s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אילוף כלבי השמירה של דמוקרטיה
מאת: איילת פישביין  |  16/02/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אל תישברי. זה מסלול ארוך
  אבל אפשר לנצח   16/02/07 12:57
כפעיל בעמותת אומ"ץ, כמי שרואה איזו דרך סיזיפית ומתסכלת צריך לעבור המדינה שבה "העיתון של המדינה" הוא העיתון של אנשי העסקים שמחזיקים במניותיו לצריכ העסקים שלהם (ורב כתביו חסרי כל חוט שידרה מקצועי או אומץ אישי, ש"מעריב" הוא בית קברות מנטאלי שדנקר מדרדר לאשפתות ו"הארץ" הוא עדין קצת עיתון אבל אין לו תחקירים בכלל - אני מבקש שלא תתיאשי למרות הכל. זה מאבק סיזיפי אבל למרות שהתיקשורת מפשלת ואינה עובדת ברצינות - הציבור מקשיב לתחקירנים המקצועיים והם המנצחים האמיתיים. ראי את יואב יצחק, שללא כלים ומשאבים הפך להיות אחד העיתונאים הנקראים ביותר המדינה (וע"י אנשים השייכים לחוקגים המשפיעים יותר). אז תמשיכי !!
כתוב תגובה ל- אבל אפשר לנצח
2
איילת פישביין, ו'ול קאם טו דה קלאב
  נחום שחף   16/02/07 12:58
כתוב תגובה ל- נחום שחף
3
שעור מאלף על איך "לא להאמין לעיתונים"
  דולי גלבוע   16/02/07 13:47
כל עוד העיתונים חייבים את פרנסתם לפרסומת, לא יפרסמו תחקירים אמיתיים הפגעים ביחסהם עם הנחקרים. לו היית מביאה לפרסום את תחקיריך היום, כאשר לימור לבנת אינה שרת החינוך, יש סיכוי שהיו מתפרסמים. אזרחי המדינה חייבים חוב ענק למספר עתונאים בודד אשר לא מוכר נשמתו למולך השחיתות ונאבק בו. את בחברה טובה מאד!
כתוב תגובה ל- דולי גלבוע
4
איזה תחקירים? גם כאשר מגישים להם את האוכל לפה הם סוגרים אותו.
  זיו תמיר   16/02/07 13:53
ראשית, טוב שמצאת את מקומך.
שנית, השחיתות היא סכנה אסטרטגית קיומית. לממשל הרקוב והמושחת של דרום ויטנאם, לא עזרה העובדה שה מעצמה החזקה בעולם הגנה עליו והוא קרס.
אנחנו לא המצב שונה ומאופן התנהלות מלחמת לבנון השנייה, ניתן לראות זאת.
באשר למוזס גינת ושוקן (מנמרודי אין לי כלל ציפיות בנושא), הדברים שעלו בכתבה, לא ממש מפתיעים אותי.
גופי התקשורת שלהם, קיבלו ממני מידע מפורט אודות אדם מוכר ומפורסם, בעל פרופיל תקשורתי וחברתי גבוה, שביצע הונאת ענק, שהפילה קורבנות רבים.
מדובר באדם העוסק בנושא רגיש, שחלה עליו אתיקה מקצועית מחמירה והוא ניצל את האמון אשר נותן הציבור בתחום בו הוא עוסק ובו כאדם מוכר ומפורסם, כדי להונות אנשים בהיקף גבוה. באמצעות ההונאה, הוא זכה מיידית בסכומי כסף גבוהים שנכנסו ישירות לכיסו והאנשים אשר לא קיבלו את השירות לו ציפו עבור כספים אלה, התמוטטו כלכלית ונפשית.
