|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אופיר פינס, הגיבור שלי
מאת: נרי אבנרי  |  09/05/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יושר כושר... האדם צבוע
  מיכאל מהצפון   9/05/07 12:25
הדוגמה הבולטת והכואבת ביותר היא ההתנתקות. אופיר פינס אץ רץ לממשלת שרון ע"מ להשתתף בזירוז עקירת היהודים מגוש קטיף. אולם, כאשר ליברמן הצטרף לממשלה כאשר במצע שלו אין כלל הזזה או עקירת ערבי אחד ממקום מושבו, קפץ פינס והזדקר ואמר: "גזענות! פאשיזם! לא אשב עם ליברמן". ושלא נדבר על ההשלכות החמורות של ההתנתקות. אופיר פינס מכר 10000 יהודים מגוש קטיף ומצפון השומרון בעבור כיסא, וכמובן את ילדי שדרות וישובי קו העימות הדרומי.
כתוב תגובה ל- מיכאל מהצפון
2
נרי, כרגע אין זמן לטובים
  מ.פ.   9/05/07 13:04
חייבים לסלק את כולם ולא למיין את ההנהגה.
כולם לקחו חלק בסיכון המדינה בשנים האחרונות, ולצערי כולם נגועים במניפולציות הפוליטיות.
גם פינס הוא אחד מהם, טוב יותר, פחות טוב, זה לא הזמן להמליץ על אחד מהם.
הזמן הזה הוא חייב להתמקד בנסיון ללחוץ על המערכת הפוליטית כולה. גם ימין גם שמאל, כולם.
כתוב תגובה ל- מ.פ.
3
יש לי העתק מכתב של אופיר פינס
  לרשת ספרים סטמצקי   9/05/07 13:34
במכתבו דורש אופיר פינס מרשת הספרים סטמצקי להוריד מהמדפים את סיפרו של בארי חמיש "מי רצח את רבין". הסיבה לדרישתו של אופיר פינס היתה, שבספר נחשפת מעורבתו לכאורה של השב"כ בתיכנון הרצח של רבין.
דרישתו של אופיר פינס מהווה סתימת פה דיקטטורית לאדם שיש לו השערות שונות מהגירסא הרשמית על אירועים היסטוריים בישראל.
לפוליטיקאי כמו אופיר פינס אין מקום במשטר דמוקרטי כמו בישראל. טוב יעשה אם יפרוש לגימלאות ויפטור אותנו מעונשו.
כתוב תגובה ל- לרשת ספרים סטמצקי
4
אופיר פינס התנגד לגיוס המלואים
  אחד מהעם   9/05/07 14:48
כתוב תגובה ל- אחד מהעם
5
נרי, הפעם טעית.
  אביבי   9/05/07 15:24
כתוב תגובה ל- אביבי
6
הוא הגבור שלי
  איתן כבל   9/05/07 15:25
כתוב תגובה ל- איתן כבל
האבא והאמא של איתן גיבורים שלי
  יואל ראש העין   10/05/07 02:31
כתוב תגובה ל- יואל ראש העין
7
קצת נסחפת. פוליטיקאי קטן
  אלי קופטר   9/05/07 15:29
כתוב תגובה ל- אלי קופטר
8
היית מאמין אחי???
  כחול,,,,כתום.   9/05/07 16:11
טוקבקיסטים מימינך??
גוש הימין הגדול מקפל בתוכו את רוב הציבור,אסור לנו חלילה לפסול את פינס בגלל המחנה שלו,תתפלאו,גם "שם" ישנם אנשים טובים,ואם אנו מפלגת שילטון?אלה בדיוק האנשים שהייתי רוצה להיות איתם בממשלה.
בכל מיקרה אני מעדיף אותו על רוני בר "און בילתי נישלט".
כתוב תגובה ל- כחול,,,,כתום.
9
מעללי אופיר פינס
  סלקומד ברח   9/05/07 17:43
