s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
אמיר אביבי
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון    עם זאת, המתקפה גם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פופאי בפרקליטות
מאת: עו"ד משה מכנס  |  08/07/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי יודע מה יתגלה אם יתחילו
  מירב מגבעתיים   8/07/07 09:49
לפשפש בעברו של פרקליט המדינה.

ואני לא מתכוונת שימצאו משהו כמו התנכרות במשך שנים לילדה מחוץ לנישואין כמו אצל מי שהיה שופט בית המשפט העליון, מישאל חשין, או נפוטיזם כמו זה שנפוץ במערכת המשפטית בכלל.

כי יש סיכוי שיתגלו דברים שאפילו לא עלו על הדעת. לא?
כתוב תגובה ל- מירב מגבעתיים
למי שמתעצל לחפש שרצים
  מירב מגבעתיים   8/07/07 13:59
בקודש הקודשים של המערכת המשפטית:
 תיבת פנדורה
כתוב תגובה ל- מירב מגבעתיים
2
כמו שאמר זיילר: אין
  פקיד ללא כתם ?!   8/07/07 10:49
איש ציבור שאין לו איזה כתם.

אין פקיד ציבור בכיר ללא כתם.


אמירה מסוכנת מאין כמותה , שכן אם נכון הדבר יש לעשות פעולות מהירות של ניקוי האורוות, לפני שמתפנים לחיזבאלה ולאירן.

הנוכלים שמבפנים מסוכנים יותר וגנרלים שזורים חול בעינינו, מהווים סכנה לפקודיהם
ולצבא.

לא קבע לשעבר
wsoft.co.il
כתוב תגובה ל- פקיד ללא כתם ?!
3
ללכת עם, להרגיש בלי ???
  איתן   8/07/07 11:29
מאמר זה רק מצדיק כפל לשון פסול.
שיקולי אדם לביצוע עסקת טיעון הן בינו לבין פרקליטו.
מרגע שהודה, זו חייבת להיות הודאה לא מסוייגת.

מכיוון שכל מקורביו של קצב שופכים עלינו הסתייגויות בשפע, ואף קצב עצמו בראיון בערוץ 2 לא נראה כמי שמודה ולו בעובדות שבעיסקת הטיעון, נדרש כאן האקט של הודאה ברורה ובלתי מסוייגת מפיו של קצב.

אם אינו מודה, שילך למשפט להוכחת חפותו.

כל הסיפורים כי ההודאה באה רק כדי לחסוך סבל ממשפחתו אינה רלוונטית כלל. סיבותיו עימו, ונכונותן או שיקריותן אינה מעניינת.
כתוב תגובה ל- איתן
4
ענין לנו בעו"ד חסר אמון ב
  יורם פ.   8/07/07 12:32
מערכת. מעניין מה הוא מייעץ ללקוח?

אבל בפוליטיקה של עורכי הדין הוא מעורב ובבחירות האחרונות ישוב ישב בועדת הקלפי. בהתנדבות. על בטוח.

