s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ארבעת המסוכנים
מאת: אריה אבנרי  |  15/12/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אולי תכתוב על 4 הפחדנים
  לאבנרי   15/12/06 20:00
מיכה לינדנשטראוס שלא מפרסם את דוחותיו משום ששערותיו סומרות.
בייניש שמפחדת מרמון שיזוכה
את בני סלע שפחד לאנוס בתקופה שהיה חופשי
ואיילה חסון שחווששת לפרסם כתבות ביקורתיות
כתוב תגובה ל- לאבנרי
רשימת הפחדנים ארוכה מאוד
  דב שנער   15/12/06 23:39
לרשימת הפחדנים אפשר להוסיף את היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, את פרקליט המדינה ערן שנדר את השר יצחק הרצוג ואת חברת הכנסת לימור לבנת
כתוב תגובה ל- דב שנער
2
ארבע תיבות פנדורה
  חובב תקשורת   15/12/06 20:09
כל אחד מקטעי היומן שווה בדיקה לעומק.יתבררו עובדות נוספות מדהימות
כתוב תגובה ל- חובב תקשורת
3
חייבים להחליף את הממשלה וספיחה
  נועם צ.   15/12/06 20:22
אבנרי שאינו חושך את שבט עטו, מציג בפנינו תמונה עגומה של אנשים שהגיעו למעלה, והמטרה שלהם זה רק הם עצמם וגופם. אולמרט ראש הממשלה המושחת, דליה איציק וגם רמון, אנשים שגורמים לכל אחד מאזרחי המדינה להרגיש שהמדינה שלנו האזרחים, הולכת לאובדן.
איפה האופוזיציה? איפה נתניהו?
כתוב תגובה ל- נועם צ.
4
CORRUPTION starts in JUDICIAL system
  JUDICIAL = 1st priority   15/12/06 20:41
כתוב תגובה ל- JUDICIAL = 1st priority
5
בחירות חדשות?
  תושב   15/12/06 20:47
כתבותיו הצורבות של אריה אבנרי הופכות מצד אחד לכתב אישום קשה ביותר נגד הצמרת הפוליטית ומצד שני משקפות בבואה קשה של עצמנו - עם שמולך על-ידי מושחתים לפי תהום. אכן חייבת להיות מהפכה פוליטית וחייבות להתקיים בחירות בהקדם, כי שעה הולכת ומתאחרת. ברשימותיו של אבנרי יש מזעמו של נביא.
כתוב תגובה ל- תושב
" רביעיות" מדאיגות
  אזרח תמים   15/12/06 21:51
בכל שבוע כאשר אני קורא את יומניו של אבנרי אני חש עד כמה אנחנו לא יודעים מה מתרחש מאחורי הקלעים ומה דוחף את כל ה" רביעיות" ולאן מועדות פניהם. צר לי על שגורלנו נתון בידי אנשים מושחתים מסוג אלה
כתוב תגובה ל- אזרח תמים
6
התנועה לאיכות חייו של אליעד שרגא
  חבר התנועה לאיכות השלטון   15/12/06 21:03
בתנועה שלנו שורר שלטון טרור. הג'ינג'י שולט בה ללא מצרים ומדכא כל התארגנות אופוזיציונית. הוא עושה זאת בעזרתם של כמה שכירי מאבק בשחיתות שהם עושי דברו ובסיועם של כמה חברי הנהלה תמימים מסוגו של מאיר גלבוע שלא מבין בכלל איך הפך שרגא את התנועה קרדום לחפור בו.
כתוב תגובה ל- חבר התנועה לאיכות השלטון
7
אחרון הלוחמים בריקבון ובשחיתות.
  אמיר --- חיפה   15/12/06 21:17
הותיקים ביננו זוכרים את ספריו ומאמריו של אריה אבנרי
אודות מושחתי מפא"י, אודות הגביר שפירא ועוד.אבנרי אריה הפסיד המון טובות אישיות כיוון שלא ויתר על טוהר מידותיו. בצדק נחשב לגדול העיתונאים הרציניים. לכן גם
לא אוהבים אותו העיתונים הגדולים אשר טוב להם לחיות בשלום עם גדולי הרקובים.
כתוב תגובה ל- אמיר --- חיפה
8
אחרון הלוחמים בריקבון ובשחיתות.
  אמיר --- חיפה   15/12/06 21:17
הותיקים ביננו זוכרים את ספריו ומאמריו של אריה אבנרי
אודות מושחתי מפא"י, אודות הגביר שפירא ועוד.אבנרי אריה הפסיד המון טובות אישיות כיוון שלא ויתר על טוהר מידותיו. בצדק נחשב לגדול העיתונאים הרציניים. לכן גם
לא אוהבים אותו העיתונים הגדולים אשר טוב להם לחיות בשלום עם גדולי הרקובים.
כתוב תגובה ל- אמיר --- חיפה
9
אולמרט חייב לעמוד לדין פלילי
  אביבה לוברנסקי   15/12/06 21:43
פליטת הפה של אולמרט בענין סודות הגרעין של ישראל מייבת את היועץ המשפטי לממשלה מר מני מזוז להגיש נגדו ככתב אישום בגין עבירה על חוק הסודיות וגרימת נזק למדינה. העונש הקבוע בחוק הנו 3 שנות מאסר
כתוב תגובה ל- אביבה לוברנסקי
אהלן אריה
  ממתי קוראים לך אביבה   15/12/06 22:26
כתוב תגובה ל- ממתי קוראים לך אביבה
קוראים לו גם יעקב העוקב
  עשו   15/12/06 22:57
כתוב תגובה ל- עשו
18 שנה ישב ואנונו בכלא בודד
  רונית פ.   16/12/06 19:14
18 שנה ישב ואנונו בכלא בודד ועדיין לא מאפשרים לו לסוע
לחו"ל.
אולמרט , כבר סלחו לו על אמרותיו ,כפי שיסלחו לו על כל פשעיו.
השאלה מה יהיה על המדינה כשבראשה מנהיג לא יוצלח?????
כתוב תגובה ל- רונית פ.
10
אל חברי, אוהדי ואוהבי התנועה לאיכות השלטון
  יעקב העוקב   15/12/06 22:01
אנא מכם, התעוררו !!!
מה קורה לכם?
יו"ר / נשיא / לכל החיים ?

היכן הניקיון שלכם?

כתוב תגובה ל- יעקב העוקב
11
המבחן של אליעד שרגא
  חבר התנועה   15/12/06 22:17
אם אליעד שרגא לא יקרע את הצורה לאבנרי זה יוכיח לי שיש דברים בגו.במקרה זה חייב שרגא להתפטר מיד מתפקיד יו"ר התנועה ולהפסיק להתחזות כלוחם בשחיתות.
קיימת אפשרות שהוא סתם פחדן עלוב וגם כך עליו להסיק מססקנות אישיות
כתוב תגובה ל- חבר התנועה
תשובה לחבר תנועה
  חבר תנועה   19/12/06 16:10
אליעד שרגא לא צריך להתאמץ אריה אבנרי עושה לו את העבודה כמו בכתבה במוסף הארץ שבה התגלה פרצופו האמית של אבנרי , וכל המוסיף גורע
כתוב תגובה ל- חבר תנועה
12
כמעט הכל הסברת, אבל למה אולמרט מסוכן לישראל?
  ז.א.   15/12/06 22:17
אם אולמרט רמאי וגנב, אז הוא אינו ראוי ואינו מתאים משום בחינה לכהן בכל משרה ציבורית לא רק כראש ממשלה.

אבל מה הקשר למדינה המתמודדת עם איומים ביטחוניים חמורים? זו דמגוגיה זולה המלמדת כי אומ"ץ הינה עמותה פוליטיח, בניגוד לפרסומים שלה.
כתוב תגובה ל- ז.א.
סכנה
  םפטריוט ישראלי   15/12/06 22:38
מה כל כך קשה להבין , ראש ממשלה שבידו סמכויות ואחריות כל כך גדולים ומצד שני אדם מושחת מהוה סכנה גדולה לקיום המדינה כי האינטרס המרכזי שלו הוא "אולמרט" ממש כאחרון המאפיונרים הידועים לשימצה .
כתוב תגובה ל- םפטריוט ישראלי
הוא הכניס אותנו לבוץ ביטחוני בלבנון, ואתה שואל שאלות?
  אורי ב.   15/12/06 23:13
האיש המושחת הזה לא יכול להיות בשום תפקיד ציבורי בגלל שהוא לא מחובר למציאות של מדינת ישראל. איך אתה מצפה שבמצב ביטחוני כזה הוא ינהיג את המדינה. אין לו שום מושג מה צריך לעשות.אחרי מלחמת לבנון 2 אנחנו יודעים שהוא עם הבחירה המוצלחת שלו לשר הביטחון, צריכים לעוף עוד אתמול הביתה. אם באמת איכפת לך תחשוב יותר בתבונה.
כתוב תגובה ל- אורי ב.
אומ"ץ טוענת לאג'נדה א-פוליטית, אבל
  במציאות הכל פוליטיקה   16/12/06 18:43
כל מה שאתה אומר יפה ונכון. זה לא צריך להיות על סדר היום של אומ"ץ או של יו"ר אומ"ץ. ר' את מטרות העמותה וההצהרות שלה ותבין על מה אני מדבר.
כתוב תגובה ל- במציאות הכל פוליטיקה
13
אחרון? ומה עם הג'ינג'י?
  ש.   15/12/06 22:18
כתוב תגובה ל- ש.
14
פרט לאומ"ץ אין במדינת ישראל שום גורם שתפקידו לשמור על בטחון המדינה
  ריש לקיש   15/12/06 22:21
במאמרו מבשר לנו אריה אבנרי כי השבוע שקלה, עמותת אומ"ץ (שהוא עומד בראשה) לפנות אל היועץ המשפטי לממשלה, בבקשה לבחון האם יש מקום לפתוח בהליך פלילי נגד ראש הממשלה, בחשד לחריגה מחוקי השמירה על בטחון המדינה. לבסוף הגיעו למסקנה הגאונית שמן הדין שהנושא יידון במישור הפוליטי.