1- פיטר חושף שחיתות במשרד הפנים במקום להגן עליו. מסקנה: אופיר פינס תומך בהתלהבות בשחיתות במשרדי ממשלה.
2- אופיר פינס העניק אזרחות ישראלית למאתיים אלף פלסטינים שהתחתנו בנישואין פיקטיביים עם כלות ערביות ישראליות נכות. הנישואין לא מומשו אך התרגיל הצליח בעזרת אופיר פינס. מסקנה: אופיר פינס תומך בזכות השיבה הזוחלת של הפלסטינים לכל שטחי ארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- סלקומד ברח
10
מידע- פינס והצביעות בהתממשותה.
  אורגד וותיקים. 1.   9/05/07 20:50
1. יפה מאד שהאדון אבנרי גוייס. פינס מבין שהוא בבעיה בגלל התגובות.2. שמנו לב שפינס- המחויט- המעונב- המצולם - הצמוד למיקרופון ,דואג לבתבה היומית. 3. נפרט בשלושה עניינים- כולם הוצגו בפני פינס, אשר התעלם ולא הגיב. א.פרשת אסף גרטי. לשעבר עובד יחידת אכיפה ,של משרד הפנים בצפון. אסף -צעיר-ערכי- מוסרי -עקרוני. התלונן נגד עובדים ביחידה שהתעמרו בעובדים זרים. וכן על תופעת שוחד. פינס כחבר כנסת, הבטיח לעזור לאסף, ההבטחה מצויה גם בכתב. אסף נרדף והופקר להתעללות בידי מנהלים בכירים במשרד הפנים- אמיר גל, הרצל גדז, וישראל ענב. על הפרשה ראו בתיקים של בית הדין לעבודה בחיפה ובארצי. פינס הפך לשר הפנים. גרטי זכה לסיוע אדיר של התנועה לאיכות השלטון. גרטי היה לאחד מיקירי התנועה. אסף גרטי זכה בבית הדין לעבודה ובגדול. ראשי מישרד הפנים גונו. אבל- אותו פינם שהבטיח בעבר לעזור לאסף. פינס נכנע כנראה ללחץ המושחים במישרדו. והקשיבו היטב...פינס אישר וגיבה את פיטוריו של אסף גרטי. למעשה השליך אותו לכלבים. מה לך נרי וליושרה...הנח ידך וקולך. שני העניינים הנוספים , אגיב בנפרד. כי אני נאלץ להפסיק עתה.
כתוב תגובה ל- אורגד וותיקים. 1.
11
נרי ליכלכת - כנס יא עמי...
  ygv   9/05/07 20:53
פינס הוא אופורטיוניסט מצוי שבלוני ודיי שקוף,הוא הבין שאנו בפשיטת רגל בתחום היושרה,עשה 1+ 1 ולא יכל לעמוד בפיתוי "והתיישר" לצורך העיניין,האוהל היה צריך להיות מוקם ביום ש"קדימה" נולדה.קטונתי,אבל אתה מוכיח שאני צודק,נרי תקשיב לעצמך "אופיר פינס,הגיבור שלי" אתה יוצא מגידרך לטובת אדם שעל פניו נראה כי פעל בצורה ישרה,אתה מבין על איזה פשיטת רגל מדובר...דה גול אמר "שהפוליטיקה היא עסק יותר מידי רציני מלהשאירו בידי הפוליטיקאים" על אחת כמה וכמה כשמדובר ב "מאעכרים".מה לעשות יושרה זה לא כדור שלוקחים (ואין כוונתי לפרופסיה),או שיש לך,או שאין לך.
כתוב תגובה ל- ygv
12
אוי לאבחנה של נרי אבנרי
  משה, עורך-דין   9/05/07 21:49
נרי, לדעתי ולצערי ירדת מן הפסים, אם כתבת מאמר זה. שבחים כאלה לאופיר פינס, מאת אדם המצהיר כי אינו תומך ב"אידיאולוגיה" שלו, הם בפשטות עדות לליקוי חמור ביכולת האבחנה.

