s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתן לסרי
איתן לסרי
יש לשמור על עקרון ההדדיות בתגובות כדי שהצד השני המבין היטב את כללי המזרח התיכון ויבין גם שיש כאן מדינה ריבונית מפותחת וחזקה בכל ההיבטים היכולה להגיב בהתאם ולהשיב לו כגמולו
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תקשורת מתמסרת
מאת: אריה אבנרי  |  10/02/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טעית לגבי אברמוביץ
  מקור מידע שלו מהעבר   10/02/07 09:35
טעית לגבי אברמוביץ בכל מה שכתבת עליו על עברו. הוא לא היה הגון וישר ואמיץ גם אז. הוא קיבל חומרים מדהימים, למשל על מיכאל בן יאיר, על חיים אורון ועל שניים מבכירי מר"צ בזמנו - ולא פרסם אותם. "האתרוגיות" היתה אצלו תמיד, אבל היא כללה במודע הולכת שולל של הציבור. עיתונאי שגונז חומרים רציניים וקובר אותם הוא סתם אדם בזוי, כי הוא מועל במקצועו. אריה אבנרי טעה בזמנו כשחשב שאברמוביץ ישר או אמיץ. הוא מעולם לא היה כזה.
כתוב תגובה ל- מקור מידע שלו מהעבר
ומודה ועוזב ירוחם
  אזרח המדינה   10/02/07 16:16
יתכן שאברמוביץ הצדקן הצליח להסתיר את האמת המרה.תודה לך
כתוב תגובה ל- אזרח המדינה
אברמוביץ הוא בולשביק בנפשו. מה אתה מצפה מטיפוס שכזה
  דרורי   10/02/07 16:45
כתוב תגובה ל- דרורי
אים בולשביק זה המניע,למה הגן על שרון?
  אולי בולשביק אבל גם קצת ישר?   12/02/07 01:13
כתוב תגובה ל- אולי בולשביק אבל גם קצת ישר?
גם שרון היה בולשביק בדמו
  ידע מין את מינו   14/02/07 00:43
כתוב תגובה ל- ידע מין את מינו
צודק- מושחת היה ומושחת ישאר!!!
  נתי בן משה   10/02/07 18:29
כתוב תגובה ל- נתי בן משה
אדרבה!מוכיח שהיה מפחד מהשמאל ועתה עשה תשובה,ואביבנרי נישאר רשע
  מתוך הברנז'ה בתיקשורת   11/02/07 23:35
כתוב תגובה ל- מתוך הברנז'ה בתיקשורת
2
מאמר אמיץ
  שירה לין   10/02/07 09:50
נוקב ונכון. זאת הבעיה שקיימת ובה יש לטפל. השחיתות מסוכנת מכל אויב אחר והעתונאים המלקקים יביאו אסון למדינה. גם אני מאוכזבת מאברמוביץ.
יישר כח אריה אבנרי!!
כתוב תגובה ל- שירה לין
3
סדום ועמורה
  איציקב   10/02/07 09:55
אריה, כל הכבוד לך על הבולדוגיות , אנחנו בצנטרום של השחיתות ופרט לרעידת אדמה או משהו איראני איש לא יזוז
העם עייף והמנובלים חוגגים,
אל תרפה כי אין הרבה כמוך!
כתוב תגובה ל- איציקב
אני בהלם
  בעל מצפון   10/02/07 16:54
אחרי אמת מרה מסוג זו שחושף אריה אבנרי על בכירי התקשורת אני לא מסוגל לצפות יותר בטלוויזיה בדמיותיהם הצבועות של אברמוביץ , חסון ולפיד אלא אם הם יגיבו כל אחד בנפרד ויסתרו את מה שנכבתב כאן באומץ לב נדיר.
כתוב תגובה ל- בעל מצפון
4
הזרזירה - אילה חסון
  א..ל.. רמת-גן   10/02/07 10:02
בזמנו נתנה אילה חסון את פירסום העלילה על בורובסקי, בתופים ובמצלתיים,בראש מהדורת החדשות של ערוץ 1 . השבוע כשסגרו את התיק ההזוי, דיווח על כך הערוץ הממלכתי ,בסוף המהדורה , ממש לפני תחזית מזג האויר. את זיו פניה של חסון לא ראינו. אומ"ץ חייבת לעמוד על הדרישה,לברר עד תום את הקשר : חסון-קארובי-אולמרט-זקן, שרקחו את העלילה על בורובסקי. אם רשות השידור לא מסוגלת להביע משפט אחד של התנצלות, על פרשת בורובסקי, אין שום סיכוי שמיוזמתם ינקטו צעד נגד אילה חסון.
כתוב תגובה ל- א..ל.. רמת-גן
5
ממליץ לקרוא" תקשורת נבצרת"
  עוזי גלר   10/02/07 10:04
אבנרי פורע בגדול את השטר של פרס ביקורת התקשורת שהוא קיבל השבוע מטעם האגודה לזכות הציבור לדעת. אני ממליץ להקליד את שמו שמופיע בעמוד השער של האתר בסוף רשימת המאמרים היומית ולקרוא את נאומו המרשים בטקס שמופיע תחת השם: תקשורת נבצרת" או משהו דומה
כתוב תגובה ל- עוזי גלר
האגודה לזכות הציבור לדעת? זה פרס אריה לאריה מאריה
  בהישתתפות דליה הסוכנת המפעילה אריה   12/02/07 01:27
כתוב תגובה ל- בהישתתפות דליה הסוכנת המפעילה אריה
דבריו בטקס - כדרבנות.
  כל מילה חקוקה בסלע   12/02/07 15:38
כתוב תגובה ל- כל מילה חקוקה בסלע
6
אכזבה גדולה מעיתונאים שכבשו את הצמרת
  אורי ב.   10/02/07 10:17
אכן, שוב אבנרי צודק. אברמוביץ הפך בשנים האחרונות להיות מאוד מגמתי, ולספק מידע שגוי כדי לעורר בצופים אנטי נגד אנשים טובים, כך עשה בפרשת זליכה שסיפר שיש נגדו חקירה, בזמן שאברמוביץ "שכח" בכוונה לספר שחקירה זו הסתיימה בכלום. וזליכה יצא נקי.
גם בפרשיות אחרות עושה זאת אברמוביץ, אולי הוא כבר עייף, ופשוט עבר למדור "מספרי סיפורים".
חסון גם היא כבר נישמעת כמו הפודל של אולמרט כמו שהיתה הפודל של שרון.
יאיר לפיד מגיש תוכנית לאנשים לא חושבים. וכך זה נישמע
מטמטם לגמרי. אז יש אנשים כמוני שעוברים ערוץ רק לא לראות ולשמוע.
חבל שלא יצרו עוד בטלוויזיה תוכנית תחקירים אמיתית.
כתוב תגובה ל- אורי ב.
7
אבנרי אינו מבחין בין מניעים ובין עובדות
  משה, עורך-דין   10/02/07 10:18
פעם נוספת, אריה אבנרי מגולל רשימה של שנואי-נפשו. אין לי שום קשר למי מהם, ואינני יודע עד כמה כל אחד מהם מושחת כפי שאבנרי ציירו (למעט אברמוביץ, שדבריו על ה"אתרוג" העידו בו כי הוא עיתונאי מושחת).

אבנרי אינו מבחין בין השאלה האם עובדה שפורסמה היא אמת, ובין מניעיו של החושף לפרסמה. לשיא הגיחוך מגיע אבנרי במתקפתו על אילה חסון, שלא בדקה לטענתו את מניעיו של קרובי בדבריו על בורובסקי. אינני יודע מה בדיוק עשה בורובסקי, אך גילויים והפלתם של גדולי הפושעים והמושחתים נעשו לעיתים קרובות ע"י בעלי אינטרסים שונים, שבעת הכושר פתחו פיותיהם וגילו את הידוע להם. כמובן, אינני טוען שבורובסקי הוא פושע.

מה איכפת לנו האם קרובי רצה להשיג דבר-מה בדבריו על בורובסקי, או שדיבר מחמת שנאתו אליו - או שמא חשף את הידוע לו בשל מניעים נאצלים. השאלה היחידה המעניינת היא האם דיבר אמת.

דומני שהדו"ח של ערן שנדר הבהיר, כי קרובי דיבר לכל הפחות אמת חלקית ובורובסקי אכן ניהל מסע לקידום עצמו, באמצעות עסקנים פוליטיים שכנראה האמין כי בכוחם לסייע לו בכך, ואף עשה את מעשיו במתקנים משטרתיים ובסיוע קציני משטרה.

אם הדברים הללו נכונים, יכול קרובי לדידי להסתלק מעל במת ההיסטוריה, לאחר שפסל בכך את בורובסקי מלכהן כיועץ לענייני שחיתות של מבקר המדינה. לדעתי, המעשים שבהם הואשם בורובסקי ע"י שנדר, פוסלים אותו מלכהן בכל תפקיד ציבורי. יש בהם הרבה יותר - הרבה-הרבה יותר - קלון מהגרגר הקטן של קלון שהדביקו, למשל, למשה פייגלין, ברשעות ובזדון רב, בשל ארגון הפגנות פוליטיות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
לו היית עו"ד לא היית כותב את השטויות שלך
  נועם צ.   10/02/07 12:22
אין אדם שלא מנסה לקדם את האינטרסים שלו. השאלה היא מה הם הגבולות. למה קרובי לא דיבר בזמן אמת? למה עכשיו כאשר בורובסקי עובד על ענייני אולמרט במישרד מבקר המדינה?
היום גם אתה יכול לגשת למישטרה ולהתלונן על שכן מטריד או סתם אזרח שעיצבן אותך, והמישטרה תיקרא לו ותחקור את עניינו ועניינך, ואחר כך יתברר שהתלוננת סתם והתיק יסגר.
קצת אינטלגנציה אם אתה עו"ד אפשר לצפות ממך, ואם אתה עו"ד אוי ואבוי אם אתה כותב כאלה שטויות.
ובנוסף, אבנרי קיבל השבוע פרס על מקצועיותו כעיתונאי חוקר. אז של נעליך, לפני שאתה מבקר את אבנרי.
כתוב תגובה ל- נועם צ.
מכירה את המשה הזה.לא עורך דין ואף לא גמר בי"ס עממי
  אביגיל   10/02/07 16:46
כתוב תגובה ל- אביגיל
8
מאמר אמיץ
  אודי שהם   10/02/07 10:34
אוביקטיבי, טהור, קולח ונוקב.
אין גבול לשחיתות המסתאבת ולזרועות התמנון ששולח אולמרט ע"י שליחיו.
אריה אבנרי גדול האמיצים עם כושר ביטוי נדיר.
אני מברך אותך ומבקש ממך לא להרפות.
בסוף האמת הצדק והיושר ינצחו וזה יהיה בזכותך בלבד אריה אבנרי!
כתוב תגובה ל- אודי שהם
9
חסר אחד ברשימה.
  זיו תמיר   10/02/07 10:36
דמות מפתח אחת בתקשורת, חסרה ברישמה.
אני מדבר על רפי גינת, שבתכניתו"כלבוטק" חשף יורך דין עלוב נפש, שהשיג במרמה מגע מיני עם נשים והביא לחשיפתו ולמעצרו.
עורך דין זה, חטא פעמיים, פעם במשעשים שגינת חשף ופעם בכך שאין לו קרבה או קשרים אליו.
אם היו לו כאלה, ספק רב אם היו מעלליו נחשפים קבל עם ישראל.
אני נתקלתי בעורך דין נוכל, שביצע כלפי מעללים, שהיו מזכים אותו במקום של כבוד ב"כלבוטק".
מדובר בעורך הדין רונאל פישר, שגבה מלקוחותיו סכומי עתק תוך העמדת פנים שיספק להם טיפול משפטי, החתים אותם על מסמכי עושק והתנער מהם לחלוטין לאחר ששולם לו הכסף תוך טענה שזה שולם רק עבור "בדיקה".
גינת משמש גם כעורך "ידיעות אחרונות", שקיבל שפע של מידע ממקורות שונים, אודות פרשת מרמה ונוכלות חמורה זו.
ידיעות גם נחשף באמצעות מקורות מהימנים, להתנהלות בעייתית בעייתית של פישר במישור אחר, התנהגות שאתה רמזת אודותיה, בכתבה שפרסמת אודותיו לפני שבועות מספר.
גם פנייתי ל"כולבוטק" בנושא וגם פנייתי ל"ידיעות", זכו להתעלמות מוחלטת.
כלומר, למרות החומר החותך שיש לי בנושא, לא טרח אף אחד מגופים תקשורתיים אלה, לחזור אלי ולבחון את טענותיי.
מבדיקה עם אדם מיומן בנושא התקשורתי,למדתי שהנושא ראוי בהחלט לחשיפה תקשורתית.
אז מדוע זה לא נחשף?
כי ככל הנראה, פישר וגינת הם ידידים ובידידים לא נוגעים, גם כאשר הם מרמים ו...אתה יודע למה אני מתכוון .
כתוב תגובה ל- זיו תמיר
10
אריה חזק ואמץ!!
  רמי חיים   10/02/07 10:49
חסרים אנשים כמוך וכמו יואב
כתוב תגובה ל- רמי חיים
11
די כבר אריה. תן לנו מנוחה. היה שקט ממך קצת
  יוסף מ   10/02/07 10:54
כתוב תגובה ל- יוסף מ
תחיה לך בעולם דמיוני שכולו שקר. זכות הציבור לדעת
  ליוסף מ. (מ=משחית)   10/02/07 16:50
כתוב תגובה ל- ליוסף מ. (מ=משחית)
12
ה"אתרוגים" שמאתר לנו אריה אבנרי
  בצל ירוק   10/02/07 10:57
יש רגעים בהם מתעלה אדם על עצמו - ואלה הם רגעי חסד, בעיקר אצל מי שנמצא כל שעותיו בשדה הקרב כמו אריה אבנרי, אביר של ממש. הרשימה של היום שורפת בהבל אש לוהטת את הקורא - שכן האמת המרירה זועקת ממנה. פרדס של "אתרוגים" מעמיד לפנינו העיתונאי שזה עתה זכה בצדק רב בפרס על פועלו בתחום ביקורת העתונות, פרדס המפחיד ומעיד עד כמה חוטאים נכדיהם של מייסדי העתונות העברית כלפי סבותיהם (ויש כבר כלפי אבותיהם). מלאכה נאמנה עושה אבנרי ואין דומה לו בכך, כשהוא יודע עד כמה הוא מסכן אפילו את בריאותו. ארץ אחרת רוצה היה אבנרי לילדיו ונכדיו - ארץ שהגינות בסיסית בה היא ערך שכולנו צריכים להלחם עליה. מבחינה זאת כל קורא הגון הוא חייל בצבאו של אבנרי. וכאלה לוואי ויתרבו ויתייבש לו פרדס האתרוגים. בארץ אחרת היה אבנרי עצמו נחשב לאתרוג אמיתי וכה נדיר שעל כל אחד מאתנו היתה חובה לגונן עליו כמי שמגן על אוצר לאומי. שיהיה לנו רק בריא.
כתוב תגובה ל- בצל ירוק
13
האם אנו רושמים מושג חדש:תקשורת ועיתונאים צדקניים ומגלגלי עיניים
  ביצים גדולות   10/02/07 11:00
האם מדובר על זן עיתונאים פרגמטיים ואופורטוניסטים היורים את המטרה אל החץ כאלו ש "התבייתו" או אולפו בדיוק כמו הבאזים והניצים החייתים והפראיים ש"חונכו מחדש" והיום מביאים את הציד לשריקת אדוניהם??

