|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אהרונוביץ' ביטל פיטורי בר-לב; המפכ"ל הודיע: שוקל צעדי
מאת: יואב יצחק  |  13/04/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אהרנוביץ מסוכן למשטרת ישראל
  עופר שיפמן   13/04/09 22:47
מאחורי החיוך התמים והנעים של ניצב בדימוס אהרונוביץ מסתתר להערכתי שועל חריף היודע באיזה צד מרוחה פרוסת הלחם שלו. האיש איננו בור בנושאי משטרה כפי שמתעורר לעתים רושם, אך החלטותיו לגבי נושאים אחדים בימים האחרונים מעוררות תמיהה ולא בלשון המעטה. אם ניצב בר-לב לאחר שקירקס את המשטרה זמן כה-רב כפי שלא היה מאז הקמתה זוכה בפרס "ניחומים" כייפי בארה"ב בדרכו כנראה להיות המפכ"ל הבא מינוי ליברמני מובהק. במצב שנוצר לא רק המפכ"ל בלבד צריך לשקול את צעדו בתגובה, אלא בעיקר מר נתניהו ראש הממשלה צריך לקרוא לסדר את השר לבטחוו פנים המתפרע ומטיל צל כבד על צמרת המשטרה. אם לאו ימעל נתניהו באחריותו למימשל מתוקן. בינתיים אהרונוביץ מוכיח כי אינו אלא משרתו הדל ואסיר התודה של ליברמן. נראה כי נשמע על עוד אחדים מבני קבוצתו של שר החוץ שישימו ללעג את המבנה השלטוני התקין בכדי לחלץ את פטרונם מצרותיו בפלילים. דומה כי ליואב יצחק ולאריה אבנרי מחכה עבודה רבה בתקופה הקרובה ביותר.
כתוב תגובה ל- עופר שיפמן
מר שיפמן, את מי אתה מייצג?
  שאול א.   14/04/09 00:08
תגובתך מצביעה על כי אתה מביע עמדה ידועה מראש. תגובתך אינה מקצועית אלא משקפת אינטרס סמוי, שחרף הצגת שמך המלא (בהנחה שאכן מדובר בשם אמיתי ולא בדוי), הרי שלא ציינת בדיוק מה המניע שלך ומדוע אתה מייחס לשר אינטרסים פסולים, כאילו הוא בובה המופעלת על ידי אדם אחר. כאשר מדובר בניצב לשעבר שהיה סגן מפכ"ל.
אילו ההחלטה שלו הייתה כל כולה פוליטיקה קטנה וצרת אופקים, סביר להניח שהוא כלל לא היה נדרש לדון בסוגיה משום שהיא היתה מוכרעת מזמן על ידי בג"צ, בדחייה מוחלטת של העתירה של בר לב. עובדה היא שגם בג"ץ השתומם נוכח החלטת המפכ"ל והשר לשעבר וביטל בפועל את החלטתם. מכאן שהשר החדש פועל על קרקע מוצקה. מה שמשאיר את תגובתך תמוהה במקצת שלא לומר בעייתית. "ודי לחכימא ברמיזא", כמאמר חז"ל.
כתוב תגובה ל- שאול א.
עופר שיפמן נציג כנופיית בייניש
  הא ותו לא   14/04/09 01:27
כנופיית בייניש מסרבת לאפשר שינויים בממלכה שלה, באמצעותה היא שולטת על כל המדינה. הממלכה שלה כוללת את בתיהמ"ש, פרקליטות, שב"כ, משטרה ומשרד היוע"מ. העקרון המנחה את הכנופיה הוא לתפור תיק לכל אדם חזק, אינטליגנטי ובעל מחשבה עצמאית שעלול לסכן את שלטונה. על רקע זה בוצעה תפירת תיקים ליעקב נאמן, רפאל איתן, אביגדור קהלני, רובי ריבלין, חיים רמון. על אותו רקע נבין את תמיכת הכנופייה במאיר שטרית, שהוא חנפן, חסר מחשבה עצמית ואסיר תודה לכנופיה על שסגרה לו בשעתו את תיק החקירה בסוכנות ללא מאסר.
כתוב תגובה ל- הא ותו לא
ואתה מייצג את כנופיית השר
  שרה   14/04/09 18:29
פרידמן לשעבר הוצה לפגוע בכל יכולתו בבית המשפט העליון
כתוב תגובה ל- שרה
אינני מייצג את כנופיית פרידמן
  כי הוא זאב בודד   14/04/09 23:05
לצערי אין לפרופ' פרידמן כנופיה שתיתן לו גב ותאפשר לו לבצע את הרפורמות שלו. זו הסיבה שהוא לא הצליח להעביר שום רפורמה בממשלה. הלוואי שהיתה לו כנופיה. אז היינו נראים אחרת.
כנופיית בייניש באמת קיימת והורסת כל חלקה טובה במדינה. אם יפזרו את בג"ץ, לדעתי איש לא ירגיש בחסרונו ואזרחי ישראל ינשמו לרווחה.
כתוב תגובה ל- כי הוא זאב בודד
עופר אני מניח שאתה לא זבוב על
  אשד   14/04/09 00:24
הקיר במשרדיהם של דודי ואהרונוביץ'.
אני מניח גם שלא ראית את העדויות וממילא אין לך מושג על החקירה והתחקירים. אתה רק בא ואומר "המשטרה היא היררכיה ולכן בר-לב חייב ללכת.
אני גם רוצה שתזכור שבמדינת ישראל של היום אין משטרה באמת. יש מספר יחידות מיוחדות איכותיות יותר או פחות, אבל מעבר לכך... כלום, נאדה! השוטרים העירוניים הם בדיחה אחת ענקית, עושים פו וכולם נופלים. העיקר שהם הולכים עם משקפי דאווין - סוף הדרך. התחנות המתפוררות במבני הטיגארט הבריטי מבזבזות מיליוני שקלים בשנה על תחזוקה, הטכנולוגיה מיושנת להחריד, כאשר אתה מגיע לתת תלונה על פריצה לביתך תוך דקות אתה מקבל טופס לביטוח, שאם אין לך ביטוח, אין לך כלל סיבה לפנות למשטרה. כלי הרכב מתפוררים. אני גר בפתח תקווה ויש כאן ניידת וחצי במשמרת לילה שמקרטעות בעיקר להסעות שוטרים. תמיד יש ניידת עם פנס ראשי שרוף וזה מעיד על הכל. אז אם יש איזשהו מנהיג שהצליח לטפס במשטרה ויכול להיות הדור הבא (רק שהוא קצת "מפריע" לדור הותיק), האם לדעתך זו סיבה מספיק טובה לזרוק אותו?
כתוב תגובה ל- אשד
השרים נבחרים למשול.
  אורי....   14/04/09 09:20
יהיה הפקיד בכיר ככל שיהיה הוא ישאר פקיד הסר למרותו של נבחר הציבור. (היו בחירות לאחרונה) כאן אהרון ברק שלא נבחר מעולם ע"י הצבור רוצה לשלוט בנו ושולט. וכך כל מוסדות הממשל. הגיע הזמן לעורר את המערכת ולהכניס סדר שהפר אהרון ברק.
כתוב תגובה ל- אורי....
בנושא של אורי בר לב, הטיפול
  היה נכון וצודק.   14/04/09 09:41
כל דבר לגופו. אבנרי יואב יצחק ידעו שהשיקול של דודי הוא אגו נפוח ותו לא. לא היה ענייני בשום דבר. דיכטר שהוא פוליטקאי קטנטן נגרר אחרי דודי המפכ"ל שהוא אילוץ. נקווה שהמשך הטיפול של השר בדודי יהיה בהתאם.
כתוב תגובה ל- היה נכון וצודק.
you are so wrong
  mimi   14/04/09 19:08
Bar Lev was and is one of the best men EVER to have served the police forces in Israel.....
כתוב תגובה ל- mimi
2
לא לחכות להחלטת דודי כהן-
  pini-1   13/04/09 22:56
אלא לפטרו לאלתר. כמו כן יש להחזיר את קרמשניט חזרה מה"גלות".
כתוב תגובה ל- pini-1
המפכל תתפטר נכשלת בגדול.
  שוטר ....   13/04/09 23:31
המפכל פיטר את בר לב רק בגלל שהוא טוב ומוצלח.
הקינאה אכלה את המפכל תתפטר , הרסת את המשטרה. כשוטר
אני מעודכן . אינך ראוי לאמון.
כתוב תגובה ל- שוטר ....
חנן וייס-אכן בר לב פוטר בגלל
  היותו משכמו ומעלה   14/04/09 10:44
והמפכ"ל התגלה משכמו ומטה.


