s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט מעוכב יציאה מהארץ
מאת: יואב יצחק  |  15/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אולמרט
  dgjh   15/05/10 08:52
צר לי כאשר הינכם כותבים "ראש ארגון הפשע" הינכם מסתכנים ע"פ חוק לשון הרע בתביעה של מיליונים
כתוב תגובה ל- dgjh
אם תחכה בסבלנות, תבין
  ברזל   16/05/10 08:05
בקרוב עומדת להתפוצץ פרשה, החמורה ביותר בתולדות המדינה, יש צו איסור פירסום, כאשר יהיה היתר לפרסמה, תבין שא.א. היה ראש אירגון פשע במלוא מובן המילה.
כתוב תגובה ל- ברזל
2
יואב יצחק, חסר נימוס.
  יוסי . מ   15/05/10 08:59
לקרא לאדם שלא הורשע בשום בית משפט "ראש איגון פשע" זו רמה שמתחת לשפל של העיתונות בארץ,וזה מעיד עליך ,יואב יצחק יותר מכל. ככה זה, שכל חאפר נהיה "עיתונאי", המיץ של הזבל,כבר אמרנו ??
כתוב תגובה ל- יוסי . מ
אם כך למה אולמרט אינו תובע??
  שמיל44   15/05/10 11:46
אם זו דיבה ואולמרט עו"ד ויש לו סוללה של עו"ד מהשורה
הראשונה!!
שאולמרט יתבע את יואב יצחק?!
אולי יש דברים בגו, אולי יואב יצחק מכין כאן מלכודת ואז
יפרסם מידע נוסף במשפט הדיבה?!
תחשוב... לא סתם יואב מגדיר זאת כך ותחשוב שלא סתם אולמרט
אינו מגיש תביעת דיבה.

כתוב תגובה ל- שמיל44
אולמרט תבע פעם וניכווה.
  א.ל. רמת-גן   15/05/10 12:15
אולמרט תבע בעבר את העתונאי מרדכי גילת.באמצע המשפט, כשהתברר לו שהוא ייקרא לעדות ושעלולות לצוף עובדות מביכות,הוא נמלט מהמשפט וביקש לבטל את ההליכים נגד הנתבע. לאולמרט יש נסיון בנושא תביעות...
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
על אולמרט ומרדכי גילת.
  ל א. ל. רמת גן   15/05/10 15:13
שלום לך.
איני מאוהדי אולמרט ולא מפלגתו
אבל
בהיות אולמרט ראש הממשלה וודאי שלא רצה
לעסוק בדיון המשפטי נגד גילת.
לראש הממשלה יש מן הסתם עוד עיסוקים
במהלך שעות היממה.
באשר לאזכורך - מרדכי גילת
כדאי שתבדוק גם בהסטוריה המשפטית
הקשורה בגילת גם בשנה האחרונה.
שבת שלום.
כתוב תגובה ל- ל א. ל. רמת גן
3
יוסי מ. - אל תדאג
  מיקיס   15/05/10 09:19
אני מבין שבתור מגיב בשכר של הפושע אולמרט אתה חרד לפרנסתך ועל כ אתה מכנה את העיתונאי האמיץ והחשוב יואב יצחק בכינויי גנאי.

תנוח דעתך, כשאולמרט יירקב בכלא עם חברו הירשזון תוכל לעבוד אצל רוזנשטיין או אבוטבול.

ניסיון מוכח בייחצון פושעים כבר יש לך.



כתוב תגובה ל- מיקיס
מסכן מצוי
  יוסי מ   15/05/10 16:06
מיקיס מיקיס, כמה שאתה מסכן.
לידיעתך,אני את שכרי על התגובה קיבלתי בצורת דירה בהולילנד, ואתה, מסכן זב חוטם, נשארת שוב ערום.
ואם נתיחס ברצינות: במדינה דמוקרטית, בן אדם מוגדר כגנב או "ראש אירגון פשע" רק ואך ורק בבית משפט.
במדינה של נפולת כמוך וכמו הוגה הכינוי, זה יכול להיות גם בכתבת אינטרנט.
אתה יכול להתבשם מכותבים כאלה ומפרקליטות שקונה עדים בכסף כמו טלנסקי וכמו עד המדינה בפרשת הולילנד.
עם חמורים כמוך זה יכול להצליח. מזל שרק זמנית
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי החכם בבני האנוש
  מיקיס   15/05/10 16:18
אני נפעם מהטיעונים המוחצים ומהשפה הגבוהה.

ברגע שכתבת 'נפולת' והאף השתמשת בדימויים מעולם החי כמו 'חמורים' הצלחת לגרום לי להאמין שתה אדם מעמיק ורחב אופקים.

אינני יודע ואף איני רוצה לדעת כיצד אתה בא על שכרך, האם זו דירה בחולילנד או כרטיס בראשונטורס או מעטפת טלנסקי.
זה בינך ובין הסנדק שלך.

אני מעדיף להרוויח את כספי ביושר ובזיעת אפיים, אני מעדיף ללכת למילואים ולצאת גם למלחמות הנבזיות שהפטרון שלך יזם.

אני מאחל לך אריכות ימים ולמר אולמרט אני מאחל הרבה שנים בצינוק כדי שיספיק להרהר בכל פשעיו
כתוב תגובה ל- מיקיס
שכנעת אותי. אתה באמת מסכן
  יוסי מ   15/05/10 16:56
תודה לך על שאתה הולך לעבודה.וגם למילואים.
מסגנונך אני מבין שאתה די מוגבל ביכולת תפיסת התמונה הכוללת.(אתה רואה, שוב שפה גבוהה).אילו לא היית שטוף שינאה ועיוור למציאות, היה כדאי להשקיע בך. אבל אתה לא שווה מאמץ.
אגב אני חבר הליכוד, כבר 35 שנה, הייתי חבר עוד בתנועת החירות. אתה כנראה לא יודע מה זה, אחרת היית יכול להניח מה היה אומר על מסע הצייד נגד אולמרט, אדם כמו מנחם בגין.
מה שמשמח אותי, היא המחשבה כמה יכאב לנפולת כמוך כשהאמת תתברר בביתמשפט וכאשר אולמרט יזוכה כמו שאני מקוה ומאמין.

כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי, בשלב זה אתה כבר פאתטי
  מיקיס   15/05/10 22:28
מנחם בגין גר כל ימיו בדירה קטנה ברחוב רוזנבאום, לא עישן סיגרים ולא הסתובב עם מעטפות מזומנים.

העובדה שאתה מזכיר אותו בנשימה אחת עם הפושע הזה מעידה שאתה משקר - מעולם לא היית איש ליכוד.


אני עושה מילואים וגאה בכך במקום הילדים של אולמט שברחו מהארץ, חברי הטובים נפלו במלחמה הנפשעת שאולמרט יזם והפסיד בה.


העובדה שאתה מדבר על כך בבוז ובהתנשאות מעידה שגם אתה בוודאי משתמט מצוי.


מילות הגידוף בהן אתה עושה שימוש מופרז מעידה שאתה שמאלני מצוי שפותא בעיות לוגיות ומוסריות באמצעות נחיקת הזולת, כמו שעשיתם בסזון, באלטלנה, בהתנתקות.

אני מאחל למר אולמרט שייצא צח כשלג, איכשהו זה לא נראה לי...
כתוב תגובה ל- מיקיס
מיקיס ההוזה:
  יוסי מ   15/05/10 22:46
כתוב תגובה ל- יוסי מ
נגמר לך אוצר המילים?
  מיקיס   15/05/10 22:57
לא נורא
יחסית לאשפתון מקדימה אתה דווקא מתנסח היטב.
בא נראה מה היה לך?

חמור, נפולת, הוזה, אינפנטיל...

אל תדאג, יום יבוא, תמצא עבודה נורמלית ותרחיב את עולם הדימויים והשראה שלך
כתוב תגובה ל- מיקיס
מיקיס ההוזה
  יוסי מ   15/05/10 22:58
רחמנות עליך. ממש מלח הארץ,אם ההית יודע המ זה הדר בית"רי לא היית מוריד את עצמך לאשפתות.אבל תכתוב על עצמך מה שתרצה, ואפילו שהדברים נכונים, זה לא נותן לך ולמטחנת זבל כמו כותב הכתבה,שום זכות להתבטא כך על אדם שחף מפשע ולו עד החלטת בית משפט. אבל מה לחמור ולמרק פירות.זה אתה וזו דמותך וכך תיראה המדינה אם יתאפשר לאנשים כמוך וכמו יואב יצחק לעשות כרצונם.
אתה פשוט מסכן חסר הבנה בסיסית ,מה זו דמוקרטיה ומהי חזקת החפות. שנאה כמו שנוטפת ממך, אפיינה את ההם בשנות השלושים של המאה הקודמת באירופה, נגד היהודים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
שבוע טוב יוסי
  מיקיס   15/05/10 23:07
אתה צודק.
אני מתעב את אולמרט בגלל השחיתות
אני מתעב את אולמרט בגלל המלחמה.
אני מתעב את אולמרט בגלל ההתנתקות
אני מתעב את אולמרט כי זיהם את ההדר הבית"רי והפך אותו מהדר במובן האצילי להדר במובן הגשמי והנובורישי.

ואתה?

תראה מה נהיה ממך.
הגעת לשפל בו אתה מביא נימוקים מימי השואה כדי להגן על אדם נקלה ומאוס.
ברור לך שקדימה היא בגידה בארץ-ישראל, בעם, במוסר, באידיאולוגיה ובזהות.

צר לי עליך.
כתוב תגובה ל- מיקיס
הגענו לסיבה...
  יוסי מ   16/05/10 00:23
אתה מתעב את אולמרט בגלל סיבות מדיניות ופוליטיות.אתה פוסל את קדימה מאותן סיבות.
אז עכשיו:
אתה לא יודע מה נכון ומה לא אבל זכותך להחזיק בכל דעה לגיטימית.מה שאסור לך, הוא לשלול דעה אחרת ולכתוב כל הגיג שעולה על דעתך.
והעיקר כאן הוא שבלי קשר לעמדות פוליטיות של אולמרט, הוא זכאי עד שיוכח אחרת אם יוכח, ואת הוויכוח על דעותיו ועמדותיו,תנהל מולו במישור פוליטי ולא בהאשמות חסרות הוכחה ובתמיכה באיש נקלה כמו כותב הכתבה ומוציא עלילת דם על אולמרט,כאילו שראש משפחת פשע הוא דבר של מה בכך.
שבוע טוב ובריאות טובה באמת מכל הלב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
4
דבר והפוכו
  שמעוני   15/05/10 09:46


מהיכן יש ליואב יצחק מידע שלכאורה לפי דבריו אינו מודלף מהמשטרה ומהפרקליטות?
האם אלו המצאות של יואב יצחק או בכל זאת הדלפות?
יומו של יואב יצחק יגיע ועד אז הוא יכול להתפרע ולכנות אדם שבשלב זה הוא בחזקת חף מכל פשע בכינוי "ראש ארגון פשע"
למי המתקרא מיקיס ףיש אנשים ישרים שכותבים את דעתם ואפילו ביקורת של אינפנטיל כמוך לא תעצור אותם מלעשות זאת.
ולגבי הכותרת שלי: גם במה שכןתב יואב יצחק מסתבר שישנה אפשרות לאולמרט לצאת ואם זה כך הרי הכותרת מטעה . אבל זה אחקי הכל החטא הקטן של יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- שמעוני
למר שמעוני הישר והנבון
  מיקיס   15/05/10 11:54
אנא ראה את המאמרים שפרסם מר יואב יצחק בשלוש השנים האחרונות - הכל התברר כנכון.


לא יתכן מצב בו אדם ישר יתמוך באולמרט, זו סתירה פנימית.
אולמרט וחבריו לכנופיית קדימה הם פושעים בעליל, אני מקווה שאתה אינך נמנה עמם.

תתפלא, אך אני לא אינפנטיל וכנראה שגם אתה לא. הנטיה לגנות, להכפיש, להשמיץ ולבזות כל מי שאינו בדעתך היא תופעה ידועה אצל הפשיסטים שבכל הזמנים.