מי מהם באמת כזה???
כתוב תגובה ל- ביצים גדולות
14
על שלושה ועל ארבעה
  ג.ר.   10/02/07 11:10
ראשית, תודה לך אבנרי על הכתבה הממשיכה את הקו העקבי שלך במלחמה בשחיתות.

- אברמוביץ חוגג כבר יותר מדי זמן על תהילתו המוצדקת מהעבר. אכן הוא נהפך לשומר האתרוגים האולטימטיבי ובנוסף הוא מנסה להפוך גם לממליך האתרוגים. זכורה לשימצה ההשתלחות שלו בזליכה וההתנצלות של ערוץ 2 על השתלחות זו.

- מחסון מעולם לא היו ציפיות כך שאין אכזבה ממשית. מצד שני טוב שיש לציבור מקור בתוך לשכת ראה"מ, אפילו אם מקור מטעם. לפחות כך אפשר לדעת ולהעריך את משמעות המידע.

- לפיד אינו עיתונאי, כבר שנים שהוא יותר בגדר בדרן וזה שהוא אולי משלם מיסים לאגודת העתונאים לא הופך אותו לכזה.

- חשין נוטל על עצמו אמרה קשה שבה הוא קובע שפרידמן מבולבל יותר מאשר שמח. לטעמי פרידמן פשוט שש אלי קרב.

תודה אריה אבנרי.
כתוב תגובה ל- ג.ר.
הצהרתו של חשין נוראה יותר מ"פוסטמה"
  חשין:אבד עשתונות.   10/02/07 18:15
הצהרתו של חשין מאימת ואלימה..לא הייתי רוצה לשמוע תלמיד בבית ספר מצהיר "הצהרה" כזו....
ו"עוילם-גוילם" שותק ??!!!
כתוב תגובה ל- חשין:אבד עשתונות.
15
האם אנו רושמים מושג חדש:תקשורת ועיתונאים צדקניים ומגלגלי עיניים
  ביצים גדולות   10/02/07 11:16
האם מדובר על זן עיתונאים פרגמטיים ואופורטוניסטים היורים את המטרה אל החץ כאלו ש "התבייתו" או אולפו בדיוק כמו הבאזים והניצים החייתים והפראיים ש"חונכו מחדש" והיום מביאים את הציד לשריקת אדוניהם??

מי מהם באמת כזה???
כתוב תגובה ל- ביצים גדולות
16
אינני מבין מדוע מתגוללים על השופט חשין בדימוס
  משפטן ותיק   10/02/07 11:25
הרי מדובר ב"בית משפט של אבא שלו" שעבר אליו בירושה וזכותו לראות בו נחלה פרטית.

באשר לאיומו להתנכל לידיו של שר המשפטים החדש, עד כדי קטיעתן, אם השר יעז לעבור בשער נחלתו הפרטית הנ"ל:
סביר להניח שהאינספירציות הכירורגיות של חשין לא חרגו מעולם אל מעבר לתלישת רגלי זבובים וראשי חיפושיות.

אשר על כן, אין לשר המשפטים החדש מה לדאוג לשלומן ושלמותן של ידיו, לפחות לא ישירות מחשין, אבל טוב יעשה אם יתן דעתו להשפעתן של דברי השופט העליון לשעבר על גורמים הניתנים להסתה, העלולים לראות באיומי הכריתה הללו לגיטימציה להוציאן מן הכוח אל הפועל.
כתוב תגובה ל- משפטן ותיק
תיגדע רוממות המורמים מעם
  נסים גבאי   10/02/07 13:15

תיגדע רוממות המורמים מעם

מאת: נסים גבאי gabbai@012.net.il 050-5206511

השופט העליון בדימוס מיכאל חשין, הרעיד השבוע את הציבור באמירתו המאיימת (לכאורה) כנגד שר המשפטים החדש פרופ' פרידמן: "מי שירים יד על ביהמ"ש העליון - אגדע ידו".

באמירה זו טבועות למעשה רבות מהנורמות הפסולות שאימצו להם לא מעטים ממנהיגי האומה, נבחריה ובכיריה, באומרם את אשר עם ו-על ליבם: "אנחנו ואפסינו עוד". "מה שמותר לנו אסור לאחרים".

כי מה רצה השופט בדימוס חשין לומר בתיאור מטאפורי חד זה?

חשין רצה להביע את סלידתו וחרדתו העמוקה מהמינוי של השר פרידמן כממונה על מערכת המשפט, לאחר שברור היה לכל כי אין שר המשפטים החדש רואה עין בעין את תפקודה של מערכת בתי המשפט - על ראשה נשיאת ביהמ"ש העליון דורית בייניש. חשין ראה בעצם המינוי איום ממשי ומיידי על מעמדם של חבריו שעדיין נמצאים ב"שירות סדיר" במערכת שזה עתה פרש ממנה.

שופט ביהמ"ש העליון לשעבר מיכאל חשין ראה עצמו מחויב להגן בגופו ובכל עוצמתו, כאילו באחריות אישית... על ביהמ"ש העליון.

השופט חשין ניסה כבר בעבר הקרוב מאז פרישתו לגמלאות, בפעם המי יודע כמה, להתברג לשיח הציבורי, ללא ספק כדי לתפוס עמדה פוליטית עתידית שאינה כל כך רחוקה מאופק ראייתו הסובייקטיבית. ראינו אותו כבר יותר מידיי פעמים בתקשורת, מביע עמדות בנושאים לא מעטים, ומשתתף באירועים כאלה ואחרים.

השופט חשין הרגיש כי יצא מכור היתוך סגור ויוקרתי, ועם פרישתו ממקדש השן שמנע ממנו בזמנו אפשרות תגובה מעבר לכתיבת פסקי דין, מצא עצמו כעת משוחרר רסן לומר את אשר על ליבו.

השופט חשין הציג עצמו קבל עם ועולם ברגע של כאב פנימי סובייקטיבי, כאחד האדם, ואת זעמו ותסכולו הביע בצורה נחרצת ולכאורה מאיימת, כדי להדגיש עוצמת וכוונת דבריו כנגד הרפורמטור שאינו מקובל כלל ועיקר על העליתא במע' המשפט.

השופט חשין עשה מעשה חמור ביותר, ודווקא בגלל תפקידו הרם לשעבר אסור שמישהו יקל ראש באיום המפורש (לכאורה) שהטיל כנגד פרופ' פרידמן כשר, ועל כל מי שינסה לפגוע בחבריו ובביהמ"ש העליון.

האיום (לכאורה) הוטל למעשה גם על כולנו כאילו והיינו נחותים ובורים מהבין את חריפות המינוי, תוך שהוא מנסה להבהיר לנו כי דברי התוכחה האלו ניתנו כנשק רק למורמים מעם, ואל לנו לחשוב לרגע להשתמש בביטויים מאיימים כאלה, אחרת נימצא מאחורי סורג ובריח.

אני מרשה לעצמי לחזור לאירוע הפרטי שלי (ולמי אין אירועים כאלה שהוא מכיר מאחרים בסביבתו), משפט הדרייפוס שהעלילה עליי המדינה בשנת 2000 .

רצה הגורל וכל מסכת חיי הלוחמנית עלתה לאחרונה באחד הדיונים שלי בביהמ"ש, דבר שבלשון המעטה לא מצא חן בעיני המדינה. מאחר והאמת הייתה מאז ומעולם נר לרגליי, לא הייתי מוכן לקבל את גישתה המתחסדת של המדינה, שלא לדבר על כוחניותה - והצלחתי אחרי מאמצים רבים להגיע עם ויכוח עקרוני זה עד לדיון מיוחד שאמור להישמע בביהמ"ש העליון ביום 02.07.07.

בדיון זה יהיה הרבה מה"אני מאשים" הפרטי שלי כאזרח שומר חוק, נגד מדינת ישראל המתירה לעצמה כרצונה לפגוע בכל דבר שזז, שאינו לטעמה או לטעם מורמיה מעם.

מילה קצרה על האירוע שהביא עליי את משפט הדרייפוס שלי, וראו כיצד משפט בוזגלו יעבוד כאן פאר אקסלנס עם השופט העליון בדימוס חשין.

אין כל סיכוי בו נראה את השופט העליון בדימוס חשין, עומד לדין פלילי על איומים !!

במקרה שלי בשנת 2000 חגגה אטימותה הרשלנית והמחדלית המתמשכת של המדינה לאורך כשנה, בתהליך גיוס שגוי של אחד מילדיי שעמד להתגייס לצה"ל.

בקצרה... הבן הזה, באישור
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
המשך...
  נסים גבאי   10/02/07 14:29
(המשך)

במקרה שלי בשנת 2000 חגגה אטימותה הרשלנית והמחדלית המתמשכת של המדינה לאורך כשנה, בתהליך גיוס שגוי של אחד מילדיי שעמד להתגייס לצה"ל.

בקצרה... הבן הזה, באישור רפואי, לא יכול היה להימצא בתוך טנק... ולמרות הכל... הוכרח להתגייס אך ורק ל... חיל השריון.

צבא... הבנתם?!