wsoft.co.il
כתוב תגובה ל- היותו משכמו ומעלה
3
עוד נושא בלתי מובן!! שיתפטר!
  pepita   13/04/09 23:02
שהמפכ"ל ילך הביתה. ממש נראה עלוב נפש. פוליטיזציה של בחירתו לתפקיד ולא מקצועיותו. אינו מתאים לתפקיד בו מחזיק. לא רואים אותו, לא שומעים אותו. אינו משדר אמינות, מקצועיות. שחיתות במשטרה, אלימות בלתי נסבלת על-ידי שוטרים, התנהגות ברבארית, התנהלות בלתי מקצועית. סיפורים שעלו נעלמו כלא היו. המשטרה על הפנים ממש. צריך איש משכמו ומעלה לתפקיד. שיתפטר. שיסיק מסקנות.ובא לציון גואל!!
כתוב תגובה ל- pepita
4
ברצוני להרגיע את המפכ"ל כהן
  האזרח הקטן   13/04/09 23:03
ציטוט מהמאמר: "כיצד יוחזר בר-לב למשטרת ישראל, על-אף הטענות החמורות שהטיח במפכ"ל ובשר הקודם לביטחון פנים - לרבות האשמתם בפרסום שקרים, החשדת המפכ"ל בהאזנות סתר, והחשדת השניים כאילו מסרו תצהירים כוזבים לביהמ"ש העליון."
ברצוני להרגיע את המפכ"ל. כאזרח ידוע לי מזמן שקציני משטרה, כולל המפכ"ל, משקרים בכל פורום אפשרי: פרקליטות, בתי משפט, ועדות הכנסת, הודעות לעיתונות, ואף בחקירות. לא הייתי זקוק לשם כך לתנ"ץ בר לב. הדברים ידועים, כנראה לא רק לי. לכן יכול המפכ"ל להירגע ולהחזיר למשטרה את תנ"ץ בר לב. הוא לא גילה לנו דברים שלא ידענו קודם.
כתוב תגובה ל- האזרח הקטן
5
כל הכבוד לאהרונוביץ.המפכל טיפש
  ששושפרי   13/04/09 23:03
כל הכבוד לאהרונוביץ. בושה למפכל ולדיכטר. נכשלו בתפקידם.
לפטר את בר לב ללא סיבה , היא טפשות וחוסר אחריות .
טוב שדיכטר אינו יותר שר לבטחון פנים. נכשל בגדול בתפקידו . רצה להיות ראש ממשלה . הוא אינו מתאים לוועד הבית . המפכל תתפטר, הרסת את המשטרה . אינך מתאים
לתפקידך.
כתוב תגובה ל- ששושפרי
סופסוף שר משטרה עם ביצים
  אנא לוגי   14/04/09 07:01
כל הכבוד לשר.
כתוב תגובה ל- אנא לוגי
הכבוד גם לליברמן
  אנציק לא פדיה   14/04/09 09:59
שר החוץ החדש מביא המון כבוד למדינה.
ליברמן הוא פטריוט ישראלי וישר כסרגל.
הבחירה בשר ארונוביץ' כבר מוכיחה שהייתה בחירה מבריקה וכל הכבוד גם לארונוביץ' וגם לליברמן.
כתוב תגובה ל- אנציק לא פדיה
למה הסמולנים קופצים?
  עמנואל חוקן   14/04/09 19:01
החלטה מצוינת של כבוד השר מרגיזה את הסמולנים
כתוב תגובה ל- עמנואל חוקן
6
למה להחזיר אותו? ביזיון!!
  אביחי מכפר סבא   13/04/09 23:04
בושה וחרפה שהשר החדש מערער כך על החלטת המפכ"ל.

כנראה שלשבת עם ליברמן בממשלה זה אומר שגם צריך לסגור לו דברים שהוא מבקש. כך ליברמן מנסה לחמוק מהחקירות שלו, ואהרונישקי מצידו עושה את שליברמן רוצה כמו בובה צייתנית.