אלי
כתוב תגובה ל- יורם פ.
לא נכון
  יודע סוד   8/07/07 18:10
מכנס ישב בוועדת קלפי, בהתנדבות, אבל אינו מעורב בשום סיעה בפוליטיקה הפנימית בלשכת עורכי הדין. חוץ מזה, גם אילו היה מעורב, האם זו עבירה?.
כתוב תגובה ל- יודע סוד
זה גרוע מעבירה. זו טיפשות!
  אחד מעיר   8/07/07 21:40
כתוב תגובה ל- אחד מעיר
5
כמה הערות
  עפרר   8/07/07 13:28
1) העבירות שבהן קצב מודה מבוססות על מגע שאינו מהווה באופן חד משמעי מעשה מיני. אם משווים למשל לפרשת רמון, שם היתה נשיקה עם החדרת לשון, שהוא מעשה מיני לכל הדעות. לרמון לא עמדה הגנת ספק, אלא הגנת קינטור (והבלבול בין שני סוגי ההגנות הללו גרם להרבה טענות לא רלבנטיות.) אבל חיבוקים, נשיקות שאינן על השפתיים, ומגע קל אחר עם איברים שאינם איברי מין, אינם בהכרח מעשה מיני ואינם יכולים להיחשב באופן אוטומטי כעבירות מין.
2) על מעשים כאלו (דהיינו דו-משמעיים), קצב הסכים להודות בביצוע עבירות של מעשה מגונה. מיד לאחר חתימת ההסכם הוא הכריז שהמעשים בכלל לא היו מיניים, והוא מודה רק לצורך עסקת הטיעון. כלומר הוא למעשה כופר באשמה, ומסכים להודות בבית משפט רק כדי שלא יאשימו אותו בעבירות חמורות יותר. על-פי טענתו העבירות החמורות יותר הן האשמות שקר. חומר הראיות ביחס אליהן מתבסס כולו על דברים שאמרו המאשימות בתקופות כאלו או אחרות, ואינו מגובה בראיה אובייקטיבית כלשהי. אפילו קן סטאר ידע שהוא צריך הוכחות, ולכן כולם זוכרים את הכתם על שמלתה של מוניקה והמתנות השונות שקיבלה. יחד עם זאת, במדינת ישראל, שבה אין שיטת מושבעים, אדם יכול בקלות להיות מורשע על סמך האשמה בלבד שאינה מגובה בשום ראיות תומכות בלתי-תלויות, בייחוד בעבירות מין.
3) לאחר שקצב אמר בפומבי את מה שאמר, איים שנדר שאם קצב יאמר דברים אלו בבית משפט, העיסקה בטלה. שנדר מעולם לא דרש שקצב יפרט את המעשים שבהם הוא מודה. הוא רק דרש שקצב פשוט יודה באשמה בבית המשפט ללא "הסברים" נוספים. אין ספק שאם קצב יאמר בבית המשפט את הדברים שאמר בפומבי, אז על השופט לפסול את עסקת הטיעון, כי ההודאה היא הודאת שקר.
4) נותרת השאלה מה על השופט לעשות אם קצב פשוט יודה באשמה ללא אמירת דברים נוספים. אני נוטה להסכים עם כותב המאמר שבמקרה כזה על השופט להסתמך על הדברים שנאמרו בבית המשפט בלבד, ולא להתייחס לדברים שנאמרו בפומבי. יחד אם זאת אין זה חוסר כבוד או הגינות לנאשם אם שופט כן מתייחס לדברים שנאמרו בפומבי מחוץ לבית המשפט. לשופט יש זכות לחקור את הנאשם לגבי הודאתו. השופט לא חייב להסביר שהוא עושה זאת בגלל שדברים שהנאשם אמר מחוץ לכתלי בית המשפט עוררו ספק בכנות ההודאה.
כתוב תגובה ל- עפרר
6
אם כבר בחוק עסקינן
  תמימה   8/07/07 13:43
החוק בישראל בכלל לא מאפשר להעמיד נשיא מכהן לדין וגם לא לחקור אותו. בפועל הוא נחקר כל השנה הזאת טרם התפטרותו ויתכן שהיה צריך קודם לשנות את החוק לכבודו. לדעתי צדק מזוז בשיקוליו (במקרה הספציפי הזה). גם אני מתרשמת שהיו כאן יחסי מין בהסכמה כי אם לא - היא הייתה עוזבת את המקום ולא ממשיכה "לעבוד" בו.

