|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
גלעד בר |
|
4/10/06 11:25
|
|
|
|
משטרת ישראל לא נלחמת בתאונת דרכים.
הרבה מאד שנים, מאז שאני נוהג, וזה מעל עשרים שנה,
משטרת ישראל לא נלחמת בתאונות דרכים.
משטרת ישראל עושה דוחות.
אם משטרת ישראל היתה מחליטה במקום לעשות דוחות
להלחם בתאונות דרכים, אחוז התאונות היה פוחת משמעותית.
אבל גם אחוז ההכנסות מדוחות היה פוחת משמעותית.
וזה....
חבל שאתה כותב רק מלמעלה ולא נכנס לעומק,
לא לומד את שיטות העבודה והמטרות של משטרת ישראל.
בברכת חג שמח
|
|
כתוב תגובה ל-
גלעד בר
|
|
|
|
2 |
|
|
חוקר מסתרי המוח |
|
4/10/06 11:56
|
|
|
|
במשטרה לא ניתן לעשות סיעור מוחות כי אין שם לאף אחד מוח, לא לבכירים ולא לזוטרים. יש אלפי דוגמאות לעובדה המצערת שרמת ה - IQ המצטברת של אלפי אנשים שמושכים שכר בריא ויוצאים לפנסיה בגיל מוקדם,נמוכה מזו של חצי נורמלי (50).
|
|
כתוב תגובה ל-
חוקר מסתרי המוח
|
|
|
|
3 |
|
|
חוקר מסתרי המוח |
|
4/10/06 11:59
|
|
|
|
במשטרה לא ניתן לעשות סיעור מוחות כי אין שם לאף אחד מוח, לא לבכירים ולא לזוטרים. יש אלפי דוגמאות לעובדה המצערת שרמת ה - IQ המצטברת של אלפי אנשים שמושכים שכר בריא ויוצאים לפנסיה בגיל מוקדם,נמוכה מזו של חצי נורמלי (50).
|
|
כתוב תגובה ל-
חוקר מסתרי המוח
|
|
|
|
4 |
|
|
יונה סוקולובסקי |
|
4/10/06 12:39
|
|
|
|
|
5 |
|
|
שוטר |
|
4/10/06 13:39
|
|
|
|
אין ירידה בתאונות? מילא שאין לך ולמגיבים השוטים שכל אבל לקרוא אתה לא יודע? כבר שנים יש ירידה במספר האבסולוטי של הרוגים שלא לדבר שביחס לנסועה הירידה (למרות הטיפשויות של עתונאים) גדולה עוד יותר. וכשאתה מדבר על ארצות אחרות כדאי שתדע ששם המלחמה בתאונות עברה דרך עונשים קשים על עבריני תנועה ולא כמו אצלינו ששוטים על כס המשפט שולחים אותם הביתה להמשיך לרצוח כי מרחמים על העברינים ולא על הקורבנות
|
|
כתוב תגובה ל-
שוטר
|
|
|
|
|
|
|
טל שחר |
|
4/10/06 14:35
|
|
|
|
במקום להביע דעה עניינית באשר לכתוב - מצאת לנכון לחלק ציונים על הכותב והקוראים.
הבה ולא נכנס לתחום ה- I.Q והרמה האינטלקטואלית של האנשים מהם קרוצה משטרת ישראל. לטובתך........
אל תספר לנו כאן סיפורים על בסיס סטטיסטי כי המציאות טופחת יום יום על פנינו ואינה מחמיאה כ"כ למקום שבו אתה עובד (אולי גם אובד....).
קראנו ושמענו על הצלחות משטרתך וגאווה לא אחזה בנו. בכל תחום שהוא, מפלילים ועד למתנ"א.
מוטב שתיטול קורה מבין עיניך, תפשפש בצורה יותר מציאותית במתרחש ותגיע למסקנה המתבקשת כי מצב ת.ד. במדינה נמצא בעקומה עולה תוך התחשבות בנגזרות מעשיות
ולא כאלה שהן בבחינת חלום באיספמיה.
