|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נכשל במבחן הכיכר
מאת: ד"ר רון בריימן  |  04/05/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש לכנס את אולמרט וחבורתו
  להתכנסות גדולה!   4/05/07 10:23
ויאללה...החוצה...החוצה... מה דעתכם שיטוס לבניו המשתמטים...להבראה. אולמרט נראה רע.שיקח את חברו הירשזון..לאיזה קאזינו.נאמר:במונטה קארלו.הפרס יפרוש כנפיו עליהם.וסבן יתרום מעט...אלפי דולרים...
כתוב תגובה ל- להתכנסות גדולה!
2
ביזיון אמיתי
  מיכאל ב   4/05/07 10:29
מאיר שלו ביזה את הארוע ובסופו של דבר הוא גם יפגע בעוזי דיין.
אסור היה לו לנאום בכלל מאחר שהיה ברור שלא יוכל להתאפק מלהטיל את מררתו הפוליטית.
זאת מול קהל שחלקו בתרומת הדם גדולה.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
3
אני מתפלא על ה"הפתעה"
  ד"ר גדי אשל   4/05/07 10:45
רון, מה הפלא? - הרי הכל היה כתוב מראש באוויר ועל הקיר.
לך היה איזשהו פרור של ספק שהסמול הקיצוני יהסס מלירתום את רבבות תמימי ישראל לאג'נדה החולנית שלו?

הרי זהו הטבע של עוזי דיין (ר' צוות מו"מ אוסלו!) ושל הרב שלו - "איש הרוח" מהסמול הקיצוני - מאיר שלו.

להלן עמדת מטה צפון אותה הפצתי לפני העצרת, במענה לשאלת הפעילים "היכן ההסעה"...:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
"מטה צפון מסתייג מההפגנה המתוכננת הערב בכיכר מלכי ישראל (כיכר רבין) בתל אביב.
ברור שאין בהסתייגות זו משום הכשר כלשהו לחבורה המושחתת, השלומיאלית, הרעה והמסוכנת שגנבה לנו את המדינה, ושהכשילה את ישראל בניהול מטומטם והרה-אסון של מלחמה מוצדקת.
חבורה זו צריכה ללכת, ומיד! אבל זה אינו מספיק!
הכשל מולו באה למחות ההפגנה הוא לא רק כשל אישי של החבורה וביצועיה.
הכשל הוא בקונספציה; בראש הסמולני. הכשל הוא של האוליגרכיה השלטת באמת בישראל - הון-שלטון-עיתון-שופטון - ובתפיסת העולם שלה. תפיסת העולם חולנית, ששיבת ציון באה ע"מ למסור את אדמות ארץ -ישראל לערבים, לטהר את יישוביה הפורחים מיהודים, ולהתעלל בחלוצים שבנו את יישובי המופת. וזהו בעצם שורש השרשים.
ההפגנה נתמכת ע"י אוליגרכית הסמול, שגנבה לנו את המדינה. אוליגרכיה זו הגיעה למסקנה שפועליה בשולחן הממשלה 'גמרו את הסוס'. שהם לא יכולים יותר לספק את הסחורה לטובתה נשלחו: להמשיך באמוק של גרוש יהודים. ולכן, צריך להחליפם במושחתים חסרי חוט-שדרה חדשים - או מחודשים, שיספקו את הסחורה.
לכן, יש להזהר מפני תיקון שולל!
עם ישראל ומדינתו צריכים תיקון אמת, ובדחיפות!"
++++++++++++++++++++
עם זאת, כמובן שהנזק בהירתמות חד-פעמית בקלות דעת לעגלת הסמול האוטו-אנטישמי, הוא זעיר יחסית וניתן בקלות לתיקון.

כתוב תגובה ל- ד"ר גדי אשל
לד"ר גדי היקר, ...
  יהודי גאה,   4/05/07 13:00
נהנתי לקרוא את שכתבת, כל הכבוד.

