s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קולק הוא חוליה בשרשרת
מאת: נרי אבנרי  |  08/04/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אמיתי ולכן חזק - נרי עלה מדרגה
  קורא ותיק   8/04/07 11:54
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
2
נכון עד כאב.
  הניה   8/04/07 11:57
שטיפת המוח, מתחילה בתוכניות-הלימוד, בבתיה"ס.
אין בהן חשיפה של שירה, ספרות והגות, של "הימין". איזכור פועלו של "הימין", בבנין הארץ, התישבות, הגנה ובטחון, הוא מיזערי ביותר.
לימוד תנ"ך בבתיה"ס, הוא ברוח ביקורת המקרא, ואין בו זיקה ליהדות וליהודים.
חלק מהמרצים שבאוניברסיטאות, פוסט-ציוניים, מפיצים שנאת ל"ימין", בריש גלי, ועושים את מלאכת ה"הלקאה העצמית", "בגלל הימין", "מלאכת קודש".
ללא מידע חלופי וללא הנחלת מורשת יהודית אמיתית, נזרעים זרעי אטימות ובורות, לאורך כל הדרך, בקרב דורות של ישראלים, יהודים. פירות אלו, של שנאת-אחים, מוליכים את האומה שלנו, אל שוקת שבורה.
כתוב תגובה ל- הניה
3
כן-השמאל שכח מה זה להיות יהודי
  א מ רול   8/04/07 12:18
כתוב תגובה ל- א מ רול
השמאל שכח מה זה להיות ציוני
  ע.ג1   8/04/07 14:01
כתוב תגובה ל- ע.ג1
4
מה אתה רוצה מחיינו?
  שמאלן שלא מתבייש   8/04/07 12:34
אני ממש לא מבין מי אתה ומה אתה רוצה מחיינו?

האם יתכן שכל מי שלא מסכים עם עמדתך הוא שונא ישראל?

מאמר כזה מפוזר קשה לתגובה, אך אני אתייחס לנקודה בודדת.

יש לעם בישראל הזכות המלאה לבוא בטרוניה אל ציבור המתנחלים ובאותה נשימה אל המנהיגים ש"הניקו" אותם במיליארדים רבים לאורך השנים, באשר אילולא היו ציבור מועדף ומטופח באופן בולט, היה נהנה הרבה יותר שאר העם, ובעיקר השכבות החלשות וכך, אולי היה המרקם החברתי נראה קצת יותר טוב.

אתה לא חייב להסכים עם עמדה זו, אבל יש בהחלט סיבה טובה להיות נגדם.
כתוב תגובה ל- שמאלן שלא מתבייש
תגובה לשמאלן שלא מתבייש
  טוטותה מוז   8/04/07 13:36
אני לא יודע באיזה גיל אתה.
אם אתה ילד, אז תשאל את אבא שלך:
מי שהקים את ההתנחלויות הראשונות ביהודה ושומרון,
ובחבל עזה, היה השמאל.

ההסתה התחילה, רק כאשר אזרחי ישראל הפקידו את ההגה, בידיים של המין...
כתוב תגובה ל- טוטותה מוז
***
  שמאלן שלא מתבייש   9/04/07 08:59
א. מי שהקים את ההתנחלויות, מבלי להיכנס אם צדק או שגה, לא היה זה שפיטם את המתנחלים לאורך 40 שנה כבר, ובכלל, אני לא אנסה להצדיק היום את המעשים של פרס ורבין בשנות ה-70.

ב. בשנות ה-90 היו חייבים להפסיק את התקצוב של הההתנחלויות כי כבר הציבור הישראלי התעורר מההזיה של א"י השלמה, היה ברור שיהיה הסדר שחלק ממנו הוא פינוי ההתנחלויות, וגם היום זה ברור, הכל שאלה של זמן.