נושא שני: מלחמת הנשים בגברים (ככלל);
הנשים שהחליטו להקים מחתרת טרור נגד גברים נלחמות מלחמה מיותרת ומזיקה; הן יעודדו תופעה של תלונות שוא של כל אישה שרוצה להתנקם בכל גבר שהוא. לכל אישה יש גבר (בעל, בן, חבר, ) שיכול להיות הנפגע הבא ממחתרת נשית אנטי גברית שמתעלמת מפרטי כל מקרה לגופו.
כתוב תגובה ל- תמימה
מותר לחקור אותו
  עפרר   8/07/07 14:24
אסור להגיש כתב אישום נגד נשיא מכהן, אבל מותר לחקור אותו. יש מגבלות על החקירה, וזו הסיבה שהמשטרה חקרה את הנשיא במשכנו לפי תיאום איתו.
ההחלטה של מזוז להודיע שהוא "שוקל להגיש כתב אישום", והשימוע שנערך לאחר מכן היו למעשה בתחום האפור. למזוז אסור היה להגיש כתב אישום תוך כדי הכהונה. אפילו אם היה מחליט שהוא רוצה להגיש כתב אישום, הוא לא יכול היה לעשות זאת. היה עליו קודם להביא את חומר הראיות בפני הכנסת על-מנת לאפשר לכנסת לנהל הליך הדחה תקין על-פי החוק. רק אם הנשיא היה מודח (או כהונתו מסתיימת) אז אפשר היה להגיש כתב אישום.
כתוב תגובה ל- עפרר
7
ערעורים יקרים והרהורים נוגים
  ע. סובול   8/07/07 14:52
על יושרה, יושרתה, מקצועיותה והתנהלותה של מערכת המשפט:
 ארזים שאינם אלא אזובי-קיר
כתוב תגובה ל- ע. סובול
עוד לא הפנמת שהמערכת המשפטית
  יודעת דבר מבפנים   9/07/07 08:10
פועלת על דלק של אינטרסים פרטיים ושתאוות הסררה, הפרסום והקידום (שבצידו גם תוספת שכר נאה המשפיעה השפעה ברוכה ביותר על הפנסיה העתידית) היא הזורמת בעורקיהם ומחוזרת מוורידיהם של החוקרים, הפרקליטים והשופטים.
מתיי סוף סוף תפנים את זה ותתחיל להבין שכדי לשנות את האג'נדה האמיתית והיחידה הזאת של העוסקים במלאכת "הקודש" של אכיפת החוק, צריכה להתרחש מהפכה חברתית בסדר גודל של המהפכה הצרפתית, ושבישראל של היום היו מתייחסים לאמיל זולא, למשל, כאל יפה-נפש דפוק בשכל ודרייפוס היה נמק בכלא עד סוף ימיו?
כתוב תגובה ל- יודעת דבר מבפנים
8
קצת על שנדר
  איזדרכת   8/07/07 20:43
יפה שכב' גילה, קצת באיחור שכב' פרקליט המדינה לא ממש מבין כיצד מתנהלים דיונים פליליים. הוא אכן היה מינהלן לא רע בתור ראש מח"ש (אם כי יש הכופרים אף בכך) אבל עו"ד בכלל ופליליסט בפרט הוא אף פעם לא היה. אבל תרשה לי גם לכפור בהנחתך כי אין למדינה ראיות להעמדת אדון קצב לדין בגין אונס בפרשת א' ממשרד התיירות. מסתבר שבעניין זה דווקא יש ראיות במידה מספקת להעמדה לדין ואפילו בכמות ובאיכות העשויות להביא להרשעה.
כתוב תגובה ל- איזדרכת
עדויות בעייתיות
  משה, עורך-דין   8/07/07 21:23
על בעייתיות העדויות אפשר ללמוד מסיפורו של אמנון אברמוביץ (פורסם שלשום באתר זה):