אני קורא המון, על כך, ש"גנבו לנו את המדינה", ושמושחטים מנהלים אותה, מראש הממשלה, ועד "לפקידון"
הקטן.

מסקים עם כל מילה שנכתבה בנושא, אך משהוא יומאר לי
מה התשובה למצב הזה ???

לא פעם כתבתי את דעתי, בזה שאנחנו, הציבור, יקח את החוק
לידים ויעשה משהוא בנדון !!! אך לא קיבלתי שום תשובה.

אשמח לקרוא את תשובתך לנושא.

כתוב תגובה ל- יהודי גאה,
4
אכן אולמרט מסוכן לא פחות משרון
  אברהם, כפ"ס   4/05/07 11:23
בחוצפתו כי רבה הוא ודובריו טוענים, טענה שיקרית, שדו"ח וינוגרד קובע שעל אומרט וחבורתו לתקן את הליקויים החמורים שהדו"ח הצביע עליהם.
אולמרט יכול לתקן מספר דברים, כגון לבנות ולצייד מקלטים למלא את הימ"חים וכו' אבל אולמרט איננו יכול לתקן את הכשלים החמורים שגרמו לכך שלא ניצחונו ניצחון מוחץ ויש אומרים שהפסדנו.
כפי שלמנתח רשלן שגרם למות חולה לא ניתנת האפשרות לתקן את מחדליו -- ויש לנו דוגמאות על מנתחים שהושעו -- כך גם דו"ח וינוגרד אינו קורא לאולמרט וחבורתו לתקן את מחדליו הרבים שעלו בדמים מרובים -- תרתי משמע -- וגרמו לזלזול של אויבינו בכושר ההרתעה של צה"ל.
כתוב תגובה ל- אברהם, כפ"ס
5
איזהו גיבור? הכוכש את יצרו
  לא, לא שטחים   4/05/07 11:36
עוד לא נולד השמאלני הגיבור הזה. והייתי מוסיפה המנומס הזה. והם קוראים לעצמם נאורים.
כתוב תגובה ל- לא, לא שטחים
6
יפה אמרתם, ועוד...
  אבירם פוליטי   4/05/07 11:46
הכתובת אכן היתה על הקיר. איחוד של ציניקנים ודמגוגים, נחשים בעור של כבש, אירגנו את האירוע. והציבור הלאומי שיתף פעולה. אבל רק מסיבה אחת. לא בגלל שלא ידענו מה הולך להיות שם. ולא שלא ידענו שיש סיכוי שניכווה מדבריו של מנוול זה או אחר. ידענו גם ידענו שאביב גפן עשוי להופיע, לצורך ההתחנפות ליושבי בתי הקפה בשינקין. אך בסופו של דבר אין מה לעשות - עוזי דיין שקד על ארגון הארוע זה מכבר, ולכן היתה בידו היוזמה, ולנו נותר רק להצטרף ככבשים בעדרו של הנחש בעור הכבש. אך כאשר המטרה ראויה, לעתים יש לשלב כוחות רק לצורך המומנטום. כפי שראיתי עצמי השבוע מפגין מול בית ראש הממשלה, כאשר במקביל לחבורה שלנו צועקים וצורחים החבר'ה של מרצ. אינני סבור שיהיו עוד ארועים רבים מסוג זה שהיה אתמול, לאחר שתיפול הממשלה. אני גם איני סבור שבחירות זה מה שאנו צריכים, מאחר וקודם לכן יש לשנות את השיטה. בברכת העם והארץ ולגאולת ארץ ישראל השלמה !
כתוב תגובה ל- אבירם פוליטי
7
זאת ועוד - ...
  אבירם פוליטי   4/05/07 11:54
הכתובת אכן היתה על הקיר. איחוד של ציניקנים ודמגוגים, נחשים בעור של כבש, אירגנו את האירוע. והציבור הלאומי שיתף פעולה. אבל רק מסיבה אחת. לא בגלל שלא ידענו מה הולך להיות שם. ולא שלא ידענו שיש סיכוי שניכווה מדבריו של מנוול זה או אחר. ידענו גם ידענו שאביב גפן עשוי להופיע, לצורך ההתחנפות ליושבי בתי הקפה בשינקין. אך בסופו של דבר אין מה לעשות - עוזי דיין שקד על ארגון הארוע זה מכבר, ולכן היתה בידו היוזמה, ולנו נותר רק להצטרף ככבשים בעדרו של הנחש בעור הכבש. אך כאשר המטרה ראויה, לעתים יש לשלב כוחות רק לצורך המומנטום. כפי שראיתי עצמי השבוע מפגין מול בית ראש הממשלה, כאשר במקביל לחבורה שלנו צועקים וצורחים החבר'ה של מרצ. אינני סבור שיהיו עוד ארועים רבים מסוג זה שהיה אתמול, לאחר שתיפול הממשלה. אני גם איני סבור שבחירות זה מה שאנו צריכים, מאחר וקודם לכן יש לשנות את השיטה. בברכת העם והארץ ולגאולת ארץ ישראל השלמה !
כתוב תגובה ל- אבירם פוליטי
8
רון ברימן וגדי אשל צודקים !!!!
  דבורה הנביאה   4/05/07 11:55

