שקורא לחתוך שמאלה
  ממש מפתיע   28/11/08 14:10
המאפיה השמאלנית כנראה אחוזת חרדה שפיגלין יכנס לכנסת.
כתוב תגובה ל- ממש מפתיע
32
לא להכנס לכתבות מצולמות בוואלה
  הון שילטון   28/11/08 14:15
בכל פעם שאתה נכנס לכתבה מצולמת בוואלה אתה מפרנס את שוקן שונא הימין ומצנזר תגובות מימין באתר,לכן אני לא קורא כתבות מצולמות שם,מי שלא לא רוצה את התגובות שלנו לא ירוויח עלינו
כתוב תגובה ל- הון שילטון
33
פייגלין מסתנן קיצוני בליכוד
  סוף סוף   29/11/08 00:08
כתוב תגובה ל- סוף סוף
34
נהפוך הוא-פייגלין מציל את מה ש
  קורן נאוה,טבריה   29/11/08 06:41
שנותר ממשנתו המקורית של הליכוד-הוא היחיד שמציל את כבודו האבוד של הליכוד שמירכז עצמו לדעת-וחבל! אז הליכוד יעלה לשלטון? ביג דיל! כאילו שהליכוד שולט? כשהליכוד בשלטון הוא מבצע את המצע השמאלני כי רק הליכוד יכול!!!!!!!!!!!! ההבדל הבלעדי ביניהם שמסירת חלקי מולדת וגירוש יהודים ע"י הליכוד נעשה בלב כבד בניגוד לסמול שעושה זאת בלב חפץ ושמח-אבל את אותו המחיר על הבגידה בארץ חמדה ישלם עמך ישראל-והלוואי שאתבדה לפחות הפעם!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
35
פייגלין יקבל הרבה קולות עם
  יעזוב את הליכוד   29/11/08 12:15
פייגלין עושה לדעתי את טעות חייו. הרבה ליכודניקים אמיתיים הבינו שנתניהו הפך את הליכוד לאחות תאומה של מפלגת "קדימה", בכך שצירף הרבה חברים חדשים בעלי השקפה שמאלנית מובהקת. אם פייגלין יעזוב את הליכוד בזמן ויצטרף למפלגה ימנית אחרת או יקים מפלגה משלו, הוא יגרוף לדעתי המון קולות ויעבור את אחוז החסימה בקלות.
מאידך גיסא, אם הוא יישאר בליכוד ויזכה שם במקום גבוה ברשימה, נתניהו יתעלם מכך ולא יתן לו תפקיד לאומי שהולם את המקום הגבוה ברשימה שהעניקו לו בוחרי מפלגת הליכוד.
כתוב תגובה ל- יעזוב את הליכוד
36
שמתם לב לפרסום הסקרים בתקשורת?
  ישמעאל   29/11/08 12:46
לפני כחודש ימים פורסם בכל כלי התקשורת הכתובה באותיות ענק ובמהדורות החדשות בערוצים הטלויזיוניים " שיוויון " בין הליכוד לקדימה בסקר האחרון ! לפני שבוע , הראו הסקרים שהליכוד מוביל על קדימה בכעשרה מנדטים ! ראיתם איזו כותרת מרעישה בעיתון ? זה פתח את מהדורות החדשות בטלויזיה וברדיו ? נעליים ! מה המסקנה ? שהתקשורת כולה , נלחמת נגד הליכוד וביבי !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
37
להצבע לאריה אלדד מפלגת התקוה
  חילוני לאומי   29/11/08 14:19
אם פייגלין ועוד כמה ימניים אמיתיים ייכנסו גבוה אשקול להצביע לליכוד, אבל אם ייכנסו גבוה המרידור עוזי זיין וחפץ אין לי מה לחפש שם. ותמיד יש אלטרנטיבה אמיתית למי שלאומי וחילוני בעמדותיו וזה להצביע למפלגת התקוה
כתוב תגובה ל- חילוני לאומי
לא להצביע להתיקווה שכוללת את
  ד"ר חיים משגב   29/11/08 19:15
כתוב תגובה ל- ד"ר חיים משגב
38
נתניהו שואף ל-0% ליכוד ביו"ש?
  נתיב   29/11/08 14:40
אם נתניהו ימשיך עם המשחקים שלו נגד פייגלין, הוא אכן יוריד את הליכוד ב-6 מנדטים.

פשוט, אף אחד ביו"ש לא יצביע לליכוד, וכמותם יעשו הכתומים, כמוני, בערים.

או שלא נצביע בכלל, בגלל חששנו מהביבי, או שנצביע ליברמן והבית היהודי. זה מה שיישאר.