ממש חכם!

או שיש בעיה עם בטחון המדינה או שאין. זו לא שאלה פוליטית בכלל. ואם זו שאלה פוליטית אז מה אומ"ץ עושה כאן.. לפי פרסומיה עמותה א-פוליטית.
כתוב תגובה ל- ריש לקיש
היכן נתניהו
  גילה דור   15/12/06 22:28
אני סבורה שיו,ר האופוזיציה בנימין נתניהו המקבל עפ"י הנוהל דיווחים שוטפים מאולמרט בנושאים בטחוניים רגישים היה צריך לתבוע דיון מיוחד בכנסת בנושא פליטת הפה המסוכנת של ראש הממשלה. נושא זה שייך לבטחון המדינה אינו חופף מטרות של עמותה הפועלת למען מינהל תקין וטוהר מידות
כתוב תגובה ל- גילה דור
מה הקשר?
  בירה נשר   16/12/06 18:46
מה אתם מכניסים את נתניהו לכל הסיפור? שמתי לב שאבנרי בכלל לא מזכיר אותו במאמריו. אולי הגיע הזמן שיעשה זאת.
כתוב תגובה ל- בירה נשר
ביבי בחמ"ל שלו,אשר מתחת למיטה של שרה.
  ישראל ישראלי   17/12/06 15:48
למה שאלת? לא ידעת? למה,מתי ביבי לא היה בחמ"ל כשהמוזות שתקו? ביבי הוא המוזה השותקת כשהתותחים רועמים. זו "מורשת אריק",של "היורש של אריק". בינינו לבין עצמנו,ביבי הוא רק היורש של רבין. ואין צריך לאמר מדוע. צזנור,לכבודך,אני שומר על שפה נקיה.
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
רקבון בממלכת היועמ"ש מזוז
  כפתור ופרח   16/12/06 08:25
צודק אבנרי כאשר לא פונה ליועמ"ש מזוז. בזמן האחרון היועמ"ש שומר על אתרוגים רקובים. הפתרון רק הפגנות בהמונים ליד הכנסת יכולים להפיל אותם.

באשר לנתניהו רוה"ם לא כינס יותר את ראשי הממשלות לשעבר אז אין לאשים אותו. לפחות ביבי פועל להעלות בחו"ל את נושא הגרעין מה שהגב' ליבני לא עושה.
כתוב תגובה ל- כפתור ופרח
ציפי לבני כבר סיימה את תפקידה כאשר
  קבלה את אות אומ"ץ   16/12/06 17:54
כתוב תגובה ל- קבלה את אות אומ"ץ
15
מה הקשר?
  אבי מירושלים   15/12/06 22:25
אין לי כל ספק שיש קשר ישיר בין כתבותיו של אריה אבנרי לבין תפקידו כיו"ר אומ"ץ. כל דבריו ומעשיו נועדו לפאר את שמו ואת תהילתו ותו לא.
כתוב תגובה ל- אבי מירושלים
16
דווקא ביהמ"ש העליון החליט החלטה נבונה
  משפטפטן   15/12/06 22:28
נכון, בית המשפט העליון - ברוב של ארבעה נגד שלושה - דחה לאחרונה את העתירות שהגישו אומ"ץ ואיכות השלטון, בדרישה לחייב את הממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית.

זו לא אירוניה כי שלושת השופטים שהתייצבו בעמדת המיעוט - אילה פרוקצ'יה, מרים נאור ואליקים רובינשטיין - היו השופטים שצידדו בכינון ועדת חקירה ממלכתית. אבל לא היה להם האומ"ץ לעשות זאת ולכן פנו לנשיאה בינייש שבעצמה נמנעה מלכלול עצמה בהרכב המורחב.

ועדה מהסוג הזה. מסיבות השמורות עימה החליטה נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, להרחיב את הרכב השופטים שדן בעתירתנו. השופטים אשר צורפו להרכב בסיבוב השני הצביעו נגד הקמת הוועדה.

אין כל ספק כי דורית בינייש מכירה את אולמרט וכי אינה חפצה להתעמת איתו. אבל, תקוותוח של אבנרי אין לה על מה שתסמוך. שכן בייניש לא צברה אומץ, וחרף מעמדה המשפטי הרם היא לא תעז להתמודד עם ראש הממשלה המושחת ביותר בתולדות המדינה. שכן היא יודעת גם יודעת שאולמרט יודע לרדוף את אויביו עד חורמה.
כתוב תגובה ל- משפטפטן
לאולמרט יש תיק על בייניש
  מקורסודי   16/12/06 09:31
לאלומרט יש תיק מוכן על נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש והוא יפוצץ אות בשלט רחוק בעיתוי הנכון
כתוב תגובה ל- מקורסודי
שלט רחוק או קרוב, הכל חרטא
  מקור סודי ביותר   16/12/06 19:08
אל דאגה, אבנרי לא העז וככל הנראה גם לא יעז לומר דבר כנגד מערכת המשפח המעוותת שלנו. והלוואי שאתבדה.
כתוב תגובה ל- מקור סודי ביותר
17
אבנרי, מדוע לא תמתין?
  יוסקה מרעננה   15/12/06 22:30
מה דעתך להמתין למיצוי חקירת פעילותו של סלומון קרובי?
כתוב תגובה ל- יוסקה מרעננה
סולמון קורבי
  פטריוט ישראלי   15/12/06 22:46
וכי מה שייך מה שסולמון קורבי טוען לבין החשדות המוצקות נגד אולמרט הרי גם והיה והטענה נכונה עדין אין קשר בין זה לחשדות על אולמרט .
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
18
ארבעה מסוכנים ופחדן אחד: אריה
  החתלתול אבנרי   15/12/06 22:33
כתוב תגובה ל- החתלתול אבנרי
עוד טוקבק במימון אולמרט
  ודליה   15/12/06 23:18
כתוב תגובה ל- ודליה
מימון או לא האמת חייבת להאמר - אבנרי
  פחדן מחורבן   16/12/06 17:59
כתוב תגובה ל- פחדן מחורבן
אבנרי הפחדן
  מאוכזב אומץ   19/12/06 20:21
את ההשמצות האמיתיות אתה נותן בשם בדוי בתגובות אתה מפחד????? נמושה שכמוך, אל תדאג צוחק מי שצוחק אחרון. הכל ידוע לנו.. מי זה דובר אומץ???? ספר לנו!!!! אריה אבנרי!!!!
כתוב תגובה ל- מאוכזב אומץ
19
דווקא אסתי אהרונוביץ' על הכיפק
  קוראת הארץ   15/12/06 22:54
איני מבינה מה רוצה אבנרי מאסתי אהרונוביץ'. לא מצאתי בכתבתה שום דבר המעיד כי היא "עיתונאית חסרת עקרונות ובושה". היא שאלה את אבנרי שאלות והוא השיב לה מה שהשיב. דבריו צוטטו כפי שנאמרו. אז על מה הוא מלין?

כתוב תגובה ל- קוראת הארץ
תנהגות נלוזה
  דובר אומ"ץ   16/12/06 07:44
כפי שסוכם מראש עם אסתי אהרונוביץ היא היתה אמורה לכתוב כתבה על דרכי פעולתה של עמותת אומ"ץ ולמטרה זו להפגש עם ראשי העמותה לעיין במיסמכיה ולהיות נוכחת בדיונים פנימיים. איחן לנו מה להסתיר ואנו מכבדים את השקיפות.אבל בפועל היא סימנה לה כמטרה לסכסך בין מבקר המדינה השופט בדימוס מיכה לינדרשטראוס לבין יו"ר העמותה אריה אבנרי ולא בחלה לשבץ בכתבה שקרים וחצאי אמיתות שהובאו לידיעת עורך " הארץ". לצערנוהם לא פורסמו במדור " תגובות" של המוסף. השורה התחתונה היא שהיא החטיאה את מטרתה
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
סייג לחוכמה שתיקה
  לביאה   16/12/06 17:46
הכיצד אסתי אהרונוביץ' הוליכה שולל? היא ציטטה דברים מפי האריה, אשר אמור היה לדעת כי חיים ומוות ביד הלשון. הוא שאג, היא ציטטה וזה מה שיצא.
כתוב תגובה ל- לביאה
ממתי לאומץ יש דובר
  חימקה   19/12/06 16:24
יש שם רא איש סנילי אחד- באתר שלהם אין שום דובר
כתוב תגובה ל- חימקה
אסתי אהרנוביץ כתבה בלגלוג ובחוצפה
  שושפרידמן   16/12/06 09:30
כשקראתי את הכתבה של אהרנוביץ אסתר," בהארץ" התמלאתי כעס .
במקום להודות לאריה אבנרי על עבודת הקודש שעושה למען
הצבור, היא פגעה בו בכל מילה שכתבה.
דמעות זלגו לי , כשקראתי את הכתבה. במקום להודות
ולברך היא זילזלה על פעולותיו הברוכות למען מדינה מתוקנת ..
אריה אבנרי נלחם במאבק השחיתות בנחישות ,ואכפתיות, תוך סיכון אישי . אריה אבנרי יכול
היה להיות עתונאי חצר ואז להפוך לעשיר , אך הוא בחר
את היושר האישי. . ברכותי" לאריה אבנרי ." חזק ואמץ"
כתוב תגובה ל- שושפרידמן
למה לכעוס כשהאמת כואבת?
  צריך להפיק לקחים   16/12/06 18:37
לא ברור לי מדוע אהרונוביץ' צריכה להודות לאבנרי. מה הוא בדיוק עשה למען מדינה מתוקנת? כתיבת מאמרים, דוגמת המאמר הקקיוני הזה, זה לא משהו בעל שיעור קומה שיש להתגאות בו.
כתוב תגובה ל- צריך להפיק לקחים
אבנרי לא תורם כלום
  בן טובים   19/12/06 20:15
סתם פנסיונר משועמם שאף עתון לא נותן לו במה כעתונאי. ואז הוא מפריח בועות שמתפוצצות מיד.
כתוב תגובה ל- בן טובים
לדוש בביצה של ה"ארץ"
  די מספיק   16/12/06 11:00
זאת בהחלט היתה כתבה מגמתית ואפשר רק לקוות שמבקר המדינה מר לינדנשטראוס ימשיך לעבוד עם אריה אבנרי כדי למגר את השחיתות הגואה לטובת כולנו
כתוב תגובה ל- די מספיק
מי שביקש לדוש בזה זה אבנרי, אז נמשיך לדוש
  דשדשן   16/12/06 18:26
אסתי אהרונוביץ' לא הוליכה שולל אף אחד. זה הכל בדמיונו הפרוע של אבנרי המגלומן. הכתבת אהרונוביץ' היתה מספיק חכמה לצטט את אבנרי מילה במילה וללשוף את האמת במלא מערומיה.
כתוב תגובה ל- דשדשן
20
אבנרי, יודעים שאתה רוצה להיתבע
  אסתי המכוערת   15/12/06 23:06
אין ספק שאתה אובססיבי ברצונך להיתבע ואין ספק שאולמרט ימנע מלתת לך את התענוג הזה, מחשש שהמשפט יחשוף את האמת המרה.

