s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי ישפוט את כתבי ופרשני החצר
מאת: יואב יצחק  |  28/04/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביום שני מתחיל "מיבצע אתרוג 2"
  גורג   28/04/07 09:06
בכתבות של רשתות הטלויזיה ובעיתונים ראינו את ה-"אימוני
ם" לתחילת המיבצע......................!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- גורג
2
חדלי האישים המעלים קבס בנו.
  צלם   28/04/07 09:14
כתוב תגובה ל- צלם
3
"ישחקו הנערים לפנינו"
  שלמה אידן   28/04/07 09:25
ברמה הערכית, לא פחות ואולי אף יותר חמור הוא הדיווח "האובייקטיבי" של התקשורת על "ההתנצחויות" בין לינדנשטראוס לאולמרט.
התייחסות "מאוזנת" למבקר המדינה המדווח בתוקף תפקידו על שחיתויות מופלגות של ראש הממשלה, וראש ממשלה מושחת שמתגונן, כמו רבים לפניו, ע"י מתקפת נגד. "ישחקו הנערים לפנינו".
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
4
הם יסמנו אותך יואב
  אגרנט   28/04/07 09:36
כל השמות שהזכרת בכתבה עדיין שולטים בתקשורת וביד רמה. לכן עצתי לך אל תרפה אחרת הם ימצאו את הדרך לחסל אותך בתקשורת כפי שעשה זאת טומי לחברך אבנרי. דבר חשוב שציינת האים ועדת וינוגרד תחקור גם את היתנהלות והיתנהגות התקשורת בזמן המילחמה?
כתוב תגובה ל- אגרנט
הם כבר סימנו אותו
  אביחי   28/04/07 10:53
ובקשר לשאלתך, אף אחד לא יחקור את התקשורת כי כפי שאתה יודע במדינת ישראל התקשרות היא הריבון האמיתי.
או יותר נכון, אנשי העסקים ששולטים בתקשורת ובעיקר מוזס הם אלה ששולטים במדינה.
הם ממליכים ראשי ממשלות ומפילים אותם.
בהם לא ניתן לגעת.
זו גם הסיבה שהתקשורת כל הזמן מחפשת את גאיידמק כי בעוד שהם קנו את מוסדות המדינה גאיידמק קונה את העם ישירות.
כתוב תגובה ל- אביחי
5
מי ישפוט? הציבור ישפוט לא צריך
  טוהרת המידות   28/04/07 09:46
בשביל זה את וינוגרד, הקוראים באתר זה ואנוכי עדים שמי
שטיפל נכון כעיתונאות טהורה, הוא ולא אחר העיתונאי
יואב יצחק, לאחר כמה ימים התריע העיתונאי יואב יצחק על
מהלכי המלחמה השגויה, כבר אז הצביע יואב יצחק על צורת קבלת החלטות ונפגעים במלחמה מיותרת.
היום פוצח לו בשיר עיתונאי דוקא די רציני, רון בן ישי
באתר המתחרה שהדו"ח לא חמור ואולי אולמרט יצא מחוזק
מכך, אוי לעיתונאי כזה שלפני שראה את הדו"ח כולו יוצא
בהכרזה כזו.
העיתונאי יואב יצחק הוא ולא אחר העיתונאי שטיפל בשחיתות
הראשון שפירסם את פרשת הבית ברח' כרמיה בירושלים, זאת
עשה עוד לפני הבחירות, רק סמוך לבחירות התעורר העיתונאי
ארי שביט ופירסם בעיתון הארץ את דבר השחיתויות, אך מהר
מאד הורידו בעיתון הארץ את הנושא לדיון ציבורי.
כל מי שראשו על כתפו ועינו בראשו יודע היטב שהבחירה
של אולמרט היא תאונה טראגית, כל העיתונאים שמוזכרים
בכתבה צריכים לתת את הדין על תמיכתם ללא סייג באדם
מושחת פזיז גס רוח בריון וקומבינטור ללא לאות. והחמור
מכל המלחמה האחרונה בה היו נפגעים מיותרים, נזק בליתי
הפיך שאין ספק שאפר וצריך היה למנוע אילו עיתונאי החצר
היו עובדים כעיתונאים נטו, ולא עיתונאים מטעם.
לא צריך לקנות עיתונים, מומלץ ליקרוא באתרי האניטרנט,
יותר מהירים, יותר אסטטיים. עיתון הוא הדבר הכי מזוהם
שיש והכונה הפעם באמת לזוהמה שמושכת אליה חידקים רבים
אז עוד סיבה לא לקנות עיתונים, נסו אחרי שאתם קוראים
בעיתון ללכת לישתוף ידיים תיראו מה יצא, זה בדיוק מה
שכל העיתונאים שיואב הזכיר, זוהמה תיקשורתית שלא צריך
להתיחס אליה, אין ספק שהציבור התפכח והסקרים מוכיחים
זאת יפה, בקושי 2% תמיכה לאולמרט בציבור אומרת את הכל.
לא יעזור לאולמרט תמיכתו של שר משפטים בו, לא מבין את
תפקידו, במוקדם ובמאוחר השר הזה ילך ביחד עם אדונו
מושחת המושחתים.
אין ספק שלעיתונאי יואב יצחק מגיע פרס ישראל ולא מהיום,
לעיתונאי יואב יצחק קבלות מוכחות במלחמתו בשחיתות ביחד
עם העיתונאי הותיק אריה אבנרי, הם ורק הם היו חשופים
בצריח במלחמתם בשחיתות, כתבה רצינית ובנויה היטב.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
6
יש להכנס למגננת ספינים.
  אבי געזונט   28/04/07 09:46
ראינו כבר את עתניאל שנלר מציע להעביר את המשולש על יושביו לרשות הפלסטינית.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
7
דנקנר הוא באמת טיפוס מאוס דוחה
  מעצבן ושמאלני ענק   28/04/07 09:49
כתוב תגובה ל- מעצבן ושמאלני ענק
8
יואב-זו לא חוכמה
  שושי   28/04/07 09:52
גם אני הייתי בעד לצאת למבצע בלבנון אבל בכל הכח תוך גיוס מלואים,ומתקפה קרקעית מלאה עם אוגדות שריון וטנקים.לא בטוח שכתבים אלה , לפחות חלק מהם ,
התכוון לאיך שנוהלה המערכה בתמיכתם בה .
כתוב תגובה ל- שושי
9
בואו לא נגזים
  שמואל א'   28/04/07 09:55
אני ממש לא מחסידי אולמרט או פרץ, אבל בואו לא נגזים: לישראל יש זכות להגן על עצמה והיא היתה צריכה לשבור את החיזבאללה. התגובה היתה מוצדקת ב-1000 אחוזים - אבל הביצוע היה כושל. על הכשל בניהול המלחמה צריכים אולמרט ושות' לעוף - לא על ההחלטה להגיב. מי שאומר שהמלחמה לא היתה מוצדקת - כובל את ידיה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- שמואל א'
10
וטומי לפיד גם קיבל ג'וב
  א.ה.   28/04/07 10:06
ביום השני או השלישי למלחמה הוא קיבל ג'וב מחברו, יו"ר מועת יד ושם.

כל המערכת הסתדרה בשמאל ימין היועצת המשפטית למשרד ראש הממשלה, ועדת שפניץ, ממשלת ישראל - כולם, על מנת לתת מתת לטומי לפיד, וטומי מחזיר את המתת הזה ברבית דרבית.