ויתמלא הארץ חמס !
ואנו - אנה אנו באים ?
כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
9
אולמרט הבייתה ? למה הכוונה?
  אופטיסימי   4/05/07 12:29
מן המפורסמות היא כי לאולמרט יש מס' בתים חלק עדין בחקירה האם רכישתו כרוכה בעבירה פלילית של שוחד, כך שכאשר תסתיים החקירה ואולי גם העמדה לדין, הבית היחידי שהוא עלול להגיע אליו- הוא בית הכלא. וכל שהציבור הגדול בככר נדרש לו הוא להמתין קמעא בסבלנות...
כתוב תגובה ל- אופטיסימי
10
אז אולמרט לא צריך להתפטר
  ישראל דויד   4/05/07 12:43
הגיון פשוט:

אם ביצועי הצבא ותוצאות המלחמה הן תוצאה סטיכית, רשומה על הקיר, של ארבעים שנות כיבוש, מחסומים, מעצרים, התנחלויות, בלה-בלה...

אז...

בפעם הבאה תביאו מישהו שחושב מהראש ולא מהמעיים.
כתוב תגובה ל- ישראל דויד
11
שלו קלקל כשהטיל רפש בהתנחלויות
  אברהם, כפ"ס   4/05/07 12:47
כתוב תגובה ל- אברהם, כפ"ס
12
ועוד כמה דברים שנשכחו ממאיר של
  IQ   4/05/07 16:31
הסיבה לכך שצה"ל עסוק במחסומים היא שחבורת אוסלו האסונית הביאה לתוך השטח של ארץ ישראל המערבית, את כנופיות הרוצחים של עראפת וציידה אותם בנשק, אדמה וכסף. זה לא רק החמאס אלא אפילו הפתאח המתונים כביכול שקוראים לשרוף את אשקלון ולא לוותר על זכות השיבה, שתיתן בעיטה נאה גם בישבנו מדושן העונג של שלו.
לפני עידן אוסלו היו נחוצים הרבה פחות חיילים לעמוד במחסומים. לפני עידן אוסלו - העם הזר הערבי שכבשנו למזלנו, פחד מאיתנו ולא העז לעשות את מה שהם מרשים לעצמם היום. אולי הכיבוש משחית (ואני לא בטוחה גם בשטות הזאת), אבל להיכבש הרבה יותר גרוע ואף משחיט (מלשון שחיטה שהיתה מצפה לכולנו, מידי העם הזר שכבשנו ואשר באמת הוא זר ואינו צריך להיות שם). שלו שוכח שאם ניסוג מיהודה ושומרון, המלחמה שבאה עלינו מלבנון בקיץ הקודם תהיה בדיחה מצ'וקמקת לעומת מה שנחטוף מהמדינה הפלשתינית שתקום שם. גם הנשק הממלא את עזה כיום הוא כאין וכאפס לעומת מה שיעוף עלינו מפלשתין השכנה ביו"ש החרבה. ויש סיכוי טוב שזה גם ימוטט את ירדן ואז הדרך מאיראן לכפר סבא פתוחה. אולי זה מה שמגיע לחבורת האוילים מלאי השנאה כדוגמת שלו, אבל הבעיה היא שלא רק הוא יאכל את פרי ביאושיו.
