|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
שמיל44 |
|
11/09/09 20:53
|
|
|
|
מצידי שבניזרי וזאב יחזרו למרוקו .
אגב , במרוקו בניזרי היה מקבל עונש כבד יותר , שלא לדבר
בסעודיה ... שם קוטעים היד לגנב
|
|
כתוב תגובה ל-
שמיל44
|
|
|
|
|
|
|
אלטע ,הפלצן הגזען |
|
11/09/09 21:38
|
|
|
|
מרוקאי תמיד נישאר מרוקאי סכין .לכן מרוקו היא הארץ הנקיה ביותר בארצות ערב כי את כל החרא שלחו למדינת ישראל , חרא שמתוכו צמחה מפלגת ש'ס..המפלגה שבזכותה ביבי היום ראש הממשלה..
|
|
כתוב תגובה ל-
אלטע ,הפלצן הגזען
|
|
|
|
|
|
|
יהודי גאה, |
|
12/09/09 11:37
|
|
|
|
פולני עלוב,
אני תמיד שאל את עצמי, "מדוע אהבו אתכם כל כך באירופה"???
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודי גאה,
|
|
|
|
|
|
|
עוד עו"ד |
|
12/12/09 02:51
|
|
|
|
על הוצאת דיבה בנאדם שפל ומלוכלך
|
|
כתוב תגובה ל-
עוד עו"ד
|
|
|
|
|
|
|
המלך עופר המשיח |
|
12/09/09 13:55
|
|
|
|
חבר'ה, לא לעניין הירידות האלה על כל יוצאי מרוקו (שסבלו רבות) או על פליטי השואה (אין צורך להוסיף).
חוצמזה, אני מסכים עם כותב התגובה - אנשים כמו בניזרי וח"כ ניסים (וגם הירשזון לשם הדוגמא) מוציאים שם רע לכל קבוצה שהם מייחסים עצמם אליה (במיוחד לקבוצת חברי הכנסת). זו לאו דווקא אשמת הקבוצה, אבל ההשלכה קיימת ומתחזקת עם כל אידיוט שמוסיף לה עטרה ליושנה (כמו ההצעה המפגרת המוזכרת בכתבה).
נ.ב. איני משער שישראלי ממוצא מרוקאי (או כל מוצא אחר, לשם העניין) אשר שכל בקודקודו מוצא תוכן בדברים הנלוזים ועל כן, איני משליך שום סטיגמות בדבר על המרוקאים ו/או על המזרחיים, ואפילו לא על כלל חברי הכנסת.
נ.נ.ב. לש"ס יש אכן סטיגמה והייתה עושה בחוכמה אם הייתה מנסה לשבור אותה ולהשתיק את הליצנים שמכרכרים סביבה ובתוכה מבלי לשאול מתרבות הסבל תוצרת בית והמלודרמה שכל כך נפוצה במזרח התיכון..
|
|
כתוב תגובה ל-
המלך עופר המשיח
|
|
|
|
2 |
|
|
צדק |
|
11/09/09 21:05
|
|
|
|
הוא מושחת בדיוק כמו בניזרי....וגורם להידרדרות נוספת בכבוד חברי כנסת ישראל ! הוא לא מייצג אף אחד !
|
|
כתוב תגובה ל-
צדק
|
|
|
|
3 |
|
|
הרשלה |
|
11/09/09 21:07
|
|
|
|
מתקבל בזרועות פתוחות במפלגת ש"ס...!!!
פיתחון פה של אחד מכנופיית המושחתים , המנסה לייצגם "בכבוד" בבית הנבחרים של מדינת ישראל...!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
הרשלה
|
|
|
|
4 |
|
|
דן ה |
|
11/09/09 21:18
|
|
|
|
כנופית ש"ס הערבית יכולה לחזור למדינות ערב ולכל ארצות מולדתכם, לא נרגיש בחסרונכם
להפך
|
|
כתוב תגובה ל-
דן ה
|
|
|
|
5 |
|
|
אהבתי את אדוני |
|
11/09/09 21:27
|
|
|
|
|
6 |
|
|
נחמן ביאליק |
|
11/09/09 21:33
|
|
|
|
ואלה השותפים לממשלת הליכוד שבגללם ביבי בשלטון. צדקתי שאמרתי שאני שונא את הערבים כי הם דומים לפרענקים המרוקאים
|
|
כתוב תגובה ל-
נחמן ביאליק
|
|
|
|
7 |
|
|
ג.ג. |
|
11/09/09 21:40
|
|
|
|
|
8 |
|
|
Joe Anaaref |
|
11/09/09 21:42
|
|
|
|
תחזרו לכור מחצבתכם. אם אתם נרדפים פה והמלך המרוקאי הוא המושיע - חיזרו למרוקו. פנו לנו את הרשתית.
|
|
כתוב תגובה ל-
Joe Anaaref
|
|
|
|
9 |
|
|
ספרדי מספרד |
|
11/09/09 21:46
|
|
|
|
המרוקאים המנוולים מש'ס הם לא ספרדים .מי שבא מספרד היו ספרדים משכילים בעלי תרבות המערב .מי שמתחזה היום להקרא ספרדי הם ערבים מרוקאים בני דת משה שגורשו ממערות החושך במרוקו לישראל והיום רובם תומכי מפלגת ש'ס הגזענית .
|
|
כתוב תגובה ל-
ספרדי מספרד
|
|
|
|
10 |
|
|
אהבתי את אדוני |
|
11/09/09 21:54
|
|
|
|
מי שחשב שהמרוקאים למדו משהוא מזמן שהגיעו ממרוקו לארץ טועה..ערבים נישארים ערבים ! מפלגת המפגרים המרוקאים של הרב הסנילי עם השמלה הערבית והטורבאן הערבי. ממשיכה להיות גייס חמישי של ארצות ערב בארץ . מנסים להכתיב מנהגי הערבים בארץ.לשמור על התרבות הערבית .ולהרוס כל סימן של קידמה בארץ
|
|
כתוב תגובה ל-
אהבתי את אדוני
|
|
|
|
11 |
|
|
ser5433 |
|
11/09/09 22:00
|
|
|
|
נא להרגע בבקשה! חבר כנסת אחד אמר דבר הבל ואתם מתנפלים על כל יוצאי מרוקו? הוא כנראה שכח איזה תענוג זה היה לחיות בתור יהודי באוטופיה של דר אל איסלם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ser5433
|
|
|
|
|
|
|
למרוקאי המתחסד |
|
11/09/09 22:16
|
|
|
|
לא יעזור למרוקאים כלום ,, בניזרי וניסים זאב ודומיהם הם נבחרי המרוקאים במדינה. והם מייצגים את רוב הערבים המרוקאים בני דת משה בארץ ..