וודאי ידוע לך כי למפלגה הפשיסטית קראו אוונטי או בתרגום לעברית - קדימה


אז קדימה - לצינוק
כתוב תגובה ל- מיקיס
מיקיס פרימיטיבי ורפה שכל
  סוב יודיצה   15/05/10 23:21
תשובתי לדברי ההבל של מיקיס:

1- מרבית הכתבות של יואב יצחק נגד אולמרט היו שגויות. בנושא המיכרז למכירת בל"ל, מכירת הבית ברח' כ"ט בנובמבר ובניית הבית ברח' כרמיה לא הוגשו אפילו כתבי אישום.
2- במדינה דמוקרטית קיימת חזקת החפות. אפילו הגשת כתב אישום נגד אדם לא מצדיקה לקרוא לו פושע. רק ביהמ"ש יקבע אם יש להרשיע או לזכות. יואב יצחק איננו שופט או בימ"ש.
3- במדינה עם מערכת משפט נקיה (אין הכוונה לישראל) אסור לעיתונות להשפיע על השופט בזמן ההליך המשפטי. העקרון ניקרא sub judice.
4- הכינוי "ראש אירגון פשע" שהדביק יואב יצחק לאולמרט הוא עבירה על עקרון sub judice. במדינה מסודרת (אין הכוונה לישראל) היו מעמידים את יואב יצחק לדין על כך.
5- זו לא הפעם הראשונה שיואב יצחק מגיש לקוראיו עיתונות ברמה ירודה. עוד לא שכחתי את מאמרי ההגנה שלו על דני דנקנר, יור' מועצת המנהלים של בנה"פ. בינתים נמצא בן חסותו של יואב יצחק בחקירה משטרתית.
6- למען הגילוי הנאות אציין שאולמרט לא התאים לדעתי לתפקיד רה"מ ושמחתי על התפטרותו. זה כמובן לא נותן ליואב יצחק הצדקה לקרוא לחשוד אולמרט "ראש אירגון פשע".
כתוב תגובה ל- סוב יודיצה
תכלס במקום מיקיס הייתי מתביישת
  תודה אבל לא תודה   16/05/10 10:53
להגיב- ככה כולם רואים שהוא סתום ברמת הכיתה הטיפולית. חוסר מודעות שלו מבזה אותו כשהוא לועג על התבטאויות של. אחרים ומדגים לנו שיעור כפול בפתגמים כמו ה"פוסל במומו פוסל" ו"סייג לחכמה שתיקה"
כתוב תגובה ל- תודה אבל לא תודה
על מה תודה?
  מיכל בלום   16/05/10 12:58
את כמו שאר עכברי קדימה מעדיפה לגנות במקום להגיב לגופו של עניין.

האם את חולקת על כך שאולמרט מושחת?

האם את חולקת על כך שרוב מגיבי קדימה חוטאים בניבול פה (כולל את עצמך(?