אולי אז חיילי צה"ל לא יעמדו במחסומים ולא יפרקו ישובים יהודיים, אבל אני לא בטוחה שישארו מחסומים כלשהם בדרך חזרה לפלשתין השדודה וזכות השיבה עליה חולמים כל שונאינו שמטרתם היחידה להשמיד את היהודים.
שלו שוכח שכאשר צה"ל ניצח ב67, יו"ש היתה תחת שלטון ירדני שהחזיק את הפלשתינים קצר, ובכל זאת היה מדינה ריבונית שפויה פחות או יותר למרות ערביותה. זה לא היה שטח המיועד כל כולו להיות מחסן נשק להשמדת יהודים, כפי שקורה כיום בעזה ושאפילו ציפי לבני, גאונת הדור, כבר מבינה בחושיה הדקים. כלי הנשק היו פחות מתוחכמים ובעלי פוטנציאל הרס קטן יותר, ולא היתה טלויזיה בישראל (התשקורת משחיתה) שרדפה עם מיקרופון ללקק את ישבנו של כל ערבי "מתון" כדוגמת אבו מאזן מכחיש השואה.
מכונות שטיפת המוח בתשקורת ובמערכת החינוק (ולא לתקן את ה"ק" שרשמתי במקום ה "ך" בבקשה)לא ניזונה ממשאבי עתק בשם הדמוקרטיה המחוללת כמובן.
אף אחד לא העלה תרחיש זוועתי בו צבא יהודי בארץ ישראל יגרש יהודים, ומן הסתם הצבא לא נאלץ להתאמן לצורך כך ולהשקיע משאבים במהלך הנורא וההזוי הזה.
בקיצור: ב 67, עדיין לא נמקנו תחת הכיבוש הגלובלי שתחתיו אנו נמקים כיום: כאשר נאמר על מדינת ישראל שלוחצים עלינו, הכוונה בתרגום חופשי לכך שאיננו מדינה עצמאית וחיים תחת כיבוש, גם אם כיבוש שאיננו צבאי אלא מדיני. אנו חיים גם תחת כיבוש של המדיה המשחיתה, השמאל המשחית, המנהיגות שלא שמה קצוץ עלינו, ושטיפת המוח האדירה המטייחת כל זאת מפנינו. ולכיבוש כזה- חובה להתנגד.
כתוב תגובה ל- IQ
13
לדר' ברימן - האמת כואבת אך היא
  נפתלי אור-נר   4/05/07 16:43
עדיין האמת
כתוב תגובה ל- נפתלי אור-נר
14
אני מסכים עם כל מלה שלך
  יהודה וכטל   4/05/07 16:48
כולם יודעים (כולם= מלומדים)
מי שיודע לא עושה
מי שלא יודע עושה

ההבדל ביין נסיון וחוכמה הוא
כמו ביין דמיון
למעשי.

אז מה חדש כאן
למשל עוזי לנדאו יצא מהמערכה כי ראה שהוא מתמודד עם אולמרטים
אני נותן כבוד לנתניהו על כך שהוא עוד לא ויתר.
כנראה מוטיבציות אחרות.
הייתי רוצה לראות את עוזי ונתניהו ביחד מריצים ממשלה

זה בגלל נתנהיהו שהמדינה משגשגת
אל תשכחו שהוא צייר את מפת הכלכלה ואולמרט גנב אותה

מזכיר לכם משהוא?
יעקב ועשיו? אולי
אז בני מי אנחנו???

