s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"רק שיבת הפליטים תביא שלום"
מאת: יהונתן דחוח-הלוי   |  22/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בן-גוריון סבר שהסכסוך ייגמר
  כש"הם" ינצחו   22/05/10 10:14
זה היינו הך למה שאומרים הללו.כלומר, כשנפסיק להתקיים בשלב ראשון מדינית - שלב שני - דתית-קיומית - שלב נוסף החלת השריעה על אלה שעדיין נאחזים בטרה סנקטה וגם אז לא שלום יהיה, כי אלה יתחילו לריב בינם לבין עצמם. לשחוט ערבים אלה באלה כמו שהיה בתקופת המרד הגדול.

חוץ מזה כשיתחוור להם שאונר"א אין לה זכות קיום והיא מתחסלת - ואז לא יהיו תקבולים בכסף ובמזון - ורק הפנסיות לעובדי אונר"א (שהם 99 אחוז ערבים מקומיים) יתקתקו, והללו אולי גם יהגרו מהישות הנוראית שתתקיים על חורבות מדינת ישראל ובשאר שטחי "אדמת החארבי" - תתחיל "השמחה הגדולה" למה חיסלתם את מקור פרנסתנו - עכשיו צריך להתחיל לדאוג ולעבוד. ואיפה היאהוד שפרנסו אותנו?!

בקיצור - איך שהם אומרים בערבית -

איל-דוניה אחר ווקט - אחרית הימים של הערבים.
שיבושם לחולירות שרוצים להדיח אותנו לחיסול המדינה.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- כש"הם" ינצחו
יפה!
  אדל   22/05/10 15:28
כל הכבוד!
כתוב תגובה ל- אדל
קבלו לינק מנצח;
  ירון זכאי   23/05/10 00:00
youtube.com
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
2
מלאכת מחשבת
  דנור-שג   22/05/10 11:20
של יהונתן הלוי. למה להתווכח ולהשמיץ אותם? מיותר. תן להם פשוט לפרוש את הרעיונות שלהם והכל מתמוטט להם על הראש. המון 'אני מקוה' 'אני רוצה' 'אמי מאמין' - כלומר, קודם נעשה מהלך בלתי הפיך, ואחר כך נקווה שיהיה טוב. פשוט לא ייאמן-לזרוק קוביה על גורל העם היהודי! וכאשר אתה מעמיד אותם מול הטמטום של עצמם הם אומרים - 'אז מה הפתרון? אם לא תהיה זכות שיבה מה נעשה?'
כתוב תגובה ל- דנור-שג
3
גם אני אתמוך ברעיון ביום בו...
  יהב עצמון   22/05/10 11:49
מדינות ערב יהוו אטרקציה ואבן שואבת למהגרים חוקיים ובלתי חוקיים, לאזרחי סקנדינביה, גרמניה, ארה"ב, יפן, ובקיצור