אוי לנו ואוי לבנינו שזה יו"ר מועצת יד-ושם, אוי לנו ואוי לבנינו שזה היה שר המשפטים שלנו, אוי לנו זה ראש המשלה שלנו, אוי לנו שזו שרת החינוך שלנו.
כתוב תגובה ל- א.ה.
11
יואב שכחת לשבץ עצמך בכתבי חצר
  מוישלה   28/04/07 10:07
הצגת רשימה של כתבי חצר ולקקנים אבל עליך לשבץ עצמך בקבוצה הבלתי מכובדת הזאת שהפכה העיסוק העיתונאי לזנות
הזוכה הוא כל המרבה במחיר.
שבצנא.
כתוב תגובה ל- מוישלה
תגובה למישל"ה
  ע.מגן   29/04/07 15:21
אדיוט אפילו אינך מסוגל לבאר את תסכולך.כדאי שתלמד כותבים צנעה ולא כפי שאתה כותב.לכן כדאי לך ללמוד יסודות לפני שאתה מביע את טפשותך
כתוב תגובה ל- ע.מגן
אפילו לתואר אידיוט אינך ראוי
  מוישלה   29/04/07 18:38
אילו היית ראוי לתואר זה היית מבין שהמילים שבץ נא שלובים ולך במיוחד הזמנתי את יואב יצחק לשבץ עצמו בכתבלבי החצר ,של נמרודי למשל.
אז המשך לקרא אולי פעם גם תבין את הכתוב.
כתוב תגובה ל- מוישלה
12
אני מסכים עם הכתבה
  יואב ה   28/04/07 10:08
אבל גם אני בתחילת המלחמה הרגשתי שצריך לתמוך במנהיגות
ןלא להפריע
לא חושב שמישהוא ניחש את הזילות שהיתה בשלטון (עד היום)
צריך לחפש דרך איך להביא אנשים אמיתים לשלטון
דוגמא אפשר לקחת מאירלנד
כתוב תגובה ל- יואב ה
13
כיף של מקצוע
  החקלאי מהשרון   28/04/07 10:10
עיתונאי (ובמיוחד עיתונאי חצר) זה מקצוע נהדר. אין שום אחריות למילים שיצאו מן המחשב ופרחו באוויר, אין צורך להתנצל ולהכות על חטא - גם אם מתברר שהדברים היו כוזבים ומזיקים ואפשר במהירות לשנות את צבע האדרת אם התנאים השתנו. ממילא הציבור הוא עדר מטומטם עם זיכרון קצר ואפשר להאכיל אותו בכל דבר פיגולים. מסתבר שקירבתם של פוליטיקאים לבעלי הון או אפילו לראשי פשע, היא לעיתים מסוכנת הרבה פחות מן הקשר שבינם לבין אנשי תקשורת.
כתוב תגובה ל- החקלאי מהשרון
14
העיתונאים צריכים לשפוט את עצמם
  א.ה.   28/04/07 10:16
לעיתונות יש מוסד שפיטה, אשר מי שאחראי עליו הוא מועצת העיתונות.

אך מה לעשות שמועצת העיתונות הפכה למועלת העיתונות?

מועלת העיתונות היא גוף וולנטרי, שאינננה מאוגדת בשום צורה, לא יכולב לתבוע ולהתבע, מורא החוק לא חל עליה.

לאור המצב הכל כך עגום שהגענו אליו בעיתונות חובה על הציבור, ליזום חקיקה (רגולציה) של עבודת העיתונים והעיתונאים, כך שניתן יהיה לשים סוף לכאוס העיתונאי שקיים במדינה.

אין צורך לשלול מהם את הזכות והחובה לשפוט את עצמם, אך את זכות/חובה זו יש להכפיף לביקורת שיפוטית (בדומה לביקורת השיפוטית על החלטות בית הדין לאתיקה של לשכת עורכי הדין).

ומי שיכול הוביל כזה מהלך אלה רק חברי כנסת רציניים, שמורא העיתונות הלקקנית לא חל עליהם, ודומני שלא נמצא כאלה בכנסת הנוכחית.
כתוב תגובה ל- א.ה.
15
המלחמה היתה נחוצה ביותר...
  דורון ט   28/04/07 10:23
יואב יצחק חוזר במאמריו על המנטרה כי המלחמה הזאת היתה מיותרת, והוא כמובן טועה. הבעייה הגדולה שהוא מערבב בין האימפוטנטיות של הדרגים הצבאיים והמדיניים והכשלון בתוצאות המלחמה לבין נחיצותה הגדולה. המלחמה היתה נחוצה ביותר ונעשתה בשלומיאליות רבה, ואין סתירה בין השניים. ואני בהחלט חושב שדנקנר צודק לגבי ההחלטה האמיצה לפתוח במלחמה שלא היתה לכל הגנרלים האפסים, שניהלו את הצבא והפוליטיקה הצבאית לפני אולמרט ופרס. בזה בהחלט מגיע שאפו לאולמרט. הבעייה המרכזית היתה בחוסר מוכנות של הצבא למלחמה, ובזה האשמה אך ורק על הדרג הצבאי ולא המדיני. בעייה המרכזית השנייה היא חוסר מנהיגות בזמן המלחמה ובהפקרת העורף, ופה האשמה היא בעיקר על הדרג המדיני - שזרקו לכלבים ולחסדי נסראללה מיליון מתושבי ישראל. ועל כך הם חייבים לעוף על טיל הביתה, ולקחת איתם כמה עשרות דגנרלים עם יכולות מופלאות של רס"ר משמעת.
כתוב תגובה ל- דורון ט
צודק, לשם שינוי
  משה, עורך-דין   28/04/07 11:08
אכן, המלחמה היתה נחוצה והיציאה אליה היתה צודקת בהחלט. הימנעות מפעולה גדולה ומוחצת היתה קוברת סופית את שארית יכולת ההרתעה של ישראל, שבלאו-הכי סבלה מתדמית עלובה בעיני אויביה. אך הצרה היא, שהביצוע הכושל של מפקדי הצבא, והמנהיגות האפסית של אולמרט - ויותר ממנו עמיר פרץ - קברה את שרידי ההרתעה עמוק שבעתיים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אתם כמובן טועים, שניכם
  אריק   28/04/07 14:43
זה לא רציני לדבר בזכות חיוניותה של יציאה למלחמה במנותק מהידיעה הברורה והמוכחת שאין את הכלים לנצח בה. זה אבסורד.

גם מלחמה נגד סוריה ואיראן ואפילו מצריים והרש"פ היא חיונית מאלף ואחד סיבות, ואם מתעמקים קצת יותר ברצינות - אפילו מלחמה נגד צרפת ורוסיה חיונית מאלף וחמש מאות סיבות. אז מה? מה נעשה עם החיוניות הזו בלי יכולת?

החלטה לצאת למלחמה לא יכולה להתבסס על התועלת מהניצחון שלה, כל עוד אין נתונים מבצעיים המבטיחים נצחון ולא הפסד.

אולמרט אשם בזה שהוא הוביל למלחמה שלא היה ברור לו איך הוא מנצח בה ואיך הוא משיג את היעדים שלה בהצלחה, ואיזה תשובות הוא -והרמטכ"ל דה לה שמאטה שלו- נותנים לכל אותם בעלי מקצוע בדרגי הפיקוד השונים בצבא ובמערכת המודיעין אשר הביעו הסתייגויות הציעו חלופות והמליצו להמתין והזהירו מכשלון ודאי.

חלוץ הוא אידיוט אבל מי שמינה אותו יותר: לא ממנים נהג (וטייס זה בסך הכל נהג!) להיות רמטכ"ל.

פרץ לא אשם, הוא דווקא התייעץ, והותיר את כל מלאכת קבלת ההחלטות לגורמים מקצועיים של משרדו, לאחר שהתרשם כי דבריהם מבוססים על הגיון וידע ונסיון.