אם כן, אשמח לקרוא את הגיגייך.
אם לא,אל תכפישי אחרים
כתוב תגובה ל- מיכל בלום
זאת את, מיקיס מאוס?
  קרן, ירושלים   16/05/10 18:03
אין לי מושג אם אולמרט מושחת. אני רק יודעת שמאשימים אותו בהרבה דברים. וזאת אחלה הזדמנות לכל מרי הנפש, לשפוך קצת מהג'יפה של עצמם. וכן, זו הפכה להיות מדורה של שונאים. אם אתה מגן על אולמרט בימים אלו-סימן שאתה משוחד. תשמרו קצת שנאה לאחרי המשפט... אני לא קדימה. אני יותר מרזל (אבל בואי לא נתחייב...) והצחיק אותי יותר מהכל, זה שאת מנבלת פה ומכנה בשמות ובו זמנית נוזפת על צורת דיבור של אחרים...תני לי לנחש שיש עוד תחומים בהם את מוכיחה מוסר כפול. אז מי העכבר, מיקי?
כתוב תגובה ל- קרן, ירושלים
5
אולמרט עדיין חף מכל עוון
  רשומון   15/05/10 09:50
כתוב תגובה ל- רשומון
6
לא מכובד ולא הוגן
  בן מהדרום   15/05/10 10:03
אני לא תומך אולמרט ונראה לי באופן אישי שהוא כן נוכל וככל הנראה כן קיבל שוחד והיה מושחת, אבל לכנות את ראש הממשלה לשעבר ראש אירגון פשע, עוד לפני שהוא הורשע במשהו על ידי בית משפט זה לא רק לא הוגן אלא גם לא מכובד כלפי ראש הממשלה לשעבר וכלפינו, האזרחים. נדמה לי שהמרדף (המוצדק) אחרי אולמרט גרם ליואב יצחק לאבד את שיקול הדעת, לאבד את הכבוד לאנשים שעוד לא הורשעו, לאבד את הכבוד אלי, האזרח שעדיין חושב שאדם הוא זכאי עד שלא הורשע, וגם לאבד את הכבוד שחשתי כלפי יואב יצחק עצמו. אנא, למרות הכעס וריח הדם, אנא אל תרד לרמה הזאת. תודה רבה.
כתוב תגובה ל- בן מהדרום
7
הכפשות,נאצות,דברי הבל
  אחיאב   15/05/10 10:20
המגיב הקורא לאולמרט נוכל עושה למעשה בדיוק מה שעושה יואב יצחק . כמו שאולמרט הוא חף מכל עוון ופשע עד שיוכח אחרת הוא גם לא נוכל ,עד שיוכח אחרת , מה שמטריד מאוד שבהרבה מהטוקבקים של מגיבים תומכי יואב יצחק הם משתמשים בשפה פרועה ,מנאצים ומחרפים והתגובות המבישות שלהם מופיעות ללא כל בקרה של המדור . יואב יצחק אובססיבי לגבי אולמרט וזה מעביר אותו על דעתו שאם לא כן לא היה מעז בשלב זה לקרוא לו ראש ארגון פשע . אם אולמרט יצא נקי הרי ברור שיואב יצחק יתבע לדין על הוצאת דיבה ועתידו שלו ולבטח של אתר האינטרנט שלו מוטל בספק . מהיכן כל המידע שלו? מי מדליף לו.? המשטרה? הפרקליטות? א6ו אולי כפי שיש האומרים ,מוחו הקודח והאובססיבי כנגד אולמרט.
כתוב תגובה ל- אחיאב
8
אולמרט הוא ראש ארגון פשע
  אכן ראש ארגון פשע   15/05/10 10:41
יואב יצחק לא טועה ולא מסתכן.
ואני גם לא חושש!
כתוב תגובה ל- אכן ראש ארגון פשע
9
האמירה כאילו אדם הוא חף
  לא פראייר   15/05/10 10:45
מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו בבית המשפט,לא שווה את קליפת השום ולא מחזיקה מים!!
ישנם פושעים רבים שמסתובבים חופשי, אז לכל המגיבים בשכר פה,אתםלא עובדים על אףאחד.
כתוב תגובה ל- לא פראייר
10
אין צורך להתלהם. יש עובדות
  לבין עניין   15/05/10 11:33
1. קיימת עדותו של טלנסקי
2. כעת יש עדויות של מנהלי אירגונים בעיניין ראשוןטורס.
3. יש שתיקה של שולה זקן
זה מספיק על מנת לראות עם מי יש לנו עסק ולא מעניין אןתי מה יפסוק בית המשפט.
כתוב תגובה ל- לבין עניין
11
אומללמרט ושותפיו
  יוד אלף   15/05/10 12:09
לא מצליח להבין אותכם. יואב יצחק קורא לאהוד אולמרט ראש ארגון פשע. נקודה. הוא גם אמר זאת ביותר משידור טלביזיוני אחד, והמנחה לא השתיק אותו. רוצה לומר הסכים איתו.חוץ מזה בינינו..בואו ונגיד שאומללמרט יגיש תביעה נגד לשון הרע...התביעה תידון רק בעוד כמה שנים...הבנתם את זה. וזהו האומץ לב שליואב יצחק. נקודה. שאפו
כתוב תגובה ל- יוד אלף
12
יואב יצחק סובל ממחלת רדיפה.
  פישלזון   15/05/10 12:25
להזכירך ( יואב יצחק ) יתכן ואתה יודע דברים שאחרים לא. אבל את המידע יש לחלוק עם הפרקליטים והשופטים ( אבל זכור שכמה מהם חמורים ... ). אבל עד אז - אולמרט זכאי לחלוטין וכך יש צורך להתיחס אליו. אנני מכיר את אולמרט ואין לי שום קשר אליו אבל מהרדיפה שלך אחרי אולמרט אני חושב שאתה זקוק לגמילה. חשוב על דברים חיוביים אולי זה יסתדר בסוף בלי טיפול של מומחה.
כתוב תגובה ל- פישלזון
13
אולמרט היה בוגר מרכז הליכוד
  ליכודניק = מושחת   15/05/10 12:25
כל מי שצמח על מורשת מנחם בגין הטרוריסט הדמגוג הפולני, תמיד ישאר מושחת, זו תמצית ההדר הבית'רי השיקרי...
כתוב תגובה ל- ליכודניק = מושחת
ני הזכירך את בגין
  נוכל - של נעלך לפ   16/05/10 01:42
כתוב תגובה ל- נוכל - של נעלך לפ
14
הטונים התוקפים את הכותב עולים
  עין צופיה   15/05/10 12:59
ועולים כאן באתר לאחרונה.
שמות תואר ותקיפות חריפים מאי פעם.
מישהו החליט לשלוח לכאן את שליחיו כדי לאיים ולסתום את פיו של הכותב. לא עוד רק מחמאות לאיש שעליו נכתב, לא עוד רק שבחים איזה ראש ממשלה הכי טוב ונפלא הוא היה ולא עוד שנתגעגע עליו... לא עלינו...
אלא תקיפה פראית ומכוונת כלפי הכותב.
כתבתי ואני מוצאת לנכון לחזור על כך גם כאן, לדעתי זו אינדיקציה ברורה למצוקה הגדולה שבה נמצא המחנה שעומד למשפט. מחנה, כי לא מדובר באיש אחד ובפרקליטיו, אלא בלהקה שלמה שבכל מספר ימים נודע על התרחבות מספרם של החברים הנמנים עליה. עוד פרשיות ועניינים, עוד עדים ונחקרים, עוד שותפים למעשים המופלאים האלה.
כישרון ויצירתיות בלתי רגילים, יש להודות...

השינוי הכי בולט בעיני, המעיד על המצוקה, זה היעדרות הצחוקים והצ'פחות והגב הזקוף בביטחון המותז לכל עבר.
עכשיו הקומה קצת שחה, העיניים מביעות הרבה מאד דאגה והרבה הרבה פחות בוז לסביבה.

התקיפות האלה בכלל וכאן הן בסך הכל, לדעתי, שירת ברבור אומללה וצווחנית.
בסך הכל אחרוני הגרופי'ס שעוד נותרו המשרכים רגליים מתוך כוחו של הרגל או נאמנות מסוימת ומסרבים להודות שבעצם טעו, כי עם ההכרה שאדם טעה, הכי קשה לו לחיות ובטח אם מרח את טעויותיו שחור על לבן במשך שנים בנחרצות וביהירות.





כתוב תגובה ל- עין צופיה
15
התבטאויותיו של יואב מעוררות
  מביט ומשתומם   15/05/10 13:25
שאלות רבות .

1. מה עם חזקת החפות ?
2. אותם אלו "שמלחמת הקודש מתגלגלת כל היום בגרונם " נגד השחיתויות רומסים ברגל גסה את זכויות הפרט.

ישר יקפצו פה כל אלו שישר טוענים שאם מישהו רק "מגן" חס וחלילה על אולמרט אז הוא מטעם הוא מקבל שכר.
אז חברים - אנני תומך בו ואנני מקבל שכר אני פשוט מזועזע מרמת הציד ההתלהמות שנעשית פה ובמקומות אחרים.
הגיע הזמן שנתחיל קצת לכבד איש את רעהו וננהג בכל אחד גם אם הוא בחזקת "חשוד" בצורה קצת יותר הגונה וקצת יותר מכובדת.
אם מישהו לא מבין שיום אחד זה יחזור אליו כבומרנג אז הוא פשוט לא מבין שום דבר!!
כתוב תגובה ל- מביט ומשתומם
דבר תורה קצר
  אםרת שדר   15/05/10 14:11
כשבא אלוהים לתאר בתורה בהמה לא כשרה הוא קורא לה "הבהמה אשר לא טהורה" אבל לעיתים נדירות הוא מעדיף לקצר ולכתוב "טמאה" ככל שהדבר נוגע לענייני כשרות, כדי שיהיה חד וברור וללא ספקות - טמא זה טמא, לא חצי ולא רבע.