בני נחשים???
כתוב תגובה ל- יהודה וכטל
15
האכזבה הקשה מעוזי דיין
  משה, עורך-דין   4/05/07 16:58
עוזי דיין מוכר לי מהימים שבהם היה צפקד אוגדת הפלדה ואח"כ אלוף פיקוד המרכז. הוא נראה ונשמע כקצין בעל שאר-רוח, כמעט פילוסוף, ורבים צפו לו גדולות. השנים שלאחר-מכן לא הטיבו עימו, שכן בהיותו מועמד לרמטכ"לות הפסיד במירוץ, ובהיותו ראש המועצה לביטחון לאומי "זכה" בהתעלמותו של ראש הממשלה.

שמעתיו ברדיו, ימים אחדים לפני העצרת האחרונה. איזו אכזבה. דבריו ריקים וחלולים, והוא אינו מספק לשומעיו תובנה אינטליגנטית כלשהי. "צריך מנהיגות אחראית". יופי-טופי, רק מהי "מנהיגות אחראית", אם לא עוזי דיין עצמו?. כל דבריו היו מליצות ריקות, ובעצם אני מתפלא על אולמרט. היה עליו לשלוח לעוזי דיין מכתב פומבי, ולכתוב בו כך: דברכיך נפלאים. אנא הגש לי הצעה מפורטת, בדבר הצעדים המעשיים שצריך לעשות מיד. דיין היה נאלם דום, וקלונו היה מתגלה ברבים. כפי שכתב כותב המאמר, דיין עצמו הוא פוליטיקאי מתוסכל, שכשל בבחירות האחרונות ומנסה לפרסם עצמו בציבור. לכן היה גם הוא פסול מלנאום בעצרת, כפי שפסל את הפוליטיקאים האחרים.

כשמבקרים אותו על שיתוף אביב גפן בעצרת, צריך לזכור שהוא קרוב-משפחתו (אביו של אביב, יונתן גפן, הוא דודנו של עוזי). מתברר איפוא כי גם עוזי דיין אינו בוחל בהעדפת קרובים, גם אם הם האחרונים המתאימים לתפקיד. ואביב גפן - ששוחרר משירות צבאי בתואנה כי הוא סובל מבעיות גב, מה שאינו מפריע לו לקפץ כתיש על כל הבמות - היה באמת האחרון הראוי להופיע בעצרת בקשר למלחמה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
לצערי גם אני התאכזבתי ממנו
  מישהו   4/05/07 19:49
לאחר שהזדמן לי לדבר איתו על נושא מקצועי, התאכזבתי לגלות שמדובר באדם יהיר וחסר סבלנות שלא מודע ולא רוצה להיות מודע לבעיות אמיתיות בארץ. אני עדיין מעדיף אותו על אחרים- אבל הוא לא כליל השלמות.
כתוב תגובה ל- מישהו
16
קינאה?
  אלישבע   4/05/07 17:38
כתוב תגובה ל- אלישבע
17
קינאה?
  אלישבע   4/05/07 17:45
רון בריימן, במי אתה מקנא יותר, בעוזי דיין, שידע מראש לתכנן ולבצע הפגנה בו התקשורת דיווחה "על לפחות 000'150 משתתפים" (וידע לאחד את הימין והשמאול, האדום וכתום, החילוני והדתי, או במאיר שליו שכניראה יודע לכתוב ולדבר?
ולו היית במקומ אחד מהם, האם הפעם לא היית מנסה לקדם את שאיפותך הפוליטיות או מכניס משפט אחד רק בו היית מגלה שאתה לא נמצא בשמואל של המפה הפוליטי?
האם עשית עד כה דבר טוב יותר?