כשיתהפכו היוצרות ומדינות ערב יהיו נאורות מתקדמות מובילות באיכות חיי האזרח, וישראל מדינה מפגרת נחשלת ללא זכות קיום מוסרית כמו מדינות ערב היום אתמוך באיחוד ישראל ופלסטין ופתיחת הגבולות ל"זכות השיבה" של העם "הנשגב"!
עד אז אני נוטה קלות לתמוך באיחוד אים זה הכרחי בלבד בין ישראל לארה"ב שקרובות בערכיהן יותר מישראל ומדינות ערב
כתוב תגובה ל- יהב עצמון
4
תגובה
  צנחן   22/05/10 11:57
מלאכת מחשבת -2 מעולה .יונתן דחוח הלוי הרבה יותר חכם מהמרואיין שלו וכפי שאמר מגיב 2 פשוט תן להם להסביר את עצמם וכל התיאוריות ההזויות קורסות מעצמן.מעשה אונן הייתי קורה לדמיונותיו הפרועים של המרואיין.הוא משעשע את עצמו ומדמיין שייש לו שותפים.הזוי לגמרי.כפי שנכתב כאן החבורה הזאת מעבר להיותה הזוייה היא לחלוטין אינה תמימה וכל ראיון כזה רק מוכיח זאת שוב.זוהי מלאכת מחשבת לייאש את העם היושב בציון .לא משנה כמה הצלחות כלכליות מדעיות ישנם הכל מתגמד אל מול ה"עוולות הנוראיות" שלנו.יש שיטה בעניין זה של ארגון זוכרות ושאר הארגונים .לחלוטין אין כאן תום או יופי.נו ומאיפה יגיע כסף לכל ה"ניסויים בבני אדם "הללו שלהם???ומי נתן את הסכמתו בצד השני לכל המהלכים הללו???היכן ההיקש או הלמידה מהסכמים קודמים??מנסיונות שונים כמו דרא"פ??ואם תהיינה אי הסכמה בין המתגורר בביית לבין ה"שב" הפלשתינאי ???איך "פותרים"עניינים במרחב הערבי??אוליי יתבונן המרואיין ויראה בעצם ימים אלה איך "פותרים"עניינים בטייבה בנושא אי מתן זכות קדימה בכביש???ההרוג ה12 כבר לא יוכל לספר לו אני מניח. לא אכנה אותו טיפש וגם לא אוויל רק אומר שאנשים אלה כבר לא משעשעים אותי כלל.יש צורך להילחם בהם מלחמה קשה.אני מתנחם בקריאת העבר .ההזויים הללו תמיד המיטו אסונות על מושאי אהבתם.כל מי שמתהלל ומתפאר בם ייפגע קשה.והיום הזה לא ירחק.החיים והמלחמה יספקו פתרונות קשים כפי שהערבים אוהבים בכל מרחבי מגוריהם.האמת תנצח.
כתוב תגובה ל- צנחן
אמרת דרא"פ
  ftry6   22/05/10 14:15
לרבים "מלוחמי" האפרטהייד היו דרכונים בריטים בכספת ונחש היכן הם חיים כיום? נכון, בבריטניה, בניו-זילאנד ובאוסטרליה. הם דאגו לעצמם!