בגופי התקשורת של מוזס גינת ושוקן, יודעים אודות מעלליו של אדם נתעב זה וכמו שידעו אודות קצב ולא חשפו, זוכה האיש לצנזורה גורפת.
במקום לתת את הדין על מעלליו בפני החוק ולפצות את קורבנותיו, הוא מקבל במה טלוויזיונית ומנצל אותה ביעילות לעשיית פרסומת עצמית. כך אנשים מהמציבור, שהודות לתקשורת השותקת, אינם מודעים למעלליו, עלולים לפנות אליו ולהצטרף לעגל הקורבנות של מעלליו.
כתוב תגובה ל- זיו תמיר
למי אתה מתכוון?
  קורא   16/02/07 17:15
מי האיש שכתבת עליו? תחשוף את פרטיו, אם אתה רוצה להזהיר אנשים אחרים.
כתוב תגובה ל- קורא
לך ליומני אבנרי
  זיו תמיר   16/02/07 17:59
גש באתר זה ליומני אבנרי. יש שם כתבה בשם "שלושה ידוענים". החלק המעניין בכתבה, הן התגובות, ששוגרו בעקבותיה על ידי הגולשים.
כתוב תגובה ל- זיו תמיר
5
אילת דברי על תל אביב
  תלי   16/02/07 13:53
בסוף נבחר בך לראשות עירית תל אביב
כתוב תגובה ל- תלי
6
לאיילת ! החזירי עטרה ליושנה
  עמותת א"נא מפ"ת   16/02/07 15:01
זוכרים אותך עוד מימי "מלאבס" העליזים,ניתנת לך הזכות וההזדמנות לתקן כעת את מה שלא פרסמת בזמנו,בהקשר לפשעי אוחיון וחבר מרעוו.
כתוב תגובה ל- עמותת א"נא מפ"ת
7
תודה איילת, בזכות לוחמות שכמותך, מדינת הקומבינה לא מתפרקת.
  אלי מזרחי   16/02/07 15:19
חיי הנביאים, המוכיחים בשער, תמיד היו קשים. אצל רובם מדובר בדיטרמיניזם, אין אפשרות בחירה. אני מקווה שיהיו לך תעצומות הנפש להמשיך בדרך הקשה בה את פוסעת.
כתוב תגובה ל- אלי מזרחי
8
איילת - מעולה
  הפרקליטים   16/02/07 15:20
פשוט כתוב מעולה. איילת כל הכבוד לך. טוב שזה יוצא.
כתוב תגובה ל- הפרקליטים
9
כתבה מעולה! האינטרנט ינצח את המו"לים המושחתים
  רואה עתיד   16/02/07 15:42
אי אפשר להסתיר את האמת יותר. הכול יכול לצאת באינטרנט, בדיוק כמו שפרשיות אולמרט שנחשפו פה היו חייבות להגיע לעיתונים הגדולים למורת רוחם של העורכים והמו"לים ,חבריו הקרובים של אולמרט.
אתרי התחקירים יתחזקו, אולי אפילו עיתונאים ברשת יזכו למשכורות מכובדות ולא לפירורים כמו בעיתונות הכתובה.
אני בטוח שאת תושבי לוד כן מעניין לקרוא על מעללי ראש העיר המושחת שלהם ואותו דבר גם תושבי תל אביב. באתרי התחקירים הם יוכלו למצוא את האמת.