כל מה שיגמור את פרשת המלחמה הזו בפחות מראש ממשלה בכלא, על אחריות ישירה להרג מאות חיי אדם חפים מכל פשע (גם בצד הישראלי וגם בצד הלבנוני) רק יבטיח שגם הנוכל המושחת שיחליף את אולמרט יביר לנו את הרפתקאת הבזיון הזה שוב, כי מה יש לו להפסיד אם הוא ייכשל? את השלמונים שלו מעיסקאות הנשק והמיגון הוא יקבל, בין אם נפסיד ובין אם נובס.




כתוב תגובה ל- אריק
בעניין העורף
  יותם   28/04/07 12:31
1. אני מסכים איתך בנוגע לנחיצות המלחמה
2. בנוגע לעורף - קל לבוא בטענות אבל בואו נראה לרגע את חצי הכוס המלאה. אלפי טילים נחתו על צפון הארץ אזור בו חיים מאות אלפי בני אדם. הרוגים ופצועים היו מעטים בלבד בהתחשב בעוצמת האש. זה קרה בזכות תשתית מקלוט שאין כמוה לאף אכלוסיה בעולם. זה היה הודות לתפקודם התקין של מערכות החרום - כיבוי אש, חברות תקשורת, חברות תשתית מערכת הבריאות - כולם תפקדו תפקוד מלא. צוותי מס רכוש וביטוח לאומי תפקדו תפקוד מלא. ולראיה כלכלת הצפון, (למעט התירות כמובן וגם זו מקבלת פיצוי), לא נפגעה בסיכום שנתי. הטיפול ברמת הפרט - נכים קשישים בודדים וחולים הוא במידה רבה באחריות שרותי הרווחה המקומיים. ישוב שהשכיל לבחור לעצמו ראש ראשות ראוי היה במצב יותר טוב מישובים כושלים נטולי הנהגה מקומית. את הדין וחשבון צריכים לעשות הבוחרים בבחירות המוניציפליות הבאות. תארו לעצמכם שאולמרט היה נוהג כמנהג גאידמק. כגביר שקופת המדינה היא כספו הפרטי. בלי מכרזים בלי אישורים של הכנסת ואגף התקציבים הוא היה מתחיל לממן נופשונים פינוקים ומתנות לפליטי הצפון. מה היו אומרים אז? תראו מה אומרים על גאידמק מתנועת צדק חברתי ותארו מה היו עושים לאולמרט במצב כזה - ובצדק.
ומעבר לזה אנשים צריכים להבין - מלחמה זה לא פיקניק. נהרגים בה נפצעים סובלים. זו לא חויה וירטואלית. חוץ מהדרישות המוצדקות למקסימום סיוע מהממשלה והרשויות המקומיות יש גם מקום ולמעשה אין תחליף לעזרה הדדית אירוח קרובים שגרים באזורים מותקים התנדבות היכן שנדרש. אנחנו שוכחים את גל הסיוע ההדדי שהיה כאן. גל שריגש את כולם עד דמעות בזמנו. שום ממשלה. גם לא היעילה ביותר לא מסוגלת לתת שרות תחליפי דומה. אז חלאס עם ההכאה על חטא. תנו ליואב יצחק להמשיך לבלבל לכם את המוח עם הקישקושים על אולמרט. הוא יגמור בבית משפט מול הר של תביעות דיבה. תנו ל"מבקר המדינה" להמשיך לשעשע אותכם. הוא יאלץ להתפטר לאחר שיתברר שתאותו לפרסום ומניעיו הפוליטיים הפכו את הגוף שהופקד בידיו לגוף של קישקושים השמצות ורשע.
כתוב תגובה ל- יותם
16
איילה חסון - אמנון אברמוביץ'
  שלמה אידן   28/04/07 10:25
איילה חסון ואמנון אברמוביץ' פשעו בעבר כאשר באמצעות שקרים והסתרת האמת היטו אירועים בעלי משמעות לאומית.
ראוי להזכיר זאת בכל עת.

איילה חסון, הכתבת הבכירה של ערוץ 1 -
הבטיחה לנו עם חשיפת פרשת "בראון-חברון" בתחילת 1997 "עשרה טון בטון" הוכחה ניצחת לקנונייה הפלילית ששותף לה ראש הממשלה דאז, בנימין נתניהו.
גוש הבטון הכבד אמור היה להיות מוטל אלינו ממסכי הטלוויזיה בתוך ימים בודדים - אך למרות שחלף מאז יותר מעשור, הוא עדיין לא ניראה ...
המטרה הייתה ברורה - פוטש משפטי, הפלת ראש ממשלה שנוא על האליטות באמצעות רשויות החוק.
היא כמעט הצליחה, נתניהו נחלץ "בשן ועין" - אך עד סוף הקדנציה היה, במידה רבה כתוצאה מכך, ברווז מקרטע.
עם ישראל שילם את המחיר.

אמנון אברמוביץ', שותפה לדרך של איילה חסון מערוץ 2 -
אמר בנאום בפני הקולגות, ביום עיון על ההתנתקות במכון ואן-ליר בפברואר 2005:
"שרון הוא היחיד שיכול לעשות את ההתנתקות, לכן אני חושב שצריך לשמור עליו כמו על אתרוג, גם עם קופסה אטומה, וגם עם צמר גפן". ... "לדעתי צריך לשמור עליו לא רק מפני הדגלים הפוליטיים אלא גם מפני דגלים משפטיים".
לקח חודשיים וחצי עד שזה דלף לידיעת הציבור - וגם אז עורר רעשים תקשורתיים רק ליום אחד.
אמנון אברמוביץ הטיף מפורשות להטיית דעת קהל תוך הסתרת העובדות. בשונה מאיילה חסון, מטרתו היתה למנוע נפילת הסנדק, ראש-ממשלת ההתנתקות. מזימתו הצליחה במלואה.

הגישה הבסיסית - רמיסת הדמוקרטיה, כפיית פרוגרמת האליטות על ציבור הבוחרים שפסק אחרת - משותפת לשני האירועים.
ה-"אורים ותומים" של ערוצי הטלוויזיה העקיריים ממשיכים לזהם את הבמה התקשורתית. צריך לבוא חשבון עם שניהם.

מה אומר החוק על מעלליהם? האם הם עומדים בכללי האתיקה העיתונאית?
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
אין שום חדש
  רדיפת נתניהו   28/04/07 22:39
x.2all.co.il
 רצח רבין
כתוב תגובה ל- רדיפת נתניהו
17
האם הבנים שלהם היו גם בלבנון?
  אבא של חייל   28/04/07 10:32
או רק שלי ושלך?
האם הילדים שלהם מחליפים דיסקים בגלי צה"ל ביפו?

כל החבורה הזו, חייבת לשלם את המחיר הציבורי הכבד ביותר ולהיות מנודים ומבויישים על מעשיהם - איבדנו ילדים יקרים מאוד, את הילדים שלנו.
כתוב תגובה ל- אבא של חייל
תשובה לשאלתך
  אלון ה   28/04/07 13:17
אם זה מנחם אותך, נחום ברנע נכנס ללבנון בימים האחרונים של המלחמה, שמה הוא הצטרף לגדוד מילואימניקים שחלק מלוחמיו היו אלו שארגנו את המאבק המפורסם ההוא אחרי המלחמה, משם הוא כתב מאמר מאוד מצמרר שבו הוא קרא לאולמרט להפסיק את המלחמה הזאת ובין היתר הוא כתב "שראש הממשלה ושר הביטחון במסע חיפוש אחרי ניצחון אבוד".