בדרום אפריקה חיים כיום על הנייר פחות מחמישה מליון לבנים, כאשר האפריקנרים ומתוכם שנים וחצי מליון הבורים הופקרו לגורלם. מאז 1994 נרצחו למעלה מ 3000 חוואים לבנים שהגיעו לשתי ריפובליקות הבוריות במאה ה18. הם נדדו מקולוניית הקייפ. כיום מתכננת ממשלת דרום-אפריקה להשתלט על החוות שלהם וללכת בדרך של זיבאבוויי. רב החוות יחולקו לאנשי ANC שיגדלו מזון לעצמם subsistence farming ומי יאכיל את 45 מליון הדרום אפריקנים?
כתוב תגובה ל- ftry6
5
על מה הוא מדבר? על מעבדה ?
  sailor   22/05/10 12:35

אני פשוט לא יודע איך להגיב כי האדם הוא לא עד הסוף שפוי או שקרן המחפש כותרות!? הרי אין בהגות שלו נקודה אחת שלא ניתן לסתור אותה! הוא גם לא שמאל קיצוני,שמאל קיצוני אויב!
אותו שיוביל אותנו לאותה תוצאה השמדתינו כעם וכמדינה ,לא יודע איך לאכול? אולי סגירתו במוסד סגור להסתכלות תספק תשובות רציונליות! ואל תגידו לי זכות הדיבור-אין קשר כשאדם בחום גבוהה מדבר לא לעינין ולוקחים אותו לטיפול זה סתימת פיות? אוכש מסומם או שיכור פולט שטויות וסוגרים אותו לטיפול זה סתימת פיות? אותו דבר עם אדם הזה!
כתוב תגובה ל- sailor
יחצ"ן של הקרן החדשה
  מקס פאואר   23/05/10 13:05
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
6
דימוי להזוי הנ"ל:
  רועי^   22/05/10 12:49
אם אנחנו פה במדינת ישראל נדמה לתאים, הבחור ההזוי הזה הוא סרטן. עצוב.
כתוב תגובה ל- רועי^
7
וירוס או לא ?
  אסיר ציו בציון   22/05/10 12:51
אלו האנשים המסוכנים ביותר, יותר מן הערבים, יותר מאל קעידה יותר מכל יצור חי אחר. האיש (?) הוא הזוי לגמרי וכלל אין טעם להתווכח איתו עובדתית או באופן רציונאלי (כי הרי הוא סותר את עצמו). אך יש כמה תובנות העולות מדברי הבלע :
1. האיש הוא מסוכן ללא עוררין - הוא נוטע בלב הערבים את התקווה ל"שיבת הפליטים" ובכך תורם להעצמת הסכסוך, להמשך השנאה, לאי לגיטימציה של ישראל, לאי נכונות הערבים להגיע לפשרה, לפגיעה בצדקתנו הפנימית, לדמורליזציה ועוד. חוץ מלקחת נשק ולירות על יהודים הוא עושה הכול, פועל ותומך (מהבחינות "המוסריות" והאידיאולוגיות) בהשמדתם המוחלטת.
2. זו לא תופעה שולית כמו שרבים חושבים - אצל הערבים (בזה אני מסכים איתו) לעולם לא יהיה שלום בלי "זכות השיבה" (כלומר ביטולה של ישראל כמדינה יהודית ובכך השמדתה כיישות ריבונית) והם עצמם תומכים במדינה אחת גדולה (להנות מכל מה שהיאהוד בנו ועשו). אך בקרב האליטה הסמולנית גדלה והולכת הקבוצה שתומכת "בזכות השיבה" הן מהפן הפרקטי והן מהמוסרי. כדי לנבא את העתיד יש לשים לב ל"אליטה" זו - הם אלו שדיברו פעם על מדינה פלסטינית כשהדבר היה אסור ובלתי קביל לחלוטין.
3. גם אם הם הזויים ורשעים לפחות הם אומרים את האמת מנקודת המבט המעוותת והג'יהאדיסטית שלהם - כל המפעל הציוני זה קולוניאליסטי, הכיבוש הוא של 48 ולא של 67 ובכך אני מעדיף אותם ע"פ הסמולנים הצבועים והרשעים שמדברים על 67. בעוד שהזויים כמו אלו גורמים נזק מסוים ואף גדול אך לפחות הם פוקחים את עיינינו (מחזקים בכך את עמידתנו), בעוד שהאחרים, המתונים יותר פועלים בעורמה ונזקם גדול הרבה יותר. התוצאה תהיה אותה תוצאה אך "המתונים" (גבולות 67, חלוקת הארץ) מצליחים למכור לציבור התמים את האשליות שיובילו לסוף המר.
כתוב תגובה ל- אסיר ציו בציון
8
Nakba Day and the Fraud
  דוד מנצרת עלית   22/05/10 12:58
Nakba Day and the Fraud

