|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברנע מוסיף חטא על פרסום כוזב
מאת: יואב יצחק  |  06/10/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יואב יצחק, תן לחקירה להתנהל בשקט
  תומך   6/10/06 16:35
אנחנו איתך ומחזקים את ידיך במלחמה בשחיתות. אבל כדאי להרגיע. לא כדאי לצאת כל יום עם עוד כותרת ועוד סקופ. תן למבקר לעבוד בשקט ולאסוף ממצאים נגד אולמרט. עדיף שהחקירה תושלם ואז תצאו עם כותרות. הפרסומים היומיומיים על הפרשה גם פוגעים בעבודה וגם ממאיסים על הקוראים את העניין.

שלך בתמיכה.
כתוב תגובה ל- תומך
לא יהיו ממצאים נגד אולמרט
  אדון האמת   6/10/06 16:58
זו הסיבה שיואב יצחק מנסה להשיג רייטינג אחרון על גב הפרשה הזו. מה שהכי מפליא שאחרי שהתמוטטה גירסת יואב יצחק בפרשת הבית בכ"ט בנובמבר וניזרקה לפח גירסתו בנושא העטים אתם עדיין מאמינים ל"טוהר כוונותיו" של יואב. מבחיל ומקומם ומעורר עליכם רחמים.
כתוב תגובה ל- אדון האמת
לאדון אמת.......
  לא מאמין לאדון אמת   6/10/06 20:54
הטיעונים שלך שאולמרט ילד טוב ומיד הכל יתגלה מזכירים לי את משה קצב החבר של אולמרט שטוען אותו דבר למרות שהרשעתו קרובה מאוד.אז תמשיך לדלוף את הלשון שלך עמוק אצל אולמרט.תיזהר מהחיידקים
כתוב תגובה ל- לא מאמין לאדון אמת
ההשוואה מראה מי אתה
  משוואה חשבונאית   7/10/06 01:29
אם אתה עושה השוואה בין "חקירת" אולמרט על-ידי יואב יצחק וקצת מבקר המדינה שנגרר על-ידי העיתונאי לבוץ ובין חקירת משטרה מתקדמת בנושאי אינוס של קצב (מהליכוד) אז הקוראים יכולים להבין מה מניעך ומי אתה.
כתוב תגובה ל- משוואה חשבונאית
אבל עורכי דינו של קצב...
  לא מאמין ל...   7/10/06 12:07
טוענים שהוא חף מפשע גם היום בדיוק כפי שאולמרט טוען...
אין שום הבדל ביניהם.העובדות ברורות לגמרי!!נכון שכפי שהמושחתים הוציאו את משפחת שרון מציפורני הסורגים הם עלולים אולי לעשות זאת גם עם אולמרט אבל זה לא ינקה אותו!!
חוץ מזה יש לאולמרט האתרוג מספיק פרשיות - אחד מהם כנראה יפיל אותו.אתה לא בצד הנכון.
אגב - אני בצד של חיילי המילואים,התנועה לאיכות השלטון,עיתונאים אמיצים וישרים כיואב יצחק וכו'.

באיזה צד אתה??
כתוב תגובה ל- לא מאמין ל...
2
אצל ברנע זו שיטה ישנה
  אורי ב.   6/10/06 16:47
ברנע בעבר, כתב על נושאים מפי השמועה ולא דאג לבדוק אותם, ואחר כך התברר כי טעה.אך מעולם לא טרח להתנצל. אבל ברנע הוא מאותם עיתונאים הניקראים עיתונאי החצר. שאינם מנסים לבדוק גם את העובדות. אלא מקבלים את מה שאומר להם אדונם, במיקרה הזה ראש הממשלה, וחבריו.
ברנע לא יודע מה זה תחקיר, וממשיך בדרכו בלי להבין שהקוראים האינטלגנטים כבר מזמן קלטו את דרכו המעוותת, ומדלגים על מאמריו במטרה לא לבזבז זמן על משהו סתמי.
כתוב תגובה ל- אורי ב.
3
חירבנת את מעט המוניטין שהיה לך
  גרשון השופט   6/10/06 16:56
יואב יצחק,

1. חירבנת את מעט המוניטין שהיה לך

2. נחום ברנע עיתונאי צמרת שעשה לך בית ספר

3. האובססיביות שלך עומדת לך לרועץ

4. האובססיביות של מבקר המדינה תיבדק בעתיד ויכול והוא ימצא נאשם בדין

5. אין בדיווחים שלך אפילו מראית עיין של אוביקטיביות עיתונאית נדרשת

6. מרגע שצרפת את אריה אבנרי למקהלה רק פיחתת את מעמדך לתחתית

7. בקרב הזה הפסדת וזו עלולה להיות תבוסה במערכה כולה כי יותר לא נאזין ל"זאב, זאב" היוצא מפיך

8. חתימה טובה - חתומה בעט יוקרה של אולמרט (איך גם בנושא ההוא אכלת אותה ?)
כתוב תגובה ל- גרשון השופט
גרשון דוז פואה!!!!!
  אהבתי   6/10/06 17:52
כתוב תגובה ל- אהבתי
תגובה לגרשון !!!!!!!!!!!!!!!!!1
  איציק לופדיה   6/10/06 18:19
במאבק בין החשוד בשחיתות לבין כלב השמירה-
אתה לטובת החשוד בשחיתות.
אילו היית אזרח חכם, היית ממתין בסבלנות.
ואם יתברר לך שיואב יצחק צדק-
חובתך להודות לו. מפני שהמלחמה הזו במושחתים היא גם למענך. חבל שאינך מבין זאת.
אגב, אין כמו חסידים שוטים, כדי לעוד מושחתים.
כתוב תגובה ל- איציק לופדיה
איציקלופדיה אתה הולך שבי אחר יואב ה
  יואב רדוד   6/10/06 21:47
השטוטניק
כתוב תגובה ל- יואב רדוד
4
יואב יא אהבל
  יואב הוא אפס   6/10/06 17:04
אינך רואה שיצאת טיפש מכל ניסיונות הטיפוס על אולמרט ?

יצאת אהבל לפחות קח את זה בקחלות.