כמי שעוקבת שנים אחרי האתר - הביטוי ראש ארגון פשע המיוחס לאולמרט אינו חדש אצל יואב יצחק, שכינה כך את אולמרט כבר ב-6 בינואר 2007 (בערך 3.5 שנים!), במאמר שכותרתו הפושע מס' 1.

אפשר ללכלכך עליו המון, אבל לפחות יואב יצחק הוא עקבי. הטענה ולפיה אולמרט חף מפשע עד שתוכח אשמתו היא טענה משפטית-חוקית ולא עיתונאית או מוסרית. מי שמקשיב לתקשורת כאשר נעצרים פושעים ממשפחות פשע שלא הורשעו מעולם, רואה כי שם לא חוששים כלי התקשורת לטעון כי מדובר בפושע.

גם כאן - אין שחור ולבן. יש שחור והוא שחור משחור. ורק אדם אחד לבן ונקי מכל רבב יכול לומר זאת באופן הכי ברור.
כתוב תגובה ל- אםרת שדר
סבלנו די מ"חזקת החפות" שהעניקו
  מתעב אולמרט בצדק   15/05/10 21:36
לו הפרקליטות ופרופ' יחזקאל דרור מוועדת וינוגרד. אולי היינו מכבדים, כבקשת הכותב, איש את רעהו. אלא שלנגד עיני יואב יצחק עמד הכתוב- "במקום שאין איש, היה איש". על כן במקום שכל העיתונאים ומערכת המשפט העלימו עין מהעטים היקרים שקיבל המושחת כשוחד, מקניית בתים בשני שלישים ממחירם, ומשאר שחיתויות (מפורט באתר זה),היה יואב יצחק "איש", מענטש.
כתוב תגובה ל- מתעב אולמרט בצדק
16
ל-16 ולעוד שוחרי הנימוס והניקי
  עין צופיה   15/05/10 13:49
והניקיון.
שמירת חוק וכבוד הם ערכים ראויים ויקרים שיש לשמור עליהם אך אין להפכם למלכודת פתאים.
מן המפורסמות הוא שרוממות לשון בעניין ניקיון החוק והכבוד היא מקלטם של הנבלים אשר לא יהססו לרמוס כשנוח ולזעוק ולהניף דגלים כאשר זה נוח כדי להשפיע על התמימים והפתאים.

ההתנהלות שאנו עדים לה נמשכת לא מעט שנים ומאופיינת בניסיונות התחמקות אינסופיים, בהטלת אימה ודה-לגיטימציה שיטתיות על גורמים רבים וחשובים, בהטלת האשמה על אחרים גם אם היו נאמנים ומסורים ובסגנון דיבור גס ופוגעני ביותר.
לא בוחלים בכלום!
עד כה לא מצאתי בכל אלה שום דבר שיש בו כבוד או שהוא מעורר כבוד בהתנהלותו.

ולכן, עם כל הכבוד, הדאגה הפתאומית והאדוקה הזו לניקיון כמו גם הטכניקה לבלבל בין שחור ללבן במכוון, מעוררת אצלי למשל, כאזרחית רגילה, העוקבת כמו רבים אחרי ההתרחשויות הללו, קצת בחילה, במחילה...





כתוב תגובה ל- עין צופיה
לכתוב הרבה ויפה אך מה
  הפואנטה???   15/05/10 15:38
האם שתי התגובות נועדו רק לשלם נוסוחים ארוכים בלא לציין " ברחל בתך הקטנה" למה הם מתכוונים??
כתוב תגובה ל- הפואנטה???
17
נחתם חוזה אולמרט ועו"ד דן כהן
  חץ   15/05/10 14:37
ממקורות מודיעין "רציניים" ביותר יש מידע כדלקמן:

נחתם חוזה בין העו"ד אהוד אולמרט ועו"ד דן כהן (השופט המחוזי לשעבר, מחותנו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס, שברח לחו"ל) להקמת קונצרן עסקים בחו"ל ושאליהם יצורפו עוד כמה "מהמאויימים" ע"י מחלקת החקירות על השוחד והשחיתויות שביצעו בארץ.

ואם גם אין שום אישור על כך מכל מקור אחר תודו שזה כל כך סביר והגיוני.

