s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אובמה שוקל להקפיא הסיוע אם נתקוף באירן
מאת: איציק וולף  |  24/04/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הוא מוסלמי לא יעזור לנו
  יוסי יוסי   24/04/09 11:07
כתוב תגובה ל- יוסי יוסי
2
זה היה ברור כשבוש הוחלף באובמה
  מישה111   24/04/09 11:12
כתוב תגובה ל- מישה111
3
"עת צרה היא ליעקב וממנה יוושע"
  שירה   24/04/09 11:20
"ר’ כאן, סימן 11), הודיע בנבואה שנכתבה בתורתנו הקדושה, תורת אמת, מה עתיד לקרות מייד לפני בוא המשיח, ואמר כך:



אוֹי מִי יִחְיֶה מִשֻׂמוֹ אֵל! וְצִים מִיַּד כִּתִּים וְעִנּוּ אַשּׁוּר וְעִנּוּ-עֵבֶר וְגַם-הוּא עֲדֵי אבֵד"



ועפ"י הפרשנות שניתנה לדברים ממקורות שלפני יותר מאלפיים שנה, משמעות הדברים היא כזו: אוי לאומה שתימצא בעולם בזמן שהקב"ה יפדה את ישראל, בעת שיגיעו ספינות ענק של הרומאים (הנוצרים) ויילחמו באיזור אשור ובאיזור עבר, וינצחו שם ויגרמו עינוי לתושבי המקום, אך גם גורלם עצמם יהיה לאבדון, ואז תינתן המלוכה למשיח ולישראל.

מלחמה עם פרס בסמוך לביאת המשיח

עניין המלחמה של הנצרות נגד פרס בסמוך לביאת המשיח כתובה באופן מפורש יותר במדרש שהביאו חז"ל לפני כאלפיים שנה:

אמר רבי יצחק: שנה שמלך המשיח נגלה בו, כל מלכי האומות מתגרים זה בזה (מלחמות, ועימותים מזויינים ומילוליים בכל רחבי העולם). מלך פרס (איראן) מתגרה במלך הערבי (עיראק? סעודיה? ירדן?), והולך מלך הערבי לאדום (המייצגת אצל חז"ל אימפריה נוצרית, שבימינו היא כנראה ארה"ב), ליטול עצה מהם (מבקש עזרה וסיוע מארה"ב).

וחוזר מלך פרס ומחריב את כל העולם (איראן מתחילה בפעולות טרור או מלחמה ברחבי העולם, כפי האיומים שלה). וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם. ויאחזו אותם צירים כצירי יולדה (פחד גדול מהטרור האיראני בעולם).

וישראל מתרעשים ומתבהלים (נוכח האיומים האירניים על מחיקת ישראל) ואומרים: להיכן נבוא ונלך? להיכן נבוא ונלך?!

ואומר להם (כיבוכל הקב"ה משיב לישראל כך): בני, אל תתיראו! כל מה שעשיתי, לא עשיתי, אלא בשבילכם! מפני מה אתם מתיראים?

אל תיראו, הגיע ימי גאולתכם!

(המדרש מבשר: כשזה קורה, למרות שישראל יפחדו, אין להם מה לפחד, הצרות שהאיראנים יעשו מבשרות את בוא הגאולה!)

ולא כגאולה ראשונה (יציאת מצרים) גאולה אחרונה (בוא המשיח), כי בגאולה הראשונה היה לכם צער ושעבוד מלכות אחריה (גלויות), אבל גאולה אחרונה, אין לכם צער ושעבוד מלכות אחריה!

…אמר ר’ שמעון בן פזי: באותה השעה מגביה הקב"ה למשיח עד השמים, ופורש עליו מזיו כבודו, מפני אומות העולם, מפני פרסיים הרשעים.

אומר לו: אפרים (אחד הכינויים למשיח) משיח צדקי, הוי דיין על אלו ועשה בהם מה שנפשך חפצה, שאלמלא רחמי שגברו עליך כבר אבדוך מן העולם ברגע אחד, שנאמר: "הבן יקיר לי אפרים וגו’". ...."