יש חיים בחוץ אידיוט !
כתוב תגובה ל- יואב הוא אפס
הוא באמת יוצא פראייר היואב הזה אני
  חליק   6/10/06 17:55
מסכים עם כל מילה שלך
כתוב תגובה ל- חליק
5
Oulmert is is just about to hit
  Dani Mogago   6/10/06 17:26
The most corrupt PM in the history of Israel is just about to hit the floor with the "Big Bang"...thank you Mr. Itzhak for exposing the nest of crooks
כתוב תגובה ל- Dani Mogago
6
חבל"ז. י. יצחק מנקה אורוות אמיתי
  טול קורה מבין עיניך   6/10/06 17:47
פשעיו לכאורה של רוה"מ (באין תביעת דיבה מחמדני כסף ונדלן- כנראה מפחד לחשוף עוד מקופת השרצים)--חמורים פי אלף מחטאו של נשיא כלפי אשתו. אבל התקשורת המאולפת שוטפת את מוחינו בשטויות ומבליגה\מסתירה\מכחישה עובדות שבוצעו לכאורה ע"י מובילנו למלחמות כושלות ולויתורים חד-צדדיים המציגים אותנו כבורחים ממאבק על זכויותינו.
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין עיניך
7
אתה עיתונאי מספר אחד !!!
  יודע דבר אחד   6/10/06 17:50
כל השאר הם ליצני החצר של השלטון הרקוב.
כתוב תגובה ל- יודע דבר אחד
יודע דבר הצחקת אותי יואב הוא עיתונא
  בכדי   6/10/06 17:54
???
כתוב תגובה ל- בכדי
8
יואב אתה עיתונאי קטן ופשוט
  בנג'מין   6/10/06 17:50
כתוב תגובה ל- בנג'מין
קטן ומטעה חבל אבל לא שייך לברנג'ה
  דליג   6/10/06 17:57
כתוב תגובה ל- דליג
9
יואב מה עם פרשת העטים שכ"כ כתבת עלי
  דש   6/10/06 17:51
עליה ומה עם הבית בכ"ט בנובמבר.
זהו הפרשה ירדה לטמיון וכך גם אמינותך!!!!
כתוב תגובה ל- דש
ליועץ מזוז מערכת שיקולים מענינת....
  טול קורה מבין עיניך.   7/10/06 10:27
תיקים נסגרים מחוסר ענין לציבור...העטים שקיבל אולמרט חסרי ערך לעומת הנזק שייגרם כעת למדינה מהדחת רוה"מ.פקיד ממשלתי זוטר היה עף הביתה אילו קיבל עיפרון מאדם שאינו עובד ממשלה.ככה זה. יואב צדק. רוה"מ שגה\חטא\פשע.אנחנו נשלם.הכלבים ינבחו.השיירה תעבור.
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין עיניך.
10
אולמרט הוא אחד מל"ז הצדיקים
  מזרחן   6/10/06 17:51
אני לא מבין למה יואב יצחק סתם נטפל אליו.
כתוב תגובה ל- מזרחן
11
לגרשון "השופט"
  טול קורה מבין עיניך.   6/10/06 17:52
אתה לא שופט. אתה נגרר כמו כל העדר שקורא עיתון צהוב והמוני כמו ידיעות. מחשבה מקורית היא מנת חלקם של בודדים שאינך נמנה עליהם.
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין עיניך.
גרשון צודק ידידי היקר!!!
  טול קורה מבין שינך   6/10/06 17:53
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין שינך
12
יואב אתה פשוט מעורר רחמים נגד ברנע
  גדי ש   6/10/06 17:53
אתה כותב
הוא שם אותך בכיס הקטן שלו וליד העטים של אולמרט חה חה חה
כתוב תגובה ל- גדי ש
13
ידוע שאולרמט הוא התפוח הרקוב בסל .
  מבקר היקום   6/10/06 17:53
כתוב תגובה ל- מבקר היקום
14
יואב איבד מבחינתי את כל האמינות שלו
  שרון ג   6/10/06 17:56
כתוב תגובה ל- שרון ג
אמינותו של רוה"מ לא אבדה?
  טול קורה מבין עיניך   7/10/06 00:00
זה שהיה בליכוד ועבר עם הרוח(הגבית של שרון)לפי הריח של השלטון.זה שהתחיל את הקרירה הפוליטית שלו עם יוסי שריד כזוג הלוחמים בשחיתות.הגיע בחכמה (אך לא בצדק ויושר)למסקנה שההשלטון והכסף עדיפים על אמינות ויושר.
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין עיניך
משתף פעולהלעברינות לאומית
  אריה ליש   7/10/06 09:36
יש מגיבים שזאת העבודה שלהם מטעם בתשלום גם אותם צריך לבדוק גם אין להם טיעון לעמדתם
כתוב תגובה ל- אריה ליש
טחו עיניך מראות ואזניך נאטמו משמוע
  יהודי מאמין   7/10/06 23:22
כדאי שלא תאבד את הכיוון מאחר ואתה כבר בדרך לשאול, עם כל המושחתים שאת אמינותם אינם מאבדים אצלך
כתוב תגובה ל- יהודי מאמין
15
יצחק או יבכה כנראה יפסיד לאולמרט
  שום   6/10/06 17:56
כתוב תגובה ל- שום
שום כלום
  בצל   7/10/06 19:20
יצחק אחרון, כי הוא כבר ניצח.
כתוב תגובה ל- בצל
16
כל היחצ"נים של אולמרט התגייסו?
  מסטיק   6/10/06 18:00
אם העתונאי יואב יצחק כל כך לא חשוב ושולי אז איך זה שכול החברים והיצ"נים של אולמרט מתגייסים נגדו?
כתוב תגובה ל- מסטיק
לא מתגייסים פשוט בזים ליואב יצחק
  מבין וחושב   6/10/06 18:44
כתוב תגובה ל- מבין וחושב
אתה חושב שאתה מבין
  טול קורה מבין עיניך.   6/10/06 23:51
או יותר נכון אתה לא חושב שאתה לא מבין, כי אין לך את היכולת לחשוב.שטפו לך את המוח. מי? ברנע ושאר מגיני מפאי המושחתת ,שלקח לנו 29 שנים להיפטר מרודפי הכס והכסף.
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין עיניך.
מבין וחושב?!
  נירית   7/10/06 09:50

בתגובתך אתה מראה אחד משני דברים. או שאתה לא מבין או שאתה זוכה לטוות הנאה. בשני המקרים אתה יוצא רע.
כתוב תגובה ל- נירית
17
לא פלא שתפוצת העיתונים יורדת
  יושרה   6/10/06 18:31
יואב המשך בעבודתך החשובה והצודקת, נחום ברנע הוא נוד
נפוח לא מהיום, אם היה מדובר בבנימין נתניהו אוהו מה שהוא הנוד הזה ברנע ועדר העיתונאים היו כותבים לא רק פעם ביום, היו מאכילים אותנו כל חצי שעה רבע שעה מידע
על בנימין נתניהו, הוא הנוד הנפוח ודנקנר שטינקר בריבוע
מרגישים שהאדמה בוערת מתחת לרגליהם, יואב חזק ואמץ עד
לביעור השחיתות מן הארץ, לא פלא שתפוצת העיתונים האלה
יורדת מיום ליום. זה האתר הטוב ביותר והאמין ביותר שיש
לנו, יואב המשך לפרסם כל מה שניראה לך ראוי וחשוב אתה
העיתונאי האמין ביותר שיש היום בתיקשורת הכתובה. חג שמח
לך ולמשפחתך ותשמור על עצמך אתה חשוב לנו ביותר.
כתוב תגובה ל- יושרה
18
חוסר פרופרציה
  אירית   6/10/06 18:41
לכל המגיבים המנסים להצדיק את מעשיו של אולמרט,
איך שכחו כולם מה עשו לביבי נתניהו ולשרה רעיתו , איך העיתונות קרעה אותו !!
רק עכשיו אנחנו רואים את הצביעות של כולם, לפני שמצאו משהו כבר האשימו (מה שאסור לעשות לאולמרט) את ביבי ובדיעבד, אין כלום....
אף אחד אפילו לא חושב להתנצל בפני ביבי ושרה ,לא המשטרה ולא העיתונאים.
כתוב תגובה ל- אירית
19
כל המלעיזים
  משה ב'   6/10/06 18:55
מעניין מאוד שהסגנון של רוב המלעיזים על יואב יצחק הינו דומה.
הסגנון מתחזה להיות "עממי" כשברור לגמרי שהוא בא ממקור רשמי במטרה לנגח כל מי שמנסה לפגוע בהילת הקדוש שראש הממשלה המושחת מנסה לבנות סביב דמותו הנלעגת.
כתוב תגובה ל- משה ב'
20
אל תחת ואל תירא יואב
  שוחר צדק   6/10/06 18:56
תמשיך בדרכך.שאף אחד לא יתיע אותך. אתה עוסק בעבודה קדושה.רק אם עיתונאים כמוך,תהיה לנו חברה טובה וארץ שכיף לחיות בה.תתמיד בדרכך הברוכה.
כתוב תגובה ל- שוחר צדק
21
לכל המלעיזים:
  ט.ג.מ.   6/10/06 19:06
כידוע לכולנו, ישראל לא משופעת בלוחמי צדק אקטיביים, שנותנים את נשמתם למאבק בשחיתות. ושנאבקים נגד עברייני שלטון בכירים וגם משלמים מחירים כבדים בשל רדיפת הצדק הבלתי מתפשרת שלהם.

יואב יצחק הוא לוחם כזה. ולכן, מי שמנסה לבזות את יואב, פוגע במאבק בשחיתות.

נורא קל לשבת ביציע ולזרוק על השחקנים שנלחמים במגרש עגבניות. אבל יואב נלחם בשביל כולנו. אני באמת ובתמים חושבת כך, גם כשאינני מסכימה לטענותיו. והדבר האחרון שמגיע לו זאת התייחסות כזאת. מה גם, שלא בדיוק קל להיאבק בראש ממשלה מסואב, שמוקף בעדת חנפים וכתבלבי חצר.

אז אנא מכם. ומתנצלת אם נאלצתי לתת פה סדרת חינוך.

וליואב, בתקווה שהוא קורא את התגובות: אני שותפה למאבקך. אבל, אני מסכימה עם מגיב מס. 1, שלפעמים עשיית-יתר כמוה כירייה ברגל.

החקירות היעילות ביותר שנתקלתי בהן, היו חקירות שקטות, אפילו חשאיות, כשהחשודים נרדמו בשמירה. עודף הפרסום וחשיפת התפתחות החקירה, רק מקל על אולמרט לתכנן את צעדיו ולחבל במאמצי חשיפת השחיתות שלו. חבל.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
להזכירך
  אורי נטע   8/10/06 03:37
כדוגמה נגדית לטענתיך, כדאי להזכיר לך את מאבקו בעזר וויצמן - גיבור ומנהיג מוכח, שתרם רבות למען המדינה, בניגוד לאולמרט שקיבל הרבה תרומות מהמדינה.
יואב לא עזב למרות הכפשות והשמצות אישיות עליו והמשיך וחקר והמשיך ופרסם כי זהו הכלי היחידי למנוע סגירת עסקים אפלים בחדרי חדרים.

להזכירך היה עוד נשיא שלא זכה לטיפולו של יואב (אולי כי עוד היה קטן) הנשיא נבון שעם כניסתו לתפקיד מכר את דירתו ונשיא ללא דירה מקבל דירה מהמדינה וכך קיבל דירה מהמדינה עם סיום תפקידו. כשר אבל מסריח. אז עיתוני ירושלים חפרו בנושא אך לו היה אחד כמו יואב אז, אולי הנשיא נבון היה מחזיר את הדירה שקיבל מהמדינה.
חג שמח
כתוב תגובה ל- אורי נטע
תודה אורי, עבור העידכון. אתה צודק
  ט.ג.מ.   8/10/06 07:27
ומחזק את טענתי, שיואב הוא עיתונאי מזן אחר, ייחודי, במדינה שגם התקשורת שלה נגועה בשחיתות ובאינטרסים זרים.

המאבק בשחיתותו של המושחת הידוע אולמרט הוא מאבק צודק מאין כמוהו.