כתוב תגובה ל- רואה עתיד
10
אף שהדברים ידועים, טוב עשית, שהעלת אותם על הכתב ופרסמת ברבים. חזקי ואמצי!!
  הניה   16/02/07 15:43
כתוב תגובה ל- הניה
11
עתיד כלב השמירה - באינטרנט !!!
  החולוני   16/02/07 15:47
בהיות חלק מהאתרים עצמאיים יש עתיד גדול לעיתונות/תחקירים באינטרנט.

ישר כוחך !!

כתוב תגובה ל- החולוני
12
יידיעות עם גינת על הפנים- כלבו-כלום
  ראובני   16/02/07 16:24
עיתון מתחנף לקקן ותרן
ורדוד רדוד
כתוב תגובה ל- ראובני
13
איילתי את לא כלב השמירה של הדמוקרטיה
  בוחן נהיגה   16/02/07 16:53
איילת , עכשיו אני מבין מדוע את לא מפרסמת את השחיתות במשרדי הרישוי, למרות שאת כתבת לי ( המייל שמור אצלי)
" שמדובר בדברים חמורים ביותר", ולדעתי לדברים השלכות ישירות על חיי אדם . כן איילת לצערי את כמו כולם, ובטח לא כלב השמירה של הדמוקרטיה.

בוחן נהיגה במשרד התחבורה.
כתוב תגובה ל- בוחן נהיגה
14
לא להרים ידיים....
  ט.ג.מ.   16/02/07 16:56
מי שמתעקש לחשוף עוולות, אי-צדק ושחיתות בישראל, גוזר על עצמו גורל נורא ואיום. בייחוד, אם מדובר במעשים שנעשים ע"י בכירים ו/או מקורביהם של בכירים במדינה הזאת.

