|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המונולוג - כיצד לתפור תיק
מאת: עו"ד יוסי דר  |  20/07/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מצויין. 99% הרשעות
  וככה זה נראה   20/07/07 14:41
ביישניש צודקת בעיקרון. אפשר להגיש נגד קצב כתב אישום על הירי באלטלנה והוא היה מורשע.
כתוב תגובה ל- וככה זה נראה
אופס, לא 99 אלא 99.8 הרשעות
  נחום שחף   21/07/07 12:05
בישראל 99.8 אחוז מהעומדים לדין - מורשעים!!

בתי המשפט בישראל הפכו לחותמת גומי לפרקליטות המדינה. מנתוני הלישכה המרכזית לסטטיסטיקה המצורפים עולה ש-99.8 אחוז מהעומדים בישראל לדין על עברות קשות מורשעים (נכון לשנים 2003 ו-2004), תופעה חסרת תקדים בעולם הדמוקרטי, והמאפיינת מדינות כמו איראן סוריה וצפון קוריאה.

מנתוני הלמ"ס עולה ש-99.8 אחוז מהעומדים לדין על עברות קשות מורשעים בדין (נכון לשנים 2003 ו-2004) אין לכך תקדים בעולם הדמוקרטי.
מתוך נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: www1.cbs.gov.il עולה שבשנים האחרונות מתוך 1000 איש העומדים לדין על עברות חמורות רק 2 יצאו זכאים, וזאת לעומת 300 מתוך אלף באירופה.

אם בשנת 1990 כ-5 % יצאו זכאים בדין, המספר ירד ל-2.6% בשנת 95, ול-0.2% בשנים 2003 ו-2004.

במילים אחרות בישראל הסיכוי של חף מפשע לצאת זכאי בדין שואף לאפס. פער מדהים לאומת אירופה שם אחוז המזוכים בדין עומד על 30 עד 40 אחוז פי 150 לערך מאשר בישראל.

המשמעות קשה.
בישראל נכנסים לכלא בכל שנה למעלה מעשרת אלפי איש, מתוכם כשלושת אלפים שהיו יוצאים זכאים באירופה. ומכאן שעשרות אלפי חפים מפשע איבדו את חירותם את כבודם ואת פרנסתם. עמוס ברנס, כנופיית מע"ץ, ורבים אחרים אינם אלא דוגמא לקצה הקרחון התפלצתי.

חוק יסוד כבוד האדם וחירותו בישראל נראה כבדיחה.

לא פלא שרבים מאזרחי המדינה ברחו מכאן.

האחראים לכך מערכת נפשעת דוגמת פרופ' היס שהורשע ע"י ועדת סגלסון אך עדין עומד בראש המכון הפתולוגי בישראל, עדנה ארבל ודורית ביניש שעמדו בראש הפרקליטות והמכהנות היום בעליון, נאווה שם-אור שמונתה לאחרונה כשופטת במחוזי, ואחרים דוגמת ניצב מזרחי שהיה אחראי בגיבוי עדנה ארבל ל-17 אלף האזנות סתר לא חוקיות, רבים ורעים אחרים מתוך ראשי המשטרה בישראל שהיו אחראים יחד עם הפרקליטות להכנסת אלפי חפים מפשע לבתי הכלא ומאידך לחיפוי על פושעים שהיו חלק מאותה קליקה נפשעת.

זה מכבר איבדתי את האמון במשטרת ישראל ובמערכת המשפט הישראלית.