זה לא שאני מגן על ברנע או על מישהו אחר, אבל אני חושב שתמיד כדאי לקחת דברים של עיתונאי בערבון מוגבל, וגם את דבריו של יואב יצחק, במיוחד כשהוא מפנה אותנו למאמר שכתב ב 21/7/2007. במאמר הזה הוא מתרברב על עיתונאים ששיבחו את אולמרט ופרץ, וכביכול מתגלה שהם חיפו של הטעויות של אולמרט. אבל במאמר שהוא מפנה אותנו אליו הוא מדבר על הפעלת לחץ צבאי ומדינה, ובין היתר הוא משבח את אריק שרון על כך שהצליח לבודד מדינית את סוריה מהקהילות האירופאיות, וכיום אני חושב שזה די ידוע שהקהילות האירופאיות שבות בהדרגה לחבק את הסורים. אז הנה לנו, עיתונאים שנמצאים בעולם המושלם שלהם, כל אחד משוכנע שהוא צודק ואם מישהו אחר לא מסכים אתו אז הוא עושה הכל בכדי לעשות מהאחרים כאלה קטנים. אם זו בדרך אלגנטית או אם זו בדרך בוטה, וזה שהקורא ממש לא חש בנוחיות והוא נבוך מאוד מהטירוף שיש בין כולם, אם זה בין ראש הממשלה למבקר, בין עיתונאי אחד לעיתונאי השני, איש ציבור אחד לאיש ציבור שני, בין פוליטיקאי אחד לפוליטיקאי שני, אז למי איכפת?? - ככל הנראה אנחנו ממש קטנים ולא חשובים, ממש אנחנו מפריעים לכל אלו עם האגו הענקי שלהם.
כתוב תגובה ל- אלון ה
18
עיתונאים הפכו לסוכני תקשורת
  ד.א   28/04/07 10:42
ולכן אין להם אלוהים- אין ערכים, ןאפילו אין רהיטות מחשבתית- הם כותבים ובעיקר עומדים מולינו בהבעת שביעות רצון- ולא איכפת להם למי, למה ומה יהיה. עובדה קטנה- יואב לימור ועופר שלח כבר הוציאו ספר על מלחמת לבנון- כי להם מותר- אסור לסתום לתקשורת את הפה- אבל הבנים שלנו חייבים בכל מחיר. צודק יואב יצחק- מי שומע?
כתוב תגובה ל- ד.א
19
הציבור ישפוט בהתעלמות מוחלחטת
  ירדנה   28/04/07 10:42
אני ממזמן הפסקתי להתייחס לאותם כתבים ופרשנים כשנוכחתי לראות שהם משרתים את אולמרט וקדימה ולא אותנו הציבור לנו הם מחויבים מתוקף תפקידם העיתונאית.
אם כולנו לא נקרא לא נשמע ולא נתייחס אליהם ובמיוחד לחנפן הראשי טומי לפיד שלחם נגד ש"ס בשחיתות כאשר מה שהם עושים נחשב כאין וכאפס לעומת חבריו איתם היה מקושר אריק שרון ובניו ועכשיו לחברו המושחת ראש הממשלה עליו ועל השחיתות העצומה שלו הוא מגן בלהט בכל תוכנית אליה הוא מקושר.
כתוב תגובה ל- ירדנה
20
יואב אתה עושה עבודת קודש
  ירמיהו   28/04/07 11:04
כתוב תגובה ל- ירמיהו
21
את המורמים מעם - רק העם יכול
  ע. סובול   28/04/07 11:06
לשפוט ולהוריד ולשלח לכול הרוחות דרך החריץ
שבתיבת הקלפי.


nfc.co.il
כתוב תגובה ל- ע. סובול
22
אברמוביץ לא עיתונאי.
  קורבן תקשורת.   28/04/07 11:13
אמנון אברמוביץ הודיע במפורש שהוא ייאתרג מנהיג מושחת עם צמר גפן. על דברים אלו היה צריך לשלול ממנו מייד את תעודת העיתונאי שלו. הוא עוד מעז לפרשן את הדיווחים המעוותים שלו.
כתוב תגובה ל- קורבן תקשורת.
23
מסכים ואין טעם להילחם למען המד
  ניר   28/04/07 11:46
למען המדינה
והשאלה הבסיסית היא
האם אותם 90 אחוזים מהעם שלא מהמקורבים ולא שייכים למרץ , חייבים למדינה וצריכים לשרת אותה .

שהרי אם אין למקורבים דעה , השפעה , ופרוטקציה בכל מקום , ואם בוועדת ישראל לעסקים ,בבתי המשפט , בתיאתרון , בטלויזיה , בתרבות בכלל , אתה תראה רק פרופיל וחתך מאד צר של אנשים ( והם לא עירקים או תמנים )

אזי נשאלת השאלה , האם אני כאזרח שלא מקורב לאליטה שהיא כ10 אחוזים מהאוכלוסיה ולא שווה זכויות ונחשב כסוג ב' צריך להילחם בשביל אותם עשרת האחוזים הנהנתנים שמתערבים לי בחיים יום יום שעה שעה

מסקנתי היחידה היא ש-לא- , שהרי אם אין לי השפעה ממשית בקלפי ,שהרי את המדיניות של המדינה קובע בית המשפט העליון הרשאי לבטל חוקים וששיך לאותם 10 אחוזים ,ואין לי השפעה בתקשורת , שגם שם שולטים 10 האחוזים ובתרבות וכו, , מכאן שאיזה טעם יש לאדם הפשוט להיות העבד של אותם 10 האחוזים ?

לכן עדיף או להגר , או להמשיך לחיות פה מבלי להשקיע יותר מידי במדינה , כי מי ששולט הוא זה שצריך גם להילחם .
כתוב תגובה ל- ניר
24
עדיין חכמה לאחר מעשה מצד הכותב
  יואב ד.   28/04/07 11:48
אף כי יש ממש בביקורת של יואב יצחק על המלחמה, ביקורת שהובאה גם במהלכה (מאמרו מיום 21.7.2006), ויתכן שיש ממש בביקורתו במאמר זה, היא עדיין לוקה בחכמה שלאחר מעשה ובחוסר הגינות. הטעם לדבר הוא שמר יואב יצחק מבקר את ממשלת אולמרט לא לגופם של דברים, אלא לגופם של חבריה וכל אשר יעשה רה"מ יזכה לביקורת מיידית ונוקבת על ידו. כך למשל, לו היה רה"מ מאמץ את מדיניות האיפוק, בוודאי היינו זוכים למאמרי ביקורת הפוכים מצד יואב יצחק, בזמן המלחמה, המאשימים את רה"מ ברפיסות ופחדנות... כוחה של ביקורת שאינה בגדר חכמה לאחר מעשה היא בכך שהביקורת היא עניינית ומכוונת לגופם של דברים. זאת לא ניתן לאמר על ביקורתו של יואב יצחק, ככל שהיא מכוונת לממשלת אולמרט ולמערכות המופקדות על שמירת שלטון החוק וכללי המשחק הדמוקרטיים במדינת ישראל, מערכות שהוא רוחש להן שנאה יוקדת.
כתוב תגובה ל- יואב ד.
25
יואב יצחק יואב יבכה
  בשם המוכפשים   28/04/07 12:06
יואב הקטן, אתה עיתונאי קטן ותאב פרסום. הכזבים וחצאי האמיתות לא יועילו לך. אתה מוביל אג'נדה ואנחנו מובילים אג'נדה.תראה איפה אתה ותראה איפה אנחנו.
עד כה,ולאחר כל הכפשותיך, אתה עדיין שרוי בצל. סגור בתוך קופסת האתר המגוחך שלך עם מאה קוראים. ואנחנו, להוותך כי רבה , נמצאים כל יום מול כל עם ישראל. במרכז הבמה באור הזרקורים. ואתה יודע מה, לפעמים גם מאחוריהם (מאחורי הזרקורים) ואפילו מכוונים אותם (את הזרקורים) לכיוונים הרצויים לנו. עיתונאי קטן שלי, גם אתה רוצה להיות שם. באור המשכר של הזרקורים. אלא שהדרך בה בחרת, דרך ההכפשות, היא דרך אשפתות ללא מוצא. בקרוב תמצא עצמך מבודד מול קיר שחור ואטום. ללא אג'נדה וללא קהל, ללא חברים מהעיתונות ומעולם המשפט, מהאקדמיה ומהפוליטיקה. בודד, מנוכר ומנודה.
עצתנו לך: תסגור את האתר בטרם פורענות
כתוב תגובה ל- בשם המוכפשים
בינתיים יואב יצחק נוגע בפסגה
  מי זה הקשקשן הזה?   28/04/07 14:02
אין לי שום בעיה שתגן על דנקנר, או תעביר ביקורת על יואב יצחק.