אגב "אידיאולוגיה": לאיש מפלגת העבודה, הנסוגה זה 30 שנה ויותר, בהתמדה וללא עצירת-רגע למחשבה, מכל הקווים האידיאולוגיים האדומים שלה - אין ולא יכולה להיות אידיאולוגיה שאינה כסאולוגיה. כך גם הליכוד ומפלגות אחרות אובדות-דרך, אך אין בכך להעניק לפינס מעמד של אוחז באידיאולוגיה כלשהי. לשולחן שלי יש יותר אידיאולוגיה משיש לו.

להזכירך, בימי מלחמת לבנון השניה היה פינס חבר הקבינט, שהיה שם וראה הכל, הצביע בכל ההצבעות, השתתף בכל הדיונים ועיין בכל המידע החיוני. הוא ידע היטב, ללא כל צורך בוועדת חקירה, מי עשה מה ומי ראוי לעוף הביתה לבלי שוב. אדם ישר והגון היה מתפטר מיד מהממשלה, דקה לאחר שנוכח לדעת כי המלחמה הסתימה בביזיון כה גדול אך אולמרט ופרץ נותרו במקומותיהם. כך נוהגים במדינות המתוקנות, אך פינס נהג כמו חבר בחונטה של שודדי-ים. אבחנה זו תקפה כמובן גם לגבי שאר חברי הממשלה, לרבות הבתולה החסודה לבית לבני, אך גם בכך אין נימוק למתן הנחה לפינס. הוא רחוק עד מאוד מהתום ומהיושרה שאתה מייחס לו.

פינס, אהוב לבבך ונערצך, נשאר דבוק לכסאו. אולי "כדי להשפיע מבפנים", כסיסמתם של כל חדלי האישים והצבועים. רק כעבור חודשים אחדים, שבהם העם כמעט הקיא מרוב גועל-נפש מהממשלה ומראשיה, פרש פינס מכהונתו - אך עשה זאת ללא כל קשר למחדלי המלחמה ולבזיונותיה. הוא פרש משום שלקואליציה נכנס ליברמן, שאני רחוק מאוד מלאהדו אך מפלגתו היא מפלגה ציונית, הדוגלת במימוש ה"אידיאולוגיה" שבה דגל ברק בהיותו יו"ר העבודה, לגבי הערבים: הם שם ואנחנו כאן. אפשר להתווכח עם ליברמן, ובעיני הוא איבד את עולמו בשל כניסתו לממשלת אולמרט, אך פינס מוכן לקבל את טיבי, בארכה, בשארה ושאר אוהבי ישראל, ולעומת זאת בשום פנים ואופן אינו מקבל את ליברמן הציוני.

אלמלא נאלץ אולמרט להכניס לממשלה את ליברמן, היה פינס יושב שם עד עצם היום הזה, ומשמיע בתקשורת את מיטב סיסמאות האנטי-יושרה להסביר מדוע אסור בשום פנים ואופן לפרוש, אולי כדי שלא להפקיר את השלטון בידי הימין המסוכן והקנאי והקיצוני והמחרחר מלחמה.

חביבך לא פרש מהממשלה כשהיה מקום לעשות זאת, ופרש כאשר לא היה מקום לכך. פרישתו נעשתה במטרה ברורה וגלויה: לצבור קולות של עוד תמימים וחסידים שוטים במפלגת העבודה. בדיוק לאותה מטרה לא-קדושה ולא-טהורה יש לו כיום החוצפה לשבת מול בית אולמרט ולמחות באוהל מחאה - הוא, הראוי להיות אחד היעדים למחאה ולא אחד מיוזמיה. אני נד למוטי אשכנזי, איש ישר-דרך והגון, על שנפל בפח של פינס בדיוק כמוך.

יש לך מתחרה רציני בהערצה עזה לאופיר פינס: הוא עצמו. אזכירך את מבול השבחים העצמיים שפינס המטיר על עצמו, כאשר זכה במקום גבוה ברשימת העבודה. ראוי לקרוא:

nfc.co.il

עצתי לך, אם אתה זקוק נפשית למושא-הערצה: מצא מישהו מתאים יותר.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אוי לאבחנה שלך, משה
  נרי אבנרי   9/05/07 23:43
בכללי משחק בהם פוליטיקאים לא מוכנים לוותר על שררה, כל אזרח צריך לפרגן לנבחר ציבור שהניח את המפתחות- והלך.
הנורמה לפיה שרים מתפטרים, חסרה במחוזותינו, וזקוקה לעידוד. כל פוליטיקאי- מימין ומשמאל- ראוי לשבח, אם הוא מוכן לוותר על שררה בגין עקרונות.