כתוב תגובה ל- שמאלן שלא מתבייש
גם משת"פ גם בור והדיוט
  ע.ג1   9/04/07 11:56
מה כבר ניתן לדרוש ממי שירש את הגנים הבוגדניים של קולק וחבריו?
הרי שתופי המח של סטלין גם אם יחיו עוד 1000 שנים לא יפנימו ויבינו את המציאות?
לו לא היית טפש כל כך, היית מבין שכל ישוב זוכה לתקציב ממשרד הפנים ומשרדי הממשלה השונים כדי לספק שירותים לתושבים משלמי המיסים ללא קשר למקום המצאם. את אותו כסף היה צריך לשלם גם לו חיו בתוך קו הפסקת האש הזמני שאתה וחבריך הבורים קוראים לו גבול.
מדינת ישראל השקיעה מיליארדי דולרים במושבים והקיבוצים שהפכו להיות ישובים קהילתיים ומרכזי קניות. אז מה?
כתוב תגובה ל- ע.ג1
השמאל ......
  edital   8/04/07 18:15

אתם השמאלנים לא מבינים שעם הערבים לא יהיה שלום, כי עם הערבים צריך בכח!! עד שהערבים לא ילמדו לאהוב את עצמם ולחיות ברמת שפיות מינימלית לא יהיה שלום. הערבים צריכים להוציא את השנאה שלהם ולהתחיל ללמד את הדור הצעיר לאהוב במקום לשנוא!

השמאלנים אומרים די לכיבוש! לא מבינים שהטרור הוא לא בגלל הכיבוש. מתי תפנימו שהערבים לא רוצים אותנו במדינה.

בשנת 1920 לא היה כיבוש, האם אני צריכה להזכיר לך מה קרה אז, מי הרג את טרומפלדור?

אתם רוצים לחזור לגבולות 67 או 48 כי אתם אומרים די לכיבוש אבל עוד אז שלא היה כיבוש הערבים 3 ימים אחרי שבן גוריון מכריז על מדינת ישראל תקפו אותנו.

אתם שוכחים מי התחיל בכל המלחמות, מי המציא את הטרור!

הם כפו את כל המלחמות עלינו ואנחנו נצחנו!

הערבים צריכים להניח את הנשק ואז יהיה שלום!

איך ביבי אומר "תתנו תקבלו, לא תתנו לא תקבלו"

שלום אמת זה ==============ה=ד=ד=י=ו=ת=================





כתוב תגובה ל- edital
השמאל ......
  edital   8/04/07 18:20

אתם השמאלנים לא מבינים שעם הערבים לא יהיה שלום, כי עם הערבים צריך בכח!! עד שהערבים לא ילמדו לאהוב את עצמם ולחיות ברמת שפיות מינימלית לא יהיה שלום. הערבים צריכים להוציא את השנאה שלהם ולהתחיל ללמד את הדור הצעיר לאהוב במקום לשנוא!

השמאלנים אומרים די לכיבוש! לא מבינים שהטרור הוא לא בגלל הכיבוש. מתי תפנימו שהערבים לא רוצים אותנו במדינה.

בשנת 1920 לא היה כיבוש, האם אני צריכה להזכיר לך מה קרה אז, מי הרג את טרומפלדור?

אתם רוצים לחזור לגבולות 67 או 48 כי אתם אומרים די לכיבוש אבל עוד אז שלא היה כיבוש הערבים 3 ימים אחרי שבן גוריון מכריז על מדינת ישראל תקפו אותנו.

אתם שוכחים מי התחיל בכל המלחמות, מי המציא את הטרור!

הם כפו את כל המלחמות עלינו ואנחנו נצחנו!

הערבים צריכים להניח את הנשק ואז יהיה שלום!

איך ביבי אומר "תתנו תקבלו, לא תתנו לא תקבלו"