פעלתי לאורך כשנה כאבא וכפעיל ציבור המכיר את רוב נבכי המערכת הציבורית. שורה תחתונה... באחד המכתבים האינסופיים שלי למערכת העקומה, הוספתי משפט מנוסח ומתוכנן היטב שלא יהווה איום... אבל עם מסר מעורר, ובו הכרזתי שאגן על בני בכל מחיר כדי שהצבא לא יהרוג לי אותו.

את הבן הצלתי ממוות בטוח (סיפור ארוך) אבל הואשמתי ב... באיום לרצוח ראש ממשלה.

לא אפרט כאן עשרות העיוותים שנחרצו נגדי... ורק אציין בגאווה כיצד ראה זאת הציבור ע"י נציגיו: בכירי מע' המשפט בישראל ראו במשפט הדרייפוס שנעשה לי, סיבה למסיבה לתבוע את המדינה בהרבה מיליוני שקלים.

מה שחשוב הוא, שמעולם לא איימתי על זולתי... מעולם לא הרמתי יד על אדם... ומעולם לא עברתי על החוק... אבל כל זה לא מנע ממני להילחם על כל עוולה שהמערכת עוללה לאזרחים... ולא מנע מהמערכת להרוס לי את חיי... למנוע ממני להמשיך בכמה פרוייקטים ציבוריים ופרטיים שעמדתי לקטוף את פירותיהם בענק... וקצרה היריעה עד היכן היה הנזק שהמדינה המרשעת והאווילית עשתה צעדיה חזרה לימי הביניים... באותו ניסיון (שהצליח מבחינתם) לרצוח אזרח שמאוד הפריע לאורך שנים למערכת.

למי הפרעתי?
למשטרה. סיפור ארוך שנים, אשר בהיותי עורך ומנהל עיתון מקומי במשך כעשור בנתניה, הוצאתי אותם מדעתם, הכל... במסגרת חוקית ועיתונאית.
לפרקליטות. שנאלצה להתמודד מולי באינסוף תלונות כנגד אישי ציבור שהגשתי לטובת רווחת כולנו, ועד עתירות לבג"צ שחלקן אפילו הצליחו.
למשרדי הממשלה. שלא רוו נחת מדיו מאמריי הקשים נגדם.
לשופט ביהמ"ש (עובדות ייחודיות) שהגזים בטעויותיו מסיבותיו הוא... וזה כבר לא לדיון מקדים כאן.

אז... יכולתי לסמוך על מישהו?! נראה לי שאפילו המזל ברח במקרה שלי לאזור בו אין קליטה...

חזרנו לאיום המפורש (לכאורה) של השופט בדימוס חשין... לגדוע ידו של מי שירים יד על ביהמ"ש העליון.

אותו לא יתבעו.
אותו לא יהרסו.
למרות הכל הוא חלק מהמערכת...

כי השופט חשין רואה את ביהמ"ש העליון (שד"א אני מאוד מעריך אותו) כבייבי שלו, ועומד דרוך להגן עליו בכל מחיר.

השופט חשין רואה כיצד הנשיאה בייניש עומדת להיות מנוגחת ע"י שר המשפטים החדש פרופ' פרידמן... ומיד הוא יוצא להגנתה... בהתקפה חסרת תקדים.

השופט חשין, שהוא אזרח מן השורה לכל דבר, אינו יוצא למלחמה הפרטית שלו נטול גיבוי של המורמים מעם. הוא הרי מגיע משם... הוא הרי נמצא שם... בדימוס או שלא.

חמור ביותר !!
הזוי מאוד !!
קשה לצפייה !!

שופט עליון שישב על הכס הגבוה ביותר של מדינת ישראל עם עט בידו ונייר שיכול היה לכתוב בו כרצונו (וללא עוררין...), מעלה יותר מספק לגבי מי שאנו מטילים עליהם את כל יהבנו וביטחוננו כי יגנו עלינו בדקה ה-90 של כל איבוד העשתונות שיש ביתר המערכות.

השופט העליון בדימוס חשין ניפץ בהינף יד ופה מיתוס הרמטי בו שהו שופטינו כאילו בבועה מוגנת ומוערכת. אין לי שום כוונה לשחוט ברגע זה את הפרה הקדושה היחידה שנותרה לנו אבל אני מכריז בזאת שגם שופטי ביהמ"ש העליון הינם בני אדם בשר ודם. יתרה מזאת. שופטי ביהמ"ש העליון שעל פיהם יישק (סופית) כל דבר ועניין בחיינו, עלולים לטעות ואפילו לחרוג מכללי חוק ונורמות סבירות.

טוב... לא גיליתי את אמריקה... ובזה
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
סוף דבר
  נסים גבאי   10/02/07 15:20

טוב... לא גיליתי את אמריקה... ובזה גם לא הטלתי דופי בשופטי ביהמ"ש העליון. אבל תמיד כדאי בכל שיחה של רוממות רוח, לשקול ולחשוב לפני שאומרים את הדברים... לא לפני שספרנו עד לפחות 10.

העניין השולי הזה שרוב הציבור אינו מבין את חומרתו, ניבט דרך חרך ראייתי, כאירוע מהמדאיגים ביותר שחוויתי מבחינה ציבורית מאז יצאתי לאוויר העולם... אי שם חצי שנה לפני הקמתה של המדינה.

כאשר המדינה רודפת אזרח חסר ישע עד חורמה, וללא משפט צדק - לאזרח נותרה ברירה אחת בלבד: להתאבד.

אני מתנצל שקורצתי מחומר שונה, ולכן בחרתי בדרך האחרת... דרך של ניסיון נואל להעיר את כולם... ואפילו את התקשורת החוטאת בענק (יותר מ-30 שנה שאינם נותנים לסיפורים שלי גיבוי...) ? ותוך זרימה בחיים משפחתיים שקטים, עבודה להעברת הזמן, ומחשבות נעימות שיזיזו הצידה טרדות הנושאים הכבדים... אני שורד, ומנסה אפילו לצבוע את החיים בוורוד.

לסיכום: כאשר אדם בעל שיעור קומה כמו השופט חשין, שהוא למעשה הגורם העליון במדינה לנווטה לחוף מבטחים, אומר את מה שאמר בטון כה מפחיד... כבר אין מילים לומר... אין אוויר לנשום... ואין סופרלטיב להביא כהסבר סביר ומניח את הדעת.

הרי הוא האיש שעליו כל יהבנו.

אם בארזים נפלה השלהבת - מה יגידו אזובי הקיר?!

כתוב תגובה ל- נסים גבאי
מה רציתי לומר?
  נסים גבאי   10/02/07 17:29
שלא צריך רק לקטר... ולמעשה כל רגע בחיינו אנחנו אמורים להתמודד בשטח... ולא לשבת ולכתוב מאמרים בלבד... טובים ונחרצים ככל שיהיו.
אין אני מטיל דופי בכותבים... אבל מזה לא תזוז אבן אחת מעל גהינום השחיתות שכולנו צלויים עליו.
ראו גם כיצד אני מעלה עניין אישי (שעיקרו ציבורי) זה, בקושי, בחדרי חדרים... ואפילו במה ראשית לדברים נחרצים כאלה... שהשטח והמערכות רואות ושומעות עשרות שנים... לא... כי כולם מנסים להנמיך להבות... ונותנים לי להילחם לבד.
אני אמשיך... השאלה היא: מי יעשה את העבודה עד הסוף? הכותבים הנלהבים ומלאי התיאוריות... או אלה שמבצעים משימתם יום יום רגע רגע בשטח?!
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
17
הו, היינו ידידים
  עד שכלו כל הקיצין   10/02/07 11:36
כתוב תגובה ל- עד שכלו כל הקיצין
18
אבנרי - משב רוח מרענן בסרחון הפוליטי/תקשורתי
  תל אביבי   10/02/07 11:53
כל פעם מחדש אני מופתע לגלות עד כמה העולם קטן ועד כמה מחזיקים מאתנו, האזרחים העמלים והשומרים על המדינה, כטפשים ומפגרים. צריך עוד כמה כמו אבנרי שיספרו לנו את האמת מאחרי כל מה שאנו קוראים, שומעים וצופים.
כתוב תגובה ל- תל אביבי
19
אליקים רובינשטיין עיכב לו הליכים פליליים
  קוראים ויודעים   10/02/07 12:03
שכחת לציין כי אליקים רובינשטיין ברחמנותו כי רבה על נכותו הקשה עיכב לאמנון אברמוביץ מספר לא מועט של הליכים פליליים . יואב יצחק פרסם על כך כמה וכמה פעמים.
כתוב תגובה ל- קוראים ויודעים
20
אליקים רובינשטיין עיכב לו הליכים פליליים
  אזרחים מן השורה   10/02/07 12:04
שכחת לציין כי אליקים רובינשטיין ברחמנותו כי רבה על נכותו הקשה עיכב לאמנון אברמוביץ מספר לא מועט של הליכים פליליים . יואב יצחק פרסם על כך כמה וכמה פעמים.
כתוב תגובה ל- אזרחים מן השורה
21
אברמוביץ ועו"ד דן אבי יצחק
  מנהל הארכיון   10/02/07 12:09
שכחת גם את אברמוביץ צועק בשידור ישיר למנהל האולפן בערוץ 1 לסגור את המיקרופון של עו"ד דן אבי יצחק שתקף אותו בשידור חי על מעלליו של אמנון אברמוביץ. דן אבי יצחק גמר חשבון עם אברמוביץ'. בתיק שמפניה למשל עיכב אליקים רובינשטיין החלש הליכים פליליים נגד אמנון הנכה.
כתוב תגובה ל- מנהל הארכיון
22
ואואו-- שאפן שאפו!! מאלף!
  רוי   10/02/07 12:30
אבנרי- המשיכו אתה וחבריך ללחום כדי שישאר משהו במדינת השחיתות הזו
כתוב תגובה ל- רוי
23
סהדי במרומים שהייתי יכול לפרסם
  האתרוג של אבנרי   10/02/07 12:36
רשימה על אבנרי ובה אתרוג אחד או שניים שאבנרי נמנע מלעסוק בהם.
אמור לי מי אתרוגך ואומר לך מי אתה.
כתוב תגובה ל- האתרוג של אבנרי
אל תערב את השמיים, אם יש לך מדוע אתה מתחבא כארנבת, פרסם וניראה אם זה שווה משהו.
  באמת מי אתה?   10/02/07 13:57
כתוב תגובה ל- באמת מי אתה?
דברי בלע
  עורך דין לא ידוע   10/02/07 16:14
פרסם אתרוג אחד
כתוב תגובה ל- עורך דין לא ידוע
אצלו האתרוגים זה הבוסים שגם נותנים פרסים
  אבוס בוסי ואתרוגי   12/02/07 00:10
כתוב תגובה ל- אבוס בוסי ואתרוגי
24
מלאכת מחשבת, בנית מאמר מעשה חושב ומדויקת להפליא
  טהורת המידות   10/02/07 12:52
כל מילה אמת אריה המשך להכות אותם עד חורמה, אל תירא ואל תחת עד שאמת מארץ תיצמח, אמנון אברמוביץ ערפד מגעיל
ודוחה בלתי נילאה איך קיבלו שם בערוץ השני אחד שבקושי עובר מסך לאלוהים פיתרונים, אילה חסון לא מהיום מאז הסכם חברון בראון כולה ליקוק מעשה זדון חושבת עצמה לאיזו ז'אן דארק ובמחילה מכבודה כולה מסריחה, אין ספק עוד יבואו איתה חשבון על תפירת תיק והכל מתוזמר מלשכת הליכלוך שם במשרד ראש הממשלה שהסירחון בו שולט בכל עם שולה זקן המסורה לדבר עבירה, יאיר לפיד ציגלה מיצלה בדיחה מהלכת כמו אביו טומי חושבים שהם ביסגת החוכמה ניסו לנהל מדינה וקיבלנו את פיסגת הטימטום במלא הדרה לא פלא ששינוי נעלמה מהמפה כרוח רפאים מדהימה, יאיר קולו ליקוק ראשו מתנועע ממוחו הקודח כמו לולב להסתיר כל הבילבול בראיון דביל עם נחש האולמרט המבחיל, אוי לנו
במה אשמנו כל אלה הם כלבי השמירה של הדחמוקראטיה
שכולה מסריחה מלשכת ראש ממשלה ועד אולפני הטלויזיה.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
טהורת המידות כבר היתגלתה כמסכה של מושחתת המידות
  יודעים מי את   12/02/07 00:07
כתוב תגובה ל- יודעים מי את
אתה אדם קטן מאד בלי מקוריות, מלא שינאה שאוכלת את ליבך. הלואי הלואי הייתה כמוה.
  לפחות תהיה מקורי ואל תעתיק.   12/02/07 07:15
כתוב תגובה ל- לפחות תהיה מקורי ואל תעתיק.
אם אתה יודע מי אני מדוע אינך מיזדה? מה אתה פוחד או משהו ? במדינה דמוקראטית....
  טוהרת המידות   12/02/07 16:19
אפשר לבקר כל אחד ואחד יחד עם זאת נידמה לי שיש לך משהו
אישי נגדי, אני לא מכירה אותך לפחות לא בצורה האנונימית
הזו, אתה מטיח בי עלבונות של חוסר יושרה, אני לא אתוכח
איתך מעל גבי האתר אבל דבר אחד אני יכולה לאמר לך אתה
טועה ומטעה בגדול, אם אתה רוצה להתוכח על נושאים שהעלתי
אין לי בעיה כל אדם יכול להביע את עמדותו ודעותו אבל לפעמים אנשים עוברים את הגבול כמו שעשית אתה בלי שאתה
מכיר אותי ממש, וגם פה באתר יש תגובות כלפי אריה אבנרי
שממש גובלות בהפקרות גמורה ובאנטישמיות לישמה דבר שלא מקובל עלי כלל וכלל וזה כמו הייל אריה וקלגס מיכה,
אני מניחה שהכונה למבקר המדינה, על שפה זולה וחסרת תרבות חבל לי על הזמן, מה שמקומם אותי, מדובר פה באתר
יהודי ואני חושבת שהוא מנוהל בצורה דמוקראטית מאד, אבל
בתור דור שני לניצולי שואה אני מרגישה פגועה, לטעמי אריה אבנרי היה צריך להגיש תלונה במשטרה על כך משום
שזה ממש עבירה על החוק משום שברור מאיפה לקוח הלקסיקון
המבחיל והמבהיל כאחד דבר נוסף גם אם אני ואתה אנונימיים
כאן באתר בודאי שאתה מטיח דברים שהם בפרוש לא נכונים הם
פוגעים ומעליבים אתה רוצה להתוכח ענינית על מה שהעלתי
זאת זכותך אתה לא חייב להסכים לכל מה שאני מעלה אבל
אפשר לבקש מגולשים לישמור קצת על רמה מכובדת.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
25
עוד כמה מלים על אברמוביץ'
  בועז מושקוביץ   10/02/07 13:42
קישור למאמר: "פרס הצייר השלישי"
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
בועז, זה שהתיקשורת בידי השמאל זה לא שייך כלל, למגמות של אבנרי (כנסו)
  אבנרי כאן בבירור משרת את השמאל   23/02/07 07:56
בועז יקירי,איש תקוע, זה שהתיקשורת בידי השמאל דבר עצוב וידוע, שהיתחיל להישתנות מאז יצירת התחרות ע"י ממשלות הימין, והיתגיסות למיקצוע העיתונות, בקרב הכיפות הסרוגות, ולכן תודה לאל יש תיקוה,
הבעיה שלא ניפתרה היא הישתלטות עילית מזוהה עים עילית השמאל על העליון, כשכרגע מילחמת הכל היא בעיקר כתיצאה שאולמרט אינו ניכנע לתכתיבי המינויים וההוראות מהעליון (רמון,פרידמן וכו') ברור לי שאינטרסים קיצרי טווח נגד ממשלת אולמרט, יובילו את הימין הדתי לעזור לשמאל בעליון (ולאבנרי) לנצח,ולהפיל את הממשלה, אך בחשיבה נכונה של מטרות לטווח ארוך, צריך להבין שהאינטרס בעיניין זה של קדימה המיתנחלים הליכוד המיזרחיים המקופחים, וביכלל כל העם הפשוט, הוא זהה, כשהמרוויחים היחידים מהמצב האכשווי הם השמאל המובהק (בילין וכו')והעילית המישפטית ומקורביה, הרי ברור שהעליון רוצה בהבאת ערבים ע"י "איחוד מישפחות", ואף בהרשאת הערבים לגור בישובים קהילתיים דוגמת תקוע, זה רק עיניין של זמן עד שיכפו עלינו את דרכם,
ולכן טובת המחנה שלכם היא לא לתת יד להמשך שליטת חונטת המישפט, כשכרגע זה ע"י תפירת תיקים,היתערבות במינויים וכו', אולמרט לא ימשיך בשום נסיגה, נהפוך הוא, המצב האכשווי גם משחרר אותו מהמצע שעליו ניבחר, ולכן הרגעו, הבעיה המשותפת לכולנו בימין, ימין דתי, ומרכז היא הקנוניה להורדת ממשלה ניבחרת, ואבנרי משרת מגמה זו, וטוען גם שאינו ישן בלילות (ראיון להארץ) לביצוע מגמה זו,