לצערי, נוכחתי שהעיתונים הגדולים אינם מסייעים כהוא זה למאבק בשחיתות. ולעיתים קרובות- ההיפך הוא הנכון. מערכות העיתונים משופעות בכל מיני אינטרסים אישיים וכלכליים, שמתנגשים עם חשיפת הצדק והאמת. ועיתונאי שמתעקש בכ"ז, לפרסם מעשי שחיתות, ימצא את עצמו במהרה בחוץ.

אבל, למרות הכל, אסור להתייאש. מי שחשיפת השחיתות בוערת בעצמותיו, ימצא בסופו של דבר את האכסניה המתאימה. רק שלא יצפה לתהילה ולמחיאות כפיים.







כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
15
מרת פישביין היקרה,
  מדריך ליונה עיוורת   16/02/07 17:04
אינני יודע אם את יודעת, אבל לאחת הדמויות בספרו המעולה של אריך קסטנר: 'אמיל והבלשים' קוראים 'מרת פישביין'. הילדים שלי אהבו אותה מאוד כשקראנו את הספר. על כל פנים, התקשורת הכתובה, הטלויזיה והרדיו הם מקרה אבוד לגמרי, הם אולי כלבים אבל הם אינם שומרים על הדמוקרטיה כי אם על האינטרסים הפוליטיים של מיטיביהם. התקשורת בוגדת בתפקידה, ואם מותר להוסיף היא גם פועלת תוך עבירה מפורשת על חוק רשות השידור בשורה ארוכה של סעיפים. היא מונוליטית, פוליטית וחסרת גיוון. היא מיותרת לחלוטין ובארץ היא מהווה איום על הדמוקרטיה הרבה יותר מאשר הגנה. התקווה נמצאת באתרי החדשות באינטרנט, לא כולם אבל חלקם עכ"פ. ואולי יתבוננו עורכי העיתונים על סקרי טי ג'י איי ויראו כיצד האינטרנט כובש מהם את קהל הלקוחות ובצדק. כאן המקום לפרסם מרת פישביין, וכמו שאמיל ניצח את האיש בעל המגבעת שגנב ממנו את הכסף, כך גם אנשים כמוך ינצחו רק שצריך סבלנות ואורך רוח....
כתוב תגובה ל- מדריך ליונה עיוורת
16
הטעות של איילת
  ג. אביבי   16/02/07 17:22
גב' פישביין האמינה ברצינות שהעתונות הישראלית היא "כלב השמירה של הדמוקרטיה". אם לא הבנת עד עכשיו, גבירתי העתונאית, התקשורת הישראלית היא בפרוש בכלב השמירה של האוליגרכיה הישראלית. אם היית מביאה חומר נגד פוליטיקאי שהאוליגרכיה (אנשי ההון השולטים במשק ובעלי התקשורת הם חלק חשוב בהם) חפצה בהפלתו הכתבה הייתה מתפרסמת ללא עכובים ועם תוספות מעולם הדמיון. "טעותך" הייתה שהבאת חומר נכון על מקורב לפוליטיקאית שלה קשרים עבותים עם אוליגרכית ההון.

אני מקווה שתמשיכי "לטעות", ותחשפי שחיתויות נוספות, ובעיקר איך גורמים בכירים בתקשורת מחפים על מושחתים מקורבים.

כתוב תגובה ל- ג. אביבי
17
Israel is NOT A DEMOCRACY anymore
  Too late Ayelet   16/02/07 17:54
כתוב תגובה ל- Too late Ayelet
18
לאיילת היקרה הארגון מחזק את ידייך
  הארגון   16/02/07 18:16
כתוב תגובה ל- הארגון
19
לאיילת: העיתונות היא כלב השמירה על האתרוג
  משה, עורך-דין   16/02/07 18:18
הביטוי שבו אשתמש אינו נכלל במילון לנימוסים, אך הוא אמת.