בכללי משחק כאלה, הרוב יראה במימוש האידיאולוגיה שלו, והמיעוט יצטרך לשנס מותניים ולהמתין לבחירות הבאות.

בתקופת שרון ראינו שהרוב בכה, והמיעוט צהל. הסיבה: שרי הליכוד לא היו מוכנים לוותר על השררה- ושרון קלט אותם.

כל מי שרוצה בחיזוק הדמוקרטיה, צריך לפרגן לשר מתפטר. ולא ממש משנה לאיזה צד אידיאולוגי הוא משתייך...
אתה הבנת את זה משה?...
כתוב תגובה ל- נרי אבנרי
אתה באמת אינך מבחין
  משה, עורך-דין   10/05/07 06:50
נרי, קיוויתי שהיה זה ליקוי-מאורות מקרי, זמני וחולף, אך תגובתך מראה כי נחוץ טיפול שורש ביכולת האבחנה שלך. שבחיך לפינס, בשל התפטרותו מהממשלה, והערצתך לו בשל כך, מוכיחים כי לא הבנת. אכן, בישראל אין נורמה של התפטרות, כפי שקיים במדינות המתוקנות, ושרי הליכוד - שנשארו בממשלה למרות תוכנית ה"התנתקות" וחלקם הלכו אחרי שרון ל"קדימה" - הם דוגמה מבחילה במיוחד של אופורטוניזם פוליטי.

אך הצגת פינס כמאור לישראל ולגויים, בשל התפטרותו, ממש מגוחכת. באותו אופן, תוכל להציג כמופת סוחר-סמים שסייע לעיוור לחצות את הכביש, בידעך כי עשה זאת משום שלכיסו של העיוור תחב חבילת-סם שרצה להחביאה. פוליטיקאי כפינס, שלא הבין כי חובה עליו להתפטר מהממשלה, עם כל השרים או לבדו, שעה אחת לאחר תום המלחמה, בשל אחריותו (לכל הפחות הקולקטיבית) לכל המחדלים בה - אינו הצדיק המתפטר בשל נימוקים מוסריים, הראויים לשבחים ולהערצה. התפטרותו של פינס כעבור חודשים ארוכים, בשל כניסת ליברמן, נוסף לכך שנומקה בנימוקים אנטי-ציוניים מגונים-כשלעצמם, נעשתה אף היא מנימוקים תועלתיים גרידא, כדי ליהנות - על פי הדוגמה דלעיל - ממכירתה של חבילת הסם כעבור רגע.