אבנרי שמשרת מגמות בחונטת המישפט/סמאל, להפלת או ניטרול הממשלה,ביגלל רמון וכו' לא נילחם בשמאלניות של התיקשורת, אלה מרוגז שאברמוביץ אינו עוזר בהפלת אולמרט וגם שחשפו את מושחתות בורובסקי שאחיו עובד אצל אבנרי

יתכן ויש גם מגמות בשאריות הליכוד המקנאים בקדימה ורוצים בחיסולה, העוזרים (תוך טעות בחישובים) למגמות של אבנרי ושולחיו
באופן מסורתי בעולם, למיפלגת מרכד בשילטון, תמיד יהיו אויבים משתי הכיוונים, משתי הגושים הגדולים, דבר שלא היתנסינו בעבר בישראל,
והיריבות עוד מחריפה, מחוץ לשוני האידאולוגי (אים ביכלל קיים) כשברור למחנות אלו שמיפלגת מרכז סוחפת קולות משתי המחנות בצידיה

כמו כן הימין הדתי לעולם ישנא מיפלגת מרכז בשילטון,(ולשיטתו בצדק)
וזאת כיוון שמפאת טיבעה,וקהל הבוחרים שלה,מיפלגת מרכז אינה כבולה בקואליציות ימניות,ולכן יכולה גם להרכיב ממשלה עים השמאל המתון(עבודה וכו') ולכן הינה היחידה המסוגלת לבצע נסיגות,אים תיאלץ,
כתוב תגובה ל- אבנרי כאן בבירור משרת את השמאל
26
אברמוביץ - איש רע
  עמית 18   10/02/07 13:48
איש רע, חסר אתיקה אשר פוגע, עולב ומשמיץ כל אדם הנופל ברשתו ומפרסם אודותיו שקרים אשר משרתים אינטרסים ממסדיים.
בכיין היוצא מבעיותיו בעור שיניו ובדמעות תנין (פרשת "שמפניה"). אדם נבזה ובזוי.
כתוב תגובה ל- עמית 18
27
הרקע האמיתי לשחיתות העיתונאים
  `דוידי   10/02/07 13:49
מאמרו של אבנרי נכון אולם צריך לחדד את הרקע.ישנם עיתונאים שהרקע לכתיבתם המעוותת והחנפנית הוא ידידות וחברות אישית הדוקה.כך למשל דנקנר,יאיר לפיד ואביו,נחום ברנע ורבים נוספים לאולמרט;כך בן כספית לחיים רמון וסילבן;כך אברמוביץ לחיים רמון ולמשפטנים מ"כנופיית רמת השרון" ועוד.ישנם אינטרסים של כוח,כסף,וקירבה לשלטון(מוזס,קיטל,הערוץ הגורםהראשון,שיפר,כספית,חסון ורבים אחרים.אולם גורם משמעותי מאד הוא הזיקה החברתית-תרבותית-מעמדית(ולאו דוקא עדתית):האשכנזים בני גוש דן בגילים 40-60 בסביבה החברתית-תרבותית של חיים רמון,שבס,ברק,אברמוביץ,כספית,ועוד המנסים להשליט את "השקפתם".
כתוב תגובה ל- `דוידי
28
לאברמוביץ' לא יהיו בקרוב סיבות רבות להתקשט בעניבות חגיגיות
  מאמר שזור בהומור נדיר   10/02/07 13:51
כתוב תגובה ל- מאמר שזור בהומור נדיר
29
צריך להוסיף את ברנע מ"ידיעות" ודנקנר מ"מעריב" וטומי האבא
  אברום   10/02/07 13:59
כתוב תגובה ל- אברום
30
מאמר אמיץ
  אישה אחת   10/02/07 14:23
מאמר אמיץ

יישר כוח אריה אבנרי. המשך בדרכך

אישה אחת
כתוב תגובה ל- אישה אחת
צריך "אומץ"?הוא כבר הקים"אומץ" ככה הוא מיתפרנס
  רק ל"אומץ"יש אומץ לשקר   12/02/07 01:24
כתוב תגובה ל- רק ל"אומץ"יש אומץ לשקר
31
תגובה לקישקוש של יוסף מם
  כוכב"י   10/02/07 14:33
ליוסף מ' הקורא לאריה אבנרי לנח.

איני מכיר אותך, אך על פי תגובתך, לא נוח לך לקרוא את מה שכתב אריה אבנרי. טול קורה מבין עיניך לפני שאתה שולח עיתונאי המחרף נפשו עבור שלטון תקין. אולי, לחילופין, עדיף שאתה תלך לנוח, או תשאיר את ראשך היכן שהוא עכשיו, עמוק בחול או באקווריום עם הדגים.
בקיצור, הנה בזבזתי חמש דקות יקרות על תגובה מטופשת שלך. בגלל שתקנים כמוך, עושים עובדי ציבור חייל בסירחונם.
אני מבקש להציע כי אריה אבנרי ידליק לפיד גבורה ביום העצמאות הקרוב.
יוסף, דחילק, אולי עדיף כי תספור עד עשר לפני שאתה פותח את הפה או מגיב באינטרנט. תגובתך הינה ביזוי למינהל תקין. אנ מתבייש בך. מאת: כוכב"י
כתוב תגובה ל- כוכב"י
32
מלוקקי התקשורת
  מעמול - עובד מדינה   10/02/07 14:40
על פועלו של אריה אבנרי למיגור פורעי החוק והסדר בשירות הציבורי, אני מבקש להציע כי תינתן לאריה הזכות והכבוד להדליק משואה לכבוד יום העצמאות. כוכב"י.
יהיה זה סימן לאולמרט וחבר מריעיו, ולא שכחנו את הולנדר, כי יתחילו לדאוג לעתידם, כולל הכנת קרטון לאיסוף חפציהם .
כתוב תגובה ל- מעמול - עובד מדינה
33
שכחת את העיקר,אחי,היית צריך לסיים את המאמר ב:היידה שרה.
  אין שם,חבר של דודלי.   10/02/07 15:26
כתוב תגובה ל- אין שם,חבר של דודלי.
צודק--גילוי נאות...ביבי אשם גם בהתפרצות הר הגעש קרקטאו
  א מ רול   10/02/07 20:56
כתוב תגובה ל- א מ רול
היידה שרה היידה שרה היידה דליה היידה בייניש היידה מיכה
  היידן   12/02/07 00:02
כתוב תגובה ל- היידן
34
הכתבה חדה כתער .כל מילה סלע
  שושפרי   10/02/07 16:01
ברכות לאריה אבנרי על זכיתו בפרס לבקורת התקשורת.
תמשיך בעבודתך הברוכה למניעת השחיתות הצבורית .
כתוב תגובה ל- שושפרי
35
שוב ביקורת נועזת במובן מאליו
  בר עדין   10/02/07 16:10
ושוב ולא בפעם הראשונה מפגין אריה אבנרי נועזות
ואתיות בביקורת נוקבת נגד עמיתיו העיתונאיים..
אין ספק שאריה אבנרי עושה עבורינו האזרחים הרגילים את העבודה שאנו לעולם לא נוכל לעשות בשל העובדה שלאזרח הרגיל אין את הבמה הראויה כדי לימחות ולבקר...

