s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עמי איילון מעיד על עצמו
מאת: עו"ד משה מכנס  |  22/04/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי כאן טיפש: ע.איילון או מכנס?
  מנחם דמתי   22/04/07 16:18
מי שקרא את החומר הרב סביב משפט רצח רבין הבין מה היה תפקיד השב"כ בפרשה. לכן אין לתאר את התנהגות עמי איילון כטיפשות אלא כשחיה עם הזרם כדי לשרוד באירגון. וד"ל. את חששו למסור מידע על חפותה של מרגלית הר-שפי יש להבין במסגרת הכוללת של טישטוש אירועי הרצח.
תמיהתו של עו"ד מכנס על כך שעמי איילון לא פנה לפרקליטות עם המידע בדבר חפותה של מרגלית הר-שפי מעידה על תמימות או שמא טיפשות מצד עו"ד מכנס. על תפקיד מערכת המשפט בטישטוש אירועי הרצח נכתבו תילים של מאמרים ולא אחזור עליהם.
כתוב תגובה ל- מנחם דמתי
עוה"ד מכנס לא מצליח להתעלות
  חבל"ז   22/04/07 19:35
גיבובי המילים של עוה"ד מכנס מעוררים חמלה. הוא מספק את החנטריש הידוע.

הסיבה שעמי איילון לא פתח את הפה, היא מפני שהוא עצמו שותף לפרשה החמורה, ומאחר שאם אוסיף עוד מילה יצנזרו אותי כאן, מי שמעוניין שיפתח את הקישור ויבין
 רצח רבין
כתוב תגובה ל- חבל"ז
2
הר שפי נאסרה כדי לאיים על
  ח"כ בני אלון   22/04/07 16:20
מרגלית הר שפי הושלכה לכלא כי היא אחייניתו של ח"כ בני אלון. רדיפתה של מרגלית הר שפי נועדה להזהיר את ח"כ בני אלון שלא יפתח את פיהו ולא יגלה את כל הידוע לו בנושא הפעלת סוכן השב"כ אבישי רביב (שמפניה).
כתוב תגובה ל- ח"כ בני אלון
3
ראה הודעת החנינה של הנשיא.
  אלכס.   22/04/07 16:24
אינני יודע על שלבי החקירה והמישפט. אבל בהודעת החנינה של הנשיא קצב, החנינה אחרי ארבעה וחצי חודשי מאסר. יש איזכור מפורש של גורמי הביטחון שהיו -כן בעד החנינה. הנשיא סקר את כל הגורמים עימם התייעץ או עבר על ההחלטות המישפטיות. אפשר למצוא זאת באתר הזה, בכתבה של יואב יצחק. הכתבה עם פירסום הודעת הנשיא.
כתוב תגובה ל- אלכס.
טעות
  משה מכנס, עו"ד   22/04/07 19:09
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
טעות
  משה מכנס, עו"ד   22/04/07 19:20
הודעת "גורמי הביטחון", כלומר ראש שב"כ, לנשיא המדינה, כי הוא "מסכים" למתן חנינה - אם כך היו הדברים - רק הוסיפה חטא על פשע.

אם ידע ראש שב"כ כי מרגלית כלל לא עשתה את המיוחס לה, וכי הרשעתה היתה טעות ועוול משפטי, שהוא-עצמו יכול למנוע אך לא מנע - הדרך הנכונה לא היתה לחון את מרגלית אלא לערוך לה משפט חוזר ולזכותה זיכוי מלא ומוחלט.

גם אם המידע הגיע אל איילון באיחור ולאחר ההרשעה - קשה להבין אפשרות כזו - היה עליו ליזום עריכתו של משפט חוזר. ראש שב"כ יודע, טוב מכל אדם אחר, מהו הערך העצום שבתי המשפט מייחסים לעדויותיהם של אנשי שב"כ, ותפקידו היה להסיר מיד את הכתם מעל ארגונו.