כתוב תגובה ל- אסתי המכוערת
אסתי באמת נראה לי שאת מכוערת או מכוער...משוחת/ת שכמוך!
  צילית   16/12/06 11:40
כתוב תגובה ל- צילית
21
אל יתהלל חוגר כמפתח
  חסר סבלנות   15/12/06 23:07
עוד לא ראינו את סיום חקירת המבקר בפרשת הבית שרכשה משפחת אולמרט ברחוב כרמיה בירושלים.

בא נמתין לבירור פרשת החשב הכללי, ד"ר ירון זליכה ע"י הרשויות המתאימות.
כתוב תגובה ל- חסר סבלנות
22
קריעת מסך מעיננו
  נינה   15/12/06 23:09


מר אבנרי,
אם לא היית פה היינו צריכים להמציא מישהו כמוך. טוב שאתה לא נילאה או חושש מחבורה זו. תמשיך בפועלך המבורך.
כתוב תגובה ל- נינה
23
כמה נכון, כמה צודק וכמה מפחיד
  יאיר ירקוני   15/12/06 23:27
שאנשים לא אחראיים ומושחתים מנהלים לנו את המדינה. את אולמרט יש להכניס לגונס, הוא שבר שיאים בפליטות הפה שלו, גם היציאה למלחמה בלבנון מבלי ליבדוק הינה חפוזה וללא מחשבה. נכון אריה אבנרי אתה מאוד צודק - אהוד אולמרט מסוכן!!!.
אכן הפה של דליה איציק גדולללל תרתי משמע!!
אני מאוד מקוה שחיים רמון יורשע כי אם לא אוי לנו ולעתיד ילדינו המדינה תחוסל ע"י הנהגת אולמרט, הירשזון, רמון ושכמותם.
המשך להילחם אריה אבנרי אני ושכמותי מגבים אותך.
כתוב תגובה ל- יאיר ירקוני
24
די מספיק-נמאסת עלינו עם הרשימות המטופשות
  אבנרי נמאסת   16/12/06 01:26
כתוב תגובה ל- אבנרי נמאסת
תזהרו ישנם הרבה טוקבקים של אולמרט
  רונית פ   16/12/06 09:52
אולמרט , אינו יושב על שמריו, נלחם בכל החזיתות אפילו
מקורבים משלמים עבור טוקבקים .
איזו מדינה מושחתת. גועל לקרוא עתון . לאן הגענו?
לא חלמנו על מדינה מושחתת כזו ,אותה בנינו כל שנותינו.
כתוב תגובה ל- רונית פ
צודקת אנשי אולמרט משמיצים את אבנר
  ירדנה   16/12/06 12:31
כתוב תגובה ל- ירדנה
אינך חייבת לקרוא אם לא מוצא חן בעיניך - אז מה מאוס? זה לא שעורי-בית -תדלגי ותבלמי
  יעל דרומה   16/12/06 10:55
כתוב תגובה ל- יעל דרומה
אינך חייבת לקרוא אם לא מוצא חן בעיניך - אז מה מאוס? זה לא שעורי-בית -תדלגי ותבלמי
  יעל דרומה   16/12/06 10:55
כתוב תגובה ל- יעל דרומה
25
אל מר אבנרי
  מודאגת   16/12/06 02:59
משהו בכתבה על רמון בילבל אותי. היועץ של ראש הממשלה היפציר בחיילת להגיש התלונה נגד אולמרט? איך ייתכן? הרי אולמרט מסיבותיו (שאותן כולנו מבינים) מחכה ורוצה שרמון יחזור לתפקידו ובכל מיני תככים שומר לו אותו
כתוב תגובה ל- מודאגת
26
מיסטר אריה אבנרי, אם במקרה חשוב לך לדעת מה חושב סתם אזרח, עמך אמיתי, במדינת ישראל, על כל מה
  גולני   16/12/06 03:26
שהעלת בכתבתך, אז בבקשה:
ברור שאתה עצמך מונע ע"י אחרים ויש לפניך אינטרסים לא נקיים, גם אם טענותיך ברובן נכונות.
התקפותיך על רמון מוזרות. מפלצות בישראל קמו נגדו והחליטו להעיפו מהשלטו בדרך המושחטת ביותר המוכרת במשטר נורמלי. האם בגלל נשיקה מטומטמת לחיילת מושתלת מעיפים שר בישראל? זה שקר ידוע לכל שיש כוחות מסריחים בפוליטיקה שלנו שלא בוחלים בכלום ושהם מעיפים כל מי שמפריע להם וגם מינויים מעולים וטהורים. זכורים לנו גם מקרים נוספים במשרד המשפטים. למפלצות האלה לא איכפת אם הנפגעים אפילו יתפגרו.
אם אבנרי רק תוקף את רמון ואין לו אף מילת אי נעימות מהפגיעה הזדונית ברמון, אז לא יעזור לו כלום. ברור שאבנרי עצמו שייך והוא כאן נציג המפלצות.
כתוב תגובה ל- גולני
מר אבנרי
  חגי   16/12/06 06:02
התקפותיך את המנוולים מוצדקות, אך האם איך בידך ספק כל שהוא באשר לחלאות (מהפרקליטות המישטרה והצבא) אשר הפילו את רמון-חזירון? אמנם רמון הינו החזיר של חוות-החיות, כן 'חוות-החיות' אשר גרמה למהפכת 1917 ברוסיה, אך מי הן פרות הבשן בפרקליטות אשר שימשו צינה של בייניש את ארבל? מי בפרקליטות שכב(ה) על הגדר לצורך קידומה של בייניש לעליון? מי ייורט בעתיד ע"י רמון (אם יזוכה) ?
כתוב תגובה ל- חגי
אף אם תצדק לגבי המפלצות הוירטואליות (במובן הישן או החדש של המלה)
  יעל דרומה   16/12/06 11:04
רמון נפל ברשת הזאת והוכיח שהוא לא ראוי.
הוא הוכיח שיש אצלנו התנהלות מוזרה שלא לומר מופקרת ביחסי הוא והיא במסגרת השרות הצבורי. היא אולי רצתה להבטיח לעצמה עבודה והוא יבטיח עבודה אם היא תשא חן בעיניו, כלומר, תלוי איך תתנהג.
אם זה נכון אזי אולי אולי פרשו לו רשת דבר שאינו בסדר אך הוא נפל בה ל"אסונו" אך לטובת השרות הצבורי.
נראה איזה "גבר" יהין לעשות מעשים לאלף לבית וגם לשאר האותיות.
הוא אולי הפסיד אבל השרות הצבורי יצא מרווח.
כתוב תגובה ל- יעל דרומה
27
4 הערות לסדר
  לאבנרי   16/12/06 05:41
1. לגבי אולמרט - ישלהעמידו לדין על התבטאותו בנושא הגעין. זו היא עבירה בטחונית חמורה הנגזרת גם מרשלנות פושעת, וראש הממשלה לא חסין בנושא הזה.

השחיתויות כל כך מוצפנות בתוך ההתנהלות הלגיטימית לכאורה, שזה מיותר לרדוף אחרי הרוח. כאן אין כל בעיית הוכחה ואין כל ספק באשר למהות העבירה, חומרתה, והפסול המהותי שהיא יוצרת כלפי אולמרט לכהונה בתפקיד רגיש כלשהו.

2. לגבי דליה איציק - אכן. מושחתת ומסוכנת כמו שמעון פרס שלה, אבל בלי הכשרון והחוכמה שלו.

3. חיים רמון, אם יזוכה אכן יטהר את מערכת המשפט מכל תופרי התיקים, ויש סיכוי סביר שבצורה כזו או אחרת גם יפטר מחבורת זיהום שלטון החוק בבית המשפט העליון (ביניש, ארבל ושות').

מה רע בזה? מדוע זה מסוכן? מדוע מי שמכריז על עצמו שהוא נלחם בשחיתויות, מגדיר הזדמנות לטיהור השחיתות במערכת המושחתת ביותר במדינה אחרי הפוליטקה, מערכת המשפט, כ"סכנה" במקום כהזדמנות?


אם יזוכה מחמת הספק, בוודאי שזכותו לחזור לכהונה. מה השאלה בכלל. זיכוי הוא זיכוי כמו שגם הרשעה היא הרשעה גם כשיש בה מלא ספקות וחורים ותמיהות וחשד ממשי לפסיקה על בסיס אישי\פוליטי\כלכלי\חברי.