מתי האחראים למעשים נפשעים אלו יעמדו לדין?
 בישראל 99.8 אחוז מהעומדים לדין - מורשעים!!
כתוב תגובה ל- נחום שחף
מגישים רק אישומים בטוחים
  סוסעץ   21/07/07 15:05
הפרקליטות לא מעיזה להסתכן באישומים גבוליים בדרך-כלל. לכן יש כל-כך מעט זיכויםם. בראש ההפוך של הכותבים באתר ההזוי הזה, ריבוי ההרשעות מלמד על שחיותות המערכת המשפטית. אם תבדקו, תראו שרוב האישומים הם על בסיס הודאות, שאיש לא מתכחש להן, או ראיות כל-כך חזקות שאין באמת על מה לנהל את המשפט. אבל מי מתעניין בעובדות, אם אפשר לסתי ולייחס עבריינות לאנשים הגונים.
מה מונע ממני לכתוב כעת על "נחום שחף", (שאיני יודע מיהו ואיני יודע אם זה שמו האמיתי) שממקורות השמורים אתי, אני יודע שהאימילים שלו נשלחים מבית החולים גהה, או שהאתר הזה ממומן ע"י החיזבאללה? הרי איש לא מצפה להנמקה ממשית, או לעובדות ומי שמוסמך לבדוק טענות תמיד חשוד שהוא טיפש, או מושחט או שניהם. אתם כל הזמן ממציאים תיאוריות קונספירציה. פשוט פסיכים.
כתוב תגובה ל- סוסעץ
פרקליטי המדינה מלאכי אלוהים
  גרינולד או סוס עץ   21/07/07 15:57
לא טועים. הפרקליטים בארה"ב באירופה ובשאר המדינות הדמוקרטיות חסרי אחריות הטועים על כל צעד ושעל, ורק פרקליטות מדינת ישראל שתפרו תיק לנשיא המדינה, ליעקב נאמן, לריבלין, לרפול, לליברמן, לנימרודי (על הזמנת רצח), לברנס, לבדואי ברצח ואונס חנית קיקוס, לכנופיית מע"ץ, לערבים ברצח דני כ"ץ, וככל הנראה אף לזדרוב - מלאכי אלוהים לא טועים, כמו ברוסיה של סטאלין או בסין האדומה של מאו. טיפשים עליך ישראל.
כתוב תגובה ל- גרינולד או סוס עץ
אתה צודק. אתם מוציאים הודאות
  בכפיה ומרשיעים   23/07/07 06:12
כתוב תגובה ל- בכפיה ומרשיעים
מה גורל האסירים בשירות
  בתי הסהר הישראלי   23/07/07 06:08
להשלמת התמורה הקשה המתוארת ע"י נחום שחף: אסירים חשופים לעבירות פליליות והפרות זכויות אדם מצד סוהרי השב"ס. ועדת חקירה מצאה שבבית המעצר קישון נהרגים כ-20 אסירים לשנה ממכות יבשות של הסוהרים. הסוהרים קושרים את המועמד להריגה ב"קשירת בננה" ומכים בנקודות תורפה במגבות קשורות עד שנופח את נשמתו. מרבית ההריגות כנראה עפ"י הזמנה חיצונית בתשלום. לדוגמא, סוהרים של כלא קישון הרגו בצורה הנ"ל זקן שנאסר בגין אי-מתן גט לאישתו.
לא מכבר הוגשה תלונה נגד מפקד כלא מעשיהו על הכאת אסיר בן 17 באשכים, בסיוע קצין הבטחון של הכלא. התלונה נגמרה בלא כלום.
היחס למבקרים בבתי הסהר הוא כמו לעבריינים. מכריחים אותם לחכות לביקור בין 4-8 שעות, בחדרים לא ממוזגים ללא מי שתיה.
כתוב תגובה ל- בתי הסהר הישראלי
2
לא ראוי לפירסום!
  יאן אוכל קורצא   20/07/07 15:27
לא חכם; לא מצחיק; לא נכון עובדתית; לא ראוי לפירסום; לא מוסיף כבוד לכותב - בפרט שהוא מתהדר בתואר "עורך-דין".
לשכת עורכי הדין: היכן אתם כשזקוקים לכם?
כתוב תגובה ל- יאן אוכל קורצא
רק הפוך, היכן שרשום לא
  בעיני אתה צודק   20/07/07 16:04
רשום כן.

ומיד אעתיק את העו"ד הגאון.

Mediocrity (בינוניות)
knows nothing higher than itself, but talent

instantly recognizes genius.

wsoft.co.il




כתוב תגובה ל- בעיני אתה צודק
לא מצחיק?
  ראובן פ.   20/07/07 16:28
לא נכון עובדתית?הלואי!
גם הרשעתם של עמוס ברנס,הקצין נפסו וחברי כנופיית מ.ע.צ.ועוד שאני לא זוכר ותיקים שנתפרו לא בחוטים מספיק
טובים והתפרים נפרמו בבתי המשפט או שהנאשמים התפורים
היו יותר מדי חכמים עבור התופרים.
מה ללישכת עורכי הדין ולכל העיניין?הלישכה כמוסד עונה
אמן על כל דבר שיוצא מגרונם של בתי המשפט במיוחד העליון.

כתוב תגובה ל- ראובן פ.
הדבר היחידי ששגוי זה מילה אחת
  מאמר מעולה!   20/07/07 19:49
המאמר מעולה, מדוייק ומשקף נאמנה את דרך התנהלותה של ביניש.

הפרט המהותי היחידי השגוי במאמר הזה הוא הטענה שמדובר במאמר דמיוני.

זו המציאות!
כתוב תגובה ל- מאמר מעולה!
ל- יאן אוכל הקורצא
  ליזי בן-יפונה   20/07/07 22:50
אני מריחה מרחוק שאתה ממלחכי עכוזיהן של ביניש וחברותיה
כתוב תגובה ל- ליזי בן-יפונה
3
כיצד למכור 3 פעמים אותו משפט
  ע. סובול   20/07/07 16:40
ולקבל קידומים פטורים ממס:
 ערוות תאוות הקידום
כתוב תגובה ל- ע. סובול
4
כתבה מתאימה לעוכר-דין
  מיכל מירושלים   20/07/07 17:26
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
כבוד השופטת ביניש
  מירב מגבעתיים   20/07/07 23:14
מצטיירת במצחיקון של עו"ד דר גם כמכוערת וגם כטיפשה
ולטעמי אי אפשר לומר עליה בשום אופן שהיא מכוערת!
כתוב תגובה ל- מירב מגבעתיים
פשרה
  המגשר   20/07/07 23:39
טוב...אז בואי נתפשר רק לגבי טיפשה.
על כך אין עוררין.
חוצמזה...מכוערת אולי לא, אבל בטח שרחוקה מלהיות נאה.
כתוב תגובה ל- המגשר
תגובה מתאימה לרפת שכל
  מיכל מים   23/07/07 06:23
כתוב תגובה ל- מיכל מים
5
גם נכון גם מצחיק - בראבו
  יעלבתסיסרא   20/07/07 17:29

דורית בייניש היא המומחית לתפירת תיקים.

העובדות לא מבלבלות אותה, כשהיא מחליטה שמישהו

אשם - זה סופי.