שלום אמת זה ==============ה=ד=ד=י=ו=ת=================





כתוב תגובה ל- edital
אהה-הכסף השיילוקי חסר,זה הענין
  א מ רול   9/04/07 03:01
כתוב תגובה ל- א מ רול
5
שלום עכשיו והרגע היא משיחיות
  רונן ל.   8/04/07 12:54
זוהי משיחיות השקר של העולם המתקדם כביכול שייפול לרגלי האיסלם כפי שאירופה כבר בדרך.
התעלמות מהעובדות הינה פשע .
עיוות ההיסטוריה הוא חלק מתהליך זה .
מסתבר שהמשיחיות עברה מהדתים לשמאלנים
כתוב תגובה ל- רונן ל.
6
לקרוא את נרי כמלך שנאת החינם
  יהודה דרורי   8/04/07 12:58
לח"י-קבוצתו של יאיר שטרן רצחו בריטים בעת שאלו נלחמו בשטן הנאצי- -הם היו מיעוט קיצוני ומזיק וגם לא מוסרי בתפיסתם למרות שיש כאלה שמנסים כיום לטהר את השרץ... הם לא קיבלו מרות הרוב והרוב פעל נגדם וזה היה מוצדק.
האצ"ל מאוחר יותר לא קיבל את מרות המוסדות שניהלו את המדינה שבדרך,הם סרבו להתקפות מתואמות ולמידתיות בכל מאבקם שתאפשר את הקמת המדינה בשלב 1 בדרך דיפלומטית..
פיזור האצ"ל והלח"י אחרי הקמת המדינה לא היה פוליטי- שמאלני כי גם הצבא האדום של יצחק שדה (הפלמ"ח) פורק והוא אישית נשלח הבייתה.
אלטלנה הייתה אקט של מרידה בשלטונות המדינה שבדרך ולכן התגובה הייתה מוחצת עד כמה שזה מכאיב לכל הצדדים.
שינאת הימין לשמאל מעולם לא הייתה פחותה משנאת השמאל לימין וזו לא הייתה שינאת חינם..היו לה הסיבות שהזכרתי +עוד מספר תפיסות אידאולוגיות שהיו רלבנטיות לזמנם.
אבל להעלות נושאים אלו כיום באותו להט של מה שהיה לפני 70-50 שנה--זהו טיפוח של שינאת חינם שאין לה מקום פה. אחרי הכל טדי קולק היה בסך הכל שליח,שליח שהעביר מידע לבריטים מטעם השילטונות הלגיטמיים של היישוב באותה תקופה ואם כי אינני תומך בגישה הזו של הלשנה על אחים, הרי שיש לשפוט את המעשים בקונטקסט של המקום והזמן ולא משולחן של בית-קפה בתל-אביב..
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
שובו של הסנילי.לקרוא ולצחוק
  ע.ג1   8/04/07 13:55
מה הפלא שהגענו עד הלום כשסנילים כמו דרורי שמתיימרים להיות משכילים ואינטלקטואלים מצטטים את התעמולה הבושלביקית במיטבה 60 שנה לאחר המאורעות?
הבריטים עשו הכל כדי לחבל בהקמת בית יהודי בא"י כולל הפקרת היהודים לחסדי הנאצים.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
לא שיבח את הבריטים. לח"י רצחו
  בעד דברי דרורי   9/04/07 13:16
כתוב תגובה ל- בעד דברי דרורי
מיחזור הבלים
  יונה סוקולובסקי   8/04/07 17:35
אל תחזור על שקרים שממציאיהם הודו כי שקרים הם. אם אתה דוקא רוצה להאמין בהם אל תקרא אמת.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
דרורי, שכתוב ההסטוריה לא מביאה
  נחום שחף   30/09/08 12:42
לך כבוד.
אלטלנה הביאה נשק להגנת המדינה, בגין מסר 80 אחוז מהנשק לידי צה"ל בחוף כפר ויתקין, וכשהוא דרש להעביר את ה-20 אחוז הנותרים לכוחות האצל הלוחמים בירושלים, נורתה אש על אנשי האצל.
בהמשך לכך אנשי בן גוריון ירו על אלטלנה בתותח הקדוש, הטביעו את האוניה, וירו על הניצולים ששחו במים.
תערובת מבחילה של פשע מלחמה ופגיעה בנשק המגן שנדרש להגנה על המדינה.
כדי להסביר את המעשה המבחיל העלילו על בגין כאילו התכוון לעשות פוץ' (קונספירציה) כנגד המדינה.
טענה כה אוילית כנגד מי שרגע קודם העביר 80 אחוז מהנשק לידי מי שהוא מתכוון כביכול לפגוע בו.
אבסורד כה קיצוני אינו יכול להתקבל אלא בידי מי שאיבדו את תום הלב, ואת צלילות המחשבה.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
7
מאמר מצויין, כל הכבוד.
  יהודי גאה,   8/04/07 13:02
מסכים עם כל מילה של הכותב.

יש לברך אנשים כמוך, שלא "בורח" מהאמת, אך אני שואל,
איך משנים את המצב הזה, במרד ?, בשבירת רגליים וידיים,
(כדבריו של רבין) ?, להקים פלוגות מחץ, נגד כל הכתהים
מטעם ????

