s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בג"צ התיר נסיעת פלשתינים בכביש 443
מאת: רותי אברהם  |  29/12/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בגץ נתן רשיון להרוג מתנחלים ?
  ישמעאל   29/12/09 15:52
משמעותו של פסד בגץ , כמעט בודאות מוחלטת הוא היתר למחבלים להרוג מתנחלים . הרי ברור הוא שצהל לא יוכל ללוות כל כלי רכב שינוע על הכביש . והיות וירי ממכונית נוסעת אהוב על ניצי הפאתח בראשותו של אבו מאזן , התוצאה תהיה בלתי נמנעת .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
וגם על תושבי ירושליים...
  דוד צימרמן   29/12/09 16:48
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
2
אנרכיזם אינו שורד אלא אם מקבל
  גיבוי ממסדי   29/12/09 16:09
עובדה היסטורית זאת יאמר לכם כל היסטוריון מתחיל - ואם למישהו יש ספק מה פירוש הדבר - אז הנה לפנינו ההחלטה דראמטית כדלעיל - והמבין יבין.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- גיבוי ממסדי
3
השקעה טובה---מניבה דווידנדים.
  שימרית   29/12/09 16:23
עוזי פוגלמן.
כתוב תגובה ל- שימרית
4
בהחלטה בג"ץ חרץ דינם של ......
  רפאל אלקבץ   29/12/09 16:24
הנרצחים הבאים. המשפט קודם לצדק ובהחלטה זו אין את זה וגם זה.ההתערבות המכוערת של בית המשפט בעניני ביטחון הביאה עלינו אסונות כבדים, ובחונטה עוד לא נרגעו הם לא ראו מספיק דם. מה זה דם יהודי? לשיטת בג"ץ זה שטויות. (זה מה שאוייבנו הבינו היום מהחלטת בית הרצח הגבוה)
כתוב תגובה ל- רפאל אלקבץ
5
כרגיל מי שימות ההחלטות ההזויות
  גג   29/12/09 16:29
של הבגצ-מרצ זה אנשים פשוטים כמונו מפעולות טרור של הרוצחים הנקראים "פלסטינים" שהשופטי החלם האלה יפשרו את הטרור ,ולא סתם אלה אחרי הירי ללא הבחנה זה כולל וידוי הריגה על משפחות שלמות ,בפעולת הטרור הראשונה שאין ספק שתקרה אם הרג והרס של משפחה יש להוציא להורג את שלושת שופטי החלם הללו על בגידה ,וממזמן צריך היה להוציא את אירגוני "זכיות האדם" הטרוריסטי מחוץ לחוק.
כתוב תגובה ל- גג
6
כביש 443
  יוא"ב   29/12/09 16:40
בג"ץ קבע כי דמם של יהודים הפקר ואין זה פלא שיש מי שחפץ להגביל את סמכויות הבג"ץ. דמם של הנפגעים הבאים בכביש 443 יהא על מצפונם של השופטים.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
אתה טועה לשופטי בג"צ מעולם לא
  היה מצפון יהודי   29/12/09 17:41
הם דואגים לנסיעה הבאה שלהם לחו"ל או לשנת שבתון.
כתוב תגובה ל- היה מצפון יהודי
7
דרוש חוק שיאפשר פיטור שופטים
  מי? מה?   29/12/09 17:10
דרוש חוק שיאפשר פיטורי שופטים מושחתים שמטים משפט, ואו התומכים בארגוני טרור, ואו פוסקים נגד בטחון ישראל או ישראלים.

ושימוע מיותר. פשוט לזרוק אותם החוצה.

למה לא?
כתוב תגובה ל- מי? מה?
8
שופטת בייניש הנכבדה האם
  ורדינה   29/12/09 17:32
את חושבת שימות המשיח הגיעו ? אולי שכחת שיהודי נירצח לפני פחות משבוע בגלל שהורידו מחסומים ? באיזה עולם הזוי ודמיוני את חיה ? איפה שיקול הדעת שלך ושל חברייך ? אתם שייכים לפלנטה אחרת, אתם תלושים מהמציאות.
כתוב תגובה ל- ורדינה
9
נחזור ונצטט את חשין...
  נ"ל   29/12/09 17:42
"השופט אהרן ברק מוכן שיתפוצצו 30-50 אנשים אבל שיהיו זכויות אדם." מה השתנה? ועוד,רצח משפחת חטואל: הרצח בוצע בחסות בנייני מגורים בפאתי חאן יוניס, שבג"ץ לא התיר לצה"ל להרסם, למרות טענת הצבא שמדובר באיום ביטחוני.רק אחרי רצח חטואל והירי בעת האזכרה,הסיר בג"ץ את האיסור-בג"ץ 4372/04 צאבר מחמד אבו דאייר ואח' נגד מפקד כוחות צה"ל ברצועת עזה- והכשיר את הריסת המבנים בידי צה"ל בדיעבד לאחר שכבר נהרסו ברובם הגדול ב-10 במאי בידי צה"ל. הפתרון:אחריות אישית של הבג"ץ לתוצאות מעשיו.