מדינה שפויה היא מדינה שבה זכאי הוא זכאי. והספקות בלב כל מיני פקידים ועיתונים ועסקנים הם ספקות רכילותיות לגיטימיות אך שאינן פוסלות אף אחד לכלום.

או ואבוי אם ספקות בלבד יפסלו אנשים לתפקידים ציבוריים. אם נתחיל ככה לא יהיו בכלל שופטים במדינה. תראה לי שופט אחד שאין כנגדו איזה ספק...

4. אלעד שרגא - מה הבעיה שלך איתו, אני לא מבין.
יש לו את הקומבינות שלו ואת האתרוגים שלו ואת הטעויות שלו ואת היציאו תהפופליסטיות שלו ואת השטיקים לקדם את האג'נדה הכללית של הארגון שבראשו הוא עומד ועל הדרף גם את עצמו -בדיוק כמוך וכמו כל יזם שבמקום לבנות בניינים בונה קרירה על חשבון איזה נושא ציבורי ראוי יותר, או פחות.

יש לך טענות נגד התנועה לאיכות השלטון? יופי! גם לי יש!
הדרך להתמודד מולן היא לא להכפיש את שגרא. זה זול ופתאטי ולא אפקטיבי.

תביס אותו באמצעות שיטה בדוקה יותר: תוכיח שאומ"ץ טובה יותר. טהורה יותר. מחליפה יו"ר כמו שאתה רוצה שההם מהצד השני יעשו. שוחטת את האתרוגים של עצמה (ביניש, ארבל, ברק) ביוק כמו שאתה רוצה שהם יעשו חאתרוגים שלהם.

תביס אותם בזכות ההישגים ולא בזכות ההכפשות. כי עם ההכפשות שלך, גם כשיש בהן גרעין ממשי, הן עדיין רק הכפשות ולא אומרות שיש לנו אלטרנטיבה טובה יותר מהם כעמותה למלחמה בשחיתות.

לא כי אין להם אתרוגים. לא כי הם פועלים ללא סלקטיביות מוסרית. אלא כי אין אף אחד אחר בשטח שנוהג אחרת מהם. האתרוגים שונים אבל הקמבינה היא אותה קומבינה.








כתוב תגובה ל- לאבנרי
שרגא ידוע על מקרי שחיתות באשדוד ושותק. איך תסביר את זה?
  צילית   16/12/06 11:46
זה לא נקרא שהבן אדם בוחר במה להתעסק ובמה לא?! כמה אנשים פנו אליו על שחיתויות ואחד מהמושחתים הוא דניאל בנלולו מאשדוד שהיה פעם חבר כנסת הבן אדם מושחת עד היסוד שלו יש לו אח שקוראים לו לאון והכניס את כל המשפחה שלו לעבוד בעירייה והגזבר אומר שהוא גנב גם כספים. תגיד לי אתה בשני האחים האלה למה אליעד שרגא והשוליה שלו שוקי לבנון לא עושים כלום? רק כסף הם עדיו כמה שנים לגבות ממני ומחבריי עבור דמי חבר לתנועה לאיכות השלטון. די! מי שהספיק להכיר שכולם חארטה יודע את האמת. צריך שכולם יצטרפו לאבנרי כי שם יש אנשים שכולם בהתנדבות ולא כמו אצלכם. גם אנשים שם יותר ברמה ולכן תאכלו את הכובע. תמשיכו לסייע לאולמרט אז מה אם עכשיו נזכרתם לדרוש להעמידו לדין ועוד על מה...
כתוב תגובה ל- צילית
התנועה לאיכות השלטון אינה ראויה לחברים
  חבר לשעבר שרגא   16/12/06 19:23
עו"ד הגינגי רק מתעשר בהיותו יו"ר התנועה.
אריה אבנרי מתנדב ואכפתי , בכל ליבו אכפת לו ממיגור המושחתים.
כתוב תגובה ל- חבר לשעבר שרגא
אז למה הוא לא מטפל בשחיתות המשפטית?
  ביתהמשפט העליון מושחת   16/12/06 20:25
אילו לאריה אבנרי היה אמת איכפת מהשחיתות,הואהיה מטפל במקום שמכשיר אותה בהתנהגותו: בית המשפט, ומערכת המשפט.



כתוב תגובה ל- ביתהמשפט העליון מושחת
28
מדוע לתא"ל שמני חשוב להפליל את רמון
  שושפ חשוב להכנס   16/12/06 09:05
תא"ל שמני עובד אצל אולמרט. איזה אינטרסנטים חשובים היו לשמני
להפליל את רמון ?, חברו הטוב של אולמרט. קשה לי להבין ??

ב 28 בדצמבר 2006 יש כנס של "אומץ" אני מקווה שרבים מהגולשים יצטרפו לעמותה כדי
, לקחת חלק במיגור השחיתות . אנו צריכים כוחות נוספים
להטות שכם במאבקנו נגד נבחרי צבור מושחתים.
טל. 035605588
כתוב תגובה ל- שושפ חשוב להכנס
קודם שילחמו בנוכלים המזיקים
  כמו עו"ד רבינוביץ   5/10/09 03:00
כתוב תגובה ל- כמו עו"ד רבינוביץ
29
אריה אני מקווה כי שאגתך תעיר את מזוז מרבצו
  ירמיהו   16/12/06 09:43
כתוב תגובה ל- ירמיהו
30
התנועה דווקא הגישה עתירה לעניין המינווים הבלתי תקינם ברשות לעסקים קטנים
  התנועה לאיכות השלטון יוזמת   16/12/06 09:46
די לביקורת נגד אלעד שרגא.
הג'ינג'י משרת את האומה. הלא ידעתם זאץ ?
ההזמנה לאולמרט להרצות בכנס התנועה מקורה בשתדלנים, שביקשו לאפשר לאולמרט לקבל ריהביליטציה כראש ממשלה.
הוא קיבל אותה מהתנועה ובצדק, שכן כל ההאשמות והחשדות המיוחסים לו נוגעים לתקופות קודמות, כאשר היה :
שר התמ"ת
שר האוצר
איש משפחה החייב לקבל דיור כהלכה

כך, שטוהר המידות של אולמארט כראש ממשלה לא הוכתם, עד כה.
אני מניח שאולמרט קיבל החלטה שכראש ממשלה, הוא לא יעסוק בשחיתות מהסוג האהוב.
רק שיקול הדעת שלו, והיכולת שלו להוביל את העם במלחמה, או למנות את המינויים המוצלחים ביותר לתפקיד שר הביטחון, או שר האוצר הם העומדים למבחן, ולא של בג"צ, או הג'ינג'י.
וזה באמת לא עניינו של אליעד שרגא.
בזה צריכים לטפל בוועדת וינוגרד.
חוץ מזה, הרוב המיוחד שניתן לאולמרט בבג"צ שלא פסל את וועדת וינוגרד מעיד על כישוריה המניפולטיביים של גב' בייניש. היא יודעת למנות הרכבים לפי התוצאה. זה יוצא לה בפוקס.
וגם זה לא עניינה של התנועה לאיכות השלטון.
כתוב תגובה ל- התנועה לאיכות השלטון יוזמת
שרגם מחניף לאולמרט
  רות   16/12/06 10:57
עובדה שעד כה אולמרט נכשל בהכל, ביציאה למלחמה שהיתה שליפה מהמותן וכשלה לחלוטין, במינויים של השרים שציינת - ומדוע לא לדון על מעשיו המושחתים אז והיום - הרי הוא ראש ממשלתנו וחייב לשמש לנו דוגמא
כתוב תגובה ל- רות
31
כל יום שבת קוראת אני כתבותיו של אבנרי
  יהודית ז..   16/12/06 09:56
השחיתות חוגגת ואנו הצבור חסר אונים.
הייתי עושה הכל לשיפור המצב, אך אין בידי הכוחות.
הצבור כואב ואין בידו לשנות..
כתוב תגובה ל- יהודית ז..
בגלל שאת זקנה ואין לך מה לעשות
  כתבות שאבד עליהן הקלח   16/12/06 15:28
כתוב תגובה ל- כתבות שאבד עליהן הקלח
קלח תירס שכמוך -לא יודע שצ"ל כלח - תבדוק את פירוש המלה ותפסיק להעליב בשל גיל של אדם
  מיכל מירושלים   16/12/06 18:12
חתיכת יונגרמאן חסר ידע ותרבות
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
צודקת במאה אחוז, אני דוקא צעירה.
  יהודית . ז   17/12/06 08:32
יש מספר לא קטן של אנשים חסרי תרבות שמגיבים באתר זה,
האמת לא צריך להתיחס אליהם, אני דוקא צעירה, וממש לא זה מה שקובע, בהזדמנות זו רצוי לאמר יש אנשים מבוגרים שהם נכס יקר מפז, פה בארץ התפתחה תרבות קלוקלת שכחו לגמרי מה פירוש המילה והדרת פני זקן, רק לשמוע את
המושחת אולמרט חסר התרבות כששאל אותו אוריאל בן סימון
"מדוע הוא רצה להיות ראש ממשלה"? הוא חשב שהמיקרופון לא
קלט את דיברי הבלע שלו ואמר ליועץ התיקשורת שלו, משהו
בסיגנון הפוץ הזה, וכזו צורה יש לנו לצערי הרב, ראש
ממשלה אגרסיבי בוטה חסר תרבות וכל הנוהים אחריו לא יותר טובים ממנו, אם הוא ישאר בשילטון המצב ילך ויחמיר זה ברור כשמש.
כתוב תגובה ל- יהודית . ז
מסכן,קרוב אולמרט כמה קיבלת ?
  אכפתי.   16/12/06 19:19
כתוב תגובה ל- אכפתי.
32
על הכיפאק בשביל אולמרט
  מכיר את שניהם   16/12/06 10:04
כתוב תגובה ל- מכיר את שניהם
33
אינכם מזהים שלרה"מ יש פה היפר-אקטיבי?
  מיכל מירושלים   16/12/06 11:17
הוא אינו מקבל את הכלל שסייג לחכמה שתיקה, כי זה לא מספק את התכונה ההיפר-אקטיבית שלו.
בנוסף - הוא חייב להיות במרכז כל שיחה ועל כן עליו לשלוף את "המעניין" .
במחתרות שהיו לפני קום המדינה כשזיהו אחד כזה - היו משאירים לו סימן קטן על הלשון, זה היה "אות קין" וכל השאר נזהרו.
עם פיות היפר-אקטיבים אף מחתרת לא היתה צולחת. היום גידלנו כאן דור שמקבל את המדינה כמובן מאליו - ולא היא. אם נרצה לשרוד עלינו לנהוג אחרת בחינוך הדור:
לנהוג בחכמה כדי:-שהדור הצעיר
- יפסיק לשתות ולהשתכר
- היציאה בסוף שבוע לבארים המתועבים - אסון בקנה מידה לאומי.
- לדאוג שתיפסק ההתמכרות להימורים.
- להפסיק לרוץ אחרי בעלי אמונות תפלות שרק מוצצים את כספנו ומוכרים לנו דברי הבל ומטשטשים את השכל.

