|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיעורים טובים ורעים בפרשת רמון
מאת: ענבל בר-און  |  06/04/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אם הקצינה הייתה סוגרת את הפה..
  אביגיל   6/04/07 15:52
אף לשון גבר לא תצליח לחדור לפה של אשה אם היא לא רוצה בכך..את זאת כולנו יודעות! אז מי מאיתנו שמשחקת אותה כאילו זה היה חד צדדי היא צדקנית צבועה ושקרנית- -ממש כמו המנושקת הזו..
כתוב תגובה ל- אביגיל
2
רמון לא יוכל לחזור לממשלה
  אחת מ   6/04/07 17:47
הנשים הן הרוב במדינה, ולא יתכן שמי שנאשם במעשה מגונה באשה צעירה, חיילת בלשכת ראש הממשלה, יעיז לחשוב שיוכל לייצג אותנו בממשלה הזאת. אין צ'אנס. רמון לך הביתה ותשאר שם !
ובדרך תקח אתך את פרידמן אולמרט פרץ הירשזון קצב הנגבי וכל שאר המושחתים בחבורה
כתוב תגובה ל- אחת מ
3
הכתבה לא מעמיקה.
  קלמן.   6/04/07 18:19
למרות, עומס סעיפי המשנה.א. הכתבה מרחיקה נדוד היסטורית ותלושה מהמציאות.ב.חלק מהסעיפים עניינם תיאורטי.ג.גם התנהגות הקצינה המצטיינת, ביום פרוץ המלחמה הייתה נלוזה למדי. ד. פרשת הסוביודיצה- האם מזוז ובייניש נקיים ממנה. ה.צריך לציין ויתורו של רמון על תהליך השימוע. ו.כאשר עוסקים באכיפת החוק בישראל, איך אפשר להתעלם מעיסקות הטיעון, עם רבן הפשע, בנושא עבירות התכנון לרצח, העונש- שלוש שנים ,חופפות לעונש על עבירות הסחר בסמים. זה דורש דיון ציבורי, שעניינו זילות חיי האדם בישראל, תחת חופת הפרקליטות.ז. הכרעת הדין אצל רמון , הייתה סיפור-רומן לנערות. אם זו רמת הכרעת הדין או תסריט השופטים לתיאטרון הזוי.מוטב לקרוא בחטא ועונשו מאשר את ניתוח ההכרעה בדבר תהפוכות נפש האדם. ח. לי אין ספק שרמון עשה מעשה מטומטם ואיני בא לסנגר על מעשהו. ט.עונש כבר קבל ולדעתי טוב יעשה אם ימשיך בתקופת צינון נוספת. י. אם הייתי נדרש להעריך הכתבה בציון. אם הכותבת תלמידה. ציונה היה , לדעתי בין מספיק לכמעט טוב.
כתוב תגובה ל- קלמן.
4
כל כך רצית לשרמון יורשע.
  אזרח מתבונן מהצד   6/04/07 18:35
ואין תימה שאתה כל כך רוצה שהוא גם לא יחזור לממשלה.
וכל השאר,גיבובי קלישאות.
כתוב תגובה ל- אזרח מתבונן מהצד
5
אין לך מושג
  עורך-דין   6/04/07 22:03
"עבירת מין" ללא קלון? כן, יש דבר שכזה! לא צריך לקטלג כל דבר אלא לבחון, האם לגוף העניין, ראוי לגמור את הקריירה הפוליטית של רמון בגלל המעשה שעשה.

נמאס כבר מהצדקנות המחליאה והאמונה העיוורת בצדקת הדרך. הכתבת אינה מניחה לעובדות להפריע לה בדרך למסקנותיה: לא העובדה שמדובר בפסק-דין בעייתי ובהעמדה לדין שהיא מלכתחילה בעייתית מקום בו אזרח מהשורה לא היה נשפט.