אלישבע
כתוב תגובה ל- אלישבע
18
פאשלה כאשר שוטים מתאספים בככר
  יהודה דרורי   4/05/07 22:04
אולמרט מנהיג מושחת ועל כך הוא צריך להיות מועבר מתפקידו ולא בדיוק על חמשת הימים הראשונים למלחמה. כולנו היינו בעד לתת להם בשן-החולה כאשר הם חטפו ורצחו את חיילינו אז הצביעות הזו להאשים רק את אולמרט פשוט מגוכחת..מה שקרה בככר שלשום הוא שאת ההפגנה הזו ארגנו אנשי מר"צ והכתומים הצטרפו לכך בנקמה על כי אולמרט וקדימה אחראים להתנתקות מגוש קטיף..איזה שידוך..העיוור והפיסח ביחד..אז כל מיני אזרחים טובים שבאו וראו באיזה בלאגאן של אינטרסנטים הם נמצאים מייד עזבו. המאמץ לסלק את אולמרט חייב להיות בכוון חקירתי, משטרתי ושיפוטי- -ואתם עוד תראו כיצד עניין הירשזון יתקשר בסופו של דבר לאולמרט כי הם תמיד עשו מעשיהם ביחד..
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
19
ההפגנה כהפגנה היתה חשובה
  שליו=סמול=הזוי   4/05/07 22:13
ידוע שמאיר שליו =סמול.
סמול שקשה לו להבין שכיבוש הוא בן 59 שנים. כן, כך הערבים חשובים ואנחנו ה"נאורים" מתעלמים מהמציאות וקובעים באופן חד צדדי ושרירותי שהכיבוש בן 40 שנים.

מאיר שליו סופר סביר עד בינוני דיבר יפה עד הקטע של עירוב מוסכם עם לא מוסכם, עירוב של דברי אחדות מול פירוד ושטנה.....רוכב על גל הפרסום גל עכור שיטביע את דיין בסופו של דבר. דיין פוליטקיאי כושל שקיבל פחות קולות אפילו מ"ביבי" הפך למארגן הפגנות א-פוליטי...
האם אנחנו חשובים בעיניו כמטומטמים ??
כתוב תגובה ל- שליו=סמול=הזוי
20
טפילים פוליטיים מוסווים
  שמעון לוריה   5/05/07 22:18
כתוב תגובה ל- שמעון לוריה
21
טפילים פוליטיים מוסווים
  לוריה שמעון   5/05/07 23:30
ליכאורה ההפגנה שאורגנה ע"י עוזי דיין ומרעיו, נועדה לייצג את העם הפשוט והפגוע ממלחמת לבנון השניה, אולם לא כך הוא הדבר, אל לנו לשכוח כי "אומץ" שהובילה את הקמפיין נגד ועדת וינוגרד העקרה, נעלמה כליל מהמפה דווקא באותה הפגנה אשר היא עצמה הובילה, והסיבה לכך ברורה כאור השמש, אם לא זכור לכם אז כדאי להזכר כי האדון "עוזי דיין", שהוביל את מפלגת "תפנית" אשר נכשלה בכך שלא עברה את אחוז החסימה הוא בכבודו ובעצמו דאג לכך שאף אחד מתנועת "אומץ" לא יהיה נוכח בהפגנה, ושלא יטעו אתכם כל זה לא היה במקרה, הכוונה של האדו "דיין עוזי" היא להשתמש בהפגנה כמנוף פוליטי ולא כאזרח שבאמת חרד למצבה של המדינה, נכון שזה נראה נחמד שיש אדם המציע מלחמה באי הסדר החולני הקיים אולם חייב שיהיה זה בתום לב ולא כמקפצה פוליטית. אדון עוזי דיין, חפש לך מקפצות בקירקס ואל תהפוך את העם לקירקס פרטי משלך, מי שמך לראש, הרי את אחוז החסימה לא עברתה כי אתה לא רצוי ודרכך לא כדרכנו, אנו העם מחפשים אדם נקי ותם ושלא יבוא לדרוך על גוויות למען קידומו הפוליטי, אתה פטטתי ולא משכנע ולכן פנה את הבמה ותפסיק לדרוך על גוויות
וכמוך אפשר למצא
כתוב תגובה ל- לוריה שמעון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il