פייגלין ייתן בנוכחותו בליכוד חותמת כשרות למפלגה השמאלנית שביבי מכין לנו.
מה לליכוד עם לעוזי דיין או עם מירי רגב? מה פתאום מביאים לליכוד קיבוצניקים שרופים כאילו הם אוהבי ארץ ישראל? מה לאסף חפץ ולבוגי יעלון עם ארץ ישראל?
כתוב תגובה ל- נתיב
39
כולנו מצביעים - ש"ס !
  בס''ד   29/11/08 18:45
ש"ס - איתך לאורך כל הדרך !
כתוב תגובה ל- בס''ד
40
התוצאות מבטאות את החשש של
  ירום אבידור   29/11/08 19:33
השמאל מפייגלין ומלמדות יותר מכל עד כמה חשוב שפייגלין יכלל ברשימת הליכוד
כתוב תגובה ל- ירום אבידור
41
אם פיגלין יקים מפלגה אצביע לו
  פטריוט.   30/11/08 07:38
כתוב תגובה ל- פטריוט.
42
כמה מנדטים יורידו הכוכבים הסמו
  לוי   30/11/08 09:14
כמה מנדטים יחסל מרידור?
כמה מנדטים יחסל חפץ?
וכו' וכו'.....
כתוב תגובה ל- לוי
43
סקר: עידן יוסף יוריד את news1!
  יהודה ש   30/11/08 16:43
הסקר בוצע בקרב גולשי הארץ.
כתוב תגובה ל- יהודה ש
44
לא שכחנו את הסקרים לקדימה
  ליבני מול מופז   1/12/08 21:02
סקרים שטעו בעשרות אחוזים.
סקרים שקרים.
כתוב תגובה ל- ליבני מול מופז
45
סקר מראה ההפך
  frnkv   1/12/08 23:50
סקר מאגר מוחות: הליכוד *ללא* פייגלין מפסיד 8 מנדטים

הרוב היהודי בישראל מבקש אלטרנטיבה לאומית אמיתית ולא חיקוי של השמאל
לפי סקר מאגר מוחות, הליכוד ללא פייגלין מפסיד 8 מנדטים.

באופן טבעי נמצא המחנה הלאומי ביתרון מספרי על השמאל. הסקרים מוכיחים שוב ושוב שרוב הציבור בישראל מזהה עצמו קודם כל כיהודי ונוטה יותר לכיוון הלאומי מסורתי. מדוע, אם כן, הימין הולך כל הזמן ומתכווץ?

הגישה המקובלת היא שכדי לזכות בבחירות, על הימין לפזול כל העת אל עבר קולות המרכז. המחשבה היא שככל שיעטה הימין מסיכה של שמאל "לייט" – כך ירבו הבוחרים. אלא שהמציאות מראה שבדיוק ההיפך הוא הנכון. כשהימין שמר על אופיו – הוא קיבל יותר מנדטים מהשמאל. אך כשפזל הימין שמאלה – התהפך המצב.

הבה נביט בעובדות: {כאן נכנס גרף}



ב1981 היו לליכוד 48 מנדטים – בדיוק פי ארבע ממספרם כיום. אלא שאז החליט בגין להגשים את מדיניות השמאל. חורבן חבל ימית הוריד את הליכוד בבחירות 84', ל41 מנדטים והמערך עלה לשלטון עם 44 מנדטים. בבחירות 88' חזר הליכוד לשלטון עם 40 מנדטים אך שמיר – בלחץ השמאל – הלך לועידת מדריד והחל לדבר בעקיפין עם אש"פ. הפזילה שמאלה לא הוסיפה מנדטים – להיפך, בבחירות 92' איבד שמיר את השלטון לטובת יצחק רבין מהעבודה. בבחירות 96' ניצח בנימין נתניהו את שמעון פרס. הציבור ציפה שיבטל את הסכמי אוסלו – אך בפועל נתניהו לחץ את ידו של ערפאת, חתם עמו על הסכם וואי ואוסלו נמשך. שוב הביאה הפזילה שמאלה להתרסקות הימין. בבחירות 99' התרסק הליכוד לכדי 19 מנדטים וברק עלה לשלטון. אינטיפדת 2000 כיווצה את ברק והעבודה ל 19 מנדטים והקפיצה את הליכוד בבחירות 2003 חזרה לשלטון עם 38 מנדטים. אלא ששרון שנבחר כדי לנצח את האויב –לקח "שמאלה חזק" והחריב את גוש קטיף. הציבור התייאש מאלטרנטיבה לאומית כלשהי לדרכו של השמאל – והליכוד התכווץ לשפל חסר תקדים של 12 מנדטים בלבד.

המסקנה: שיבוצו של משה פייגלין בחמישייה הראשונה בליכוד יפתח את השער לאותו שליש מהאוכלוסייה (שהיום נמצא בעיקר בליברמן בש"ס ובכל מני פרורי מפלגות ימין) לשוב לליכוד. מדובר בציבור שפעם היה בליכוד והביא אותו ל48 מנדטים! צבור זה ברח מהליכוד כשהליכוד איבד את פרצופו האידיאולוגי.


מקור: mflikud.co.il


כתוב תגובה ל- frnkv
46
פייגלין מוסיף מנדטים - לברק!!
  סיגלית12   17/12/08 15:17
זה טוב, זה טוב לנו שפייגלין מוריד מהליכוד מנדטים, מאחר וכל המנדטים האלו הולכים להתווסף לאהוד ברק ולמפלגת העבודה!
כתוב תגובה ל- סיגלית12
47
פייגלין הוא רק ההתחלה!
  בן גוריון   17/12/08 16:23
הרי זה היה ברור..הליכוד קיצוני וקדימה פרווה..
אני מקווה שהעבודה תיקח והשפיות תחזור אלינו..
כתוב תגובה ל- בן גוריון
48
רדידות
  גרין   18/12/08 23:48
נחשים תפסיקו לעוות את המציאות לעם נמאס מהשמאל מרכז...הסהרורי. הרשימה היא לא האישו ולא משנה תתחילו להתמודד אם המציאות ומה שבישלתם..
כתוב תגובה ל- גרין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il