- הסמים - אין מה לומר - זה מחוץ לחוק.

בקיצור ליצור כאן "ארץ אחרת" יותר דומה ליישוב שהיה פעם.

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
ואת מיכל ?!
  פחח חח חחחחח   16/12/06 13:14
נאמנה לחוכמת השתיקה מציפה את האינטרנט בשטויות.

פחחחחחחחחחחח
כתוב תגובה ל- פחח חח חחחחח
כשאגלה סודות מדינה-יהיה ערך לדבריך בינתיים - האינטרנט פתוח והרשות נתונה פ-חחחחחחחחח
  מיכל מירושלים   16/12/06 15:50
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הפוסל במומו פוסל
  פה גדול   16/12/06 19:00
שכן אריה אבנרי בעצמו פתח את פיו והעיתונאית רשמה גם מה שלא רצה שעם ישראל ידע.
כתוב תגובה ל- פה גדול
מה אתם משווים בין דברים שהשתיקה יפה לגביהם לבין כל השאר
  מיכל מירושלים   16/12/06 21:57
לטעמי - לאחר שרה"מ "פתח את פי האתון שלו" - אנחנו לא היינו צריכים להעיר על כך ולגרום לניפוח העניין - זה הזיק לא פחות מדברי אולמרט כששחרר את חרצובות לשונו באווילות בל תשוער.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
34
הגזמת לגבי רמון.
  כדאי שתתחיל לחשוב   16/12/06 11:50
הג\מת בהאשמותיך חסרות הבסיס כלפי רמון. אבל הלוואי ומה שאתה טוען יתקיים - שהוא יחזור למשרד המשפטים ויתחיל להכניס לתלם את בייניש ושאר בוגרות פרקליטות המדינה שכל עולם המושגים שלהן חולה ולקוי.
כתוב תגובה ל- כדאי שתתחיל לחשוב
35
אריה אבנרי -מסוכן לשכל הישר
  שמעוני   16/12/06 12:30


נמאסת
נמאסת
נמאסת
בושה לאתר המעריך את עצמו לתת לך מקום בו.
כתוב תגובה ל- שמעוני
תגובה
  פטריוט ישראלי   16/12/06 13:05
האינטלגנציה שלך היא הבעיה של השכל היישר
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
יש לך בעיה אישית
  אזרח מן השורה   16/12/06 13:22
אתה לא מבין מה שאתה קורא בגלל אי. קיו. נמוך
כתוב תגובה ל- אזרח מן השורה
אזרח! צא מן השורה
  אתה מסתיר לי   16/12/06 19:04
וחוץ מזה, הכיצד יודע אתה מה ה-אי.קיו. של המגיב?
כתוב תגובה ל- אתה מסתיר לי
36
הלוואי שרמון יזוכה ויעשה מה שצריך
  אבנרי מלקק לבייניש   16/12/06 12:40
נלוואי שרמון יחזור למשרד המשפטים וימרר את חייה של בייניש. אריה אבנרי צריך עכשו את בייניש לבג"צים שהוא מגיש אז הוא מלקק לאישה שהרסה את היושר וההגינות במערכת המשפט ??
כתוב תגובה ל- אבנרי מלקק לבייניש
37
דליה איציק אסון טבע לא שירתה בצה"ל
  ירדנה   16/12/06 12:41
דליה איציק תככנית רעה וגסת רוח בזמן שביבי היה ראש ממשלה היא כל הזמן ישבה וצעקה והפריעה לו לנאום וגם לאחרים היום היא יושבת ודורשת את מה שהיא לא דרשה אף פעם מעצמה לתת כבוד לנואם. יושבת ראש בית הנבחרים השתמטה משירות בצה"ל מנצלת את תפקידה כיושבת ראש כדי לעשות שיפוצים בביתה על חשבון משלם המיסים ולהזכיר נשכחות מזמן היותה מורה היא חמדה את תפקיד מזכ"ל הסתדרות המורים ולכן דאגה ללכלך על המזכ"ל העבר וולבר ז"ל עם כתבות ענק בעיתון שהוא מושחת הוא מאז חלה ולא חזר לעצמו.
כתוב תגובה ל- ירדנה
כשביבי היה רה"מ פיה של איציק היה מלא אלה קללה.
  מיכל מירושלים   16/12/06 18:18
כשהפסיד בבחירות אמרה: עכשיו כבר איש לא יזכור אותו.
היא אינה יכולה בשום פנים ואופן לשמש כנשיאה. לא מכובד עלינו. כבר נעשו די טעויות לגבי הבחירה האחרונה של הנשיא
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מיכלי, נמאס לנו מנשיאים גברים
  פמיניסטית   16/12/06 19:02
אנא הציעי, מי לדעתך צריכה להיות הנשיאה הבאה.
כתוב תגובה ל- פמיניסטית
דליה -מתאימה להחלפת השטיחים..!!!
  הזאת-נשיאה??   17/12/06 07:05
בבית הנשיא.להחלפת עציצים..!!!.אך אינה מתאימה ליצג את ארצנו באי הסימפטיה..שלה. בגסותה הנוראה.בכיעורה הפנימי והחיצוני...לא יעזור הספר שלה,ולא המאפר...הכיעור יוצא מתוך-תוכה.!!!היא מתאימה רק לפרס.אולי הוא כבר אינו רואה את שאנו רואים.ונורא נגעלים.!!!!וזו האמת!!!
כתוב תגובה ל- הזאת-נשיאה??
יש להודות על האמת
  שרוליק המגעיל   17/12/06 11:40
מכל החארטות של הכנסת דליה ממש מתאימה ליצג את אותנו באי הסימפטיה שלה, בהתנהגותה הבוטה והגסה, בכיעורה המייצג נאמנה את הישראלי הבוטה, המרגיז והמכוער.

כתוב תגובה ל- שרוליק המגעיל
38
הלוואי שרמון יזוכה ויעשה מה שצריך
  אבנרי מלקק לבייניש   16/12/06 12:46
נלוואי שרמון יחזור למשרד המשפטים וימרר את חייה של בייניש. אריה אבנרי צריך עכשו את בייניש לבג"צים שהוא מגיש אז הוא מלקק לאישה שהרסה את היושר וההגינות במערכת המשפט ??
כתוב תגובה ל- אבנרי מלקק לבייניש
39
המסכניים
  פטריוט ישראלי   16/12/06 12:59
אבנרי מדבר על ארבעת המסוכנים ואני רוצה להרחיב ולומר כי המדובר הוא במאות עם לא באלפיים מסוכנים תרתי משמע, אבל התוצאה של המושחתים האלה הוא בכמה מיליונים של אזרחים שהפכו למסכניים כי הם לא משתתפים בחגיגת השחיתות, אבל יבוא יום אחד וכול המושחתים וכל מי שמצץ את המדינה עד דק יצטרך להוציא את הכספיים האלה על מגדלי וכלבי שמירה כי לאזרחיים המסכניים ימאסו צורת החיים שצרייך לההרג במלחמות כדי שהמסוכנים והמושחתים ימשיכו לחגוג ,וזה יגיע זה רק שאלה של זמן ואז תגמר האידיליה והמוסד שקוראים לו ישראל והישות הזאת תהפוך להיסטוריה .
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
40
אני מאמין לבני בגין !!!!!
  ירון לא נקי   16/12/06 14:02
חצוף. מתעתע. מחולל מהומות בתחפושת של "לוחם בשחיתות". ירון זליכה
הנה סיפור קטן שכמעט אף אחד לא זוכר על רואה חשבון צעיר ומוכשר, בן 28, בלשכה של אביגדור ליברמן וראש הממשלה דאז, בנימין נתניהו. וגם על דו"ח קשה ובעיקר כוזב נגד מנכ"ל רשות השידור דאז, מרדכי קירשנבאום. בסיפור הזה כולם התחלפו, חוץ מזליכה

אמנון אברמוביץ' 13/12/2006

בשלהי העשור הקודם היה כזכור ראש הממשלה בנימין נתניהו ומנכ"ל משרדו אביגדור ליברמן. אחד מעובדי לשכתם היה רואה-חשבון צעיר ומוכשר, בן 28, ירון זליכה שמו, מנהל המחלקה הכלכלית במשרד רה"מ וחבר הוועדה לבדיקת רשות-השידור.
רשות-השידור, בעיקר ערוץ 1, היו האובססיה של נתניהו וליברמן. אם אך נשתלט על ערוץ 1 ונטהר אותו, הם חשבו, אפשר יהיה סוף-סוף לנהל את המדינה כמו שצריך ולהסביר את הצלחתנו לאזרחיה. מנכ"ל הרשות היה אז מרדכי (מוטי) קרשנבאום. מבחינתם, מנקודת-מבטם, בתפקיד "ראש הנחש".