|
|
כתוב תגובה ל-
למרוקאי המתחסד
|
|
|
|
12 |
|
|
אליטיסט אשכנזי |
|
11/09/09 22:06
|
|
|
|
|
13 |
|
|
רונן גולדשטיין |
|
11/09/09 22:09
|
|
|
|
לפי הדברים שאומר הבהמה מש"ס ניסים זאב,נראה שגם הוא גנב וקיבל שוחד,והוא מכין את הקרקע לחקירות נגדו והמשפט שהוא צופה לעצמו,בבחינת- אתם רואים? אמרתי לכם שהציבור הספרדי נרדף. בושה לעם הזה ולכנסת ישראל שאלו הם נציגיו. כזה טומטום פרמיטיבי באמת הרבה זמן לא נשמע במקומותינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין
|
|
|
|
14 |
|
|
פלצן אלטע קאקר |
|
11/09/09 22:11
|
|
|
|
המרוקאים מהליכוד פוחדים להגיב כי הם יודעים שבלי המנוולים המרוקאים של ש'ס .ממשלת הליכוד לא תחזיק אפילו יום אחד .
|
|
כתוב תגובה ל-
פלצן אלטע קאקר
|
|
|
|
15 |
|
|
אבנר. ד |
|
11/09/09 22:11
|
|
|
|
כאן הפסידה מערכת המשפט את אמינותה ! עד היום לא ניתן הסבר משכנע ואחר לשילוש העונש. יכל ביה"מ לומר כי הוא דוחה את העירעור. אבל לשלשו ??? חבל נזק כבד נגרם למערכת העכיפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבנר. ד
|
|
|
|
16 |
|
|
זו דמות ש'ס |
|
11/09/09 22:22
|
|
|
|
ואלה השותפים העיקרים שמחזיקים את ביבי נתניהו בראש ממשלת הליכוד .....
|
|
כתוב תגובה ל-
זו דמות ש'ס
|
|
|
|
17 |
|
|
בובליל י |
|
11/09/09 22:27
|
|
|
|
ליכודניקים היזהרו בלשונכם נגד ניסים זאב..! ! !
|
|
כתוב תגובה ל-
בובליל י
|
|
|
|
18 |
|
|
וגם את נסים זאב |
|
11/09/09 22:30
|
|
|
|
הכי פשוט. להחזיר אותם למרוקו - לפני שהם יהפכו אותנו לעוד מדינה ערבית מסואבת.
|
|
כתוב תגובה ל-
וגם את נסים זאב
|
|
|
|
19 |
|
|
אבוג'ילדה |
|
11/09/09 23:23
|
|
|
|
|
20 |
|
|
אבוג'ילדה |
|
11/09/09 23:29
|
|
|
|
מסכנים העלוקות האלה שיונקים את לשד המדינה עד תום, עושקים וגונבים מכל הבא ליד, והאשכנזים האלה יימח שמם, שגם בנו את המדינה וגם הקריבו למענה, יש להם טענות למיעוט הנרדף שידו בכל כיס ותקציב.
אז קדימה תנו יד לנרדפים, שימו את כל הנבלות על אניות צים שממילא לא עסוקות במיוחד, ושילחו אותם חזרה למאורותיהם בהרי צפון אפריקה, ויירווח להם, ויותר מזה לנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבוג'ילדה
|
|
|
|
21 |
|
|
בושה לספרים |
|
12/09/09 00:31
|
|
|
|
איזו עזות מצח!!!
ממש בושה!!
זו לא עמדתם של הספרדים הישרים!
לא כל הספרדים או האשכנזים גנבים
מי שגנב מקומו בכלא ועליו לתת את הדין
מה הקשר למרוקו?לתימן? או מדינות ערב
קצת מזכיר את דור המדבר ...שמתגעגע לסיר הבשר של מצרים
שכחתם את המרורים....פשוט בושה ונבלה
|
|
כתוב תגובה ל-
בושה לספרים
|
|
|
|
22 |
|
|
אז עד הסוף!!!!!!! |
|
12/09/09 00:45
|
|
|
|
ומה הכוונה??
אם מלך מרוקו יתן חסות על המרוקאיים בישראל,אז בוודאי שהם( המרוקאים תושבי ישראל ,אך כבר ל-א אזרחיה...) יהיו מנועים לבחור או להבחר לכנסת ,יען כי נאמנותם תהיה אך ורק למלך מרוקו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אז עד הסוף!!!!!!!
|
|
|
|
23 |
|
|
ע. בן-יוסף |
|
12/09/09 00:48
|
|
|
|
האמת היא שהאיש הכי מצחיק במדינה כיום זה הסטנדאפיסט זאב. כמו זונה מקצועית שמקבלת חצי וחצי בחוץ. הוא גם נתין של מלך מארוקו אבל גם מקבל משכורת ענקית, רכב ותנאים לא נורמליים מהכנסת, בשעה שצריך היה להיות מטופל בצחלקה סגורה. האיש הזה מה זה מצחיק - עד דמעות. על שבעל מוח שפוך שכמותו בכלל מייצג את רבו, וכברכת רבו המפורסמת שאלוהים יסתובב אצלם בבית ויעשה תיקון וסדר.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. בן-יוסף
|
|
|
|
24 |
|
|
קרני |
|
12/09/09 01:10
|
|
|
|
מה קשור מרוקו? הוא לא מבין שהוא ישראלי?
|
|
כתוב תגובה ל-
קרני
|
|
|
|
25 |
|
|
pini-1 |
|
12/09/09 01:16
|
|
|
|
כל המרוקאים עשו טובה וחיזרו למרוקו. המלך אוהב אותכם ופה בישראל מתעמרים בכם.
קודם הייתי משלח את כל הח"כ של ש"ס למעט אטיאס.
|
|
כתוב תגובה ל-
pini-1
|
|
|
|
26 |
|
|
מזרחי |
|
12/09/09 01:22
|
|
|
|
ואם אתם רוצים לפנות למלך מרוקו אני מזמין אתכם לעלות על מטוס לשם. וגם לעשות מהומות בנושא השבת ברבט.
|
|
כתוב תגובה ל-
מזרחי
|
|
|
|
27 |
|
|
מנדי גולאש ואודט |
|
12/09/09 01:47
|
|
|
|
שהמרוקאים יודו לאלהים כי יש להם מלך וכשהם נרדפים יש להם על פי החכם חבר הכנסת זאב למי לפנות.