אבל לפעמים, מרוב התלהבות ונחישות, אפשר לשפוך את התינוק עם המים. אני חושבת, שיהיה נכון יותר, לצנן בתקופה הקרובה את הלהט ולתת למבקר ואולי בעתיד גם למשטרה, לעשות את מלאכתם בשקט. ולצאת עם כותרות, כשיהיו ממצאים מפלילים ביד.

צריך לזכור, שיש פה עסק עם אוייב מתוחכם, מניפולטיבי ורב עוצמה. ולכן, חשיפת התפתחות החקירה פועלת לטובתו.

לעולם אל תזלזל באויבייך. אינך יודע אילו "הפתעות" הם מכינים לך.

כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
22
יואב דייג הצלופח
  הקרס   6/10/06 19:13
אולמרט הצלופח הצליח לחמוק בפרשיות האחרות.
אולי הפעם סוף סוף ?
אין כתב אישום בינתיים כי הוא ח-כ-ם ,
אבל גם מושחת (מאד).
כתוב תגובה ל- הקרס
23
אולמרט צלופח ח-כ-ם ומושחת
  הקרס   6/10/06 19:19
אולי הפעם יעלה בחכה?
כתוב תגובה ל- הקרס
24
יואב יצחק, חזק ואמץ, הטובים איתך
  אלקיים   6/10/06 19:33
באה ותבוא עליך ועל פועלך הברכה הטובה .


אל תתרשם כלל מן הטיפוסים החשים בנעימות בטריטוריה מושחתת ופושעת.


כתוב תגובה ל- אלקיים
25
אי אפשר להרעיש את התקשורת..
  המבין   6/10/06 19:39
ולהאשים את המתגונן.
יואב עובד עליכם.
כתוב תגובה ל- המבין
למבין שאינו מבין
  נירית   7/10/06 09:46

או שאתה לא מבין או שמשלמים לך כדי להגיב כמו שאתה מגיב.
בכל מקרה אתה לא יוצא טוב!
כתוב תגובה ל- נירית
26
ברנע מעיד: אולמרט בלחץ...
  ישראלי גאה   6/10/06 20:23
אנשי אולמרט ניסו להתעלם כל העת מיואב יצחק וכך גם התקשורת השמאלנית. זו הפעם הראשונה בה הם מכוונים אש ישירות לראשו של יואב יצחק גם במחיר הנורא של קרדיט לאתר האינטרנט שלו מחלקה ראשונה. אין עדות טובה מזו מהאש הולכת ומתקבת לבוס המושחת. יואב, אל תחת, היזהר מהאנשים האלה שיחפשו אותך בכל מקום. ובעיקר - מייחלים להצלחתך!
כתוב תגובה ל- ישראלי גאה
27
יואב אחי תשמור על עצמך
  תימני בין תימני   6/10/06 22:02
כתוב תגובה ל- תימני בין תימני
28
"תומכי אולמרט":חפשו צדק ולא תיש.
  טול קורה מבין עיניך   6/10/06 23:37
גרשון השופט וחבריו בעדר מתגעגעים לימי מפאי העליזים כשהאליטה עשתה בשלטון ובמשפט כבשלה.פתאום בא המהפך,1977ובעקבותיו הופיעו הצחצחים שגנבו את המדינה מהאליטה.(אחיו של פרס).שרון התחפש לזאב והומלך ע"י הצחצחים התמימים ולמורת ליבם של האליטה.בערוב ימיו פשטה הכבשה המפאיניקית את תחפושתה,והתנתקה מהצחצחים ומגוש קטיף למצהלות האליטה.אולמרט היה בין היחידים בליכוד שמיהר להצטרף לעדר החדש שהתיש שלו בלבל את כולם.כשהתיש נרדם הומלך אולמרט לתיש,למרות חסרונו בקרניים וזקן.אך בדבר אחד דמה לשרון:האהבה לקרקע.שם כולל לנדלן.
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין עיניך
29
אם אתה צודק כמו גרשון....
  טול קורה מבין עיניך.   6/10/06 23:42
מדוע לאף אחד מהאינטליגנטים אין ביצים לתבוע את יואב על הוצאת דיבה? תנסה לחשוב כמה דירות יוכלו לקנות בכסף שבו לא יזכו?
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין עיניך.
30
מתימני לתימני על יואה יצחק התימני
  ,תימני   6/10/06 23:52


מה הקשר של המוצא -קרי תימני במקרה הזה .
גם אני תימני ,אז מה אני בעד זה צריך לתמוך ביואב יצחק רק משום שהוא תימני.

אני חושב שהוא עלה על עץ גבוה ,יותר מדי גבוה ,
הוא יצטרך לרדת ממנו ולא ברור לי כיצד.