ביום שבו פרסם אמנון אברמוביץ את הכלל המנחה אותו - כלומר, שאסור לפרסם את פשעי שרון ויש לשמור עליו כעל אתרוג בקופסה, כל עוד הוא מגשים את מאוויי אברמוביץ ושות' - אך לא סולק חיש-מהר מכל כלי תקשורת רציני והועמד לדין ע"י מועצת העיתונות, התברר סופית שהתקשורת הישראלית גדושה ורוויה בזונות עיתונאיות.

למעשה, פרט לעיתונאים ישרים מעטים, כל השאר הם בפירוש אלופים בהזניית מקצוע העיתונאות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
מסכימה. ולא רק אמנון אברמוביץ' כזה.
  ט.ג.מ.   16/02/07 18:44
למעט יואב יצחק ואולי שניים או שלושה עיתונאים נוספים, שניתן לומר עליהם שהם ישרים, אמיצים ונאבקים בעיקשות וללא משוא פנים במטרות גדולות, אין בישראל תחקירני שחיתות רציניים.

פה ושם, ישנם עיתונאים ישרים, שמוכנים לפעול כדי לחשוף מעשי עוולה של בכירים ולסייע לנפגעים, גם אם הם אנונימיים ולא מקושרים. אלא שאז, הם נתקלים לרוב ברכז כתבים, עורך או מו"ל, שלא ממש מתאים לו לפרסם את ממצאיהם.

האינטרנט הוא אכן חלופה מצויינת לעיתונות הכתובה הדלה והמקרטעת שיש במדינת ישראל. אבל, חופש העיתונות הכמעט מוחלט שיש בו, מושך אל המדיום הזה גם לא מעט פסיכופטים, שקרנים ותמהוניים, שמפיצים דברי שקר, הבל ובלע. לעיתים, יש צורך בעין מזויינת במיוחד, כדי לעמוד על טיבם ועל טיב "החומרים" שהם מפרסמים.

אבל זה עדיין הרע במיעוטו לעומת העיתונות הכתובה והמשודרת שמונפקת פה.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
20
רפי גינת לא חשובה לו האמת העיקר שזה יתאים לרייטינג שלו
  המנפץ   16/02/07 18:25
לפני מספר חודשים התחברתי עם אחד מעובדייו של רפי גינת.
גיליתי כי התחקירים שהו עושה מותאמים לתסריט מוכן מראש,
ע"י מערכת ההפקות שלו כדי שתתאים ותקנה את הצופים בתחקיריו, כך שהם גורמים בתחבולות לאנשים אשר הוא חושף להיראות יותר חמור ממה שזה באמת ואף מצלמים חלק מהדברים במצלמה נסתרת(ללא צורך במקרים מסויימים) אשר מעוותת את פניו של האדם אשר בחשיפה.
חלק לפעמים מצולם בשחור לבן כדי לתת הרגשה שמדובר בפושע, בנוסף לגרום לאותו אדם לנקוט במהלכים אלימים
נגד התחקירנים על מנת לשפר את תחקירו ולעוות את המציאות, כל זה הוא עושה על מנת להרוייח רייטינג.
וזה רק על קצה המזלג!
כתוב תגובה ל- המנפץ
21
נראה לי שהכותבת מעט התנפחה מהחשיבות המעושה שהיא מחשיבה
  את עצמה ואת מקצועה. קצת צניעות לא תזיק גברת פישביין   16/02/07 19:00
כתוב תגובה ל- את עצמה ואת מקצועה. קצת צניעות לא תזיק גברת פישביין
נבהלת מהכתבה??
  אורי123   16/02/07 20:26
כנראה עוד מושחת אחד.
כתוב תגובה ל- אורי123
היא צנועה ולא נפוחה-אינך רואה אמת?
  יניב ל.   16/02/07 21:56
מדוע אתה חושב שפישביין נפוחה?לדעתי הניג עשה מעשה לא יעשה וחבל שהתחקירים בענינו לא היו חמורים יותר.
כתוב תגובה ל- יניב ל.
22
אנחנו ננצח
  duducohn   16/02/07 19:20
חלק נכבד מהתקשורת הכתובה חיי על זמן שאול. סקרים שנעשים על חלקה של התקשורת הכתובה בתקשורת בכלל, מצביעים על מגמה ברורה של ירידה עיקבית ומתמשכת, כאשר לכך יש לכך מספר סיבות. לדעתי הסיבה המרכזית היא רשת האינטרנט.
באינטרנט אין צנזורה מטעם והיא נגישה לכל אחד ובכל זמן. כל אחד יכול להקים לו אתר בעלויות אפסיות ולהתחיל להפיץ את דעותיו ורעיונותיו בכל העולם. המידע הזורם בה הוא מיידי ובתפוצות ענקיות (תוך דקות ספורות אפשר למען מכתב אחד בדיוור ישיר לעשרות אלפי נמענים). היא מאפשרת תגובות מיידיות ודיונים וירטואליים, דבר שבעבר רק אפשר היה לחלום עליו. אם נוסיף לכך את העובדה שמצד אחד הצעירים של היום של מחר ושל מחרתיים נולדים לתוך זה. לעומת זאת המבוגרים של היום, שנולדו לתוך התקשורת הכתובה ולא הסתגלו לעידן האינטרנט, ילכו בדרך כל בשר. לכן, אין מנוס מהמסקנה שהתקשורת האינטרנטית תנצח ובגדול. בתקשורת זו יש עתיד ענק לעיתונאים מסוגו של יואב יצחק ולפי עמדתך גם לך איילת. לכן, אני מאוד אופטימי, או בעברית אקטואלית "אנחנו ננצח".
כתוב תגובה ל- duducohn
only WWW.NAKIM.ORG writes more
  Some web-sites are censored   16/02/07 22:52
כתוב תגובה ל- Some web-sites are censored
23
הארץ, ידיעות אחרונות, ומעריב, זה לא עיתונות זה משרד יחסי ציבור תרתי משמע.
  פטריוט ישראלי   16/02/07 20:03
מדינת ישראל כמהה לעוד עיתונאים כמוך ישר כוח, ובאתר הנוכחי יש לך שופר ראוי להשמיע את דעתך ותחקרייך וכן ירבו. דעי כי יש לך עדין קוראים באתר זה שמעונינים שתמשיכי בעבודתך הברוכה. ולמרות ההזניה של התקשורת עדין יש תקווה למקצועיות בזכות אתר זה.