אבל מה איתי?אני עליתי מטראנסילבניה שהיתה חלק מהקיסרות האוסטרו הונגרית ורדפו אותי שנים בארץ ולעגו לי על המבטא ההונגרי שלי. מה אני יכול לעשות חבר הכנסת זאב, עכשיו, כאשר הקיסר פראנץ יוסף ירום הודו כבר איננו?אנא אפנה מר זאב.? אז מי פה העדה חסרת הגב והחסות,תהשוב על זה קצת .[ואגב-ובינינו-חברתי המרוקאית ביקשה להודיעך שהיא חושבת שאתה פשוט התחלקת על השכל.]
|
|
כתוב תגובה ל-
מנדי גולאש ואודט
|
|
|
|
28 |
|
|
אני מקצין |
|
12/09/09 05:42
|
|
|
|
אני מקצין והייתי מבקש ממדינות ערב להחזיר ולהשיב את האזרחות לכל יהודי יוצא מדינות ערב כדי שיוכל לשוב ולהיות אזרח של המדינה בה נולד או נולדו אבותיו ולהשאיר את האשכנזים שימשיכו להחזיק ידיים אחד לשני בדרך לשואה החדשה אותה הם רוקמים לעת אבל בנחישות במשך ששים שנה
|
|
כתוב תגובה ל-
אני מקצין
|
|
|
|
|
|
|
בן ניספים בשואה |
|
12/09/09 09:02
|
|
|
|
נידמה לי שבקצין יש הרבה קופי בבון על העצים .כדאי שגם אתה תחזור למשפחתך שעל העצים מהם הביאו אותך בכלוב ארצה
|
|
כתוב תגובה ל-
בן ניספים בשואה
|
|
|
|
29 |
|
|
האשכנזים כל כך בט |
|
12/09/09 06:05
|
|
|
|
האשכנזים כל כך בטוחים שהם צודקים עד שהם עונים בשמם של המרוקאים אין ספק שהאשכנזים אנשים טיפשים שלא יודעים דבר
כוחם בלהגיד שהם ניצולי שואה מסכנים ובלהחזיק ידיים אחד לשני
לאמרות שבני עדות המזרח עושים את העבודה בכל התחומים בכישרון רב ובהצלחה מרובה מצנחים תמיד אחראי אשכנזי שלא מבין משמאלו ומימינו שמקבל משכורת פי חמש ועד פי מאה כדי להמשיך ולהחזיק ידיים אחד לשני
|
|
כתוב תגובה ל-
האשכנזים כל כך בט
|
|
|
|
|
|
|
סוהר |
|
12/09/09 09:12
|
|
|
|
איפה ראית לכל הרוחות מרוקאי עובד...כולם מגדלים עדר ילדים וחיים על חשבון ביטוח לאומי ואבטלה כבר דור רביעי.וממשיכים ליילל כמו דוד לוי , ניסים זאב, ובניזרי שדופקים אותם כי הם קופים שירדו מהעץ ..
|
|
כתוב תגובה ל-
סוהר
|
|
|
|
30 |
|
|
ש מאלנים ס פרדים |
|
12/09/09 06:49
|
|
|
|
כאילו שאשכנזים לא נכנסים לכלא
החטא החמור הוא שהם לא מודים ולא מבקשים מחילה על מעשיהם
מה שמראה שיראת השם לא באמת בלבבם
והתחפושת הדתית שלהם היא רק מסווה להתנהגות חזירית
|
|
כתוב תגובה ל-
ש מאלנים ס פרדים
|
|
|
|
31 |
|
|
חץ |
|
12/09/09 06:57
|
|
|
|
כל קיומם מבוסס על בורות בני עדתם וניצול מעמדם הסוציו אקונומי הנמוך להסתתם.
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
32 |
|
|
שושפרי |
|
12/09/09 08:28
|
|
|
|
מפלגת "שינוי" הייתה תנועה איכותית , שתרמה רבות לצבור
הישראלי.
לפיד בהיותו ראש המפלגה של "שינוי" גרם להוצאתה של ש"ס
לאופוזיציה. הסחיטה של המילארדים נפסקה.
הגיע העת להקים שוב את שינוי , ולפגוע במפלגת ש"ס מפלגה
מושחתת, שרבים מחבריה שהו בבית הסוהר .
עכשיו הזמן להקים שוב את "שינוי" לקראת הבחירות הבאות.
די לפסיביות של הצבור . הגיע העת למעשה ולבצוע.
|
|
כתוב תגובה ל-
שושפרי
|
|
|
|
33 |
|
|
פלצן אלטע קאקר |
|
12/09/09 08:51
|
|
|
|
|
34 |
|
|
שמאלן מצוי |
|
12/09/09 08:57
|
|
|
|
השמאלנים אוהבים ערבים, כי הערבים הם בדיוק כמו הערבים המרוקאים בני דת משה שלנו
|
|
כתוב תגובה ל-
שמאלן מצוי
|
|
|
|
35 |
|
|
שושפרי |
|
12/09/09 08:58
|
|
|
|
.
מפלגת ש"ס מפלגה מושחתת, ששדדה את הקופה הצבורית במיליארדים, בגלל כניעת אולמרט ונתניהו.
עתה הוא הזמן להקים את מפלגת שינוי" לקראת הבחירות הבאות.
כדי לפגוע במפלגת ש"ס ,ולהביאה לאופוזיציה. .
די ,לכניעה, העת למעשים.
|
|
כתוב תגובה ל-
שושפרי
|
|
|
|
36 |
|
|
האח הגדול |
|
12/09/09 09:21
|
|
|
|
האיש הצבוע יו'ר הכנסת שותק כמו דג מת ולא מגיב על דברי חברי כנסת מנוולים שחורים , כי הוא יודע שאלה פני השותפים הקואליציונים שמחזיקים את הליכוד ואותו בתפקיד
|
|
כתוב תגובה ל-
האח הגדול
|
|
|
|
37 |
|
|
שלמה ביטון |
|
12/09/09 09:24
|
|
|
|
חכ ניסים זאב,מרשה לעצמו לדבר כנציג יוצאי מרוקו,בהקשר לעבריינים שהורשעו, ובכך הוא קושר אותנו, את כל יהדות מרוקו,לחבריו העבריינים בשס, שניכנסים,אחד אחרי השני לבית הסוהר.הוא יכול מבחינתי לבכות עד מחר שדופקים את חברי הכנסת של שס בבית המשפט [אני בכלל לא מסכים עימו ],אך מפלגת שס לא מייצגת את יוצאי מרוקו, אלא לכל היותר,את בוחריה האידיוטים, שלא מבחינים בנזק, בבושה ובחרפה , שהמפלגה הזו מביאה על יוצאי עדות המזרח. מצידי שיחזור למרוקו, כי לנו לישראלים המרוקאים , הוא דמות פטאטית ומגעילה, שמביישת את כולנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה ביטון
|
|
|
|
|
|
|
פרידמן חילוני |
|
12/09/09 09:33
|
|
|
|
תרוץ ש'ס לא עובד...רובם המוחלט של הערבים המרוקאים בני דת משה הם אנשי ש'ס הגזענים. והיתר טיפשים שניגרים אחרי שקרי הליכוד והצביעו עבור מנחם בגין הדמגוג,אריק שרון השקרן , וביבי נתניהו הברחן
|
|
כתוב תגובה ל-
פרידמן חילוני
|
|
|
|
38 |
|
|
אוהד נתן זהבי |
|
12/09/09 09:26
|
|
|
|
אולי היא חזרה כבר למרוקו להצמד למלך המרוקאי ? ?