אבוי לנו שהיא שופטת.
כתוב תגובה ל- יעלבתסיסרא
6
מצוין מעולה.
  פנחס   20/07/07 18:09
בייניש החליטה להעלות את הפופולריות שלה על ידי סיפוק הלינץ התקשורתי שעשו לקצב.הפמניסטיות שמעלות על נס את המתרירנות המינית כלאמר את הפריצות, כמבטאת את שחרור האישה לא מוכנות לקבל את התוצאה של דרך חיים זאת. באקדמיה זה דבר של מה בכך שהמרצים מנהלים רומנים מזדמנים עם הסטודנטיות שלהם ואף אחד לא מאשים אותם בניצול מרות. באיום בציונים רעים. אבל פא נשיא ימני וספרדי וגם לצערי הרב דתי, הוא טרף לינצ'י קל
כתוב תגובה ל- פנחס
7
שי ניצן מסוכן למשפט
  הפרקליטים   20/07/07 18:43
שי ניצן זה הוא מניפולטור המשקר תדיר בבית המשפט העליון כי הנשיא ברק טיפח אותו והרשה לו לשקר ולכזב באולמות העליון. הוא לא מתאים להיות פרקליטון ודאי לא פרקליט מדינה.
כתוב תגובה ל- הפרקליטים
שקרים בבימ"ש, לחם חוק
  עילית אזרחית   21/07/07 00:24
שנים רבות אחר-כך, בבית המשפט-העליון שוב נתקלה דורנר בסימפתיה הבסיסית והמובנית של רוב השופטים לעילית האזרחית, לאותם נאשמים רמי-מעלה שבעצם הם בני-דמותם וצמחו באותו מעגל חברתי. בבית-הדין הצבאי לא ניסו אפילו להסוות זאת, לשם כך קיימים למעשה שופטי הקו שהם למעשה קצינים בכירים.
בבית-המשפט העליון התופעה מורכבת יותר, ומכונה בשפה משפטית סטרילית "היסוד הנפשי".

שם עמ´ 245

גם בצבא וגם באזרחות:

wsoft.co.il



הספר : העליונים: בתוככי בית-המשפט העליון
גב´ נעמי לויצקי, בהוצאת הספריה החדשה
 גם בצבא וגם באזרחות:
כתוב תגובה ל- עילית אזרחית
8
אבל למה מונולוג? זה דיאלוג!!!!
  ט.ג.מ.   20/07/07 19:33
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
כמו שאמר שייקה אופיר הבלתי
  שפגט   20/07/07 20:21
נשכח:
monolog = one person talking to himself.
dialog = two persons talking to themselves.
כתוב תגובה ל- שפגט
9
כיצד לתפור תיק
  lili   20/07/07 20:49
אני אכתוב כמה שיותר מכובד אני יכולה.
לתפור תיק וכך הגהתי לעליון?
היא תפרה תיק לדארי כך הגיעה לעליון?
ומזוז לא יגיעה כי הוא לא יודיע לתפור תיק?
גברת בייניש המנולוג דילוג שלך כי לא נתת
לפרקליתות להביא את העצמו להזביר לך כי אין
תיק דארי קשור לתיק קצב לתיק של רארי היה לך
על מה לתפור כאן אין עם מה לתפור אין חות
את מביחנה גברת עלין אני לא יודעת מה זה פרקליטות אני לא מבינה בעורכת דין אני מבינה מהכתבה שאת שולטת ולא נותנת למיהצג של הפרקליטות לזביר לך איך הם הגיעו לעיסקת טיון תיהיה יותר סבלנית כך היו יתך שתפרת תיק לדארי והמסכן ישב כל כך הרבה זמן .
כתוב תגובה ל- lili
10
מי זה היוסי דר הזה ?
  זאבת לופוס   20/07/07 20:53
ממליצה עליו להיות עורך עיתונים צהובים
לאיזה רמה נמוכה הוא יורד
זה יותר נמוך מגובה הבולבול של קצב
האם הדר הרזה רוצה למצוץ?
כתוב תגובה ל- זאבת לופוס
11
מה אני לומד מהמאמר הזה...
  אלון ה   20/07/07 20:59
הדבר הראשון שאני לומד זה שהעורך דין הנכבד יוסי דר חושב שדורית בייניש היא מושחתת ורודפת תיקים סדרתית.

למה הוא חושב עליה את הדברים הללו? התקשורת מפריחה סיבות רבות ממש כמו שמנפחים בלונים. זה בגלל שדני פרידמן לא ממש מעריץ אותה רק שהיא לא חשבה אותו דבר כמוהו בנוגע לנילי כהן. יואב יצחק פסק על בעלה שהוא אשם במעשים כאלו ואחרים וגם אמר עליה שהיא בעצמה אשמה בגלל שהיא מסדרת טובות הנאה למקורביה. ובעיני יצחק, גם ראש הממשלה אשם, עיתונאי החצר אשמים, כל העולם אשם. רק להזכיר לכולם, שיצחק הוא גם זה שפסק נגד יעקב נאמן, הכריז עליו שהוא אשם, רק אופס! בית המשפט קבע שהוא לא אשם!! אז יואב יצחק אומר דברים, אפשר לחשוב... הוא תמיד חושב שהוא צודק, אבל מה לעשות שהמציאות הרבה יותר חזקה מהאיש היהיר הזה.