אבל זה פטאתי לנסות להגיד שמעריב "מוביל" כשהתוצאות העיסקיות שלו הם כמו של הטיטאניק הטובעת וזה רק שאלה של זמן -ולא הרבה- עד שהוא יסגר בבושה או יירכש על ידי רוכש מעורר בושה עוד יותר.

זה גם מגוחך להתייחס ליואב יצחק כמו עיתונאי-שוליים, בעוד שהוא הצליח למצב את עצמו כמעצב דעת קהל, תחקירן צמרת, עורך פורטל חדשות הסוחף עשרות אלפי קוראים ומאות כותבים, ומכתיב סדר יום פוליטי, מדיני וחברתי יותר מכל אתר אחר.

בעובדה: את יואב יצחק מצטטים בקביעות בעמוד הראשי של אתר "הארץ" (דרך הכתבות של דה-מרקר המוצגות שם למעלה, והם מקפידים לנצל עד תום את הסקופים המדהימים של יואב יצחק ולהציגם שם לראווה, ובצדק).

בעובדה: יואב יצחק לא הפסיד באף תביעת דיבה, למרות שעד היום הוא עסק בתחקירים סופר-רגישים, מול האנשים הכי חזקים ומקומבנים ומשפיעים ולוחמניים.

בעובדה - כל האוייבים והמשמיצים של יואב יצחק (כולל אותך, כמו שאתה שם לב) קוראים אותו, מגיבים לו, לוקחים אותו ללב כמו שאתה לוקח, ומבינים לאט לאט אבל בטוח:

מי שלא רצה אותו בתור כתב שולי בעיתון שלו, קיבל אותו כעורך ומוציא לאור וכתב עצמאי המבסס לעצמו מעמד של גוף תקשורת מוביל.

אפשר לאהוב את יואב יצחק, אפשר לא להסכים עם האג'נדה שלו, ובטח מותר להתעצבן כשהוא מצליח לשפד עם עובדות מישהו שיקר לליבינו. אבל אי אפשר להתכחש לעובדות האלה.

נכון שהאמת מעצבנת, אבל התרופה לזה היא ואליום, לא טוקבק עם שטויות.
כתוב תגובה ל- מי זה הקשקשן הזה?
הקשקשן הוא אחד הכלבלבים
  ברוריה מקרית חיים   28/04/07 20:02
עליהם מדבר יצחק. תגובתם אופינית לאנשים שעל ראשם בוער הכובע. הבה נראה, הסגנון המלגלג, המזלזל , חסר הרגישות, הנרקיסיסטי, המלוכלך, הדורסני, האגומני מאוד מתאים לשלושתם ביחד וכל אחד לחוד. לא משנה היכן שתזרוק אבן זה יפול על המדמנה שזורמת להם בין הרגלים דרך הפה. בשל כך אני ניתקתי את הטלויזיה מביתי ואין בכוונתי לשלם אגרה, מזמן אינני קונה עתונים ומתעדכנת במצב בעיקר באתר של יואב , זרוזלם פוסט, ואתרים בחול שמספקים לי מידע נחוץ ואמיתי על ישראל. באשר לרדיו הרי שאין לי ברירה אני משלמת עליו באגרת רישוי הרכב. אבל ברדיו יש לי עדיין אפשרויות נעימות - למשל השדורים של יצחק נוי. למשל קול המוסיקה, למשל 88 אף אמ. הנפלא. וחוץ מזה יש לי את המחשב שמספק לי ענין רב בלי שאצטרך לסבול את הפרשנים והעתונאים ,הזולים, השמנים ,המכוערים והמעוותים האלה (גם בגוף וגם בנפש). אגב, כדאי לכם לדעת שאתרי האינטרנט של ידיעות מעריב ואפילו הארץ - הרבה יותר מתונים ושקולים מהנייר שלהם. הסיבה כנראה נעוצה בכך שהם מעוניינים לשמור על הקהילות בחו"ל ועל המפרסמים שם. וייתכן גם שעורכי האתרים האלה בהיותם אנשים צעירים יותר , אנשי היי-טק - ולכן חכמים יותר, ומפחדים פחות מנוני מוזס או דנקנר או שוקן. אחרי הכל כל אחד יכול להחזיק עט ביד וחתיכת נייר ולשפוך זבל, אבל לא כל אחד יכול להחזיק, לטפח ולקדם אתרי אינטרנט. ואני מאוד מקוה שאתרו של יואב ימשיך לפרוח ולשגשג. האתר היחידי בארץ שהוא אמין קורקטי והגון. בינתיים כל מה שכתב יואב התברר כנכון ומאוד מרגיז אותי כשאני שומעת את כל הכתבים והפרשנים האלה שמדווחים על שחיתויות מכל עברי השלטון מבלי להזכיר במילה אחת שיואב היה הראשון שהצביע על כך שהמלך עירום ולוקחים לעצמם את הקרדיט או במקרה הטוב לא מציינים את מקור הידיעה. מצד שני אני סבורה שלא רחוק היום בו הם יעשו 180 מעלות מאולמרט ויתחילו בצורה מאוד עדינה, טיפה אחר טיפה, להשתין עליו. כי אחרי הכל מה שמניע אותם זה אינטרסים כלכליים ולאולמרט אין יותר סיכויים לשרוד , מקסימום עוד כמה חודשים, עד שיתברר מה הפרקליטות תעשה עם ליברמן. בלי ליברמן אין ממשלה. הבנת את זה דנקנר, או ברנע או פרידמן או אמווו...מי שלא יהיה תומכי השחיתותב
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
26
מי ישפוט את חסידי המבקר?
  שירי007   28/04/07 12:53
מי ישפוט את אלו שתמכו אוטומטית בכל פיפס של המבקר?
מי ישפוט את עיתונאי הששון ושמחה שהצדיעו לשגעונותיו?
מי ישפוט את העיתונאים שלא חקרו מדוע עזב המנכ"ל הקודם?
מי ישפוט את כתבלבי הרשע שלא טרחו לבדוק למה המבקר לא בודק את התנהלותו הבעייתית ודרגות השכר של מנהל בכיר במשרד מבקר המדינה בירושלים?
מי ישפוט את הכתבים שידעו על מכרזים תפורים במשרד מבקר המדינה ולא שמו קצוץ?
מי ישפוט את העיתונאים שהתייצבו תמיד לימין המבקר כל עוד הלה הפיץ ריחות אנטי אולמרט?
מי ישפוט את בעלי האתרים שלא פשפשו במעשיו של המבקר?
מי ישפוט את התחקירנים שלא נקפו אצבע לבדוק חשדות לבזבוז כספי ציבור שעלו נגד המבקר?
מי ישפוט את העיתונאים שלא ראו כל פסול בנסיעות המבקר לחו"ל?
מי ישפוט את התימנים המושכים בעט שלא נקפו מילה כדי לתאר מה קורה לעובדי משרד מבקר המדינה תחת "ניהול" המבקר?