השם1.נט
כתוב תגובה ל- שירה
4
יצא החוסיין מהאובמה
  השאלה:   24/04/09 11:42
את אובמה יחליף נשיא לא מוסלמי השאלה שעליה אין עדיין תשובה היא כמה נזק יגרום לארה"ב ולמערב
כתוב תגובה ל- השאלה:
5
אין ספק שאובאמה =גוג
  שירה   24/04/09 11:43
א וַיְהִי דְבַר-יְהוָה אֵלַי לֵאמֹר. ב בֶּן-אָדָם שִׂים פָּנֶיךָ אֶל-גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל וְהִנָּבֵא עָלָיו. ג וְאָמַרְתָּ כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי אֵלֶיךָ גּוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל. ד וְשׁוֹבַבְתִּיךָ וְנָתַתִּי חַחִים בִּלְחָיֶיךָ וְהוֹצֵאתִי אוֹתְךָ וְאֶת-כָּל-חֵילֶךָ סוּסִים וּפָרָשִׁים לְבֻשֵׁי מִכְלוֹל כֻּלָּם קָהָל רָב צִנָּה וּמָגֵן תֹּפְשֵׂי חֲרָבוֹת כֻּלָּם. ה פָּרַס כּוּשׁ וּפוּט אִתָּם כֻּלָּם מָגֵן וְכוֹבָע. ו גֹּמֶר וְכָל-אֲגַפֶּיהָ בֵּית תּוֹגַרְמָה יַרְכְּתֵי צָפוֹן וְאֶת-כָּל-אֲגַפָּיו עַמִּים רַבִּים אִתָּךְ. ז הִכֹּן וְהָכֵן לְךָ אַתָּה וְכָל-קְהָלֶךָ הַנִּקְהָלִים עָלֶיךָ וְהָיִיתָ לָהֶם לְמִשְׁמָר. ח מִיָּמִים רַבִּים תִּפָּקֵד בְּאַחֲרִית הַשָּׁנִים תָּבוֹא אֶל-אֶרֶץ מְשׁוֹבֶבֶת מֵחֶרֶב מְקֻבֶּצֶת מֵעַמִּים רַבִּים עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר-הָיוּ לְחָרְבָּה תָּמִיד וְהִיא מֵעַמִּים הוּצָאָה וְיָשְׁבוּ לָבֶטַח כֻּלָּם. ט וְעָלִיתָ כַּשֹּׁאָה תָבוֹא כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ תִּהְיֶה אַתָּה וְכָל-אֲגַפֶּיךָ וְעַמִּים רַבִּים אוֹתָךְ. {ס} י כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא יַעֲלוּ דְבָרִים עַל-לְבָבֶךָ וְחָשַׁבְתָּ מַחֲשֶׁבֶת רָעָה. יא וְאָמַרְתָּ אֶעֱלֶה עַל-אֶרֶץ פְּרָזוֹת אָבוֹא הַשֹּׁקְטִים יֹשְׁבֵי לָבֶטַח כֻּלָּם יֹשְׁבִים בְּאֵין חוֹמָה וּבְרִיחַ וּדְלָתַיִם אֵין לָהֶם. יב לִשְׁלֹל שָׁלָל וְלָבֹז בַּז לְהָשִׁיב יָדְךָ עַל-חֳרָבוֹת נוֹשָׁבוֹת וְאֶל-עַם מְאֻסָּף מִגּוֹיִם עֹשֶׂה מִקְנֶה וְקִנְיָן יֹשְׁבֵי עַל-טַבּוּר הָאָרֶץ. יג שְׁבָא וּדְדָן וְסֹחֲרֵי תַרְשִׁישׁ וְכָל-כְּפִירֶיהָ יֹאמְרוּ לְךָ הֲלִשְׁלֹל שָׁלָל אַתָּה בָא הֲלָבֹז בַּז הִקְהַלְתָּ קְהָלֶךָ לָשֵׂאת כֶּסֶף וְזָהָב לָקַחַת מִקְנֶה וְקִנְיָן לִשְׁלֹל שָׁלָל גָּדוֹל. {ס} יד לָכֵן הִנָּבֵא בֶן-אָדָם וְאָמַרְתָּ לְגוֹג כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הֲלוֹא בַּיּוֹם הַהוּא בְּשֶׁבֶת עַמִּי יִשְׂרָאֵל לָבֶטַח תֵּדָע. טו וּבָאתָ מִמְּקוֹמְךָ מִיַּרְכְּתֵי צָפוֹן אַתָּה וְעַמִּים רַבִּים אִתָּךְ רֹכְבֵי סוּסִים כֻּלָּם קָהָל גָּדוֹל וְחַיִל רָב. טז וְעָלִיתָ עַל-עַמִּי יִשְׂרָאֵל כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ בְּאַחֲרִית הַיָּמִים תִּהְיֶה וַהֲבִאוֹתִיךָ עַל-אַרְצִי לְמַעַן דַּעַת הַגּוֹיִם אֹתִי בְּהִקָּדְשִׁי בְךָ לְעֵינֵיהֶם גּוֹג. {ס} יז כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הַאַתָּה-הוּא אֲשֶׁר-דִּבַּרְתִּי בְּיָמִים קַדְמוֹנִים בְּיַד עֲבָדַי נְבִיאֵי יִשְׂרָאֵל הַנִּבְּאִים בַּיָּמִים הָהֵם שָׁנִים לְהָבִיא אֹתְךָ עֲלֵיהֶם. {ס} יח וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא בְּיוֹם בּוֹא גוֹג עַל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה תַּעֲלֶה חֲמָתִי בְּאַפִּי. יט וּבְקִנְאָתִי בְאֵשׁ-עֶבְרָתִי דִּבַּרְתִּי אִם-לֹא בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה רַעַשׁ גָּדוֹל עַל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל. כ וְרָעֲשׁוּ מִפָּנַי דְּגֵי הַיָּם וְעוֹף הַשָּׁמַיִם וְחַיַּת הַשָּׂדֶה וְכָל-הָרֶמֶשׂ הָרֹמֵשׂ עַל-הָאֲדָמָה וְכֹל הָאָדָם אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הָאֲדָמָה וְנֶהֶרְסוּ הֶהָרִים וְנָפְלוּ הַמַּדְרֵגוֹת וְכָל-חוֹמָה לָאָרֶץ תִּפּוֹל. כא וְקָרָאתִי עָלָיו לְכָל-הָרַי חֶרֶב נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה חֶרֶב אִישׁ בְּאָחִיו תִּהְיֶה. כב וְנִשְׁפַּטְתִּי אִתּוֹ בְּדֶבֶר וּבְדָם וְגֶשֶׁם שׁוֹטֵף וְאַבְנֵי אֶלְגָּבִישׁ אֵשׁ וְגָפְרִית אַמְטִיר עָלָיו וְעַל-אֲגַפָּיו וְעַל
כתוב תגובה ל- שירה
גוג מהוואי וברק זה מגוג ?!
  חה חה חה..   24/04/09 12:20
כתוב תגובה ל- חה חה חה..
חליק דווין
  אול צוף   25/04/09 15:39
אשרי המאמין מה זה נבואה?אנחנו צריכים להיות מעשיים ולא להשתמש בשם הנבואות כי לשוטים ניתנה הנבואה וכך גם קראו להם בתנך זה לא נכון?
אבל כדי לנחם אותך בכך זה לא יקרא אים את זוכרת את יום הכיפורים המלחמה ההיא מדינות מסוימות לא הושיטו בהתחלה עזרה ואז קרה מה שקרה ודבר זה חייב את מדינות המערב והחריח גם ארצות הברית להושיט עזרה ובזה התחיל המהפך ומי שברור למה יודע למה והמבין יבין את הרמז לכן אובמה ומי שלא יהיה חייבים להקשיב לישראל פן יבולע לכל המאיימים עלינו בסנקסיות ואיומים אחרים הבנת את הרמז?
כתוב תגובה ל- אול צוף
אשרי המאמין
  לשירה   25/04/09 15:53
לשוטים ניתנה הנבואה כך כתוב בתנ"ך נכון צריך לסמוך רק על עצמינו
כתוב תגובה ל- לשירה
6
מדינת ישראל מושפלת
  שירה   24/04/09 12:09
אובאמה נחוש להתקרב לאירן עם גרעין או בלי גרעים. זאת התכנית של אובאמה עוד לפני שנבחר לנשיא - חוסיין אובאמה הוא מוסלמי שאוהב את אחיו, שונא יהודים ושונא את מדינת ישראל שעבורו כמו עבור כל המוסלמים היא מכשול גדול לשלום העולם - אמנם זה שקר גדול אולם כך הם חושבים. אמריקה בועטת בישראל כבר בגלוי.מספיק עם השטויות שלכם. ישראל יכולה לשכוח מאמריקה ומזה שהעולם יעשה משהו בעניין הגרעין האירני. הרגרעין האירני הוא צרה של ישראל בלבד וכל העולם שם פס עלינו ועל הגרעין האירני. הכל הולך בדיוק על פי הנבואות - כתוב בכל הנבואות שלפני שמשיח יבוא ישראל תשאר מבודדת. ורק הקב"ה יציל אותה.
להלן קטע מהנבואות:
"ככלות נפץ יד עם קדש" - ומפרש רש"י הקדוש: "כי אזלת יד ואפס עצור ועזוב" - על דרך זה פירש רש"י (פירש את כל התורה ברוח הקודש לפני כ-800 שנה) בסנהדרין צ"ח ע"א: "ככלות נפץ יד עם קדש" - כשתכלה תקומתם ןחוזק ידיהם שהיתה נפוצה אילך ואילך... (הכבוש - ההתפשטות) ואחר שתכלה גבורתם - שיהיו שפלים למאד. "תיכלינה" אלו הצרות ויבא משיח , כדיאמרינן (כמו שנאמר) "כי אזלת יד" - ומבואר הדבר שלא תבא הגאולה עד שתכלה גבורתם של ישראל, יהיו "שפלים למאד" . (מי שלא רואה שהמדינה מושפלת מכל הכיוונים, הוא עיוור):