דודי כהן אני מחזק את ידך!!
כתוב תגובה ל- אביחי מכפר סבא
7
יאללה דודי לך הביתה
  אחד העם המקורי   13/04/09 23:05
נו, באמת, דודינק'ה, נראה לך שהציבור קונה את הרמיזות הקטנות שלך, שכאילו השר החדש סגר בחדרי חדרים עסקה, שיוחזר אורי בר-לב כניצב, וזה בתמורה לטובות מסוג זה או אחר לליברמן?
והלוא בדיוק לזה אתה רומז! פיספסנו משהו?
לא, כי אם פיספסנו, בוא תבהיר לנו, שיהיה ברור.

ואתה יודע מה? הכי פשוט, לשיטתך, שאתה תיאחז בתפקידך הנוכחי, תישאר כמפכ"ל, ואז שום דיל מרומז, כמו הנ"ל, לא יעבור! אתה הרי תהיה שם לחסום אותו! כמה פשוט.

אז אל תפחיד אותנו, ואל תמכור לנו שטויות. כולנו עוד זוכרים את התנכלותך לאפרים "קרמשניט" ארליך והגלייתו, את התנכלותך הנוכחית לאורי בר-לב ופיטוריו, כמו גם את נסיעתך חסרת המעצורים והגבולות ברכב משטרתי, במהירות, שכול אזרח אחר היה משלם ברישיונו לכול החיים, ואתה נפנפת את זה כיתוש טורד, שכלל לא נוגע לך.
גם לא נשכח שלמעשה אתה לא הבחירה של השר הקודם (נפל לכשעצמו, טוב שנעלם מהבמה), אלא מין ברירת-מחדל, לאחר שהקצין בו בחר לא יכול היה לקבל את המינוי. ואז נזכרו בך.
האם אנחנו רואים ימים חדשים במשטרה, בהם השר באמת מבין את תפקידו, ועושה אותו באחריות, שקיפות ואמינות?
אם כן, המפכ"ל, יכול להיות שבאמת אין לך ברירה, ואולי תצטרך לעשות לביתך, אך במקום אחר. בהצלחה שם.
כתוב תגובה ל- אחד העם המקורי
8
נאמן הבטיח לבר לב ניצחון
  הידד לנאמן   13/04/09 23:47
ועכשיו הוא זוכה בכול הקופה!
כתוב תגובה ל- הידד לנאמן
9
מושחתים חזרתם
  המכיר   14/04/09 00:16
מי ייצג את בר לב- נאמן
תחברו ותראו התוצאה
כתוב תגובה ל- המכיר
התוצאה היא שאתה שוטר מושחת
  ובר לב שוטר נקי   14/04/09 01:14
כתוב תגובה ל- ובר לב שוטר נקי
10
עצת חינם למפכ"ל - אל תשקול....
  אחמד זיבי אורגינל   14/04/09 01:18
לך הביתה ומיד !
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי אורגינל
11
די לשחיתות!
  צבי הרן-הדס   14/04/09 01:41
לא יאמן, אני קורא את השורות האלו ופשוט לא מאמין. מרגיש חסר אונים אל מול המערכת המכוערת הזאת, המושחתת הזאת. איפה נשמע כדבר?! ככה לבוא ולשבור את מילתו של המפכ"ל מול כל העם? ככה לבוא ולבטל פיטורים של עשב שוטה?! ככה לבוא ולמנות מישהו כדי שיבטלו חקירות של פושעים?! בחיים לא ראיתי מינוי יותר מגעיל ומעורר חלחלה מזה, בואו פשוט תגידו למפכ"ל ללכת הביתה ותמנו לכם מפכ"ל בובה, למה לקרוא לדברים בשמות כינוי, תקראו לילד בשמו, אתם בושה למדינה! תתביישו.
כתוב תגובה ל- צבי הרן-הדס
12
מעניין כמה דוחות ומכות נתן
  אני...   14/04/09 02:03
שהגיע לאן שהגיע,כל יום סיפור עליו למה מי הוא בכלל, שוטר שרוצה להתקדם חייב להיות רע ואכזר כדי להצדיק את עבודתו,אז חלאס לכתוב כל יום סיפור עליו,כי חוץ מאישתו אף אחד לא יבכה עליו.
כתוב תגובה ל- אני...
13
פיני אחד תמיד צודק
  גה לילה   14/04/09 02:52
כתוב תגובה ל- גה לילה
14
יוחק חוק פיזור המשטרה לאלתר
  שלטון החוק   14/04/09 06:50
כתוב תגובה ל- שלטון החוק
15
על בג"ץ להודות לשר אהרונוביץ'
  ש. גטווין   14/04/09 06:54

בעוד שופטי בג"ץ למדים לדעת שהליכתם בעיניים עצומות
אחרי פסיקה קודמת של איזה שופט מימים עברו שקבע כי..
ארגון יודע טוב מאחרים מה נכון לו, (כשהציבור ההגינות וכו' לא מוזכרים..)
ולכן לא יתערב ביהמ"ש ולא יחליף שיקול דעתם מפני דעתו שלו
גם אם דעתו שונה, אינו מעשה חכם, שלא לומר מעשה טיפשי המזיק לציבור..
איך היו השופטים מתפלפלים עתה עם מקרהו של בר לב,
שכולם יודעים שעדיף לו לציבור ולמשטרה עצמה שמעולים יהיו בה,
יותר מהדפתו של אינטרס אישי וכבוד מפוקפק של איזה מפכ'ל לא יוצלח,
אם את "פטנט" סילוק המעולים כדי שלא יהיו בסביבה ולא יתנו דוגמא לאחרים..
הרי למד המפכ'ל מבייניש עצמה עת סילקה מעולים דוגמת השופט אוקון ואח'
כדי שלא "יקלקלו" את חוסר היעילות, חוסר ההגינות, ולעיתים הרשעות המקוממת
מהם סובל הציבור גם בהזדקקו להגיע לבית המשפט,
והנה רצה המזל.. ובא אהרונוביץ והוציא עבורם את הערמונים מהאש.
וחבל שהמזל לא התעורר לעיתים תכופות יותר
עת שופטי העליון נמנמו ושיירות מנצלי ההיתר
הדבילי לנצל את אי ההתערבות במעשי נפסדות שונים
עברו ונכנסו לחיינו עד שרק המזל יכול להם...