פעם אמרו על הצרפתים שאינם מרבים להתרחץ, ותחת זאת מזליפים על עצמם הרבה בשמים. יתכן שאופיר פינס אישית מתקלח חמש פעמים ביום, אך מהבחינה המוסרית והפוליטית הוא מדיף ניחוחות של בושם זול, להסוואת הצחנה, ואילו נרי אבנרי מתכופף כדי לנשק לו ב...
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
13
נרי ינרי-הפעם החלקת בגדול
  יואל ראש העין   9/05/07 22:29
הבדיחה היא שפינס יקח את המאמר שלך ברצינות
ולא יבין את הפואנטה* נרי אני לא חושד בך
שאתה מאמין במילה אחת ממה שכתבת* המוח התימני
שלך רוצה לעודד את פינס להילחם בברק והתמריץ
שלך שקוף פינס יוריד אוזן לברק וברק יוריד
יד לפרץ ויבוא ביבי כמו גדול ויאמר תראו
את המשוגעים האלו אוכלי החזירים מהקיבוצים
ששכחו מה זה להיות יהודים רוצים להנהיג אותנו
וכך עם ישראל יבחר בא בגדול* הבעייה שבסוף
הימין בוגד וחובר לשמאל כנגד נאמני ארץ ישראל*
כתוב תגובה ל- יואל ראש העין
14
פינס והצביעות בהתממשותה.ב
  אורגד. ותיקים 2.   9/05/07 22:32
המשך לתגובתנו לעיל. ב.פינס והוראת השעה- חוק האזרחות. פינס בהיותו שר הפנים,חיזק, גיבה ודחף, המשך הוראת השעה שהתבססה על נתןנים שקריים. פינס ,ידע היטב שהנתונים שקריים. כך הורכבה הנתונים.-לקחו את סך הכל הבקשות של פלשתינאים,שהוגשו לקבלת מעמד בעקבות נישואים, אחרי הסכמי אוסלו. הכפילו אותם כפול שש-כמיספר ממוצע של הילדים במשפחה הערבית. הסך הכל היה כ .140.000. הנתונים השקריים.ראשית , לא כל הבקשות זכו לקבלת מעמד. שנית. הילדים של בן לאב או לאם ישראלים, בין כה וכה, מקבלים מעמד אזרחי. השרדאז-פינס, ידע שהנתון שקרי. הדבר לא הזיז לו. היום- מציג עצמו פינס כעוזר מקרוב לערביי ישראל. הערבים הישראלים, אם הם מבינים היטב. עליהם לרחוק ממנו. האם זו היושרה בה מתיימר פינס. שלא תבינו שאנחנו מציגים עמדה פוליטית בעניין הוראת השעה -חוק האזרחות. לא כך. אבל .חמורה ביותר ומאד המירמה בה הוא מופיע. שימו נא לב. בפרשה הראשונה. פינס הוכיח שאינו מקיים הבטחות-פרשת אסף גרטי. בעניין מינהל תקין- ההיפך מכך, פינס התכופף בפני מנהלים מושחתים במשרד הפנים. בעניין הוראת השעה- פינס מרמה את ציבור ערביי ישראל. ואת הציבור הישראלי. הפרשה השלישית- כל אחד יודע היום. פינס הצביע עם הממשלה באישור מלחמת לבנון השנייה. ולא בגללה יצא מהממשלה. זו מירמה ואחיזת עיניים נוכח כלל הציבור הישראלי. המסקנות. פינס רחוק מן היושרה כמרחק שני הקטבים זה מזה.
כתוב תגובה ל- אורגד. ותיקים 2.
15
תמים או סתום?
  יוסף ק.   10/05/07 01:09
תגלית חדשה לתקשורת-אחרי ס שנים (ואם אתה מפריז מאד באכילתו)-ג'חנון סותם לא רק את הבטן ,אלא גם את המוח.
חבל עליך נרי.
קח מהר תכשיר לניקוי מיעיים -אולי תצליח להציל את עצמך.
נרגעת?-אז תקשיב-למי שהיה כבר שר שהיה לו הרבה כוח ביד וניצל את הכוח הזה רק לרעה-כבר לא נותנים קרדיט.
כל זמן שהיה רק חבר כנסת פטפטן -אפשר היה לחשוב שאם יהיה שר ישעה משהו.
אז הוא נהיה שר והוכיח את מה שמכריו טענו כל הזמן-הוא לא רציני,עצלן,אגואיסט ולא מתחשב, מפר סדרתי של הבטחות,חסר כושר ניהול וארגון ובקצור בלון נפוח מלא בגז לא ריחני במיוחד.
תשאלו את עובדי משרד הפנים -האם תרם קמצוץ אחד למשרד? האם דאג לעובדים? האם הגן על עובדים חלשים מפני פיטוריO האם הגן על חושפי שחיתויות האם השקיע מחשבה אמיתית במשרד.
האם דאג להעיף מהמשרד גורמים שליליים?
שיקום אופיר פינס ויתעמת עם העובדים שיתעמת בשידור חי עם אחד העובדים שהיה אחראי לפיטורם-אסף גרטי-חושף שחיתויות.
הוא לא יצליח.
אופיר פינס חזור למאורה.

כתוב תגובה ל- יוסף ק.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il