ומכאן החשש שאולמרט ימלט בדיוק כשם שעשה העו"ד דן כהן.
כתוב תגובה ל- חץ
זה כל כך חשוב לכתוב
  שטויות???   15/05/10 15:21
כתוב תגובה ל- שטויות???
18
יואבי מצבך הולך ומחמיר
  פסיכיאטר מדופלם   15/05/10 15:17
תיק דבקה עולה באמינותו על הדיווחים שלך
כתוב תגובה ל- פסיכיאטר מדופלם
19
כנופיית שלטון החוק
  וודת חקירה.   15/05/10 15:23
חכו עם המסקנות ועדיין, כמעט באותו נושא: זוכרים שלפני יותר מחודש סערה הארץ כשהתפוצצה פרשת הולילנד? גל מעצרים חסר תקדים, כותרות ראשיות. כל זה, כשאהוד אולמרט בכלל בחו"ל, משייט באירופה ומעז לצפות בסופר קלאסיקו במדריד. ואיך כולם זעקו שיחזור מיד הביתה, מה פתאום הוא ממשיך לשבת בחו"ל, ואיך אחד הפרשנים סיפר שהוא ייעצר בשדה התעופה, ואיך דיברנו על א"א, והופצו שמועות שאולמרט לא מתכוון לחזור, הוא יהיה עבריין נמלט, וכו' וכו'. נאלצתי אז לנסות להסביר לגבי גזית וליעל דן שמבחינת אולמרט, אין שום סיבה לחזור. הוא הרי לא נדרש לחקירה, אז בשביל מה למהר ארצה ולהיתפס כמי שמודה באשמתו או חש ייסורי מצפון? נו, טוב. עברו כמעט חמישה שבועות. אולמרט חזר, אבל לא נחקר. המשטרה עוד לא ענתה למכתב ששלחו פרקליטיו מזמן, ובו השאלה אם הוא נדרש לחקירה. גם אם ייחקר היום, זה חמישה שבועות אחרי המהומה ההיא. ומישהו יודע מה הקשר בין אולמרט להולילנד? האם יש קשר? לא ברור. גם לי אין מושג. או שכן, או שלא. בינתיים, את מקום הפרחת השמועות והכותרות תפסה דממה דקה. זה כבר לא כל כך מעניין. הדם כבר נשפך, אפשר לעבור הלאה. ובכל זאת: מבקר המדינה חשף השבוע את ניגוד העניינים החמור של השר שלום שמחון (חשף את זה קודם ב"גלובס" משה ליכטמן בעבודה עיתונאית לדוגמה). זה עניין שנמשך כבר שנים. מישהו פותח בחקירה? אין צורך. שמחון הוא מאבירי שלטון החוק, משרתו של אהוד ברק, המגן האולטימטיבי של "שלטון החוק", ואלה חברים שנהנים מחסינות עד להודעה חדשה. זאת ועוד: מפכ"ל המשטרה, האמון על אכיפת החוק, חותם על טופס הקידום של אחיו מדרגת ניצב-משנה לתת-ניצב, ונותן לו ג'וב נכסף. ניגוד עניינים קלאסי, פעולה בניגוד לחוות דעתו של היועץ המשפטי. מישהו עושה משהו? נאדה. פעם הרימה שולה זקן טלפון למישהו בעירייה וביקשה שיקבלו את הבן שלה לעבודה ככבאי. 4,000 שקל בחודש. כמובן שהבן נעצר אחרי משמרת שבה לא ישן כל הלילה, נפתחה חקירה בהולה, כולם נחקרו והאדמה רעדה. בסוף התיק נסגר, אבל הדם נשפך. יחי ההבדל הקטן. אבל חכו לפאנץ: עו"ד אורי קורב הוא התובע בתיקי אולמרט. דבריו של קורב על השופטים פורסמו "ידיעות" ועוררו סערה רבה. מה שלא פורסם, הוא התובענה המשמעתית שהוגשה נגדו. היא כוללת, חוץ מכינויי הגנאי נגד השופטים, גם סעיף נוסף. הנה הוא: "בין חודש פברואר 2007 ליוני 2009 לימד הנאשם קורס במכללה, בלי שהגיש וללא שקיבל היתר לעבודה פרטית. "בין אוקטובר 2009 לינואר 2010 הוא לימד את הקורס במכללה חרף העובדה שבקשתו להיתר עבודה פרטית לא אושרה. במעשיו אלה עבד הנאשם עבודה פרטית ללא היתר, פגע במשמעת שירות המדינה, הפר את הוראות סעיפים 42401 ו-42421 לתקשי"ר וכן את הוראות סעיף 2.03 לכללי האתיקה של עובדי מדינה והתנהג התנהגות שאינה הולמת את תפקידו". למי שלא הבין, הפרשנות: אורי קורב עבד כמרצה במכללה, הרוויח כספים רבים, וכל זה ללא אישור. שנתיים וחצי. אחר כך הגדיל לעשות: ביקש אישור, לא קיבל, צפצף והמשיך לעבוד. אחרי זה, הוא בא ותובע את אולמרט על החזר הוצאות (ראשונטורס) בהרצאות. אצל קורב, זה נגמר, כמובן, בדין משמעתי. הצדדים הגיעו לעסקת טיעון (שלילת משכורת והורדה בדרגה). אצל אבירי שלטון החוק זה תמיד נגמר בדין משמעתי. כשהפרקליטות חוטאת, זה תמיד טעות אנוש. הם מתנגדים לכל ביקורת, הם תמיד צודקים. אצל אולמרט, זה נגמר בגירוש מתפקיד ראש הממשלה וכתבי אישום שהולכים ומתרבים כפטריות אחרי הגשם. סיכום: אין לי מושג אם אולמרט נוכל או צדיק . אם יורשע או יזוכה. אבל אני משוכנע שאלמלא הביא את דניאל פר
כתוב תגובה ל- וודת חקירה.
כנופיית שלטון החוק
  וועדת חקירה   15/05/10 15:31
המשך הכתבה - סיכום: אין לי מושג אם אולמרט נוכל או צדיק (נו, טוב. צדיק הוא כנראה לא). אם יורשע או יזוכה. אבל אני משוכנע שאלמלא הביא את דניאל פרידמן לתפקיד שר המשפטים, מה שנתפס כאיום ברור על כנופיית שלטון החוק מרחביה, לא היה זוכה לטיפול המוטרף שהוא זוכה לו. הרושם הוא שמשה לדור ושאר החברים לא ינוחו ולא ישקטו עד שיראו אותו מוטל מאחורי הסורגים. זו רוח המפקד המרחפת מעל רחביה והסביבה, וגם חלק ניכר מהתקשורת. כיוון שאני חושב שאולמרט היה ראש ממשלה טוב (לא בזכות השלום שלא עשה, כי ניסה מאוחר, אלא בגלל המלחמות שעשה, וטוב שעשה), אני מציע לכולנו להוריד את מפלס השנאה והתיעוב, להפסיק את המצוד הלא-אנושי אחריו ולהתפלל שגם במקרה שלו הצדק ייצא לאור. או, לפחות, שייצא לאור מהר יותר מאשר בפרשות של אביגדור ליברמן. אגב, מה קורה עם זה? ואיפה כל הפרשנים שהבטיחו מזמן, אינספור פעמים, שגם ליברמן יהיה מוטל מאחורי סורג ובריח? nrg.co.il
כתוב תגובה ל- וועדת חקירה
להבדיל ממך לי יש מושג ברור
  מיהו אולמרט   15/05/10 15:51
בחיים ,אבל בחיים הוא לא יכול להסביר איך ממשכורות של ח"כ/ראש העיריה/שר/ראש הממשלה הוא נהפך למיליונר בדולרים...( אלא אם כן תואמר שהוא קיבל אין ספור " הלוואות" מגורמים שונים שהיה פטור מלהחזירם..).
כתוב תגובה ל- מיהו אולמרט
אולי יסביר ואולי לא
  יוסי מ   15/05/10 16:11
אבל בבית משפט, מול שופטים שישמעו גם אותו ויכריעו. לא בעיתונות מתלהמת, לא בהדלפות משטרה ולא בתדרוכי פרקליטות חסרת נקיון כפיים. ואם היית מחפש צדק, היית מחכה בסבלנות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
בבית המשפט מחפשים משפט
  מיהו אולמרט   15/05/10 16:35
ולא צדק.
משמע : צריך להוכיח בראיות מעל כל ספק סביר .
אבל,כאשר שותפים כמו עו"ד מסר או שולה זקן או רובין שותקים קשה להוכיח בבית המשפט.
ולכן אין לי צורך בפסיקת בית המשפט.לי ברור כבר היום מיהו אולמרט ביחוד לאחר ששמעתי את עדותו של טלנסקי או עדויות של ראשי העמותות שמימנו בכפול את השהות של אולמרט בבתי מלון....
דרך אגב: רוב ראשי המאפיה בארצות הברית מעולם לא ראו את אולמות בתי משפט ,אז מה??
כתוב תגובה ל- מיהו אולמרט
20
כל כך לא אכפת למגיבים בשכר ?
  בלודהיים   15/05/10 16:00
כבר לפי "שיטת העבודה" אפשר לזהות על נקלה
את המגיבים בשכר,
כשהם תוקפים את השליח ושוכחים
את היתר,
ואני תוהה, האם עד כדי כך,
לא אכפת להם שכל פינה במדינה
היחידה שיש לנו, כבר הושחתה ע"י אולמרטים ושות'
והאזרח הפשוט מתקשה יותר ויותר
לנהל את ענייניו, כי רבים מהפקידים
כבר התרגלו שלא עובדים ללא שימון?