זוהי חזרה מבישה על פרשת קו 300, שבה שימש איש-שב"כ בכיר (יוסי גינוסר) כלי-שרת להגשת עדויות שקר ביודעין לבית המשפט.
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
מכנס מה קורה לך? אתה באמת לא
  מבין או מיתמם?   22/04/07 20:30
קרא במטותא את התגובה של חבל"ז במדור זה, תחשוב 2 שניות ואז תבין את הכל (אני מקווה).
כתוב תגובה ל- מבין או מיתמם?
4
אין סיכוי שהיתה יודעת שיירצח
  בתוך הרכב   22/04/07 16:37
אין סיכוי שהיתה יודעת שיירצח בתוך הרכב.
כתוב תגובה ל- בתוך הרכב
5
מסכימה אבל זה כבר לא יועיל לה
  ט.ג.מ.   22/04/07 18:06
טענותיך נכונות, אבל למרגלית הר-שפי זה לא יועיל כעת, לאחר שהתנהל נגדה משפט ולאחר שריצתה מאסר.

מה שכן צריך להתבצע כעת, הוא לדרוש מעמי איילון הבהרה של דבריו. לעת עתה- כל מה שיש זה איזה משפט סתום, שהוא פלט באיזה כנס. ועם זה- לא בונים חומה.

סביר להניח, שהוא יטען ש"דבריו הוצאו מהקשרם" ובכך יסתיים העניין, אבל בכל זאת. הוא צריך לנמק ולהסביר. ולו רק שדבריו הוצאו מהקשרם.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
דברי איילון היו ברורים
  משה מכנס, עו"ד   22/04/07 20:01
כך, לכל הפחות, על פי הדיווח ב-Ynet. אם אומנם אמר כפי שדווח, הדבר מצדיק לדעתי - אם הר-שפי מעוניינת בהוצאת האמת לאור - נקיטת צעדים, אולי עתירה לבג"ץ, לביטול החנינה, לעריכת משפט חוזר ולזיכויה ללא צורך בחנינה.
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
משה, אתה מפגין נאיביות מדהימה
  ט.ג.מ.   22/04/07 20:17
חנינה...משפט חוזר...בג"צ...והכל על סמך איזה משפט של אדם לא אינטליגנטי במיוחד, כמו עמי איילון.

כך מתנהלים הדברים במדינת ישראל?

כשחלב נשפך, אז הוא נשפך. אילו אני מרגלית הר-שפי, הייתי עוברת על העניין לסדר היום ולו רק בכדי להגן על שפיותי. למיטב ידיעתי (ואולי אני טועה) כך היא באמת עושה.

בחורה חכמה.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
6
אתה ילד?
  הנטפל לקטנות   22/04/07 18:19
הרי ברור שאדון איילון מילא פיו מים כי לא רצה לחשוף מקור מודיעיני.אני אסתכן ואנחש שבגלל השיקול הזה של אי חשיפת מקורות השב"כ עשה חזירויות נוספות עוד יותר גדולות.ודרך אגב - זה שהוא מדבר על זה עכשיו זה כבר סימן טוב - סימן שהמקור הזה נשרף.
כתוב תגובה ל- הנטפל לקטנות
מי כאן ילד?
  משה מכנס, עו"ד   22/04/07 19:00
כל ילד במערכת המשפט יודע, שאין כל צורך לחשוף מקור מודיעיני בפומבי. פרקליטת המדינה נחשפת למידע על מקורות מודיעיניים של המשטרה, כדבר שבשגרה, ושל שב"כ ככל שיש להם קשר למשפטים תלויים ועומדים ולשיקולים בדבר ביטולם.

הפרקליטות בטלה בעבר משפטים רבים, בשל הידיעה שלא יהא מנוס מהעדת מקור חסוי, ופרשת הר-שפי הרבה יותר פשוטה: אין מדובר במקור שתפקידו להרשיע, אלא במקור מזכה שעל פי דבריו נמנעים כליל מהגשת אישום.