בשולי הדברים : אם בציונים עסקינן, אתה ועמיתך נכשלתם.
|
|
כתוב תגובה ל-
טל שחר
|
|
|
|
|
|
|
"הדיוט" |
|
4/10/06 14:39
|
|
|
|
גם אם תכתוש אוויל במכתש - לא תסור כסילותו ממנו.
קראתי בעיון את תגובתך - ומבחינתי - ככלב השב אל קיאו - כך שב השוטר אל כסילותו.
תשובתך מטופשת מתחילתה לסופה.
|
|
כתוב תגובה ל-
"הדיוט"
|
|
|
|
|
|
|
גם שוטר |
|
4/10/06 15:34
|
|
|
|
כותב (לצערי) חברי לעבודה...
הכותב שוטה, המגיבים שוטים, העיתונאים שוטים,
ולסיום, השופטים שוטים.
זאת תגובה מצערת מאד. מאד.
ולעניין, צודק חברי לעבודה כשאומר שאבסולוטית
מספר ההרוגים שמדווחת עליו משטרת ישראל קטן משנה לשנה.
אבל זו אחיזת עיניים כמובן.
ולמה ?
מספר סיבות.
הראשונה..
כי מספר תאונות הדרכים גדל משנה לשנה, רק המשטרה מצאה פטנט נפלא, תאונות ללא חבלה בגוף לא מדווחות, וממילא
יורדות מהסטיסטיקה, וככה פתאם יש לנו פחות תאונות.
הסיבה השניה, מהירות הנסיעה הממוצעת יורדת עם השנים, עקב הצפיפות בכבישים, ובערים במיוחד, מה שכמובן
מקטין את הפגיעות ואת ההרג בכבישים. כמובן
שאין פה שום עשיה של המשטרה בנושא.
הסיבה השלישית.
הבטיחות הפאסיבית והאקטיבית של המכוניות החדשות.
חלה התקדמות מאד גדולה בשנים האחרונות בבטיחות של הרכבים.
גם הפאסיבית וגם האקטיבית, דוגמא לבטיחות אקטיבית הנה
מערכות נגד נעילת גלגלים בבלימה ומערכות נגד החלקה.
דוגמא למערכות בטיחות פאסיביות הנה הכריות האוויר
שנמצאות היום כמעט בכל רכב שנמצע על הכביש, וכתוצאה
מכך חוסך הרבה הרוגים.
לסיכום.
משטרת ישראל לצערי לא פועלת למניעת תאונות, במקום זאת,
בסוף כל שנה, משטרת ישראל משחקת במספרים ובסטיסטיקות,
על-מנת להראות שלכאורה יש פחות הרוגים בכבישים, וממילא
מגיע לה התודה והכבוד.
ושוב אני מתנצל על התגובה של חברי לעבודה מלמעלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
גם שוטר
|
|
|
|
6 |
|
|
שונרא |
|
4/10/06 19:09
|
|
|
|
|
7 |
|
|
זבלן מצוי |
|
4/10/06 19:16
|
|
|
|
"מספיק עם תעשיית הזבל" זה מה שאמר המפקד החדש ביום מינויו. אבל, הכזרזות לחוד ומעשים לחוד.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
זבלן מצוי
|
|
|
|
8 |
|
|
דורון טל |
|
4/10/06 19:21
|
|
|
|
|
9 |
|
|
עמיקם לוין |
|
4/10/06 22:05
|
|
|
|
בכירי משטרת התנועה, ובמיוחד המשפטנים שבחבורה מטעים ביודעין את הציבור ואת בתי המשפט כבר שנים רבות.
אף אחד ממכשירי מדידת המהירות בהם משתמשת המשטרה להעשרת הקופה הציבורית (ולא למניעת תאונות)לא כויל מעולם ע"י מעבדה מוסמכת לכיול לפי תקנים לאומיים ובינלאומיים.
את המאבק אותו אני מנהל עם המשטרה בנושא זה "מושכת" המשטרה כבר קרוב ל - 10 שנים, רק כדי לא להודות במחדלי העדר הכיול.
רק על המאבק האישי נגדי הוציאה עד היום משטרת ישראל מעל 200.000 ש"ח לפי דברי הבכירים בה (לדעתי עוד יותר).