אולם החמור מכל זה הרצון לחסל את הקריירה הפוליטית של רמון באמצעות המשפט. תחשבו על זה ותראו שמדובר למעשה בחוסר אמון בציבור בישראל שיחליט, הוא בעצמו, האם ראוי שרמון ישוב למשרתו, בכך שיביע את דעתו בקלפי בבחירות הבאות.

אגב הסקרים מראים שרוב העם דווקא בעד רמון. אז כל הצדקנים מנסים לחסום את דרכו של רמון בחזרה לממשלה בדרכים אחרות, באמצעות בתי המשפט.

אז מזל שיש הגיון מסוים בגזר הדין, ומזל שהקריירה של רמון לא נסתיימה בגלל מעשה קל דעת, ושכל הצדקנים יחפשו את חיים רמון בסיבוב. אה, ומזל גם שיש את דניאל פרידמן שייעשה סדר.

כתוב תגובה ל- עורך-דין
6
בקיצור רמון נעזר בשולה זקן כדי
  ללכלך על החיילת   6/04/07 22:34
כתוב תגובה ל- ללכלך על החיילת
7
מאמר רצוף שטויות
  חגי   6/04/07 23:26
הכותבת הניכבדת שזרה במאמר זה שטויות על ימין ועל שמאל, כ"כ מדברים מהותיים התעלמה (במכוון?) לחלוטין, ולמעשה יש לשכתב המאמר על ראשו, לעבות אותו, להעשיר אותו בעובדות, לסנן "עובדות" וכו' מהרע שיש בו ומהטוב החסר בו, אפשר ליצור את הטענות האמיתיות !
כתוב תגובה ל- חגי
8
כתבה רדודה...הכותבת טועה
  שפינוזה   7/04/07 06:26
אין ספק ש-"האוטונומיה האישית הינה ערך עליון" אבל ישנה בעיה אחת כאשר מדובר בנשיקה.... כל אחד מאיתנו נתקל במקרה זה בעברו, כאשר זוג נמצא בסיטואציה אינטימית ואחד מהצדדים מנסה לנשק אולם לפתע מתברר שהצד השני אינו מעוניין...על פי פסק הדין הראשוני מדובר במעשה מגונה... האמת היא שהמעשה הופך למגונה רק אם הצד היוזם אינו מקבל את תגובת הצד המסרב ומתעקש להמשיך בשלו... או שאפשר לחוקק חוק שלפני שאתה ניגש לנשק מישהו בפעם הראשונה חובה עליך לשאול אותו האם הוא מעוניין ורצוי גם לקבל הסכמה בכתב...
כתוב תגובה ל- שפינוזה
9
קיום המשפח היה שגוי מלכתחילה
  א מ רול   7/04/07 06:39
כתוב תגובה ל- א מ רול
10
הרשעת רמון - צל על הרומנטיקה
  נחום שחף   7/04/07 08:30
הרשעת רמון מטילה צל על היחסים הרומנטיים הנורמטיביים בין גברים לנשים. יחסים המבוססים על שפה מקובלת בהתפתחות כל רומן מצוי.
ילד הייתי וגם זקנתי (טוב עוד לא ממש), ובאמתחתי רומנים לרוב, ומעולם לא פגשתי באשה שפנתה אלי בתחילת הקשר בבקשה מפורשת נשק אותי...
מעולם לא נתקלתי בגברת שציפתה שאבקש את רשותה לנשק.
אנא גברתי התרשי לי לנשק?
אבל למרות הכל התנהל לו דו שיח בו כל צד יודע את מקומו.
האשה רמזה בעיניה, במחוות יד, בקולה. ואני אם לא הייתי טמבל או שפן, פעלתי.
במקרה של רמון הגברת יזמה את הפניה "אתה עושה לי את זה".
במקרה כזה הגבר הסביר היה שואל את עצמו היא צוחקת עלי או מעוניינת?
וממתין למחווה שתבהיר לו למה היא מתכוונת.
הקצינה הצהלית היתה ברורה באופן שאין למעלה ממנו, כאשר היא המשיכה ונמרחה על רמון בשני ידיה כאשר חזה נלחץ אל גופו.
מה רמון היה אמור להבין? שזה סתם בשביל הצילום?
ועוד לא נכנסתי לשאלה הכיצד אישה שלא מעוניינת בנשיקה לא מסיטה פניה הצידה? מדוע היא השאירה את פיה פתוח מול פה הנשקן.
אינטליגנציה בסיסית לא בבית ספרינו?
השופטת חיות חיה לה על בעולמות אחרים שם הגבר מתבקש להביא אישור נוטריוני קודם שהוא נושק.
כה לחי.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
11
שוב עוסקים בטפל ולא בעיקר
  אדורם   7/04/07 11:37