זהו מאמר אמיץ של עיתונאי אמיץ...כן,כן כמו בסירטי המתח, אולם במציאות יש כניראה גם מחיר גבוה שהעיתונאי אבנרי משלם....ועל כך אנו חבים לו תודה
ועם עיתונאים כאבנרי ואתר כמו NFC אולי עוד יש סיכוי לנצח במלחמה נגד השחיתות!!
 תקשורת מתמסרת-אריה אבנרי
כתוב תגובה ל- בר עדין
36
כרגיל אתה טועה ומטעה
  אזרח נאמן   10/02/07 16:20
זמן רב לא משענו ממך.העובדה הבסיסית היא שאנחנו האזרחים חייבים לקבל מכלי התקשורת מידע מהימן ולא מגמתי. עתונאי שיש לו מניעים אישיים או אידיאולוגיים שמכתיבים לו את אופי המידע שהוא מוסר לנו חייב לנטוש את מקצועו
כתוב תגובה ל- אזרח נאמן
37
מבקש לדעת מדוע אברמוביץ מגן על רמון??
  ב.ק.   10/02/07 16:37
ברור שרמון על פי הודאתו עשה מעשה מגונה. הוא נישק נשיקה צרפתית חיילת שצעירה ממנו ב-35 שנה, במשרד ראש הממשלה, במקום שירותה הצבאי, לפני ישיבת הממשלה לאחר היכרות של דקות ספורות. נשיקה בין חיילת לשר בגיל של סבא שלה היא לא מעשה רומנטי. אוי ואבוי היה אם לבעלי שררה מותר להתנשק ולפלרטט עם בנותינו החיילות, גם אם הסכימו לכך ובכתב. עכשיו תגידו למה אמנון אברמוביץ, שולמית אלוני, שר המשפטים פרידמן ועוד רבים אחרים מגינים על רמון בחירוף נפש תוך רמיסת החוק???
כתוב תגובה ל- ב.ק.
אולי ביגלל שכל המדינה יודעת שתפרו לו תיק,
  התופריםמצד הביבי והאם של אבנרי   12/02/07 00:05
כתוב תגובה ל- התופריםמצד הביבי והאם של אבנרי
38
היועץ הפוליטי של אולמרט -שלמה יצחק
  רונית פ.   10/02/07 16:54
בתחקיר של מרדכי גילת מ"ידיעות אחרונות" פורסם כי שלמה
יצחק , הוא יועצו הפוליטי של אולמרט .
.
שלמה יצחק, יועצו הפוליטי של ראש ממשלתנו, פושט רגל החייב מיליוני שקלים לעשרות נושים .

הפתגם " תגיד מי חברך , אדע מי אתה "מתאים לאולמרט
ולעוזרו הפוליטי שלמה יצחק .
כתוב תגובה ל- רונית פ.
39
האובססיה של אריה
  חבר מפעם   10/02/07 16:58
אריה, חברי משכבר השנים
האובססיביות שלך מגמתית והרסנית
וכמו שהרסת את "אמיתי" כך תהרוס את "אומ"ץ"
כתוב תגובה ל- חבר מפעם
עם חברים כאלה, מי צריך שונאים?
  דיאגנוזה   11/02/07 01:49
בבדיקה קלה, ללא מדידת לחץ דם או רמת כולסטרול, או איבחון פסיכיאטרי - קוראים לתופעה שעוברת עליך - קנאה. לך תשתה מים קרים.
הלואי היו עוד אנשי מעשה כמו אבנרי, שיוזמים ופועלים נגד הרעה החולה במדינתנו.
כתוב תגובה ל- דיאגנוזה
40
כול הכבוד לכותב, יישר כוח.
  ZU   10/02/07 17:25
כתוב תגובה ל- ZU
41
ברכות לאבנרי על קבלת הפרס. היטבת לתאר את העתונאים :
  מיכל מירושלים   10/02/07 17:32
לגבי אברמוביץ - היתה לך כנראה הצתה מאוחרת. אני כבר עמדתי על טיבו באמצע שנות השמונים. את מי הוא השחיר ולמה.
לגבי א' חסון - היטבת לתארה וכן את ג'וניור לפיד.

אני מסכימה את דעתו של חשין לגבי מינויו של פרופ' פרידמן - בסה"כ אולמרט בחר בו כדי שלדעתי הוא ינגח את מי שאולמרט מבקש לנגח - זה כמובן לא יתקיים. צדקה ח"כ שלי חיימוביץ כשאמרה "משתמשים בך" פרופ' פרידמן.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
42
אברמוביץ = לך כבר הביתה = נמאסת
  צופים וקוראים   10/02/07 17:38
אברמוביץ כבר חסר בסקופים הרבה שנים כי למדו מיהו. צריך לפטרו. אפילו נסה ללכלך על זליכה טען שסגרו את התיק בחוסר איות ומתברר כי סגרו התיק בחוסר אשמה. הוא ברח מהאולפן ולא התנצל והשאיר את הבמה לארהלה ברנע שיתנצל במקום השפן הקטן אברמוביץ הלבן.
כתוב תגובה ל- צופים וקוראים
43
אברמוביץ וזליכה
  אנחנו   10/02/07 17:39
אברמוביץ כבר חסר בסקופים הרבה שנים כי למדו מיהו. צריך לפטרו. אפילו נסה ללכלך על זליכה טען שסגרו את התיק בחוסר איות ומתברר כי סגרו התיק בחוסר אשמה. הוא ברח מהאולפן ולא התנצל והשאיר את הבמה לארהלה ברנע שיתנצל במקום השפן הקטן אברמוביץ הלבן.
כתוב תגובה ל- אנחנו
44
התמונה הנוכחית טובה מהקודמת שעשתה לך עוול
  קרן א   10/02/07 18:20
כתוב תגובה ל- קרן א
קרן - או לא משנה איך קוראים לך, מה קשורה איכות התמונה למאמר
  סילבי   10/02/07 22:49
אם רצית להחמיא לכותב , לא יותר פשוט באי מייל?? אה? אה?
כתוב תגובה ל- סילבי
מה רע?קרן רוצה לחלוק עימנו את רשמיה על הפוזאי החושב המיתייסר בדרך אל הבנק
  יסאר תייסיר המיתייסר גם כן   11/02/07 23:58
כתוב תגובה ל- יסאר תייסיר המיתייסר גם כן
גם ביבי בברית המיתייסרים
  קדוש המעונה מרחביה   12/02/07 00:00
כתוב תגובה ל- קדוש המעונה מרחביה
קרן לקחת לי המילים,נכון הוא ניראה עמוק כמו אריסטו,וישר כמו נערת גומי
  גרון עמוק מלה חרא   11/02/07 23:56
כתוב תגובה ל- גרון עמוק מלה חרא
כל הכבוד לאתר הלא מצונזר אבל לגבי התגובות - יש גבול !!!
  הפעילו צנזורה בבקשה !   12/02/07 15:21
כתוב תגובה ל- הפעילו צנזורה בבקשה !
45
לצערי הרבה גם נחום ברנע שייך לקליקה של הרעים
  נתי בן משה   10/02/07 18:27
שבוע טוב,

כבר שנים אני קורא את עיתון של המדינה ובמיוחד את נחום ברנע.
לצערי אני מזהה את הדעות הדי לא ישרות שלי.

אני די מזועזוע ומודאג.