וזאת פרט לכמה עשרות ימי דיונים בבתי משפט (אותם משלם משלם המיסים) בהם לכל דיון מופיעה "נבחרת" של מינימום חמישה בעלי דרגות ועורכי דין.
בארצות נאורות קימים חוקים ותקנות המחייבים את המשטרה לכייל את מכשירי מדידת המהירות במעבדות מוסמכות במתכונת תקופתית ולא פחות מאחת לשנה (כמו כל מכשיר מדידה).
אבל עם ישראל הוא עם סגולה ומערכת השיטור - לפחות אגף התנועה, פועלים נגד ההגיון, נגד ההתקדמות הטכנולוגית ומשקרים ביודעין כדי לא לחשוף את מחדליהם.
לצערנו גם בועדות הכנסת משקרים בכירי אגף התנועה באותה שיטה ומתכונת.
אשמח להיות נתבע על הוצאת דיבה, כי לכל האמור לעיל קיים אצלי תיעוד מסודר המוכיח את כל הנאמר.
חפשו מידע נוסף - הקלידו עמיקם לוין בגוגל ותמצאו.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמיקם לוין
|
|
|
|
10 |
|
|
ניצול תאונות |
|
4/10/06 23:33
|
|
|
|
הנהג הישראלי המצוי נכנס למכוניתו מתיישב מול ההגה כיוצא למלחמה. הוא אינו משתף פעולה עם עמיתיו לכביש, אלא נוהג נגדם.
אינו מאותת,נוהג תמיד בנתיב השמאלי, גונב רמזורים, חונה חנייה כפולה, חותך קו לבן, אינו נותן זכות קדימה, אינו שומר על טווח ביטחון, אינו עוצר במעבר חצייה. הנהג הישראלי הוא פרא אדם, חסר תרבות ונימוס, כפי שהוא מתנהג במקומות ציבוריים כך הוא נוהג בכביש.
ואם מעירים לו הוא מחרף ומגדף.
קל מאד להאשים את המשטרה,את השופטים ואת תשתית הכבישים.
הגורם האנושי הוא הנהג הישראלי המכוער, הוא האשם העיקרי בתאונות.טלו קורה מבין עיניכם, התבוננו במראה הפסיקו לפטפט בסלולאר,גם עם הדיבורית, שימו לב לנעשה בכביש ואל תנהגו נגד הנהגים האחרים הם אינם האויבים שלכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ניצול תאונות
|
|
|
|
|
|
|
מוטי פלד |
|
5/10/06 00:00
|
|
|
|
על זה נאמר: מה קודם למה, הביצה לתרנגולת או התרנגולת לביצה?
אני טוען שאם הייתה לנו משטרה יעילה ומחנכת הנהג הישראלי היה נירגע.
בברכה
מוטי
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי פלד
|
|
|
|
|
|
|
שוטר |
|
5/10/06 01:09
|
|
|
|
היא המילה חינוך.
אני אסביר...
האידיאל והשאיפה היא שיהיו נהגים טובים על הכביש.
זה הדבר היחיד שבאמת ימנע תאונות.
הדרך היחידה להגיע לנהגים טובים על הכביש היא חינוך.
בעצם...
יש 3 דרכים.
חינוך חינוך וחינוך.
תפקיד המשטרה לא לחנך, בשביל לחנך קיימים הורים בבית ומערכת חינוך מחוץ לבית.
החל בגן הילדים וכלה באוניברסיטה.
המשטרה צריכה להיות הקו האחרון, אחרון לגמרי,
כשכלו כל הקיצין, והנהג הוא לא בר חינוך, רק אז
המשטרה ומערכת המשפט צריכות להתערב ולטפל.
|
|
כתוב תגובה ל-
שוטר
|
|
|
|
11 |
|
|
אבינועם |
|
5/10/06 00:56
|
|
|
|
אם אלה הכלים שיצילו את המדינה ממוצע של 500 הרוגים לשנה,אשרינו.יודעים אנו שלא צריך מטוסים על-מנת להרוג זבובים.והחשוב מכל "הפוזה"או הגלקטיקוס. צודק הכות.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבינועם
|
|
|
|
12 |
|
|
שימשי |
|
5/10/06 06:53
|
|
|
|
ראה כיכר תנועה הייטק ללא רמזור ללא זכות קדימה ללא עצור וללא שוטר כולם נכנסים לכיכר מכל כיוון ולכול כיוון ואינם רואים איש את האחר והכול בקומת גשרים אחת.