docs.google.com
כתוב תגובה ל- דוד מנצרת עלית
9
כל-כך הרבה חוכמה!
  דודו אלהרר   22/05/10 13:23
לפעור פה ועיניים ולהשתאות מאדם בן-תמותה, בשר ודם כמוני וכמוך, ובכל זאת החוכמה ניתזת ממנו גיצים גיצים, ודומה שלעולם לא יתרוקן באר החוכמה הלז. הררי חוכמה נקבצו בו על רכסיהם ופסגותיהם עם נגיעתם ברקיע התכלת העזה. חוכמתו הנאצלת פשטה על כל המרחבים האחרים בעולם והוא ממשיך וצובר חוכמות לרוב. עוד חוכמה ועוד חוכמה. פרץ של חוכמות שכזה לא ראתה שפחה בים, עד שמבלי משים חצה את גבולות החוכמה והוא משייט לו עכשיו בים הכסילות. כזה טמבל מפואר. אידיוט מדופלם. מעניין כמה משלמים לו על מנת להטפיש את טפשותו על סביבותיו. אפילו הערבים קוראים את ההבלים הללו וצוחקים בעצב. הרי ממנו לא תצמח ישועתם. לא מן החנפים המאוסים יבוא השלום ובוודאי לא מטימטום מוחם המעוות.
כתוב תגובה ל- דודו אלהרר
10
תלה עצמו בחבל שהלוי נתן לו
  גבריאל בן עמי   22/05/10 13:32
מה שיפה אצל הלוי שהוא פשוט נותן לשמאלנים הרדיקלים האנטי ציונים את החבל שבו הם תולים עצמם. לא צריך יותר מאשר לתת להם לדבר ולפרוש את משנתם ה"מוסרית" ולתת לציבור לשפוט מה מידת הרציונליות וההיגיון והמוסריות שבה. יפה יהונתן. המשך בדרכך זו והצלח.
כתוב תגובה ל- גבריאל בן עמי
11
"אני יכול לחזור לארגנטינה"
  r55   22/05/10 13:47
זה אומר הכל.
המשמעות לי יש דרכון ארגנטינאי ויש לי לאן ללכת ולכן אני יכול לעשות אקספרימנטים הקשורים לגורל העם היושב בציון.

זאת בתמצית מהות השמאל! לי במגירה יש דרכון זר לי יש דרך מילוט. לכן אל תאמין למה שאדם אומר, בחן ית יכולת המילוט שלו ושל משפחתו.