|
|
כתוב תגובה ל-
אוהד נתן זהבי
|
|
|
|
39 |
|
|
רז לוי |
|
12/09/09 09:36
|
|
|
|
לא ייתכן שכל איש ציבור ספרדי שמובא לדין פלילי יתחיל לילל, שדופקים את הספרדים והכל עדתי. איני זוכר שטענות אידיוטיות כאלה, שבית משפט ומערכת אכיפת החוק ,מושפעת ממוצאם של החשודים, נזרקות עי יוצאי אשכנז ומקורביהם של הירשזון, עמרי שרון, אהוד אולמרט ועוד הרבה אשכנזים שחטפו על מעלליהם.אף אשכנזי לא צידד בעזר וייצמן שעף מתפקידו כנשיא על רקע הכספים שקיבל מהמיליונר סרוסי ואילו בקצב, פתאם נשמעות זעקות שבר שמקפחים אותו על רקע עדתי.אולי הגיע הזמן להוקיע את התופעה הנלוזה הזו.
|
|
כתוב תגובה ל-
רז לוי
|
|
|
|
|
|
|
ווטרינר אשכנזי |
|
12/09/09 09:43
|
|
|
|
יש תנים מיללים ויש מרוקאים שעונים להם ביללות
|
|
כתוב תגובה ל-
ווטרינר אשכנזי
|
|
|
|
40 |
|
|
זהירות ... |
|
12/09/09 09:38
|
|
|
|
לא יעזור שום חיסון ...מרוקאי נישאר עם דם מרוקאי מורעל לתמיד..---
|
|
כתוב תגובה ל-
זהירות ...
|
|
|
|
|
|
|
yehda66 |
|
12/09/09 10:43
|
|
|
|
יש לכם בגינים
|
|
כתוב תגובה ל-
yehda66
|
|
|
|
|
|
|
זבל כמו בניזרי |
|
12/09/09 12:50
|
|
|
|
|
41 |
|
|
אלי גל |
|
12/09/09 09:50
|
|
|
|
חבר כנסת בישראל לא מאמין במדינה שתגן על הצדק וזכויות אזרחיה, וחושב שמדינת מרוקו, הדמוקרטיה הגדולה,שבמלחמת יום הכיפורים שלחה כוח צבאי שילחם נגדנו לצד הסורים , היא המדינה שאמורה לגבות את אזרחי ישראל מאימת קיפוח זכויותיהם ,יושב בכנסת ישראל וקובע את גורלנו.ואחר כך יש לנו עוד טענות לחברי הכנסת הערבים.מעניין שראש מפלגת שס, סגן ראש הממשלה וחבר הקבינט הביטחוני, אלי ישי, לא מעיף את הדביל הזה מהמפלגה ומהכנסת. ורובי ריבלין עוד כועס שלא מעריכים מספיק את הכנסת ולא נותנים למוסד הזה כבוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלי גל
|
|
|
|
42 |
|
|
נקנה להם כרטיס |
|
12/09/09 09:54
|
|
|
|
אולי נקנה לניסים זאב כרטיס טיסה למרוקו, כדי שיוכל לשהות בקרבת החסות. באשר לבניזירי, כל עוד הוא בכלא בארף שומרי מסורת, הוא ממילא בסביבה מרוקאית כלבבו, כך שאין בעיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נקנה להם כרטיס
|
|
|
|
43 |
|
|
משה אטיאס |
|
12/09/09 10:07
|
|
|
|
על פי התפיסה של החבר כנסת הדפוק הזה [ איך הרב עובדיה הסכים שהאידיוט הזה ייצג את שס בכנסת ],אז הירשזון יבקש הגנה וחסות מרומניה, שיגנו עליו מפני בתי המשפט בישראל, וחיים רמון יפנה לממשלת בולגריה ואיציק מרדכי יפנה לנשיא הכורדי של עיראק. לא להאמין שפנינים כאילו יוצאים מחבר כנסת בישראל. זה מתאים יותר למערכון קומי סטירי של הגשש החיוור ולא להגיגים של אדם שמייצג אותנו בכנסת.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה אטיאס
|
|
|
|
44 |
|
|
zoomarch |
|
12/09/09 10:16
|
|
|
|
אשם!
מנגד, דברי הח"כ נסמכים על אמונה שלימה בזכאותו ומנקודת מוצא זו, הוא כותב
המגיבים כאן צריכים להיכנס לנפשו של הכותב, לדמות עצמם במקומו
ואז ורק אז, להגיב
רק מתוך הבנת הכותב, נוכל לקבל את הביקורת על מערכת המשפט
תגובה 28, קבל ח"ח
אני מתייחס לבעיה האשכנזית בישראל, כאל תסמונת הנחטפת המזדהה עם החוטף
במקרה שלנו, יוצאי השואה מזדהים לחלוטין עם רוצחיהם וכיום עושים למיעוט היהודי-ערבי, את מה שעשו להם הנאצים
מכאן, קצרה הדרך להגדרתם כ-אשכנאצים, קל וחומר עם קריאת תגובותיהם כאן
"אתה הבנת את זה, 37?"
|
|
כתוב תגובה ל-
zoomarch
|
|
|
|
45 |
|
|
zoomarch |
|
12/09/09 10:28
|
|
|
|
הרב הבולגרי ששווה 20 מיליארד דולר
כאן, בעמוד הראשון, גם
|
|
כתוב תגובה ל-
zoomarch
|
|
|
|
46 |
|
|
אלי מהצפון |
|
12/09/09 10:36
|
|
|
|
די,די לבכות.אתם נוכלים ועובדה ששבעה מכם יושבים,מעניין מי הבא.בקצב כזה יהיה שם מניין.עאלק הוא צדיק,הוא לא.יעני רובין הוד דתי.מגיע לו,רק חבל שזה רק 4.5 ולא 14.דרך אגב אני רוסי שנשוי למרוקאית אז אף אחת לא יגיד שאני גזען.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלי מהצפון
|
|
|
|
47 |
|
|
קור ליאונה |
|
12/09/09 10:38
|
|
|
|
בגלגולו הקודם אדמונד לוי היה פוליטיקאי ליכודניקי קטן ורק בזכות מוצאו וקשריו הפוליטיים עם מאיר שיטריט הוא הצליח להיות שופט גרוע.
נכון שאדמונד מעניש בחומרה, אבל זה לא הופך אותו לשופט טוב כמו שטפשים חושבים.