אילו פנה איילון לארבל, ואמר לה את שאמר שלשום לחברי מפלגתו, היתה היא מבטלת מיד את המשפט נגד הר-שפי - אם בתואנה של היעדר ראיות מספיקות ואם בהכרזת האמת כי התבררה חפותה - והציבור לא היה יודע כלל על קיום המקור ובוודאי לא את זהותו.
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
מכנס נראה לי שלא הבנת מה קרה
  פריד אלאעוור   22/04/07 20:38
עדנה ארבל בחיים לא היתה מבטלת את כתב האישום נגד מרגלית הר שפי, אפילו עמי איילון היה מוסר לה שמרגלית הר-שפי חפה מפשע. התכנית מאחרי פרשת הר שפי היתה השתקת הדוד שלה ח"כ בני אילון, שהיה מעורב עד צוואר בפרשת אבישי רביב. בני אילון הבין היטב את הרמז ועד היום לא פתח את פיהו.
כתוב תגובה ל- פריד אלאעוור
7
זו מערכת משפט? זו שןפטת בעליון
  י.צ.   22/04/07 18:32
אני מזועזע ממערכת כל כך פוליטית משפטית . הרי זו עוולה איומה לנערה . ארבל צריכה להתבייש . כך לא מנהלים צדק .
כתוב תגובה ל- י.צ.
8
זה מעיד על הגמד: חסר מצפון
  וחסר אחריות   22/04/07 18:44
לא לחינם האיש נחשב לגמד מוסרי גם בתפקידיו הקודמים. הסיפור הזה רק מחזק את התשתית העובדתית לגביו.
כתוב תגובה ל- וחסר אחריות
9
דברים כדורבנות.
  ש. דהרי   22/04/07 18:58
יישר כח, עו"ד מכנס.
כתוב תגובה ל- ש. דהרי
10
הצוללת
  ZU   22/04/07 20:40
באותו דיון הודיע "החכם אילון" שלישראל יש צוללת הנותנן מענה לאיום האירני, גם הגרעיני, לא רק שהוא לא חכם, הוא טיפש גדול!! ולדעת שכזה טיפש היה ארש שב"כ, לא הגענו?
כתוב תגובה ל- ZU
ראש השב"כ אבי דיכטר היה
  לדעתך יותר חכם??   22/04/07 22:30
כתוב תגובה ל- לדעתך יותר חכם??
אין שום סתירה
  מד' ליונה עיוורת   23/04/07 10:38
שניהם מטומטמים, ומאחר והטימטום לפעמים הוא אינסופי, כפי שמוכיח הסמול פעם אחר פעם, קשה לחשב איזה אינסוף גדול יותר, זה של טימטומו של איילון או זה שדל טימטומו של דיכטר.
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
11
על סמך מה הורשעה הר שפי?
  דורון ט   22/04/07 21:19
עד היום אני לא מבין על סמך מה הורשעה הגברת הר שפי. נכון שהר שפי שמעה את יגאל עמיר במספר הזדמנויות מדבר על חיסול רבין. ובו נניח לרגע שהיא אכן הבינה שעמיר מתכוון לרצוח אותו. אבל היא כמובן הכחישה זאת. כיצד ניתן להוכיח את אשמתה, כאשר כל המערכת המודיעינית של השב"כ לא האמינה, כמו שאף אדם אחר בישראל,לא האמין כי יהודי יהרוג ראש ממשלה. לכן לא ברורה לי הרשעתה של הר שפי, אלא אם היתה קומבינה כדי לרצות את השמאל הפוליטי בישראל. דהיינו מערכת המשפט, כולל שופטיה של הר שפי, הם נוכלים פוליטיים, ושיתפו פעולה עם החונטה השלטת. לכן אל יתפלא עו"ד מכנס, כי ראש השב"כ באותה תקופה, עמי איילון, שיתף פעולה עם רשויות המשפח הישראליות. הטמטום והעוול במערכת המשפח הישראלית עולה לעיתים קרובות על הטימטום במערכת הפוליטית. ואני חוזר וכותב באתר זה כבר תקופה ארוכה, כי מערכת המשפט בישראל מורכבת בדרך כלל מפקידונים רמי דרג, ולא משופטים בעלי יכול חשיבה ודעה עצמאיים. התיחסותו של עו"ד מכנס לשופטי ישראל, שכאילו היטעו אותם במהלך המשפט, מתחסדת וצבועה. השופטים הפקידונים הללו ידעו, מה צריך לעשות, כדי לרצות את החונטה השלטת וכך עשו. המשפט הזה היה מכור מראש, וחוסר עדותו של עמי איילון בנושא, מוסיף לבזיון מעט יותר, אבל לא בצורה משמעותית. מרגלית הר שפי לא היתה צריכה בכלל להישפט, שלא לדבר על כך שהיתה צריכה להיות מזוכה בדין, תוך נזיפה חמורה של השופטים בפרקליטות. רק אל תצפו מפקידונים רמי דרג לצדק אמיתי. הכל פה זה ישראבלוף, בשרות החונטה הרקובה, המוכרת את המדינה בעבור נזיד עדשים.. ומשהוא לסיום לעו"ד מכנס... אל תהיה בטוח כי עמי איילון לא הודיע את דעתו בנוגע למרגלית הר שפי...דהיינו הסירחון, שאתה מדבר עליו הוא כעין וכאפס לעומת הסירחון האמיתי.. והמבין יבין!!!
כתוב תגובה ל- דורון ט
השופטים לא מטומטמים. הם רשעים
  יורם רובין   23/04/07 00:42
אתה טועה כשאתה מגדיר את שופטי ישראל כפקידים מטומטמים שעושים הכל כדי לרצות את החונטה השלטת. המצב שונה. שופטי ישראל הם חבורה ערמומית, מחושבת, תאבת שלטון ונטולת מעצורים. הם החונטה השלטת בכבודה ובעצמה. עינם פקוחה לגלות כל סדק במערכת השלטון החוקי שנבחרה ע"י העם, כדי להתפרץ דרך אותו סדק ולקחת את השלטון בכח. הר שפי הורשעה ע"ס פתק בכתב ידו של יגאל עמיר. כל מי שמכיר את יגאל טוען שכתב היד בפתק אינו אופייני ולא יכול היה להיכתב כשיגאל במצב רוח נורמלי. לשונות רעות טוענות שהפתק הוכתב ע"י חוקרי יגאל עמיר בשב"כ לאחר שהחזיקוהו במתקן מבודד והזריקו לו סמים מיוחדים. אני בדיעה שמשפט מרגלית הר-שפי נועד כדי לסתום את פיהו של הדוד שלה, ח"כ בני אילון, שידע יותר מדי על אבישי רביב.
כתוב תגובה ל- יורם רובין
12
כל מלה חקוקה בסלע
  משטרע וקג"ב   23/04/07 00:12
אכן, אם היה בידיו מידע שונה והוא לא עשה דבר כדי למנוע את הפללתה של הגברת - שיילך לכל הרוחות עם הקג"ב שלו גם יחד.
עשרות מקרים של בידוי ראיות מצד הגורמים הללו אינם מאופשרים להגיע לידיעת הציבור בגין עלה התאנה הבטחוני שבא להסתיר את ערוות הרשע.
כתוב תגובה ל- משטרע וקג"ב
13
התלהמות של פול גז בנוטרל
  ירמיהו   23/04/07 09:08
כתוב תגובה ל- ירמיהו
14
איך הטיפש עלה למעלה
  נחומי מהמרכז   23/04/07 16:57
גם אוויל מחריש לחכם יחשב, הצעתי לעמי איילן "שיתאפק" קצת כי הוא מזיק לעצמו,הוא פשוט מוכיח שהוא טפש חסר נסיון,ולכן מי שהתכוון לבחור בו כדאי שיעשה חושבים עוד פעם.
כתוב תגובה ל- נחומי מהמרכז
15
שאלות שצריך לשאול!!!
  כדאי לקרוא   23/04/07 23:05
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה ובמקרה של איילון:
ראש המועצה האזורית חוף הכרמל.