Deeds not words that what counts

כתוב תגובה ל- r55
12
רק שהפיטים יתאחדו עם אבותיהם ב
  רואה צאן   22/05/10 14:09
רק שהפליטים יתאחדו עם אבותיהם ואבות אביתיהם באדמה , רק אז יבוא שלום.
כתוב תגובה ל- רואה צאן
13
"וגר זאב עם כבש"סיפור קצר
  אליהו חיים   22/05/10 14:53
אמא של הנרי קיסנג'ר סיפרה לחברות שלה כי בנה הצליח לקיים את הסיפור התנכי וגר זאב עם כבש, כיצד הוא מצליח שאלו החברות, בלי בעיות אמרה האמא ,כל בוקר הוא מכניס כבש חדש.
לנו נמאס להיות קרבן ואין אף אחד שמוכן להתקרבן, אחרי שישה מליון מפסיקים להאמין
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
14
אני לגמרי מבולבל ולא בטוח שאני
  מוטי1   22/05/10 15:43
אני לגמרי מבולבל ולא בטוח שאני חי בפלנטה זו. אין גבול לכלום, הבלתי אפשרי הוא האפשרי, למה בכלל נותנים להם במה כאן באתר ? אנשים מסוג זה הם מבחינת עיוותי הטבע, כמו חיזר, צריך לסגור אותו ושכמותו בכלובים בגני חיות, או לצלם לתיעוד ולהשמיד וכדי למנוע נזקים לסובב אותם ולמנוע התרבות של הוירוס, בדיוק כפי שמשמידים רפתות כשפורצת שם מחלת הפרה המשוגעת ובדיוק כפי שמשמידים לולים עם שפעת העופות למניעת התפשטות. אנשים מסוג זה הם עניין לחוקרי מוח ולאנטרופולוגים.
כתוב תגובה ל- מוטי1
15
אין "זכות שיבה"!
  יוסי מגבעתיים   22/05/10 15:52
ברונשטיין חי במציאות מדומה. ההנחה שאפשר יהיה לקיים מדינה דמוקרטית דו-לאומית בישראל היא באמת כל כך מנותקת מהמציאות שאין טעם להסביר למה. אין כמעט אף מדינה בעולס שנוסדה בלי שנגרם עוול לילידים או לאחרים, וישראל אינה יוצאת דופן. נסו להשוות למשל את הקמת ישראל להקמת הודו/פקיסטאן העצמאיות שנה לפני הקמת מדינת ישראל, ותיווכחו כי התוצאות שם (הרג של מעל מיליון איש, עקירה של כעשרה מליון איש - ואיש אינו מדבר על זכות שיבה). לאחרונה דן בית המשפט האירופאי לזכויות אדם בתביעה של קפריסאים יווניים שגורשו מבתיהם לפני שלושים ושש שנים לשוב לבתיהם. בית המשפט דחה את טענתם - עברו שלושים וחמש שנים, דורות נולדו, אין לתקן עוול בעוול. הם גם לא רשאים לשוב לארצם, לא רק לבתיהם, למרות שמעולם לא תקפו את התורכים ואת תורכיה. לכל היותר הם זכאים לפיצוי כספי. אני משאיר כאן את קישור לתקציר של פסק הדין (הארוך) של בית המשפט, כדי שבורשטיין, כשייתפנה מלזכור, אולי יחזור לעולם האמיתי. notes.co.il
כתוב תגובה ל- יוסי מגבעתיים
16
הבעיה איננה המרואיין
  עודד ב   22/05/10 16:09
אם נדמה את החברה הישראלית לגוף, הרי שברור שאחד כאיתן הוא גרורה סרטנית בגופנו שמנסה בצורה "רציונלית" לחסל אותנו.וככל גרורה סרטנית היא שולחת שרשים,ומגדלת עוד גרורות. הדבר היחיד שיש לעשות במקרה כזה,אלא אם כן יש לנו רצון להשמדה עצמית,לעקור את הגידול הזה מן השורש.איך?,בכל דרך אפשרית,ותהה זו אפילו דרך רדיקלית וקיצונית ביותר.ואני לא חושב שיש צורך לפרט
כתוב תגובה ל- עודד ב
17
מעניין מה בביוגרפיה של האיש
  מעלה תהיות   22/05/10 16:36
הזה גרם לו להיות אידיוט שכזה? הרי לחבר משפטים בלשון אנוש הוא מסוגל, ועם זאת דבריו משקפים מפגן ירוד במיוחד של קשר למציאות ולערכים אנושיים. האיש הוא סוגיה מדעית מרתקת.
כתוב תגובה ל- מעלה תהיות
18
הזוי
  אהרון מוקי   22/05/10 16:40
דעה הזויה מקומו בארגנטינה.שונע את עצמו מתחמק משאלות נוקבות ועונה ביתכן ובאולי אדם בלתי שפוי חבל שנותנים במה לייצור הזוי .
כתוב תגובה ל- אהרון מוקי
19
השמאל שונא רעיון מדינה יהודית
  מה עוד חדש?   22/05/10 17:36
כתוב תגובה ל- מה עוד חדש?
20
סליחה שניצחנו ב- 47
  א.מ.   22/05/10 18:15
לפני 47 היו יהודים בירושלים המזרחית, חברון, גוש עציון ובית הערבה.
ב- 47 הפסדנו את השטחים הללו וכל הפליטים היהודים שוקמו והפסיקו להתבכיין!
מה לעשות? תמיד בצד המפסיד יש יותר פליטים!

הקונספט של מדינה דו- לאומית או "מדינת כל אזרחיה" לא הצליח ביוגוסלביה, לא בצ'כוסלובקיה ולא בקפריסין.
אבל יש אנשים שמאמינים שדווקא כאן זה יצליח!?

יש אנשים שחושבים שמדינת ישראל זה מבחנת ניסויים - ולא נורא אם הניסוי לא מצליח ... כי תמיד אפשר לחזור לגולה ...