גם הכותבת ממשיכה לייחד את רוב דבריה להיבטים המשפטיים-פליליים של הפרשה,שאכן שנויים במחלוקת,וזאת בדיוק מה שהצליחו לעשות החבורה המגובשת והמתוזמרת של חברי ותומכי רמון בתקשורת במשך החודשים האחרונים:להסיט את הדיון מההיבט הציבורי-ערכי המבחיל והחמור להיבטים משפטיים שנויים במחלוקת.רמון צריך לעוף מהזירה הציבורית לא בגלל החלטת ודברי בית המשפט אלא בגלל שבעת שהיה שר משפטים מצא לנכון סמוך לכינוס הממשלה לדון על יציאה למלחמה מצא זמן ויכולת נפשית לתחוב את לשונו לפיה של חיילת צעירה(ולענין זה לא מענין אותי אם היא הסכימה או לא).
כתוב תגובה ל- אדורם
12
תגובה 11 כל הכבוד
  תמר   7/04/07 12:23
כתוב תגובה ל- תמר
13
הדיון הנדרש-הרדיפה נגד רמון.
  סעדיה.   7/04/07 17:43
אני מוצא לחשוב ביותר לענות לתגובות 11 ו 12. אמנם המעשה של רמון, כשלעצמו, הוא טמטום. אבל ההתנפלות הציבורית עליו של מזוז ושל בייניש ושל משה נגבי, האחרון הפרשן המשפטי,כל פעם ברדיו זו רדיפה חד מימדית, שנועדה להרחיק את רמון ממוקדי עשייה פוליטית. זו הבעייה הציבורית המרכזית. חשבו לרגע, עד כמה מגונה אותה מערכת משפטית, המאפשרת עיסקת טיעון עם מי שהוחזר ארצה מארצות הברית, כדי לרצות עונש על הפצת סמים. אתו נערכת עיסקה בנושא של תיכנון רצח, עיסקה לפיה ייגזרו עליו שלוש שנות מאסר בחופף למאסרו בגין הסמים. ובחזרה לרמון, הקצינה ,בעיני, אינה מצטיינת, כי התנהגותה גם היא הייתה פגומה, בעיני. גם לפי המתואר בהכרעת הדין בהתייחסות ליום פרוץ המלחמה. כל זה מחוויר ואפסי ,באשר הדיון הציבורי צריך להתמקד בעיסקות הטיעון המאפסות עד לעפר ואפר את ערך חיי האדם. על כך עלינו לזעוק-שומו שמים.
כתוב תגובה ל- סעדיה.
14
הכותרת- נגד הרדיפה נגד רמון.
  סעדיה ב.   7/04/07 18:26
כתוב תגובה ל- סעדיה ב.
15
התרנגולות,גנבו לנו את הלול.
  אזרח זקן ומיואש   7/04/07 22:21
כתוב תגובה ל- אזרח זקן ומיואש
16
מעניין אם היו מבצעים מעשה
  זבולונוב   8/04/07 13:26
בביתך\ אשתך \ אחותך גם היית מתייפייף כך?! אני בטוח שלא!!!
כתוב תגובה ל- זבולונוב
התנהגות הקצינה לא נורמטיבית.
  יוסי.   8/04/07 22:31
את הטיעון שלך , כבר השמיע מני מזוז. לידיעתכם. התנהגות הקצינה המתחבקת ומחפשת צילומים משותפים עם שר, כל זאת, לא תקין תמיד. ואפילו מסיימת שירותה הצבאי. מה לעשות, זה התרחש ניום פרוץ המלחמה . גם על הקצינה חלים כללי התנהגות. על צ. ה.ל להבהיר זאת ואחת ולתמיד.
כתוב תגובה ל- יוסי.
17
במילה אחת
  שמעון מהצפון   8/04/07 20:26
BULSHIT
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
18
החוסר גדול מהנאמר, בכוונה?
  שימי 1   9/04/07 16:35
חסר, חסר, חסר. חסר העיקר.
האם זה מבורות או מכוונה תחילה ההתעלמות מהעיקר.
אתמקד בחוסר בלבד, אם כי גם במאמר עצמו יש אי דיוקים. אין כל ספק שכל אדם אדון לגופו וחרותו (אם לא חרג מגבולות שבחוק כמובן). ובעניין נשים הריי הגברים הם המגינים הטובים ביותר של הנשים (והרבה יותר טובים משוטרים ושופטים) זהוא אחד מיעודם בחיים.
בעת חיזור שום גבר אינו בעל כוונות תוקפניות או רעות לאשה, כנ"ל אישה. לכן אין לפרש חיזור כתקיפה בכלל ובטח לא פלילית. נכון יש מחזרים גסים יותר ויש אדישים בכלל. ואני כמו רוב מוחלט של הגברים נגד הגסים. אבל זו הרומנטיקה (בגסים יש לטפל אבל לא שוטרים ולא בתי משפט).
אישה שנמצאת עם גבר, ובטח שמפלרטטת איתו, אינה יכולה לצפות שלא יעשה מעשים על פי יצריו שלו. אין אפשרות לנתק בין הדברים (כמו ששופטים מנסים לעשות) זו הרומנטיקה. יש קשר ישיר ובלתי ניתן להפרדה בין הצמדות לגבר או שהייה עם גבר לבין התפתחות מגע מיני ופיזי ביניהם. (הכוונה לקשר מותר ולא לקשרים אסורים בחוק).