מלחמת לבנון הראשונה, השנייה , "עופרת יצוקה" - כשלון מדיני חרוץ, אמריקה משפילה בגלוי את המדינה ועוד מעט יצטרפו אליה עוד , כי זה התהליך. בריטניה כבר החליטה לדבר עם החמאס ועם חיזבאללה. ישראל כבר הודיעה מחוסר ברירה שלא איכפת לה שאמריקה תדבר עם איראן, כאילו שאמריקה ביקשה רשות מישראל ועוד הרשימה ארוכה).

ובספר דברים ל"ב ל"ו כתוב כך: "כי ידין השם את עמו ועל עבדיו יתנחם (כשתגיע את הגאולה והשם יתברך ירצה לדון את עמו - וימצא נחמה בעבדיו - אלה ששומרים את תורתו) כי יראה כי אזלת יד ואפס עצור ועזוב (זה בדיוק מצב המדינה היום - אלת יד - ועם ישראל עזוב ועצור - נעזב ע"י כל אומות העולם ומי שחושב שיש לנו חברים - חי בעולמות אחרים ולא במציאות) ואמר אי אלהימו צור חסיו בו, אשר חלב זבחימו יאכלו ישתו יין נסיכם יקומו ויעזרכם יהי עליכם סתרה. (השם שואל היכן כל האלילים שלכם שעבדתם אותם - אמריקה, כוחי ועוצם ידי , צה"ל - מדוע אינם עוזרים לכם עכשיו?) ראו עתה כי אני אני ואין א-להים עימדי (אני יחיד) אני אמית ואחיה מחצתי ואני ארפא ואין מיידי מציל". כלומר מי שחשב שיכול להתעלם מבורא עולם ולברוח ממנו טעה טעות גדולה. פירוש (ראה תרגום יונתן בן עוזיאל שם) שהגאולה תבוא כאשר ישראל יהיו במצב של "אזלת יד ואפס עצור ועזוב", שאף אחד לא יוכל להציל אותם, רק השם, שלא יהיה לנו שום כוח לתלות בו וכל הכוחות שאנו תולים בהם יכלו מן העולם. ("הספר "מצמיח ישועה" בא לעזרתי). יהודים יקרים! הדברים כל כך ברורוים, הדברים נכתבו בספר דברים, כלומר בחומש לפני 3500 שנה וראו כמה הם אקטואליים. מר בוחבוט עד מתי אתה וחבריך תמשיכו לזרות חול בעיני הצבור???? הכל כבר גלוי וידוע והצבור לא מטומטם - כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת - אנו גם רואים שעל פי נבואה זו ועל פי כל הנבואות משיח כבר ממש כאן,
כתוב תגובה ל- שירה
7
הזדמנות טובה להיגמל מה(דוד) סם
  אבי געזונט   24/04/09 12:29
שנקרא סיוע אמריקאי. הוא פוגע פגיעה אנושה בתעשיית הנשק הישראלית וביכולת שלה למכור את תוצרתה למדינות זרות בתואנה שמדובר בטכנולוגיה אמריקאית. (זכורה עיסקת הפלקון עם הסינים) האמריקאים מעולם גם לא הציעו לישראל את מיטב הטכנולוגיה הצבאית שברשותם, הם עשו זאת רק כאשר ישראל הוכיחה יכולת לפתח טכנולוגיה כזו בעצמה. רוב רובו של העם האמריקאי הוא אוהד ישראל, הממשל לא תמיד.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
8
הפצצת הכור בעירק
  חוסיין אובמה   24/04/09 12:39
הציל את מדינת ישראל בזכות החלטתו של מנחם בגין.
הסכם השלום עם מצרים בזכות החלטתו של מנחם בגין.
מלחמת שלום הגליל בזכות החלטתו של מנחם בגין.
לא כל דבר צריכים לבקש רשות מאמריקאים.