בלי קשר לבניזרי צריך להעיף את אדמונד מכל המדרגות של בית המשפט ושיחזור להיות פוליטיקאי קטן.
|
|
כתוב תגובה ל-
קור ליאונה
|
|
|
|
48 |
|
|
דוד רואימי מאשדוד |
|
12/09/09 10:43
|
|
|
|
נורא התביישתי כאשר קראתי את התחינות של חבר הכנסת שמרוקו תגן על יהודים יוצאי מרוקו מפני,,רדיפתם ,, עי השילטון בישראל. אין לך בושה ניסים זאב. במדינה שהרמטכל שלה,אלוף פיקוד צפון, אלוף פיקוד מרכז הנכנס, היועץ המשפטי, המפכל של המשטרה וכמעט כל פיקוד המשטרה,מפקד כוחות היבשה בצהל, רוב מפקדי האוגדות והחטיבות בצהל חלק ניכר מהעליתה הכלכלית [ תשובה, בינו צדיק, לבייב, אקירוב,רקנאטי, קרסו, שלמה אליהו,רמי לוי,משפחת ספרא ועוד רבים ],הינם יוצאי עדות המזרח , אני,כאזרח יוצא מרוקו צריך שמרוקו תגן עלי ,, מרדיפות,, במדינת היהודים.בושה וחרפה.עוד מעט תציע שמשפחת זאב רוזנשטיין יבקש הגנה מרומניה ומשפחת אברגיל יבקש הגנה ממרוקו ואנה אנו באים.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד רואימי מאשדוד
|
|
|
|
49 |
|
|
גרישקה |
|
12/09/09 11:10
|
|
|
|
|
50 |
|
|
רונן גור |
|
12/09/09 12:22
|
|
|
|
חבר הכנסת הטיפש הזה מאשים את המשטרה והפרקליטות בגזענות. אני מבין שהוא מדבר על המפכל קראדי, ראש אגף החקירות דנינו,ראש אגף החקירות שלפניו מזרחי וראש אגף החקירות שלפניו סטבון,וכל זאת בתקופתם של היועץ המשפטי מזוז ועוזרו שי ניזרי, כל אילו שבתקופתם הוכנסו חברי הכנסת חוגי ובניזרי לכלא. כל אילו מוכרים כיוצאי אשכנז שרוצים לדפוק את בני עדות המזרח. טיעוניו האויליים של ניסים זאב ממש משכנעים. איך הוא לא מתבייש לבקש עזרה ממדינה ערבית כנגד מדינתו. זה חבר כנסת שמפגתו מצדדת בההקשחת העמדות המדיניות מול הערבים ,, הקמים עלינו לכלותנו ,,.איך תופעה דבילית כזו נמצאת בכנסת.
|
|
כתוב תגובה ל-
רונן גור
|
|
|
|
|
|
|
ספרדים הם מספרד |
|
12/09/09 12:58
|
|
|
|
ספרדים הם לא מארצות ערב . הם ארופאים מתורבתים לא כמו הערבים המרוקאים בני דת משה שהגיעו מהרי החושך במגרב.
|
|
כתוב תגובה ל-
ספרדים הם מספרד
|
|
|
|
|
|
|
רונן גור |
|
12/09/09 13:12
|
|
|
|
הכותרת היתה אכן צריכה להיות ,, האם המשטרה והפרקליטות נגד יוצאי עדות המזרח ,,. התוספת של האישים הקובעים , תוך ציון שמות המשפחה שלהם, באה לרמוז על הגיחוך בטיעוניו של ניסים זאב.
|
|
כתוב תגובה ל-
רונן גור
|
|
|
|
51 |
|
|
בנו |
|
12/09/09 12:23
|
|
|
|
אלה הם אנשיך (חברי כנסת שסניקים).
מקופחים מקצועיים ! על זה הם בונים את השררה שלהם.
איזו רמה?
|
|
כתוב תגובה ל-
בנו
|
|
|
|
52 |
|
|
הרשלה |
|
12/09/09 13:21
|
|
|
|
המבנה השלטוני במדינת ישראל והפנימי בכול המפלגות , מביאה את המדינה "והשולטים" בה למעשה שחיתות שלא היו יכולים להתקיים לולא המבנה השילטוני "והמבנה" הפנימי בבחירת מועמדים בתוך המפלגות...!!!
לכן חובה לשנות את בחירת המועמדים לכנסת הבאה כך : שאפשרויות השחיתות שיפלו בידם והם ינצלוה - תרד למינימום -
ובכך נחזק את חוסנה של המדינה הנילחמת גם היום על עצם קיומה...!!!
זה לא משנה אם אתה ספרדי או אשכנזי , כי כולנו באותה סירה לקיומה של מדינת ישראל וההתנצחויות שקראתי ביניהם בכתבה זו
, אינם מוסיפים לחוסנה של המדינה , כשאוייביה מבחוץ נהנים
ממראה עיניהם ונעזרים למחיקת מדינת ישראל מהמפה העולמית
בטיפשי שלום עכשיו והשמאל ההזוי...!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
הרשלה
|
|
|
|
|
|
|
המלך עופר המשיח |
|
12/09/09 14:05
|
|
|
|
לא ייתכן שטרולים ייכתבו תגובות מכעיסות על מרוקאים ויענו לעצמם בתגובות מכעיסות על פולנים. צריך סדר ומעט דרך ארץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
המלך עופר המשיח
|
|
|
|
53 |
|
|
מחמוד |
|
12/09/09 14:01
|
|
|
|
אדון ניסים זאב הואיל ורוצה אתה בכוח להוציא את השד העדתי מהבקבוק,אולי תחשוב פעמיים ? מה אתה עושה כעת ?האם חושב אתה כי תוציא את השד תצליח יותר בבתי המשפט?האם באמת ובתמים חושב אתה כי אם תוציא אותו החוצה תקבל יותר דעת קהל?לא!
מה שתקבל זה עוד גיחוך לטענותיך ולטענות חבריך.מה שתקבל הוא דרישה מפורשת מהרבה יהודים טובים כולל פניה לבג"צ להוריד מעליך את החסינות המהותית ולדרוש שלילת אזרחותך הישראלית ואולי אף החזרתך למרוקו,ששם לבטח יהיה לך יותר טוב(???)!(לפי דבריך).
כנראה שלא פסו חולמים מהארץ ?כנראה שלשלא פסו מספרי סיפורים בארצנו !
צר לי א"נ אבל,דבריך משום מה מנותקים מכל מציאות ואינם אלא 'דמיון מזרחי 'עשיר!
שמה ואולי תבדוק האם כל המורשעים בדין בהיותם שרים וחכ"ים היו רק אנשי ש"ס?האם אין בינהם אשכנזים ?האם באמת כל מי שהורשע בידי כל הערכאות האפשריות,ולאחר שהוחכה אשמתם עשו כזאת הצגה? האין 'עקרון בוזגלו' מפריע לך בהצגתך?