כתוב תגובה ל- ש. גטווין
16
השר הוא הבוס, וטב שהבהיר זאת.
  אורי....   14/04/09 07:34
כתוב תגובה ל- אורי....
17
כהן הוא המפכל הכי עלוב שהיה ..
  דנה הופשטיין   14/04/09 08:15
מפכל שעסוק רוב הזמן בתככנות ...
שמפטר 2 קצינים מהטובים ביותר בגלל אגו-מניאק
ושהשוטרים שלו מכים אזרחים ...שילך לעזאזל
כתוב תגובה ל- דנה הופשטיין
18
השתן של דודי כהן עלה לו לראש
  אלון ה   14/04/09 08:59
דודי כהן צריך להתבייש בכך שהוא הוריד את רמת הפיקוד במשטרה לאיזשהו סוג של חדר מיטות.

בן אדם שזוכה להכרה גבוהה על מעכשיו, והמפכ"ל, שבמקרה הוא אמור להיות משרת הציבור, ככה נוהג כלפי מי שפעל רבות למען הציבור. דודי כהן הוא כזה אדם לא חשוב אם ימשיך בגישה הביזארית שלו.
כתוב תגובה ל- אלון ה
השתן לא עלה לדוד כהן לראש.
  אין לו ראש בכלל !   14/04/09 17:24
אנא, אל תייחס לאדם את מה שאין לו.
כתוב תגובה ל- אין לו ראש בכלל !
19
הצדק ניצח את האגו של דודי כהן.
  תודה לשר!!!   14/04/09 09:34
כתוב תגובה ל- תודה לשר!!!
20
טעות קשה!! קצין שלא ממלא הוראה
  לא זכאי לקידום   14/04/09 09:52
כתוב תגובה ל- לא זכאי לקידום
חנן וייס-הקצין ממלא אחר
  הוראות,ואינך מבין   14/04/09 10:50
בעניני גוף גדול.

זכותו של הניצב לשרת בו הוא יעשה את המיטב עפ"י כישוריו ואהבתו, כך נרוויח כולנו מכך.

אין מדובר על סירוב פקודה פשוט, אלא על ניצב שאמור לנהל (אם יש 10 ניצבים) כ-1/10 מהמשטרה,

ובתור שכזה כדאי להתייעץ עמו מה הוא רוצה לעשות, ולא לקבוע לו חד ערכית.

כשלכל רס"ר עם אבא , בועד, המשטרה, משתינה במכנסיים.


קצין משטרה לשעבר
קצין בכיר במשטרה צבאית
דרגת שחרור : סגן
לא קבע בדימוס
נטול פרוטקציה (אבא, סבא, לא הדודה ולא הדוד)
wsoft.co.il
כתוב תגובה ל- הוראות,ואינך מבין
אז מה אם הוא 'אמור' - הוא סרבן
  נב   14/04/09 12:42
וככזה אין לו זכות לדרוש מאף אחד אחר למא הוראות שלו. אם הוא היה נשמע להוראות המפכ"ל אז הוא היה ראוי לקבל פיקוד על אחרים. ברגע שהוא עצמו סירב - אין לו זכות קיום במשטרה
כתוב תגובה ל- נב
חנן וייס-יש להבדיל בן פקודה
  לנהלים ומינויים   15/04/09 09:23
פקודה היא מצב זמני בזמן לחוץ,

לדוגמה, יש התפרעות שלא תוכננה, המפכ"ל בשטח ומחלק פקודות, שתופסות מן הסתם לאותו הרגע עצמו, גם אם הוא נמשך יממה,

הפקודה הינה קצרה ולזמן קצר, למשימה מסוימת,

להבדיל ממינוי מפקד בכיר בדרגתו, שיש להתייעץ עמו ולהגיע עמו להסכמה והבנה,

בלית ברירה הוא יכול לחכות בהקפאה עד לסבב המינויים הבא, כולל מפכ"ל חדש,


אין כאן שום עניין של חוסר מרות או חוסר רספקט.

גם המפכ"ל עצמו, האמן , עמד על שלו ולא אחת,

הכרתיו אישית, היה קמב"ץ ת"א צפון והחלפתי אותו בתפקיד.

מי שלא יודע לעמוד על שלו (כמובן שיש גבולות ודרכים לכל דבר), אינו יכול להיות מפקד.

ואצלנו כידוע רובם בפרוטקציה (שהיא אתנן ולמעשה שוחד , גם בקשיש זה שוחד), ולכן רובם כעלה נידף ברוח, הם לא התאמצו במיוחד, אבא שלהם דחף מלמעלה.

ניצב בר לב הוא ערכי, לעומתו המפכ"ל, לדעתי, מוזן מיועצי אחיתופל...

אם זה כך, כדאי אכן שיתפטר ויוחלף כל הספ"כ ביחד עמו.


קצין משטרה לשעבר
קצין שיפוט בכיר במשטרה צבאית, כלא 4
לא קבע בדימוס
מינוי אישי של 5 ראשי אכ"א (ללא התערבות אבי)
דרגת שחרור : סגן, מ"מ שדה בהנדסה קרבית, רא"ג


wsoft.co.il
כתוב תגובה ל- לנהלים ומינויים
אתה מתפלסף דוד כהן ניכשל וצריך
  לעוף מהמשטרה   16/04/09 22:24
כתוב תגובה ל- לעוף מהמשטרה
21
ארגון חולה
  פעולה דחופה   14/04/09 10:23
ברור בעליל כי חלקים נרחבים במשטרה רקובים. מזה זמן רב, הארגון, המעסיק כ- 40,000 שוטרים, לא מספק את הסחורה. התפוקה היא אפסית . האנרגיות של מפקדיו מופנות לתככים ,לחתרנות,לפוליטיקות ולמזימות בינם לבין עצמם, שלא לדבר על קשרים הקיימים בין גורמים במשטרה עם חבורות פשע.
הראש חולה , חולה מאוד-ולכן הגוף לא מתפקד . צריך לבוא שר שיטלטל את המערכת וינקה מתוכה את הגורמים הרבים הנגועים ולא יעשה חשבון לאף קצין . נאמנותו וחובתו של השר היא לציבור ולא לקצין זה או אחר. טענת "ההיררכיה האירגונית: אותה משמיע המפכ"ל, היא טענה צינית ומיתממת ,שכן זו שמורה לארגון המתפקד באופן נורמלי ולא לארגון חולה כמו משטרת ישראל.
כתוב תגובה ל- פעולה דחופה
22
לכל המגיבים לעופר שיפמן (!)
  עופר שיפמן   14/04/09 10:24
מבלי להיכנס לשיוכי לכאן או לכאן אני מצהיר שאני שייך לעצמי בלבד וכל ההבנה המצומצמת שאתם מייחסים לי שייכת לי בלבד. ובאשר לתגובות שהן לצערי מעידות על כל מה שממיוחס לי, מצויות בהן עצמן:

נא לסקור את אירועי הימים האחרונים במשטרה:

1. מתקיים טקס כניסת השר בחסותו של איווט האיום.
2.בהמשך מפרסם השר הודעה כי "למרות שקיימת הנחייה שהמפכ"ל שלא ידווח לשר על חקירת אישים פוליטיים, הוא, השר, חזר והדגיש באוזני המפכ"ל שזו בדיוק כוונתו".
3. למחרת מתחילים שלושה ימים חקירה של איווט האיום.האירועים לאחר מכן מעידים שהמפכ"ל בעצם לא תפש את "הכוונה האמיתית" של השר.
4. כעת בא השר להגיב בדרך ערומה של שועל כרמים: יש לו במה לאיים, בברלב. אני אראה לכל הניצבים מיהו בעל הבית. אז ברלב שלדברי השר המשטרה לא יכולה לוותר על שירותיו, לא יפוטר למרות התנהלותו השערורייתית וישלח לחיים משוגעים בניו-יורק לתפקיד הכי לא חשוב במשטרת ישראל. אבל עצם האקט המופגן הזה הוא רמז למפכ"ל איך עליו להתנהג אם ברצונו להמשיך בתפקידו - ורחז לכל ניצבי המשטרה שיזכרו מיהו הבוס והפנקס פתוח והיד של איווט רושמת.