אז יוסי דר נגרר לעדר הכבשים הזה שצועק שבית המשפט העליון הוא מושחת. למה? ככה! בגלל שדורית בייניש לא חשבה כמוהו ולא חשבה כמו שדני פרידמן חשב או כמו יואב יצחק, אז היא דפקנית. רק בא לי לשאול אותך שאלה, עו"ד נכבד: אתה לא חושב שזה קצת פאתטי לפברק פרוטוקול של דיון בבית המשפט במקום להתייחס לדברים האמיתיים שנאמרו שם? מענייו אם אתה בכלל מסוגל להצביע על משהו מבין הדברים האמיתיים שאמרה בייניש בעת הדיון שבאמת מעידים את מה שאתה חושב שעליה. במקום זה, עשית את מה שעשית, ותחת ידך יצא מאמר אומלל ונבוב, שנועד אך ורק בכדי לשלהב את מקהלת הכבשים שסתם אוהבים לזמר שהכל מושחת.
כתוב תגובה ל- אלון ה
יואב יצחק כינף סביבו
  מגעיל לקרוא   20/07/07 21:25
חבורת פשיסטים ,קנאים - ומסכים עימן אלון האתר הפך מגעיל ודוחה .תת רמה.
בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז.
אם אתה גבר, תפרסם מר יצחק, ולא תצנזר כדרכך בקודש.
כתוב תגובה ל- מגעיל לקרוא
זה באמת
  מגעיל לקרוא   20/07/07 23:00
כדבריך, זה באמת מגעיל לקרוא...כמובן לקרוא את דבריך המתלהמים נגד יואב, ואני מתערב שכשכתבת את הדברים ירד לך ריר מהפה, נכון?.. תהיה ישר ותודה, ירד לך ריר מהפה משני הצדים בכל מלה שכתבת.

כדבריך, זה באמת מגעיל לקרוא את כל כלבלבי החצר, מלחכי האחורים של בעלי השררה, באים לכאן לאתר הזה, שבעיני ובעיני רבים רבים זה מקדש של הציבור היכן שהציבור אומר את מה שהעתונות מטעם לא מרשה לומר, כאן זה לא המקום לאחד כמוך שאפילו למראה האמת הוא נגעל.

כדבריך, זה מגעיל לקרוא אותך ואת הדומים לך שדורסים ברגל גסה כאן היכן שאין לכם בכלל מה לעשות.

לך תקרא את "העתון לאנשים חושבים" או את מעריב, או את YNET כי אנחנו כבר מזמן לא הולכים לשם, ואם אתה ובני מינך לא תבקרו שם הם יצטרכו לסגור את הסמרטוטים להם הם קוראים עתונים.

במילא זה עומד לבוא עם כל החינמונים החדשים שעומדים לצאת לאור, אז מי יקנה אותם כשמקבלם עתון ממש, ושמדבר לרוחך, ועוד בחינם.

יתכן ונגעלת מהתגובה הזו וברחת בלי לקרוא את כולה, ובכן כמו שאומרים באנגלית TOO BAD כי זה מה שעומד לבוא והמושחתים לא ישלטו לעולם.
כתוב תגובה ל- מגעיל לקרוא
לקחת לי את המילים מהפה
  האמת מכאיבה   21/07/07 03:55
אשרי האתר שזכה לכותב אמיץ ברמתו של עו"ד דר, ואשרי הכותב אשר זכה בעורך אמיץ ברמתו של יואב יצחק.

ל"ו פחות שניים, זה מה שדרוש לנו להשלמת המניין.
כתוב תגובה ל- האמת מכאיבה
תגובה ל"מגעיל לקרוא"
  אלון ה   21/07/07 06:59
עד עכשיו, לא קיבלתי שום הסבר למה בייניש מושחתת.

כל מה שאני מקבל זה מגיב אחד שנואם בפניי עד כמה שאני מגעיל, ושאני אמור להיגעל מהדברים שהוא כתב עליי. אז אדון "מגעיל לקרוא", הדברים שאתה כותב לי הם הרבה יותר מצחיקים מאשר מגעילים, ואתה לא צריך לקבוע בשבילי איזה אתרי חדשות כן לקרוא או לא לקרוא.

ומה שבאמת הכי מצחיק במה שכתבת לי זו הנאיביות שלך. אתה באמת משוכנע שהחינמונים שעתידים יהיו לבוא באמת ידברו לרוחך? אתה יודע מה - אולי הם יתארו מציאות שאולי תהיה נוחה מאוד בשבילך ובשביל ביבי. אפשר לחשוב שיהיה כאן עיתון שיילחם בפשע והאי מוסריות... שלוחם בשחיתות הציבורית והמשפטית... אפשר לחשוב שהעיתון הזה יילחם בפוליטיקאים המושחתים... אני כבר יכול להבטיח לך שהוא ממש לא יעשה את זה. הכל כאן קומבינות והכל אינטרסים, מכל הצדדים, אז תתפכח יקירי!
כתוב תגובה ל- אלון ה
תגובה
  לאלון ה   22/07/07 18:09

אם תקרא טוב אז המלה "מגעיל" אינה שלי במקור אלא הגבתי לדבריו של מישהוא שהתחיל אותה. אז טוב אם דבריך יהיו לענין.
גם לא אומר לך איזה עתון לקרוא. אתה יכול להמשיך לקרוא את העתון של החמאס שכתוב בעברית ונועד רק לאנשים חושבים. גם יש להם כתבים שגרים שם ברצועה ותקבל את דברי החמאס ישר מפי מטיף החמאס.