מצפה לתגובה !!!
כתוב תגובה ל- יהודי גאה,
8
אני מצדיע לך על המאמר הזה!!
  ramizzz   8/04/07 15:15
ממש כל הכבוד
כתוב תגובה ל- ramizzz
מסכימה איתך
  edital   8/04/07 18:44
כתוב תגובה ל- edital
9
ניתוח מעולה
  יוסי שפניר   8/04/07 18:05
כמי שכמעט אינו משתתף ב "טוקבקים", איני יכול להתאפק ולשבח את נרי על ניתוח מבריק, מעמיק וברמה כה גבוהה. מעל לכל, חשיבותו בהצלחתו להציג את מלוא היקפה, סיבותיה ותוצאותיה של השנאה השמאלנית, לכל מי שאינו רואה עצמו משתייך למחנה "הנכון".
רק כך אפשר להבין את האירועים העגומים שערו עלינו בשנים האחרונות, ושלצערי עוד יתגמדו ,אם לא נעצור ונשנה כוון.
כתוב תגובה ל- יוסי שפניר
10
עיוות ההיסטוריה
  נפתלי אור-נר   8/04/07 18:56
לכותב המאמר השקפה צרה כ"עולמה של נמלה" על אשר אירע במאבקו של היישוב המאורגן על הקמת המדינה. אחת הסיבות, אם לא העיקרית שבהן, בגינה הצליח היישוב בארץ לגבור על הערבים הייתה בכושר ארגונו את החברה ומאמציה. הפורשים, אצ"ל ולח"י, חיבלו בכך. במעשיהם, לעתים, סיכנו הם את היישוב כולו. כותב המאמר יכול לחלוק על עמדתם, אך להתייחס אל קולק כ"מלשן", כינוי למי שפוגע בחבריו לטובת תועלתו האישית, מצביעה כי אינו מסוגל להבין מצבים מורכבים וסדרי עדיפויות של חברה. אין דבר, אולי בהמשך כשיגדל - יבין.
כתוב תגובה ל- נפתלי אור-נר
11
מאמר חשוב!!
  ועד הקבוצניקים   8/04/07 19:07
אנו ועד הקבוצניקים
אכן, מכים על חטא - השמאל כיום פוגע במדינת ישראל!
דרכו לא הוכחה כנכונה - והביאה לשנאת אחים והחלשה של מדינת ישראל.

אנו קוראים לציבור שלנו ולכל עם ישראל
עזבו את השמאל!
הם מסכנים את המדינה שנים רבות!
כתוב תגובה ל- ועד הקבוצניקים
12
המאמר הזה חייבים ללמד בביה"ס
  ציוני   8/04/07 19:54
את המאמר הזה חייבים ללמד בבתי הספר בשעורי האזרחות והנושא חייב להיות בין הנושאים שיכללו בבחינות הבגרות של תלמידי ישראל
כתוב תגובה ל- ציוני
13
לגברת דיין
  edital   8/04/07 22:25
בדיון שהתקיים ביולי 2006, בתוכנית "תיק תקשורת", בנושא "ההבדל בסיקור התקשורתי בין חטיפת החייל גלעד שליט לרציחתו של הנער אליהו אשרי", אמרה העיתונאית ד"ר אילנה דיין: "גלעד שליט הוא מלח הארץ, חייל וילד שלנו- אשרי הוא מתנחל". בתשובה לשאלתו של זיסוביץ': "האם אשרי איננו ילד שלנו", השיבה הגברת דיין בקרירות: "לא"!!

גברת דיין, אני מתנחלת מת"א - איך את יכולה לדבר כך, זה פשוט תת רמה למישהי שנמצאת בתיקשורת!!!
אין לי עוד מילים איך לתאר את ה"לא"!! הגועל נפש שיצא מפיך! אני לא אשכח ולא אסלח את אשרי אליהו שנרצח בדם קר ביידי הערבים שכן גם אותך הם לא אוהבים ולא רוצים במדינה שלנו!!! תפנימי גברת דיין!
כתוב תגובה ל- edital
14
מסמך מרתק וחשוב.
  כחול,,כתום.   9/04/07 08:07
כרגיל,נרי יורה את מילותיו ישר לבטן,צריך להדפיס ולשכפל את המאמר,ולהדביק אותו,כדי שכל עם ישראל יקרא אותו.
כתבה נהדרת.סלאמתק אחי.
כתוב תגובה ל- כחול,,כתום.
15
נתניהו
  אסטרולוג   9/04/07 14:59
בנימין נתניהו נולד ב: 21 באוקטובר 1949. ביבי הוא בן מזל מאזניים המושפע מאוד מן המזלות אריה [כוכב מאדים במזל אריה], קשת [כוכב נוגה במזל קשת] וגדי [כוכב צדק במזל גדי עם היבטים משמעותיים כלפי שאר הכוכבים].
מאת: פורטל אלטרנטיב לי