אני שופט אותו כעתונאי -וחושב שהוא נכשל ובגדול.
הוא יפול או יתרסק ,אבל זה יואב יצחק העתונאי ולא יואב יצחק התימני.
חבל שמישהו מכניס כאן את אלמנט התימניות - זה רק יפגע בנו התימנים .
כתוב תגובה ל- ,תימני
תימני
  אריה ליש   8/10/06 10:58
אתה לא תימני!למה אתה מטעה את הציבור ומנסה להסית את הנושא כמה כסף אתה מקבל או שזה גוב כלול במשכורת הממשלתית עוד סוג של שחיתות
חבל שיואב לא מאתר את המזויפים
כתוב תגובה ל- אריה ליש
31
הוא חבר אישי קרוב ושכח שהוא עיתונאי
  דוידי   7/10/06 00:12
כתוב תגובה ל- דוידי
32
ברנע כבר מזמן לא עיתונאי. מאכזב .
  לא קורא...   7/10/06 01:05
כתוב תגובה ל- לא קורא...
33
כל אנשי........
  הנסיך הגדול   7/10/06 01:55
אולמרט הטוקבקיסטים חושבים שלא יודעים בדיוק מה תפקידם פה ומשמיצים את יואב.
הצחקתם אותנו.אולרט ירכיב אזיקים בקרוב ולא הייתי מתחלף איתו.אפילו ביניש (שאותה הוא רץ למנות)לא תוכל לעזור לו!!!
אז אני מציע שתרגעו כי בסופו של דבר אתם סתם עובדים עלובים שיזרקו אותכם בקרוב!!
כתוב תגובה ל- הנסיך הגדול
34
יואב. מתאבד או נושא דגל הלוחם?
  vangoh   7/10/06 02:09
לא פעם אני קורא מאמרים שלך, יוצא נגד עמיתך העיתונאים, הבכירים שבהם ואתה משתלח ללא רסן, ואני, שואל את עצמי מה מניע אותך? , אם יש צדק בדבריך הרי היו צריכים להיות פה הרשעות בדין כבר מזמן, או שמא מניעך אינם כנים?, מכל מקום אני מעריך את דבקותך במטרה, אולם אם בסופו יתבררו כלא נכונים אני בספק אם תוכל להזין אותנו במאמרים כל שהם בעתיד. או לעמוד מול עמיתך העיתונאים.( ההמלצה להגיב באופן עינייני אינה עומדת בקנה אחד עם סגנונך הבוטה)
כתוב תגובה ל- vangoh
35
די , מספיק
  אוהב ציון   7/10/06 07:41
יואב יצחק
אתה כבר כמו תקליט שחוק.
מספיק כבר עם האובססיה שלך. החקירה בעיצומה.
אתה לא מוסיף עובדות חדשות אלא רק צורח כמו משוגע.
אתה בפול גז בניוטרל.
די , שמענו אותך , הבנו את הפרינציפ , עזוב אותנו בשקט עד גמר החקירה.
בפרשות אחרות לא הייתה לך הצלחה כל כך גדולה.אבל התנצלות כמובן לא זכינו שתצא מפיך.
סייג לחוכמה שתיקה.
כתוב תגובה ל- אוהב ציון
מספיק. קבל אתנן ושתוק
  נירית   7/10/06 09:54
כתוב תגובה ל- נירית
מה הכיש אותך ?
  אוהב ציון   7/10/06 10:28
נירית
מה גרם לקפוץ כנשוך נחש ?
האם את משמשת כסרסור שאת מחלקת אתננים ?
מותר לי להביע דעתי מבלי לבקש רשותך הגורסת סתימת פיות.
כשם שאת מנצלת את חופש הביטוי בסגנונך הבוטה , אף אני מנצלו , אך בנימוס והיגיון .
שיהיה לך חג שמח.
כתוב תגובה ל- אוהב ציון
אוהב ציון .סליחה שהכרחנו אותך להכנס
  טול קורה מבין עיניך.   7/10/06 10:16
לאתר שמרגיז אותך.אתה צודק.בYnet+nrg יותר מעניין.שם שפטו והדיחו את קצב מזמן.למה? כי הוא אולי בגד בגילה אשתו(פויה,לא יפה. הוא היחיד בעולם שעשה את זה ממרומי כסאו היצוגי.).כאן בNfc דשים באיש שולי שעתידנו הביטחוני, הכלכלי והדמוקרטי בידיו.אז מה חשובים הפרטים שמגלה עליו עיתונאי? הכל קשקוש מגמתי...רק שאף אחד מהמושמצים בכתבותיו-לא קם ותובע על פגיעה בשמו הטוב ומקבל,אגב טהור שמו,גם מזומנים שמנים לקנית נדלן, או לתרומה לחיילים שנפגעו מניהול המלחמה המושלם שלו.
כתוב תגובה ל- טול קורה מבין עיניך.
יואב יצחק
  איציק.פ.   7/10/06 12:27
חבל על זמנך אוהב ציון.אני כבר מזמן מוקיע את "חקירותיו המפוברקות" של הפסבדו-עתונאי הזה.מי שזוכר את שירו של אריק איינשטיין "מה עשית היום עתונאי קטן שלי" זהו בדיוק.כתבתי לא מעט תגובות על SO CALLED חקירותיו.כמובן שלא פורסמו.לא נעים לקרוא שאתה סתם יורה לכל עבר ללא תכלית.הפתרון - שהמפרסמים והתומכים יפסיקו לתמוך/לממן ואז האתר יגווע מעצמו.
כתוב תגובה ל- איציק.פ.
36
יש פה מושתלים של אולמרט והם.. בלחץ
  שלום לוד   7/10/06 08:49
מקריאה של תגובות האנשים פה ברור כי ישנם מש"תפים של אולמרט המנסים לפגוע בשמו של העיתוני יואב יצחק וככל שהם מתרבים {המש"תפים}זה מוכיח כי יואב מצליח בעבודת הקודש שלו ואולמרט בפניקה {כולם יודעים שאולמרט מושחת כולם "מריחים" את זה ואף אחד לא מנסה לעשות דבר מלבד יואב יצחק ולאחרונה גם דן מרגלית }
כתוב תגובה ל- שלום לוד
אני לא משת"פ של אולמרט אבל בז ליואב
  בינימין   7/10/06 10:25
כתוב תגובה ל- בינימין
37
הכנסת עמצך לפנתיאון הסייענים !
  לברנע נחום   7/10/06 08:49
ככל שאני מתרשם הכתבות של יואב יצחק הם שופרא דשופרא.
הוא יושב בכספת שהיא האמא של כל הכספות.
הנטיה שלך לפגוע במקורותיו מלמדת על הזדון הנובע מכתבותיך.
לפני עידן האינטרנט - הכתבה שלך הייתה נשכחת כי את עיתון האתמול גם זורקים וגם שוכחים.
זאת ועוד, כאשר הפרשייה הזו נחשפה לראשונה - לפני 4-5 חודשים כל העיתונים והעיתונאים - לרבות אתה ועיתונך המוביל התעלמתם ביודעין. התקופה הייתה תקופת בחירות.
האם מעלתם בתפקידכם, או צדקתם - במבחן הזמן טעיתם.
הסוגיה כבר זוכה להתייחסותכם.
מכל מקום, כאשר הפרשה תבשיל לכתב אישום והאירוע ייכנס להיסטוריה המכוערת של מדינת ישראל, האתר של יואב יצחק יהיה זמין ונגיש לכל אחד בעולמנו - העולם "שטוח" כידוע לך, מפי חברך הרציני יותר מהניו-יורק טיימס - דייויד פרידמן.
וכל פרח עיתונאות שיעיין בהתפתחות הפרשייה הזו שתשליך את אולמרט מבמת ההיסטוריה - ידע כי עיתונאי הצמרת נחום ברנע מעל בתפקידו!
אולמרט לא יהיה אסיר תודה לך, מר ברנע. הרי הוא תוקע סכינים בידידיו. שאל את דן מרגלית, דן מרידור, שמואל תמיר, ואביו מולידו - [ שני האחרונים מכתביו של תמיר].
כתוב תגובה ל- לברנע נחום
38
כשל עתונאי ראוי לגינוי ולביקורת
  ש' אלידע   7/10/06 09:52
היכן כללי האתיקה ?! מועצת העיתונות אינה מורגשת ואנשי בלתי ראויים מתהדרים באיצטלה של עתונאי. זה מזכיר אמירה מפורסמת לגבי ציבור עורכי הדין ש-95% מהם ממיטים קלון על היתר. הגיע הזמן לעשות רביזיה יסודית בתחום זה.
זכות הציבור לדעת אינה כוללת מידע מסולף או מגמתי. גם בהיבט צרכני, אנחנו הקוראים יכולים ל"הצביע", כי אין הצדקה לשלם עבור תוצרים פגומים !!!
כתוב תגובה ל- ש' אלידע
39
כשל עתונאי ראוי לגינוי ולביקורת
  ש' אלידע   7/10/06 09:53
היכן כללי האתיקה ?! מועצת העיתונות אינה מורגשת ואנשי בלתי ראויים מתהדרים באיצטלה של עתונאי. זה מזכיר אמירה מפורסמת לגבי ציבור עורכי הדין ש-95% מהם ממיטים קלון על היתר. הגיע הזמן לעשות רביזיה יסודית בתחום זה.
זכות הציבור לדעת אינה כוללת מידע מסולף או מגמתי. גם בהיבט צרכני, אנחנו הקוראים יכולים ל"הצביע", כי אין הצדקה לשלם עבור תוצרים פגומים !!!
כתוב תגובה ל- ש' אלידע
ולכן חובה להרחיק
  בלינצ'יק   7/10/06 19:18
את כל חבריו של ראש הממשלה מתפקידיהם בעיותנות.
כתוב תגובה ל- בלינצ'יק
40
חזק ואמץ ואל תחת
  אפרי הלפרין   7/10/06 10:02
יואב ידידי

לא פגשתיך מעולם.

בגלל שאני כותב מידי פעם באתר, יצא לנו איזה פעמיים או שלוש לדבר לצורך בירורים טכניים, (ראיתיך גם איזה פעם או פעמיים בטלוזיה) אתה העורך היחידי שעונה לטלפונים במערכת, וכאשר אינך עונה אז ניתן לבקש אותך, והנה אתה על הקו.

וזה אולי חלק מההבדל בינך לבין שאר פלצני העיתונות.

אתה ישר, אתה אמיתי, אתה יסודי, אתה עממי, אני מאד מקווה שאתה גם זהיר, כי הפלצנים האלה מחוברים היטב, יש להם כוח ועצמה, יש להם חברים במקומות הנכונים, וינסו להפיל אותך.

לא, איני רוצה להבהילך או לרפות את ידיך ח"ו, אני מבקש רק שתיזהר, שתתייעץ, כי מדובר בחבורה של אנשים שמנים, אגואיסטים, מנופחי אגו, אשר לא הצליחו עד כה עליך, ולכן עברו לתקיפת מבקר המדינה.

אני רוצה לאחל לך בכל לבי ובכל נימי נפשי, שתמשיך להיות י.י. אותו י.י. שאני כל כך מעריך ומעריץ, אי של שפיות ושל מקצוענות עיתונאית במדבר השומם של העיתונות בישראל, עיתונות אינטרסנטית, מוטה, המחוברת על כל גווניה לשלטון מושחת, ואשר הביאה לבחירתו של אותו שלטון, וממשיכה להחזיק את סוכתו הנופלת והמתמוטטת של השלטון (ראה את מרגלית השבת, הוא שוחט את הרמטכ"ל - שמנוע מלהשיב, ונותן עצות אחיתופל להישרדותו חסרת הסיכוי של אולמרט).

חזק ואמץ ואל תחת, י.י., רק אנא, לטובתך ולטובתנו, היה זהיר, בשבילך ובשבילנו.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
תמיכה נלהבת ביואב
  מושיקו יהוד   7/10/06 10:53


אני מתייחס לדבריך ותמיכתך ביואב יצחק ומעריך מאוד את רוח הדברים .


אבל שאלה לי אליך - האם אינך חושב שיואב יצחק עבר את כל גבולות העתונאות השפויה.

מדוע אינך מייעץ לו למשל לרסן קצת את עצמו .

ככל שאני קורא כל פעם את תגובותיו גובר החשש בלבי שהוא הולך להפסיד.

אם יסתבר שצדק הרי כל העולם שייך לו אבל אם הוא יפסיד הוא יוקא בקלון על-ידי כל העיתונות והמדיה וישאר בבחינת "פגר מת "בדעת הקהל .

אז מדוע לא להפגין קור רוח וסבלנות.????!!!!
אולי את זה תייעץ לו.
כתוב תגובה ל- מושיקו יהוד
האיזון היא מילת המפתח
  אפרי הלפרין   7/10/06 11:32
ואני אכן מעריך מאד את פעלו חסר התקדים של יואב יצחק, בשרות המדינה, על אף שלא מקבל שכר מקופתה.

ביקשתי מיואב שייזהר, כי הוא נמצא בעימות עם יריבים, היושבים בעמדות מפתח, ואשר שיקול דעתם הוא לדעתי מעוות ומזיק, והם לצערי כובשים היום את מסדרונות השלטון והעיתונות.

אתה מבקש עוד בקשה, ואני רוצה אולי להביעה באופן אחר.

אני מעריך ומאד מעריץ את יושר דרכו של יואב, אך יש כאלה, אשר גם מתרגשים מהספינים של ראש הממשלה ושל העיתונות השמנה, ולעיתים קורא התמים יכול לחשוב שההתייחסות של יואב יצחק היא קרבית מידי ומתלהמת.