חברים , יש מלחמה נגד השחיתות ואנחנו חייבים להתאחד נגד השחיתות!!!
כתוב תגובה ל- נתי בן משה
איזה כף להיות בקליקה של ה"טובים" עים אריה והתימני
  הטובים לטייח   11/02/07 23:54
כתוב תגובה ל- הטובים לטייח
נתי!בסוף כולם יהיו ברעים, חוץ מאריה זוכה פרס אריה מעמותת אריה
  הישקע אריה בזנות לעולמים?????   12/02/07 01:57
כתוב תגובה ל- הישקע אריה בזנות לעולמים?????
46
אבנרי! כל הכבוד שירבו כמוך
  אהרון אלרז   10/02/07 18:41
אלו שאינם משוחדים ומקובעים בהשקפות ישנות ואשר עינם בראשם, יבחינו בקלות כיצד העיתונאים שהוזכרו בכתבה מוטים.
השיא שלא הוזכר בכתבה בא לביטוי כאשר העיתונאי אברמוביץ, בפנל החדשות, של ליל שבת, בערוץ השני, ניסה להשמיץ את החשב זילכה תוך כדי ציון שיש לו תיק פתוח במשטרה. באופן חריג גם טרח לצתת את מספר התיק. בסוף החדשות מנחה הפנל, העיתונאי נחום ברנע, התנצל כי התיק של זילכה נסגר לפני שנים מחוסר אשמה. התפלאתי כי אברמוביץ עצמו לא נדרש להתנצל.
לדעתי היה מקום לתבוע את אברמוביץ לדין על הנסיון לטפול על זילכה אשמת שוא ולהשחיר פניו יש לחקור מה הניע אותו לעשות כן.
כתוב תגובה ל- אהרון אלרז
הגש תלונה למועצת העתונות
  אזרח מזועזע   10/02/07 21:06
כתוב תגובה ל- אזרח מזועזע
אהבל!הוא כותב בשם מועצת ודליה וחבריה מהעבר בעליון
  גל עיני-ואראה ניסתרות אבנרי   11/02/07 23:50
כתוב תגובה ל- גל עיני-ואראה ניסתרות אבנרי
47
הדבר היחיד טוב שאפשר לומר על אתרוגוביץ!
  צדק צדק תרדוף   10/02/07 19:18
הוא כי תוכו כברו!
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף
48
ניגודי אינטרסים במשרד הפנים.
  חיים..   10/02/07 20:40
אבנרי. כדאי שתרד מן העיסוק בצמרות. ראה ובדוק , דרך משל כיצד מתמנים ומונו במסגרת השילטון המקומי , קיבלו תפקידים מרכזיים וגם שליטה כספית כלכלית ומינהלית ,עוסקים מוכרים בעלי עסקים ותפקידים , או שמא אין לך אומץ לצאת כנגד משרד ממשלתי . במשק הפרטי ובה בעת מועסקים במשרד הפנים. או ראה ובדוק כיצד עושה ונוהג ,כמלך בגדוד , כך נוהג מנהל המחוז הצפוני במשרד הפנים. ואתה אבנרי , כל עולמר הוא יאיר לפיד.
כתוב תגובה ל- חיים..
49
לא פופולרי אבל נחוץ-רגולציה של המדיה נידרשת, בגבולות המתאימים
  א מ רול   10/02/07 20:51
כתוב תגובה ל- א מ רול
50
שלושת המועלים באמון
  רודף צדק   10/02/07 21:25
שלושה עתונאים בכירין שמוליכים שולל מליוני צופים שלא יודעים מה מסתתר מאחורי הקלעים שלהם.תודה לאריה אבנרי שמרים את המסך
כתוב תגובה ל- רודף צדק
51
מה בדבר המיסים
  מודאגת   10/02/07 22:23
אם אלה המקורבים של הגברת חסון, אולי צריך ליבדוק האם עד היום שילמה מיסים כחוק.
בזמנו, כאשר חשפה את פרשת בראון חברון היתה לה להיטות תיקשורתית(שזו בעצם החשיפה שבנתה אותה) והיום הלהיטות שלה עובדת רק בצד ההפוך. היא פשוט נימרחת ונימאסת. כיום יש לנו יותר מידיי עיתונאים בצד האפל הזה. חבל - מגיע לנו יותר מזה
כתוב תגובה ל- מודאגת
52
תקשורת שהיא ישראבלוף!
  פטריוט ישראלי   10/02/07 22:43
אבנרי מציג את העיתונות ההישראלית במערומיה, ולצערי התופעות שאבנרי מציג בכתבה הרבה יותר רחבות ויותר חמורות, אבל זו האמת ואת זה נצתרך לתקן ובמהרה והדבר תלוי רק בצרכני התקשורת, יש חובה לצרכני התקשורת להוקיע סוג כזה של "עיתונות מתאם" וכבר הרחבתי בנושא בעבר ובשום מקרה אין לקבל עיתונות מכוונת על ידי מישהו או משהוא נקודה.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
53
ברכות על הפרס. אתה ראוי לזה. ואנו זקוקים לשכמותך.
  תודה.   10/02/07 22:45
כתוב תגובה ל- תודה.
מרד צרחנים
  דובי צנג   11/02/07 06:49
בישרארל נכשלו כל הנסיונות לקיים מרד של צרכנים נגד גופים מסחריים שבעטו בהם. אולי נארגן מרד של צרחנים ונשלח גלי תלונות לערוצי הטלוויזיה נגד עתונאים סוררים ולקקנים מסוג אלה שמופיעים בכתבנה זו?
כתוב תגובה ל- דובי צנג
54
להעביר חוק פלורליזם בתקשורת האלקטרונית
  פנחס   10/02/07 22:48
כתוב תגובה ל- פנחס
נגד קרטל עיתונאים
  הצודק   11/02/07 00:07
לא יכול להיות שקומץ עיתונאי צמרת ישתלטו על כל המדיה-- כולם בעיתונות הכצובה והאלקטרונית רדיו וטלוויזיה. חייב להיות חוק שאוסר על עיתונאי לייצג יותר מכלי תקשורת אחד. חייבים וויכוח וגיוון של דעות, ולא לשמוע את מרגלית ולפיד של הטלווזיה מתווכחים עם מרגלית ולפיד של העיתון.
כתוב תגובה ל- הצודק
55
מזמן הם לא רלונטים
  מוריה   10/02/07 23:52
הבנו שהם חברים של אולמרט,
אוי ואווי לנו עם עיתונאים שאינם דוברי אמת,
הם אכלו אותה,
שמים פס עליהם!
לעומת זה כל הכבוד לעיתונאי דן מרגלית ,
כל מילה שהוא כותב ממש "מרגלית,"
כתוב תגובה ל- מוריה
56
כל הכבוד אבנרי , ראוי לפרס ישראל
  הצדעה לאבנרי   11/02/07 00:15
לוחם ,ללא חת ,יישר ואמיתי , מוביל מהפכה של ממש בסדרי השלטון במדינה
יישר כוח אבנרי כולנו איתך
כתוב תגובה ל- הצדעה לאבנרי
הצדעה במועל יד לאריה ושולחיו (דיקטטורת עליון שמאל ומיכה)
  אדולף מיכה,ובורו קלגס הסרגל   12/02/07 01:21
כתוב תגובה ל- אדולף מיכה,ובורו קלגס הסרגל
מדוע מכניסים תגובות כאלה שגובלות באנטישמיות ממש...
  לא חייבים להכניס כל תגובה   12/02/07 07:31
לא חייבים להזדהות עם אריה עם לא רוצים אבל אפשר ואסור
להכניס ביטויים כמו הייל וקלגס זה גובל בשערוריה של ממש
תעשו טובה ותפסיק עם זה.
כתוב תגובה ל- לא חייבים להכניס כל תגובה
אני מקוה שאריה אבנרי יגש למשטרה להגיש תלונה נגדך
  עציונה   12/02/07 19:25
כתוב תגובה ל- עציונה
57
אברמוביץ/חסון
  ידידיה   11/02/07 01:48
בושה וחרפה.אברמוביץ וחסון מנצלים את משרתם באופן המכוער ביותר. יש להוקיעם.
לפיד הצעיר מרגיש מחוייב בכיבוד אביב הבלתי מכובד ככל ועיקר,לכן מגן על ידידיו.
מה זה אם לא סדום?
כתוב תגובה ל- ידידיה
58
שמו של אברמוביץ' עוברת לאתרוגוביץ'
  למי שעדיין לא ידע   11/02/07 03:17
כתוב תגובה ל- למי שעדיין לא ידע
59
בסוף nfc תהפוך לפרה הקדושה החדשה והאמיתית למשמר הדמוקרטיה
  קרן אור   11/02/07 07:27
כתוב תגובה ל- קרן אור
הקדושה היא חופש הביטוי ולא הפרה
  אור קרן   11/02/07 22:57
האתר, ככל שאינו תלוי בבעלי עניין אינטרסנטים כבר עדיף על כל תקשורת כתובה אחרת
כתוב תגובה ל- אור קרן
60
אריה אבנרי או "רוח גדולה" הוא מאחרוני המוהיקנים העיתונאים
  סערה גדולה   11/02/07 07:31
כתוב תגובה ל- סערה גדולה
בעיברית זה ניקרא "נואד נפוח" ומסריח
  אריה פלוץ אבנרי   11/02/07 23:47
כתוב תגובה ל- אריה פלוץ אבנרי
ניבולי פה מורידים מערכך, לא מערך מי שאתה מכפיש
  פילוסופיה בגרוש   12/02/07 15:26
כתוב תגובה ל- פילוסופיה בגרוש
61
אני נזכר בעיסוק האובססיבי של אברמוביץ בתקשורת בענייני מעריב עד כדי שלפיד קרא לו למשוך ידו מכך
  זכרון חתול   11/02/07 07:35
כתוב תגובה ל- זכרון חתול
62
אנחנו במיעוט
  אילתי1   11/02/07 08:04
כקורא ותיק של nfc, אני חש במיעוט מסויים שדבק בכתבות האמינות והאמיתיות של רוב הכתבים,הציבור הישראלי עסוק טרוד,לא איכפתי ודי מיואש,שני העתונים המובילים הפכו לקישוט תחת מרפקם,מוזר,מדינה ללא דעת קהל בנושאים קריטיים,כנראה שהשחיתות מלמעלה מחלחלת לכל רבדי הציבור הקובעים.
כתוב תגובה ל- אילתי1
לא הבנת הגדולים לא מיתעסקים בז'ורה של תפירות, אבינרי שרוצה ליגדול כן מוכר נישמתו לשקרים,ע"מ לקבל
  ימיןושמאל,רקחול בענייםוחול   11/02/07 23:45
תמיכת ביבי והשמאל
כתוב תגובה ל- ימיןושמאל,רקחול בענייםוחול
לצערנו, כל מילה שכתבת - אמת
  אזרחית   12/02/07 15:30
כתוב תגובה ל- אזרחית
63
אבנרי,סיפר לנו פעם בטעות,על קשירת קשר בינו ובין ביבי הקרוק.
  רגע,עם דודלי   11/02/07 08:17
וזה מסביר את כל ה"מלחמות" של אבנרי. כולן בשירות ביבי הרוכל הנוכל.
כתוב תגובה ל- רגע,עם דודלי
גם אני שמעתי מהברנד'ה דברים בגו
  מוכר עיתונים ישנים   11/02/07 23:39
כתוב תגובה ל- מוכר עיתונים ישנים
לא יכול להיות, הוא בתמונה איש חושב עמוק, וגם קיבל פרס על רדיפת אולמרט
  אגודת דורנר והג'ילדה   11/02/07 23:41
כתוב תגובה ל- אגודת דורנר והג'ילדה
64
למי שלא רואה ממטר,ביבי נתניהו,הוא האתרוג של אבנרי.
  אשרי המאמין   11/02/07 08:19
מסקנה. אבנרי,טובל ושרץ בידו. אמור לי,מי הוא אתרוגך ואומר לך,מי אתה.
כתוב תגובה ל- אשרי המאמין
וצריך להוסיף, זה בדוק--ביבי ניראה משתמש בדם ילדי סמולנים לפסח--האם נחשה?
  א מ רול   11/02/07 12:00
כתוב תגובה ל- א מ רול
פיתאום פיפי גיבור השמאל,כי הם מזהים שהוא שותף רצוי להורדת קדימה
  עניים להם ולא...   11/02/07 23:38
כתוב תגובה ל- עניים להם ולא...
חס וחלילה! אף אחד לא רוצה להוריד את קדימה !
  זו הממשלה הטובה ביותר שהיתה לישראל מעולם !   12/02/07 15:28
כתוב תגובה ל- זו הממשלה הטובה ביותר שהיתה לישראל מעולם !
65
עיתונאים מגוייסים לטובת השלטון
  אוהדת   11/02/07 08:34
מר אבנרי היקר,

חבל שעיתונאים כמוך אין הרבה, אולם טוב שנשארו לנו כמה יחידי סגולה כשבסדום לא. מסתבר שלא נוכחד.
נכון שלגבי לפיד לא אביא פרשת שחיתות על בנק פועלים- זה אבוד. תפקידו מסתכם בשירות הבנק ולא הציבור לו הוא מחוייב לצערנו.
אכן בעת הזו נדרשים עיתונאים לנער את האבק מעל ראשם גם אבק הכוכבים ולהתחיל לפעול במלוא המרץ לפני שנהפוך לדדקטטורה פעילה.

אבנרי היקר,
יש לי שאלה בנושא כאוב ויתכן שתוכל לעזור לי .
נושא: הכפלת מ"ר ארנונה בישובנו והקלות בה הוכפלו חשבונות הארנונה של כל התושבים. (כולל סככות מרפסות מקורות לא סגורות ועוד והכל (אולי) בחסות החוק? כפי שטוענים פה. !! אנא עזרתך הדחופה לסיוע דרכי פעולה.

אוהדת שלך
כתוב תגובה ל- אוהדת
האם את מפרדס חנה?
  לאוהדת   11/02/07 14:57
אנחנו נמצאים בבעיה הזאת והעמותה לאמון הציבור מטפלת לנו בנושא הזה. גביה רטרואקטיבית אינה חוקית.
תפני אליהם ויעזרו לך בנושא.
כתוב תגובה ל- לאוהדת
66
אברמוביץ זבלה איכס
  קוקו   11/02/07 10:37
לא יודעת מה טיב הכותב לא סומכת על אף אחד אבל בקשר לאברמוביץ הלא מתוחכם - צריך לכתוב מתחת לדמותו המכוערת "דעת יחיד" כי אין קשר בין המציאות הפרשנות לשטויות השמאלניות המעוותות שלו איש טיפש ומגעיל ומחשיב עצמו לגאונ פוץ דה לה שמאטס.
כתוב תגובה ל- קוקו
אברמוביץ-אדם רע.ולא נעים לחזות בו.
  נכותו,אינה משפיעה...   11/02/07 16:07
אינני מבינה כיצד מעסיקיו אינם מבינים כי קרינה שלילית היוצאת מתמונתו על האקרן גורמת ללחיצה על השלט. וכך גם גאולה אבן שהלבינה את פני אורי דן ז"ל ברבים. וחנכה כיצד מזלזלים בכבודו של אדם לעיני המוני בני אדם. והמפיק לא עשה מאומה. וכך עם אברמוביץ ,שקבל כאן הרבה מאד "מחמאות" מן המגיבים. הגיע הזמן לסלק את השנים.היכן יולי שרת החינוך ?????!!!!!!
כתוב תגובה ל- נכותו,אינה משפיעה...
נכון!עד שאברמוביץ לא יודה שאריה הוא היחדי הישר,לא יסלח לו על שאינו כמו אריה הבריא שנכותו רק במצפון
  אריה הוא האלוהים,וקובע מה ישר   12/02/07 01:18
כתוב תגובה ל- אריה הוא האלוהים,וקובע מה ישר
67
לא תצליחו לרתום את אומ"ץ או אבנרי לאג'נדה המטופשת שלכם
  לכל שונאי ביבי   11/02/07 11:25
כתוב תגובה ל- לכל שונאי ביבי
68
יו"ר קק"ל הושמט מרשימת אבנרי
  יורי   11/02/07 13:49
באומץ מתעלמים מהחשדתושל יו"ר קק"ל בהטרדה מינית של עובדת עירייה בעת שכיהן בתפקידו הקודם כראש עיר .

החשדתו במשטרה שרירה וקיימת אך אין בה כדי לאיים על מעמדו הרם במוסד שהוקם לפני הקמת המדינה ומשמש היום סמל לאומי לעם היהודי בארץ ובתפוצות .