מר ניסים זאב,אנא עשה עימי חסד כאב ל-4 ילדים אשר מוצאם מאם ילידת עיראק שעה שאני אשכנזי,גורם אתה לי צער רב בדברי ההבל הללו!
אנא חזור למקור ,חזור למעשה עצמו של חבריך למפלגה ולחיים הפוליטים וראה עד היכן השחיתות שוררת במעונכם,כתוצאה מהחבירה לשררה !
|
|
כתוב תגובה ל-
מחמוד
|
|
|
|
54 |
|
|
יעקב אריאלי |
|
12/09/09 14:43
|
|
|
|
במלחמת יום הכיפורים העבירה מרוקו לסוריה חטיבת חיר מתוגברת בטנקים, שנלחמה באזור כפר חאדר, בצפון הגולן, נגד חטיבה 7 שלנו, שהצליחה תוך כדי לחימה לבלום אותם על קו הגבול.זו מרוקו שניסים זאב מבקש ממנה לתת חסות ליהודים מול מדינת היהודים. אלוהים ישמור. עד כמה יכול פוליטיקאי להיות קטן, נבזה , רדוד ופופוליסט. אני מציע לו לבקר בבתי הקברות הצבאים ולבקש סליחה מהנופלים באותו קרב מקרב חיילי חטיבה 7 .[ בניהם לא מעט יוצאי עדות המזרח]. להזכירכם, קהלני ,, האשכנזי ,, גיבור ישראל,פיקד על הקרב באותו אזור.
|
|
כתוב תגובה ל-
יעקב אריאלי
|
|
|
|
55 |
|
|
רן סער |
|
12/09/09 15:50
|
|
|
|
לדאבוני יוצאי מרוקו הנפיקו לנו מספר לא מבוטל של פושעים וגנבים..
אין מה להתאמץ- פשוט לקרוא בעיתון ..
ראה משפחות הפשע: אברגיל ואוחנה ורבים אחרים..
מכוון שח"כ הטיפש מש"ם רוצה את הגנת מלך מרוקו ..
הייתי מציע לו לעוף מכאן ולכהן בפרלמנט במרוקו..
ומכיוון שיש לו חיבה גדולה למלך המרוקאי.
שאביו ירום אידו שלח חטיבת להלחם כנגד צהל ביום כיפור !!!
יחד עם אותו ח"כ טיפש שיקח איתו את כול הפושעים ממוצא מרוקאי שישבו בכלא מרוקאי.
כך נחסוך את עלותם וגם לא נראה את פרצופו הטיפש של אותו ח"כ...
שאוליי לא יודע שאותה חטיבה שנלחמה כנגד צה"ל גרמה לאבידות לא מעטות בצד שלנו הישראלי...
|
|
כתוב תגובה ל-
רן סער
|
|
|
|
56 |
|
|
הקוף |
|
12/09/09 16:26
|
|
|
|
עיתונאי הספורט רון קופמן, השתלח בחברי הכנסת וכינה אותם ,, חרות ,, והשתמש בביטויים גסים נוספים,ועל כך התלונן יור הכנסת רובי ריבלין בנסיונו לשמור על כבוד הכנסת. נו, ומה עכשיו, מה יותר מעליב את הכנסת, דבריו של קופמן או חבר כנסת שמגן על עבריין מורשע ומבקש חסות ליוצאי מרוקו בישראל מפני מדינתם, אצל מלך מרוקו. אבל אני מבין שריבלין ,,הפטריוט,אוהב ירושלים ,, לא מזיז , שיש חבר כנסת כמו ניסים זאב , שמשפיל את הכנסת עד עפר ,מול הגויים. תראו ממי המטומטם הזה מבקש חסות. ממש מולדת הדמוקרטיות בעולם וידידת ישראל מוכרת עוד מתקופת הסיוע הצבאי שנתנה לסוריה להתקיף אותנו במלחמת יום הכיפורים.
|
|
כתוב תגובה ל-
הקוף
|
|
|
|
|
|
|
בשם הנחש ריבלין |
|
12/09/09 16:43
|
|
|
|
ריבלין בראשות הכנסת ,וביבי בראשות הממשלה ,לא היו שורדים יום אחד נוסף בלי עדת הקופים המרוקאים של הרב הסנילי עם השימלה הערבית השחורה והטורבאן האירני .
|
|
כתוב תגובה ל-
בשם הנחש ריבלין
|
|
|
|
57 |
|
|
נחמן ביאליק |
|
12/09/09 16:30
|
|
|
|
|
|
|
|
ברוך שעשני מרוקאי |
|
16/09/09 08:54
|
|
|
|
לכו קיבינמט כל הפישנזונים למינהם. תתסתכלו בקנקן שלכם ותבדקו היטב בציציות שלכם כי על ראש הגנב בוער הכובע.
יש הבדל עצום בין להיות "נאשם" בלקיחת שוחד לבין לגנוב בפועל וזה מה שהירשנזון עשה!.תתביישו לכם! ויש לכם עוד מה להגיד בנושא?מגעילים!
|
|
כתוב תגובה ל-
ברוך שעשני מרוקאי
|
|
|
|
58 |
|
|
אהבתי את אדוני |
|
12/09/09 16:37
|
|
|
|
ניסים זאב המרוקאי הוא פסולת תנועת כ'ך שדבקה וצמחה בסיעת ש'ס הגזענית הערבית של עדת בני דת משה...
|
|
כתוב תגובה ל-
אהבתי את אדוני
|
|
|
|
59 |
|
|
אני אוהב לעצבן את |
|
12/09/09 16:57
|
|
|
|
אני אוהב לעצבן את כולכם לקרוא את התגובות שלכם ולהתפוצץ מצחוק אז תראו המחוזי פסק לבניזרי שנה וחצי בעליון אמרו שהשופטים מהמחוזי חמורים ולא מבינים לכן הגדילו את העונש ל חמש שנים דבר שלא היה כדוגמתו באף בית משפט באף מדינה כל שהיא לכן אני מניח שהשופט מהמחוזי חושב שהשופטים מהעליון חמורים שהפכו את פסיקתו אז מדוע חמורים יושבים על כסאות בתי המשפט וזה בטוח לא מרוקאים
|
|
כתוב תגובה ל-
אני אוהב לעצבן את
|
|
|
|
60 |
|
|
אורן2222 |
|
12/09/09 17:18
|
|
|
|
לא יותר פשוט להפסיק לגנוב?, לקחת שוחד?, ולזרוע שחיתות בשילטון? שמדינות ערב עם המשטרים הטוטליטרים המושחתים שלהם, יגידו לנו איך להתנהג עם מרוקאים מושחתים? (למען הסר ספק, לא טענתי שכל המרוקאים מושחתים אלא רק אלה שנתפסו בשחיתות - חצי מחברי ש"ס)
|
|
כתוב תגובה ל-
אורן2222
|
|
|
|
61 |
|
|
אזרח פשוט (מזרחי) |
|
12/09/09 17:38
|
|
|
|
אם כל כך רע לח"כ ניסים זאב הרי איש לא מחזיק אותו פה בכח, הוא יכול לעזוב ולהיות בן חסות למלך מרוקו (ואולי גם לנשיא לוב), נמאס כבר מעברייני ופושעי ש"ס, הייתי יותר משמח אילו ניתן היה להתנתק גם מהמסיתים האלה,בא להקיא בכל פעם הן מהמעשים ובעיקר מההסתה של מנהיגיהם, (על זה הם "מתפרנסים") התרומה שלהם למדינה היא קטנה מאד ולעומת זה הם מאכילים את כולם מרורים והם אבי אבות הטומעה של ההסתה העדתית "והקללות והחרפות" של מנהיגם,
עד מתי ולמה ??