אבל כשאתה מדבר על הנאיביות שלי זה נשמע מצחיק כשאתה גם מוסיף את השם האסור בתכלית להזכיר , הלא הוא ***ביבי***

אתה ושכמותך מעדיפים לשמוע את השם אחמד טיבי במקום ביבי ואין לי כל ספק שהייתם בוחרים באחמד טיבי לשר הבטחון אם זה היה רק בטווח ידיכם.

מזעזע אותכם אפילו המחשבה שביבי יבחר כי הוא יכול להפוך את לב העם המטופש הזה שלא מפסיק לבחור בשמאל האויב ולהביאו לראות שאתם בשמאל, אתם בשמאל הנכם האויב האמיתי של המדינה והעם הזה. השלטון שלכם בכל מערכות הכוח, כולל ובמיוחד בבג'ץ ולא חשוב מה עשתה ביניש או כל שופט אחר, כולם בעד הערבים ותמיד תמיד הם פוסקים בהתאם למשנתו של הנשיא הקודם ש"הדמוקראטיה" קודמת לזכויות היהודים על ארצם היחידה.

בהתאם לך ולדומיך צריכים כל היהודים להסתלק מכאן בשקט או שיזרקו את כולם לים.

ובאשר לחינמונים, ובכן כל דבר, כל דבר יהיה יותר טוב מהצהובונים שאני כבר לא קורא או מבקר שם למעלה משנה. אני מרגיש טוב כאן ואם אותך זה מרגיז אז שוב:
TOO BAD
כתוב תגובה ל- לאלון ה
שיטת ח"ח-חבר מביא חבר
  BY DEFINITION   21/07/07 00:18
בשירות הציבורי, זוהי שחיתות.

הבסיס מושחת, אז קצה הפירמידה יהיה טהור ?!

טוב מאד.

בוא ונתחיל בנשיאי העליון :..."שתלך למשרד המשפטים ותגיד שאני המלצתי´ ".

כך מסדר ברק ג´וב לבייניש.

ואתנן כספי ו/או מיני, סידור ג´וב שלא על דרך המכרז או על דרך המכרז הלא כשר - זוהי פרוטקציה בלעז -ו בעברית = שוחד.


מתוך
העליונים
בתוככי בית-המשפט העליון
הספריה החדשה
נעמי לויצקי


פרידמן: "מלחמה בשחיתות - דרך דוגמא אישית"

wsoft.co.il
 כך מסדר ברק ג´וב לבייניש.
כתוב תגובה ל- BY DEFINITION
התחושה שתורים תיקים אינה זרה
  האמת מגעילה   21/07/07 03:14
כתוב תגובה ל- האמת מגעילה
אם כל כך רע, למה תגלוש ותכתוב
  תגובות באתר זה?   23/07/07 06:19
כתוב תגובה ל- תגובות באתר זה?
המדינה היא הגועל
  חגי   23/07/07 19:16
טול קורה מבין עינך

הגועל מצוי בכל מקום במדינה המקולקלת המקוללת הזו

השחיתות הרוע החמדנות בהיקפים שלא ידענו מעולם פושים בכל שכבות החברה הישראלית

כל ניסיון לנחמד ליפייף לטייח להתעלם להכחיש לדחות משול לניסיון של חולה סרטן/איידס להכחיש את מצבו הסופני
כתוב תגובה ל- חגי
בייניש מושחתת על פי כל קנה
  מידה אובייקטיבי   20/07/07 21:52
כתוב תגובה ל- מידה אובייקטיבי
תגובה לאלון
  אחמד   21/07/07 17:31
ידי היקר,כל מה שנכתב על דורית ביניש,בעלה יחזקאל ומה שלא נכתב על ביתה דניאלה הן מעט מידי.כמי שמצוי עמוק בנבכי משפחת ביניש אני רוצה להזכיר לך מספר עובדות.
א. הגברת ביניש שימשה ב-1994 פרקליטת המדינה,באותה שנה רבין המנוח עמד לגרש 400 מחבלים.יולי תמיר וחבריה שהיו פעילים בשלום עכשיו הגישו עתירה לבג"ץ,בייניש שהיתה אמורה להגן על החלטתט של ראש הממשלה ,כפרקליטת המדינה,שכן עבור זה היא מקבלת כסף,טענה שזה נוגד את מצפונה ולכן לא הגנה עליו בבג"ץ.האם נראה לך שאשה כזו יכולה לשבת על כס המשפט,לא כנשיאת העליון,אלא אפילו בבית משפט לתעבורה.לא הייתי נותן לה להיות אפילו שופטת כדורגל.אתה מבין,ידידי.האם נראה לך סביר,שלאחר ההתקפות שלה את מזוז,והיציאות המטומטמות שלה בנוגע לקצב,ולא משנה שהוא חטא,האם נראה לך שהיא יכולה לשפוט אותו.הרי היא כבר גזרה את דינו לפני שהוא פתח את הפה,האם אתה חושב שיש טעם בכלל להעמיד אותו למשפט.האם ידוע לך שבעלה לא העביר 6 מליון ש"ח ניכויים למס הכנסה,עבירה שכל אזרח מהישוב,כמו בוזגלו היה נכנס לכלא בעכבותיה,אך ליחזקאל יש הגנה של אשתו,מה היא תשפוט אותו.האם אתה יודע שנאוה בן אור מונתה לשופטת עליונה רק בגלל שהיא סידרה לדניאלה הבת של בייניש תפקיד בכיר בפרקליטות בלי מכרז.
עכשיו תגיד לי את האמת ,האם היית נותן לה להיות שופטת כדורגל.בושה וכלימה שזו הנשיאה של בית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- אחמד
12
תפירת תיקים _הפנייה
  חיפאי   20/07/07 21:23
בכל מה שמדובר באשר לתפירת תיקים - נא לפנות ללילי בורישנסקי. אין מומחה גדול ממנה בתחום הזה.
כתוב תגובה ל- חיפאי
13
אגב,דרעי באמת עבריין
  הצודק   20/07/07 21:26
כתוב תגובה ל- הצודק
איך יודעים שהצודק, צודק?
  נחום שחף   21/07/07 12:28
שהרי הצודק מעיד על עצמו שהוא צודק. וההוכחה המעגלית תוכיח.
וכי יתכן מי שמעיד על עצמו שהוא צודק, או חכם, יפה ואפילו צנוע, לא יהיה צודק יפה חכם וגם צנוע?