לרשימתו הארוכה של אבני יש להוסיף מקרה זה
כתוב תגובה ל- יורי
יש לו עוד תיק
  מכיר את שטנצלר   11/02/07 17:21
הסיבה ששטנצלר נטש את גבעתיים, היא שיו"ר קק"ל נבחר לא על ידי ציבור בוחרים, אלא, על ידי עסקנים עמיתים.
מלבד פרשיית או פרשיות ההטרדה המינית, יש בעברו של שטנצלר עוד פרשה חמורה של פגיעה ותעללות.
בגבעתיים פעלה קבוצת התעמלות אמנותית מהטובות בארץ.
לאחר ששטנצלר נבחר לראשות העיר, הופצה שמועה זדונית, כאילו באימוני הקבוצה, מכים את המתעמלות ומתעללים בהן.
במקום להתמודד עם ההאשמות המופרכות, פיטר שטנצלר את מייסד הקבוצה והוריד בין יום לטמיון אלפי שעות אימונים מפרכות של מתעמלות ילדות.
כאשר מתעמלות אלה, דבקו במאמנת, פגעו בהם אנשיו של שטנצלר על ידי חבלה מכוונת בפעילותן הספורטיבית.
לאחר שהתברר כי כל סיפור ההתעללות באימונים, הוא פרי המצאה של הורים מתעללים, שהיכו את בתם בבית ובדו סיפור שקרי של תקיפה באימון, היה שטנצלר צפוי לתביעת לשון הרע מצד מייסדת הקבוצה.
כדי להימנע מכך, שובשה על ידי אנשיו החקירה באמצעות עדויות שקר מתואמות וקשרים עם בכירי משטרת גבעתיים.
כך בנוסף חטא ההתעללות בילדות, חטא תפירת התיק הפלילי למאמנת שלהם, שהייתה חפה מפשע.
אלה פניהם של העסקנים בארץ.
כתוב תגובה ל- מכיר את שטנצלר
שטנצלר = אכזבה
  יצחק כגן   12/02/07 09:40
אומרים שתרומתו הגדולה ביותר של שטנצלר לגבעתיים היתה פרישתו מראשות העיר .
אולי גבעתיים זכתה אך קק"ל המוסד הלאומי שיקר לכל אחד בימין ובשמאל יצא נפסד בגדול משום שמפלגת העבודה החליטה להמליץ להציב בראשו דמות כושלת שמלווה אותה חשד חמור של הטרדה מינית .
עם מנהיגים כאלו יכולים אויבנו
כתוב תגובה ל- יצחק כגן
69
ובקיצור
  מוקיהו   11/02/07 15:23
מי שדעתו אינה כדעתי הוא עיתונאי חצר ומלחכך פינכה---הרעיון ברור
כתוב תגובה ל- מוקיהו
70
קרובי מחכה לתביעת דיבה
  מוקיהו   11/02/07 15:36
הוא טען בשידור שהוא נמצא--בתחקיר דובר אמת---ובורובסקי לא----אם כך--הוא מחכה לתביעת לשון הרע המבוששת לבוא משום מה
כתוב תגובה ל- מוקיהו
ואנחנו מחכים לתביעה נגד אומללרט
  לטובת המדינה והעם   11/02/07 22:50
כתוב תגובה ל- לטובת המדינה והעם
71
ALL THE WAY TO ISRAEL'S END
  HAND WASHES HAND   11/02/07 16:42
AVNERI CAN'T FIGHT AGAINST CORRUPT JUDICIAL, POLITICAL SYSTEMS and THE CORRUPT MEDIA

DEMONSTRATIONS OF MANY PEOPLE IN EVERY CITY WILL HELP AVNERI, YOAV AND YETIV TO LEAD THE SAVE OF THE SINKING JEWISH STATE
כתוב תגובה ל- HAND WASHES HAND
72
למה אריה משקר בעיניין בורובסקי?? זה לבד צריך ללמד מי מפעיליו
  קרובי מת להיתבע,שתצה האמת   12/02/07 01:29
כתוב תגובה ל- קרובי מת להיתבע,שתצה האמת
73
פרס אגודת אריה לאריה מאריה בשיתוף הסוכנת מפעילת אריה
  דליה דורנר מטעם הג'לדה   12/02/07 01:31
כתוב תגובה ל- דליה דורנר מטעם הג'לדה
74
עובדה שרק אריה נימצא ראוי לפרס אריה מאריה
  רק אריה לבדו מהטובים   12/02/07 01:32
כתוב תגובה ל- רק אריה לבדו מהטובים
75
אים תיתנו לי נקודת מישען ואתאמץ, ואעשה קקי
  אריסטו אריה באולימפוס לבדד ישכון   12/02/07 01:34
כתוב תגובה ל- אריסטו אריה באולימפוס לבדד ישכון
76
לדעתי התמונות מוכיחות בוודאות שאריה יותר יפה מכולם
  רק אריה לבדו ראוי לפרס אריה מאריה   12/02/07 01:36
כתוב תגובה ל- רק אריה לבדו ראוי לפרס אריה מאריה
היופי? זה הייתרון שאתה רואה? תהיה בריא.
  גם כן תגובה......   12/02/07 15:47
כתוב תגובה ל- גם כן תגובה......
77
הבנתם!לאיילה גיבורת תיקשורת,אסור לפרסם על בורובסקי שכיר הג'ילדה מפעילת אריה
  רק לאריה מותר,אצל האחרים זה טירור   12/02/07 01:42
כתוב תגובה ל- רק לאריה מותר,אצל האחרים זה טירור
78
מי שכותב על בעלי ברית של אריה מושחת
  איילה היזהרי מאריה בעל "אומץ" ומפעיליו בעליון   12/02/07 01:44
כתוב תגובה ל- איילה היזהרי מאריה בעל "אומץ" ומפעיליו בעליון
79
צריך "אומץ" ללכלך,וגם לפרנוסה, רק אריה קיבל פרס אריה מאריה
  רק אריה צועד ישר,כולם עקום   12/02/07 01:46
כתוב תגובה ל- רק אריה צועד ישר,כולם עקום
החלף משקפיים, אתה לא רואה כלום
  דחוף   12/02/07 15:12
כתוב תגובה ל- דחוף
80
מעולה!אריה הוכיך שהוא המלך,אריה לשילטון, היידה שרה
  הייל אריה,הייל מיכה,היידה שרה,היידה פיפי   12/02/07 01:49
כתוב תגובה ל- הייל אריה,הייל מיכה,היידה שרה,היידה פיפי
81
איך אריה מפרס אריה, עדין לחשין, זה מצריך בדיקת מי הם אדוניו
  אריה שותה שתן עליון   12/02/07 01:51
כתוב תגובה ל- אריה שותה שתן עליון
82
אברמוביץ פרשן מבריק וללא חת,אבל רק אריה ראוי לפרס אריה מאריה
  אין גדול מאריה אל הצדק והתפירה   12/02/07 01:53
כתוב תגובה ל- אין גדול מאריה אל הצדק והתפירה
83
אריה בו לעבוד עבורינו, נשלם יותר,וגם פרסים
  מתפרות רובינטקס   12/02/07 01:54
כתוב תגובה ל- מתפרות רובינטקס
אנא, שלחו לאבנרי הצעה כתובה
  ומפורטת. הוא בטח ישקול...   13/02/07 14:23
כתוב תגובה ל- ומפורטת. הוא בטח ישקול...
84
על ארבעה בנים דיברה...:אריה ואריה ואריה ואריה, רק אריה ראוי!
  אין עוד מלבד אריה   12/02/07 01:59
כתוב תגובה ל- אין עוד מלבד אריה
85
תמונת הקוף החושב עמוק
  רק אריה יכול   12/02/07 02:00
כתוב תגובה ל- רק אריה יכול
86
היצחקתני!עוד מתקופת השבועון "רימון"זה הישר שלכם?אבנרי היה עיתוני מטעם, מהנישתנה?
  ראה ווקיפידיה   12/02/07 03:15
כתוב תגובה ל- ראה ווקיפידיה
איך האתר נתן לאיזה חולה נפש להגיב ב-15 תגובות מטורפות זו אחרי זו
  קצת אחריות   12/02/07 15:01
כתוב תגובה ל- קצת אחריות
כתבתי למי שצריך שצריך להגיש על כך תלונה במשטרה, זה לא חולה נפש לדעתי
  עציונה   12/02/07 18:52
כתוב תגובה ל- עציונה
אולי זה עוד אזרח שנעשה חולה מהמניפולציות של אריה על הציבור,מנסה להרוס את החלטת הבוחר למען אדוניו
  קשה לכם לקבל ביקורת   22/02/07 05:49
שולחיו, רק בכדי ליצבור שם וכח לעצמו
כתוב תגובה ל- קשה לכם לקבל ביקורת
87
חם, חם
  זיו תמיר   12/02/07 10:33
כתוב תגובה ל- זיו תמיר
88
חם, חם, מתחמם לוהט.
  זיו תמיר   12/02/07 10:45
זוכרים את משחק הילדים חם קר?
מהתגובות ההיסטריות ששיגר מגיב אלמוני הלילה, ניתן לראות כי אבנרי יכול בהחלט לחוש שחם, חם מאוד ואפילו לוהט, .
בשנה האחרונה, מתנהלת במקומות חקירה מקיפה אודות הונאת ענק ופגיעה חמורה באנשים תמימים, תוך הפרה חמורה של הסדר הציבורי.
מה שהתחיל כפרשיית הונאה בכסף, התגלגל לחשיפה של פרשיית מין חמורה, שטואטאה אל מתחת לפני השטח.
לאדם נשוא בדיקה זו, יש נטייה להכנס באישון לילה לאתרי אינטרנט ולפזר השמצות אינפנטיליות כלפי אלה אשר חושפים את מעלליו ובהם אבנרי.
מקריאת התגובות ששוגרו לאתר באישון ליילה, אני חש כי אבנרי עלה על נקודה רגישה והאיש איבד את עשתונתיו ושיגר כמינהגו באישון לייל את התגובות ובהן השמצות עלובות אודות אבנרי.
נראה שאבנרי בדרך לחשיפה נאה מאוד.
כתוב תגובה ל- זיו תמיר
תענוג לקרוא, מחמם את הלב אחרי דברי הבלע הללו...
  אדרת   12/02/07 19:00
איפה ישנם עוד אנשים עיתונאים כמו האיש ההוא אריה אבנרי
אמיץ וישר דרך, קינאתם היא מחלתם של עלובי הנפש.
כתוב תגובה ל- אדרת
89
אבנרי, אתה מרגיז עד טירוף את המושחתים
  לצערנו הם היום רבים ובכירים מתמיד   12/02/07 15:32
אל תעצור. כולנו איתך !
כתוב תגובה ל- לצערנו הם היום רבים ובכירים מתמיד
90
עלובי החיים
  אזרח המדינה   12/02/07 17:35
קראתי שורע של תגובות מבוימות בגנותו של אריה אטבנרי שהצליח כנרה להרגיז את כל סרחי העודף, הגרופיס המזדבים, הלקקנים, החנפניםוההחרמנים[
אל דאגה הוא בז לכם וימשיך במלאכת הקודש שלו ואתם יכולים להמשיך ליילל כאן
כתוב תגובה ל- אזרח המדינה
צודק ב-100% וכך אכן צריך להיות, אי אפשר להשאיר את הבמה למופרעים
  מה אתה אומר על כך?   12/02/07 18:46
כתוב תגובה ל- מה אתה אומר על כך?
91
אריה הכיש עתונאים מושחתים
  הנחש   12/02/07 17:37
מיש חוטא למקצועו וליעודו ומשרת את אדוניו וגם מתוגמל על כך מהופה הציבורית הוא מושחת.תודה לאריה אבנריעל שחשף את מדותם של אברמוביץ חסון ולפיד
כתוב תגובה ל- הנחש
ומיניין לך שזה לא דווקא אריה המושחת, והם קורבנות לקינאתו ולשונו הגסה
  זה הרבה יותר מתאים   22/02/07 20:47
כתוב תגובה ל- זה הרבה יותר מתאים
92
לכנות את אריה אבנרי בשמות גנאי זו...
  עציונה   12/02/07 18:29
תעודת עניות לאינטלגנציה, מה שחמור שאנשים משתמשים
במילים מעולם המושגים הנציים דבר חמור ביותר, פגיעה
חמורה ביותר בקורבנות השואה ובזיכרם, פגיעה חמורה מאד
בניצולי שואה ובני הדור השני ובעם ישראל כולו, בכל לשון
של בקשה הפסיקו עם ביטויים כאלה גם אם אינכם מחסידו של
אריה אבנרי, הביטויים האלה גובלים ברישעות וגזענות.
כתוב תגובה ל- עציונה
הגסות האגרסיביות הזילזול והאני המנופח של הדיקטטור הקטןאבנרי,בהחלט מצדיק אגרסיביות חוזרת
  שיטעם קצת בחזרה   22/02/07 05:37
כתוב תגובה ל- שיטעם קצת בחזרה
93
אסור לאפשר ניצול הדמוקרטיה לחופש הביטוי, הביטויים שהשתמשו כאן גולשים...
  שומרת חוק   12/02/07 19:58
או גולש אחד הם ביטויים מעולם המושגים של הנאציים על כן
חייבים להגיש תלונה במשטרה משום שהם עבירה על החוק.
כתוב תגובה ל- שומרת חוק
זה לא ניצול, זו הדמוקרטיה! כשאריה מדבר על אברומוביץ המלקק?
  הלבנת פניי המבקר בגסות,מיצווה עשה   22/02/07 05:34
כתוב תגובה ל- הלבנת פניי המבקר בגסות,מיצווה עשה
94
אבנרי המשך להכות בהם
  אזרח פשוט   12/02/07 23:09
אף אחד ל העז עד היום לכתוב עשרה אחוז ממשה שאבנרי כתב על עתונאים מתחסדים וצבועים. אני קורא לו המשיך ולא להרפות הוא משמש פה לרבים מאתנו
כתוב תגובה ל- אזרח פשוט
95
אבנרי אל תרפה
  יודע דבר1   13/02/07 21:25
כתוב תגובה ל- יודע דבר1
96
כל מילה זהב!!
  מיכל ג.   17/02/07 21:41
כתוב תגובה ל- מיכל ג.
97
הכיצד אבנרי לא כותב מעולם על מעללי חונטת העליון, שמה הוא משרת אותם?
  תפס נישה של משת"פ עילית העליון   22/02/07 05:29
כתוב תגובה ל- תפס נישה של משת"פ עילית העליון
98
הכיצד אבנרי לא כותב מעולם על מעללי חונטת העליון, שמה הוא משרת אותם?
  תפס נישה של משת"פ עילית העליון   22/02/07 05:30
כתוב תגובה ל- תפס נישה של משת"פ עילית העליון
99
היתיחסות היתר שלאריה(בשמות בדויים)ואוהדיו,לביקורת מראה שהיא קולעת
  חם,מיתחמם,בול   22/02/07 05:51
כתוב תגובה ל- חם,מיתחמם,בול
100
לדעתי,הכתבה של אסתי אהרונוביץ על אריה אבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  אני ואני ואני ואני ואנחנו   22/02/07 06:07
themarker.com