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח פשוט (מזרחי)
|
|
|
|
|
|
|
פרדי נהריה |
|
12/09/09 21:48
|
|
|
|
זה לא רק זה, הם חולבים אותנו כלכלית ופיננסית,וחלק מהם משתמש במשרות הציבוריות שלהם לצבירת ממון אישי הקרוי שחיתות,(ולכן חלקם גם בבתי סוהר)
|
|
כתוב תגובה ל-
פרדי נהריה
|
|
|
|
62 |
|
|
אחד שבא לו להקיא |
|
12/09/09 17:45
|
|
|
|
אני מציע לקבל ומייד את הצעתו של הכסיל והאוויל המשריש ניסים זאב, ושיקח איתו את את כל השס"ניקים שלא מרוצים ויסעו לשם יחד עם כל עברייניהם,
הובלה ואריזה על חשבוננו.
שימו לב איזו רמה מטומטמת יש לחברי "הפרלמנט" שלנו, נדמה שאפילו בזולו הם הרבה יותר חכמים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שבא לו להקיא
|
|
|
|
63 |
|
|
סעיד בשארה |
|
12/09/09 18:03
|
|
|
|
היהודים כועסים על חבר הכנסת לשעבר , עזמי בשארה שביקש עזרה מגורמים בלבנון , כדי להגן עלינו, המיעוט הערבי בישראל. מה ההבדל בינו לבין חבר הכנסת ניסים זאב שמבקש עזרה ממלך מרוקו להגן על המיעוט המרוקאי בישראל. למה את ניסים זאב אתם, היהודים, לא מכנים בוגד. מה שמותר ליהודי , אסור לערבי.
|
|
כתוב תגובה ל-
סעיד בשארה
|
|
|
|
64 |
|
|
נדב העצ(ב)ני |
|
12/09/09 18:04
|
|
|
|
|
65 |
|
|
האשכנזים במדינות |
|
12/09/09 22:46
|
|
|
|
האשכנזים במדינות האם שלהם היו פלחים עובדי אדמות יצאו לשדה עם חמור ומחרשת עץ ונקניק של חזיר מלפני כמה שנים
האם שמעתם פעם על מרוקאי שהיה פלח לא פלה שהאשכנזים הראשונים היו רועי צוון ושומרים כי זה היה מקצועם עובדי אדמה וכאן הם מספרים סיפורי מוצץ ומדברים על קופים למה אתם לא זוכרים שהגרמנים ראו בכם תת אדם וחיות עכשיו אתם רואים במרוקאים קופים בעוד שהמרוקאים עלו לארץ עם חליפות של אדונים ונעלי לקה
|
|
כתוב תגובה ל-
האשכנזים במדינות
|
|
|
|
66 |
|
|
האשכנזים במדינות |
|
12/09/09 23:03
|
|
|
|
האשכנזים במדינות האם שלהם היו פלחים עובדי אדמות יצאו לשדה עם חמור ומחרשת עץ ונקניק של חזיר מלפני כמה שנים
האם שמעתם פעם על מרוקאי שהיה פלח לא פלה שהאשכנזים הראשונים היו רועי צוון ושומרים כי זה היה מקצועם עובדי אדמה וכאן הם מספרים סיפורי מוצץ ומדברים על קופים למה אתם לא זוכרים שהגרמנים ראו בכם תת אדם וחיות עכשיו אתם רואים במרוקאים קופים בעוד שהמרוקאים עלו לארץ עם חליפות של אדונים ונעלי לקה
|
|
כתוב תגובה ל-
האשכנזים במדינות
|
|
|
|
|
|
|
נחמן ביאליק |
|
13/09/09 12:14
|
|
|
|
אני שונא את הערבים כי הם דומים לבבונים המרוקאים כמוך , שעוד לא ירדו מהעצים בצפון אפריקה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נחמן ביאליק
|
|
|
|
67 |
|
|
מד' ליונה עיוורת |
|
12/09/09 23:36
|
|
|
|
אני מרוקאי גאה. חש שניסים זאב הוא אידיוט ושהטוקבקיסטים המתלהמים כאן מכל העדות שייכים לאותה קבוצת יחס אליה מתייחס מר זאב. אם אחרי שאבי נלחם בגולני בארבע מלחמות, ולאחר שאני הפכתי נכה צה"ל במסגרת שירות באותה חטיבה, ולאחר מכן תרמתי את חלקי לחברה במחקר ובהוראה בארץ הזאת, עדיין אני קורא דעות כגון אלו שמובעות כאן, אני פשוט עצוב עד עמקי נשמתי. לא צריך חמס וג'יהאד, אנחנו נהרוג אחד את השני לבד, בלי אירגוני הטרור ובלי בני בריתם בסמול. מצער לקרוא את ההתלהמות הזאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
מד' ליונה עיוורת
|
|
|
|
|
|
|
שאול א. |
|
13/09/09 01:03
|
|
|
|
מה שכתבת בסוף דבריך, נאמרו כבר על ידי חביב בורגיבה, בשנות השבעים. הערבים אינם צריכים להלחם בישראל. היא תשמיד את עצמה לבד.
לגופם של דברים, בניזרי לא נרדף בשל מוצאו אלא בשל שחיתותו. בניזרי אינו מייצג אף אחד זולת את עצמו.
חילונים שיושבים בבית סוהר, מתחילים לחבוש כיפה.
את התרגיל הזה לא יכולים לעשות חובשי כיפה, ולכן הם מחפשים תירוץ אחר. לחברי ש"ס שממלאים לאחרונה את ספסלי בתי המשפט ואת התאים בכלא, התירוץ הוא רדיפה עדתית.
יש לא מעט ספרדים בכנסת, מדוע לא האשימו אותם?