כתוב תגובה ל- נ"ל
10
בג"ץ מתיר הריגת יהודים. עד מתי
  יהיה לטובת המחבלי   29/12/09 17:43
כתוב תגובה ל- יהיה לטובת המחבלי
11
בג"צ מפקיר את חיי ילדי לאיסלם
  מי יגן על חיינו?   29/12/09 18:46
כתוב תגובה ל- מי יגן על חיינו?
12
בג"צ אינו חוקי
  סער פז   29/12/09 18:50
בס"ד ההחלטה להכניס תושבי יישות נפרדת (ועוינת) בכח לתוך תחומי ישראל מבוטלת על הסף - בג"צ הפך להיות אויב מדינת ישראל ע-ל פ-י ה-ח-ו-ק ה-י-ב-ש ! משנה תוקף לקביעה הוא שלא מאפשר ליהודים לנוע בכבישי הרשות הפלסטינאצית ולכן פסיקתו ג-ז-ע-נ-י-ת ולכן בג"צ פ-ס-ו-ל בהרכבו הנוכחי מלעבוד יום אחד נוסף ! על בנימין נתניהו לכנס מושב חירום של הממשלה ולפעול להדחתם של ה"שופטים" שקיבלו החלטות גזעניות וטרוריסטיות בצורה שאינה משתמעת לשני פנים. כולנו בליבנו יודעים שבג"צ חותר למוטט את המדינה היהודית בפסיקותיו והוא האויב המתוחכם והמסוכן ביותר למדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- סער פז
13
מה המשמעות ללא אחריות ???
  מרק_טווין   29/12/09 19:03
האם השופטים שפסקו זאת עומדים להתפטר אם יהרג ישראלי ???? האם הם יפוטרו ללא פיצויים , אם ירצחו 3 ישראלים ??? ברור שהכנסת צריכה לתת לוועדת חוק ומשפט את הסמכות לדרוש דין וחשבון משופטים , שלקחו לעצמם סמכות בעניין בטחון, בו אין להם כל הסמכה וידע, וזרקו את האחריות מאיתם והלאה. דין וחשבון שיחייב אותם להציג מול וועדת הכנסת , עם שיניים, יפסיק את הנוהל הזה. מי שיחליט החלטות כאלו יהיה מחוייב בתוצאות. חיי ישראלים אינם הפקר, וכרגע זה נראה כך.
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
14
יש הצעה צודקת ובטוחה יותר
  זאת אינכם מזכירים   29/12/09 19:07
שהפלשתינים אכן יסעו על 443 והישראלים יפסיקו לנסוע עליו !!! ואז יהיו יותר בטוחים. וגם המפקד הצבאי יהיה נאמן לדבריו בעתירה בזמן הפקעת ותפיסת האדמות לצורך בנית הכביש, אז אמר המפקד הצבאי נגד העתירה, שהכביש שעל אדמתם נבנה לטובת התושבים הפלשתינים לכן אין סיבה שהתנגדו לתפיסה.
 קראו בויקיפדיה ערך 443
כתוב תגובה ל- זאת אינכם מזכירים
15
מי הסמיך את השופטים
  אזרח המדינה   29/12/09 21:42
השופטים נבחרים בדרך המושחתת ביותר - וועדה מטעם כל הקומבינות והדרכים כשרות והם פוגעים בנו האזרחים שלא בחרנו ולא רצינו אותם. הגיע הזמן להיפטר מהשחיתות המקננת במדינה. הרשות השופטת.
כתוב תגובה ל- אזרח המדינה
16
מקווה שאתם יודעים לשחות!
  מורה לשחיה   29/12/09 23:07
האקטיביזם השיפוטי הזה כבר מוגזם!! אין תוקף לחוקים הנחקקים בכנסת, אין משמעות להחלטות צה"ל. מי מינה אותך דורית בייניש לעמוד בראש המדינה??? לא זכור לי שבחרתי בך בבחירות??? אם הוחלט ע"י הרמטכ"ל או אלוף הביקוד כי כביש 443 מהווה ''נקודת תורפה ביטחונית''-מי אתם, שופטים יקרים שתחליטו אחרת!! לא אתם נוסעים פעמיים בשבוע מירושלים למרכז דרך 443, נכון?? אני לא רוצה שירו בי כמו באחינו היהודים והערבים שנורו ע"י פלסטינים בכביש הזה! חצופים!