ואמרו חז"ל - "אין כמו הנחתום כדי להעיד על עיסתו"
כתוב תגובה ל- נחום שחף
14
מצחיק והנאה צרופה
  ג. ד. ען"ד   20/07/07 22:08
יוסי מצחיק והנאה צרופה השופטת יחזקאל בייניש ןהשופטת אורי ארבל שקרניות צבועות מושחתות
כתוב תגובה ל- ג. ד. ען"ד
15
פרקליט שתפר תיק
  ע. סובול   20/07/07 23:24
חייב לחול עליו החוק ה-5 של חמורבי, בדיוק כמו על שופט שמכר משפט.
 הדרך היחידה לטיהור המערכת
כתוב תגובה ל- ע. סובול
בישראל שופט כזה או פרקליט כזה
  קורא מזדמן   22/07/07 19:48
מקבלים קידום ולפעמים אפשר למצוא אותם בסופו של דבר בראש הפירמידה.
כתוב תגובה ל- קורא מזדמן
16
הגזמה פראית
  duducohn   20/07/07 23:30
חלק מהתגובות ממש מוגזמות.
בסה"כ מדובר ב"מאמר" סתירי, לא מעבר לכך. לנסות לשוות ל"מאמר" זה מעמד של מרכז האתר, זה ממש מגוחך.
נודה על האמת. משפטיהם של אביגדור קהלני, רפאל איתן, יעקב נאמן ולאחרונה חיים רמון, נותנים בסיס לא רע ל"מאמר" סתירי מעין זה.
כתוב תגובה ל- duducohn
לדודו כהן
  על סטירה   22/07/07 18:43
תמהני עליך דודו, קורא וותיק וממולח.

הרי אתה יודע שהאויב משגיח על העתון הזה לא בשבע עינים אלא בשבעה מיקרוקסופים והם מחפשים עילה להתנכל כאן לכולם. החל מהעורך וכלה במגיב האחרון כדי לסגור את המקום הזה שיושב להם כמו עצם בגרון ועלול להפיל להם את השלטון וכל מגדל הקלפים שהם חיים עליו.

אז פשוט קוראים לזה סטירה...איך אני בשבילך דודו?

אבל שים לב מה שהכביכול "סטירה" הוציאה מהמחבוא!

1) את השמאלנים הרגילים, אבל זה עדר שטופי מוח בלי הרבה מה לומר. הם למדו כמה משפטים וחוזרים ומדקלמים אותם.
2) כמה שמאלנים יותר איכותיים המתקראים "עורכי דין" שלא אומרים הרבה וחושבים שהתואר שלהם יספיק כחלק מהתגובה, אבל הם לא שוכחים להטיף כאן מוסר לטובת הנוכלים.

3) ללא ספק כמה מהקומיסרים מטעם, שלבטח רואים כל מלה ומחפשים כל קוץ עליו יהיה אפשר לתלות משהוא או את מישהוא.

אז כמו שאומרים באנגלית דודו: TAKE IT EASY ...:-)
כתוב תגובה ל- על סטירה
17
או ועדת חקירה למעכרת המשפט...
  סדום ועמורה   20/07/07 23:54
או שנאלץ לעלות על הבסטיליה. פרידמן,התקווה האחרונה,לפני חורבן הבית.
כתוב תגובה ל- סדום ועמורה
דברים בשם אומרם
  ע. סובול   21/07/07 09:12
"אות-קין שהטביעה מערכת משפטית במו ידיה על מצחה
כדי להגן על עצמה מפני נקמה על עיוות-דין,
בין שהעיוות נעשה בזדון ובין שנעשה בשגגה –
אין בו כדי להגן עליה מפני עצמה"