האם הירשזון ספרדי?
המסקנה - אם אינך רוצה להיות בכלא, אל תקח שוחד.
זה נכון בין אם אתה ספרדי, אשכנזי, ערבי, מוסלמי או בין כל דת או לאום אחר.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול א.
|
|
|
|
|
|
|
מד' ליונה עיוורת |
|
13/09/09 10:32
|
|
|
|
לא מבין איך כל זה קשור לדברי... אני פשוט מזועזע מהתגובות משני הצדדים. השד העדתי שכולם מכחישים את עצם קיומו חי ונושם כאן בטוקבקים בלי כל קשר לניסים זאב או לשר הנאשם. העויינות העדתית לא שם, כאן בטוקבקים מזעזעת, וזה באמת חבל.
|
|
כתוב תגובה ל-
מד' ליונה עיוורת
|
|
|
|
|
|
|
אורית .ג ממרוקו |
|
13/09/09 12:27
|
|
|
|
אני במקומך הייתי מתביישת להודות שאני מרוקאי.כנראה אתה גם מתבייש, כי לא ציינת את שמך בתגובתך .זה שאתה נכה, להזכירך יש לדאבוני הרבה נכים אשכנזים ואין זה משנה.כל זמן שמנהיגים אותנו המרוקאים השחורים החרדים המנוולים מסוגם של ניסים ובניזרי .אני לא הייתי מתגאה היום להיות מרוקאית !
|
|
כתוב תגובה ל-
אורית .ג ממרוקו
|
|
|
|
|
|
|
מד' ליונה עיוורת |
|
13/09/09 13:46
|
|
|
|
לעניין הפסוודונים, זה נושא בפני עצמו וכך אני מגיב תמיד ואין לו קשר למה ששיערת. לגופו של עניין, זאב הוא אידיוט למרות שהוא מרוקאי ולא בגלל שהוא מרוקאי. חבל שאת חשה כפי שאת חשה, בקלות יכולתי לכתוב על שוד הכספים של האשכנזים, כשעלו התימנים 'על כנפי נשרים' ובאו ארצה ואמרו להם שהזהב שלהם מכביד על הטיסה וגנבו מהם את הרכוש. או על שוד הילדים שנשדדו מאימהות, על ידי פקידים אשכנזיים, בתואנה כי הם מתו. או על גזל הפילהרמונית על ידי אשכנזי דוגמת בייניש, או על אשתו שהגנה עליו, או על חברתה האשכנזיה ששיקרה ברזומה שלה והייתה לשופטת בעליון, או על מולנר העבריין האשכנזי, או על רוזנשטיין העבריין האשכנזי, או על פרס האשכנזי שגרם אסונות רבים לעם ישראל, ועסק אף הוא בשלמונים ובכספי איסור כמו גם בעבירות דומות לאלו שביצע קצב, רק לא נעים לומר. מה האשכנזי התרבותי הזה דומה לקצב המזרחי??? או על חברו של פרס, האשכנזי העבריין ג'ו ליבו, או על חבר אחר של פרס, מלך השוק האפור שהוצע על ידי פרס להיות שר אוצר, מר בלס, או על אשכנזים רבים אחרים. כדאי שתתעוררי יקירתי ותביני שלהיות אידיוט ורשע זו היא מעלה אנושית כללית שאיננה פוסחת לא על אשכנזים ולא על מזרחיים...
|
|
כתוב תגובה ל-
מד' ליונה עיוורת
|
|
|
|
68 |
|
|
עץ |
|
13/09/09 10:29
|
|
|
|
מדינה כה נאורה ודמוקרטית.
שם יוכל ניסים להביע את דעותיו באופן חופשי, לחיות על חשבון הציבור כפרלמנטר ולהשמיץ את מערכות השלטון במרוקו כמובן... במיטב חדות לשונו........
איך מעז איש ציבור להיות כל כך מזיק??
|
|
כתוב תגובה ל-
עץ
|
|
|
|
69 |
|
|
מי מכיר מי יודע |
|
13/09/09 12:08
|
|
|
|
|
70 |
|
|
אני רק שאלה |
|
13/09/09 15:29
|
|
|
|
רק בבקשה שכולם יסבירו לנו איך ב 2009 בבית המששפט העליון יש 14 אשכנזים מתוך 15 מקומות. רק אחד לא אשכנזי, במקרה השם שלו לוי שהוא די פרווה, שם פרטי כמו הברון דה רוטשילד, והוא בכלל על תקן הדתי של בית המשפט.
האם רק האשכנזים ניחונו ביכולת לשפוט?
האם רק הם ניחונו ביכולת לשפוט ולהכניס מרזחים לכלא, שם היחס בדיוק הפוך, על כל 15 אסירים יהודים יש אחד אשכנזי ו 14 מזרחים.
עכשיו תסבירו?
נראה מה המנטליות של המסבירים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אני רק שאלה
|
|
|
|
71 |
|
|
איידול המדפיס |
|
9/11/09 18:30
|
|
|
|
אני מסכים לגמרי עם ח"כ בן זאב ובתנאי ש:
1. יוותר על אזרחותו הישראלית.
2. שיקח את בן זאב איתו.
ואז כעיסקת חבילה נפטר משני אפסים אז למה מחכים לקחת וללכת מה יותר מהר.(הובלה ואריזה על חשבוננו)
|
|
כתוב תגובה ל-
איידול המדפיס
|
|
|
|
72 |
|
|
אזרח מהדמוחרטיה |
|
9/11/09 19:09
|
|
|
|
ואתם טוענים שאין אייטולות יהודיים, הרי כל אלהבניזרי ושות' וכן הרב המקלל עם השמלה מעכירים וממררים את חיינו,אז תאמרו אתם מה ההבדל בין האייטולות של האחרים ללאלה שלנו?????????
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח מהדמוחרטיה
|
|
|
|
73 |
|
|
ללי פאפ |
|
9/11/09 19:42
|
|
|
|
האם נקלה ובזוי כמו ניסים זאב רשאי בכלל להיות ח"כ, אחד שקורא למדינות ערב לגבות הלכלוך הזה?
|
|
כתוב תגובה ל-
ללי פאפ
|
|
|
|
74 |
|
|
אברהם אוהבי |
|
17/03/10 21:38
|
|
|
|
מותר לקחת כסף על פי ההלכה היהודית, אז צריך לשנות את החוק, שיתאים.
וגם לשופט ודיין על פי ההלכה מותר לקחת כסף, ורק את מי שהוא דן אסור לו לקחת ממנו שוחד, ואם הוא לקח עליו לפרוש מלדון/לשפוט את אותו אדם.
כך זה על פי ההלכה היהודית והגיע הזמן שהחוק יתאים!
|
|
כתוב תגובה ל-
אברהם אוהבי
|
|
|
|