על אף שאין לי כל ספק בדרכו של יואב, אני מסכים שאחד מהיבטי הזהירות שיואב צריך לקחת בחשבון, הוא היבט האהדה הציבורית, שם הם מנסים לפגוע, הפלצנים.

אני מצפה מהקוראים להוציא קצת את הרא מהח.... ולהבין שאין כל צורך בהוכחת פליליות המעשים של אולמרט. הנתונים שיש היום ביד ואשר אין עליהם ויכוח, אף לא מצדו של אולמרט או כל גורם אחר, די בהם על-מנת לשכנע את עם ישראל, שיושב בראשו אדם אשר אסור לו בשום פנים ואופן לשבת שם, והמשך ישיבתו שם מזיקה ומסוכנת, ועל כן מחובתה של העיתונות החופשית, ומתפקידה של הכנסת, לקצר ימי חייה של הממשלה, וזאת מייד לאחר שהממשלה תמנה בזמן הקרוב ועדת חקירה ממלכתית.

ייתכן שכאשר אולמרט יבין שאין לו אלטרנטיבה, הוא ינסה להפיל את ממשלתו, על-מנת להכנס למצב של ממשלת מעבר טרם מינוי ועדת חקירה ממלכתית, ואת זאת, על כולנו, להתאמץ ולמנוע.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
מושיקו - נכון שאתה מגיב באיפוק.....
  לא פראייר של אולמרט   7/10/06 11:52
אבל ברור לאיזה צד הכותבים אתה שייך.אין צורך לייעץ ליואב יצחק מכיון שהוא מספיק חכם ונמצא בסביבת יועצים נבונים ושומרי חוק.
אז אל תנסה לעבוד עלינו...מזהים אותכם בקלות!!
כאמור - בקרוב לא יהיה לכם עבודה!!
כתוב תגובה ל- לא פראייר של אולמרט
41
יואב יצחק- תימני או עתונאי?
  שוקרי-אני תימני   7/10/06 10:28


תגובתו של 41 מיצגת אותי ורבים מחברי בתימנים .

מה הקשר לעובדה שיואב יצחק תימני.


לצערי אני חושב שיואב יצחק העתונאי הוא אדם רדוף שנאה מיוחדת לראש הממשלה .

ההתעסקות הנמשכת שלו באולמרט והכותרות המפטצצות שאחריהן בליל בלתי סופי של אינפורמציה רק מעידה שיואב יצחק בבעיה.
בואו נחכה לסוף ואש נדע האם צדק או כשל .
כתוב תגובה ל- שוקרי-אני תימני
יואב כבר ניצח.
  אפרי הלפרין   7/10/06 11:17
1) מינויים פוליטיים אסורים במשרד המסחר והתעשיה, עבר ליועץ המפטי לממשלה, בין הממונים האסורים, זוגתו של שר האוצר (זכר ונקבה מינה אותם)

2) רכישות נדלן בסכומים של מיליוני דולארים, על-ידי אדם שהיה עובד ציבורי כל חייו, אין צורך בשום אשמה פלילית על-מנת שאולמרט יפרט בפני הציבור את כל חשבונות הבנק שלו ושל אשתו ואת כל התנועות הכספיות שם (כולל פירוט המקורות) על-מנת שניתן יהיה לתהות על קנקנו של הכסף, הוא לא עושה זאת - אז לפחות מקומו בבית.

3) ראש עיריה שקונה בית משומר בעירו, ומשלם מיליון פסיק שניים דולאר, עושה זאת רק מסיבה אחת, הוא יודע שהבית יאושר. עובדה שקונה אחר לא שילם סכום נמוך יותר, כי לקונה האחר אין כל השפעה על קבלת ההחלטות בעיריית ירושלים.

הקרצת העד החדש - נותנת לכל הסיפור נופך הרבה יותר פלילי והרבה יותר אסוני.

היזם היה זקוק לכסף, הוא לא יכול היה לגייסו בשוק הפרטי אפילו במחירים מצחיקים הנובעים מהמצב המשפטי של הנכס. ואז הוא חבר לגורם שלטוני, אשר יכול להבטיח, אם במישרין ואם בעקיפין (ואפילו בלי שיאמר מילה, די שהממונים תחתיו יידעו שהמדובר במיליון נקודה שניים מכיסו של ראש העיריה) את מתן הזכויות, ואז לחצו היזם וראש העיריה ידיים, וחילקו ביניהם את השלל.

מישהו מאמין כאן שאולמרט היה משלם 1.2 מיליון דולאר על ערימת אבנים? והוא אפילו טען בראיון עיתונאי שבקושי הוא מממן את הוצאות בנו הלומד בצרפת.

מי שלא רואה את הכתובת על הקיר הוא או כזבן כרוני או עיוור, ראש הממשלה הוא איש שלא יכול להיות בשום פנים ואופן אחראי על חיינו, שיקול הדעת שלו רחוק מזה הנדרש ממנהיג של מדינה במשבר ביטחוני/מדיני, הוא מביט רק מתחת לפנס ורק בהיבטים הכלכליים של "כמה זה עולה לי" ו"מה יוצא לנו מזה" וכן גם בהיבט "מה יוצא לי מזה", ועם המיליונים שהוא משקיע בנדל"ן כנראה שיצא לו הרבה, לפחות עד כה.

ייתכן שמקומו גם בכלא, אך לא זה העיקר. האיש חייב ללכת הבייתה, ולאלתר.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
42
כתיבתו רווית השנאה של יואב יצחק
  יגאל   7/10/06 10:32


לאור חילופי התגובות בנושא תימניותו של יואב יצחק יש לי שאלה -האם העובדה שאולמרט הוא ווז-ווז מכוון יואב יצחק את אשו כנגדו.?

אני מכיר את אחיו ברחובות והלוואי שכולם יהיו כמוהו.
גם הוא לא תימני.....

כתוב תגובה ל- יגאל
43
תגובת אלידע לא ברורה
  אלישע   7/10/06 10:35


אתה צודק, אבל נשאר סתום למי מכוונים דבריך.

יואב יצחק טוכ=ען כנגד נחום ברנע - אבל אם תשאל אותי הרי אני סומך על ברנע הרבה יותר מאשר על יואב יצחק.

לכן אם כיוונת דבריך כנגד יואב יצחק אני מצטרף אליך .
כתוב תגובה ל- אלישע
44
מושתלים -משתפים - מושחתים
  שלום   7/10/06 10:36
כתוב תגובה ל- שלום
45
חסידים שוטים
  שלום מהצרי   7/10/06 10:41


מושחתים-משת"פים -משתפי פעולה- קנויים וחסידים שוטים


חסידי יואב יצחק הם אלופים בהדבקת כינויים .
לגביהם הכל ברור וידוע .

אבל מי אמר שזה כך? יואב יצחק.

הוא אמר הרבה דברים בעבר ולא צדק.
הוא מאזכר תמיד את מה שלדבריו צדק ומתעלם ממה שלא כך היה.

מעניין יהיה לראות את סוף פרשת אולמרט.

אם למשל יסתבר שיואב יצחק טעה והטעה- האם חסידיו יצנערו ממנו.
כתוב תגובה ל- שלום מהצרי
במה הוא טעה?
  אפרי הלפרין   7/10/06 11:50
האם לא היו מינויים פוליטיים במשרד המסחר?

האם לא קנה אולמרטט נדלן במיליוני דולארים? ואם כן מאיפה הוא הביא אותם???

והאם את כל המיליונים האלה שאיש אחר אחר לא היה מוכן לשלמ אפילו עם הנחה גדולה יותר, הוא זרק על גל אבנים, שאין לו אישור עיריה?

חבריא, אם מישהו מאתנו צריך עוד נתונים על-מנת להיפרד מהאפיזודה הפוליטית הזמנית הנקראת אהוד אולמרט ראש הממשלה, אז גם הוא צריך לחפש את האינטרס האישי שלו בסיפור.





כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אפרי יודע הכל........
  שלום מהצרי   7/10/06 12:36
אתה יודע הכל .

מהיכן דרך אגב?

מפירסומיו של יואב יצחק ?.....

ואולי אתה שונא את אולמרט אפילו יותר מאשר יואב יצחק.
האם יש לך אינטרס אישי כל שהוא.?
אתה מגבב אוסף של השמצות.

מי שכנראה יהיה אפיזודה חולפת יהיה יואב יצחק.

ואם יתברר שאין ולא כלום בנושא הבית ברחוב כרמיה יואב יהיה בבחינת "פגר מת"

הוא יוקא על-ידי התקשורת כמי שהמית קלון לא רק על עצמו אלא על המדיה .

אז קצת סבלנות בוא נחכה ונראה את התוצאות.
ואתה יכול "להריח " מתשובתי שאני חושב שאכן כך יקרה!!!!!!!!

כתוב תגובה ל- שלום מהצרי
גם שלמה מהצרי יודע
  אפרי הלפרין   7/10/06 16:04
האם לא היו מינויים פוליטיים במשרד המסחר?

האם לא קנה אולמרטט נדלן במיליוני דולארים? ואם כן מאיפה הוא הביא אותם???