אגב - אני מנסה לחפש חודל לחיקוי למשטר נאור במדינות ערב ... האם אתם יכולים לעזור לי?
כתוב תגובה ל- א.מ.
21
כל חולירע חולה נפש מקבל במה?
  הטוחן   22/05/10 18:55
כתוב תגובה ל- הטוחן
22
לא יעזור לכם. מדינה יהודית נטו
  מישהו מרכז   22/05/10 19:18
כתוב תגובה ל- מישהו מרכז
23
הכל בשביל השכר והכיבודים
  זה כל הסיפור   22/05/10 19:27
כתוב תגובה ל- זה כל הסיפור
24
כמה כסף מקרן פורד ונעמי חזן?
  קרן פורד   22/05/10 19:40
הנה דוגמה למראיין חכם שמציג למרואיין שאלות בלתי אפשריות,שעליהן אין לו כלל תשובות.במקום להתעמת איתו עשה יהונתן את הדבר הגאוני.ביקש הסבר מפורט להוצאה לפועל של האג'נדה של זוכרות.מה שהסתבר פה למרבה הפליאה הוא שאפילו לעמותת זוכרות יש בעיה ביישום האג'נדה.פשוט בדיחה.מה שמסתבר עוד הוא שהעמותה ואנשיה מייצרים תיבת פנדורה שכלל אינה קיימת ואינה בנמצא.על מדינת ישראל והחברה האזרחית הנורמלית בישראל לדרוש מהכנסת ומהממשלה ,לחסל את כל האירגונים הלא ממשלתיים האלה הניזונים מכספי אויבינו,ועוסקים תמורתם בהרס המסד של קיומנו.לחסלם ולהוציאם אל מחוץ לחוק,כפי שהדבר נעשה בארה"ב,שם אירגונים המקבלים מימון מחו"ל נקראים ארגון זר,וחלה עליהם חובת דיווח על כל דולר ועל כל פעולה הכי קטנה שהם מבצעים.כמו כן,אוסר החוק בארה"ב קיום אירגונים שמעשיהם עלולים לפגוע בבטחון ארצות הברית ואזרחיה.זה בדיוק מה שעושה אירגון זוכרות.הוא פוגע בבטחון ישראל ובבטחון אזרחיה.יש לפעול ללא דיחוי!
כתוב תגובה ל- קרן פורד
25
המרואין נכלל באחוז תשושי הנפש
  חץ   22/05/10 19:43
כתוב תגובה ל- חץ
26
לצרף אליו את גדעון לוי ולהעיפם
  מציע...   22/05/10 19:58
כתוב תגובה ל- מציע...
27
ארחנטינופת ! תתאבד לבד !
  צדק   22/05/10 20:23
כתוב תגובה ל- צדק
28
מי אתה איתן ברונשטיין
  אמורא   22/05/10 21:19
לבטח אינך נמנה על השפויים והנאמנים לעמם.
אני מתפלא על חדשות 1 שמבליט ונותן במה כה גדולה לאויב ובוגד.
כתוב תגובה ל- אמורא
29
לא מובן לי מדוע נותנים במה
  למטיף להתאבדות!!!   22/05/10 22:22
כתוב תגובה ל- למטיף להתאבדות!!!
30
אין דבר כזה עם "פלסטיני"
  גג   22/05/10 22:59
ולערבים אין גם קשר לשם "פלסטין" זה בא מרומא אחרי המלחמה בינינו לרומאים תפסיקו למכור לוקשים שיחזרו הערבים לביתם כל מדינה שלהם כמה פעמים ישראל ויהיה שלום אם לא אין ולא יהיה שלום הם עושים פה גיהאד והגירה זה מהאיסלם.
כתוב תגובה ל- גג
31
רק טרנספר לערבים חזרה לערב
  יצחק בן אברהם   22/05/10 23:05
רק טרנספר לערבים חזרה לערב יביא שלום !
כתוב תגובה ל- יצחק בן אברהם
32
גם הם חושבים כמוהו,מה ההבדל
  כמו החמאס   22/05/10 23:33
גם האויבים הכי גרועים חושבים שזה יספיק להשמדת ישראל