הדיון בתקציב השנתי של רשות-השידור סיפק הזדמנות פז להעיף את קרשנבאום. לישיבת הממשלה הובא דו"ח רציני, עב-כרס, שסיכם את ליקויי הרשות וכשליה. אלא שהדו"ח נערך באופן מטעה, שיבוש גדול פה, זיוף קטן שם, השמטות, מחיקות והעברות מפה לשם, כל זאת כדי להטיל על קרשנבאום את המפולת של רשות-השידור לדורותיה. מעשה המרמה וההטעיה תפס את עיניהם של השרים דאז, בני בגין, דן מרידור ולימור לבנת, והעלה את חמתם. קטטה גדולה פרצה בישיבת הממשלה. אם כך אתם נוהגים בעניין רשות-השידור, שאל בני בגין, איך נאמין לכם בעניינים רגישים יותר?

בגין לא ויתר ודרש לפגוש את עובד-המדינה שהיה אחראי למצג הכוזב הזה. הוא הגיע לליברמן וממנו לירון זליכה הצעיר, שהדף אותו בגסות ועזות-מצח. הדו"ח עצמו הגיע ליאח"ה ונחקר על ידי צוות בראשות הקצין עו"ד בועז גוטמן. המלצת המשטרה היתה חד-משמעית: לסגור את התיק נגד ליברמן מחוסר ראיות ולהעמיד לדין את ירון זליכה.

משנשמט הדג השמן, ליברמן, החליט היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, לסגור את התיק כולו. מאז שוכב לו התיק, חתום וגנוז ביאח"ה, ובו סיפור עלילה מרתק, עדות קשה של בני בגין נגד זליכה, והמלצה משטרתית שלא מומשה.

כל גיבורי העלילה החליפו מאז תפקידים ושינו עמדות ונהלים, ורק ירון זליכה נותר כשהיה: חצוף, מתעתע, מחולל מהומות בתחפושת של "לוחם בשחיתות".

כתוב תגובה ל- ירון לא נקי
41
עו"ד שרגא אינו משרת את האומה משרת את עצמו
  יהודית ז.   16/12/06 14:04
.
כשהיו תחקירים על שחיתות אולמרט בנדל"ן ,על ידי אבנרי ויואב יצחק , עו"ד שרגא
לא התבייש להזמין את אולמרט להרצאה על שחיתות,\

עו"ד שרגא משרת את עצמו ולא את הצבור. משרדו כעו"ד
משגשג ומצליח.
כתוב תגובה ל- יהודית ז.
42
אלדד שכתבת עליו בשבוע שהבר-נפצע
  היסטוריון   16/12/06 14:43
כתוב תגובה ל- היסטוריון
האם הסטוריון כותב שגיאות כתיב
  עתונאית   16/12/06 19:26
כתוב תגובה ל- עתונאית
43
אלדד שכתבת עליו בשבוע שהבר-נפצע
  היסטוריון   16/12/06 14:43
כתוב תגובה ל- היסטוריון
44
שלח היתנצלות לאלדד-אל תתנהג כמכותביך
  היסטוריון   16/12/06 14:45
כתוב תגובה ל- היסטוריון
45
אבנרי ,בעניין איציק - איכזבת !!!
  א..ל.. רמת-גן   16/12/06 15:25
כל שבוע אני מזכיר לך כאן ,שאומ"ץ תערער על החלטת מזוז שלא לחקור את קבלת הכספים ע"י דליה איציק,מחיים סבן.ובכל פעם אתה משיב שהעניין בטיפול.ופתאום בכתבה מהיום אתה מודיע, "שהערעור" לא התקבל. למי ערערתם ? מתי זה היה? ומדוע לא נשמע על כך בתיקשורת ?
כתוב תגובה ל- א..ל.. רמת-גן
מזוז סכנה לשלטון החוק
  שושפרי   16/12/06 19:10
מזוז, כהרגלו דוחה כל ערעור בטענה שאין כל ראיות.
תמיד אני אומרת שכל עוד מזוז בכהונתו אולמרט וכל המושחתים יכולים
לשון בשקט
כתוב תגובה ל- שושפרי
46
מירי גולן פעלה נגד רמון כדי להבטיח מינוי ביניש לנשיאת העליון
  נחום שחף   16/12/06 15:37
כך עלה מתמלילי השיחות שגולן קימה עם המתלוננת.
משטרת ישראל בשירות ביניש וארבל, חדש לכם?
כך גם הפרקליטות, וכך יהודה היס.
יד רוחצת יד.
השאלה איפה תנועת אומ"ץ עומדת בנושא זה?

חשבתי לבוא לכנס הקרוב של אומ"ץ (יום חמישי הזה) כדי למחות על לגלוגה של אסתי בהארץ על "60 קשישים" שישבו בכנס אומ"ץ.
לא שמעתי שתנועת אומ"ץ יצאה נגד התערבות המשטרה במינוי ביניש לעליון.
לכן אני מתלבט.
אשמח אריה לקבל את תגובתך.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
תשכח לקבל תגובה, אבנרי יודע לרקוד בכמה חתונות
  השפן הקטן   17/12/06 09:44
כתוב תגובה ל- השפן הקטן
47
דליה איציק נשיאה?????
  אביהו   16/12/06 15:44
איזו בדיחה מקברית תיפול עלינו אם איציק תהיה נשיאה. אבל כל עם ראוי למנהיגיו אם הוא נתן להם לצמוח
כתוב תגובה ל- אביהו
דווקא דליה צריכה להיות הנשיאה
  פתרון גאוני לבעיות המדינה   16/12/06 17:56
ראוי כי דליה איציק תכהן כנשיאה הראשונה בתולדות מדינת ישראל. שכן זו הדרך המהירה והבטוחה ביותר לחסך את הקריירה שלה. לאחר בחירתה יתקפו אותה בחשדות של ניצול מיני ו/או עבירות מין וכך נרויח פעמיים. לא רק שנחסל את הקריירה איציק, הדבר ישים קץ גם לתנועת הפמיניסטיות במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- פתרון גאוני לבעיות המדינה
דליה איציק
  יאצק   21/12/06 11:45
אתה צודק בקשר אליה
היא סתם אפס!!!!!!!
כתוב תגובה ל- יאצק
48
גם אני זוכרת היטב את הפרעותיה לביבי.
  לירדנה.37.   16/12/06 17:09
ה"מורה" דליה איציק ששמשה מלווה לוולבר הזקן לסין....
(היא מלווה זקנים.זו התמחותה.) וולבר מת כעבור זמן ממחלת לב. ..לא אשכח את נאומו הראשון של ביבי,שדליה לא חדלה להפריע. ורמון החרה אחריה.שני השחצנים..החצופים.והיא היתה "מחנכת"...לצבא לא הלכה כי הצהירה על דתיותה... השבוע צרחה בכנסת ,כמו בימים עברו...מזל שלא עסקה זמן רב בהוראה...הילדים ניצלו מפיה הגדול..
כתוב תגובה ל- לירדנה.37.
איציק ליוותה עודו כמה זקנים
  הנחש   16/12/06 18:33
איה יופי של נשיאה תהיה לנו. מושחתת, צרחנית ומלווה של זקנים לחו"ל. מעניין מה כלל הליווי?
כתוב תגובה ל- הנחש
יוחלפו נופי הארץ ויכובסו בצרפת.
  אם היא תהיה נשיאה.....   18/12/06 14:41
אנשים ילכו ברחובות ויצרחו בפיות גדולים,גדולים.
שערות האזרחים תסמורנה בגוונים...
כולם ינדדו ממיליונר חזירי למליונר חזירי...
והחיים כאן יהיו-חגיגה אחת גדולה...הרבה מליונרים יקיפו את נשיאתנו..הרבה כסף יזרום...לכאן.אאאאאאא
כתוב תגובה ל- אם היא תהיה נשיאה.....
49
לא איתות ולא בטיח
  גור אריה יהודה   16/12/06 17:49
אבנרי, בא ספר לנו. אם אתה גבר בא תחשוף כאן קבל עם ועדה איזה איתות קבלת מאולמרט לפיו ניתן לפגוע בך. הכתבה שפורסמה במוסף הארץ כוללת ציטוטים של דבריך, ככל הנראה כפי שאמרת אותם. אם זה לא נכון, תבע את עיתון הארץ ואת הכתבת אסתי אהרונוביץ'. אם מה שצוטט שם יצא מפיך, זה לא מעורר כבוד. והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- גור אריה יהודה
שקרים וחצאי אמיתות
  חבר אומ"ץ   16/12/06 18:46
הכתבה כללה שקרים,חצאי אמיתות. בשלב זה ידוע על קשר חברי בין אסתי אהרונוביץ לבין יועצו לשעבר של אולמרט לענייני עתונות אסי שריב. שאר הדברים מטופלים מאחורי הקלעים. מי שלא הבין עד כה את המצב לאשורו לא יבין גם אחרי ההסבר שלי ואני מבין שאתה מבין למי שאני מתכוון
כתוב תגובה ל- חבר אומ"ץ
לא מבין תוהה ומשתומם
  רוצה לדעת את האמת   16/12/06 19:32
נא פרט בדיוק, מה הם השקרים מהם חצאי האמיתות בכתבה של אהרונוביץ'?