לכל מבקרי: זו התנהלות של שר פוליטי ברמה הנמוכה ביותר כפי שלא היתה בתולדות משטרת ישראל. אהרונוביץ בנעימותו כי רבה מתעתע ובעצם אינו אלא קול אדוניו. מיהו האדון כולנו יודעים. על מה הוא נחקר כולנו יודעים. אז מי שבאמת דואג לדמות המשטרה ולעבודתה כגוף עצמאי רצוי שיקרא היטב את הדברים האלה.
כתוב תגובה ל- עופר שיפמן
מר שיפמן: אתה מאשר את דברי
  המגיבים באתר   14/04/09 12:01
ציטוט מדברי מר שיפמן: "לכל מבקרי: זו התנהלות של שר פוליטי ברמה הנמוכה ביותר כפי שלא היתה בתולדות משטרת ישראל. אהרונוביץ בנעימותו כי רבה מתעתע ובעצם אינו אלא קול אדוניו. מיהו האדון כולנו יודעים. על מה הוא נחקר כולנו יודעים. אז מי שבאמת דואג לדמות המשטרה ולעבודתה כגוף עצמאי רצוי שיקרא היטב את הדברים האלה."
מהדברים הנ"ל אני מבין ש:
1- שיפמן הוא קצין בכיר במשטרה.
2- במקום לעסוק יומם ולילה בשמירה על בטחון האזרחים, הוא גולש באינטרנט ע"ח שעות העבודה (היום בשעה 10:24) ובוחש בפוליטיקה במקום לבצע את עבודתו.
3- שיפמן לא מבין כי שר בישראל יכול להיות רק פוליטיקאי שנבחר בבחירות דמוקרטיות. זה דווקא יתרון שח"כ אהרונוביץ פוליטקיאי שרשאי לדווח לציבור על פעילות המשטרה עליה הוא ממונה.
4- אני לא מצפה משיפמן להבין את סעיף 3 דלעיל. מה כבר אפשר לצפות מקצין משטרה פרימיטיבי?
5- יצחק אהרונוביץ לא מאיים שהוא בעל הבית. הוא באמת בעל הבית. מה ששיפמן ועמיתיו הפרימיטיבים במשטרה יבינו זאת יותר מהר, כן ייטב לכולנו.
6- הרמה של המשטרה היא ירודה ביותר. בכך מרגיש כל אזרח. השר אהרונוביץ מראה נכונות לבצע את השינויים הדרושים. זה יכאב להרבה קציני משטרה ברמה נמוכה, כולל המפכ"ל, שיצטרכו ללכת. זה ירגיז הרבה אנשים.
7- ברור לי שכל פעם שאהרונוביץ ידרוך למישהו על היבלת, יטענו כלפיו שהוא עושה דברו של ליברמן. תשובתי לטענה זאת: א- אין לכם הוכחות. ב- מותר לכל שר בממשלה להתייעץ עם שר אחר, גם עם ליברמן, אשר 15% מהציבור בחרו בו.
8- ברור לי שהחלום של שיפמן הוא מדינת משטרה דיקטטורית, בה המשטרה עושה כל מה שהיא רוצה ללא כל פיקוח. לא נוח לו שהגיע שר חדש בלתי תלוי, שנבחר ע"י העם ורוצה לעשות את עבודתו כמו שצריך.
9- כנראה שמשטר דמוקרטי מרגיז את קציני המשטרה ולא מקובל עליהם בכלל. רק אתמול שמענו שהם עצרו אזרחים ללא סיבה ובבית המשפט הם נתנו לשופט סיבת מעצר "התנגדות למעצר". בקיצור, מעצרים שרירותיים ללא כל סיבה.
10- אני בטוח שהשר אהרונוביץ ישים קץ לתופעות האלו. אינני מתנגד שהוא יתייעץ עם מי שהוא רוצה, כולל עם ליברמן. זה דמוקרטיה פה, מר שיפמן. שכחת זאת ???
כתוב תגובה ל- המגיבים באתר
דובר חסר שיניים ושמוט מלתעות
  עופר שיפמן   14/04/09 14:20
דומה ובתשובתו העילגת של בדובר לכאורה בשפ השר המציג עצמו כ"נציג המגיבים", נמצאת רגישות של הסופג מכה חוקית מכוונת היטב מ ע ל החגורה - ובצדק. כל ההנחות של המגיב המתנשא בידענות משטרתית ביחס לזהותי, שגויות. הניסיון לתאר אותי כ"פרימיטיבי" מעיד על המגיב ולא עלי. אין זה שאלה של התנגחות ביני לבין מישהו אחר. זו שאלה הנוגעת לטיב מניעיו של השר הזה שמתחילתו נוקט לכאורה באיומים שהדעת דוחה אותם. יתרה מזו, שרי משטרת ישראל לדורותיהם נמנעו מלכפות החלטות כאלה על המפכ"לים. גישה כזו נחשבה נתמיד כהתערבות לא מוצדקת ולא ראויה של הזרוע הפוליטית בארגון שחייב להיות משוחרר מלחצים. שר המתחיל את דרכו בדרך בה פתח אהרונוביץ מעיד על חולשתו והיותו תלוי באיווט האיום שלו - שהוא בדיחה לעצמה. אני משוכנע שהממונים על חקירת איווט האיום יעשו את מלאכתם בהגינות. יהיה בסיס להמלצה - ימליצו, לא יהיה - יודיעו כי אינם ממליצים. אבל משטרה שהצמרת שלה כמו מאויימת בבוטות כזאת תהיה חייבת למצוא מענה חד-משמעי באמצעות כל מי שאיכפת לו מעצמאותה של המשטרה לפעול אך ורק בהתאם לקביעת החוק, ולא על-פי פרשנות של מי שעלול להצטייר כלקק עכוזים העושה בשקידה את שליחותו בשם "הבוס" מרעיד הסיפים.
כתוב תגובה ל- עופר שיפמן
מר שיפמן, נעקצת, מה?
  מגיב אחר   14/04/09 16:30