והאם את כל המיליונים האלה שאיש אחר אחר לא היה מוכן לשלמ אפילו עם הנחה גדולה יותר, הוא זרק על גל אבנים, שאין לו אישור עיריה?

חבריא, אם מישהו מאתנו צריך עוד נתונים על-מנת להיפרד מהאפיזודה הפוליטית הזמנית הנקראת אהוד אולמרט ראש הממשלה, אז גם הוא צריך לחפש את האינטרס האישי שלו בסיפור.



כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
למה מדאיג אותך...
  כמה משלמים לכם   7/10/06 11:56
שיואב יטעה? ספר לנו.
כתוב תגובה ל- כמה משלמים לכם
46
כשל עתונאי
  יוסי פ.   7/10/06 10:45



מי אמר שברנע כשל?

אולי זה יואב יצחק.

אחרי הכל ברנע הוא ליגת העל ויואב יצחק הוא ליגה ג.

אני מהמר ברנע צודק.

אני מכיר אותו ואני מתרשם מאידך מכתיבתו האובססיבית של יואב יצחק כנגד אולמרט המדיפה ריח של רדיםה לא נשלטת .

כתוב תגובה ל- יוסי פ.
אני אמרתי שברנע כשל.....
  זולו   7/10/06 11:58
מי שאמר שיואב לא כשל זה מבקר המדינה!!!!
כתוב תגובה ל- זולו
47
נחום כאב שכול גע רק באמת וכך ניוושע
  ירמיהו   7/10/06 10:56
כתוב תגובה ל- ירמיהו
מה הקשר ל "אב-שכול"
  עמיר   7/10/06 12:38
עד לאיזה מדרגה יורדים תומכי יואב יצחק ושונאי אולמרט.

הבושה לכם\!!!!!!
כתוב תגובה ל- עמיר
48
יואב, מחזיקה לך אצבעות. אל תירא!!!
  הניה   7/10/06 11:26
כתוב תגובה ל- הניה
49
לנציגי אולמרט....
  זה שיודע   7/10/06 11:54
אתם מאוד לחוצים..זה ניכר.כלומר אולמרט מאוד לחוץ!!
כתוב תגובה ל- זה שיודע
50
אל תירא מר יצחק
  אזרח מודאג   7/10/06 12:12
גם אם מלעיזים עליך אי אלו כותבים בשכר , מה שחשוב הוא שאתה ממלא את תפקידך כהלכה , וכל מי שהגיון בראשו יודע מי עיתונאי ומי דובר, שומר אתרוג או מקורב.

חזק ואמץ , המשך כך !
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
51
סוג של הכחשה והתקרנפות
  zolen   7/10/06 13:11
במקרה הנידון טעה מר ברנע, טעה בנתונים והיטעה בהצגת הדברים. הבעיה עם כתבי הקונסנזוס כמו נחום ברנע, בן כספית ודן מרגלית היא שבדרך כלל כתיבתם די רהוטה ומשכנעת. לי מי שלא חושד בהם מספיק, הם מציעים מישנה סדורה של הבנת המציאות, עם איזונים לכאורה, כך שהקורא יכול לקרוא ולהירדם בתחושה שהבין ענין. למעשה הם משרתים את השלטון, את ראשי הממשלה והצבא, מתואמים מאוד וגם זוכים לצופרים והטבות. אני לא ממציא את הגלגל, זה מתכון ישן ובדוק. הבעיה בשנים האחרונות, זה שככל שהמדיה מתפתח (אינטרנט בעיקר) הקורא נחשף ליותר מקורות (לא עיתון יומי אחד) וכאן מחריפה המלחמה על העמדות, יואב יצחק מול ברנע למשל. היום כמעת כדאי להיות קצת פראנויד, ממש בריא יותר, כי בלאו הכי אתה מוקף בקומבינות כלכליות של בעלי הון ששולטים בכל הכלכלה אצלנו. את חופש המחשבה שלך, את/ה יכול לשמור לעצמך, לפחות את זה. גם כשאתה קונה חומוס מהסוםר, אתה מחזק את הגברת שטראוס או את המשפחה השנייה. הגלובליזם כבר כאן.
כתוב תגובה ל- zolen
52
לאדון האמת
  יורם וינר   7/10/06 13:26
שאלה אחת בלבד מדוע אין לך אומץ להזדהות בשימך יה פחדן
כתוב תגובה ל- יורם וינר
53
העם איתך!!!
  ששששש   7/10/06 13:48
תפרק לאולמרט ת'צורה!!!
כתוב תגובה ל- ששששש
54
ב 5 שקל מגיבי אולמרט יימכרו את אמם
  ומולדתם כמה בזויים   7/10/06 13:51
כתוב תגובה ל- ומולדתם כמה בזויים
55
צדיק ושמו אהוד
  יונה י-ם   7/10/06 13:58
אינני מכיר אותך יואב יצחק פרט לפרסומים לגבי שחיתויות שחשפת ואיך כמה מפתיע, הן נמצאו אם לא תמיד לפחות ברובן נכונות . אולמרט ידוע "ביושרו" , כך שאין מה לדאוג גם אם במקרה בודד שחיתותו לא הוכחה ב -110 אחוז , אין כל ספק שהתנהלותו המושחתת רבת השנים תוכח במקרה אחר/ אחרים רק ב-100 אחוז... , בתחום הזה לא ניתן להתאכזב ממנו.
תושבי ירושלים לא יכולים לשכוח את מסעותיו וטיסותיו על פני כל היבשות ולעבר כל יעד, בעת היותו ראש העיר, כשעיקר המימון הוא על חשבון התושבים , אין ספק , שלא חדל מנהנתנותו זו ככה סתם ללא טיפול גמילה מקצועי יסודי וארוך טווח . ניתן היה לקרוא את המדור של אייל הראובני בעיתון "כל העיר" בעת היות אולמרט ראש העיר מדור בשם "הראש בעננים" במדור זה ניתן היה להתעדכן כמעט בזמן אמת ( על אף שהיה קשה לעקוב אחר כל מסעותיו )על כל טיוליו . כך שבהחלט אין צורך לדאוג שחיתותו של אולמרט אינה מתבססת על אירוע אחד מוכח יותר ופחות. היושר היחיד הוא זה שהרוויח את שנאמר עליו.
כתוב תגובה ל- יונה י-ם
אתה בטוח שאולמרט אשם? אתה יונהנביא?
  יותם   7/10/06 19:11
הקישקושים מלאי הפתוס שיואב יצחק רושם באתר שלו הינם חסרי בסיס. דברי הסתה ורשעות והנפגע היחיד מסדרת מאמריו על אולמרט יהיה יצחק עצמו. ולגבי נסיעותיו של אולמרט בעת שהיה ראש עיר - לידיעתך רוב הנסיעות נועדו לגיוס תרומות לעיר. רוב הנסיעות בוצעו על חשבון המזמינים ולא על חשבון הקופה הציבורית. אולמרט הוא אחד השנוררים הגדולים שיש לעם היהודי בזמננו ובזכות סיוריו בחול גויסו מאות מיליוני שקלים. הכתב החרוץ שחיבר את המדור שעקב אחר נסיעות ראש העיר פוטר מכל העיר לאחר ששוב ושוב הפסיד במשפטי דיבה שהגיש נגדו אולמרט. ואגב ראש העיר הנוכחי שלי ירושלים לא נוסע כלל לחול. זרם התרומות לעיר כמעט ופסק לחלוטין. שאל את מאות עמותות הרווחה התרבות והספורט אם הם מרוצים מהמצב הזה. חג שמח
כתוב תגובה ל- יותם
ליותם התם.........
  מענה ליותם הקשקשן   8/10/06 10:40
תרומות נותנים לאנשים מושחתים שמחזירים תמורה פי אלף לגודל התרומה.מי שאיננו מצליח להביא תרומות פירושו שהוא לא מוכן לעסוק בשוחד!!
הבנת אהבל..... ותפסיק למרוח את כולם בסיפורי בדים.
כתוב תגובה ל- מענה ליותם הקשקשן
56
מגיבים מטעם אולמרט
  ישראל ירושלמי   7/10/06 15:44


צחקתי לקרוא את הערת הסיום המדברת על מגיבים מטעם אולמרט.

כאחד שבמשך חודשים עוקב אחר המופיע באתר זה וזוכר את מבול התגובות ערב הבחירות ואת תוצאות הסקרים של המגיבים שנתנו לנתניהו ולליכוד רוב גדול ותבוסה לקדימה, לא נותר לי אלא לגחך למקרא הפיסקה לעיל .

כל מי שקורא את תגובות המגיבים כאן ורואה כי רובם המוחלט הוא של מתנגדי אולמרט והם לרוב מכילים נאצות ובטויים שהמערכת של האתר היתה אמורה לצנזר אותם מחמת הלשון הגסה והפוגעת יכול רק ללעוג למה שנאמר בפיסקה הנ"ל.