המודל מופיע באתר.
2all.co.il/
|
|
כתוב תגובה ל-
שימשי
|
|
|
|
13 |
|
|
רפאל ט |
|
5/10/06 11:18
|
|
|
|
מליצות לזרוק באויר אתה יודע אבל נתונים אותם לא כתבת
הם לא מתאימים לך לכתבה? למשל סטטיסטיקה של תאונות
דרכים בתל אביב השוואת 2004 ל-2005 מה ירד מספר הנפגעים?
אבל זה לא מתאים לכתבה ולכותב וזה לא יפורסם.
למה לא תנסה דבר יותר יצירתי ותתנדב למשטרת התנועה כן
קיים דבר כזה בכל מרחב. בלה בלה זה טוב אבל לא מועיל
בו ניראה אותך גבר ומתנדב כן נכון צריך להשקיעה וזה לא
בשבילך.
בברכה מהמתנדב
|
|
כתוב תגובה ל-
רפאל ט
|
|
|
|
|
|
|
מוטי פלד |
|
5/10/06 20:06
|
|
|
|
התנדבתי למשטרה רק כ 16 שנים, הפסקתי לאחר שנפצעתי בתאונת דרכים בזמן שירות, תעודות ההקרה שקיבלתי יכולות לכסות כמה קירות גדולים.....
שתהייה לך שנה מבורכת
מוטי
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי פלד
|
|
|
|
14 |
|
|
חנני |
|
6/10/06 09:00
|
|
|
|
מעניין כמה תאונות נמנעו ע"י ההוצאות שמפורטות בכתבה.
מעניין אם מישהו בודק אם לאורך השנים מלחמת המשטרה בתאונות הדרכים נושאת איזה שהוא פרי.
אם זה נבדק - אני מקוה שהבודק הוא חיצוני ולא המשטרה היא שבודקת את עצמה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חנני
|
|
|
|
|
|
|
רפאל ט |
|
6/10/06 14:06
|
|
|
|
כן הדבר נבדק ומתועד ומר פלד יכל למצוא את הנתונים
אבל זה לא יתאים לכתבה כמו הנתון הבא שפורסם גם ברדיו
על ירידה במסםר ההרוגים (45) בהשוואה תקופתית בין 2005 ל-2006 .
|
|
כתוב תגובה ל-
רפאל ט
|
|
|
|
|
|
|
חנני |
|
7/10/06 08:42
|
|
|
|
באתר של משטרת ישראל מתפרסם גרף של מספר ההרוגים בתאונות דרכים בין השנים 1991 ל-2001.
ישנן שנים בהן מספר ההרוגים יורד, לפעמים בצורה מרשימה, ושנים בהן מספר ההרוגים עולה, אבל הרושם הכללי מהגרף אינו של עליה ולא של ירידה - אלא שינויים אקראיים.
הנתון שאתה הבאת מתייחס לשנה אחת, שנה מוצלחת כמסתבר, אבל כדי להווכח שהמשטרה פועלת לפי שיטה יעילה צריך לראות מה קורה לאורך הרבה שנים, והגרף שהזכרתי לא מראה שמשהו קורה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חנני
|
|
|
|
15 |
|
|
רפאל ט |
|
6/10/06 13:17
|
|
|
|
אם מר פלד הניכבד היה בודק למרות שזה לא יתאים לכתבה
שלו היה מוצא 45 הרוגים פחות בשנת 2006 לאומת אותה תקופה ב-2005 .וזה לא קורה מעצמו ,וזה דורש הרבה השקעה בציוד ובכח אדם ,כן גם הרבה שעות התנדבות .
|
|
כתוב תגובה ל-
רפאל ט
|
|
|
|