כתוב תגובה ל- רוצה לדעת את האמת
תגובה
  חבר אומ"ץ   16/12/06 21:43
בתשובה לבקשתךאני מפרט שלוש מתוך שלל השקים וחצאי האמיתות
1.אהרונוביץ טענה כי " אבנרי רמז" שמבקר המדינה הזמין אותו,כיבכול,להגן עליו בישיבת ועדת ביקורת המדינה של הכנסת. לא היה רמז ולא אפס קצהו של רמז.
2.אהרונוביץ טענה מבקר המדינה שאומ"ץ חיבלה , כביכול, בחקירת העטים שאולמרט קיבל כשוחד. שקר וכזב.היינו מעורבים בחשיפת הפרשה ואנשי משרד המבקר הודו לנו.אחרי שהיועץ המשפטי החליט שלא להגיש כתב אישום נגד אולמרט הגשנו נגדו עתירה המתבררת בימים אלה.
3.אבנרי אמר במפורש לאהרונוביץ שעמותת אומ"ץ מטפלת בחשיפות של עתונאים מגישה תלונות לרשויות החוק ופועלת בדרכים נוספות.כדוגמה הוא ציין את פרשת " אגרקסקו" שנחשפה ע"י העתונאי צבי זרחיה מ"הארץ" שגם הודה לנו על טיפולנו.אהרונוביץ כתבה באותו עתון שאבנרי מתפאר , כביכול בחשיפת הפרשה .
אין לי מה להוסיף
כתוב תגובה ל- חבר אומ"ץ
חבר אומ"ץ רוצה ולא יכול להציל את הכבוד האבוד והרמוס של היו"ר
  האמת במערומיה   17/12/06 11:43
האריה שאג, הכתבת רשמה וזה מה שיצא.
כתוב תגובה ל- האמת במערומיה
צריך להלביש את האמת
  חבר אומ"ץ   17/12/06 14:07
נכון בהחלט ש"האמת" של הכתבת עירומה אבל זו לא האמת לאמיתה. כאשר יתבררו בקרוב העובודות לאשורן תאלת לאכול לא רק את כובעךף אלא גם את חולצתך
כתוב תגובה ל- חבר אומ"ץ
מי שמנסה להלביש כיסוי על האמת העירומה
  יש לו מה להסתיר   18/12/06 14:38
כתוב תגובה ל- יש לו מה להסתיר
50
אבנרי, עזוב את פרס
  סוס מת   16/12/06 18:53
מה אתה רוצה מהלוזר הנצחי. אין ספק שאיציק תבגוד בו.
כתוב תגובה ל- סוס מת
51
פרשת רמון, קשקוש בלאבוש
  מגיד עתידות   16/12/06 18:57
מדוע לא ידחו את המשפט בשיטות הנלוזות והידועות זה מכבר במערכת המשפח שלנו?

ואם לא ידחו, מה כבר יקרה ב-1 בינואר?
כתוב תגובה ל- מגיד עתידות
המשפט לא נגד רמון אלא נגד ביניש ומזוז
  תופרי התיק לדין פלילי   17/12/06 12:18
תפסיקו לכנות את "משפט הנשיקה" הזה משפט רמון.

בתיק הזה לא חיים רמון עומד למשפט - הוא בסך הכל התפאורה. התיק הזה, יכריע את דינם של ביניש ומזוז. המשפט הזה גורלי כלפיהם הרבה יותר מאשר כלפי רמון.

רמון הוא בסך הכל סטטיסטיקה, ולא טרגדדיה. קורבן שיגרתי.


המשפט הזה יכריע אם ניתםן יהיה להעמיד את תופרי התיקים לדין או שהמדינה תמשיך לטפח את עברייני שלטון החוק.


כתוב תגובה ל- תופרי התיק לדין פלילי
52
MUST CALL FOR DEMONSTRATIONS
  AVNERI and YOAV   16/12/06 20:34
כתוב תגובה ל- AVNERI and YOAV
BOTH HELP TO HIDE SOME CORRUPTIN
  Go & Learn   16/12/06 23:04
YOAV & ARIE DO NOT PUBLISH CORRUPTION FACTS AGAINST AHARON BARAK ANY MORE...(A.BARAK AND DORIT BECAME REPORTERS OF NFC...) AND OTHER JUDICIAL THAT WERE CAUGHT BUT ESCAPE JUSTICE. l

YOAV & ARIE MUST PUBLISH ALL FACTS
כתוב תגובה ל- Go & Learn
GO TO WWW.NAKIM.ORG
  FOR MORE DETAILS   17/12/06 06:49
כתוב תגובה ל- FOR MORE DETAILS
53
האופוזיציה אינה עושה די, להפלתם של המושחתים, וחבל!!!
  הניה   16/12/06 20:47
כתוב תגובה ל- הניה
54
אריה אתה לוחם אמיתי
  הקורא המתמיד   16/12/06 20:52
המשך בדרכך, אנחנו איתך!
כתוב תגובה ל- הקורא המתמיד
55
ומה עם הבן של קורינלדי גלעד?
  התוהה   16/12/06 20:54
גלעד אינו צדיק. גם הוא השתמש בסודות של משרד בו עבד ואח"כ ניכס לעצמו ולעסקיו - כשפתח משרד. צדיק הוא לא.
כתוב תגובה ל- התוהה
56
תבורך על כתבותיך ,אבל כשאתה טועה תתנצל כאחד שנוהג אחרת.
  היסטוריון   17/12/06 01:14
כתוב תגובה ל- היסטוריון
איני משכנע בכך
  א אבנרי   17/12/06 07:43
אתה מתכוון בודאי לקטע שהופיע באחר היומנים הקודמים המתייחס לתביעת נזיקין שהגיש חבר הכנסת פרופ' אריה אלדד נגד המדינה בגלל אי יכולתו לחזרו ולנתח בשל פעילותו כחבר כנסת. נכון שפרופ' אלדד נפצע בידו במהלך הפגנה פוליטית נגד הממשלהבנושא ההתנתקות אבל אני חייב להזביר לך כהיסטוריון שהוא גם הסית נגד הממשלה באותו מעמד וזאת בניגוד לאורח חייו כמי ששומר על המינהל התקין ומטיף נגד השחיתות. אעפ"י כן בחרתי בו כאחד מארבעת הפוילטיקאים הישרים במדינה
כתוב תגובה ל- א אבנרי
או שאבנרי לא מבין או שהוא מטעה ביודעין
  המסביר הלאומי   17/12/06 11:59
אבנרי מלין, "אסתי אהרונוביץ', עיתונאית חסרת עקרונות ובושה, הוליכה שולל את ראשי העמותה וניסתה לשווא לתקוע טריז בינינו לבין מבקר המדינה, כל זאת לקראת השלמת חקירת המבקר בפרשת הבית שרכשה משפחת אולמרט ברחוב כרמיה בירושלים" וגו'.

כן טריז או לא טריז, זה לא צריך להשפיע על תוצאות הבדיקה והביקורת של מבקר המדינה בעניין "פרשת הבית".