אם לא נפעל נגד אירן עכשיו אמריקה תחסוך הרבה כסף...
ההיסטוריה, רבותיי, חוזרת ובגדול.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
9
ההנהגה שלנו אשמה בקרע
  היסטוריון   24/04/09 12:43
סביר להניח ששוב ליברמן יציל את המצב.כשאובמה יפגוש את ליברמן,נראה שוב "שהתבדינו"(ע"ע תקשורת ישראלית).
פתאום יהיה לנו שר חוץ שיש לו שפה משותפת,גם עם מנהיגי העולם החופשי וגם עם מנהיגי העולם הערבי.
אני חוזר ואומר:ליברמן הוא נציג טוב ומוכשר לאין ערוך עבור העם היהודי.
כמו "שהתבדו" אנשי התקשורת לגבי המצרים,כך ימשיכו "להתבדות" עם הפלשתנים,הסורים,הלבנונים וכו.
שלחו מהר את ליברמן לפגוש את אובמה.הוא הנציג הרשמי שלי!
כתוב תגובה ל- היסטוריון
10
לוותר על חג העצמאות, ואת הכסף
  שאול א.   24/04/09 13:24
להעביר לטובת שירות הרווחה או הבריאות או עמותות המזון.
ממילא, ישראל אינה אלא רפובליקת בננות, חסרת יכולת לניהול מדיניות חוץ עצמאית (ראה את הוטו של בוש על ניהול מו"מ עם סוריה, משך כל תקופת כהונתו).
עכשיו אוסרים עלינו אפילו למנוע את השואה הבאה, שזו תכלית קיומה של המדינה ובלעדיה, דומה שהיא מיותרת לחלוטין.
כתוב תגובה ל- שאול א.
11
חוסיין והילרי, שניהם קשי תפיסה
  מתגעגעים לבוש   24/04/09 13:50
המוסלמי בראכה חוסיין אוסאמה וחברתו הלא חכמה במיוחד הילרי צ'מברליין עדיין לא קלטו, שאם איראן תשיג נשק גרעיני ותפעיל אותו נגד ישראל, לא רק איראן תימחק מעל פני האדמה, אלא גם המזה"ת כולו.
הדבר יוביל לחורף גרעיני שיפגע ביבשת אירופה, ביבשת אמריקה ואולי בכל כדור הארץ.
כתוב תגובה ל- מתגעגעים לבוש
12
הסיוע האמריקאי מיותר לגמרי.
  הוא רעל עבורנו   24/04/09 14:16
אובאמה הוא לא האויב של ישראל. הישראלים הם האויב של ישראל.
אילו היינו עם גאה שמוכן להשקיע מאמצים בהגנה על קיומו, היינו מוותרים מזמן על סיוע אמריקאי. הסיוע האמריקאי משמש רק למימון ייבוא של עובדים זרים, כדי שבטלני ישראל ימשיכו לשבת בבית ולקבל דמי אבטלה. הפתרון הוא לוותר על סיוע אמריקאי ולהתחיל לעמוד ברשות עצמנו, מבחינה מדינית וכלכלית. יש לשלוח את כל העובדים הזרים לארצות מוצאם ואת מובטלי ישראל לשלוח לעבודה. לאחר שנשלח את העובדים הזרים הביתה, יהיו מקומות עבודה לכל הישראלים שלא עבדו עד עכשיו.
כתוב תגובה ל- הוא רעל עבורנו
13
ציפי,רמון,הסמול והערבים מרוצים
  קורן נאוה,טבריה   25/04/09 07:32
זה פרצופה האמתי של אמריקה שעליה נכתב:רק שמור אותי מאוהביי ומשונאיי אשמר בעצמי!"-והבשורה הטובה שהקב"ה מנהל את העולם!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
14
להד"מ
  א.ל. רמת-גן   25/04/09 08:48
העתקתם את זה מידיעות-אחרונות. כדאי שתעתיקו גם מחדשות ערוץ 2 : וואשינגטון מכחישה את הידיעה מכל וכל.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
15
הוא יתן ועוד איך, יצרני הסיוע
  קול המציאות   25/04/09 09:39
הצבאי יכריחו אותו לעשות זאת. מה הוא צריך עוד מובטלים באמריקה. יש לו מספיק מובטלים גם בלי הפסקת הסיוע לישראל. למי בדיוק הם ימכרו את המטוסים? היצור שלהם מספק אלפי מקומות עבודה בארצות הברית.
כתוב תגובה ל- קול המציאות
16
המחיר של שואה שניה
  33 מיליארד דולר   25/04/09 12:03
כתוב תגובה ל- 33 מיליארד דולר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il