עו"ד צבי דוידין (דוידוביץ)
מראשוני המשפטנים בישראל.
כתוב תגובה ל- ע. סובול
18
כב' נראית נשמעת מתנהגת כמופרה
  בלי ח"ו לזלת   21/07/07 11:18
כתוב תגובה ל- בלי ח"ו לזלת
19
מדוע בייניש לא תובעת על דיבה?
  נחום שחף   21/07/07 11:42
לכל החכמים השואלים הטוענים והמקטרים למיניהם כנגד יוסי דר, כנגד יואב יצחק (רשימה ארוכה), כנגד אריק באך, שבתאי עזריאלי, בועז מושקוביץ', נרי אבנרי, וכנגדי הקטן (ראו בגוגול וב-NFC "לתפארת מדינת ישראל", " האח הגדול מזרחי שומר עלינו, אחי", "מארג הפשע", "זוטות - מצנע נון גרטה" וכו'), שאלו עצמכם מדוע בייניש ארבל מזרחי גולן ושאר צדיקי הדור אינם תובעים אותנו לדין על עלילות שקר על דיבה רעה?
ויותר מכך מדוע אנחנו איננו חוששים מתביעת דיבה ותביעה פלילית על אותם עלילות שקר כביכול כנגד ראשי אגף החקירות במשטרת ישראל (מזרחי, מירי גולן ואחרים) כנגד שופטים בעליון ובתוכם נשיאת בית המשפט העליון.
וכבר אמרו חכמי הדור מבית היוצר הבולשביקי (בכחול לבן) "עובדות ולוגיקה לא בבית ספרינו".
המחשבה מעייפת. קיץ חם. מזיעים.

ליברמן כמשל - לתפארת מדינת ישראל
מן התקשורת: שמונה שנים הוחזק תיקו של ליברמן פתוח. התיק נסגר על-ידי מזוז, ונפתח מחדש עקב מידע חדש, כך טוען מזוז, באותו רגע בדיוק בו ליברמן עמד להתמנות לשר הפנים הממונה על המשטרה. במקרה, הכל במקרה, כמו במינוי יעקב נאמן, רפאל איתן, ראובן ריבלין. ליכודניק במקרה
 לתפארת מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- נחום שחף
מי שתובע דיבה יורד לרמת המשמיץ
  מלכיאל גרינוולד   21/07/07 14:58
אין טעם לתבוע דיבה, כי בכך אתה נגרר לביצה של המשמיץ. זו הסיבה שבגללה אף אחד לא תובע את משמיציו.
ואגב השמצות: לרבין היה חשבון דולרים, ידלין כן גנב ודרעי - ובכן כולנו יודעים בדיוק מה דרע כן עשה. אז גם שם תפרו תיק"?
יחש כאן אנשים שמאמינים שאיזו כ של רשעים מאשימה חפים מפשע - ומענישה אותם - למרות שלא חטאו כלום? מותר לקנה בכם: בארץ שבה אתם חיים כל הפוליטיקאים ישרים. מענין, אולי בגלל שזו אמת רק 25% מהציבור מאמינים לפוליטיקאים.
ועשיו, הבה נעשה לביתנו קצת - והכל חוקי...
כתוב תגובה ל- מלכיאל גרינוולד
אף אחד לא תובע על דיבה?
  עו"ד   21/07/07 15:45
מענין מאוד.
כעו"ד שמתפרנס מתביעות דיבה בעתונות בפוליטיקה ואצל אצולת הממון די מפתיע לגלות שאף אחד לא תובע על דיבה. יכול להיות שאנחנו עורכי דין המתפרנסים מתביעות דיבה רק חולמים? וכדיברי המשורר הלאומי "ההייתי או חלמתי חלום".
כתוב תגובה ל- עו"ד
20
מבחן בוזגלו
  אחמד   21/07/07 17:15
מדוע לא יעמידו את יחזקאל בייניש ,בעלה של דורית למשפט
על ששדד את הקופה ולא העביר ניכויים בסך 6 מליון ש"ח.
הגיע הזמן להעמידו למשפט ראווה בבית דין שדה,לשלול לו את רשיון עו"ד,לשלול לאשתו דורית,שאין לה מושג מימינה ומשמאלה והיא דואגת לצרף רק נבלות לבית במשפט כשרובן כמובן נשים.ההחלטות שלה תמיד ידועות מראש וגם כך השולחן שלה מלא,כיוון שהיא מתעסקת ברכילות פושעת ,ביחצנות,אך לא בעיקר.בית המשפט העליון נראה כפרצופו העלוב של מישה חשין וכפרצופה המושחת של משפחת בייניש.
כתוב תגובה ל- אחמד
21
הכותב שופך את המים עם התינוק.
  נ-ס-ח-פ-ת   22/07/07 08:53
לפי המאמר הנ"ל כל התיקים נגד האלפיון העליון בשלטון הם "תפירת תיק". דרעי וידלין הם רק דוגמאות, ויש שם עוד.
כתוב תגובה ל- נ-ס-ח-פ-ת
טוב מאד. המים דלוחים והתינוק
  נולד מת   23/07/07 05:40
כדאי לפזר את ביהמ"ש העליון ולבחור אנשים חדשים שנולדו כתינוקות בריאים ונרחצו במים טהורים בילדותם.
כתוב תגובה ל- נולד מת
22
סטירה משובחת.
  קישון   22/07/07 10:55
כתוב תגובה ל- קישון
23
יצאתם כולכם מדעתכם??
  רא   23/07/07 11:58
מה קרה לכם (לא כולכם...)?? איך אתם לא מתביישים להשתלח כך בבית המשפט העליון ובנציגיו?? אם יש לכם טיעונים אנא הביאו אותם בצורה סדורה ועניינית מבלי לרדת לגובה הריצפה.ואני מתכוון גם לטוענים נגד וגם לטוענים בעד.
בשביל לשמוע (ולקרוא) קללות חרפות גידופים והשמצות אפשר ללכת לשוק (רק על דרך המשל וסליחה מראש!! אינני מתכוון לפגוע באף אחד שנמצא בשוק, אפילו שמה לא יורדים לכזאת רמה....).
אתם מוציאים את כל החשק והרצון לעבור על תגובות כדי באמת ללמוד ולהבין את העמדות בעד ונגד.אנא מכם תפסיקו!!! ותתחילו לדון בצורה עניינית ובלשון נקייה.