אז מה ההבדל בין אותו חוכמולוג והחמאס ??
כתוב תגובה ל- כמו החמאס
33
ברנשטיין הוא מתנחל בארגנטינה.
  נ"ל   22/05/10 23:44
ארגנטינה נכבשה בכוח מידי האינדיאנים. ברנשטיין הוא מהגר מזרח אירופי ועליו לחזור לפולין או גרמניה כדי לתקן את העוול שבהקמת ארגנטינה.
כתוב תגובה ל- נ"ל
סביר להניח שהוריו מתנחלים גרמנ
  מתנחל מגרמניה!   23/05/10 06:09
ראו דוגמאות נוספות שבאו מגרמניה הנאצית...
גדעון לוי בן הנס...שהתנחל בתל אביב והקשיבו לדעותיו,לתרבות דיבורו כשל היטלר...ראו את תנועות ידיו ,כשל מוסוליני,ראו את האש הרושפת מעיניו כשל נאצי אמיתי...
זיכרו את ליבוביץ זל.שהגיע מברלין...זוכרים איך צרח?וטען שאנו כנאצים..כדאי לשאול את בנו הפסיכיאטר מה דעתו על אביו השונא...
זיכרו את טומרקין שמוצאו מגרמניה..ואת נתן זך...ואת אורי אבנרי אוהב הערבים...
ועוד ,ועוד יקים שדעתם כמותם...אז מה??-ככה חונכו:לשנוא יהודים~~~
כתוב תגובה ל- מתנחל מגרמניה!
34
למרואיין שמורה זכות השיבה
  פלא יועץ   23/05/10 00:05
לשפיות,משהוא מאד עמוק ובסיסי הישתבש במערכת התאים האפורים במוחו המעורפל. כספינה טרופה בלב ים נישא החבר ברנשטיין על פני גלי הטיפשות,בקלילות של מוקיון שכבר מזמן הפסיק להצחיק,להגיו מעוררים חלחלה ממש.האיש קורא לנו לקפוץ מראש המיגדל ורק אז לברר עם יש לנו מצנח. הזוי ומעציב.אך אל לנו ליפול ברוחנו ,לא כמחשבותיו, מחשבת הבורא.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
35
יונתן במקום קרן
  רוני מכפר שלם   23/05/10 00:16
הייתי מחליף אותך במקום קרן נויבך כמראיין ב"קול ישראל". אתה חושף את השמאל עירום ועריה. הייתי אומר פה משהו "עדתי": שלושה תימנים שלקחו על כתפיהם משימת קודש ונוחלים הצלחות בהחלט מרשימות, ואלו: יונתן דחוח הלוי,ימיני בן דרור,ויואב יצחק.שלא תגידו שהתימנים הביאו רק צעד תימני וג'חנון.
כתוב תגובה ל- רוני מכפר שלם
תגובה לרוני מכפר שלם.
  ליאור דחוח.   23/05/10 01:52
ראשית נא לדייק בשם של הכותב,יהונתן ולא יונתן.
שנית,באמת יישר כח ליהונתןושכמותו התורמים לשיח הצבורי האמיתי בכך שחושפים שוב ושוב את ערוותם של שונאי ישראל האמיתיים(ככתוב:"משנאיך ומחרביך ממך יצאו"),אשר מתפרנסים משנאת ישראל ובכך תורמים לעידוד הטרור הערבי,תורמים להקשחת עמדות בצד הערבי ובכך מרחיקים את השלום שהם "חפצים "בו.

"נצח ישראל לא ישקר"

בשורות טובות לעם ישראל.

ליאור דחוח.
כתוב תגובה ל- ליאור דחוח.
תודה
  רוני מכפר שלם   23/05/10 12:37
איתך ועם הקוראים הסליחה . בד"כ אני מבצע הגהה על הכתוב , כנראה שפספסתי. תודה על התיקון.
כתוב תגובה ל- רוני מכפר שלם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il