החוק הוא אינטרס ציבורי ולא יצריו או רצונו של שופט. שופט מחוייב לאינטרס הציבורי ואף חתום על כך.

אין חוק מנוגד לאינטרס הציבורי. חוק נובע וקם עבור האינטרס הציבורי.

אין כל ספק שיש אינטרס ציבורי רחב ומקיף לשמור על הרומנטיקה (והרומנטיקה הרוסה כבר מהתנהלות זו ודומיה) ועל הריגושים שבין גבר לאישה. זהוא ערך עליון שבלעדיו יהיה חוסר ענק בחיינו.

יש אינטרס לאומי רחב וגדול לקיים שלטון יציב ויעיל.
(האינטרס הציבורי נפגע חמורות בשל קשקוש שטותי של נשיקה או לשון, נזק עצום לציבור וגם למתלוננת עצמה שגרמו רשויות אכיפת החוק. כפיל בחנות חרסינה)

אינטרסים ציבוריים אלה הם מהות החוק כולו ואין חוק שסותר אותם.

אלא מה, יש שופטים שאינטרסים אלה אינם מעניינים אותם, ממניעים שונים ומשונים. שופטים מתנשאים על העם. שופטים חוטאים לנאמנותם לעם.

במקרה זה אין ספק, מערכות האכיפה הפליליות אינם מתאימים לטפל בענייני הטרדות מיניות בכלל (להבדיל מאונס) הם מחמירים את הנזק לציבור כולו אך גם לנפגעת הרבה מעבר לנזק שבמעשה עצמו. כמו שלא מכניסים פיל לחנות חרסינה. זה אינו עניין לבית משפט פלילי בכלל.

זהוא אחד הסממנים של השתלטות משפטנים מאורגנים וצייתנים על חיינו כולנו...
כתוב תגובה ל- שימי 1
19
אם לביבי נתניהו היה ספור דומה?
  ניר   9/04/07 21:41
כתוב תגובה ל- ניר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il