"בשנת 2000, כשקצב התמודד על הנשיאות, פנתה אלי ללא הרף אישה, פעילה בליכוד, וניסתה לשכנע אותי לחדול לתמוך בשמעון פרס לטובת "משה, איש נהדר שיהיה נשיא נהדר". כארבע שנים אחר כך, והיא כבר עוזרת של שר אחר, שאלה אותי אותה אישה, מלאה בטרוניה ובטענה, מדוע התקשורת לא מפרסמת את דבר ההטרדות המיניות של "קצב, שהוא חולה מין מזעזע". הקידוחים הקודמים שלה (על משה, הנשיא הנפלא שיהיה לנו) עדיין היו קדוחים באזני, והדי השבחים הקודמים עוד הדהדו לי בחלל הגולגולת, שהתקשיתי להסתגל לטרנספורמציה שעברה הגברת ביחסה לקצב - ממעריצה לשוטמת. הגברת הזו, שהמקרה שלה אירע בעשור הקודם ולכן נפל לבור ההתיישנות, נחשבה במשטרה לעדה האמינה והרהוטה מכולן".
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
זה קל להבין
  עפרר   9/07/07 00:41
כפי שכתב המשורר ויליאם קונגריב

Heaven has no rage like love to hatred turned / Nor hell a fury like a woman scorned
כתוב תגובה ל- עפרר
יפה, יפה
  משה, עורך-דין   9/07/07 07:19
אילו קרא קצב שירה...
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אם ישנן ראיות מדוע מזוז התחרט
  שושפרי   9/07/07 00:19
מזוז במשך שנה זעק "קצב אנס" עתה התחרט ונסוג.

מי היה מאמין שקצב יצא בזול ויקבל חצי שנה על תנאי?
אפילו רמון קיבל עבודת שרות
על נשיקה.

מזוז . .בתקופת שרון
שתק, ועשה מגלעד, גאון האינטרנט יועץ המשפטי איפשר להפוך אדמות חקלאיות לנדלן, בכפר מלל וכך שרון התעשר., , וכמובן פרשת האי היוני. לדעתי כל המליונים שאולמרט שדד מהקופה הצבורית יעברו לשרות העורכי דין היוקרתיים , אך הוא יצא בזול כמו רבים מנבחרי צבור.זו השיטה . ואי אפשר לשנותה..
כתוב תגובה ל- שושפרי
9
מכנס,הפופאי ממשיך לגחך עצמו
  דורון ט   8/07/07 22:08
שימו לב למשפט הבא של מר מכנס, שבעצמו נדמה מתנהג כמו פופאי "ראשית, האמירה כי, אם יבוטל הסדר הטיעון יוגש כתב אישום בגין מלוא העבירות שיוחסו לקצב מלכתחילה, מפגינה מיניה וביה כי ברשות הפרקליטות יש די ראיות להרשעת קצב בכל העבירות, שכן הדעת אינה סובלת האשמת אדם בפשע חמור, שלגביו אין די ראיות בידי התביעה, רק כנקמה בנאשם על שלא עשה משהו כרצון התביעה. אמירה זו מעמידה באור מוזר את ההסכמה שלא להעמיד לדין את קצב על העבירות החמורות ביותר, שהן עבירות האינוס". (סוף ציטוט). ז"א גם מכנס עצמו לפתע באיחור של מספר ימים מבין כי בעצם ניתן היה להעמיד לדין את קצב. רק מה הכותב מתחיל לספר לכם סיפורים מהסרטים ולבנות תילי תילים של מלל ופרשנויות וורבליות נטולות שום כלום. אל תולכו שולל ע"י אדון מכנס. המאמרים שלו בכללם בנושא שחיתות פוליטיקאים הם מאמרים מושחתים של אדם הדואג בעיקר לברנז'ה הבכירה במקום לדאוג לשלטון החוק. מה גם ששנאתו לנשים ופחדיו מנשים משבשים אצלו לחלוטין את שיקול הדעת שגם כך לא קיים אצלו בנושא מיצוי הדין עם עברייני השלטון. אני מתנצל מראש בפני פופאי המלח שדאגתו והתיחסותו לנשים עולה על זה של מר מכנס, לפחות ע"פ התיחסותו הברטולית לעיתים לנשים במאמריו, וע"פ התיחסותו הנפלאה של פופאי לאוליב זוגתו.
כתוב תגובה ל- דורון ט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il