יש לי שאלת תם וזאת לאור מה שכתב נחום ברנע -הכיצד יודע יואב יצחק מה יגיד המבקר.?
האם בכל זאת ברנע צודק וליואב יצחק יש גישה למבקר או לחלק מאנשיו.??
ויש לי עוד שאלה. מה עם הידיעות המסתובבות באויר שיואב יצחק קנוי של ביבי.
האם אומנם יואב יצחק הוא כתבלב של ביבי?
כתוב תגובה ל- ישראל ירושלמי
57
אולמרט
  מנחם ב'   7/10/06 15:50
עיזבו את השטויות ושילחו את ראש הממשלה המושחת שלנו בעקבות ילדיו. מציע שתבדקו איפה הם ומה השקפת עולמם ואז תדעו גם את האמת על אביהם.
כתוב תגובה ל- מנחם ב'
58
מי קנוי? מי משלם?נ מי מכפיש אישית
  מגיב נגד יואב   7/10/06 15:50


אני מגיב כנגד יואב יצחק. אני משתשמש כמובן בשם בדוי.
אני מבין שכל המגיבים נגד אולמרט עושים זאת בשמם האמיתי.

הם גם כותבים בשפה נמלצת מלאה ביטויי כבו לראש הממשלה . הם יוצאים בחריפות נגד ביטויי שיטנה ,קללות ,חרפות ,נאצות ,מלים שלא מקובלות וכו וכו שתומכי אולמרט משתמשים בהם .

הם ,תומכי יואב יצחק שומרים על לשון נקיה .....

הבנת את זה ברוך ..
אם לא הבנת אני מזמין אותך לקרוא את שפתם של תומכי יואב יצחק באתר זה.
כתוב תגובה ל- מגיב נגד יואב
59
יואב חזק ואמץ, לבער את השחיתות
  שלמה בכר   7/10/06 17:53
אנחנו איתך בכלמה שאתה אומר כי אתה דובר הצדק
כתוב תגובה ל- שלמה בכר
60
אני מאמין ליואב יצחק
  עיתונאים מושחתים   7/10/06 18:14
כתוב תגובה ל- עיתונאים מושחתים
61
ל-88 זה לא העניין זה לא הנושא
  גברי י-ם   7/10/06 19:32
ל-88 הניסיון שלך להתמקד בחלוקת המגיבים לכתבה ולמיינם על-פי תומכי אולמרט ומתנגדיו הוא טעות . החשוב הוא לא המניע והצבע הפוליטי של המגיב אלא אם תוכן תגובתו הוא נכון ואמיתי . כל ניסיון לשלול דברים הנאמרים בשל היותם משוייכים לאנשים בשל מניעיהם רק מצדיק את שלילת דבריך בשל מניעך , והלא לכך אינך מסכים . הדברים הנאמרים על אולמרט צריכים להיבחן לגופם , ועל-פי חומרתם , שאינה מוטלת בספק.
כתוב תגובה ל- גברי י-ם
62
היה חזק
  לנש   7/10/06 20:25
היה חזק יואב יצחק אל תיפול רוחך מהשיטות של אולמרט בסופו של יום האמת תנצח גם אםלפעמים נראה שזה לוקח יותר מדי זמן
בברכת מועדים לשמחה
כתוב תגובה ל- לנש
63
ברנע פושע כמו דנקנר,לא פחות.
  .   7/10/06 20:38
יומו של מתחם קרליבך-מוזס,כולל עזריאלי והקרייה קרב.
כל המשרדים שהבל פיהם המטונף,שלט בחיי יהודים,וסיכן את קיומנו כעם,ייעלמו כלא היו.

כתוב תגובה ל- .
64
אל -גברי מ-97
  hישראל ירושלמי   7/10/06 22:38


כמעט והסכמתי לחלוטין עם דבריך לולא הגעתי לפסוק הסיום .

חשפת את עצמך בכך שקבעת שהדברים על אולמרט צריכים להבחן על-פי חומרתם " שאינה מוטלת בספק ".

הדברים בהחלט מוטלים בספק ועל זה בדיוק נסוב כל הענין .

האם אולמרט קבל שוחד ונתן שוחד לפי דברי יואב יצחק או שלא.

אתה מנסה להיות אוביקטיבי וככזה עשית מבחינת רצונך שגיאה והראית מה בדיוק אתה באמת חושב.

אני מציע שתקרא את תגובה 99 ותבין למה כוונתי כשאני מדבר על תומכי יואב יצחק ושונאי אולמרט או כאלו שהם חושבים עליהם שהם תומכי אולמרט ( דנקנר וברנע במקרה הנדון)
כתוב תגובה ל- hישראל ירושלמי
65
ל- 100 ישראל ירושלמי
  גברי י-ם   7/10/06 23:52
צר לי שלא הובנתי , בשונה ממה שאתה סבור כי התגובות הנכתבות ממויינות לפי נטיות כותביהן , תגובות של תומכי אולמרט ושל מתנגדיו , מבחינתי העניין הינו הפוך . ביקורתי על אולמרט נובעת ממעשיו ומהתנהלותו ועל-פי זה נקבע יחסי איליו והתנגדותי , ולא על-פי נקודת המוצא שהנך מניח כי מי שמבקר את התנהלותו מן הסתם הדבר נובע לא משום שהדבר מוצדק עניינית אלא שמלכתחילה המבקר מתנגד לאולמרט . הביקורת היא בשל מעשיו והיחס נקבע על פיהם ולא ההיפך.
כתוב תגובה ל- גברי י-ם
אל גברי-102-איפכא מסתברא
  ישראל ירושלמי   8/10/06 08:16
גברי ידידי,

ואת זה אני בדיוק טוען.

אתה יוצא מנקודת מוצא שאולמרט התנהל שלא בסדר ,כלומר אתה מסכים מראש ליואב יצחק .

אבל מי קבע שאכן כך הוא ?.

יואב יצחק? אתה ?
או כל אלו המטילים רפש באולמרט משום סיבות שלהם
( למשל כתומים ,למשל ליכודניקים קנאים, למשל שלוחי פוליטיקאים מסוימים מאוד .....)

עצם העובדה שאתה מקבל כמובן ואליו ומוכח שאולמרט עשה כל מה שיואב יצחק אומר שעשה מצביעה על נטייתך. ואתה לא מתכחש לכך...

להזכירך את אלמנט החפות- כל זמן שלא הוכח שעשה האדם מעשה פלילי הרי שהוא בחזקת חף מכל אשמה.

מי קבע שאולמרט אכן כן עשה מעשה פלילי.?

בינתים רק יואב יצחק.
גם אם המבקר יחשוב שיש דברים בגו עדין לא קרה שום דבר .
חייבת להיות חקירת משטרה ובדיקת הפרקליטות ואם אחרי זה יתנהל משפט ואולמרט יצא חייב בדין אזי יואב יצחק יצדק וגם אתה.

עד אז אדוני , יש להמתין ..!!

כתוב תגובה ל- ישראל ירושלמי
66
יואב יצחק ישר כוחך. ההגונים איתך.
  בנימיני   8/10/06 01:44
אל תירא ואל תחת מהם יואב. אתה עושה עבודת קודש. חזק ואמץ. המטרה היא לבער את השחיתות. אני אישית את המנוי למעריב ביטלתי מזמן, והגיע הזמן שהציבור ההגון במדינה יבטל את המנויים לידיעות/מעריב. רק כך הם ילמדו כי לא כדאי לתמוך בשחיתות ולשקר ולכזב.
ישר כח יואב.
כתוב תגובה ל- בנימיני
67
חדשות: לשכת רוה"מ מוציאה...
  רומניה   8/10/06 03:03
והרי החדשות (או ישנות):
לשכת ראש הממשלה מוציאה הוראות לעיתונות.

פעם היו מוציאים הודעות לעיתונות, היום מוציאים הוראות לעיתונות.

אנשי הלשכה הפכו את העיתונות הישראלית לעבדיה השפוטים והנרצעים.

רק מטומטמים ממשיכים לשלם עבור עיתונים שכל כולם שקרים, הטעיות, רמיה, וקומבינות.

תמשיכו לשלם, מפגרים.
כתוב תגובה ל- רומניה
אני למשל כבר לא משלם. ואין מנוי!
  יוסיפון   8/10/06 04:13
כתוב תגובה ל- יוסיפון
68
ביטול מינוי
  חוזליטו   8/10/06 03:31
לא אכביר במילים רק אביע את מחאתי בכך שאני מצטרף לתגובה הקודמת ומבטל המינוי לידיעות ומעריב גם יחד. אם קודם היה בי עוד קמצוץ ספקנות עתה אין לי. ישר כוח עיתונאי אמיץ.
כתוב תגובה ל- חוזליטו
69
יואב יצחק לא התעייף-אני כן !
  חוזר מנסיעה ארוכה   8/10/06 09:32


חזרתי בבוקר זה מטיסה ארוכה לאחר שהות של מספר שבועות אי שם ברחבי העולם .

מצאתי שעולם כמנהגו נוהג.

יואב יצחק כמוכה אמוק ממשיך בהתעסקותו האובססיבית בנושא הבית ברחוב כרמיה.

החידוש הוא שנפתחה חזית כנגד נחום ברנע.

אם בנושא הבית המפורסם ברחוב כרמיה הפרשה עדיין לא הסתימה הרי במקרה הנוכחי ברור לי מי המפסיד.