המשך עבודה פוריה.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
24
המציאות-נידרשות עוד עשרים שנה לאינטרנט לנצח העיתונות המושחתת, עד אז....
  א מ רול   16/02/07 20:31
כתוב תגובה ל- א מ רול
25
כותבת מצויין-חבל שזו המציאות
  ש.ר   16/02/07 21:52
קראתי בהנאה את המאמר שמנוסח באופן שובה לב.אני עצוב שזו תמונת המצב בתקשורת הישראלית.
כתוב תגובה ל- ש.ר
26
את יודעת אז תכתבי ללא פ]חד
  לאילת   16/02/07 22:32
אם את יודעת על דברים בעיריות ובמישור המקומי אז תכתבי לפי מה שקראתי ידןועים לך דברים אז בבקשה ממך לכתוב
כתוב תגובה ל- לאילת
27
אילת על תעזבי את בסדר גמור
  יריק   16/02/07 22:38
המשיכי ופרסמי את גדולה עם ישראל איתך
כתוב תגובה ל- יריק
28
כתבה לענין
  נמרוד רותם   16/02/07 22:42
קראתי ונהנתי מסיגנון הכתיבה ומהטיפול הציני בנושא.
כתוב תגובה ל- נמרוד רותם
29
יישר-כוח!! חזקי ואמצי!!!!
  ענת א   17/02/07 08:36
כתוב תגובה ל- ענת א
30
מה את מתפלאה על גינת? ידידיו יכולים לעשות מעשים שלא יעשו ולהיות מוגנים
  בקיא בתקשורת   17/02/07 10:20
התכנית האחרונה של "כלבוטק" חשפה עו"ד שניצל מינית נשים בתחבולות. עו"ד זה חטא פעמיים, פעם אחת כאשר ביצע את מה שנראה בתכנית ופעם שנייה בכך שהוא שלא היו לו קשרים עם גינת, שיסייעו לו להצניע את מעלליו.
רוב בסיכויים שאם הוא היה מצוייד בקשרים כאלה, הייתה נחסכת ממנו החשיפה ב"כלבוטק".
אני כותב זאת, כי ידוע לי אישית, לגינת הגיע בשני ערוצים מידע אודות מעשים מחרידים, שבוצעו על ידי עורך הדין רונאל פישר.גינת קיבל פנייות גם כעורך ידיעות ולעתון הגיע מידע שאישש את גרסת הפונים. כדי להבין כיצד נוהגים ברוני התקשורת במקורבים מיוחסים, אין לי אלא, להפנות למקרה קצב.
המידע עליו אני מדבר, כלל פגיעות מחרידות בלקוחות אשר פנו לפישר כעורך דין ופרשיית עבר חמורה, אודות הדרך בה טוייחה בלשכת עורכי הדין, פרשה חמורה המיוחד, אשר בעקבותיה עזב עו"ד פישר את תפקידו כעורך בטאון "הפרקליטים".
אבל, לפישר ולגינת, יש יחסים קרובים, אז פישר יכול לעשות ככל העולה על רוחו, ומי שמכיר רוח זו, יודע בדיוק על איזו עשייה אני מדבר, שלטונות החוק יכולים כדרכם לחקור את הנושא באדישות, רשלנות וחוסר מיומנות ואנשים תמימים, שכל חטאם היה בכך שדרכי חייהם, הצטלבו עם דרכו של פישר, נדונים לסבל.
פישר מופיע בטלוויזיה, נהנה מחשיפה עצומה ומפרסומת עצמית (בפרק האחרון של תכניתו, הצופים הובלו אחר כבוד לסיור מצולם במשרדו)רוכש אמון של אנשים נוספים ואין צורך להכביר מילים, למה זה מוביל.
כתוב תגובה ל- בקיא בתקשורת
31
ותודה ליואב יצחק
  חגי   17/02/07 10:57
יואב יצחק כמו הילד ההולנדי השם אצבעו בסכר, מפרסם התחקירים הגון ישר, משמש אכסניה לעיתונות אמיתית. ללא יואב יצחק, שילטון השטאזי/קגב/סקיוריטטה היה גובר, ולרוסיה הסובייטית היינו דומים, תודה יואב
כתוב תגובה ל- חגי
32
איילת פישביין היא נמרה ששומרת על הדמוקרטיה
  אזרח דמוקרטי   17/02/07 13:10
אין ספק שהתחקירנית הזאת היא היחידה שלא מפחדת
להגיד את האמת ולהלחם נגד המושחתים הגדולים באמת.
כל הכבוד לך!!!!!!
כתוב תגובה ל- אזרח דמוקרטי
33
רפי גינת יודע רק לפצח פיצוחיות....
  לא פראייר   17/02/07 13:18
זה עצוב שתחקירן כמו רפי גינת מתעסק רק בפיצוחות .
במקום לחסוף את תניני הפשע הגדולים הנמצאים בצמרת השלטונית בצמרת הבנקאית ובחברות הביטוח הגדולות.
כנירה שהבוסים שלו המקושרים לגורמים השילטוניים סותמים לו את הפה.
כתוב תגובה ל- לא פראייר
34
קראו כולכם את ספרה הזה של דר' עציון
  "קשר האליטות"   17/02/07 20:10
ותגלו מערכת אחת גדולה של האוליגרכיה הסמולנית שכולם מאותה קבוצה סוציולוגית ידועה וכולה מושחתת לפני ולפנים. כולם משפחה של כולם. כולם חברים של כולם. כולם בקשרי אינטרסים עם כולם כולם חושבים כמו כולם. כולם שמור לי ואשמור לך. כולם אני אשב בוועדה הציבורית ואאשר לך היום, ואתה תשבבוודה הציבורית מחר ותאשר לי. כולם אני אדאג לחברך ולבן משפחתך ואתה תדאג בתורך לחברי ולבן משפחתי. וכולם עושים הרבה כסף מן "השלום של אוסלו". וכולם מחלקים ביניהם פרסים ומילגות ונסיעות לקונפרנסים. והעיקר הוא שכולם יודעים ומפנימים *** שאם לא נהיה תלויים זה בזה נהיה תלויים זה בצד זה***
פנחס
כתוב תגובה ל- "קשר האליטות"
35
" תפקידנו העיקרי הוא שמירת ההגמוניה האידאית הסמולנית בתודעה הציבורית
  התקשורת אומרת דברה:   17/02/07 20:19
כתוב תגובה ל- התקשורת אומרת דברה:
36
איילת פישביין היקרה- יישר כוח!
  אזרח קטן   21/03/07 19:30
כתוב תגובה ל- אזרח קטן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il