או שאבנרי אינו מבין, או שהוא מטעה בכוונה תחילה את קוראיו, כאשר הוא קובע נחרצות כי מבקר המדינה מבצע חקירה. הרי מבקר המדינה אינו מוסמך כלל לבצע חקירה פלילית, שכן סמכות זו נתונה אך ורק למשטרת ישראל. יובהר כי מבקר המדינה מבצע ביקורת ובחינה על פי חוק יסוד מבקר המדינה. במידה ונדרשת חקירה בנושא פלילי הנושא חייב להיות מועבר למשטרת ישראל, שרק היא בעלת הסמכות לחקור.
כתוב תגובה ל- המסביר הלאומי
הסבר שכונתי
  אביבה ג   17/12/06 14:03
כנראה שאינך מעורה בשיטת עבודתו של מבקר המדינה הנוכחי שהקים אגף מיוחד למלחמה בשחיתות. אתה יכול לכנות את פגישותיהם של אנשי האגף עם חשודים,בינהים אישי ציבור ר ידועים" כ" בדיקה" או כ" איסוף" או בכל מילה אחרת אבל בפועל זו חקירה לשמה שממצאאיה מועברים בעת הצורך להכרעתו של היועץ המשפטי לממשלה על כל המשתמע מכך
כתוב תגובה ל- אביבה ג
57
תודה על תשובתך,אך בכתבה זה "נקרא" אחרת
  היסטוריון   17/12/06 13:32
כתוב תגובה ל- היסטוריון
58
עכשיו זה רשמי,NFC בגד וחבר לכנופיית החוק.
  ישראל ישראלי   17/12/06 15:45
אבל הבגידה הזו,איחרה. NFC בכבודו ובעצמו,כבר לא יכול להציל את כנופיית החוק. אבל,לאמר שזה לא מעורר בחילה,זה ללקק לצנזור. ואת זה לא אעשה. "ומרדכי,לא יכרע ולא ישתחווה". אפילו לא,להוד קודשת רוממותו הצנזור(הנער). דכתיב:"אוי לך ארץ,שמלכך נער". צנזור. כשאתה לא משחק פייר,אתה משתין נגד הרוח.
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
59
עשית טעות אחת גורלית.
  זוכר זכרוני   17/12/06 15:53
כשסיפרת לנו,כאן באתר הזה. איך ביבי ואתה,תיכננתם לפני 20 שנים,לחסום את אולמרט. ואחר כך,גם היה לכם החוצפה לצאת עם הספין: "אולמרט?,איך הוא הגיע לראשות הממשלה"? "איזהו הפתעה"? ואנחנו חוסמים אותו עוד ממתי שביבי היה בנג'מין ניתאי. הפתעה מפתיעה. קשקשן אטומי. יש לך ונדטה והשאר,הבל ורעות רוח. אתה הסנשו פנשה של ביבי,לפי עדותך,עוד מהימים שביבי היה בועל את הארמית האמריקקית שלו. תתבייש. אנחנו לא אספסוף.
כתוב תגובה ל- זוכר זכרוני
60
אתה מגזים
  רם   17/12/06 16:34
חבל שנתפסת לנושא אחד.
אולמרט ראש ממשלה סביר, ואין ספק שראוי לתמוך בו עד לסיום כהונתו.
כתוב תגובה ל- רם
61
הבנת הנקרא
  חבר מלומד   17/12/06 17:38
כנראה שאתה זקוק לשעורים פרטיים להבין מה שאחרים כותבים בעיקר אם הכתיבה היא מתוחכמת. אבנרי מעולם לא היה מחובר אל ביבי ולא "רקם אתו מזימות נגד אולמרט". מה שנכתב הוא עפ"י בדיקתי, שביבי כבר אז ראה באולמרט אוייב פוליטי בלב ונפש ואמר זאת לאבנרי. מכאן ועד " ברית"שנרקמה, כביכול, בין השנים הדרך רחוקה
כתוב תגובה ל- חבר מלומד
62
כדרכם של צנזורים לא הגונים,את הגתובה החי חשובה צינזרת.
  ידען מדעני   17/12/06 19:33
דיברתי והסברתי,מי הוא פרופסור שמאחרי אבנרי.
ואיך הקשרים בתוך כנופיית החוק.
כל העבודה הזו ירדה לטמיון?
כתוב תגובה ל- ידען מדעני
יש לך בעיה אישית
  גבי ציוני   17/12/06 20:16
חבל לי עליך אתה עושה רושם של בחור טוב גש לטיפול כדי להפטר מההזיות שלך
כתוב תגובה ל- גבי ציוני
63
אבנרי בודה מליבו. במירי גולן יטפל שופט חוקר. עוד נחיה ונראה!
  דני ידעני   17/12/06 23:23
כתוב תגובה ל- דני ידעני
64
שוק
  החתול שמיל   19/12/06 07:56
אין אדם שאין לו מחיר. כך ע"פ הכתבה של אבנרי
שבגדול אני מסכים עם תוכן הדברים 200%.
השאלה הקטנה שנותרה- מה המחיר של אבנרי?
כתוב תגובה ל- החתול שמיל
65
מה עוללו לביבי בגלל עמדי.
  העברת "עמדי" לביבי..   19/12/06 14:13
והיום-דליה איציק משפצת על חשבוננו את ביתה.שרותי נקיון נשלם עבורה..והטמבלים -שותקים. שותקים.שותקים.
ומה עשו אותם טמבלים לביבי ולשרה?-לא נשכח.
ולבלומנטאל-לא נשכח. היכן "רודפי הצדק" הצבועים?
ומה גורל 320 אלף הדולרים שקיבל פרס מן המליונר?
הטמבלים הצבועים שותקים!!!! אנו לא נשכח !!!
כתוב תגובה ל- העברת "עמדי" לביבי..
66
אבנרי השפן
  ארול   19/12/06 15:56
אסתי אהרונוביץ חשפה מי אתה. איפה אתה ואיפה הג'ינג'י
כתוב תגובה ל- ארול
טוב שיצאת החוצה
  ברלה   19/12/06 21:47
כתוב תגובה ל- ברלה
67
אריה אבנרי
  אחד שיודע   19/12/06 16:06
אריה אבנרי תשאל את מר שנהר עם הוא נמנה על הצוות המשפטי שלך לפני שאתה מצהיר הצהרות בשמו. גם בכתבה במוסף הארץ לא אמרת אמת.
כתוב תגובה ל- אחד שיודע
אמת לאמיתה
  דובר אומ"ץ   19/12/06 21:44
עוןרך הדין שנהר נימנה על הצוות המשפטי של העמותה. בנוסף להשתתפותו בעתירה של העמותה בעד הקמת ועדת חקירה לחקירת מחדלים מלחמת לבנון הוא הגיש השבוע מטטעם העמותה עתירה נוספת בנושא שקשור בעירית ירושלים
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
68
אריה אבנרי - סוף לכל תעלול
  מורדי   19/12/06 16:13
אבנרי-הפעם הגזמת בשקרים ובהשמצות מתי תוגש נגדך תביעת דיבה שתחסל אותך סופית????
שוקי - אני מכיר אותך עשרות שנים עוד מהצבא, פשוט בושה לכנות אותך פשפש!! אם שוקי פשפש אתה מר אבנרי בקושי ....
כתוב תגובה ל- מורדי
אבחון מדוייק
  וטרינר   19/12/06 21:40
גם אני מכיר את שוקי לבנון כחנפן וחסר אישות עצמאית. הוא בעצם שכיר שחיתות .
כתוב תגובה ל- וטרינר
מי שמדבר
  מורדי   20/12/06 09:36
ביום שתגיע לקרסולים של הדברים ששוקי עשה עבור המדינה(כישות עצמאית) אתייחס לשטויות שלך
כתוב תגובה ל- מורדי
69
לאריה אבנרי
  סתם אחד   19/12/06 16:17
לפני שאתה מדבר על עו"ד אליעד שרגא, תספר לציבור על השחיתות שהיתה בתנועת אמיתי שאתההיית היו"ר שלה.לעומת זאת התנועה למען איכות השילטון בישראל קיימת כבר 16 שנה ללא רבב.
כתוב תגובה ל- סתם אחד
שקר גס
  חבר אמיתי   19/12/06 21:36
התההלותה של עמותת "אמיתי" הייתה תקינהולא היו בה שום מעשי שחיתות . אבנרי כיהן כיו"ר העמותה רק בשנים הראשונות לקיומה אחר כך היו שלושה יושבי ראש אחרים. השמצות רטרואקטיביות במסגרת המסע המאורגן והמוזמן נגד אנברי המתנהל הן פטטיות
כתוב תגובה ל- חבר אמיתי
70
יו"ר אומ"ץ
  אחד עם אומ"ץ   19/12/06 16:20
מר אבנרי למה אתה לו מספר מה עושה אצלך האחיין של ניצב בורובסקי ממבקר המדינה . הרי אתה גואג לטוהר המידות? כנראה שהתבלבלנו.
כתוב תגובה ל- אחד עם אומ"ץ
אין מה להסתיר
  דובר אומ"ץ   19/12/06 21:31
אלי בר אחינו של ניצב בדימחוס יעקב בורובסקי הינו חבר מן השורה באומ"ץולא מעורב בפעילותה האופרטיבית של העמותה. נאו דוחים כל כל ניסיון להדביק לאומ"ץ שיקולים זרים בהחלטותיה
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
נא לכתב עברית בלי שגיאות!!
  יוסף אליהו   19/12/06 21:39
כתוב תגובה ל- יוסף אליהו
71
אין סיכוי שרמון יזוכה, לא מלא ולא
  סטודנט למשפטים   20/12/06 07:32
חלקי, סוף גנב לתליה! ולכן כל הקטע הנוגע לרמון מיותר. מרון הוא סוס מת! נצחון קטן מחכה לשוחרי הצדק
כתוב תגובה ל- סטודנט למשפטים
72
אריה אבנרי
  צדיק מל"ו צדיקים   20/12/06 09:50
אריה אבנרי כותב שמר שנהר נמנה על הצוות המשפטי שלו:
1.באתר אומ"ץ הוא לא מופיע - מצ"ב חברי הצוות המשפטי לפי אתר אומץ.

חברי הצוות המשפטי


עו"ד יובל ינאי – מרכז: פרופ' מיכאל קורינלדי, עו"ד בועז ארד, עו"ד אריה אבריאל, עו"ד רועי אבנרי, עו"ד גלעד ברנע, עו"ד עודד רקובר, עו"ד פנחס פישלר, עו"ד הדס צ'ופקוב, עו"ד ד"ר שמואל סעדיה.

2. אריה אבנרי הוא כרגיל אינו דובר אמת.



כתוב תגובה ל- צדיק מל"ו צדיקים
יחצן מ-ל"ו יחצנים בתשלום
  אדלר   20/12/06 15:53
תבדוק ותראה שהוא חתום על העתירה.
כתוב תגובה ל- אדלר
אז מה אם הוא חתום
  ירחמיאל השילוני   21/12/06 09:54
הוא לא חבר הצוות המשפטי של אומ"ץ נקודה.
תבדוק אתו מעניין מה הוא יאמר.
כתוב תגובה ל- ירחמיאל השילוני
אתה טועה ומטעה
  דובר אומ"ץ   21/12/06 22:03
עורך הדין שמואל שנהר הצטרף לצוות המשפטי שלנולפני חצי שנהאתר העמותה יעודכן בהתאם. אני מבין שחורה לך על שהפרקליט המוערך הצטרף אלינו אחרי שחשף את פרצופה האמיתי של תהנועה לאיכות השלטון שהוא שימש תקופה ארוכה במזכיר כללי שלה
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
73
SECONDARY TO AHARON BARAK
  ALL four of them are   20/12/06 19:23
כתוב תגובה ל- ALL four of them are
74
אריה על תירתע
  אליעזר78   20/12/06 23:14
יישר כוח ,על תחשוש מכל האינטרסנטים הללו ,לרבות הטוקטיביסטים בשכר שכותבים נגדך
כל הכבוד ותמשיך בדרכך הנכונה והצודקת
כתוב תגובה ל- אליעזר78
מי שמדבר
  אליהו הנביא 1   21/12/06 09:58
בעצם אריה אחד עם 1000 פרצופים
כתוב תגובה ל- אליהו הנביא 1
75
טוב את עיניין עמאדי גילגל פרקליטו המושחת עו"ד ירון רבינוביץ,בכדי להיות בעמדת סחיטה מביבי
  יודע דבר או שניים   30/01/07 20:52
רבינוביץ, זייפן, משבש מישפט, מעיד שקר ומדיח עדים,,מלבין הון,מעלים וגם משתיל מיסמכים מתיקי רשויות, מעלים הון,מבריח הון,גנב, רמאי,גזלן,מיתחזה ליצג לקוחות שלא שכרו אותו וגונב את הונם, איש תכחים שמדפי התלונות בלישכת עורכי הדין מלאים עליו,השופטים יודעים עליו,תלונות על זיופי מיסמכים וגניבה הוגשו נגדו,ונימצאות אצל היועץ, ובכל זאת האיש עדיין חופשי
כתוב תגובה ל- יודע דבר או שניים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il