יואב יצחק משול ליתוש העומד על גבו של אריה שואג ומנסה לעקוץ אותו.

באבחת זנב יפיל האריה את היתוש.



כתוב תגובה ל- חוזר מנסיעה ארוכה
כל מילה שלך זועקת - אני שטינקר שלהם
  ל. המגיב   9/10/06 08:25
הטענות שלך אינן ראויות להתייחסות מלבד הניסיון להעמיד שתולים שכמוך על מקומם ולהזהיר את הציבור משטינקרים עלובים המסתתרים מאוחרי שמות ותיאורים פיקטיביים.
כתוב תגובה ל- ל. המגיב
70
אני מצטרף ל"שלוחי" אולמרט"
  ד"ר שמואלי צ.   8/10/06 09:38

אני מודיע בלא מעט חרדה שאני מצטרף לאלו המכונים שלוחי אולמרט או קנויי אולמרט.

מדוע בחרדה- כי אני יודע שמיש יצרפו אותי לרשימה השחורה.

אז דעו לכם -לראשי כיפה ואני נגד ההתכנסות אבל אני נגד מסע צלב שעורך יואב יצחק.

כיבודי דתי אני מתקומם לעצם קיום מסעי צלב וזאת אני רואה בהתקפותיו חסרות הפרופורציה של יואב יצחק.
הוא מעמיד כל קישקוש הנוגע לבית ברחוב כרמיה בכותרות הראשיות שלו. האמנם זה מה שכרגע חשוב לעם ישראל?

אם היה גורם משפטי מוסמך קובע שאולמרט אכן חטא הייתי אולי מבין את זה.
אבל זה לא קרה עדיין ולא ברור באם יקרה.
משום כך אני פונה לחוש ההגיון של יצחק הרפה ידך והמתן.
כתוב תגובה ל- ד"ר שמואלי צ.
נודה לך אם תיתן.......
  לא קונה חתול בשק   8/10/06 10:33
לנו הסבר מדוע זה לא מוגשת ע"י אולמרט תביעת דיבה כנגד אריה אבנרי ויואב יצחק?
אם לא תהיה לך תשובה אולי אגיד לך את דעתי על כך.
כתוב תגובה ל- לא קונה חתול בשק
שחיתות
  גלילי   8/10/06 10:42
אם חובש כפה הנך עליך לדעת שדיןפרוטה כדין מאה. אם ברצונך להיות שלוח של אולמרט כבודך במקומו מונח. אך האם שמעת על הרשעתו של עמרי שרון ? גם עליו גוננו ואמרו שהוא טהור. לא אזכיר אחרים שכבר אינם בחיים, לכן הבן מישהו שריך לחשוף את האמת יחד עם הפשעים, ואז מגלים את קצה החורבן שלשם מוליכות דרכי הפשע. אין זכות לאף אחד לפשוע, כל שכן מי שרוצה להיות מנהיג. חברה נקייה מפשע, במיוחד המנהיגים, היא חברה יציבה וסיכוייה לשרוד. לכן תבוא ברכה על יצחק יואב שמקדיש מאמצים לטיהור המדינה מדוקטרינת הפשע.
כתוב תגובה ל- גלילי
ד"ר נכבד....
  זולו   8/10/06 10:43
הצטרפותך למחנה אולמרט רק מבהירה לנו מי אתה!!!!
זה לא כבוד גדול!!
כתוב תגובה ל- זולו
זולו -מארץ לובנגולו
  ד,ר שמואלי   8/10/06 13:59


אתה דוגמה נהדרת למייצגי שונאי אולמרט .

מתי הגעת מארץ זולו לישראל?

אני בז לאנשים הכותבים תגובות כמו זאת שלך .
כתוב תגובה ל- ד,ר שמואלי
ד"ר נכבד.......
  זולו   9/10/06 00:14
בניגוד לאפרי שטרח להסביר לך מספר דברים שעל-פי תגובתך לו עשית את עצמך לא מבין.אז אסביר לך שוב למרות שאני סמוך ובטוח שאתה מבין היטב.
גם אם יחליט הרועץ המשפטי יחד עם בתי המשפא שאולמרט זכאי מחמת הספק - זה ברור לגמרי שהוא אשם!! אין צורך בכל התהליך כדי לדעת!! בדיוק כפי שאין צורך בוועדת חקירה לענייני המלחמה - הוא פשוט אשם אשם אשם.
כתוב תגובה ל- זולו
ד"ר, אתה נשמע לי איש שקול.
  אפרי הלפרין   8/10/06 12:03

אשאל אותך כמה שאלות.

האם היית קונה בית עתיק במיליון ומאתיים אלף דולאר אם היה ספק רציני שהוא לא מאושר למגורים וכי חובה לשמרו במצבו?.

ונניח שהיית קודם ראש העיריה, ובכל זאת היית מתעניין (למרות שאתית אסור היה לך לגעת בכזה בית) האם היית בודק במסדרונות העיריה מה הילך הרוחות לגביו?

ואם היית מקבל תשובה מפוקפקת, האם היית קונה?

ומה אתה חושב יעשו הפקידים בועדות אשר יודעים שאתה מתעניין ושאח"כ קנית (ואתה הרי היית ראש עיריה, ושר בישראל), האם יתקעו אותך כאחד האדם עם המיליון פסיק שתיים?, או שיסתמו את האף ויעבירו את האישורים?

ואתה טוען שקנית לפני תום כל האישורים, אז אתה גם קיבלת הנחה משמעותית, אבל ברור לכל שאם אתה קונה, האישורים בכיס, כי אם היה ספק קל שבקלים, האם היית מסכן מיליון פסיק שתיים? אולמרט היה מסכן מיליון פסיק שתיים? בדולארים??.

ואחרי שאולמרט קנה, ברור לכולם שיהיו אישורים, ואז היזם משוויץ לכולם עם תעודת הביטוח שיש לו, והמחירים עולים עולים.

כן, ברור שהרכישה במחירי הנחה על-ידי אולמרט, הריהי כתעודת ביטוח מחברת הביטוח הכי טובה בעולם, שהעסק סגור. וזה שווה, שווה הון בריבוע.

שחיתות, שחיתות, שחיתות, גם אם חקירת המשטרה לא תבשיל, וגם אם מבקר המדינה ייבהל מהם, וגם אם ממשלת אולמרט תיפול, שחיתות שחיתות שחיתות.

והכל מתחיל מחוצפה, ומזלזול בערכי מוסר בסיסיים, שתן שעולה לראש, המאפשר לכאורה לראש עיריה לחשוב בכלל לצרוך שירותים מיוחדים מהעיריה בראשה בה הוא עומד, שירותים, אשר אם שמו רשום עליהם, ברור למעלה מכל ספק שיזכה ליחס מועדף, וכאן מדובר בעסק של עשרות מיליוני דולארים.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אפרי הלפרין -שקול דעת ודעה מוקדמת
  ד"ר שמואלי   8/10/06 13:56


תודה על המחמאה.

בהנחה שגם אתה איש שקול הרי אני מבין שאתה גם איש גלוי . כוונתי שאינך מסתיר את נטיית לבך האמיתית.אתה נגד אולמרט ובטוח שכל מה שמפרסם יואב יצחק אמת היא.

אולי בכל זאת כדאי להמתין לפני שחורצים את פסק הדין .
עמרי יצא אשם בבית משפט ועל כך אין חולקים .
נושא הבית ברחוב כרמיה עדיין רחוק מהמלה האחרונה . משום כך עם כל שקול הדעת הרי אני מחזיק בדעתי וחושב שטפולו של יואב יצחק הוא מעל ומעבר.......

מעל להגינות הנכונה ומעבר לצדק הטבעי.

כתוב תגובה ל- ד"ר שמואלי
71
כל הכבוד ליואב יצחק עלה והצלח
  פיני 123   8/10/06 15:43
אולי מישהו יכסח סוף סוף את השחיתות
של הצחצחידה
של בראון אנד אולמרט
כתוב תגובה ל- פיני 123
72
ברנע, אברמוביץ אמנון וכל הכתבלבים
  יעקב ל.   9/10/06 08:20
מתי הציבור ישתכנע כבר שכל התוכן העלוב של עיתוני הערב מעריב וידיעות ניזונים מכתבים עלובים שכבר מזמן עיתונאי חו"ל לא מחשיבים אותם וקובעים שאת הנייר שעליו כותבים את הגיגיהם שווים לכל היותר לעטיפת דגים.

יש כבר אלטרנטיבה איכותית לעיתוני החצר הללו ולכותביהם, מקור ראשון, ישראלי, הצופה והירחון נקודה.

יש להחרים את מעריב וידיעות , כך נגאל מהמגעילים הממלאים תוכן עלוב וזיבלי.

יישר כוח ליואב יצחק, אל תרפה חזק ואמץ.
כתוב תגובה ל- יעקב ל.
73
יישר כוח יואב יצחק. בוז ליחצ"נים ולעיתונאים
  מטעם, כמו ברנע   1/11/06 14:00
כתוב תגובה ל- מטעם, כמו ברנע
74
חזק ואמץ, יואב יצחק. אל תרא ואל תחת
  האזרח הקטן   1/11/06 14:01
כתוב תגובה ל- האזרח הקטן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il