איזה זעם, איזו התלהבות!! זעם קדוש והתלהבות חסרת רסן!! מישהו נגע בנקודה רגישה אצלך, ופתאום "מת העולם", מה? ממה נפשך? אם המפכ"ל עשה טעות/שגיאה, היא חייבת להתקבע, ואפילו אם בית המשפט העליון לא תומך בה, השר לא תומך בה והציבור בא לו להקיא ממנה?!? רק בגלל שהמפכ"ל אמר? כי אם כך, לשר יש את הג'וקר ביד, או כמו שהפרקליטות אמרה לו במפורש (!) - אתה השר, אתה הקובע, ואינך צריך את המפכ"ל ויועצו המשפטי (שנראה שיש לו תפקיד לא קטן בבוקא והמבולקא שהשתררו כאן בעניין זה) כדי לבטל לאלתר את החלטתו של המפכ"ל. צא וגזור ממה שאמרתי מעלה על המפכ"ל (נגיד שעשה שגיאה, האם היא חייבת להתקבע?), הרי שאם עשה השר שגיאה, כפי שאתה, מר שיפמן, טוען, יסודותיה להתקיים ולהתממש חזקים משל המפכ"ל ועולים עליו! ואם לא מוצא חן בעיניך, או בעיני המפכ"ל, אף לא אחד מונע מכם מלהתפטר מהשרות במשטרת ישראל! השרות את עם ישראל הוא זכות, לא חובה, ואידך זיל גמור.
כתוב תגובה ל- מגיב אחר
מבוכת לשון ומחשבה
  עופר שיפמן   14/04/09 19:17
ההתלהמות המיוחסת לשורותי מצויה דוקא בנוסח המבולבל של דברי המגיב הנכבד. אבל לא בי ולא בנו מתמקדת הבעיה. למפכ"ל מותר לטעות בשיקוליו ואילו התנהלותו של ניצב ברלב מעידה על התנהלות המזכירה בריון בכניסה למועדון לילה. אין ספק כי השר החדש יספק לנו חומר בידורי של ממש שכן אין הוא יכול לדבר על חשיבותו של ניצב ברלב למשטרה ולשלוח אותו להינות מחייו בניו-יורק, שכידוע זהו תפקיד שולי בצמרת ולא שם הזירה המתאימה ללוחם המהולל. על-כך אין תשובה משומרי תדמיתו של השר. שכן לשר ישנה כנראה תוכנית ערמומית מרחיקת לכת. הוא יגביר את לחצו על המפכ"ל בעידודו של איווט האיום עד שזה יתפטר נתוך מיאוס, ואז יוזעק מניו-יורק הלוחם הנודע בפשע ניצב ברלב להיות המפכ"ל החדש שיישם את המשטרות העירוניות לשמחת הפשע המאורגן. ניתן לשער שאיווט האיום לא יסבול מחילופי צמרת אלה וממהומה כזאת. ויבוא שלום למפלגה המשונה שקמה לעינינו עד שתימוג כבדיחה מצחינה.
כתוב תגובה ל- עופר שיפמן
שמונה מאות אלף בוחרים נתנו את
  קולם לליברמן   14/04/09 20:01
אחרי 3 טוקבקים שכתבת בשבח מפכ"ל המשטרה ונגד מבקריו, אין לי ספק שאתה איש משטרה שהוטל עליו להגן על האינטרס הצר של המפכ"ל דוד כהן. כושר הביטוי הדל שלך הוא אינדיקציה נוספת שאתה איש משטרה. להלן ציטוט מדבריך: "ויבוא שלום למפלגה המשונה שקמה לעינינו עד שתימוג כבדיחה מצחינה."
ידעתי שאנשי משטרה בוחשים בפוליטיקה ורכילות במקום לשמור על בטחון האזרחים. דבריך הנ"ל מוכיחים זאת שוב. המפלגה המכונה על ידך "בדיחה מצחינה" קיבלה 15% מקולות הבוחרים. השאלה היא למי להאמין: לשוטר עופר שיפמן, או לשמונה מאות אלף בוחרים שנתנו למר ליברמן את קולם?
אני דווקא מאמין לקהל הבוחרים. איתך הסליחה.
כתוב תגובה ל- קולם לליברמן
עופר שיפמן כנראה חולה רדיפה
  פירוש רש"י   14/04/09 23:20
ציטוט מדברי שיפמן: "לשר ישנה כנראה תוכנית ערמומית מרחיקת לכת. הוא יגביר את לחצו על המפכ"ל בעידודו של איווט האיום עד שזה יתפטר נתוך מיאוס, ואז יוזעק מניו-יורק הלוחם הנודע בפשע ניצב ברלב להיות המפכ"ל החדש."
איזה תכנית ערמומית ואיזה נעליים? השר החדש אומר בגלוי לדוד כהן שהוא מעונין בהתפטרותו ובמינוי ניצב ברלב תחתיו. רק אנשי משטרה מפגרים כמו עופר שיפמן ודוד כהן לא מבינים הודעה ברורה וחד משמעית של השר.
כתוב תגובה ל- פירוש רש"י
המשטרה שכחה שהיא צריכה
  לשרת את האזרחים   14/04/09 17:32
ציטוט מדברי שיפמן: " יתרה מזו, שרי משטרת ישראל לדורותיהם נמנעו מלכפות החלטות כאלה על המפכ"לים. גישה כזו נחשבה נתמיד כהתערבות לא מוצדקת ולא ראויה של הזרוע הפוליטית בארגון שחייב להיות משוחרר מלחצים."
בהתחשב במצב הגרוע אליו התדרדרה המשטרה, חייבים להגיע למסקנה שהשרים הקודמים שנהגו כמתואר ע"י שיפמן טעו. הגיע זמן לשינוי, כלומר שהשר לבטחון פנים יתערב באופן פעיל בנעשה במשטרה. רק כך יובטח פיקוח ציבורי על מוסד חשוב זה, ויובטח שיפור מתמיד של השירות לאזרח ע"י המשטרה.
כתוב תגובה ל- לשרת את האזרחים
23
ישר כוח לשר על המעשה-המשך
  בר דרור דוד   14/04/09 10:36
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
24
המפכל מפריח האשמות ללא כיסוי
  hשמעון   14/04/09 10:59
מה בדיוק היתה הסיבה שהמפכל הידיח את בר לב מהמחוז הדרומי? האם זה בגלל שהוא פגע שם בפרוטקשן? מה הסיבה שמדיחים קצין מצטיין? אולי על זה צריך לשאול מה נעשה בחדרי חדרים?
על סמך מה המפכל מעלה האשמות חמורות כלפי השר על "הנעשה בחדרי חדרים?
המפכל טוען שהוא לא יכל לעבוד עם בר לב בגלל שבר לב ניסה להתגונן נגד הדחתו. כיצד הוא רוצה לעבוד עם השר כשהוא מפריח נגד השר האשמות ללא כיסוי?
האם השר צריך עכשו לתבוע את המפכל את המפכל על הוצאת דיבה?
כתוב תגובה ל- hשמעון
25
חנן וייס-השר הוא הבוס וטוב
  שכך, עד היום   14/04/09 11:17
היו אנשים ממפלגת השמאל, שאהבו את השקט,