מפת הלידה שלו מציגה שלושה גרמי שמיים משמעותיים בגזרת מזל מאזניים: שמש, ירח וכוכב-חמה. תכונותיו של מזל מאזניים הן: הרמוניה ונטייה מולדת להשביע את רצון כל העולם ואשתו. אדם שכה מושפע ממזל מאזניים כפי שנתניהו מושפע ממנו, מרגיש צורך עז לפייס ולצאת בראש טוב עם כולם. גם החשיבה שלו היא מאוזנת
[זוכרים ? הדדיות ? יתנו יקבלו – לא יתנו, לא יקבלו]. כלומר: גם בעניין זה חשוב לו מאוד להתבונן בכפות המאזניים ולהיווכח כי אף לא אחת מהן נוטה יותר מן האחרת לצד כזה או אחר.
בבסיס אישיותו הוא אדם מקסים, תקשורתי ואוהב את הזולת. הדחף הראשוני שלו הוא להשיג הסכמה רחבה ככל האפשר, וזאת גם אם הנסיבות האובייקטיביות אינן מאפשרות זאת. הוא מוכן להשקיע את נשמתו במצבים הכי בעייתיים, ובלבד שכולם ייצאו מבסוטים. חשוב מאוד להבין נקודה זו משום שבמציאות קשה מאוד להשיג מצבים אשר על פיהם כולם יוצאים מרוצים, שהרי פה ושם עלול מישהו להיפגע, אך אנשים עם מפת לידה מעין זו ישאפו לבטל את חוסר ההסכמה .....


עתה יש לבחון את השפעתו של מזל קשת על מפת הלידה של ביבי. ובכן, תכונותיו של מזל קשת הן: נאור, ליבראל, פתוח, משכיל, פילוסופי, רחב אופקים, רודף צדק, משכין שלום, אוהב חופש ועצמאות אישי. אדם בעל אישיות של "קשת" יידבק בעקרונותיו אך יהיה מוכן לעשות הכול על מנת שיריביו יוכלו להשמיע את קולם. יקשיב לעצות האחרים, אך יפעל כפי שתכנן מלכתחילה. האופי הקשתי נוטע בו מעין חשק ללכת עם – אך להרגיש בלי. כלומר: לחיות ולתפקד בתוך מסגרת מחייבת, אך להרגיש חופשי ומשוחרר לנהוג על פי רצונו.

עכשיו נבחן את השפעתו של מזל גדי [כוכב צדק במזל גדי] על עיצוב אישיותו של ביבי. ובכן, תכונותיו של מזל גדי הן שאפתנות קרייריסטית שאינה יודעת גבולות, כושר ארגון, יכולת תכנון, סדר מופתי, משמעת עצמית, רצינות, חוש אחריות, התמדה, עקשנות, רכושנות, כוח רצון עז, תבונה ובעיקר דחף פנימי לטפס אל פסגת ההצלחה עקב בצד אגודל, אט אט, שום דבר לא בוער, עד שניצבים בראש הפירמידה. הסמל של מזל גדי הוא יעלי עין-גדי, אתם יודעים, אותם יצורים מופלאים הפוסעים בסבלנות אין קץ בין סלעים וטרשים... אל ראש הצוק.

ולבסוף, הדובדבן שבקצפת, השפעתו של מזל אריה [כוכב מאדים במזל אריה]: תכונותיו של מזל אריה הן: מנהיגות, כישרון , כריזמה, סמכותיות והדר של מלכות. גאווה, כבוד ותהילה.

באהבה.
כתוב תגובה ל- אסטרולוג
מרתק!!!תודה לאסטרולוג
  אפי בן ישראל   12/04/07 04:47
אולי כדאי גם מפות של אולמרט פרץ ברק ליבני כך שאפשר יהיה להשוות את אופיים וכשרונם עם אלו של נתניהו
כתוב תגובה ל- אפי בן ישראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il