"ברוכים הבאים לחדר המבצעים של אריה אבנרי. יום ראשון בבוקר. אבנרי זחוח..."
אבנרי לאסתי:
"מותק, את באת לאקשן. יאח"ה, עם עשרות חוקרים, מטפלת ב-34 פרויקטים בלבד. אנחנו מטפלים ב-96"
"הופה. הנה יואב יצחק מתקשר..."

חה חה חה... האיש ממש חולה
כתוב תגובה ל- אני ואני ואני ואני ואנחנו
101
לדעתי,הכתבה של אסתי אהרונוביץ על אריה אבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  אבנרי על איציק:הנבלה הזאת פתאוםמשחקת לי אותה ישרה   22/02/07 06:08
themarker.com

"ברוכים הבאים לחדר המבצעים של אריה אבנרי. יום ראשון בבוקר. אבנרי זחוח..."
אבנרי לאסתי:
"מותק, את באת לאקשן. יאח"ה, עם עשרות חוקרים, מטפלת ב-34 פרויקטים בלבד. אנחנו מטפלים ב-96"
"הופה. הנה יואב יצחק מתקשר..."

חה חה חה... האיש ממש חולה
כתוב תגובה ל- אבנרי על איציק:הנבלה הזאת פתאוםמשחקת לי אותה ישרה
102
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  אסתי:העמותה הקודמת שלך,עמותת אמיתי,נסגרה...   22/02/07 06:22
themarker.com

אסתילאבנרי: העמותה הקודמת שלך,עמותת אמיתי,נסגרה בטונים צורמים.בדו"ח רואה החשבון נכתב שמעמותה כזאת לא מצפים לאי סדרים כספיים

שיחקור קצת על עצמו אבנרי המושחת המתחזה לצדיק!!!

"שמעת על אגרקסקו?" הוא שואל ומתכוון לפרשה שנחשפה על ידי העיתונאי צבי זרחיה ב"דה מרקר" והובילה לחקירה פלילית נגד חברת הכנסת רוחמה אברהם ומנכ"ל אגרקסקו, שלמה תירוש. "אנחנו קיבלנו מידע על זה. הגשנו תלונה במשטרה ופתחו בחקירה. אחרי דיון בוועדה לביקורת המדינה, מנהל אגרקסקו ביקש להיפגש אתנו. הוא פחד שנגיש נגדו תלונה במשטרה או למבקר המדינה. בסוף הפגישה הוא היה בטוח שאנחנו אצלו בכיס, אחרי יומיים הכנסנו לו את העתירה".

מעניין! האים ביגלל מחויבתו של אריה לשולחיו בעליון, זה למה ומדוע שהוא מיתעלם מטיול חשין עים אגרסקו בהיותו שופט עליון,ועוד לצורך ברור של מתן תו כשרות בג"צ לטיולים, בכדיי שחתנו של חשין יעלה ויצליח בקומבינות, החתן שהוה בעצם קבלן הטיולים/שיחודים בשותפות עים מנכ"ל אגרסקו
כתוב תגובה ל- אסתי:העמותה הקודמת שלך,עמותת אמיתי,נסגרה...
103
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  חובה ליקרא את אסתי   22/02/07 06:24
themarker.com

"מי שעוקב אחר פעילות של אומ"ץ לא בהכרח קונה את הרעש הגדול. איש תקשורת שהיה נוכח בטקס חלוקת פרסי אות אומ"ץ בבית סוקולוב, בשנה שעברה, מתקשה עדיין להתאושש. "זה היה הזוי", הוא מספר. "היו בקהל כ-80 קשישים, פעילי העמותה. בכניסה חילקו חוברת כרומו ובשער תמונה גדולה של מני מזוז ושם היה כתוב: 'מי אתה בני מזוז?' כנראה בטעות. אבנרי נשא נאום מהירח, שבו האשים את כל העולם בשחיתות".
כתוב תגובה ל- חובה ליקרא את אסתי
104
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  חובה ליקרא את אסתי   22/02/07 06:27
themarker.com

לפני שבוע הקדיש עורך החדשות של "גלובס", אלי ציפורי, כמה מלים בטור שלו לעמותת אומ"ץ, זאת בעקבות הודעה שהוציאה העמותה, על מכתב תלונה ששלחו ליו"ר רשות ניירות הערך, משה טרי. (מיכתב הזוי של חולה נפש בעל דימיון קודח, או סופר בידיוני בעל דימיון מפותח)

"הבאנו את תמצית המכתב ההזוי הזה", כתב ציפורי, "כדי להמחיש עד כמה המלחמה בשחיתות הפכה לעניין מיתוגי. כל שביב מידע וכל בדל של שמועה הופך למכתב שמופץ ברבים על 'קרטל של שחיתות"'.

כתוב תגובה ל- חובה ליקרא את אסתי
105
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  חובה ליקרא את אסתי   22/02/07 06:28
themarker.com

לפני שבוע הקדיש עורך החדשות של "גלובס", אלי ציפורי, כמה מלים בטור שלו לעמותת אומ"ץ, זאת בעקבות הודעה שהוציאה העמותה, על מכתב תלונה ששלחו ליו"ר רשות ניירות הערך, משה טרי. (מיכתב הזוי של חולה נפש בעל דימיון קודח, או סופר בידיוני בעל דימיון מפותח)

"הבאנו את תמצית המכתב ההזוי הזה", כתב ציפורי, "כדי להמחיש עד כמה המלחמה בשחיתות הפכה לעניין מיתוגי. כל שביב מידע וכל בדל של שמועה הופך למכתב שמופץ ברבים על 'קרטל של שחיתות"'.

כתוב תגובה ל- חובה ליקרא את אסתי
106
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  חובה ליקרא את אסתי   22/02/07 06:31
themarker.com

אלי בר הוא חבר בעמותת אומ"ץ ובוועדת הביקורת שלה. בר הוא בן אחיו של יעקב בורובסקי ומלווה את אבנרי עוד מהתקופה של עמותת אמיתי, שם היה בשלב מסוים ממלא מקום יו"ר העמותה.
אסתי לאבנרי: אתה לא רואה פסול בזה שאחיינו של בורובסקי חבר בעמותה, לאור הקשרים שלכם עם משרד המבקר?

אבנרי: "אלי בר חבר ועדת ביקורת, הוא לא מעורב בעשייה עצמה, הוא ממודר".


חה חה חה, איזה תירוצים יש לממזר על נגיעות וחוסר מוסר,
כתוב תגובה ל- חובה ליקרא את אסתי
107
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  חובה ליקרא את אסתי(7)   22/02/07 06:34
themarker.com

בסביבתו של לינדנשטראוס לא כל כך יודעים איך להתנער מחיבוק הדוב של אבנרי. שם טוענים שאבנרי קושר כתרים לא לו ושלא פעם הוא מנצל את פניותיו הרבות אל המבקר כדי לתפוס עוד כותרת בעיתון. "המבקר הוא אדם לבבי במיוחד", אומר מקורב ללינדנשטראוס, "ואבנרי מפרש את העניין כאילו שיש ביניהם קשר מיוחד".

לא פעם, מספרים בקרבתו של לינדנשטראוס, גרם אבנרי נזקים למבקר. במשרד המבקר רואים באבנרי אחראי ישירות לנזק שנגרם בעקבות פרשת אולמרט ועטי היוקרה. ביוני השנה חשף יואב יצחק כי אולמרט קיבל עטי יוקרה בשווי של מאות דולרים מאנשי עסקים שהיו בעלי עניין (אבנרי: "זה חומר שהעברנו ליואב יצחק. אנחנו נותנים להרבה עיתונאים סקופים")

חה חה חה, אריה בעל האגו,אנס עצמו על המבקר, אפילו יותר גרוע מהלשון של רמון
כתוב תגובה ל- חובה ליקרא את אסתי(7)
108
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  חובה ליקרא את אסתי(9)   22/02/07 06:41
themarker.com

חיבוק הדב של אבנרי את מיכה, כשאח של בובסקי עובד אצל רבנר המושחת(ממש חגיגה)
דובר המבקר:
" ..יש פער בין הרטוריקה שלו(של אבנרי), כשהוא מציג את עצמו כשותף סוד של המבקר, לבין המציאות.

חה חה חה, אריה בעל האגו,אנס עצמו על המבקר, אפילו יותר גרוע מהלשון של רמון, שותף סוד עלאק! האיש חולה נפש מסוכן,
כתוב תגובה ל- חובה ליקרא את אסתי(9)
109
הכתבה של אסתי אהרונוביץעל אריהאבנרי האגו המנופח וחינטרושיו,אומרת הכל(קישור בפנים)
  חובה ליקרא את אסתי(10)   22/02/07 06:52
themarker.com

"רוחמה אברהם ודליה איציק הן רק להקת החימום. הדבר האמיתי בעיני אריה אבנרי היה ונשאר אהוד אולמרט. באתר מחלקה ראשונה אין גבול להשתלחויותיו בראש הממשלה."
זה חוקר אוביקטיבי זה?? זה אריה הבולט, חולה הרוח והפירסום, שסימן מטרה ומישתלח, על מנת לשרת את אדוניו בקליקת המישפט, ולעשות שם לעצמו,
והסובלים, עם ישראל שנזוק מקריסת מערכות, מאירגוני חבלה בתוכינו כ"אומץ", כאלה שבאים לסקל סיכול ממוקד את מנהיגינו הניבחרים, הרי מרביתינו בחרנו את אולמרט, לא את אבנר ושולחיו, וברצונינו נוריד אותם, אבל לא ניתן לחבורת אינטרסנטים עים עיתון לזבל לעם את הראש בשקרים, לתת לקשירת קשר בין כאלה שרוצים בהפלת הממשלה הלגיטימית, אים משום שלא מרוצים ממינו שר כלשהו,ואים משום יריבות פוליטית, ואים כהיזדמנות ליצבור כח ע"י תככים (כאריה אבנרי)
כתוב תגובה ל- חובה ליקרא את אסתי(10)
אסתי שותפה למושחת ביותר אולמרט!!!!
  אריה שניפר   26/02/07 12:44
הניסיון שלך לגונן על האבא של המושחתים אולמרט ניסיון פטטי.

את בניבולי פה שהוא ביוב כמו שלך צריך להיתרחק זה מאוד מסריח כמו המושחת שעליו את מגוננת אולמרט.

אין אדם אחד במדינה אשר לא חושב ובטוח שאולמרט הוא סרטן בגוף המדינה והוא חייב ללכת לבית הסוהר .

זה יקרה במהרה למרות כל הניסיונות להלך איימים!!!
כתוב תגובה ל- אריה שניפר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il