למה ?!

כשיש עשן ויש אש כולם נכווים.


מי שאין עליו תיק סמוי, כביסה מלוכלכת שלא חוטאה באור השמש/ציבור,

יכול לעשות מהפכות וטוב שכך.


wsoft.co.il
כתוב תגובה ל- שכך, עד היום
26
התפנה מקום מתאים לבורובסקי
  א. פובליציסט   14/04/09 11:41
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
פובליציסט=דני בלוך=פודל של ברק
  ידה של מפא"י בכל   15/04/09 09:37
טבעי שהפודל של אהוד ברק יציע את בורובסקי המפא"יניק לתפקיד מפכ"ל משטרה. מפא"י לא מעונינת לאבד את השליטה על משרות רגישות בישראל. ראינו כבר כמה הואילו לאהוד ברק קשריו הטובים עם המפא"יניקים במערכת המשפט כשביקש לסגור את תיקי החקירה של "עמותות ברק" בניגוד לכל הגיון משפטי וציבורי.
כתוב תגובה ל- ידה של מפא"י בכל
27
טיפול ראוי בפשפש שהועלה למעלה
  אזרח פשוט   14/04/09 11:52
אדוני שר המשטרה היות והתחלת "בנקוי האורוות" יש להמשיך בכך ולטפל גם בבעיית סנ"צ קרמשניט (כן, כן זה שתפס את המפכ"ל "דוהר" בכביש 6 במהירות של 180 קמ"ש ויותר "ופרס" זרקו אותו לכלבים).
המפכ"ל הזה מן ראוי שיתחלף כי לעם ישראל מגיע משהוא אחר.
כתוב תגובה ל- אזרח פשוט
28
החלטה רעה מאוד!
  בירם פנטיני   14/04/09 11:56
האם הדבר שחששנו ממנו ערב הרכבת הממשלה התחיל??
טהור מוקדי כוח מתוך אינטרסים אישים...
תחשבו על זה.. מה ככ בוער לשר חדש לקחת כזאת החלטה קשה?
מה הוא ראה שידכטר ודודי לוי לא ראו?
משהו מריח רע מאוד, וזה ספור קלאסי שזה מגיע מכיונו של מלך הספינים ניצב בר לב.
עד שיש מפכ"ל ישר בארץ המושחתים אתם רוצים להבריח לנו אותו??
כתוב תגובה ל- בירם פנטיני
כנראה שלא כולם מסכימים עם דעתך
  זידאן זידאן   14/04/09 17:04
ציטוט מדברי פנטיני: "עד שיש מפכ"ל ישר בארץ המושחתים אתם רוצים להבריח לנו אותו?" קרא את תגובה מס' 29, שנכתבה ע"י אדם שמכיר את המפכ"ל מבפנים. הוא מתאר אותו כאיש מושחת ובזבזן של כספי ציבור, שעושה פרוטקציה לחברים ולא מעודד עבודה איכותית במשטרה. זו גם דעתי כאזרח פרטי. הרמה של המשטרה מתחת לכל ביקורת. בעיקר הזילזול בערכי הדמוקרטיה ובמגילת זכויות האדם, שכנראה אף שוטר לא קרא אותה. השבוע נזפה שופטת במשטרה על מעצרי שווא של אזרחים חפים מפשע. כמה פעמים קרה שאנשים זומנו לחקירה במשטרה ויצאו מהתחנה בארון מתים כתוצאה "מהחקירה"? איך קרה ששוטרים קשרו מפגין באזיקים ובעודו חסר ישע קרעו לו את הנחירים? איך קרה שהאסיר הבורח בני סלע הוכה ע"י שוטרי תחנת נהריה בעודו כבול באזיקים? איך קרה שבלשים במשטרת נהריה ניסו לרצוח עבריינים באמצעות חומר נפץ? איך קרה שהמפכ"ל מינה את אחיו למפקד מרחב ת"א? כל התופעות האלו קורות בזמן שרנ"ץ דוד כהן מפכ"ל המשטרה. לכן טענתך שדוד כהן מפכ"ל ניפלא היא מגוחכת.
טוב שהשר החדש אדם חרוץ ומתחיל לעבוד מהיום הראשון. בדיוק אנשים כאלו אנו צריכים.
כתוב תגובה ל- זידאן זידאן
29
סע, המפתחות בפנים.
  אחד שמכיר   14/04/09 12:19
הבעייה של המפכ"ל הזה היא לא שהוא "בחור רע",למשל הוא עושה חגיגות מפוארות למשטרה, הוא דוהר בכבישים כאחרון הפלייבויים,הוא "לא כל כל מסתדר עם עם הפשיעה הכבדה, הוא לא כל כך מפרגן לקצינים מןכשרים, הוא נותן רכבים איכותיים לקצונה הבכירה ובתחנות חסרות ניידות,הוא מקדם "ידידים" במקום איכויות ופה ושם יש לו בעיית דיוק,
חוץ מזה "מרקיז הכל בסדר"
מר כהן לך הבייתה בכבוד, תעשה טוב לעצמך, למשטרה ולכולנו,
כתוב תגובה ל- אחד שמכיר
30
מינוי בר-לב
  ג'יאו 1950   14/04/09 20:58
Good Job מגיע לשר החדש , המפכ"ל תסיק מסקנות ותגיש מכתב התפטרות , איחולי לבר-לב , האיש יגיע רחוק
חג שמח
כתוב תגובה ל- ג'יאו 1950
31
מוטב למפכ"ל להתפטר ויפה שעה
  אחת קודם שיפוטר   14/04/09 22:28
כתוב תגובה ל- אחת קודם שיפוטר
32
תגובה לבירם פנטיני
  מחמוד   15/04/09 03:58
צר לי ידיד המכובד.הואיל ומר אהרונוביץ אינו נטע זר באדמה המקודשת של משטרת ישראל ,ובתור היותו ניצב בדימוס מכיר הוא את הנפשות הפועלות בשטח ,מכיר את הקליקות הקיימות וראה שעה קודם להחלטת בג"צ כי ראוי ונחוץ להציע לבר לב הצעה שיקשה עליו לסרב,אמנם לא תפקיד פיקודי אבל תפקיד ההולם כישוריו.לעומתו,קודמו בתפקיד ה"ה דיכטר היה ונותר נגוע באי רצון לפגוע בסמכויות המפכ"ל וזאת ע"י מתן גיבוי מלא למפכ"ל בכל מעשיו לטוב ו\או לרע.מטרתו של דיכטר הייתה מניעת פגיעה במפכ"ל ולכן הסכים לכל.אולם,בניגוד לדבריך ובניגוד לטענותיך,גם דיכטר הבין כי מעשה זה של פיטורי בר לב לא עלו בקנה אחד עם שלטון החוק ו\או ניהול תקין של משטרת ישראל.
יתרה על כך בין במעשה ובין במחדל,המפכ"ל דודי כהן הכניס שיקולי קליקות וגמירת חשבונות אישיים בניהול מערכת המינויים במטה הארצי. מה עוד שגם אם ה"ה בר לב טען כנגדו כי כיזב ומסר מסמכים מזוייפים ,שומה היה עליו לצאת ולהציג כי אין מאחורי זאת דבר וחצי דבר וכי בר לב משקר.אולם ,משלא יצא חוצץ כנגד ההאשמות שהוטחו בו ובמיוחד בפני בית המשפט העליון ,כנראה אין עשן בלי אש וכי ה"ה בר לב צודק בטענותיו לנקיון כפיים מחד ולחוסר תום לב מצידם של ה"ה דודי כהן ודיכטר (?).
כתוב תגובה ל- מחמוד
33
לנזוף בנצ"מ דוד ביתאן.מ.מ לכיש
  אורי. ד   15/04/09 08:12
הקצין מנע במסווה של הגנה צעדה של פעילי ימין בחול המועד פסח ללא שום הצדקה. הבחורים הטובים באו לשדרות ושם הופעל נגדם כח משטרתי אלים כאילו מדובר בתאילנד.
הקצין התראיין בטלוויזיה ונראה שקיבל פקודה מלמעלה ולא ברורה. הוא עצר יהודים טובים והשופט זרק אותו ואת השוטרים שלו לכל הרוחות.השופט אמר "המשטרה מנסה לסתום פיות".ושחרר לאלתר את העצורים.
הקצין ביתאן חייב לקבל נזיפה חמורה והערה בתיק האישי.
הוא חייב לקחת קורסים בסיסים בזכות הציבור להתארגנות להבעה דעה חופשית ועוד כמה זכויות של האזרח במדינה דמוקרטית ומתוקנת.
כל צוער במשטרה חייב לקחת קורסים בסיסים של אזרחות ודמוקרטיה.
חג שמח.
כתוב תגובה ל- אורי. ד
את דוד ביתן צריך לפטר מהמשטרה
  קורסים לא יעזרו   15/04/09 10:21
אם קצין משטרה הגיע למעמד של מפקד מרחב ועדיין לא שמע על עקרונות הדמוקרטיה ומגילת זכויות האדם, הוא צריך לעוף מאירגון אכיפת חוק במדינה דמוקרטית. אולי הוא מתאים למכור אבטיחים או לסחור בחלקי רכב משומש.
כתוב תגובה ל- קורסים לא יעזרו
רק ניתוח (אולי ) יעזור
  מנתח מוח   15/04/09 21:18
שום קורס לא יעזור: האפשרות היחידה היא לבצע בקצין דותן ניתוח מוח להשתלת תוספת למוחו הזעיר.
כתוב תגובה ל- מנתח מוח
34
מפכ"ל המשטרה הסגיר את עצמו
  בפליטת פה מסוכנת   15/04/09 09:32
ציטוט מהמאמר: "כי המפכ"ל הביע תמיהה: מה אירע בחדרי חדרים שהשר אהרונוביץ' מתגייס כך, באופן שנראה חד-צדדי, לטובת בר-לב."
כל בר דעת שיודע לקרוא בין השטין מבין במה מדובר. למרות שאין לי הוכחות לכך, אני מניח שמאז התמנה אהרונוביץ לשר בטחון פנים, האזינה המשטרה סביב השעון לטלפונים שלו ושל ליברמן. מאחר שיש לליברמן נסיון קודם עם האזנות של ניצב משה מזרחי, ומאחר שאהרונוביץ היה קצין משטרה, הדעת נותנת שהם נזהרו לא לקבוע פגישות בטלפון ובוודאי לא ניהלו שיחות חשובות בטלפון.
אם בכלל האזין המפכ"ל לליברמן ואהרונוביץ, נראה לי שהאזנותיו לא נשאו פרי. לכן הוא כנראה מודיע בגלוי שלדעתו ההחלטה לבטל את פיטורי בר לב "נפלה בחדרי חדרים", כלומר במקום שבו אי אפשר להאזין לטלפון.
אני לא הראשון שחושד במפכ"ל דוד כהן בהאזנות סתר. גם ניצב בר לב האשימו בבית המשפט בביצוע האזנות סתר נגדו.
כתוב תגובה ל- בפליטת פה מסוכנת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il