לשים גבול ומהר לבית המשפט העליון. אנחנו בדרך להפיכת מדינת ישראל לפלסטין!
כתוב תגובה ל- מורה לשחיה
17
הצעת חקיקה פשוטה;.....
  ירון זכאי   30/12/09 00:08
מוצע בזה לחברי הכנסת היהודים שעדיין לא מכרו אותנו בנזיד עדשים, ועדיין מעוניינים לשרת את העם היהודי בלא הבדל מפלגה לחוקק מיד חוק או לתקן את החוק ממנו לקח הבג"ץ לעצמו סמכויות שלא כדין!!!! למען הסר ספק יש להגביל את בית דין גבוה לצדק כדלקמן; ====1==== בית המשפט הגבוה לצדק לא יהיה יכול לדון בכל צעד הנעשה על ידי צה"ל, השב"כ, המוסד, וכל ראשות משטרתית או חקירתית מסיבות ביטחון כנגד תושבי יהודה שומרון ועזה בכל תחום גאוגרפי בו הם נמצאים. ====2==== לא יהיה בסמכותו לתת תרופה או פיצוי; לכל הגבלה, פגיעה כלכלית, הפקעת שטחים או רכוש, שימוש בנשק חם, הפעלת אלימות, או צעדים מנהליים ושיפוטיים הנעשים על ידי הארגונים המוזכרים בסעיף 1 לצורך קיום ביטחון היהודים, התיירים הזרים, ואזרחים זרים בתחומי מדינת ישראל. ====3==== למען הסר ספק; פעילות הארגונים המוזכרים בסעיף 1 בהקשר של מניעת טרור, התקוממות עממית, פרעות, מרד מכל סוג, חתרנות תחת המשטר, וריגול עבור מדינות זרות, אינה בתחום סמכותו ושיפוטו של בג"ץ. ======+++++++===== === אם החליט הבג"ץ להקים דיקטטורה המדכאת עם אחד באלימות מוטב שתוצאת מעשיו תהיה דיכוי המרצחים הערבים תחת דיכוי וסיוע לרוצחי יהודים שהם בעלי הארץ הזאת!!!!  
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
18
בית הדין העליון למען העם
  הפלשתיני. בושה.   30/12/09 00:10
כתוב תגובה ל- הפלשתיני. בושה.
19
הגיון עקום
  popopogo   30/12/09 06:07
"הוכח שבטחונם של אזרחי ישראל שווה פחות מנוחות הנסיעה של הפלשתינים", אומר ח"כ אריאל בתגובה לפסק הדין נו באמת - אתה באמת מאמין בטיעון הזה? ההשוואה דמגוגית ומטופשת. אם כבר רוצים להשוות, אז לישראלים מותר לנסוע בהרבה יותר כבישים בגדה מאשר לפלסתינאים מותר לנסוע בישראל. ואין אף כביש מחוץ לשטחים בו מותר רק לפלסתינאים לנסוע. חוץ מזה אין אף כביש נח לנסיעה ומהיר, גם בגדה, בו אסור לישראלים לנסוע, ומדובר בכביש מאד מרכזי בגדה בה רוב התושבים - מה לעשות - פלשתינאים.
כתוב תגובה ל- popopogo
20
הגיע הזמן
  מבין ערבית   30/12/09 13:51
במקום להמשיך להיות זרוע ביצועית של ארגוני מגזר שלישי וגיס חמישי שפועלים בשירות האומה המוסלמית לדחיקתנו לים התיכון, תוך כדי ביזוי של ריבונות הממשלה והכנסת,

באמת הגיע הזמן שבית המשפט ישקיע את המאמצים שלו בתפקיד האמיתי שלו:
שיתחיל לשפוט לחומרה עבריינים, שיקצר את ההליכים השיפוטיים המביכים שמדי יום גורמים לעיוותי דין, שיסיים לטפל בכל מאות התיקים הפתוחים ויפסיק לחתור לעסקת טיעון עם כל רוצח ואנס !!!
כתוב תגובה ל- מבין ערבית
21
מספיק להתלונן ולהוציא קיטור על
  החתול השורט   30/12/09 19:14
השלטונות (=מדינה). במקום כל מחסום שהוסר, יעמדו מתיישבים- חיילי מילואים שלא יילכו לשירות בצה"ל. בקיבוצים פעם היה נוהג כזה שקראו לו הגנה מרחבית. זה היה במקום מילואים; בכביש 443, יערכו סיורים ויחסלו כל רוצח ערבי שייקרה בדרכם. אם אנרכיה אז עד הסוף.
כתוב תגובה ל- החתול השורט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il