נגד ראש המועצה הזה חשדות כבדים, התנהגות בלתי סבירה ועוד ועוד.

עוה"ד מכנס- מה לעמי איילון שטוען לניקיון כפיים ומלחמה בשחיתות ולעמי איילון ?

כתוב תגובה ל- כדאי לקרוא
16
זה לא המקרה הראשון שלו
  אריה1   27/04/07 20:37
בפרשיה עלומה אחרת, בהיותו אחראי על יחידה סודית, בתביעה משפטית הקשורה בשחיתות ואשר נידונה תחת צו איסור פירסום, העיד עמי איילון עדות שקר ונתן גיבוי לחשודים בשחיתות. התוצאה היתה שהמתלוננים, חייליו לשעבר בשייטת הודחו ממילואים. התדמית שהאיש מנסה לתפור לעצמו רחוקה מאוד מהמציאות.
כתוב תגובה ל- אריה1
17
האיש הזוי
  איכפת לי   28/04/07 08:54
עמי אילון, איש קטן תרתי משמע
מעקב פשוט אחרי ההיסטוריה הזזיתית שלו מעיד על כך שלבן אדם אין כבוד לשום ערך וכל עולמו מצטמצם לאוסף של עשייה מופרכת מאז יצא מהמים
הבעיה אינה מרגלית הר שפי אלא אילון המאיים עלינו להישאר בפוליטיקה ואף להמשיך הלאה
היושרה שלו מזויפת. שיחזור לאסוף חתימותעם דראושה
ומהר!!
כתוב תגובה ל- איכפת לי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il