כתוב תגובה ל- בלודהיים
כל כך לא אכפת לך שיש דעות אחרו
  קרן, ירושלים   16/05/10 11:09
דעות שונות משלך. ידעת שיש כזה דבר? אני ימנית שלעולם-לעולם-לעולם לא תבחר באולמרט, ואני המומה מהרדיפה. מה, אנשים כמוך לא מבינים שלא לכולם בא לשרוף אנשים אחרים על המוקד ללא משפט? אז היה לך יום קשה וחמותך רעה. אז מה?! זה עדיין לא סיבה לחפש קורבן לשפוך עליו את הזעם שלך!
כתוב תגובה ל- קרן, ירושלים
21
אולמרט
  שמעוני   15/05/10 16:47
זה שכותב שאולמרט מיליונר
מהיכן אתה יודע שהוא מיליונר?
מהתקשורת שמאכילה את הציבור בדיותתהגזמות ושקרים למכבירץ
אולמרט אינו מיליונר והוא רחוק מזה . אז לכתוב שקרים והשמצות זה קל .
יואב יצחק ישלם ביוקר על דברים שהוא כותב ץ
כתוב תגובה ל- שמעוני
אתה צודק - הוא לא מיליונר - הו
  רי   16/05/10 03:04
אתה צודק - הוא לא מיליונר
הוא מולטימיליונר!
כתוב תגובה ל- רי
22
מגיבים חסרי ידעת תרבות ושכל
  אחיאב   15/05/10 16:57
כשקוראים את תגובות אלו שתומכים ביואב יצחק מבינים מיהם ומהם. רובם התוקפים את אולמרט הם עדר של טיפשים חסרי ידע בקיצור אימבצילים ואינפנטילים מתאים חיואב יצחק האובססיבי שיהיו לו תומכים כאלו כמו ראש העדר כך ההולכים אחרין.
כתוב תגובה ל- אחיאב
אחיאב אתה כנראה אדם מאוד מוסרי
  וגם ערכי והומאני   15/05/10 20:53
כתוב תגובה ל- וגם ערכי והומאני
איזה ג'ורה!!!!
  מיקיס   15/05/10 23:16
חשבתי שלחברי קדימה יש אוצר של מאה מילים.
חבל שאתה משתמש רק בחמישים
כתוב תגובה ל- מיקיס
23
מעניין כמה משלם אולמרט למגיבים
  בשכר עבורו   15/05/10 17:15
כתוב תגובה ל- בשכר עבורו
הנה התשובה
  יוסי מ   15/05/10 18:39
כפול ממה שמשלמים לחמור כמוך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אהה...עכשיו הבנתי איך זה הולך.
  בזזזזזזזזזזזזזזזז   16/05/10 01:25
יש כאלה המקבלים ע"פ אורך האוזניים ויש כאלה - כמוך - המפוצים עP אורך הלשון.
כתוב תגובה ל- בזזזזזזזזזזזזזזזז
24
"ראש ארגון הפשע, אהוד אולמרט"
  אלוהים שמור עלינו   15/05/10 19:28
כתוב תגובה ל- אלוהים שמור עלינו
25
יוסי מבחינה מוסרית והומאנית
  התגובה שלך לא משו   15/05/10 22:13
כתוב תגובה ל- התגובה שלך לא משו
תנסה להקשיב:
  יוסי מ   15/05/10 22:51
אני לא טוען בעד או נגד אולרט,למרות שאישית אני נוטה לצידו,מה שאני אומר הוא שאולמרט לא הורשע בכלום,יש כמה משפטים וצריך לחכות לדבר השופטים, והכי חשוב, שכשאדם כמו יואב יצחק,שקורא לעצמו עיתונאי, מתבטא כמו שקראת ומרשה לעצמו סגנון של אשפתות, צריך לצאת נגדו,ולשלוח אותו ואת דבריו לבדיקה של פסיכיאטר קליני.
ביקורת-תמיד ואפילו חריפה, מיץ של הזבל-אצלו בבית ועליו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
26
רמת האתר יורדת מיום ליום יותר
  תיק תק   15/05/10 22:21
גרוע מתיק דבקה
כתוב תגובה ל- תיק תק
27
יןם ה' הגדול חכו חכו
  ידען   16/05/10 00:09
כתוב תגובה ל- ידען
28
שפל המדרגה ברדיפה וציד אדם.
  מרק   16/05/10 00:37
כתוב תגובה ל- מרק
29
בבחירות בשנת 1988 אולמרט,
  מזודות של כסף?   16/05/10 02:16
במלון בת"א היה אחראי על חלוקת הכספים שהגיעו במזודות, לספקים יחד עם יהל, הגזבר של הליכוד, איש יד ימינו של אולמרט שהורשע וישב בכלא ומר עצמון, איש עסקים שהיה הגזבר מטעם הליברלים בליכוד יחד עם אולמרט, שגם הוא הורשע בבית משפט ורק אולמרט נחלץ מהגשת כתב אישום בציפורניים, עד היום הסוגייה פתוחה ולא ברורה.
אולי אישתו של עו"ד מסר, שותפו של אולמרט, יחד דאגו למצוא את "התרגילים המשפטיים איך לחלץ את אולמרט מכתב אישום, כבר אז.
לכן, יואב יצחק הוא עיתונאי שמעז לחשוף את האמת בקשר לאיש הזה, אולמרט וכל נסיון, היום, להלך אימים על יואב, הוא נסיון סרק.
כתוב תגובה ל- מזודות של כסף?
30
בדיות ושקרים