אף אחד.
כתוב תגובה ל- שירי007
ומה אתה תעשה אחרי שיתברר
  דני כאן   28/04/07 18:36
שאלה שמשלמים לך על הודעות השקופות שאתה מפיץ ברשת ילכו לקלבוש?
כתוב תגובה ל- דני כאן
27
לכיכר, גלוחי ראש ושילטי בוז
  א מ רול   28/04/07 13:01
כתוב תגובה ל- א מ רול
28
הצבור, לא מודע להיותם כתבי חצר
  הניה   28/04/07 13:24
כתוב תגובה ל- הניה
29
רק גיליוטינות, הפרקליטות אתם
  חזק ואמץ   28/04/07 13:26
כתוב תגובה ל- חזק ואמץ
30
גם קצת פוס משחק, לא מזיק?!
  עוד סתם אזרח   28/04/07 13:35


לא מסכים במה? ועניות דעתי:

הרי במודע הדבר הבריא ביותר לא להתערב,

והרי במודע ולקקת "דבש" מחלק עיתונאות ולשם מה להוסיף.

והנבון ביותר, ודברת? ""נאמנות"" להציג לגלות להראות.

ובכן ולא הנבון ביותר, מה לעשות ובכל זאת גם ועניות הדעה וחובה ואגיד:

חלק מאותם/ן אנשים מוזכרים בכתבה, כן/לא דעה, בכנות ומעיד: הגונים גם ויותר במערכת יחס אנושי.

ע"פ הכרות מעשים עם כותב המאמר, 1 מהאנשים שבמהות מהנאמנים ביותר, להרשים.

אז מה פה כאן באמת קורה?

כאשר יש עודף דעה ? המגננה העצמית, טבע החיים, לתפוס ולתת את הטון,

מגננה יתר שכזאת, מתגלגלת לאמת? או להוספת טעויות?! והכדור מתגלגל נערם מצטבר.

אז טובת עוד סתם אזרח, או אולי טובתכם/ן, באומץ נמליץ ונגיד, נאמץ לב תבונת תום ילדות:

גם קצת פוס משחק ובזמן, לא מזיק?!

התרשמותי האישית גם ואולי כן/לא ודלה ונגיד:

יש וועדה מיקצועית, ישרה ואחראית, תנו לה ובשלמות את דברה המלמד ובפאר חק להגיד.

ותאמץ זאת יואב ותגיד:

יחד עם כל הביקורת יש לי להגיד, גם קצת פוס משחק ובזמן, לא מזיק?!. וממשיך ותומך בך הצדיק?

ומבוקרים ומבוקרות, ויוצאים ויוצאות ממעגל המגננה העצמית? לדווח ישר גם אחראי גם נכון? ואמת ויצאתם/ן צדיק.

(ומצידי וגם עוד סתם אזרח? ויטענו וידביקו גם לזאת התגובה, שוב זקוק טיפול רפואי? וצודקות וצודקים בהחלט:

זה טבע החיים , ותמיד יש את הדחף כמותקף להגן על העצמי, גם וגרם חמור, תוכי אומר: זה הופך מעגל וחוזר ).

=========

ונכון, לא היה קל, כמו גם לא פשוט, דגש! שסבלו יש לתמוך בחום ובלב לאמץ לחזק,

ויצא לכם/ן גם חיוך אולי גם מעט, ולו רק מעט נחת מזה? גם קצת פוס משחק ובזמן, לא מזיק?!





כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
31
תפסיקו לצנזר אותי כבר 3ימים
  מוני יקים   28/04/07 14:43
איזו מדינה ,מי שהצליחו להצדיק את שוד אדמות פלסטין ,יצדיקו כל גנבה וכך הפכתם למדינת מאפיה גאיידמקית בה הכל למכירה כולל עתונאים מושחתים שוטפי מוח הציבור..
כתוב תגובה ל- מוני יקים
התחרפן לגמרי היקים - שוד אדמות
  פלשתינה? קח כדור   28/04/07 17:45
כתוב תגובה ל- פלשתינה? קח כדור
32
עוד לא נתקלתי בעיתון כמו מעריב
  שמחה   28/04/07 15:22
שהעורך בודק כל כתבה ושחלילה יהיה משהו רע כתוב על אולמרט. ואם איזה כתב כבר מעיז לכתוב אז זה מצונזר. ונבדק איך איפשר ליפיף בלי לפגוע בציפור הנפש של האיש כי הוא חבר של המצנזר. יש תוכנית של דן מרגלית בשבת מועצת החכמים עלאק. ומה שהם עושים לפיד ודנקר זה לסנגר על אולמרט.האמת שהפסקתי לצפות בתוכנית כי היא לא מענינת והרבה מחברי כנ"ל.רק מתקיפים את שאר המשתתפים. ודן מרגלית נראה מה זה נבך. וחבל נא להחליף את הצוות.
כתוב תגובה ל- שמחה
די לכבוש הערבי של ארץ ישראל
  פנחס   28/04/07 19:49
כבשו מידינו את הארץ במאה ה7 אחרי שהשמידו את יהודי חצי האי ערב, ופה בארצנו הכריחו עשרות אלפי יהודים לנטוש את אדמתם ולקחו את אדמת היהודים האלה בשבילם

כתוב תגובה ל- פנחס
33
בעיה-פרשן,מושחת,לקק-אין אחריות
  אברום   28/04/07 15:27
בעיה-פרשן,מושחת,לקק-אין אחריות...כולם עם פה פתוח...ועת עם יד לא רועדת...ומפיצים כזבים...רעלים...ומדשנים את כיסם בכסף מושחת...היות והכל עניין של כסף ואינטרסים...הם לא עושים את מה שהם עושים ללא קבלת תמורה...פניהם כפני האומה והמדינה שאין אחריות...תרבות השקר קיימת בכל חלקה...ושחיתות צועקת לשמים ומי משלם - אנחנו האזרחים הפשוטים.
כתוב תגובה ל- אברום
34
לרדוף אחרי הלקקנים שישלמו מס.
  אמיר --- חיפה   28/04/07 17:28
לפיד דנקנר חסון ברנע ושות',לקקני התחת של אולמארט,יש
לרדוף אותם שישלמו מס אמת על טובות ההנאה,למרות שיש להם
שליחים גם בבכירי מס הכנסה. הם חייבים לשלם על הונאת הציבור. ביום ב' הקרוב יקבלו כנופיות אלו ואחרות את החורחא של החיים שלהם ! ! !
כתוב תגובה ל- אמיר --- חיפה
35
כלבי החצר
  אחד מרבים שלרוב ש   28/04/07 18:33
אלה הם מנקי הליכלוך (הצרכים)של המושחת
כתוב תגובה ל- אחד מרבים שלרוב ש
36
לקרוא את דנקנר ולהתגלגל מצחוק
  אניגמה   28/04/07 19:06
או שמא לבכות איך עלוב כזה נושא בתפקיד של עורך עיתון.
כתוב תגובה ל- אניגמה
37
המעסיקים שלהם אשמים
  שי גל   28/04/07 19:13
הם רק שרתו את האינטרסים של המעסיקים שלהם.
כתוב תגובה ל- שי גל
38
עדר כתבים ופרשנים מתרפסים
  dubrman   28/04/07 19:51
כתוב תגובה ל- dubrman
39
ראינו הערב את לפידבמועצתהחכמים
  בושה וחרפה!   28/04/07 21:26
לפיד- אינו חכם כלל ועיקר! מדוע מזמינים "לא-חכם" כזה למועצה שכונתה בשם זה?! הבנו גם מתכניות קודמות שדנקנר מגן על אולמרט..שמחנו שלא השתתף הערב. ציפי הדתיה-נפלאה!!!!סמולציקים,הקשיבו לדבריה..
דן מרגלית-מי קובע המשתתפים ב"מועצת החכמים"בערוץ 10?
ציפי הימנית-עולה על כולם,יחידה מול כמה סמולציקים..אין זה צודק...עשה צדק!!!!
כתוב תגובה ל- בושה וחרפה!
40
ליואב יצחק - תרגיע, תרגיע, אתה
  לא מעמיד לדין, די   28/04/07 21:38
כתוב תגובה ל- לא מעמיד לדין, די
41
הם חושבים שהציבור לא יודע
  דוידי   28/04/07 21:45
הם חושבים שגילוי פרצופם האמיתי הוא רק באתר זה,שהוא קטן, וכי רוב הציבור שקורא ושומע את התעמולה והיחצ"נות שלהם מאמין לה.לידיעתכם:הציבור ה"פשוט"גם הוא מבין גדול וגם הוא בז להם.
כתוב תגובה ל- דוידי
42
יואב,אצלך יש כתבי חצר של הטרור
  הצנזור כאן שולט.   28/04/07 21:46
הערבי.
אם ייצא לך לקרוא מידי פעם את ה"עתונאי"- מטעם בשארה והחמאס,שמכנה את עצמו "ניר יהב".
תבין שגם אצלך יש כתבי חצר.