ושאלה לי אל העורך - האם לא הגיע הזמן להסיר דברי השמצה ממדור התגובות הזה, זוהי בושה וחרפה למכובדות של צרור תגובות כזה למאמר שלפחות נכתב בצורה נקייה, למרות הכוונה הגלויה.

אגב, אינני מביע את דעתי על תוכן המאמר, אבל רבותי תרסנו את עצמכם!!!

כתוב תגובה ל- רא
כאן כיכר השוק
  חגי   23/07/07 19:04
כאן כיכר השוק,
וכאן אומרים אמת
כאן מבטאים את רחשי ליבנו האמיתיים
כאן נחשפים הרגשות והרציו של הקנבליזם היושב בציון (כוווווולנו!)
כאן גם יש מקום לאנשים וחלאות כמוך המקבלים תשלום מהמכשפה או מי מגמדיה (חשין, דורנר וכו')
כתוב תגובה ל- חגי
24
להשמיץ את ביניש
  עוד מונלוג דמיוני   23/07/07 17:26
יואב: יוסי, כבר 3 ימים של כתבת כלום על הבינישים.
יוסי: עזוב אותי, יש בטלביזיה שידורים חוזרים של מרקו מחפש את אמא שלו.
יואב: אבל אתה יודע שאייטם על ביניש תמיד מזמין טוקבקים מכל מיני ממורמרים של מערכת המשפט וזה עוזר לנו בקמפיין.
יוסי: מה זה קמפיין?
יואב: קמפיין זה, זה, זה, עזוב נו. תכתוב משהו על יחזקאל, הניכויים והתזמורת.
יוסי: עוד פעם תזמורת? לעסנו את זה מליון פעם. אולי הסיפור עם החומוסיה אבל הפעם באידיש...
יואב: מה אידיש? אל תעצבן אותי. יש לך 24 שעות לכתוב על ביניש, אחרת לא תקבל ביצת הפתעה.
יוסי: נו טוב, יש לי אחלה מונולוג לכתוב. עכשיו תביא את לי הביצה שהבטחת לי.
כתוב תגובה ל- עוד מונלוג דמיוני
על עבירות מס בטלות בשישים
  וועלוואלע טרוקס ב   23/07/07 18:06
לעומת העבירות המיוחסות לביניש, מישהו אחר שאגף חקירות מס הכנסה והפרקליטות לא שמים עליו קצוץ, כבר היה מבלה כמה עונות במעשיהו.

כתוב תגובה ל- וועלוואלע טרוקס ב
לעלות על הבסטיליה
  אחד שהפסיד במשפט   23/07/07 20:31
נכון. צריך מהפיכה עכשיו. את מי זה מעניין הפרטים אם רשות השידור מנעה מהתזמורת כספים, אם ביניש פעל בהתנדבות, אם כבר הוחלט שאין מקום להעמיד אותו לדין. העיקר לתעל את רגשות הנחיתות, האשמה, השנאה למקום אחד. תחי המהפכה. יחי יוסי האוחז בדגל. יחי יואב התוקע (בחצוצרה).
כתוב תגובה ל- אחד שהפסיד במשפט
ל- "אחד שהפסיד במשפט"
  פרוקטולוג חובב   25/07/07 20:14
לפי הטוכעסלעקעריי שלך למערכת המשפט
ברור מאין אתה בא, למה אתה מלקק ולאן אתה הולך.
כתוב תגובה ל- פרוקטולוג חובב
כאשר שניים מדברים זה דיאלוג
  אבשלום קור   24/07/07 11:50
ולא מונולוג
כתוב תגובה ל- אבשלום קור
25
שיקויי המוות של המכשפה
  חגי   23/07/07 18:58
במהלך השנים דמינתי לי כי כך מכשפה רוקחת את שיקויי המוות שלה,
החברה הישראלית תצטרך להתמודד עם הבוליטיקאים ללא בתי-המשפט וללא בג"צ כי עובדי אלילים אלכימאים ומכשפות כבשו את המוסדות הללו

לדאבון ליבנו המכשפה מפעילה גדודי גמדים (חשין, דורנר וכו') כצינה להגנה מחיצי ביקורת

יש לרדוף את המכוערת-המסוכנת עד חורמה
כתוב תגובה ל- חגי
26
מי שבאמת רוצה להכיר את היכולות
  אחד שהציץ   23/07/07 19:03
של יוסי דר מוזמן לבקר אותו כאן:
 חשיבה מחוץ לבקבוק
כתוב תגובה ל- אחד שהציץ
27
כתבה ירודה בכל מובן
  נפתלי אור-נר   27/07/07 11:38
כתוב תגובה ל- נפתלי אור-נר
28
זה לא בית משפט זה קרקטורה
  סופר   5/08/07 04:41
כתוב תגובה ל- סופר
29
מאוד מעניין
  דבירבןזקן   25/07/11 16:30
תראה המונולוג שכתבת מאוד מעניין אבל זה לא מה שחיפשתי. תודה ויום טוב
כתוב תגובה ל- דבירבןזקן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il