  שמעוני   16/05/10 06:57
השיטה הפשוטה ביותר לנסות ולהכפיש היא להביא בדיות במסווה של אינפורמציה לכאורה אמיתית.
למשל: נושא חשבוניות המס שהובא כאן בצורה מעוותת כדי להכפיש את אולמרט.(1988...)
לא היה מדובר בחלוקת כסף מזומן כי אם בנתינת חשבוניות מס ואולמרט יצא זכאי .
יואב יצחק מנסה מדי פעם להכפיש עתונאים ידועים ומוערכים אולם הוא עצמו נוקט לשון מבישה ןמכנה אנשים החפים מכל עוון עד שיוכח אחרת בכינויים מזוויעיםץ
יש להניח שבבוא היום המתאים הוא ישלם על כך בריבית דריבית.
כתוב תגובה ל- שמעוני
31
מרק אני מסכים עם כל מילה שלך
  שמואל ש   16/05/10 08:07
לא האמנתי שאיי פעם אכתוב תגובה "בעד" אולמרט.
אבל ציד האדם שנעשה פה מפחיד אותי בתור אזרח!
כתוב תגובה ל- שמואל ש
32
נתינת תוויות
  שמעוני   16/05/10 08:58
שמתי לב שכל פעם מיהו שכותב בזכות אולמרט ניתנת תגובה כי הוא דלוח שלוח שמשלמים לו בעד כתיבתו.
מוטב שהמגיבים יתייחסו לנאמר בתגובות התומכות באולמרט ובכאלו המגנות את יואב יצחק על הביטויים חסרי הרסן שהוא משתמש כלפי אולמרט.
ראש ארגון הפדע הביטוי שהוא נוקט יביאו אותו לכס השופט על הוצאת דיבה .
זה רק עניין של זמן .
אם המשטרה והפרקליטות לא היו מתרכזים רק באולמרט תוך נסיונות נואשים להפליל אותו ,היו אולי מטפלים ביואב יצחק.
מאידך קראתי שהוא למעשה מודיע של המשטרה אם לא פורמלית הרי באופן מעשי .
כתוב תגובה ל- שמעוני
33
יואב תתיחס לקוראיך בכבוד
  פסיכיאטר מדופלם   16/05/10 10:20
תסיר את הקשקוש הזה
כתוב תגובה ל- פסיכיאטר מדופלם
34
מדהים ככה לכנות ראש ממשלה
  י . רק   16/05/10 11:04
לשעבר?? קצת הגזמה לא !!!
מה זה אומר עלינו כחברה? איפה חזקת החפות ? פשוט מדהים..
כתוב תגובה ל- י . רק
האם אתה חי על הקרקע
  יבגני   28/05/11 08:05
ועוד יותר מדהים שראש ממשלה יהיה מעורב בכגון אלה, ולא כדאי להכביר מילים
כתוב תגובה ל- יבגני
35
משתלחים חסרי רסן!!
  ההוא   16/05/10 12:50
זו לא פעם ראשונה שאני קורא את השפוטים של יואב יצחקמשפילים את עצמם ואת האתר החשוב הזה בחמת זעם קדושה של תליינים, המוכנים להוציא להורג את מי שלא חושב כמותם, ומוכן להביע זאת בכתב. מין "מיקיס" עצבני שכזה, ועוד אחרים, שגם משלבים עמדות לא דמוקרטיות ולא סובלניות עם דעות קדומות, חצאי אמיתות ושקרים חסרי בסיס! כול כך בוער לכם לתלות את אולמרט, שאפילו חזקת החפות לא שווה לכם אגורה שחוקה? ועולים על כולם אלה שמצהירים מעלה בגלוי, שעובדות לא מעניינות אותם, הם את דעתם כבר קבעו! אלוהים אדירים, כמה שנאה, כמה רצח-בעיניים.... ומילה למי שינסה (ככול הנראה) להכניס גם לי, ולכנות אותי "כותב בשכר" לטובת אולמרט - אינני איש שלו, אני סבור ששגיאותיו, ובכלל חטאיו רבים, ואם יוכחו ברבים - אני מאחל שישלם עליהם בגדול. רק דבר אחד יש לי, שאין למתלהמים - סבלנות וכבוד לחוק! אני ממתין להחלטת בית המשפט, ולא של התליין, כותב המאמר.
כתוב תגובה ל- ההוא
אני המשתלח חסר הרסן
  מיקיס   16/05/10 15:48
שלום אדוני


אולמרט אחראי במישרין ובמזיד למלחמה איומה בה נהרגו טובי בנינו, לוחמי צה"ל.

את בניו שלו שלח לארץ ניכר כדי שיסייעו לו בנכלוליו.

כן, אני רוצה לראות אותו תלוי ומושפל, מבקש מחילה ונרצע, מדוכא עד עפר ועלוב נפש.

אולמרט חייב לשלם את המחיר על זיהום הנוף הפיזי של ירושלים ועל זיהום הנוף השלטוני של ישראל.

המונח חזקת החפות הוא משפטי, לא ציבורי ולא עיתונאי
אינני יודע אם עקבת אחר ההתכתבות ודאי שמת לב כי כל מתנגדי אולמרט נקטו לשון נקיה וכל תומכיו ניבלו את הפה בחרפות.

כל אחד פועל בתחום בו הוא מצטיין.
כתוב תגובה ל- מיקיס
36
עד עכשיו המהלכים היו שלו=נראה
  נ.כהן בטוח בעצמו   17/05/10 07:12
כתוב תגובה ל- נ.כהן בטוח בעצמו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il