ואני לא בטוח שכתב חצר של רוצחי-יהודים,פחות גרוע מהכתבי-חצר שאתה יוצא נגדם.
תביט לכותרות שלו,לתגובות שהוא לא טורח להביא מהקורבנות,ותבין שיש אצלך סייען מחבלים שאתה אפילו משלם לו...

כתוב תגובה ל- הצנזור כאן שולט.
יצחק כתב חצר של המבקר
  מפגר המדינה   29/04/07 00:12
כתוב תגובה ל- מפגר המדינה
בחרת שם ראוי לעצמך,שמאלן 0.
  .   29/04/07 02:22
כמה $ משלם לך אולמרט לכל תגובה,חלאה?
על כספי הציבור אתה חי,לא בקשתי תגובה שלך לדברי.
שפל שבשפלים.
כתוב תגובה ל- .
43
אוי לאם ערביה שאלו הם בניה
  אבסורד מזדמן   29/04/07 01:04

אוי לאם ערביה שאלו הם בניה

האוייב האמיתי של עם ישראל זה השמאל.....
כתוב תגובה ל- אבסורד מזדמן
44
מאמר הכי גרוע של יואב עד היום.
  מיואש מיואב   29/04/07 04:16
מאמר שכולו הבל,מראשו ועד זנבו.
כתוב תגובה ל- מיואש מיואב
45
Dear Yoav Ishak
  Benny   29/04/07 05:59
You are so pathetic

Being so desperate does not mean that you have the right to judge repectfull and reliable journalists.

I understand your will of revenge , it is quite clear now that you are an obsessive desperate journalist who hoped to hurt the Israeli PM.

We are all tired of this, start making real news and step forward.

You are a poor miserable journalist Mr Ischak.
כתוב תגובה ל- Benny
תשובה
  חומר למחשבה   10/05/07 12:19
למה הכתבים ואו רו"המ לא טובעים את יואב על הוצאת דיבה ?
אולי יש אמת בתחקירים ?
כתוב תגובה ל- חומר למחשבה
46
שלמה עידן,מי שולט כאן?העיתונאי
  רמת אפעל -מתנחל.   29/04/07 07:04
האם זו -דמוקרטיה?,שבה שולטים ומכוונים עיתונאים,עתונאי-חצר?..האם למי מהם יש תעודה המקנה "הגנה על שליט נבחר"?או"הדחה של שליט נבחר"?
בדקו תעודותיהם של אילה חסון,גאולה אבן,בן כספית,אברמוביץ....מענין מאד -מה בידיהם? מה השכלתם?
וראו איך מטים- הם את דעת הקהל התמים..,הטיפש.
כתוב תגובה ל- רמת אפעל -מתנחל.
שלמה עידן-צודק.
  העיתונאים אשמים.   29/04/07 09:51
דמיינו את דנקנר כילד בכתה א....שנוא על כל ילדי הכתה..
רק לפיד הקטן היה מתחנף אליו, כי יש לו עפרון צבעוני,אדום..עלובי החיים -כולכם.!!!אנו בזים לכם כל-כך!!!!!מראכם החיצוני,מעיד על אופיכם.....
כתוב תגובה ל- העיתונאים אשמים.
47
האופורטוניסטיים הפרגמטיים
  העין הציבורית   29/04/07 07:32
כתוב תגובה ל- העין הציבורית
48
יבוא יום וכולכם תתנו את הדין
  יום הדין   29/04/07 09:07
על כל המעשים שלכם. גם המנהיגים, גם העיתונאים.
כתוב תגובה ל- יום הדין
49
הכל חרא מצופה בכסף
  חרא לנד   29/04/07 09:33
יואב יקירי .
כנראה לא למדת עדיין עובדה בסיסית אחת: במדינת היהודים -הכל חרא מצופה בכסף!!!
כל אחת מן הפיגורות שציינת מונעת מכוחו של הכסף והאינטרס האישי הצר . כולם , עתונאים , פוליטיקאים וגנרלים - מיומנים עד מאד בתרגום עמדותיהם,שליחותם ודגליהם הפוליטיים למטבעות של כסף. רוצה רשימה.?... לא כדאי....
הדוגמא של טומי לפיד שהמיר עמדותיו למשרה עתירת תנאים - הנה רק דוגמא בוטה לנעשה במדינת היהודים.
דרך אגב , אדון יואב , למה לא תערוך תחקיר לגבי שכרם ותנאיהם של ממלאי תפקידים בכירים ביד ושם? האם זה לא נושא ראוי לתחקיר עיתונאי מעניין. רק מעבר מהיר על רשימת יושבי הראש ביד ושם בעבר ממחישה כי המדובר הוא בוואחד ג'וב .

כתוב תגובה ל- חרא לנד
50
לבטל את המנוי של מעריב וידיעות
  m.s   29/04/07 10:14
הגיע הזמן לעשות זאת. כאשר הם יפגעו כלכלית ידעו ויבינו שנמאס לציבור מכל מני אתרוגים שהתקשורת מגינה עליהם.
כתוב תגובה ל- m.s
51
אני תוהה
  מד' ליונה עיוורת   29/04/07 10:22
מתי יעמידו לדין את ראשי הסמול על פשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות. על פשעי מלחמה: סיוע לאוייב בשעת מלחמה (מתן נשק לרוצחים); על מגעים עם סוכנים של מדינות אוייב שלא ברשות ושלא בסמכות (אוסלו, ז'נבה, פונדק, ביילין, סביר, הירשפלד); על תמיכה באוייב בשעת מלחמה (גוש שלום, בל"ד חיזבאללה וההפגנות של בשארה, אבנרי ושו"ת למען נסראללה); על עידוד סרבנות בניגוד לחוק (מיכאל בן יאיר, גלאון, ביילין, גוש שלום); על פעולות חתרניות בניגוד לחוק במימון גורמים עויינים כמו האיחוד האירופי (קרן קמילה, בוז'י הרצוג, הקרן החדשה לישראל, ברק ועוד); על פגיעה בריבונות הישראלית (ברק וחלוקת ירושלים המוגנת בחוק יסוד); על עיוות לשון החוק לצרכים פוליטיים (אהרון ברק ומורשת האקטיביזם הפוליטי/משפטי שלו, עדנה ארבל, בייניש ושו"ת); על תמיכה בלתי מסתייגת ברוצחים וסוחרי נשק (ערפאת, ברגותי, מארק ריץ', מנבר ושו"ת). על תמיכה במרגלים (כל מרגלי ישראל ללא יוצא מן הכלל, מקלינברג, ישראלי, ועד וענונו היו והינם סססמממווולללנננייםם). די עם הסמול הזה כבר. ומתי יבחנו את הפעולות הבלתי תקינות ובלתי חוקיות של התקשורת בשירות ראשי המאפיה השולטים בנו: אי פירסום נתונים בזמן אמת; אי מתן ייצוג מתאים לכלל האוכלוסיה כקבוע בחוק; פוטומונטז'ים וזיופי כתבות גם במבט כמו שהיה עם נתניהו ביום נצחון בית"ר באליפות ודנה אינטרנשיונאל בארויזיון ועוד.

כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
52
בעיתונאות אין ואקום
  מישהו   29/04/07 10:46
וכך צריך להיות. יש עיתונאים מהימין מהמרכז ומהשמאל ובכל פינה אפשרית. יש כאלו שמתמקדים בגילוי שחיתויות בכל מקום אפשרי (כמו יואב יצחק) ויש כאלו שהמקורות שלהן הם בשלטון עצמו והם מספקים אינפורמציה ממקור ראשון על המתרחש בחדרי חדרים. מטבע הדברים יש להם נאמנות מסוימת לשלטון כי אחרת הם לא היו זוכים לאימונו. האם יואב יצחק עצמו לא נאמן למקורותיו שלו?

כך או כך, להאשים למשל את איילה חסון כי היא עיתונאית חצר זה לא נכון. היא זאת שחשפה את פרשת בראון חברון. אני בטוח שאם היא הייתה מגלה משהו רציני שלא עומד בקנה אחד עם טובת השלטון אבל יש לו ערך עיתונאי היא לא הייתה דופקת חשבון לאף שר או ראש ממשלה. הייצרים הבסיסיים של עיתונאים זה לפרסם כמה שיותר מידע בלי קשר כמה זה מביך את אנשי אמונם. עיתונאים זה לא מישהו שכדאי לסמוך עליו כי בטבע שלהם הם טורפים (ככה צריך להיות) שנאמנים בראש ובראשונה לסקופ העיתונאי.



כתוב תגובה ל- מישהו
53
דנקנר ובן אמוץ
  י. דיין   29/04/07 11:44
כדי להבין את דנקנר כדאי לחזור לדברים שכבת על דין בן אמוץ. שם הוא סיפר שבן אמוץ קיים יחסים עם אמו וזוכר את צבע תחתוניה הוורורדים. זה עולמו הרוחני של דנקר, העורך הראשי של מעריב.
כתוב תגובה ל- י. דיין
54
כתבלבי חצר עלובים
  אזרחי המדינה   29/04/07 12:08
דנקנר, אברמוביץ, חסון איילה, ברנע כולם כתבלבי חצר עלובים שעיתונאות מהם והלאה. טומי לפיד הנהנתן היה שר משפטים כושל שפוט של המערכת ושל ברק הנשיא. גרם לכשל של כל מערכת המשפט עם מינוייו. עיתונאים אלו המצויינים בכתבת יואב יצחק מטעים את הציבור ומוליכים אותו שולל הכל רק בגלל אינטרסים ומניעים אישיים.
כתוב תגובה ל- אזרחי המדינה
55
המלחמה לא היתה מיותרת. ניהולה
  מ.ל.   29/04/07 12:08
היה חובבני, ונפתח בעיקר כדי להאדיר את שמו של אולמרט ולהכשיר את הבריחה היו"ש. לנהל מלחמה באופן כזה הוא פשע מנהיגותי שלא יסלח. לא רק הרמטכל היה שחצן הוא מצא לו בן זוג מעולה את ראש הממשלה כשגם פרץ מצטרף לחגיגה.
כתוב תגובה ל- מ.ל.
56
YOU ARE RIGHT
  BELL   29/04/07 13:05
ALL THE KATAVIM HAVE TO RESIGN PLEASE GO HOME ALL OF YOU GUYS
כתוב תגובה ל- BELL
57
מס' 45- בני / ראוי לקרוא !
  רוסי קטן   29/04/07 14:28
בני,אתה עצמך מעורר רחמים. אתה עיוור פוליטי שלא מבין כהוא זה בתככים ובמניפולציות פוליטיות. או שאתה עצמך מאנשי החצר ואולי אפילו נהנה אישית ממנעמי השלטון, או שאתה שייך לעדת הספינרים שגם יומכם, בא יבוא. איך אפשר להגיד על איש אמיץ כיואב יצחק בליל שטויות שאיני רוצה לחזור עליהם. כל מלקקי הפנכה שיש להם יד "בעצוב" דמותו העלובה של הגרוע בראשי הממשלות שהיו לנו מעולם, תומכים באדם חסר עמוד שדרה שהוכיח לכל העם שפשוט התפקיד גדול עליו בכמה מספרים. שקרים,תככים,נוכלות זולה,פזיזות ובעיקר כולם משקרים ???!!! הצדיק היחידי - אולמרט ?? אין לאולמרט, שום "דיגניטי", הוא לא בארץ, הוא מרחף ומסכן במעשיו/ובאי מעשיו את בטחון המדינה !!
כתוב תגובה ל- רוסי קטן
58
מי שהולך אחרי עגלה של זהב אוסף
  פרוסת החמאה   29/04/07 14:40
זהב !!!!!!!! ומי שהולך אחרי עגלה של פטריוטיזם נאמנות לאידאולוגיה דעות מקוריות ומחשבה פורצת דרך יושרה (אינטגריטי) ומצפון אוסף זבל ומרורים.

כך נהיינו במסבך הפרמידה ההפוכה היושבת על קודקודה כי אף פעם אין במדינת יהודים חזון אורך רוח ודחיית סיפוקים לבנות לטווח ארוך ולהעמיד הפרמידה על הבסיס בגלל זה הגלויות מגיעות מהר ואורכות זמן.
כתוב תגובה ל- פרוסת החמאה
59
הפסקתי את המנוי למעריב
  מוריה   29/04/07 14:59
ראיתי שהעיתונאים אינם אמינים,
מסתפקת באינטרנט,ובT.V
כתוב תגובה ל- מוריה
60
ידיעות ומעריב מלקקים לאומרט
  ניצה   29/04/07 17:21
גם דליה איציק המושחתת רכשה אותם במיוחד את יואב קרני
כתוב תגובה ל- ניצה
61
פרסום בידיעות אחרונות
  ראובן בראל   15/05/07 11:05

מבלי לפגוע בזכויות
אם הפרסום בידיעות אחרונות לפיו המשטרה דרשה לחקור את המבקר אינו נכון, על פי הפרסום בNFC , מדוע לא תוגש תלונה נגד העיתונאי ונגד העיתון על הטעית הציבור וניצול ציני של אמצעי התקשורת להשפיע על דעת הציבור ו/או מערכות השלטון?

האם לא נדרשת אחריות של העיתונאי , כפי שנדרשת אחריות מכל אחד ואחד מאיתנו בתחום עיסוקינו, וכשנכשל, נשלם על כך?

בהזדמנות זו, ברכותיי על אומץ ליבכם לחשיפת השחיתויות הבלתי נגמרות במדינה

בברכה,ראובן בראל
כתוב תגובה ל- ראובן בראל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il